Κάπως έτσι μου βγήκε και το 2008, απλά είναι στο -5% οπότε "γλύτωσα" το οικολογικό τέλος, ή όπως το λένε, αφού είναι στα 96CO2.
Όποιος γουστάρει Sudoku θα καλοπεράσει αυτές τις μέρες!
Τι θα γίνει με αυτό το νομοσχέδιο; ξέρει κανείς χρονοδιαγράμματα για ψήφιση, και τα λοιπά; Να δούμε πραγματικά νούμερα και χρονοδιαγράμματα, γιατί μου έρχεται να κάτσω να κάνω 2-3 ολόκληρους καταλόγους!
έχω πολλά "παλιά", σκέφτομαι για ανακατατάξεις, όχι άμεσα, αλλά του χρόνου τέτοια εποχή μάλλον κάποιο όχημα θα προκύψει (μπορεί να είναι και μηχανή), επίσης και γενικά στην οικογένεια είναι για αλλαγές μεσοπρόθεσμα, και στις δουλειές μπορεί να υπάρξουν ανακατατάξεις και διαφορετικές ανάγκες, είμαι σε μεταβατικό στάδιο κάνα 2 χρόνια τώρα, και πρέπει να είμαι ενημερωμένος!
Το καλυτερο θα ηταν να γινει καμια αποσυρση, αλλά δεν βλεπω να υπαρχουν σκεψεις της κυβερνησης προς τα εκει
ναι, καλό θα ήταν αυτό, θα μπορούσε να φύγει πολύ πράγμα, Ιταλία δίνουν 3.500ευρώ το αυτοκίνητο (πάνω από δεκαετίας), κάτι ακούστηκε ότι μπορεί να γίνει Ελλάδα, αλλά περισσότερο wishful thinking αυτού που έγραφε μου φάνηκε, παρά βγήκε από τα συμφραζόμενα του υπουργού.
Θα δούμε, κάτι θα ανακοινώσουν τώρα πάντως. Αν είχε κάνα φθηνό ηλεκτρικό, θα μπορούσα να δώσω το Saxo και να το κρατήσω μόνο για κέντρο Αθήνα το ηλεκτρικό, αλλά ούτε αυτοκίνητα υπάρχουν (μοντέλα), ούτε φθηνά είναι, ούτε φορτιστές, ούτε τίποτα..είναι νωρίς ακόμη μάλλον για αυτά.
Καλημέρα, δηλαδή θα δούμε και μικρές μειώσεις στα υβριδικά? Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε μου,
Για το suzuki 2wd
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55
co2 104 γρμ
Θα υπάρξει κάποια μείωση?
Ευχαριστώ
Ναι, θα υπάρξει. Περίπου 130 ευρώ για το GL+ και 630 για το GLX.
Mε τον τιμοκατάλογο της Suzuki συμβαίνει και το εξής παράδοξο (τουλάχιστον με τις τιμές του Vitara που κοίταξα,αλλά μάλλον ισχύει και για τα άλλα μοντέλα): οι τελικές τιμές που αναγράφουν είναι όλες ακριβώς 320 ευρώ φθηνότερες! π.χ. vitara glx γράφουν 22.540 αντί 22.860 όταν υπολογίσεις με το ισχύων φορολογικό σύστημα, gl+ γράφουν 19.770 αντί 20090.. Και διαβάζοντας τον τιμοκατάλογο στο τέλος, 320 ευρώ ακριβώς λέει πως είναι έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας. Δηλ. τα αφαιρούν από την τιμή του τιμοκαταλόγου,αλλά όταν θα πας να το αγοράσεις θα τα προσθέσουν και θα βγει η τιμή,όπως θα ήταν κανονικά με τους υπολογισμούς των Τ.Τ.! Στην ουσία κάνουν έκπτωση 320 ευρώ ή δώρο τα έξοδα προετοιμασίας,αλλά δεν το διαφημίζουν! Περίεργο...
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16 --> 19,961 από 20,090 τώρα
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55 --> 22,228 από 22,960 τώρα
Το πρόβλημα με αυτές τις ασκήσεις είναι ότι η ΛΤΠΦ δεν είναι σωστή καθότι τρέχουν πολλές προσφορές πλεόν. Τι εννοώ:
Η πρώτη περίπτωση βγαίνει στα 19,961 με τα νέα δεδομένα από 20,090 που θα ήταν αν δεν έτρεχε κάποια προσφορά. Νομίζω όμως ότι στον τιμοκατάλογο της Suzuki το δίνει στα 19,770 γιατί προφανώς και τρέχει κάποια προσφορά, οπότε η σύγκριση δεν είναι ακριβής...
Το ίδιο ισχύει και για την 2η περίπτωση όπου ο τιμοκατάλογος τώρα το δίνει σε τελική τιμή 22,540.
Όσοι ενδιαφέρεστε πάντως για αμάξι προλάβετε και αποθηκεψτε τους ισχύοντες τιμοκαταλογους , άμεσα, αν και ήδη κάποιοι τους πείραξαν, γιατί οι τιμές προ φόρων θα εκτοξευτούν ώστε μετά από την μείωση των ττ να μην μείνει ούτε ευρώ έκπτωση στον τελικό καταναλωτή!
Όχι ότι θα κερδίσετε τπτ αλλά σε περίπτωση που δεν έχουν προσθέσει τπτ σε εξοπλισμό ως διαπραγμάτευση για καλύτερη τιμή μπας και.. γιατί τα 600αρια και χιλιάρικα θα πάρουν όλα τα μοντέλα ειδικά αυτά που με τον νέο υπολογισμό προέκυπτε μείωση ως και 1800!
Αν δεν είμαι αδιάκριτος, 136gr και περίπου 18.500 ΛΤΠΦ, μήπως Fiesta ST3 (με το μπλοκέ);
Εάν ναι, εργαλείο!!
Γατος εισαι γιατρε
Για την ακριβεια σκεφτομαι ST2 5θυρο, με εξτρα το μπλοκε +μεταλλικο +καποια αλλα εξτραδακια . Καπου εκει βγαινει η ΛΤΠΦ (18,500). Βεβαια ολα ειναι σκεψεις, ακομα δεν κατέληξα
Γιατι ανεβαίνει επικίνδυνα η τιμη και μπαινει σε χωραφια Focus ST-LINE X 1.5 EcoBoost, 182PS και Civic 1,5 Sport plus . Τα σκεφτομαι κι αυτα ειναι η αληθεια. Παραπανω γκαζι το Fiesta ST, αλλά παραπανω χωρους και ανεση τα άλλα 2, που δεν τα λες αργά κι αυτα....
Να κανουν αυξησεις για να τα κρατησουν να τα βλεπουν
Χαχα!
Kamiq διάβασα 400€ περίπου πάνω η 19.900 σε 20.320€? Κατι τέτοιο..
Γενικά κάτι κατοστάρικα πήραν τα περισσότερα μέχρι στιγμής.
Ενα αυτοκινητο με ΛΤΠΦ 18.500€ και CO2 136gr ποσο θα κοστιζει με τον νεο τροπο υπολογισμου?
Λόγω ρύπων 136gr 10% πέναλτι στους συντελεστές 4%,26%,53%. Άρα
14.000 X0,044 (4,4%)= 616, 3.000 X0,286 (28,6%)=858 και 1.500 Χ0,583 (58,3%)=874,5 Σύνολο Τ.Τ.= 616+858+874,5= 2.348,5*
ΦΠΑ 24%,, 18.500 Χ0,24=4.440
Τελική τιμή= 25.288,5
* Αν είναι υβριδικό 2348,5/2 = 1174,25 Τελική τιμή= 24.114,25
Ευχαριστω γιατρε . Ησουν αναλυτικότατος
Μπορείς να βοηθήσεις με ένα υβριδικό ds 7 crossback με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40000;
Τώρα πόσο κάνει?!
18.500 Χ0,176 (17,6%, πέναλτι 10% σε συντ .16% λόγω 136gr CΟ2)= 3.256* Τ.Τ.
ΦΠΑ 4.440. Άρα, τελική τιμή 18.500+4.440+3.256= 26.196
* Αν είναι υβριδικό 3256/2= 1628 Τ.Τ. , τελική τιμή= 24.568
Λαθος quote εκανες. Αλλος εκανε τους υπολογισμους, οχι εγω. Αλλά πες ακριβως ΛΤΠΦ και CO2 να δουμε ποσο βγαινει
Οπως τα υπολογισε πολυ σωστα ο panormus772 , τωρα εχει κανα 1000ρικο παραπανω
Κάπως έτσι μου βγήκε και το 2008, απλά είναι στο -5% οπότε "γλύτωσα" το οικολογικό τέλος, ή όπως το λένε, αφού είναι στα 96CO2.
Όποιος γουστάρει Sudoku θα καλοπεράσει αυτές τις μέρες!
Τι θα γίνει με αυτό το νομοσχέδιο; ξέρει κανείς χρονοδιαγράμματα για ψήφιση, και τα λοιπά; Να δούμε πραγματικά νούμερα και χρονοδιαγράμματα, γιατί μου έρχεται να κάτσω να κάνω 2-3 ολόκληρους καταλόγους!
Τι καταλογους? Κι αλλο θα παρεις?
χαχα! είναι να μην κάνω την αρχή!
έχω πολλά "παλιά", σκέφτομαι για ανακατατάξεις, όχι άμεσα, αλλά του χρόνου τέτοια εποχή μάλλον κάποιο όχημα θα προκύψει (μπορεί να είναι και μηχανή), επίσης και γενικά στην οικογένεια είναι για αλλαγές μεσοπρόθεσμα, και στις δουλειές μπορεί να υπάρξουν ανακατατάξεις και διαφορετικές ανάγκες, είμαι σε μεταβατικό στάδιο κάνα 2 χρόνια τώρα, και πρέπει να είμαι ενημερωμένος!
Το καλυτερο θα ηταν να γινει καμια αποσυρση, αλλά δεν βλεπω να υπαρχουν σκεψεις της κυβερνησης προς τα εκει
ναι, καλό θα ήταν αυτό, θα μπορούσε να φύγει πολύ πράγμα, Ιταλία δίνουν 3.500ευρώ το αυτοκίνητο (πάνω από δεκαετίας), κάτι ακούστηκε ότι μπορεί να γίνει Ελλάδα, αλλά περισσότερο wishful thinking αυτού που έγραφε μου φάνηκε, παρά βγήκε από τα συμφραζόμενα του υπουργού.
Θα δούμε, κάτι θα ανακοινώσουν τώρα πάντως. Αν είχε κάνα φθηνό ηλεκτρικό, θα μπορούσα να δώσω το Saxo και να το κρατήσω μόνο για κέντρο Αθήνα το ηλεκτρικό, αλλά ούτε αυτοκίνητα υπάρχουν (μοντέλα), ούτε φθηνά είναι, ούτε φορτιστές, ούτε τίποτα..είναι νωρίς ακόμη μάλλον για αυτά.
Καλημέρα, δηλαδή θα δούμε και μικρές μειώσεις στα υβριδικά? Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε μου,
Για το suzuki 2wd
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55
co2 104 γρμ
Θα υπάρξει κάποια μείωση?
Ευχαριστώ
Αν δεν είμαι αδιάκριτος, 136gr και περίπου 18.500 ΛΤΠΦ, μήπως Fiesta ST3 (με το μπλοκέ);
Εάν ναι, εργαλείο!!
Ναι, θα υπάρξει. Περίπου 130 ευρώ για το GL+ και 630 για το GLX.
Mε τον τιμοκατάλογο της Suzuki συμβαίνει και το εξής παράδοξο (τουλάχιστον με τις τιμές του Vitara που κοίταξα,αλλά μάλλον ισχύει και για τα άλλα μοντέλα): οι τελικές τιμές που αναγράφουν είναι όλες ακριβώς 320 ευρώ φθηνότερες! π.χ. vitara glx γράφουν 22.540 αντί 22.860 όταν υπολογίσεις με το ισχύων φορολογικό σύστημα, gl+ γράφουν 19.770 αντί 20090.. Και διαβάζοντας τον τιμοκατάλογο στο τέλος, 320 ευρώ ακριβώς λέει πως είναι έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας. Δηλ. τα αφαιρούν από την τιμή του τιμοκαταλόγου,αλλά όταν θα πας να το αγοράσεις θα τα προσθέσουν και θα βγει η τιμή,όπως θα ήταν κανονικά με τους υπολογισμούς των Τ.Τ.! Στην ουσία κάνουν έκπτωση 320 ευρώ ή δώρο τα έξοδα προετοιμασίας,αλλά δεν το διαφημίζουν! Περίεργο...
Τελική τιμή με νέα δεδομένα
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16 --> 19,961 από 20,090 τώρα
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55 --> 22,228 από 22,960 τώρα
Το πρόβλημα με αυτές τις ασκήσεις είναι ότι η ΛΤΠΦ δεν είναι σωστή καθότι τρέχουν πολλές προσφορές πλεόν. Τι εννοώ:
Η πρώτη περίπτωση βγαίνει στα 19,961 με τα νέα δεδομένα από 20,090 που θα ήταν αν δεν έτρεχε κάποια προσφορά. Νομίζω όμως ότι στον τιμοκατάλογο της Suzuki το δίνει στα 19,770 γιατί προφανώς και τρέχει κάποια προσφορά, οπότε η σύγκριση δεν είναι ακριβής...
Το ίδιο ισχύει και για την 2η περίπτωση όπου ο τιμοκατάλογος τώρα το δίνει σε τελική τιμή 22,540.
Ευχαριστώ, αυτό σκέφτηκα με τις υπάρχουσες εκπτώσεις, ότι οι μικρές διαφορές προς τα κάτω έως 500-600€ θα "χαθούν" στην μετάφραση!
Όσοι ενδιαφέρεστε πάντως για αμάξι προλάβετε και αποθηκεψτε τους ισχύοντες τιμοκαταλογους , άμεσα, αν και ήδη κάποιοι τους πείραξαν, γιατί οι τιμές προ φόρων θα εκτοξευτούν ώστε μετά από την μείωση των ττ να μην μείνει ούτε ευρώ έκπτωση στον τελικό καταναλωτή!
Όχι ότι θα κερδίσετε τπτ αλλά σε περίπτωση που δεν έχουν προσθέσει τπτ σε εξοπλισμό ως διαπραγμάτευση για καλύτερη τιμή μπας και.. γιατί τα 600αρια και χιλιάρικα θα πάρουν όλα τα μοντέλα ειδικά αυτά που με τον νέο υπολογισμό προέκυπτε μείωση ως και 1800!
Γατος εισαι γιατρε
Για την ακριβεια σκεφτομαι ST2 5θυρο, με εξτρα το μπλοκε +μεταλλικο +καποια αλλα εξτραδακια . Καπου εκει βγαινει η ΛΤΠΦ (18,500). Βεβαια ολα ειναι σκεψεις, ακομα δεν κατέληξα
Τι το σκεφτεσαι????
Πάρε το εργαλείο εκεί πέρα να το ευχαριστηθείς.
And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!
Γιατι ανεβαίνει επικίνδυνα η τιμη και μπαινει σε χωραφια Focus ST-LINE X 1.5 EcoBoost, 182PS και Civic 1,5 Sport plus . Τα σκεφτομαι κι αυτα ειναι η αληθεια. Παραπανω γκαζι το Fiesta ST, αλλά παραπανω χωρους και ανεση τα άλλα 2, που δεν τα λες αργά κι αυτα....