-
Όπως λίγοι από εμάς γνωρίζουν αυτές τις ημέρες στην βουλή βρίσκεται υπο συζήτηση το νέο νομοσχέδιο του νέου τελωνιακού κώδικα και μάλιστα ο υπουργός οικονομικών θριαμβευτικά είχε ανακοινώσει πριν 2-3 εβδομάδες.
Σύμφωνα με αυτά που συζητάνε μέχρι στιγμής στην βουλή φένεται οτι όχι μόνο η Ελλάδα δεν θα υποχρεωθεί να επιβάλλει στα μεταχειρισμένα εξωτερικού φόρους αναλογικά ίδιους με τα καινούργια(μετά απο 12 χρόνια συνεχών καταδικάσεων απο το Ευρωπαικό δικαστήριο και την τελευταία φορά τον Απρίλιο του 2007) αλλά μάλιστα εξετάζουν και την αύξηση των φορολογικών συντελεστών για όλα τα οχήματα πριν του 2005 λόγο ισχύος των αντιρρυπαντικών συντελεστών του ΕURO-IV(Ιαν 2005).
Την τελευταία φορά που είχε αλλάξει ο τελωνιακός κώδικας ήταν το 2003 οπού τότε η νεώτερες αντυρρυπαντικές διατάξεις ήταν του 2000 (ΕURO III). Aυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα στα τα αυτοκίνητα του 2000-2005 επιβάλλονται υψηλότεροι συντελεστές που κυμαίνονται από 14% έως 142% ανάλογα με τον κυβισμό του Ι.Χ.(Αντί για 5%-50% που ισχύει μέχρι σήμερα). Και 24%-334% για οχήματα πριν του 2000.
Δείτε τα πρακτικά στο λίνκ παρακάτω:
http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=535
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/EisigisiEpitropon/535/a-telon-eis-a.pdf
Η σελλίδα 55 αναφέρεται σχετικά με την αλλαγή των ρύπων.
-
Όπως λίγοι από εμάς γνωρίζουν αυτές τις ημέρες στην βουλή βρίσκεται υπο συζήτηση το νέο νομοσχέδιο του νέου τελωνιακού κώδικα και μάλιστα ο υπουργός οικονομικών θριαμβευτικά είχε ανακοινώσει πριν 2-3 εβδομάδες.
Σύμφωνα με αυτά που συζητάνε μέχρι στιγμής στην βουλή φένεται οτι όχι μόνο η Ελλάδα δεν θα υποχρεωθεί να επιβάλλει στα μεταχειρισμένα εξωτερικού φόρους αναλογικά ίδιους με τα καινούργια(μετά απο 12 χρόνια συνεχών καταδικάσεων απο το Ευρωπαικό δικαστήριο και την τελευταία φορά τον Απρίλιο του 2007) αλλά μάλιστα εξετάζουν και την αύξηση των φορολογικών συντελεστών για όλα τα οχήματα πριν του 2005 λόγο ισχύος των αντιρρυπαντικών συντελεστών του ΕURO-IV(Ιαν 2005).
Την τελευταία φορά που είχε αλλάξει ο τελωνιακός κώδικας ήταν το 2003 οπού τότε η νεώτερες αντυρρυπαντικές διατάξεις ήταν του 2000 (ΕURO III). Aυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα στα τα αυτοκίνητα του 2000-2005 επιβάλλονται υψηλότεροι συντελεστές που κυμαίνονται από 14% έως 142% ανάλογα με τον κυβισμό του Ι.Χ.(Αντί για 5%-50% που ισχύει μέχρι σήμερα). Και 24%-334% για οχήματα πριν του 2000.
Δείτε τα πρακτικά στο λίνκ παρακάτω:
http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=535
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/EisigisiEpitropon/535/a-telon-eis-a.pdf
Η σελλίδα 55 αναφέρεται σχετικά με την αλλαγή των ρύπων.
-
Όπως λίγοι από εμάς γνωρίζουν αυτές τις ημέρες στην βουλή βρίσκεται υπο συζήτηση το νέο νομοσχέδιο του νέου τελωνιακού κώδικα και μάλιστα ο υπουργός οικονομικών θριαμβευτικά είχε ανακοινώσει πριν 2-3 εβδομάδες.
Σύμφωνα με αυτά που συζητάνε μέχρι στιγμής στην βουλή φένεται οτι όχι μόνο η Ελλάδα δεν θα υποχρεωθεί να επιβάλλει στα μεταχειρισμένα εξωτερικού φόρους αναλογικά ίδιους με τα καινούργια(μετά απο 12 χρόνια συνεχών καταδικάσεων απο το Ευρωπαικό δικαστήριο και την τελευταία φορά τον Απρίλιο του 2007) αλλά μάλιστα εξετάζουν και την αύξηση των φορολογικών συντελεστών για όλα τα οχήματα πριν του 2005 λόγο ισχύος των αντιρρυπαντικών συντελεστών του ΕURO-IV(Ιαν 2005).
Την τελευταία φορά που είχε αλλάξει ο τελωνιακός κώδικας ήταν το 2003 οπού τότε η νεώτερες αντυρρυπαντικές διατάξεις ήταν του 2000 (ΕURO III). Aυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα στα τα αυτοκίνητα του 2000-2005 επιβάλλονται υψηλότεροι συντελεστές που κυμαίνονται από 14% έως 142% ανάλογα με τον κυβισμό του Ι.Χ.(Αντί για 5%-50% που ισχύει μέχρι σήμερα). Και 24%-334% για οχήματα πριν του 2000.
Δείτε τα πρακτικά στο λίνκ παρακάτω:
http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=535
http://www.parliament.gr/ergasies/nomosxedia/EisigisiEpitropon/535/a-telon-eis-a.pdf
Η σελλίδα 55 αναφέρεται σχετικά με την αλλαγή των ρύπων.
-
τα ίδια άκουσα και γώ γι αυτό έφερα αρων αρων το αμάξι στην Ελλάδα και το εκτελώνισα,γιατί μετα τις 30 του μηνός μονο euro 4 θα συμφέρει απέξω και το δικό μου είναι euro III
-
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
τα ίδια άκουσα και γώ γι αυτό έφερα αρων αρων το αμάξι στην Ελλάδα και το εκτελώνισα,γιατί μετα τις 30 του μηνός μονο euro 4 θα συμφέρει απέξω και το δικό μου είναι euro IIIΚαι να αλλάξει το νομοσχέδιο απο την αρχή του 2008 θα ισχύσουν οι νέες διατάξεις. Το αλλο αξιοσημείωτο είναι το άρθο σχετικά με έρευνα που αποκαλύπτει οτι το αυτοκίνητο αποτελεί το 11% των κρατικών εσόδων του προυπολογισμού.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=5312
ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ..........
-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Το αλλο αξιοσημείωτο είναι το άρθρο σχετικά με έρευνα που αποκαλύπτει οτι
το αυτοκίνητο αποτελεί το 11% των κρατικών εσόδων του προυπολογισμού.
http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=31&page_id=5312
ΣΟΚΑΡΙΣΤΙΚΟ..........Το κράτος ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΖΟΥΣΕ από
'ΤΑ ΤΣΙΓΑΡΑ, ΤΑ ΠΟΤΑ και ΤΑ ΞΕΝΥΧΤΙΑ (αυτοκίνητο/βενζίνη)'
Στα τσιγάρα αποδείχτηκαν 'προβληματικά'. Τώρα ειδικά με το Euro
έπιασαν ψυχολογικό 'όριο' τιμής, και γι αυτό άρχισαν να βγαίνουν
τα πακέτα με 10τσιγάρα κλπ, γιατί δεν μπορούν να ανεβάσουν τιμή.Τα ποτά αντέχουν ακόμη
Τα αυτοκίνητα/βενζίνη είναι η σωτηρία του προυπολογισμού.
-
Τα τελευταια 100 χρονια ο Ελληνας ονειρευεται φτηνο αυτοκινητο απο Γερμανια,η ελπιδα πεθαινει τελευταια...
Ειδικα στα αυτοκινητα οι κυβερνησεις δειχνουν μεγαλη μαεστρια στην ακροβασια μεταξυ νόμου και ανομίας,την μιση απο αυτη να δειχνανε για το καλο μας, τωρα θα ειμασταν η ισχυροτερη χωρα του πλανητη -
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Και να αλλάξει το νομοσχέδιο απο την αρχή του 2008 θα ισχύσουν οι νέες διατάξεις.Καλησπερα σε ολους!!
Μια ερωτηση απο εμενα..Τι λενε αυτες οι νεες διαταξεις??? Υπαρχει καποιο λινκ??
Για τους μετοικουντες τι ισχυει??
-
Ο χρήστης NlKOS έγραψε:
Και να αλλάξει το νομοσχέδιο απο την αρχή του 2008 θα ισχύσουν οι νέες διατάξεις.
Καλησπερα σε ολους!!
Μια ερωτηση απο εμενα..Τι λενε αυτες οι νεες διαταξεις??? Υπαρχει καποιο λινκ??
Για τους μετοικουντες τι ισχυει??
Απο τα πρακτικά της βουλής φαίνεται οτι το νομοσχέδιο ψηφίστηκε.
http://www.parliament.gr/ergasies/nomodetails.asp?lawid=535
Οσο αφορά τους μετοικούντες ισχύει πλήρης απαλλαγή απο τα τέλη ταξινόμησης. Μέχρι το τέλους του χρόνου θα ισχύει το 20% των τελών ταξινόμισης. Τουλάχιστον έτσι συζητούσαν μέχρι πριν λίγες μέρες.
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΛΙΑΣΚΟΣ: Κύριοι συνάδελφοι, στη συνέχεια της συζητήσεώς μας για το επίμαχο νομοσχέδιο με τον τίτλο: «Αναμόρφωση του Εθνικού Τελωνειακού Κώδικα και άλλες διατάξεις», θα ήθελα να πω ότι από χθες ήδη διεφάνη πως στο νομοσχέδιο αυτό υπάρχει, πέραν των φραστικών αντεγκλήσεων, ένας ομόφωνος προσανατολισμός, τουλάχιστον από το κόμμα της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης.
.
.
.
Η πλήρης κατάργηση του τέλους ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα των μετοικούντων συμπατριωτών μας, που πλήρωναν μέχρι σήμερα με την υπάρχουσα νομοθεσία το 1/5 του τέλους ταξινόμησης, είναι στο άρθρο 1, παράγραφος 48.
Η επίλυση του προβλήματος που είχαν οι μετοικούντες, όταν το χρονικό διάστημα του πιστοποιητικού μετοικεσίας ήταν δύο χρόνια, δηλαδή η επιμήκυνση της χρονικής παράτασης μέχρι την τριετία, για να μπορούν να καλυφθούν οι πρόωρα συνταξιοδοτημένοι συμπατριώτες μας που βρίσκονται στο εξωτερικό, είναι στο άρθρο 2, παράγραφος 13.
Τα ζητήματα που αφορούν στα αυτοκίνητα των κινητικά ανάπηρων και των αναπήρων, δηλαδή η αύξηση του κυβισμού για τους 80% ανάπηρους από τα χίλια εξακόσια πενήντα κυβικά εκατοστά, στα δύο χιλιάδες εξακόσια πενήντα κυβικά εκατοστά και για τους 100% κινητικά ανάπηρους από τα δύο χιλιάδες κυβικά εκατοστά στα τρεις χιλιάδες εξακόσια πενήντα κυβικά εκατοστά, είναι στο άρθρο 2, παράγραφος 9.
Επίσης, ο αποχαρακτηρισμός για όλα ανεξαιρέτως τα αναπηρικά αυτοκίνητα, είναι στο άρθρο 2, παράγραφος 10.
Τα ζητήματα των πολυτέκνων, δηλαδή αυτών που δικαιούνται να αγοράσουν ατελώς Ι.Χ. για δεύτερη φορά, αφού πουλήσουν το πρώτο, μετά την παρέλευση πενταετίας, είναι στο άρθρο 2, παράγραφος 11.
Επίσης, τα ζητήματα που αφορούν την αναστολή του τέλους ταξινόμησης για τα αυτοκίνητα που πρόκειται να εξαχθούν σε τρίτες χώρες, μετά την εισαγωγή τους και τη μετασκευή τους στην Ελλάδα, είναι στο άρθρο 1, παράγραφος 41.Το χλωμό είναι οτι στο Τελικό νομοσχέδιο δεν αναφέρει τίποτα για τους μετοικούντες.
-
Κάτά 11,7% αυξήθηκαν οι πωλήσεις ΕΙΧ στην ελληνική αγορά, για τον περασμένο μήνα Αύγουστο, μαθαίνουμε από τα νέα. Και αναρωτιέται κανείς: ανεργία, ακρίβεια, αύξηση επιτοκίων, πολιτική αστάθεια λόγω επικείμενων εκλογών, χαμηλοί μισθοί σε σχέση με το μέσο κοινοτικό όρο, μικρή αγοραστική δύναμη (σίγουρα χαμηλότερη από αυτή των λοιπών ευρωπαίων) όλα αυτά δεν πτοούν τους αγοραστές συμπατριώτες μας; Εχουν τόσο ισχυρή καταναλ ωτική ροπή; Μήπως το αυτοκίνητο εντάσσεται στα αγαθά Giffen όπως μαθαίναμε στην Πολ. Οικονομία (υπενθυμίζω ότι είναι τα βασικά καταναλωτικά αγαθά π.χ. τα τρόφιμα των οποίων η ζήτηση αυξάνεται σε περιόδους δυσπραγίας και ύφεσης)
'Η μήπως τελικά η χώρα ευημερεί τόσο πολύ που δεν μπορεί να κρυφθεί πίσω από τις στατιστικές που λένε το αντίθετο; Μαγική εικόνα και όπoioς μπορεί ας την διαβάσει για μας με το δικό του τρόπο.
Τί λέτε; -
Για μεγαλύτερο χρονικό διαστημα,τι λένε τα στατιστικά;Ρωταω γιατι δεν μου φαίνεται αρκετο το διαστημα ενος μηνα για να βγει ενα καλό συμπέρασμα
-
+5,2% σε σχέση με το οκτάμηνο του 2006. Με τις κατασχέσεις άραγε τι να γίνεται αντίστοιχα ;
-
Οι στατιστικές λένε ότι η ανεργία έχει μειωθεί ελαφρώς σε σχέση με το παρελθόν, ότι οι μισθοί πλησίασαν κάπως αυτούς των πλουσίων εταίρων μας (αν και ακόμα απέχουμε πάρα πολύ για να τους φτάσουμε) και ότι υπάρχει πολιτική σταθερότητα.
Πολιτική αστάθεια θα υπήρχε μόνο αν είχαμε αδυναμία αυτοδύναμης κυβέρνησης, πράγμα που δεν υφίσταται τώρα και εύχομαι να μην συμβεί μετά τις εκλογές.
-
Ο χρήστης Χρήστος Λάππας έγραψε:
Πολιτική αστάθεια θα υπήρχε μόνο αν είχαμε αδυναμία αυτοδύναμης κυβέρνησης, πράγμα που δεν υφίσταται τώρα και εύχομαι να μην συμβεί μετά τις εκλογές.Άσχετο αλλά από όσο γνωρίζω την οικονομική άνθηση δεν την ενδιαφέρει η συνεχής εναλλαγή κυβερνήσεων αλλά η αλλαγή καθεστώτων πχ από ένα καπιταλιστικό σε ενα σοσιαλιστικό σύστημα.
Υ.Γ: +1 στα λεγόμενα του Hunter , πάντως υπάρχει και καταιγισμός νεων μοντέλων που περίμενε ο κόσμος καιρό τώρα.
-
Προτιμούν να πάρουν αυτοκίνητο παρά να προσπαθήσουν να πάρουν σπίτι, να παντρευτούν, να κάνουν (άλλο) 1 παιδί. Στο τέλος μένουν με τις δόσεις και μερικές λαμαρίνες.
-
Γιατί φαίνεται παράξενο ότι αυξάνονται οι πωλήσεις???
Οι πραγματικές τιμές των αυτοκίνητων σε σχέση με το βασικό μισθό πέφτουν (Δείτε τη μέση τιμή και μισθό το 2000 και συγκρίνεται με τα αντίστοιχα μεγέθη το 2007) και αντί να δώσει κάποιος 400k ευρώ για 120 τετραγωνικά με 40 χρόνια δάνεια προτιμά να δώσει 30k (με 3 χρόνια άτομα) και ας μένει στο 3άρι στη Κυψέλη.
Υ.Σ. Το Ανεργεία, Ακρίβεια άντε να το καταλάβω. Πότε οι εκλογές έχουν οδηγήσει σε μείωση πωλήσεων????
Υ.Σ. Το πιο ενδιαφέρον είναι να δει κανείς και την ποιοτική διαφοροποίηση. Όταν η Merc πουλά πιο πολλά οχήματα από τη Renault τότε που διάολο είναι αυτή η κρίση που κάποιοι διαλαλούν???? Και μην ακούσω ότι όλες οι Merc τις παίρνουν πίσω οι Τράπεζες ....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
.........
Υ.Σ. Το Ανεργεία, Ακρίβεια άντε να το καταλάβω. Πότε οι εκλογές έχουν οδηγήσει σε μείωση πωλήσεων????.........Σωστά. Άλλωστε όσοι ψηφίζουν στο χωριό τους, κατά ένα περίεργο τρόπο επιθυμούν πάντα να καταφθάσουν με καινούργιο αυτοκίνητο...
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
.........
Υ.Σ. Το Ανεργεία, Ακρίβεια άντε να το καταλάβω. Πότε οι εκλογές έχουν οδηγήσει σε μείωση πωλήσεων????.........Σωστά. Άλλωστε όσοι ψηφίζουν στο χωριό τους, κατά ένα περίεργο τρόπο επιθυμούν πάντα να καταφθάσουν με καινούργιο αυτοκίνητο...
1999 --> 261716 οχήματα, 2000 --> 290225 +
2003 --> 257293 οχήματα, 2004 --> 289753 +(πηγή ΣΕΑΑ)
-
Mε ΝΔ η ελλαδα παει μπροστα... Δωστε αμαξια στο λαο!
-
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Mε ΝΔ η ελλαδα παει μπροστα... Δωστε αμαξια στο λαο!έτσι, έτσι!!
Ελλάδα vs Ευρώπη: Διαφορές στις τιμές...