-
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου. Είμαι αρχάριος σε ότι αφορά τα μηχανολογικά θέματα και δεν γνωρίζω πολλά για τα αυτοκίνητα. Γενικά έχω ακούσει πως τα Yaris είναι από τα πιο κορυφαία μοντέλα σε ότι αφορά την αντοχή και την οικονομία (δεν βγάζουν προβλήματα και δεν καίνε σχεδόν καθόλου). Από την άλλη εξίσου καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Ford Fiesta, ότι είναι πολύ οικονομικά, με καλή οδηγική συμπεριφόρα και προφανώς πιο κομψά από τα Yaris.
Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω όπως είπα για αυτό θα ήθελα την βοήθεια σας παιδιά με βάση την εμπειρία σας. Είμαι ανάμεσα σε
-
Ford Fiesta 2009 Diesel , 1400cc με 200.000χλμ στα 6000 ευρώ
-
Toyota Yaris 2009 Diesel, 1400cc με 150.000χλμ στα 6000 ευρώ επίσης
Γενικά θα μπορούσα να βρώ τα ίδια μοντέλο με κάποιες διαφοροποιήσεις σε τιμές (200 ευρώ πάνω κάτω) καθώς και στο καύσιμο ή στα κυβικά.
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε γενικά πιο θα είναι πιο αξιόπιστο σε διάρκεια χρόνου, τιμές γενικά σε σέρβις και ανταλλακτικά, οικονομία καυσίμου και γενικά ότι πιστεύεται πώς αξίζει να αναφερθεί ;
Και τα δύο αμάξια που πουλιούνται είναι από έμπορο.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων παιδιά.
-
-
Καλησπέρα σας.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω σχετικά με την επιλογή του πρώτου αυτοκινήτου. Είμαι αρχάριος σε ότι αφορά τα μηχανολογικά θέματα και δεν γνωρίζω πολλά για τα αυτοκίνητα. Γενικά έχω ακούσει πως τα Yaris είναι από τα πιο κορυφαία μοντέλα σε ότι αφορά την αντοχή και την οικονομία (δεν βγάζουν προβλήματα και δεν καίνε σχεδόν καθόλου). Από την άλλη εξίσου καλά λόγια έχω ακούσει και για τα Ford Fiesta, ότι είναι πολύ οικονομικά, με καλή οδηγική συμπεριφόρα και προφανώς πιο κομψά από τα Yaris.
Παρόλα αυτά δεν γνωρίζω όπως είπα για αυτό θα ήθελα την βοήθεια σας παιδιά με βάση την εμπειρία σας. Είμαι ανάμεσα σε
-
Ford Fiesta 2009 Diesel , 1400cc με 200.000χλμ στα 6000 ευρώ
-
Toyota Yaris 2009 Diesel, 1400cc με 150.000χλμ στα 6000 ευρώ επίσης
Γενικά θα μπορούσα να βρώ τα ίδια μοντέλο με κάποιες διαφοροποιήσεις σε τιμές (200 ευρώ πάνω κάτω) καθώς και στο καύσιμο ή στα κυβικά.
Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε γενικά πιο θα είναι πιο αξιόπιστο σε διάρκεια χρόνου, τιμές γενικά σε σέρβις και ανταλλακτικά, οικονομία καυσίμου και γενικά ότι πιστεύεται πώς αξίζει να αναφερθεί ;
Και τα δύο αμάξια που πουλιούνται είναι από έμπορο.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων παιδιά.
-
-
Δε θέλω να σε στεναχωρήσω αλλά θα το κάνω για να σε προστατέψω.. Η αγορά που θες να κάνεις είναι δύσκολη και εγκυμονεί κινδύνους. Στα χρήματα που θές να δώσεις το μόνο που θα πρέπει να δώσεις βάση είναι το αυτοκίνητο που θα αγοράσεις να έχει όσο το δυνατόν καλύτερο ιστορικό.
Είμαι σίγουρος οτι σε λίγο θα μπούνε να σου γράψουνε τι εννοώ, γιατί προς το παρόν δε προλαβαίνω
-
Ξεκιναμε από την πάσα που έδωσε ο mastoras, εξηγώντας τι εννοεί
-
diesel και έμπορος δεν πάνε μαζι, κυρίως θα είναι εισαγωγής με μη ξεκάθαρο ιστορικό.
-
αν δεν κάνεις αρκετά χλμ σε ανοιχτούς δρόμους το diesel δεν είναι το πιο συμφέρον καύσιμο.
ειναι και άλλα, αλλά τα πιο βσικά είναι αυτά τα 2
-
-
Ναι σε αυτό που λέτε έχετε δίκαιο. Το αναφέρει ότι το Ford είναι εισαγωγή από Ιταλία.
Αλλά και πάλι πως θα γνωρίζω, όχι μόνο από έμπορο αλλά και από ιδιώτη το τι χρήση έχει κάνει ; Επίσης δεν είναι καλύτερα να πάρω από έμπορο επειδή όπως και να έχει δεν θα θέλει να πουλήσει κακό προϊόν γιατί έτσι αλλοιώνεται η φήμη τους ;
Αν το βασικό είναι το ιστορικό, τότε τι θα πρέπει να κάνω για να καταλάβω το τι γίνεται; Και αν εξαιρέσουμε το ιστορικό τότε γενικά σαν μοντέλο και σαν αρχάριος οδηγός που είμαι, συμφέρει περισσότερο ποιο από τα δύο ( για ένα διάστημα 5ετίας πχ.)
Συγνώμη αν σας κουράζω με τις ερωτήσεις αλλά δεν θέλω να κάνω λανθασμένη επιλογή και να το μετανοιώσω.
Σας ευχαριστώ
-
Αν τα αμάξια τα θες για σταμάτα ξεκίνα μέσα στην πόλη, και είναι euro5 με μικροφίλτρα dpf , καλό είναι να μην τα προτιμήσεις γιατί γενικώς βγάζουν βλάβες. Έξω δεν υπάρχει πρόβλημα. Από εκεί και πέρα κατανάλωση και σέρβις είναι τα ίδια. Θεωρητική αξιοπιστία έχει καλύτερη το Τουότα. Προσοχή χρειάζεται στο μοτέρ του Φορντ,έχει μόνο 70 άλογα και μικρότερη ροπή, και δυστυχώς συνδυάζεται με 5άρι σαζμσν, που για τα πετρέλαια είναι σοβαρό μείον έξω. Δυστυχώς το Φορντ έχει και πιο πολλά χλμ., αν και συτό σηκώνεο πολύ νερό.
-
Ναι σε αυτό που λέτε έχετε δίκαιο. Το αναφέρει ότι το Ford είναι εισαγωγή από Ιταλία.
Αλλά και πάλι πως θα γνωρίζω, όχι μόνο από έμπορο αλλά και από ιδιώτη το τι χρήση έχει κάνει ; Επίσης δεν είναι καλύτερα να πάρω από έμπορο επειδή όπως και να έχει δεν θα θέλει να πουλήσει κακό προϊόν γιατί έτσι αλλοιώνεται η φήμη τους ;
Αν το βασικό είναι το ιστορικό, τότε τι θα πρέπει να κάνω για να καταλάβω το τι γίνεται; Και αν εξαιρέσουμε το ιστορικό τότε γενικά σαν μοντέλο και σαν αρχάριος οδηγός που είμαι, συμφέρει περισσότερο ποιο από τα δύο ( για ένα διάστημα 5ετίας πχ.)
Συγνώμη αν σας κουράζω με τις ερωτήσεις αλλά δεν θέλω να κάνω λανθασμένη επιλογή και να το μετανοιώσω.
Σας ευχαριστώ
Δεν μας κουράζεις και εμείς έχουμε περάσει από τη δική σου θέση κάποτε.
Τα εισαγώμενα θεωρούνται πιο επίφοβα διότι πολλοί έμποροι τα αγοράζουν φτηνά απο το εξωτερικό με πολλά χιλιόμετρα. Στην συνέχεια παραποιούν τα βιβλία σέρβις, κατεβάζουν τα χιλιόμετρα, ψιλομαζεύουν φαναρτζοδουλειές και στο πουλάνε για ευκαιρία.
Τα παραπάνω είναι πολύ δύσκολο να τα ελέγξεις και εφόσον οι κυρώσεις ουσιαστικά δεν υφίστανται στην Ελλάδα στον χώρο αυτό κυκλοφορούν άπειρα λαμόγια.. Και δε μιλάμε για τα μικρά μαγαζιά, μη σου πώ το ανάποδο.. και όχι δε δίνουν βάση σε αυτό που λές περι φήμης, απλά δεν ισχύει.
Εφόσον είσαι νέος οδηγός και γενικά καινούργιος σίγουρα θα χρειαστείς βοήθεια στο να ελέγξεις ενα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο. Ένας μηχανικός και φανοποιός που εμπιστεύεσαι είναι απαραίτητοι.
Για να μη χάνεις χρόνο σε σαπάκια, περιόρισε όσο μπορείς τις επιλογές σου σε ελληνικά αυτοκίνητα που είναι δυσκολότερο να παραποιηθούν τα στοιχεία τους και σε ιδιώτες πωλητές. Μη βιαστείς να προβείς σε αγορά. Όσο το ψάχνεις τόσο θα κατανοείς πώς λειτουργεί το σύστημα ώστε να αποφύγεις τις λακούβες. Δες αρκετά αυτοκίνητα και πωλητές, διαμόρφωσε άποψη.
-
Θα προτιμούσα το yaris λόγο κινητήρα -σασμάν , αν θες ντίζελ για οικονομία να ξέρεις υπάρχουν ελληνικά , επιτρεπόταν η πώληση στην επαρχία και είναι euro4 που σημαίνει απαγορεύεται η κυκλοφορία Αθήνα - θεσσαλονίκη.
Να βρείς καταρχας μηχανικό συνεργείο τίμιο να σε βοηθήσει στην επιλογή, μόνος σου θα την πατήσεις.
Να βρείς ατρακάριστο (αν εχει βαμμένο κανα προφυλακτήρα φτερό δεν πειράζει ) με βιβλίο σερβις ενημερωμένο /ΚΤΕΟ με τα χλμ κανονικά το ιδανικό με εναν ιδιοκτήτη απο καινούργιο . Χιλιόμετρα μη τρομάξεις λογικά θα εχουν πάνω απο 200.000 πάλι δεν πειράζει είναι όλα σκυλιά .
Τελικά αν το βρείς μη σε νοιάζει τι θα γράφει πίσω στην πόρτα μπορεί yaris , fiesta , corsa κλπ είναι λίγα αυτά που πληρούν τα παραπάνω κριτήρια και αν το βρείς μη κολλήσεις στην μάρκα.
-
Ναι σε αυτό που λέτε έχετε δίκαιο. Το αναφέρει ότι το Ford είναι εισαγωγή από Ιταλία.
Αλλά και πάλι πως θα γνωρίζω, όχι μόνο από έμπορο αλλά και από ιδιώτη το τι χρήση έχει κάνει ; Επίσης δεν είναι καλύτερα να πάρω από έμπορο επειδή όπως και να έχει δεν θα θέλει να πουλήσει κακό προϊόν γιατί έτσι αλλοιώνεται η φήμη τους ;
Συμφωνώ με ότι σου έχουν γράψει και θα προσθέσω τα εξής, αφού πρόσφατα έφερα αυτοκίνητα από Γερμανία για εμένα (με 191.000χλμ) και έμαθα αρκετά.
-
Αυτοκίνητο εισαγωγής από Ιταλία δεν θα πάρεις ποτε και για κανέναν λόγο (εκτός εαν το πουλάει ο κολλητός σου που το αγόρασε καινούργιο στην Ιταλία).
-
Από έμπορο, κατά 99% θα έχει γυρισμένα χιλιόμετρα. Από ιδώτη είναι λιγότερες οι πιθανότητες.
-
Θέλει καλό έλεγχο από μηχανικό και φαναρτζή που εμπιστεύεσαι. Σε κάποιες περιτπώσεις μπορείς να μάθεις το ιστορικό συντήρησης από τις επίσημες αντιπροσωπείες. Εαν ο έμπορος το αρνηθεί, τρέχεις μακριά.
-
Έπίσης, δες πόσο πουλάει ο έμπορος εδώ και τσέκαρε στα γνωστά site (www.mobile.de, autoscout.de) πόσο πωλούνται έξω. Είναι ένας καλό μπούσουλα, εαν π.χ έξω το πουλάνε €4.000 και ο έμπορος εδώ μόνο €5.000, κάτι βρωμάει αφού το κόστος να έρθει εδώ είναι τουλάχιστον €1.500. Και προφανώς οι ιστορίες του στυλ 'το είχε μια γαγιά και το πήρα ευκαιρία', 'ήταν το αυτοκίνητο του συναιτέρου μου στην Ιταλία' και ο,τιδήποτε τέτοιο παρόμιο, απλά είναι παραμύθια.
-
-
Για πες τι έφερες απ έξω, και πως.
-
Στα 6.000 θα βρεις αρκετά Citroen C3 Ελληνικά αφού είχε πουλήσει αρκετά καλά. Σκεφτόμουν να πουλήσω φέτος το δικό μου (2011 με μείον 75.000χλμ όλα τα service αντιπροσωπείας) στα 6.500, οπότε αυτά που μας λες σίγουρα δεν αξίζουν τα λεφτά τους και παίζει να έχουν εκατοντάδες χιλιόμετρα πάνω από αυτό που λένε.
Η spot a wheel έχει υπηρεσία που μπορεί να ελέγξει ή ακόμη και να σου βρει αυτοκίνητο που θες.
-
Φάνη, γιατί όχι από Ιταλία;
-
Για πες τι έφερες απ έξω, και πως.
Alfa Romeo MiTo Diesel....τα έχω γράψει.
https://forum.4troxoi.gr/comment/2105768729#comment-2105768729To έφερα μόνος μου, αλλά με βοήθησε ο κολλητός μου το κάνει ως 2η δουλειά/χόμπι. Βρήκαμε το αυτοκίνητο, το έλεγξε μηχανικός στην Γερμανία, φορτώθηκε σε νταλίκα και ήρθε Ελλάδα. Μετά ανέλαβε ο κολλητός μέσω της εκτελωνίστριας που έχει την διαδικασία εκτελωνισμού, πινακίδων κλπ. Εαν θές κάποιες παραπάνω λεπτομέρειες μου λές.
Φάνη, γιατί όχι από Ιταλία;
Γιατί είναι πολύ πιο εύκολο να γίνουν μαϊμουδιές, ειδικά με Βουλγάρικα. Τα περισσότερα από Ιταλία είναι ήδη με αλλαγμένα χιλιόμετρα πριν καν έρθουν Ελλάδα. Στην Γερμανία ή Ολλανδία, δεν μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο. Για αυτό και θα δείς πολλά περισσότερα μεταχειρισμένα στην Ιταλία. Εαν θες λεπτομέρειες, όχι εδώ.
Ford Fiesta vs Toyota Yaris