-
Μεγάλη προσοχή. Στα μουλωχτά, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες(μεταξύ των οποίων η Anytime) έχουν στους ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου μια -κατά την γνώμη μου καταχρηστική- διατύπωση που τις απαλλάσσει από υποχρέωση αποζημίωσης αν δεν πέρασε το όχημα ΚΤΕΟ.
Δηλ. ένας που αμέλησε να περάσει ΚΤΕΟ έστω και μία ημέρα εκ παραδρομής παρότι έχει πληρώσει κανονικά την ασφάλειά του, τα τέλη κλπ. κινδυνεύει σε ενδεχόμενο ατύχημα εκείνη την ημέρα, να κτυπήσει ένα άνθρωπο κατά λάθος, ίσως και χωρίς να είναι υπαίτιος 100% και να πληρώσει με όλη του την περιουσία...Απαράδεκτο διότι δεν υπάρχει αποδεδειγμένη αιτιώδης συνάφεια δηλ. κακή κατάσταση οχήματος που συνέβαλε στην πρόκληση ατυχήματος. Επίσης απαράδεκτο διότι γράφεται στα ψιλά γράμματα και δεν ενημερώνονται οι κάτοχοι.
Είναι φανερό ότι οι ασφαλιστικές μόνον ασφάλεια δεν παρέχουν.Τα μάτια σας δεκατέσσερα και ίσως να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες ώστε να είναι το λιγότερο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ οι όλες συνολικά οι εξαιρέσεις να αναγράφονται με μεγάλα γράμματα και εμφανώς στο ασφαλιστήριο που παραλαμβάνει ο ασφαλιζόμενος.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Όσο τα ψάχνεις τόσα βρίσκεις
Λοιπόν στον Nόμο περί Σύστασης Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ν.3897/2010 ΦΕΚ Α208/10-12-2010) περιλαμβάνεται η κατωτέρω παράγραφοςΣτο άρθρο 18 του νόμου 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α΄) προστίθεται παράγραφος 7, ως εξής:
«7.α. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, οι οποίοι προσκομίζουν αυτά για τεχνικό έλεγχο, υποχρεούνται εκτός από τα άλλα δικαιολογητικά να επιδεικνύουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή το ειδικό σήμα ασφάλισης σε ισχύ.
β. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, προκειμένου να ασφαλίσουν αυτό, υποχρεούνται να έχουν εφοδιαστεί με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
γ. Σε κάθε περίπτωση προηγείται ο εφοδιασμός του οχήματος με ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.
δ. Η διάταξη της περίπτωσης α δεν ισχύει για τα ανάριθμα οχήματα.
ε. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής του παρόντος άρθρου.»
Που αναφέρει για την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων κάθε κατηγορίας να έχουν εφοδιαστεί με δελτίο ΚΤΕΟ για αν ασφαλίσουν το όχημά του. Όμως στην περίπτωσή μου, δεν μου ζήτησαν κανένα δελτίο ΚΤΕΟ προκειμένου να ασφαλίσω το όχημά μου, παρά μόνον τα λεφτά!! Αυτό και μόνον αρκεί για να καταστήσει ανενεργό τον όρο εξαίρεσης.
Όσο τα ψάχνει κανείς βλέπει πως λειτουργούν με ύποπτο τρόπο οι ασφαλιστικές προκειμένου να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους. Κανονικά θα έπρεπε να ζητούν ΚΤΕΟ σε ισχύ σε κάθε ανανέωση συμβολαίου εμ την επισήμανση αν λήξει ενδιάμεσα να προσκομίζεται έγκαιρα νέο εν ισχύι δελτίο. -
Μεγάλη προσοχή. Στα μουλωχτά, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες(μεταξύ των οποίων η Anytime) έχουν στους ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου μια -κατά την γνώμη μου καταχρηστική- διατύπωση που τις απαλλάσσει από υποχρέωση αποζημίωσης αν δεν πέρασε το όχημα ΚΤΕΟ.
Δηλ. ένας που αμέλησε να περάσει ΚΤΕΟ έστω και μία ημέρα εκ παραδρομής παρότι έχει πληρώσει κανονικά την ασφάλειά του, τα τέλη κλπ. κινδυνεύει σε ενδεχόμενο ατύχημα εκείνη την ημέρα, να κτυπήσει ένα άνθρωπο κατά λάθος, ίσως και χωρίς να είναι υπαίτιος 100% και να πληρώσει με όλη του την περιουσία...Απαράδεκτο διότι δεν υπάρχει αποδεδειγμένη αιτιώδης συνάφεια δηλ. κακή κατάσταση οχήματος που συνέβαλε στην πρόκληση ατυχήματος. Επίσης απαράδεκτο διότι γράφεται στα ψιλά γράμματα και δεν ενημερώνονται οι κάτοχοι.
Είναι φανερό ότι οι ασφαλιστικές μόνον ασφάλεια δεν παρέχουν.Τα μάτια σας δεκατέσσερα και ίσως να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες ώστε να είναι το λιγότερο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ οι όλες συνολικά οι εξαιρέσεις να αναγράφονται με μεγάλα γράμματα και εμφανώς στο ασφαλιστήριο που παραλαμβάνει ο ασφαλιζόμενος.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Όσο τα ψάχνεις τόσα βρίσκεις
Λοιπόν στον Nόμο περί Σύστασης Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ν.3897/2010 ΦΕΚ Α208/10-12-2010) περιλαμβάνεται η κατωτέρω παράγραφοςΣτο άρθρο 18 του νόμου 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α΄) προστίθεται παράγραφος 7, ως εξής:
«7.α. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, οι οποίοι προσκομίζουν αυτά για τεχνικό έλεγχο, υποχρεούνται εκτός από τα άλλα δικαιολογητικά να επιδεικνύουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή το ειδικό σήμα ασφάλισης σε ισχύ.
β. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, προκειμένου να ασφαλίσουν αυτό, υποχρεούνται να έχουν εφοδιαστεί με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
γ. Σε κάθε περίπτωση προηγείται ο εφοδιασμός του οχήματος με ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.
δ. Η διάταξη της περίπτωσης α δεν ισχύει για τα ανάριθμα οχήματα.
ε. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής του παρόντος άρθρου.»
Που αναφέρει για την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων κάθε κατηγορίας να έχουν εφοδιαστεί με δελτίο ΚΤΕΟ για αν ασφαλίσουν το όχημά του. Όμως στην περίπτωσή μου, δεν μου ζήτησαν κανένα δελτίο ΚΤΕΟ προκειμένου να ασφαλίσω το όχημά μου, παρά μόνον τα λεφτά!! Αυτό και μόνον αρκεί για να καταστήσει ανενεργό τον όρο εξαίρεσης.
Όσο τα ψάχνει κανείς βλέπει πως λειτουργούν με ύποπτο τρόπο οι ασφαλιστικές προκειμένου να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους. Κανονικά θα έπρεπε να ζητούν ΚΤΕΟ σε ισχύ σε κάθε ανανέωση συμβολαίου εμ την επισήμανση αν λήξει ενδιάμεσα να προσκομίζεται έγκαιρα νέο εν ισχύι δελτίο. -
Μεγάλη προσοχή. Στα μουλωχτά, πολλές ασφαλιστικές εταιρίες(μεταξύ των οποίων η Anytime) έχουν στους ειδικούς όρους του ασφαλιστηρίου μια -κατά την γνώμη μου καταχρηστική- διατύπωση που τις απαλλάσσει από υποχρέωση αποζημίωσης αν δεν πέρασε το όχημα ΚΤΕΟ.
Δηλ. ένας που αμέλησε να περάσει ΚΤΕΟ έστω και μία ημέρα εκ παραδρομής παρότι έχει πληρώσει κανονικά την ασφάλειά του, τα τέλη κλπ. κινδυνεύει σε ενδεχόμενο ατύχημα εκείνη την ημέρα, να κτυπήσει ένα άνθρωπο κατά λάθος, ίσως και χωρίς να είναι υπαίτιος 100% και να πληρώσει με όλη του την περιουσία...Απαράδεκτο διότι δεν υπάρχει αποδεδειγμένη αιτιώδης συνάφεια δηλ. κακή κατάσταση οχήματος που συνέβαλε στην πρόκληση ατυχήματος. Επίσης απαράδεκτο διότι γράφεται στα ψιλά γράμματα και δεν ενημερώνονται οι κάτοχοι.
Είναι φανερό ότι οι ασφαλιστικές μόνον ασφάλεια δεν παρέχουν.Τα μάτια σας δεκατέσσερα και ίσως να αρχίσουμε τις διαμαρτυρίες ώστε να είναι το λιγότερο ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ οι όλες συνολικά οι εξαιρέσεις να αναγράφονται με μεγάλα γράμματα και εμφανώς στο ασφαλιστήριο που παραλαμβάνει ο ασφαλιζόμενος.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΡΑΠΑΝΩ
Όσο τα ψάχνεις τόσα βρίσκεις
Λοιπόν στον Nόμο περί Σύστασης Συμβουλίου Οδικής Ασφάλειας (ν.3897/2010 ΦΕΚ Α208/10-12-2010) περιλαμβάνεται η κατωτέρω παράγραφοςΣτο άρθρο 18 του νόμου 3446/2006 (ΦΕΚ 49/Α΄) προστίθεται παράγραφος 7, ως εξής:
«7.α. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, οι οποίοι προσκομίζουν αυτά για τεχνικό έλεγχο, υποχρεούνται εκτός από τα άλλα δικαιολογητικά να επιδεικνύουν ασφαλιστήριο συμβόλαιο ή το ειδικό σήμα ασφάλισης σε ισχύ.
β. Οι ιδιοκτήτες οχημάτων κάθε κατηγορίας, προκειμένου να ασφαλίσουν αυτό, υποχρεούνται να έχουν εφοδιαστεί με ισχύον Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.
γ. Σε κάθε περίπτωση προηγείται ο εφοδιασμός του οχήματος με ασφαλιστήριο Συμβόλαιο.
δ. Η διάταξη της περίπτωσης α δεν ισχύει για τα ανάριθμα οχήματα.
ε. Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθορίζονται οι λεπτομέρειες εφαρμογής του παρόντος άρθρου.»
Που αναφέρει για την υποχρέωση των ιδιοκτητών οχημάτων κάθε κατηγορίας να έχουν εφοδιαστεί με δελτίο ΚΤΕΟ για αν ασφαλίσουν το όχημά του. Όμως στην περίπτωσή μου, δεν μου ζήτησαν κανένα δελτίο ΚΤΕΟ προκειμένου να ασφαλίσω το όχημά μου, παρά μόνον τα λεφτά!! Αυτό και μόνον αρκεί για να καταστήσει ανενεργό τον όρο εξαίρεσης.
Όσο τα ψάχνει κανείς βλέπει πως λειτουργούν με ύποπτο τρόπο οι ασφαλιστικές προκειμένου να αποφύγουν τις υποχρεώσεις τους. Κανονικά θα έπρεπε να ζητούν ΚΤΕΟ σε ισχύ σε κάθε ανανέωση συμβολαίου εμ την επισήμανση αν λήξει ενδιάμεσα να προσκομίζεται έγκαιρα νέο εν ισχύι δελτίο. -
Σωστό για μένα. Ανεξάρτητα αν είναι σωστό από μηχανικής άποψης το αμάξι θα πρέπει να είναι ελεγμένο. Ξέρουμε τόσο καιρό πριν ποτέ περνάμε κτεο. Δε μπορεί ο άλλος που δεν έχει περάσει κτεο επειδή το ξέχασε η δεν ήθελε να περάσει, ν α προκαλέσει ατύχημα και να θέλει να τον καλύψει η ασφαλεια με προβληματικό αμαξι
-
Γιατί πολύ απλά μπορεί να είχε λάστιχα 15ετιας, ή τα φρένα να ήταν φθαρμένα και πολλά άλλα ακόμα.
-
Kalmik και εγώ το έμαθα από τον πραγματογνώμονα όταν ήρθε για την καταγραφή των στοιχείων της κλοπής του αυτοκινήτου και μου ζήτησε το δελτίο ΚΤΕΟ. Του είπα πως ήταν μέσα στο αυτοκίνητο που μου έκλεψαν μαζί με την κάρτα καυσαερίων (αυτή περιέργως δεν μου τη ζήτησε) και έπειτα ζήτησα αντίγραφο με email από το ιδιωτικό ΚΤΕΟ που το είχα περάσει για να του το στείλω για την συμπλήρωση του φακέλου.
Σε ερώτησή μου: 'δηλαδή άμα κάποιος έλειπε στο εξωτερικό για δέκα ημέρες ή είχε πάει καλοκαιρινές διακοπές τον Αύγουστο με άλλο αυτοκίνητο ή χωρίς και έληξε στο μεσοδιάστημα το ΚΤΕΟ δεν θα κάλυπτε η αφαλιστική την ολική κλοπή του οχήματος' ;
Μου απάντησε πως μάλλον όχι, θα σε πήγαινε δικαστικώς και τότε με την προσκόμιση των εισιτηρίων και λοιπών αποδεικτικών (π.χ ξενοδοχείου διαμονής) θα αποφάσιζε το δικαστήριο. Η ασφαλιστική θα ισχυριζόταν πως ο ιδιοκτήτης το αμέλησε με δική του υπευθυνότητα, πως θα μπορούσε να το περνούσε ΚΤΕΟ νωρίτερα κλπ. -
Kalmik κάτι ακόμα, σε ερώτηση μου προς την ασφαλιστική γιατί δεν στέλνουν τους όρους ταχυδρομικώς στην διεύθυνση του ασφαλισμένου όπως η ΔΕΗ/ΕΥΔΑΠ ή με εταιρεία courier όπως Wind, Cosmote, Vodafone για να είναι και η εταιρεία καλυμμένη μου απάντησαν πως είναι πολύ υψηλό το κόστος για μία τέτοια διαδικασία.
-
Aυπό που δεν ίσως δεν κατενόησαν οι φίλοι εδώ είναι ότι η κάλυψη κλοπής είναι παθητική υπό την έννοια ότι το όχημα είναι ακινητοποιημένο. Έτσι δεν παίζει ρόλο η οδήγησή του.
-
Επίσης, ακατανόητη είναι η σχετικότητα της κατάστασης του οχήματος Χ, όταν το τρακάρισμα γίνει με υπαιτιότητα του Υ.
-
Συμφωνώ και θα θέσω το απλό παράδειγμα. Είμαι παρκαρισμένος στα Εξάρχεια. Το αφήνω εκείνΣ/Κ σχεδιάζοντας να το πάρω Δευτέρα που λήγει η προθεσμία για ΚΤΕΟ να το περάσω από τον τεχνικό έλεγχο. Όμως ξεσπάνε οι γνωστοί άγνωστοι με μολότοφ κλπ και δε μπορώ καν να πλησιάσω. Τα ξημερώματα Δευτέρας προς Τρίτη μου το καίνε. Δεν θα πάρω αποζημίωση κι ας έχω πληρώσει κάλυψη για ταραχές, τρομοκρατικές ενέργειες κλπ. Τέλειο και το κυριότερο, νομιμοφανές!
-
Πόσο Μ@λ@κ@ς αισθάνομαι που το πέρασα ΚΤΕΟ 5 μέρες νωρίτερα ,καλά δε λέω το άλλο γιατί θα με βρίζεται, πλήρωσα την ασφάλεια 20 μέρες πριν λήξει
-
Ερώτηση: η προθεσμία του ΚΤΕΟ λήγει στα 2 χρόνια + 7 μέρες (δε θυμάμαι αν είναι 7 ημερολογιακές ή 5 εργάσιμες, κάτι τέτοιο πάντως). Στο αυτοκόλλητο που βάζουν πάνω στο αυτοκίνητο αναφέρουν επόμενη ημερομηνία ΚΤΕΟ σε 2 χρόνια (ακριβώς). Αν εμπλακείς σε περιστατικό που απαιτεί κάλυψη ασφάλειας σε 2 χρόνια και 3 μέρες π.χ. μετά το τελευταίο ΚΤΕΟ (δηλαδή έχεις μεν περάσει τα 2 χρόνια αλλά είσαι ακόμα εντός διαστήματος που δεν πληρώνεις πρόστιμο για εκπρόθεσμο ΚΤΕΟ), καλύπτεσαι απ' την ασφάλεια ή όχι;
-
Ο χρήστης MONMAN2 έγραψε:
Πόσο Μ@λ@κ@ς αισθάνομαι που το πέρασα ΚΤΕΟ 5 μέρες νωρίτερα ,καλά δε λέω το άλλο γιατί θα με βρίζεται, πλήρωσα την ασφάλεια 20 μέρες πριν λήξει+1
Υπάρχει περιθώριο ΕΝΑ μήνα για να περάσεις ΚΤΕΟ 3 βδομάδες πριν + 1 βδομάδα μετά.
Έλεος παρακαλώSent from my Mi A1 using Tapatalk
-
+1
Κι εγώ προνοω. Άλλωστε νομίζω κι εγώ πως έχεις +5 μέρες από την αναγραφόμενη λήξη.Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ελεος
-
Το βασικό πρόβλημα είναι το εξής. Ας δεχθούμε ότι ορθά έχει νομοθετηθεί η διάταξη (άλλη συζήτηση αυτή). Τότε θα έπρεπε: I. H ασφαλιστική να μην προχωράει την ασφάλιση χωρίς χαρτί ΚΤΕΟ
ΙΙ. Αν ενδιάμεσα λήγει η κάλυψη του ΚΤΕΟ και πρέπει να περάσει το όχημα τεχνκό έλεγχο να ειδοποιεί η ασφαλιστική όπως τώρα ειδοποιεί για τη λήξη του συμβολαίου
Τώρα ως έχει, η ασφαλιστική πολύ ωραία συνεχίζει να εισπράττει και μετά σου λέω 'Κύριε έχει ληξει το ΚΤΕΟ σου, δεν πληρώνω' δηλ. ακυρώνει το συμβόλαιο. συμβαίνουν δύο τινά λοιπόν: Εισπράττει αχρεωστήτως κάτι που είναι παράνομο από τον Αστικό Κώδικα και β. ενεργεί κακόπιστα. -
Ο χρήστης nickthetrib έγραψε:
Πόσο Μ@λ@κ@ς αισθάνομαι που το πέρασα ΚΤΕΟ 5 μέρες νωρίτερα ,καλά δε λέω το άλλο γιατί θα με βρίζεται, πλήρωσα την ασφάλεια 20 μέρες πριν λήξει
+1
Υπάρχει περιθώριο ΕΝΑ μήνα για να περάσεις ΚΤΕΟ 3 βδομάδες πριν + 1 βδομάδα μετά.
Έλεος παρακαλώSent from my Mi A1 using Tapatalk
Και να πληρώσει κάποιος νωρίτερα, η ασφάλιση συνεχίζεται από την ημέρα λήξης του προηγούμενου συμβολαίου. Αρα δεν πληρώνει παραπάνω αφού δεν υπάρχει επικάλυψη της χρονικής διάρκεια ς του συμβολαίου.
-
Ο χρήστης kalmik έγραψε:
Το βασικό πρόβλημα είναι το εξής. Ας δεχθούμε ότι ορθά έχει νομοθετηθεί η διάταξη...Το βασικότερο πρόβλημα αρχικά, θα ήταν να δεχθούμε οτι ορθά έχει νομοθετηθεί η διάταξη!
Δεν υπάρχει απολύτως τίποτα που να μπορεί να πιστοποιήσει οτι ένα όχημα που περνάει σήμερα απο έλεγχο κτεο και κρίνεται ικανό, διατηρεί τα χαρακτηριστικά του για τα επόμενα 2 χρόνια.
Η παράνοια κορυφώνεται ασφαλώς, όταν το υπό κάλυψη περιστατικό αφορά κλοπή, οπού εκεί κι αν δεν παίζει απολύτως κανέναν ρόλο η κατάσταση του οχήματος. Μην πω οτι είναι και αντιστρόφως ανάλογη σε αυτή την περίπτωση...
-
Δεν είναι και η μόνη ανόητη διάταξη νόμου στη χώρα μας. Και συνέχεια, με το ρυθμό που πάνε, βγάζουν και νέες...
όσο για τις ασφαλιστικές, το μόνο που τις ενδιαφέρει είναι να εισπράττουν, και μετά ψάχνουν δικαιολογίες να μην πληρώσουν, έστω και τυπικές. Εδώ ασφάλιζαν αυτοκίνητο συγγενή μου στην αρχική τιμή αγοράς 10 χρόνια μετά...ενώ αποζημειώνουν στην εμπορική. Αλλά αυτές οι εταιρίες έχου ντην ίδια νοοτροπία παγκοσμίως. Είναι πολλά τα λεφτά, και έχουν πλέον τη δυνατότητα να καθορίζουν πολλά πράγματα (π.χ. τα αντικαπνιστικά).
Το θέμα νομίζω μόνο με δικηγόρο θα λυθεί. Το θέμα είναι αν αντέχει κανείς να το κυνηγήσει, χρονικά και οικονομικά. Αυτοί βασίζονται στο οτι δεν θα αντέξεις... -
Γι αυτό έχεις και μια ανεξάρτητη νομική προστασία που ΔΕΝ συνεργάζεται με την ασφαλιστική σου.
Προσοχή Αν δεν περάσατε ΚΤΕΟ είστε ανασφάλιστοι!