-
Δλδ αυτοι οι συντελεστες θα παραμεινουν ακριβως οπως ειναι και στον καινουριο τροπο υπολογισμου . Γιατι καποιοι εγραψαν οτι τα αυτοκινητα που εκπέμπουν πολυ CO2 θα επιβαρυνθουν...Ιδια επιβαρυνση με τωρα θα εχουν. Μονο απο 1-1-2021 αν εφαρμοστει το WLTP και δεν αλλαξει ο τροπος υπολογισμου , τοτε θα εχουμε αυξησεις
-
Δλδ αυτοι οι συντελεστες θα παραμεινουν ακριβως οπως ειναι και στον καινουριο τροπο υπολογισμου . Γιατι καποιοι εγραψαν οτι τα αυτοκινητα που εκπέμπουν πολυ CO2 θα επιβαρυνθουν...Ιδια επιβαρυνση με τωρα θα εχουν. Μονο απο 1-1-2021 αν εφαρμοστει το WLTP και δεν αλλαξει ο τροπος υπολογισμου , τοτε θα εχουμε αυξησεις
Για αυτό λέω ότι η καλύτερη περίπτωση ειναι μόλις εφαρμοστεί η νέα διάταξη, αλλά πριν ισχύσει το WLTP, θα υπάρχει ένα διάστημα εκεί - αν ισχύουν κ οι παλιές τιμές - που θα είναι συμφέρουσες για τον καταναλωτή.
Στο εν το μεταξύ όμως, και από ότι βλέπω από τα σχόλια των παιδιών εδώ, γίνονται ήδη αυξήσεις από όλες τις εταιρίες.
-
Να κανουν αυξησεις για να τα κρατησουν να τα βλεπουν
-
Να κανουν αυξησεις για να τα κρατησουν να τα βλεπουν
Χαχα!
Kamiq διάβασα 400€ περίπου πάνω η 19.900 σε 20.320€? Κατι τέτοιο..
Γενικά κάτι κατοστάρικα πήραν τα περισσότερα μέχρι στιγμής.
-
Ενα αυτοκινητο με ΛΤΠΦ 18.500€ και CO2 136gr ποσο θα κοστιζει με τον νεο τροπο υπολογισμου?
-
Ενα αυτοκινητο με ΛΤΠΦ 18.500€ και CO2 136gr ποσο θα κοστιζει με τον νεο τροπο υπολογισμου?
Λόγω ρύπων 136gr 10% πέναλτι στους συντελεστές 4%,26%,53%. Άρα
14.000 X0,044 (4,4%)= 616, 3.000 X0,286 (28,6%)=858 και 1.500 Χ0,583 (58,3%)=874,5 Σύνολο Τ.Τ.= 616+858+874,5= 2.348,5*
ΦΠΑ 24%,, 18.500 Χ0,24=4.440
Τελική τιμή=** 25.288,5**
- Αν είναι υβριδικό 2348,5/2 = 1174,25 Τελική τιμή= 24.114,25
-
Ευχαριστω γιατρε . Ησουν αναλυτικότατος
-
Ευχαριστω γιατρε . Ησουν αναλυτικότατος
Μπορείς να βοηθήσεις με ένα υβριδικό ds 7 crossback με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40000;
-
alexandros.K wrote:
Ενα αυτοκινητο με ΛΤΠΦ 18.500€ και CO2 136gr ποσο θα κοστιζει με τον νεο τροπο υπολογισμου?
Λόγω ρύπων 136gr 10% πέναλτι στους συντελεστές 4%,26%,53%. Άρα
14.000 X0,044 (4,4%)= 616, 3.000 X0,286 (28,6%)=858 και 1.500 Χ0,583 (58,3%)=874,5 Σύνολο Τ.Τ.= 616+858+874,5= 2.348,5*
ΦΠΑ 24%,, 18.500 Χ0,24=4.440
Τελική τιμή=** 25.288,5**
- Αν είναι υβριδικό 2348,5/2 = 1174,25 Τελική τιμή= 24.114,25
Τώρα πόσο κάνει?!
-
panormus772 wrote:
alexandros.K wrote:
Ενα αυτοκινητο με ΛΤΠΦ 18.500€ και CO2 136gr ποσο θα κοστιζει με τον νεο τροπο υπολογισμου?
Λόγω ρύπων 136gr 10% πέναλτι στους συντελεστές 4%,26%,53%. Άρα
14.000 X0,044 (4,4%)= 616, 3.000 X0,286 (28,6%)=858 και 1.500 Χ0,583 (58,3%)=874,5 Σύνολο Τ.Τ.= 616+858+874,5= 2.348,5*
ΦΠΑ 24%,, 18.500 Χ0,24=4.440
Τελική τιμή=** 25.288,5**
- Αν είναι υβριδικό 2348,5/2 = 1174,25 Τελική τιμή= 24.114,25
Τώρα πόσο κάνει?!
18.500 Χ0,176 (17,6%, πέναλτι 10% σε συντ .16% λόγω 136gr CΟ2)= 3.256* Τ.Τ.
ΦΠΑ 4.440. Άρα, τελική τιμή 18.500+4.440+3.256= 26.196
*** **Αν είναι υβριδικό 3256/2= 1628 Τ.Τ. , τελική τιμή= 24.568
-
alexandros.K wrote:
Ευχαριστω γιατρε . Ησουν αναλυτικότατος
Μπορείς να βοηθήσεις με ένα υβριδικό ds 7 crossback με λιανική τιμή προ φόρων κάτω από 40000;
Λαθος quote εκανες. Αλλος εκανε τους υπολογισμους, οχι εγω. Αλλά πες ακριβως ΛΤΠΦ και CO2 να δουμε ποσο βγαινει
-
Τώρα πόσο κάνει?!
Οπως τα υπολογισε πολυ σωστα ο **panormus772 , **τωρα εχει κανα 1000ρικο παραπανω
-
Κάπως έτσι μου βγήκε και το 2008, απλά είναι στο -5% οπότε 'γλύτωσα' το οικολογικό τέλος, ή όπως το λένε, αφού είναι στα 96CO2.
Όποιος γουστάρει Sudoku θα καλοπεράσει αυτές τις μέρες!
Τι θα γίνει με αυτό το νομοσχέδιο; ξέρει κανείς χρονοδιαγράμματα για ψήφιση, και τα λοιπά; Να δούμε πραγματικά νούμερα και χρονοδιαγράμματα, γιατί μου έρχεται να κάτσω να κάνω 2-3 ολόκληρους καταλόγους!
-
Τι καταλογους? Κι αλλο θα παρεις?
-
Τι καταλογους? Κι αλλο θα παρεις?
χαχα! είναι να μην κάνω την αρχή!
έχω πολλά 'παλιά', σκέφτομαι για ανακατατάξεις, όχι άμεσα, αλλά του χρόνου τέτοια εποχή μάλλον κάποιο όχημα θα προκύψει (μπορεί να είναι και μηχανή), επίσης και γενικά στην οικογένεια είναι για αλλαγές μεσοπρόθεσμα, και στις δουλειές μπορεί να υπάρξουν ανακατατάξεις και διαφορετικές ανάγκες, είμαι σε μεταβατικό στάδιο κάνα 2 χρόνια τώρα, και πρέπει να είμαι ενημερωμένος!
-
Το καλυτερο θα ηταν να γινει καμια αποσυρση, αλλά δεν βλεπω να υπαρχουν σκεψεις της κυβερνησης προς τα εκει
-
Το καλυτερο θα ηταν να γινει καμια αποσυρση, αλλά δεν βλεπω να υπαρχουν σκεψεις της κυβερνησης προς τα εκει
ναι, καλό θα ήταν αυτό, θα μπορούσε να φύγει πολύ πράγμα, Ιταλία δίνουν 3.500ευρώ το αυτοκίνητο (πάνω από δεκαετίας), κάτι ακούστηκε ότι μπορεί να γίνει Ελλάδα, αλλά περισσότερο wishful thinking αυτού που έγραφε μου φάνηκε, παρά βγήκε από τα συμφραζόμενα του υπουργού.
Θα δούμε, κάτι θα ανακοινώσουν τώρα πάντως. Αν είχε κάνα φθηνό ηλεκτρικό, θα μπορούσα να δώσω το Saxo και να το κρατήσω μόνο για κέντρο Αθήνα το ηλεκτρικό, αλλά ούτε αυτοκίνητα υπάρχουν (μοντέλα), ούτε φθηνά είναι, ούτε φορτιστές, ούτε τίποτα..είναι νωρίς ακόμη μάλλον για αυτά.
-
Καλημέρα, δηλαδή θα δούμε και μικρές μειώσεις στα υβριδικά? Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε μου,
Για το suzuki 2wd
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55
co2 104 γρμ
Θα υπάρξει κάποια μείωση?
Ευχαριστώ
-
Ευχαριστω γιατρε . Ησουν αναλυτικότατος
Αν δεν είμαι αδιάκριτος, 136gr και περίπου 18.500 ΛΤΠΦ, μήπως Fiesta ST3 (με το μπλοκέ);
Εάν ναι, εργαλείο!!
-
Καλημέρα, δηλαδή θα δούμε και μικρές μειώσεις στα υβριδικά? Αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει γιατί τα μαθηματικά δεν είναι το φόρτε μου,
Για το suzuki 2wd
vitara hybrid gl+ ΛΤΠΦ:15.695,16
Vitara hybrid glx. ΛΤΠΦ:17.318,55
co2 104 γρμ
Θα υπάρξει κάποια μείωση?
Ευχαριστώ
Ναι, θα υπάρξει. Περίπου 130 ευρώ για το GL+ και 630 για το GLX.
Mε τον τιμοκατάλογο της Suzuki συμβαίνει και το εξής παράδοξο (τουλάχιστον με τις τιμές του Vitara που κοίταξα,αλλά μάλλον ισχύει και για τα άλλα μοντέλα): οι τελικές τιμές που αναγράφουν είναι όλες ακριβώς 320 ευρώ φθηνότερες! π.χ. vitara glx γράφουν 22.540 αντί 22.860 όταν υπολογίσεις με το ισχύων φορολογικό σύστημα, gl+ γράφουν 19.770 αντί 20090.. Και διαβάζοντας τον τιμοκατάλογο στο τέλος, 320 ευρώ ακριβώς λέει πως είναι έξοδα μεταφοράς και προετοιμασίας. Δηλ. τα αφαιρούν από την τιμή του τιμοκαταλόγου,αλλά όταν θα πας να το αγοράσεις θα τα προσθέσουν και θα βγει η τιμή,όπως θα ήταν κανονικά με τους υπολογισμούς των Τ.Τ.! Στην ουσία κάνουν έκπτωση 320 ευρώ ή δώρο τα έξοδα προετοιμασίας,αλλά δεν το διαφημίζουν! Περίεργο...
Νέα τέλη ταξινόμησης