-
Καλημερα και χροονια πολλα!! Θελω την αποψη οσων ξερουν, μιας και εχω αυτο το διλλημα...Μιλαω για ολο το πακετο....καταναλωση,τιμη,αποκριση στο γκαζι,τελη κυκλοφοριας και συντηρησης, κλπ.
-
Καλημερα και χροονια πολλα!! Θελω την αποψη οσων ξερουν, μιας και εχω αυτο το διλλημα...Μιλαω για ολο το πακετο....καταναλωση,τιμη,αποκριση στο γκαζι,τελη κυκλοφοριας και συντηρησης, κλπ.
-
Καλημερα και χροονια πολλα!! Θελω την αποψη οσων ξερουν, μιας και εχω αυτο το διλλημα...Μιλαω για ολο το πακετο....καταναλωση,τιμη,αποκριση στο γκαζι,τελη κυκλοφοριας και συντηρησης, κλπ.
-
Τις εχω οδηγησει και τις δυο κι ενω η 120 ειναι επαρκεστατη, η 170 ειναι αλλη φαση! Υπεροχη οδηγικα η μεγαλη με χαρισματικο μοτερ.
Sent from my NEO V using Tapatalk.
-
[quote='REALZEUS']Τις εχω οδηγησει και τις δυο κι ενω η 120 ειναι επαρκεστατη, η 170 ειναι αλλη φαση! Υπεροχη οδηγικα η μεγαλη με χαρισματικο μοτερ.
καταναλωση ποια εχει περισσοτερο?????
-
Πω πω, απ' το στόμα μου την πήρες την ερώτηση?
-
Φυσικα και η 170 καιει παραπανω.Προσωπικα θα διαλεγα την 170 γιατι η 120 σε σχεση με το focus 150 μου φανηκε πολυ αδυναμη βασικα ειχε ελειψη ροπης.Η 170 με συνετη οδηγηση πιστευω μπορει να παιζει στα 8λιτρα/100χλμ.
-
Ο χρήστης dimitrios_koronakis έγραψε:
Τις εχω οδηγησει και τις δυο κι ενω η 120 ειναι επαρκεστατη, η 170 ειναι αλλη φαση! Υπεροχη οδηγικα η μεγαλη με χαρισματικο μοτερ.
καταναλωση ποια εχει περισσοτερο?????
Προφανώς η 170άρα.
Δυνατές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, δεν πάνε μαζί.
Ή επιλέγεις κάτι καλό και δυνατό που θα το κρατήσεις αλλά θα καίει λίγο παραπάνω...ή κάτι πιο αργό αλλά ικανοποιητικό και θα ψάχνεσαι να το βελτιώσεις αργότερα.
Γνώμη μου, πάρε την 170άρα κατευθείαν.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τις εχω οδηγησει και τις δυο κι ενω η 120 ειναι επαρκεστατη, η 170 ειναι αλλη φαση! Υπεροχη οδηγικα η μεγαλη με χαρισματικο μοτερ.
καταναλωση ποια εχει περισσοτερο?????
Προφανώς η 170άρα.
Δυνατές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση, δεν πάνε μαζί.
Ή επιλέγεις κάτι καλό και δυνατό που θα το κρατήσεις αλλά θα καίει λίγο παραπάνω...ή κάτι πιο αργό αλλά ικανοποιητικό και θα ψάχνεσαι να το βελτιώσεις αργότερα.
Γνώμη μου, πάρε την 170άρα κατευθείαν.
+1000
Ειναι μια AR οπως πρεπει, με καταπληκτικο κινητηρα, που ταιριαζει γαντι, και αξιοποιει το πλαισιο και το στησιμο που εχει γενικοτερα η Giulietta. Ο 120αρης ειναι κατα τα περισσοτερα περιοδικα, και οπως ειπε και ο Realzeus επαρκεστατος, αλλα εαν καποια στιγμη θελεις το κατι παραπανω σε ενα τελεια στημενο πλαισιο, ΔΕΝ θα το εχεις δυστυχως στον βαθμο που θα σου το δωσει η 170αρα. Η οποια , εαν την επιλεξεις, και μαθεις που λειτουργει επαρκως και οικονομικα ο κινητηρας (ευρος στροφων), σε συνδυασμο με το start-stop και την ηλεκτρονικη ενδειξη στο ταμπλω που δειχνει ανα πασα στιγμη την βελτιση σχεση για χαμηλοτερη καταναλωση, τιμες γυρω στα σχεδον 8λιτρα μεσης καταναλωσης, πιστευω οτι ειναι εφικτες.
-
Αν η πλειοψηφία των χλμ γίνονται εντός πόλεως τότε η 120αρα είναι επαρκέστατη. Αν γίνονται ταξίδια, ή πολύ περισσότερο υπάρχουν σπορτίβ ανησυχίες, τότε η 170αρα (με sport pack κιόλας) είναι μονόδρομος.
Η κατανάλωση σε Bravo 120hp που έχω εμπειρία βρίσκεται γύρω στα 8-8,5λτ χωρίς πολλές εκπτώσεις στο γκάζι, ενώ θα υπολόγιζα 1-1,5λτ παραπάνω για τον 170αρη Multiair. 50 άλογα διαφορά είναι αυτά και κάπως θα πρέπει να ταϊστούν.
-
Που σημαίνει ότι με 1-1.5λτ/100κμ διαφορά, μιλάμε το χρόνο (15.000κμ) με 1.65€ τη βενζίνη μια διαφορά της τάξεως των 250-370€ ή 20€ με 30€ διαφορά το μήνα. Στο γέμισμα δηλαδή, αν υποθέσουμε ότι θα γεμίζεις 2 φορές το μήνα θα είναι 10-15 ευρώ.
Αξίζει πιστεύω.
-
Γενικά οι διαφορές σε βενζίνη, ασφάλιστρα, συντήρηση και τέλη δεν είναι τέτοιες που να βγάζουν, τον οποιονδήποτε κοιτάει αυτό το αμάξι, εκτός προϋπολογισμού. Το θέμα είναι να υπάρχει το αρχικό κεφάλαιο για την 170αρα.
-
To sport pack που λεει ο ΝΙΚΟΣ, τι περιλαμβανει?και ποσο κοστιζει?
-
Sport 17'': SPORT ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ SPORT 17', SPORT ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ CROMATO ΣΑΤΙΝΕ, ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΦΟΝΤΟ, ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΜΑΡΣΠΙΕ
ή
Sport 18'': SPORT ΤΙΜΟΝΙ ΜΕ ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ, SPORT ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ 18' TURBINE, SPORT ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ CROMATO SATINE, ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΦΟΝΤΟ, ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΜΑΡΣΠΙΕ
και τα 2 συνδυάζονται υποχρεωτικά με
SPORT ΣΑΛΟΝΙ ( ΔΕΡΜΑ / MICROFIBRA)
-
Sport Τιμονι με ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ SPORT 17', SPORT ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ CROMATO ΣΑΤΙΝΕ, ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΦΟΝΤΟ, ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΜΑΡΣΠΙΕ
770 με 17άρες sport, 1120 με 18άρες turbine
Εdit με πρόλαβε ο stefan
-
Συντηριτικό σε βλέπω......Πάρε την 120ρα. Μια χαρά θα σου είναι αφού μονο σε δυναμη θα υστερεί.
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Sport Τιμονι με ΔΕΡΜΑ ΚΑΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΡΑΦΕΣ, SPORT ΑΝΑΡΤΗΣΗ, ΖΑΝΤΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ SPORT 17', SPORT ΠΕΝΤΑΛ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ, ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ ΤΑΜΠΛΟ ΑΠΟ ΣΚΟΥΡΟ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟ, ΚΑΛΥΜΜΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ ΚΑΘΡΕΦΤΗ CROMATO ΣΑΤΙΝΕ, ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΒΟΛΕΙΣ ΜΕ ΣΚΟΥΡΟ ΦΟΝΤΟ, ΜΑΥΡΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΕ ΟΥΡΑΝΟ ΚΑΙ ΚΟΛΩΝΕΣ, ΠΛΕΥΡΙΚΑ ΜΑΡΣΠΙΕ770 με 17άρες sport, 1120 με 18άρες turbine
Εdit με πρόλαβε ο stefan
πολυ καλη τιμη, χαθηκε σε ολα αυτα να βαζουν και πιο μπακετ καθισματα?
-
Ο χρήστης coupeas έγραψε:
Συντηριτικό σε βλέπω......Πάρε την 120ρα. Μια χαρά θα σου είναι αφού μονο σε δυναμη θα υστερεί.Για εκει προσανατολιζομαι αφου τα περισσοτερα χλμ τα κανω πολη..........και μην νομιζεις οτι ειναι φτηνη...θα αγγιξει με ολα τα εξτρα τα 23000 ...χαλαλι της αφου ειναι κουκλα!!
-
Λίγο πολύ όλα αναφέρθηκαν παραπάνω ειδικά από ανθρώπους που έχουν οδηγήσει και τα δύο. Εξαρτάται η επιλογή από τη χρήση. Τι αυτοκίνητο είχες προηγουμένως, τι σου λείπει και τι περιμένεις από το επόμενο. Εάν το κριτήριο είναι η ομορφιά όπως αναφέρεις η «μικρή » φτάνει και περισσεύει. Εάν θέλεις κάτι παραπάνω σε οδήγηση (π.χ. εάν είχες κάποιο γρήγορο αυτοκίνητο μέχρι τώρα) θα πάρεις την 170 πληρώνοντας το ανάλογο τίμημα. Για τους περισσότερους η 120 με πλούσιο εξοπλισμό είναι η ιδανική – ισορροπημένη επιλογή
-
να προσθεσω κατι σημαντικο που εχω διαβασει, δεν εχω οδηγησει ακομα...
η 120αρα πιανει τη μεγιστη ροπη της απο χαμηλα, 1750 στροφες αν θυμαμαι καλα, ενω η 170αρα θελει 2500 στροφες...
για πολυ δυνατες ρεπριζ πας στην 170αρα ενω για γρηγορη οδηγηση χωρις υπερβολες στην 120αρα.
και υπολογιζε πρακτικα 2 λιτρα ανα 100 χλμ διαφορα στην καταναλωση...
alfa romeo giulietta 120 ps ή alfa romeo giulietta 170 ps??