NEO DS3-CROSSBACK

148 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
NEO DS3-CROSSBACK

https://www.carbuyer.co.uk/new-ds3-cros ... 018-images
Αυριο η επίσημη παρουσίαση .

up
1 user has voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Φαίνεται εξαιρετικό και πολύ φουτουριστικό, για να δούμε...μακάρι!

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

τρομερο απο εμφανιση !!! αλλα για να το παρεις όπως το βλεπεις στις φωτογραφιες θα χρειαστεις +50% από την αρχικη τιμη που θα ανακοινωθεί .
Παντως η citroen με τα ds εχει βαλει τα γιαλια σχεδιαστικα σε πολυ κοσμο και κανει τα πριμιουμ να κλαινε στην γωνια....

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Countryman , Q2 , T-rock , X2 οι αντίπαλοι .
Τιμές υπολογίζω από 20000 για την βενζίνη , αλλά με πολλές δυνατότητες εξοπλισμού που θα το φτάνουν μέχρι τα 30000 σε φουλ εκδόσεις με 155 άλογα .

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και το 20000 λίγο μου φαίνεται και το πάνω άκρο λίγο. Τα ds θα συνεχίσουν να τα έχουν στα ίδια μαγαζιά με τα Σιτροέν;

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 15 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Στο πάτωμα του Cactus πατάει ???
Κάπως έτσι μου φαίνεται....

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Οχι . Ηδη το μαγαζί της Κηφισίας έκανε μια μικρή ξεχωριστή έκθεση για σιτροέν και τα 2/3 της παλιάς γίνεται τώρα ξεχωριστή έκθεση Ντι-Ες με εσωτερικές σκάλες και διάφορα άλλα χουλιγουντιανά .

Πατάει σε νέο πάτωμα που θα έχουν τα νέα 208 και κόρσα .

up
1 user has voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Πολύ όμορφο, ξεχωριστή σχεδίαση και το εσωτερικό είναι εξαιρετικό σε σχεδίαση (και φαίνεται και σε ποιότητα, αλλά θα δείξει αυτό) και ελπίζω και σε εργονομία. Πολύ μου αρέσει, ελπίζω να είχε δίκιο ο ΣΧ περί ποιότητας και premium για την DS.

@Aikibill: Τα διακοπτάκια δεξιά και αριστερά του μοχλού ταχυτήτων λογικά είναι για τα ηλεκτρικά παράθυρα (όπως τα είχε παλιά η BMW).

criuser":1pr66g51 wrote:
Countryman , Q2 , T-rock , X2 οι αντίπαλοι .
Τιμές υπολογίζω από 20000 για την βενζίνη , αλλά με πολλές δυνατότητες εξοπλισμού που θα το φτάνουν μέχρι τα 30000 σε φουλ εκδόσεις με 155 άλογα .

Είναι σαφώς πιο όμορφο από τα 3 πρώτα (για την Χ2 δεν ξέρω γιατί από κοντά είναι πανέμορφη, θέλω να δω και το DS) ειδικά το νέο countryman είναι αρκετά άσχημο και σαφώς χειρότερο σχεδιαστικά από το προηγούμενο.

Tkin73":1pr66g51 wrote:
Και το 20000 λίγο μου φαίνεται και το πάνω άκρο λίγο. Τα ds θα συνεχίσουν να τα έχουν στα ίδια μαγαζιά με τα Σιτροέν;

Από ότι διαβάζω, θα κάνουν ξεχωριστά καταστήματα για τα DS, και στην Αθήνα ήδη φτιάχνεται. Τώρα, εάν στις επαρχίες θα πωλούνται μέσω του δικτύου citroen, δεν το γνωρίζω αλλά λογικά ναι.

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Θα εχει και την αναρτηση της κακτους λογικα

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 53 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Όμορφο! Αποπνέει μια πολυτέλεια εσωτερικά και θα είναι πολύ καλό και σε άνεση αν χρησιμοποιεί και τις αναρτήσεις του κάκτου (ήδη το c3 της αδερφής μου με τις συμβατικές,μου φαίνεται άνετο).
Τα 20.000 τιμή όμως μου ακούγεται λίγο δύσκολο -εκτός αν είναι extreme βασική π.χ. όπως η βασική του c3.

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Η θεση της κεντρικης οθονης θυμιζει αυτην των πεζω, κατι μου λεει πως το νεο 208 θα εχει την ιδια οθονη.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το αυτοκίνητο δείχνει πολύ όμορφα σχεδιασμένο!
Δύο ερωτηματικά υπάρχουν, που ως ένα βαθμό θα καθορίσουν και την πορεία του:
Πρώτα και πάνω απ' όλα η τιμολόγηση του. Όταν δεν έχεις καταφέρει ακόμη να καταχωρήσεις στη συνείδηση του κόσμου τη μάρκα DS ως premium, απλώς δεν μπορείς και να χρεώνεις τιμές premium, ακόμη κι αν ενίοτε διαθέτεις εφάμιλλο ή και καλύτερο προϊόν. Tο άλλο στοίχημα είναι αν η απτή (αντιληπτή) ποιότητα θα είναι σε επίπεδα premium. Γιατί, για να καθιερωθείς στην premium κατηγορία πρέπει και η απτή ποιότητα να είναι αντίστοιχη!

up
1 user has voted.
kiloMeater
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 12/05/2005 - 15:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το DS7 πάντως μέσα από πρεμιουμιλα πήγαινε πολύ καλά

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 53 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Φωτο από τη σημερινή παρουσίαση:
http://worldscoop.forumpro.fr/t6845p150 ... ssback-d34
(τελικά τα παράθυρα έχουν τους διακόπτες στην κονσόλα απ'όσο διακρίνω)

Βίντεο: https://www.facebook.com/revistacoches/ ... 726843589/

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

22000 στην Γαλλία η βασική τιμή . Αρα εδώ το 20άρι λογικό ...

up
1 user has voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και το εσωτερικό του - τουλάχιστον αισθητικά - είναι κλάσεις ανώτερο από countryman και τα άχρωμα και χωρίς έμπνευση εσωτερικά του vag.

Εννοείται ότι θα χρειαστούν αρκετά χρόνια για να καταχωρηθεί στην συνείδηση του κόσμου ως premium εταιρεία η DS, αλλά έχει τα προσόντα.

up
1 user has voted.
dgrgtc
Εικόνα dgrgtc
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 15 λεπτά
Joined: 21/12/2005 - 23:49
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το ταμπλό του θύμιζει λίγο Citroen Visa σε σχέδιο και χρώματα....

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

15 χρόνια είχαν πει , ότι θέλουν για να γίνουν πρίμιουμ . Πέρασαν 3-4 , βάλτε τα υπόλοιπα...

up
1 user has voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 53 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: NEO DS3-CROSSBACK

[youtube:1zjukgui]pIdJUDaKyE8[/youtube:1zjukgui]
4,12 m. μήκος αν κατάλαβα καλά (από τα λίγα γαλλικά που έκανα στο λύκειο )

[youtube:1zjukgui]9VlOidFcaYQ[/youtube:1zjukgui]

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

criuser":qi7bn07i wrote:
15 χρόνια είχαν πει , ότι θέλουν για να γίνουν πρίμιουμ . Πέρασαν 3-4 , βάλτε τα υπόλοιπα...

Αν τα καταφέρουν...

Γιατί αρκετοί προσπάθησαν ή προσπαθούν και είτε απέτυχαν είτε βρίσκονται ακόμη στη μέση του δρόμου (π.χ. Volvo, Alfa Romeo).

Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Μακάρι πάντως να καταφέρει η DS να γίνει η νέα premium μάρκα για πολλούς λόγους! Πρώτα απ ' όλα για να σπάσει το γερμανικό μονοπώλιο και να δούμε και τη γαλλική άποψη και φινέτσα. Επίσης γιατί για να γίνει premium θα πρέπει να έχει επιτύχει κορυφαία απτή ποιότητα. Και τέλος γιατί θα έχει αναγνωριστεί η πρωτοτυπία και η τόλμη στο design. Τα χρειάζεται η εποχή μας.

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δλδ η merc,bmw,audi μας έχουν πλημμυρίσει από σχεδιαστικά επιτεύγματα; Η αουντι επί 10 χρόνια είχε το ίδιο σχέδιο από την α1 ως την αΧ! Όσο επιτυχημένο να ήταν κάποια στιγμή αλλάζει !

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 22 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Quote:
Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Βασικά ακολούθησαν άλλοι 4 (σχεδόν) :
Ινφίνιτι, Λέξους, Άκιουρα, Μίνι

Στον προθάλαμο έχει μπει άλλος ένας :
Τζένεσις

Και ετοιμάζονται τα επόμενα χρόνια για αίτηση μερικοί άλλοι, από Κίνα αυτή τη φορά.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

dstou":15xkjx8k wrote:
Quote:
Ο τελευταίος κατασκευαστής που κατάφερε να καταξιωθεί ως premium ήταν η Audi στη δεκαετία του 80.

Βασικά ακολούθησαν άλλοι 4 (σχεδόν) :
Ινφίνιτι, Λέξους, Άκιουρα, Μίνι

Στον προθάλαμο έχει μπει άλλος ένας :
Τζένεσις.

Η Mini ανήκει στην BMW, οπότε δεν μετράει. Όσο για όλες τις υπόλοιπες που ανέφερες, καμία δεν θεωρείται προς το παρόν πλήρως premium στην Ευρώπη και αυτό αντανακλάται στις πωλήσεις τους. Είναι ακόμη στη μέση του δρόμου, ας πούμε στην Α2 κατηγορία, μαζί με Volvo και Alfa Romeo που προανέφερα.
Αντιθέτως BMW, Mercedes, Audi (από τους μεγάλους κατασκευαστές) θεωρούνται premium σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του πλανήτη.

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 22 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Και η Άουντι ανήκει στο Βαγκ, αυτή γιατί μετράει? Το DS ανήκει στην ΠΣΑ, αυτή γιατί προαλείφεται να μετρήσει ως τέτοια σε μερικά χρόνια και όχι το Μίνι? οέο?
Στα σοβαρά τώρα. Μια χαρά πρίμιουμ είναι όλα τους, άσχετα τι θεωρείται πρίμιουμ ή ημί-πρίμιουμ από τον μέσο (κοντόφθαλμο) ευρωπαίο. Μάλιστα τα περισσότερα εξ' αυτών γεννήθηκαν (=δημιουργήθηκαν, σχεδιάστηκαν δηλαδή) από την αρχή τους ως τέτοια εσκεμμένα, δεν χρειάστηκε να περάσουν από την μακρόχρονη διαδικασία της Άουντι, να γεννηθούν δηλαδή ως κάτι το καθημερινό (τα Άουντι των φίφτυς) και να αλλάξουν σιγά σιγά κατηγορία (τα Άουντι των έιτις). Ή την συντομότερη διαδικασία της Πεμβέ όπου γεννήθηκε καραλαική, αλλά άλλαξε κατηγορία σύντομα και το ξαναγύρισε εν μέρει στο λαικό μετά τον πόλεμο για μια σύντομη περίοδο μέχρι να βρει κεφάλαια για να ξαναγίνει πρίμιουμ.
Τα Λίνκολν, Κάντιλακ, Τζάγκιουαρ, Ρέιντζ Ρόβερ είναι πρίμιουμ επίσης. Απλά δεν τα έγραψα γιατί προυπήρχαν των Άουντι. Γεννήθηκαν έτσι και αυτά και ποτέ δεν άλλαξαν 'διαμέτρημα'.Τυχαίο? Δε νομίζω.
Και υπάρχει και η εξαίρεση στον κανόνα, η Σιτροέν πάλι. Στα σίξτις είχε 3 αυτοκίνητα σε παραγωγή: Το 2CV, το DS και το SM. Μια χαρά πρίμιουμ ήταν τα 2 τελευταία, μια χαρά γκαζοντενεκές το πρώτο, σε παράλληλη παραγωγή μάλιστα δίπλα στα άλλα δύο.
Πως γινόταν αυτό? Ο (ίδιος) μέσος ευρωπαίος που δεν θεωρεί π.χ. τη Λέξους premium enough δεν θα της το επέτρεπε. Αλλά το έκανε για την Πεμβέ των φίφτυς.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Διαφωνουμε πλήρως!
Πρώτα από όλα η αντιστοιχιση Mini με Audi δεν κολλάει! Είπα ότι η Mini δεν μετράει γιατί τη λάνσαρε ένας ήδη premium κατασκευαστής. Η VW όμως (στην οποία ανήκει η Audi) δεν είναι premium κατασκευαστής! Το ίδιο και η PSA που λανσάρει την DS. Το σκεπτικό είναι ότι μια premium μάρκα μπορεί πολύ όλα να λανσάρει και καθιερώσει μια νέα. Το είδαμε με τη Mercedes και το Smart, το οποίο απέκτησε αμέσως κάποιο status, χωρίς να έχει σε καμία περίπτωση την αντίστοιχη ποιότητα. Εξήγησα λοιπόν; Χωρίς οέο...

Κατά τ' άλλα, όπως σωστά είπες υπάρχουν κι άλλες premium, αλλά είναι παλαιότερες της Audi. Οι γιαπωνέζικες όμως, είτε το θέλεις είτε όχι, δεν έχουν καταφέρει ακόμη να φτάσουν το status τους στο επίπεδο των premium. Και αυτό δεν έχει σχέση με το ποσό κοντόφθαλμος είναι ο μέσος Ευρωπαίος, αλλά με το χρόνο και τη διαδικασία που απαιτείται για να αναρριχηθεί μια μάρκα στο επίπεδο αυτό. Το αν έχει δίκιο ή άδικο ο μέσος Ευρωπαίος να μην θεωρεί την Infinity π.χ. στο επίπεδο της Mercedes και το αν η Infinity έχει πράγματι ποιότητα και design στο top premium επίπεδο είναι ένα άλλο θέμα συζήτησης.

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Είχε και το Dyane και το Ami8..

Τότε όμως δεν είχαν και πολλά μοντέλα . Για παράδειγμα η Μέρκ είχε μόνο την Ε και την S σε σεντάν και κάποιες κουπέ εκδόσεις . Χαμηλότερα μοντέλα εμφανίστηκαν στα τέλη του 70 αν θυμάμαι καλά .

Εύκολα η Ντι Ες θα γίνει πρίμιουμ , γιατί ξεκινάει με λογική λέξους . Δηλαδή ξεχωριστές εκθέσεις και σέρβις . Ακόμα μπορεί να παίξει και άλλα καλούδια και έτσι να περάσει πριμιουμ λογικές .

Κάτι που θέλω να πω για το αμάξι είναι ότι πατάει σε νέα πλατφόρμα , θα είναι πάνω σε αυτή τα νέα 208 και Κόρσα και έχει μικρότερο μεταξόνιο και χώρο αποσκευών από το αιρκρός , άρα το κοινό του , είναι λιγότερο οικογενειακό .

Θα μπορεί να είναι το δεύτερο αμάξι πλουσίων οικογενειών , που πηγαίνει η σύζυγος στο Σ/Μ αλλά και στα ψώνια , όπως και στο κέντρο της πόλης για βραδυνή έξοδο . Θα μπορούσε να είναι γενικά ένα γυναικείο αμάξι κάθε ηλικίας , αλλά και πρώτο αμάξι πιτσιρικά που έχει φράγκα και θέλει αμάξι για βόλτες και εκδρομές με την κοπέλα του ή με την παρέα του .

Γενικά η 4άδα των Β-σουβ του ομίλου έχει εντελώς διαφορετική λογική και δεν χτυπιέται μεταξύ της , ενώ δημιουργεί ένα σκαλοπάτι στα κρός όβερ και σουβ που γεμίζει όλη την αγορά .

Κάκτος , 3 αιρκρός , κροςλαντ , 2008 , 3 κρος μπακ , 5 αιρκρος , γκρανλαντ , 3008 , 7 κρος μπάκ .

Προφανώς η τοποθέτηση της σιτροέν στο επίπεδο τιμών με την όπελ έχει να κάνει με τις αγορές , όπου η όπελ πουλάει εκεί που έχει όνομα , Γερμανία , αγγλία κλπ , ενώ η σιτροέν πουλάει στις δικές της .

up
1 user has voted.
kiloMeater
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 12/05/2005 - 15:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Έδειξα στη γυναίκα μου το DS3, και με νωπές τις μνήμες του DS7 , το έβαλε στο #1 της υποθετικής της λίστας για 2ο αυτοκίνητο:-)

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Μακάρι να έχεις δίκιο criu και να αναρριχηθεί σύντομα η DS στο επίπεδο της Lexus. Πολύ θα το χαρώ, αλλά νομίζω ότι θα είναι πολύ πιο δύσκολο από ότι πιστεύεις και σίγουρα πολύ πιο χρονοβόρο από τα 15 χρόνια (από τα οποία έχουν ήδη περάσει τα 5) που εκτιμά η διοίκηση της PSA.

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 22 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Quote:
Είχε και το Dyane και το Ami8..

Κλώνοι του 2CV είναι και αυτοί.

Quote:
Εύκολα η Ντι Ες θα γίνει πρίμιουμ , γιατί ξεκινάει με λογική λέξους . Δηλαδή ξεχωριστές εκθέσεις και σέρβις .

Για εύκολα δεν ξέρω, με το ξεκίνημα ήδη τα βρήκαν μπαστούνια. Αλλά το πλάνο είναι όντως το γνωστό της Λέξους. Το οποίο ξεπατίκωσε και η Τζένεσις, ενώ το ίδιο σκοπεύουν να κάνουν και οι Κινέζοι που αυτή τη στιγμή κάνουν προθέρμανση. Δεν είναι τυχαίο.

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Εντάξει ο Κίλο είναι ακόμα υπό την επήρεια της 5άρας και δεν τον υπολογίζουμε , αφού είναι οικογενειακά συμπαθούντες .
Αμα όμως αρχίσουν οι αυστριακές φίλες και γνωστές της συζύγου να το βλέπουν έτσι , τότε θα πάμε καλά ...

Για το αν θα φτάσουν τα 15 χρόνια δεν το ξέρουμε ακόμα . Αν διαβάσουμε το αρθρο του ΣΧ , μάλλον θα το πετύχουν κυρίως γιατί ετοιμάζουν πολλά μοντέλα και γιατί τα μοντέλα αυτά δεν θα είναι τόσο κλώνοι των αντίστοιχων των άλλων του ομίλου όπως τα 4 και το 5 .

Δηλαδή σε καμία περίπτωση δεν θεωρούσα ότι το Ντι Ες 5 ήταν πιο πρίμιουμ από την δική μου υδροπνευματική 5άρα . Και το ότι ήταν ακριβότερο ήταν σε βάρος του . Ούτε είχε κινητήρες να το στηρίξουν , αφού η εταιρεία μεταξύ των κατηγοριών ρύπων 4 και 6 είχε ένα κενό στις βενζίνες και στα μεγάλα ντίζελ .

dstou":1vxp9am8 wrote:
Quote:
Είχε και το Dyane και το Ami8..

Κλώνοι του 2CV είναι και αυτοί.

Δεν ήταν και τόσο κλώνοι . Μην σταθείς στους κινητήρες . Είχαν διαφορετικές χωρητικότητες και μεγέθη . Ειδικά το Αμι .

Αλλωστε και σήμερα έχουμε ίδιους κινητήρες και πατώματα , αλλά διαφορετικά μοντέλα .

up
1 user has voted.
giannis3011
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 23 ώρες
Joined: 06/11/2017 - 07:17
Re: NEO DS3-CROSSBACK

dstou":arifk3tc wrote:
Quote:
Είχε και το Dyane και το Ami8..

Κλώνοι του 2CV είναι και αυτοί.

Quote:
Εύκολα η Ντι Ες θα γίνει πρίμιουμ , γιατί ξεκινάει με λογική λέξους . Δηλαδή ξεχωριστές εκθέσεις και σέρβις .

Για εύκολα δεν ξέρω, με το ξεκίνημα ήδη τα βρήκαν μπαστούνια. Αλλά το πλάνο είναι όντως το γνωστό της Λέξους. Το οποίο ξεπατίκωσε και η Τζένεσις, ενώ το ίδιο σκοπεύουν να κάνουν και οι Κινέζοι που αυτή τη στιγμή κάνουν προθέρμανση. Δεν είναι τυχαίο.

Ασχετο αλλα μια κ μιλαμε για λεξους και ds...
Rx400h αγορα το 2008
Mεχρι σημερα με 250χιλ χλμ ζημιες ουτε μια για πλακα...τιποτα το εννοω..
το αμαξι παει οπως τη πρωτη μερα...και το εσωτερικο του με καποιες φυσιλογικες φθορες χρησης...οχι καταστασεις π βλεπω σε αλλα να κρεμονται η να τριζουν τα παντα μεσα...Αυτο δε ξερω αν το κανει πριμιουμ η οχι αλλα τα χρηματα του τα αξιζε...

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 22 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Δεν είχαν κοινά μόνο τον κινητήρα και το κιβώτιο, αλλά και ένα σωρό άλλα πράγματα.Ιδιαίτερα το Dyane, το οποίο ψάχνεις κυριολεκτικά με το φακό του Κλουζώ για να βρεις διαφορές στα μηχανικά και ηλεκτρικά με το ντεσεβώ, όλη η βιβλιογραφία το κατατάσσει στα μοντέλα της οικογένειας 2CV.
Και να προσθέσω ότι τότε κοστολογικά το 50% του αυτοκινήτου ήταν ΄το μοτέρ και η μετάδοση. Η δε Σιτροέν ήταν σε τέτοια δεινή θέση που δεν είχε φράγκο για να σχεδιάσει νέους κινητήρες, ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στο λανσάρισμα της GS, αν όχι το σοβαρότερο, με αποτέλεσμα η διαδικασία σχεδιασμού και δοκιμών του μοντέλου αυτού να πάρει 13 χρόνια για να ολοκληρωθεί, περίοδος ρεκόρ.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

giannis3011":1e7b4hj0 wrote:
Ασχετο αλλα μια κ μιλαμε για λεξους και ds...
Rx400h αγορα το 2008
Mεχρι σημερα με 250χιλ χλμ ζημιες ουτε μια για πλακα...τιποτα το εννοω..
το αμαξι παει οπως τη πρωτη μερα...και το εσωτερικο του με καποιες φυσιλογικες φθορες χρησης...οχι καταστασεις π βλεπω σε αλλα να κρεμονται η να τριζουν τα παντα μεσα...Αυτο δε ξερω αν το κανει πριμιουμ η οχι αλλα τα χρηματα του τα αξιζε...

Αυτό ήταν το επόμενο το οποίο ήθελα να γράψω:
Σκεφτείτε ότι οι γιαπωνέζοι premium κατασκευαστές δεν κατάφεραν να ανέβουν στην Α1 premium κατηγορία, απέχοντας ένα μάλλον μικρό, αλλά σίγουρα υπαρκτό, βήμα, παρόλο που είχαν ένα τεράστιο πλεονέκτημα έναντι των τριών γνωστών γερμανίδων: την παραδοσιακή γιαπωνέζικη αξιοπιστία! Ένα χαρακτηριστικό που θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον ισάξιο με την απτή ποιότητα και το Design για την κατάταξη στην premium κατηγορία. Αλλά δεν είναι και αυτό δείχνει ότι τα κριτήρια για την premium κατηγορία δεν είναι αυστήρα ορθολογικά.

Ως εκ τούτου, η άποψη μου είναι ότι πιθανώς η DS θα καταφέρει να αναρριχηθεί στα επίπεδα που βρίσκεται τώρα η Infinity σε ένα διάστημα που στην καλύτερη των περιπτώσεων θα είναι τα εκτιμώμενα 15 χρόνια.

up
1 user has voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Ξεχνάμε στην όλη συζήτηση τις ΗΠΑ, γιατί καλά λέμε για Ευρώπη, αλλά lexus & infinity φτιάχτηκαν κυρίως για την Αμερικάνικη αγορά και εκεί θεωρούνται μια χαρά premium και μάλιστα επι δεκαετίες (δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα) είχαν σαφώς υψηλότερες πωλήσεις από το γερμανικό τρίπτυχο και οι αγοραστές τα θεωρούσαν εξίσου premium. Άρα στην αγορά για την οποία φτιάχτηκαν, μια χαρά πέτυχαν.

up
1 user has voted.
VAGKIRK
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Εγώ πάντως το DS5 όπου το βλέπω το χαζεύω ακόμη.
Άσχετα με το πώς τα πάει σε ποιότητα κύλισης ή υλικών (αν και το εσωτερικό του ήταν πολύ μπροστά το 2008 που κυκλοφόρησε) δεν μπορώ να βρω πολλά αυτοκίνητα που κυκλοφορούν σήμερα και να το ξεπερνούν σε αισθητική.

Σχεδίαση το έχουν, ποιότητα κατασκευής κρίνοντας από τα τελευταία Peugeot την έχουν και είναι κάτι που βελτιώνεται εύκολα ειδικά τώρα που θα πάρουν και δύο-τρια μαθηματακια από τους μηχανικούς της Opel για γδουπ και βντουπ πορτων και πορτπαγκαζ,και κλικ και κλακ χειριστηρίων , άνεση και ποιότητα κύλισης είναι ο τομέας τους και φαίνεται πως το ψάχνουν αρκετά ( βλέπε διπλές αναρτήσεις Citroen)

Τις τιμές να προσέξουν μόνο και θα κερδίσουν όλους όσους θέλουν κάτι στυλάτο και ξεχωριστό , διαφορετικά με τιμές ίδιες με BMW και Mercedes θα νικάει πάντα ο παράγοντας πουλμουρ για τον οποίο δεν φτάνουν 15 χρόνια.

Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 3 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Άψογη τοποθέτηση VAGKIRK!

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: NEO DS3-CROSSBACK

https://youtu.be/cPQc8UcJdH4

Αππ εξοπλισμο εχει τα παντα, αναρτηση βεβαια δεν ειδα να λεει.

Δηλαδη με ολα μεσα θα φτανει το 30αρι.

Καλα οι χειρολαβες ολα τα λεφτα.

up
1 user has voted.
tsotsos
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 10 ώρες
Joined: 29/11/2017 - 18:43
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Μόνο εμένα δεν μου άρεσε καθόλου ....? Μιλάω για μέσα έξω. Στην κατηγορία για εμένα δαγκωτό Q2

up
1 user has voted.
Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 8 ώρες
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Γούστα ειναι αυτά! Εμένα πχ το Q2 δεν μου αρεσε καθολου οταν το ειδα στην έκθεση, πανάκριβο και μέτριο εσωτερικο τοσο ποιοτικά οσο και σε σχεδίαση. Εξωτερικά ψιλοαδιάφορο με πολλες ομοιότητες με Polo.

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Καλά αν όλα αυτά που περιγράφει το βίντεο τα είχε ένα bmw και με τον σχεδιασμό που έχει πόσο θα κόστιζε; 50-60? Το Σκ θα δω απο κοντά το ds 7 στην ΔΕΘ να δω από κοντά την απτή του ποιότητα. Από τα βίντεο μένεις με ανοικτό στόμα

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

tsotsos":24g58r4b wrote:
Μόνο εμένα δεν μου άρεσε καθόλου ....? Μιλάω για μέσα έξω. Στην κατηγορία για εμένα δαγκωτό Q2

Καλά άσε το εσωτερικό λόγω των ρομβων μπορεί σε κάποιους να ξενίζει. Το εξωτερικό δεν σου άρεσε; Πες αν θες ενα αμάξι που σου αρέσει πολύ ,και να μην είναι η Φεράρι , να δούμε τα γούστα σου.

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
Aikibill
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 19 ώρες
Joined: 11/03/2015 - 19:12
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο μέσα έξω αλλά
1 για εμένα έχει μεγάλα φάουλ πρακτικότητας ,όπως τα διακοπτακια στα δεξιά του μοχλού ταχυτήτων ,χειρισμός κλιματισμού από το Ταμπλετ και έλλειψη ορατότητας για τους πίσω λόγω του φτερού καρχαρία (design πάνω της χρηστικότητας).
2 για μένα από τους κύριους ανταγωνιστές είναι το 500χ για το οποίο διάβασα σούπερ τιμές, 22Κ 150bhp βενζίνη και 120 bhp diesel και τα δύο στις καλές εκδόσεις και τα δύο με αυτόματο κιβώτιο.

up
1 user has voted.
tsotsos
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 10 ώρες
Joined: 29/11/2017 - 18:43
Re: NEO DS3-CROSSBACK

@Τkin73

Στην κατηγορία αυτή για τα γούστα μου ξεχωρίζουν τα Q2 και το κουκλί T-Roc

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Ok κατανόητο τοτε γιατί δεν σου αρέσει το ds

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 7 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Υπάρχει νήμα για το ds7 crossback?

Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Οχι ακόμα γιατί δεν έχουμε πολλά στοιχεία .

up
1 user has voted.
TimDeLAY
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 05/10/2007 - 13:54
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Fanis75":301b7hii wrote:
Ξεχνάμε στην όλη συζήτηση τις ΗΠΑ, γιατί καλά λέμε για Ευρώπη, αλλά lexus & infinity φτιάχτηκαν κυρίως για την Αμερικάνικη αγορά και εκεί θεωρούνται μια χαρά premium και μάλιστα επι δεκαετίες (δεν ξέρω εάν ισχύει ακόμα) είχαν σαφώς υψηλότερες πωλήσεις από το γερμανικό τρίπτυχο και οι αγοραστές τα θεωρούσαν εξίσου premium. Άρα στην αγορά για την οποία φτιάχτηκαν, μια χαρά πέτυχαν.

Πολύ σωστά!

up
1 user has voted.
kostis20
Offline
Last seen: Πριν από 20 ώρες 33 λεπτά
Joined: 03/11/2002 - 20:52
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Ελλάδα πότε θα έρθει αραγε?Στη γυναίκα αρεσε πολύ...

up
1 user has voted.
nonos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2009 - 02:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Πολλες παραπομπες απο το παρελθον το συγκεκριμενο (AMI,Visa,Ds3). Οπως ολα τα DS και τα Peugeot προσφατα δεν εχει αντιπαλο μεσα και επειδη αυτο τελικα βλεπεις ειναι μεγαλο +. Εξωτερικα εχω καποιες ενστασεις, π.χ. το fin που ηταν ενα ωραιο trademark στη Ds3 αλλα θα μπορουσαν εστω να το κανουν μικροτερο. Μεσα φαινεται ποιοτικο σε σημειο χλιδας για τη κατηγορια του.
Το βασικο του προβλημα ειναι οτι ανηκει σε αδιαφορη για εμενα κατηγορια. Αν κανει και κανα 30αρι αυτο που ειδαμε στη σελιδα 2 (το καλο το τουμπανο...) με τον 1.2 THP οχι απλα δε θα πουλησει ,ουτε καν θα το φερουνε...

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 38 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Χρήστο τόσο κάνει το Τ-ροκ με τα σκληρά πλαστικά . Εντάξει 30άρι μπορεί να μην φτάσει , αλλά μέχρι τα 27000 μια χαρά θα πουλήσει . Οπως πουλάει και το 3008 στα 35+ χιλιάρικα .

up
1 user has voted.
nonos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2009 - 02:59
Re: NEO DS3-CROSSBACK

Ρε πστ μου τι πανε και αγοραζουνε οταν εχουν μπει στα χωραφια της giulia τιμολογιακα σχεδον

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo