NEO DS3-CROSSBACK

148 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
NEO DS3-CROSSBACK

https://www.carbuyer.co.uk/new-ds3-cros ... 018-images Αυριο η επίσημη παρουσίαση .

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 49 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Φαίνεται εξαιρετικό και πολύ φουτουριστικό, για να δούμε...μακάρι!

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 15 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

τρομερο απο εμφανιση !!! αλλα για να το παρεις όπως το βλεπεις στις φωτογραφιες θα χρειαστεις +50% από την αρχικη τιμη που θα ανακοινωθεί .
Παντως η citroen με τα ds εχει βαλει τα γιαλια σχεδιαστικα σε πολυ κοσμο και κανει τα πριμιουμ να κλαινε στην γωνια....

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Countryman , Q2 , T-rock , X2 οι αντίπαλοι .
Τιμές υπολογίζω από 20000 για την βενζίνη , αλλά με πολλές δυνατότητες εξοπλισμού που θα το φτάνουν μέχρι τα 30000 σε φουλ εκδόσεις με 155 άλογα .

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 15 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και το 20000 λίγο μου φαίνεται και το πάνω άκρο λίγο. Τα ds θα συνεχίσουν να τα έχουν στα ίδια μαγαζιά με τα Σιτροέν;

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 54 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Στο πάτωμα του Cactus πατάει ???
Κάπως έτσι μου φαίνεται....

up
1 user has voted.

1000 χλμ. μακριά

criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Οχι . Ηδη το μαγαζί της Κηφισίας έκανε μια μικρή ξεχωριστή έκθεση για σιτροέν και τα 2/3 της παλιάς γίνεται τώρα ξεχωριστή έκθεση Ντι-Ες με εσωτερικές σκάλες και διάφορα άλλα χουλιγουντιανά .

Πατάει σε νέο πάτωμα που θα έχουν τα νέα 208 και κόρσα .

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 49 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Πολύ όμορφο, ξεχωριστή σχεδίαση και το εσωτερικό είναι εξαιρετικό σε σχεδίαση (και φαίνεται και σε ποιότητα, αλλά θα δείξει αυτό) και ελπίζω και σε εργονομία. Πολύ μου αρέσει, ελπίζω να είχε δίκιο ο ΣΧ περί ποιότητας και premium για την DS.

@Aikibill: Τα διακοπτάκια δεξιά και αριστερά του μοχλού ταχυτήτων λογικά είναι για τα ηλεκτρικά παράθυρα (όπως τα είχε παλιά η BMW).

criuser":1pr66g51 wrote:
Countryman , Q2 , T-rock , X2 οι αντίπαλοι .
Τιμές υπολογίζω από 20000 για την βενζίνη , αλλά με πολλές δυνατότητες εξοπλισμού που θα το φτάνουν μέχρι τα 30000 σε φουλ εκδόσεις με 155 άλογα .

Είναι σαφώς πιο όμορφο από τα 3 πρώτα (για την Χ2 δεν ξέρω γιατί από κοντά είναι πανέμορφη, θέλω να δω και το DS) ειδικά το νέο countryman είναι αρκετά άσχημο και σαφώς χειρότερο σχεδιαστικά από το προηγούμενο.

Tkin73":1pr66g51 wrote:
Και το 20000 λίγο μου φαίνεται και το πάνω άκρο λίγο. Τα ds θα συνεχίσουν να τα έχουν στα ίδια μαγαζιά με τα Σιτροέν;

Από ότι διαβάζω, θα κάνουν ξεχωριστά καταστήματα για τα DS, και στην Αθήνα ήδη φτιάχνεται. Τώρα, εάν στις επαρχίες θα πωλούνται μέσω του δικτύου citroen, δεν το γνωρίζω αλλά λογικά ναι.

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Θα εχει και την αναρτηση της κακτους λογικα

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 25 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Όμορφο! Αποπνέει μια πολυτέλεια εσωτερικά και θα είναι πολύ καλό και σε άνεση αν χρησιμοποιεί και τις αναρτήσεις του κάκτου (ήδη το c3 της αδερφής μου με τις συμβατικές,μου φαίνεται άνετο).
Τα 20.000 τιμή όμως μου ακούγεται λίγο δύσκολο -εκτός αν είναι extreme βασική π.χ. όπως η βασική του c3.

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Η θεση της κεντρικης οθονης θυμιζει αυτην των πεζω, κατι μου λεει πως το νεο 208 θα εχει την ιδια οθονη.

up
1 user has voted.
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 35 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το αυτοκίνητο δείχνει πολύ όμορφα σχεδιασμένο!
Δύο ερωτηματικά υπάρχουν, που ως ένα βαθμό θα καθορίσουν και την πορεία του:
Πρώτα και πάνω απ' όλα η τιμολόγηση του. Όταν δεν έχεις καταφέρει ακόμη να καταχωρήσεις στη συνείδηση του κόσμου τη μάρκα DS ως premium, απλώς δεν μπορείς και να χρεώνεις τιμές premium, ακόμη κι αν ενίοτε διαθέτεις εφάμιλλο ή και καλύτερο προϊόν. Tο άλλο στοίχημα είναι αν η απτή (αντιληπτή) ποιότητα θα είναι σε επίπεδα premium. Γιατί, για να καθιερωθείς στην premium κατηγορία πρέπει και η απτή ποιότητα να είναι αντίστοιχη!

up
1 user has voted.
kiloMeater
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 12/05/2005 - 15:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το DS7 πάντως μέσα από πρεμιουμιλα πήγαινε πολύ καλά

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 25 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Φωτο από τη σημερινή παρουσίαση:
http://worldscoop.forumpro.fr/t6845p150 ... ssback-d34
(τελικά τα παράθυρα έχουν τους διακόπτες στην κονσόλα απ'όσο διακρίνω)

Βίντεο: https://www.facebook.com/revistacoches/ ... 726843589/

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

22000 στην Γαλλία η βασική τιμή . Αρα εδώ το 20άρι λογικό ...

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 49 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και το εσωτερικό του - τουλάχιστον αισθητικά - είναι κλάσεις ανώτερο από countryman και τα άχρωμα και χωρίς έμπνευση εσωτερικά του vag.

Εννοείται ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να καταχωρηθεί στην συνείδηση του κόσμου ως premium εταιρεία η DS, αλλά έχει τα προσόντα.

up
1 user has voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 54 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το ταμπλό του θύμιζει λίγο Citroen Visa σε σχέδιο και χρώματα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.

1000 χλμ. μακριά

criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

15 χρόνια είχαν πει , ότι θέλουν για να γίνουν πρίμιουμ . Πέρασαν 3-4 , βάλτε τα υπόλοιπα...

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 25 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

[youtube:1zjukgui]pIdJUDaKyE8[/youtube:1zjukgui]
4,12 m. μήκος αν κατάλαβα καλά (από τα λίγα γαλλικά που έκανα στο λύκειο )

[youtube:1zjukgui]9VlOidFcaYQ[/youtube:1zjukgui]

up
1 user has voted.
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 35 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

criuser":qi7bn07i wrote:
15 χρόνια είχαν πει , ότι θέλουν για να γίνουν πρίμιουμ . Πέρασαν 3-4 , βάλτε τα υπόλοιπα...

Αν τα καταφέρουν...

Γιατί αρκετοί προσπάθησαν ή προσπαθούν και είτε απέτυχαν είτε βρίσκονται ακόμη στη μέση του δρόμου (π.χ. Volvo, Alfa Romeo).

Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Μακάρι πάντως να καταφέρει η DS να γίνει η νέα premium μάρκα για πολλούς λόγους! Πρώτα απ ' όλα για να σπάσει το γερμανικό μονοπώλιο και να δούμε και τη γαλλική άποψη και φινέτσα. Επίσης γιατί για να γίνει premium θα πρέπει να έχει επιτύχει κορυφαία απτή ποιότητα. Και τέλος γιατί θα έχει αναγνωριστεί η πρωτοτυπία και η τόλμη στο design. Τα χρειάζεται η εποχή μας.

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 15 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δλδ η merc,bmw,audi μας έχουν πλημμυρίσει από σχεδιαστικά επιτεύγματα; Η αουντι επί 10 χρόνια είχε το ίδιο σχέδιο από την α1 ως την αΧ! Όσο επιτυχημένο να ήταν κάποια στιγμή αλλάζει !

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 36 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Quote:
Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Βασικά ακολούθησαν άλλοι 4 (σχεδόν) :
Ινφίνιτι, Λέξους, Άκιουρα, Μίνι

Στον προθάλαμο έχει μπει άλλος ένας :
Τζένεσις

Και ετοιμάζονται τα επόμενα χρόνια για αίτηση μερικοί άλλοι, από Κίνα αυτή τη φορά.

up
1 user has voted.
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 35 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

dstou":15xkjx8k wrote:
Quote:
Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Βασικά ακολούθησαν άλλοι 4 (σχεδόν) :
Ινφίνιτι, Λέξους, Άκιουρα, Μίνι

Στον προθάλαμο έχει μπει άλλος ένας :
Τζένεσις.

Η Mini ανήκει στην BMW, οπότε δεν μετράει. Όσο για όλες τις υπόλοιπες που ανέφερες, καμία δεν θεωρείται προς το παρόν πλήρως premium στην Ευρώπη και αυτό αντανακλάται στις πωλήσεις τους. Είναι ακόμη στη μέση του δρόμου, ας πούμε στην Α2 κατηγορία, μαζί με Volvo και Alfa Romeo που προανέφερα.
Αντιθέτως BMW, Mercedes, Audi (από τους μεγάλους κατασκευαστές) θεωρούνται premium σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 36 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και η Άουντι ανήκει στο Βαγκ, αυτή γιατί μετράει? Το DS ανήκει στην ΠΣΑ, αυτή γιατί προαλείφεται να μετρήσει ως τέτοια σε μερικά χρόνια και όχι το Μίνι? οέο?
Στα σοβαρά τώρα. Μια χαρά πρίμιουμ είναι όλα τους, άσχετα τι θεωρείται πρίμιουμ ή ημί-πρίμιουμ από τον μέσο (κοντόφθαλμο) ευρωπαίο. Μάλιστα τα περισσότερα εξ' αυτών γεννήθηκαν (=δημιουργήθηκαν, σχεδιάστηκαν δηλαδή) από την αρχή τους ως τέτοια εσκεμμένα, δεν χρειάστηκε να περάσουν από την μακρόχρονη διαδικασία της Άουντι, να γεννηθούν δηλαδή ως κάτι το καθημερινό (τα Άουντι των φίφτυς) και να αλλάξουν σιγά σιγά κατηγορία (τα Άουντι των έιτις). Ή την συντομότερη διαδικασία της Πεμβέ όπου γεννήθηκε καραλαική, αλλά άλλαξε κατηγορία σύντομα και το ξαναγύρισε εν μέρει στο λαικό μετά τον πόλεμο για μια σύντομη περίοδο μέχρι να βρει κεφάλαια για να ξαναγίνει πρίμιουμ.
Τα Λίνκολν, Κάντιλακ, Τζάγκιουαρ, Ρέιντζ Ρόβερ είναι πρίμιουμ επίσης. Απλά δεν τα έγραψα γιατί προυπήρχαν των Άουντι. Γεννήθηκαν έτσι και αυτά και ποτέ δεν άλλαξαν 'διαμέτρημα'.Τυχαίο? Δε νομίζω.
Και υπάρχει και η εξαίρεση στον κανόνα, η Σιτροέν πάλι. Στα σίξτις είχε 3 αυτοκίνητα σε παραγωγή: Το 2CV, το DS και το SM. Μια χαρά πρίμιουμ ήταν τα 2 τελευταία, μια χαρά γκαζοντενεκές το πρώτο, σε παράλληλη παραγωγή μάλιστα δίπλα στα άλλα δύο.
Πως γινόταν αυτό? Ο (ίδιος) μέσος ευρωπαίος που δεν θεωρεί π.χ. τη Λέξους premium enough δεν θα της το επέτρεπε. Αλλά το έκανε για την Πεμβέ των φίφτυς.

up
1 user has voted.
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 35 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Διαφωνουμε πλήρως!
Πρώτα από όλα η αντιστοιχιση Mini με Audi δεν κολλάει! Είπα ότι η Mini δεν μετράει γιατί τη λάνσαρε ένας ήδη premium κατασκευαστής. Η VW όμως (στην οποία ανήκει η Audi) δεν είναι premium κατασκευαστής! Το ίδιο και η PSA που λανσάρει την DS. Το σκεπτικό είναι ότι μια premium μάρκα μπορεί πολύ όλα να λανσάρει και καθιερώσει μια νέα. Το είδαμε με τη Mercedes και το Smart, το οποίο απέκτησε αμέσως κάποιο status, χωρίς να έχει σε καμία περίπτωση την αντίστοιχη ποιότητα. Εξήγησα λοιπόν; Χωρίς οέο...

Κατά τ' άλλα, όπως σωστά είπες υπάρχουν κι άλλες premium, αλλά είναι παλαιότερες της Audi. Οι γιαπωνέζικες όμως, είτε το θέλεις είτε όχι, δεν έχουν καταφέρει ακόμη να φτάσουν το status τους στο επίπεδο των premium. Και αυτό δεν έχει σχέση με το ποσό κοντόφθαλμος είναι ο μέσος Ευρωπαίος, αλλά με το χρόνο και τη διαδικασία που απαιτείται για να αναρριχηθεί μια μάρκα στο επίπεδο αυτό. Το αν έχει δίκιο ή άδικο ο μέσος Ευρωπαίος να μην θεωρεί την Infinity π.χ. στο επίπεδο της Mercedes και το αν η Infinity έχει πράγματι ποιότητα και design στο top premium επίπεδο είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης.

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Είχε και το Dyane και το Ami8..

Τότε όμως δεν είχαν και πολλά μοντέλα . Για παράδειγμα η Μέρκ είχε μόνο την Ε και την S σε σεντάν και κάποιες κουπέ εκδόσεις . Χαμηλότερα μοντέλα εμφανίστηκαν στα τέλη του 70 αν θυμάμαι καλά .

Εύκολα η Ντι Ες θα γίνει πρίμιουμ , γιατί ξεκινάει με λογική λέξους . Δηλαδή ξεχωριστές εκθέσεις και σέρβις . Ακόμα μπορεί να παίξει και άλλα καλούδια και έτσι να περάσει πριμιουμ λογικές .

Κάτι που θέλω να πω για το αμάξι είναι ότι πατάει σε νέα πλατφόρμα , θα είναι πάνω σε αυτή τα νέα 208 και Κόρσα και έχει μικρότερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών από το αιρκρός , άρα το κοινό του , είναι λιγότερο οικογενειακό .

Θα μπορεί να είναι το δεύτερο αμάξι πλουσίων οικογενειών , που πηγαίνει η σύζυγος στο Σ/Μ αλλά και στα ψώνια , όπως και στο κέντρο της πόλης για βραδυνή έξοδο . Θα μπορούσε να είναι γενικά ένα γυναικείο αμάξι κάθε ηλικίας , αλλά και πρώτο αμάξι πιτσιρικά που έχει φράγκα και θέλει αμάξι για βόλτες και εκδρομές με την κοπέλα του ή με την παρέα του .

Γενικά η 4άδα των Β-σουβ του ομίλου έχει εντελώς διαφορετική λογική και δεν χτυπιέται μεταξύ της , ενώ δημιουργεί ένα σκαλοπάτι στα κρός όβερ και σουβ που γεμίζει όλη την αγορά .

Κάκτος , 3 αιρκρός , κροςλαντ , 2008 , 3 κρος μπακ , 5 αιρκρος , γκρανλαντ , 3008 , 7 κρος μπάκ .

Προφανώς η τοποθέτηση της σιτροέν στο επίπεδο τιμών με την όπελ έχει να κάνει με τις αγορές , όπου η όπελ πουλάει εκεί που έχει όνομα , Γερμανία , αγγλία κλπ , ενώ η σιτροέν πουλάει στις δικές της .

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo