Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    K
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 108
    • Best 6
    • Groups 0

    Best posts made by kostast

    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Με πήρε τηλέφωνο ηλεκτρολόγος που του είχα αφήσει μήνυμα. Φορτιστής πρέπει να τροφοδοτείται από υποπίνακα σε ιδιωτικό χώρο. Πιλοτή γιόκ.
      Με ξεχωριστή παροχή δεν ξέρει τι γίνεται, θα μάθει.
      Γενικά πάντως πίνακες μόνο στο χώρο σου.
      Μάλλον ατύχησα.
      Αμφιβάλω αν μπαίνει και σε υπόγεια γκαράζ που δεν έχει η κάθε θέση δίκη της παροχή. Έτσι όπως μου τα λέει ούτε εκεί.

      Θελουμε και ηλεκτροκίνηση μετά. Τουλάχιστον στην Αθήνα, ακόμα κι αν έχεις θέση στάθμευσης, δεν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @spiros-0 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Τα περισσοτερα ηλεκτρικα φορτιζουν σε αργη φορτιση το βραδυ στο γκαραζ του ιδιοκτητη, τις ωρες δηλαδη που η ζητηση ρευματος ειναι χαμηλη.

      Γι αυτό έβαλα 100.000 κι όχι 500 που αντιστοιχούν σε πραγματική εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης.
      Με τις μπαταρίες να είναι πλέον τουλάχιστον 55-60 kWh, με αργή φόρτιση, δηλαδή 3,5 kW θέλεις 16-18 ώρες. Για λύσεις τύπου σούκο (2,3 kW) δε συζητάμε καν.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Αν το mustang με 68 kWh μπαταρία βγάζει 320 χλμ πηγαίνοντας με 120, έχουμε πολύ δρόμο ακόμα μέχρι τα ηλεκτρικά να γίνουν αυτοκίνητα γενικής χρήσης.
      Δεδομένου ότι όλοι οι κατασκευαστές στρέφονται προς τα εκεί, είμαι πολύ περίεργος για το πώς θα είναι η αυτοκίνηση σε 5 χρόνια.
      Προς το παρόν, το εφικτό είναι το Βερολίνο-Λειψια με 100-110 που διάβασα και τα νεύρα στο μπλέντερ. Εμπόδιο ακόμα και για τους φορτηγατζήδες.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • RE: Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!

      @mastoras78 said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      @lap said in Περί αυτοκίνησης, ανέμων & υδάτων!:

      Γιατί να σου κάνω αναφορά; Τι ειμαι;;; Σαν την γνωστή προσωπικότητα του forum;;;;
      Την επομενη φόρα ομως προσπάθησε να μου πεις είσαι "άσχετος"... Να δεις πόσους υπερασπιστές θα εχω👌 🤠

      Lap δε σταματάς να πονάς και μας το μαρτυράς... 😳

      Ο μόνος λόγος να μην επιλέξει κάποιος αυτόματο κιβώτιο σε σύγχρονο αυτοκίνητο καθημερινής χρήσης είναι η αυξημένη τιμή.

      Σε πιό οδηγοκεντρικές και ισχυρές κατασκευές αν κάποιος το έχει φετίχ εκεί οκ, έχει ίσως κάποιο νόημα το manual χωρίς απαραίτητα να είναι και ταχύτερος σε σχέση με ένα καλό αυτόματο.

      Δεν είναι ΠΟΤΕ ταχύτερος από ένα αξιοπρεπές αυτόματο. Πουθενά - είτε σε σπορ κατασκευές είτε σε αυτοκίνητα "κύρους"- δεν υπάρχει πλέον συμπλέκτης. Ούτε φυσικά στα αγωνιστικά.

      Αν σε κάποιον αρέσει η διαδικασία, κάνει το κέφι του με το χειροκίνητο και μπράβο του. Επίσης αν θέλει να γλιτώσει το διχίλιαρο που κοστίζει επιπλέον ένα αυτόματο.

      Και φυσικό είναι να έχουμε κάποιοι απαξιωτική στάση απέναντι στα χειροκίνητα. Είναι τεχνολογία λίθινης εποχής. Γεμίσαμε οδηγάρες που αναζητούν την οδηγική απόλαυση. Πες την αλήθεια άνθρωπε, δεν θέλεις να δώσεις τα παραπάνω χρήματα για το αυτόματο.

      Τα υπόλοιπα είναι ν αγαπιόμαστε...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      @alexandros-s said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:

      Καλά ρε παιδιά δουλευόμαστε; Τι μιλάμε για ηλεκτροκίνηση τη στιγμή που:

      1. Το παραγόμενο ρεύμα στην Ελλάδα δε φτάνει για τα κλιματιστικά του καλοκαιριού κι έχουμε παρακλήσεις για οικονομία κλπ. Φανταστείτε να είχαμε όλοι ηλεκτρικά αυτοκίνητα.
      2. Η Ελλάδα είναι μια φτωχή χώρα ακόμα. Με το ζόρι οι περισσότεροι την παλεύουν. Το γεγονός ότι κυκλοφορούν ακόμη πολλά αυτοκίνητα του 1990 δεν οφείλεται στην αξιοπιστία της εκάστοτε μάρκας, αλλά στο γεγονός ότι οι άνθρωποι δεν έχουν χρήματα εδώ και δεκαετίες για να πάρουν ένα αυτοκίνητο της προκοπής. Όσοι έχουν αρκετά χρήματα μη μιλάνε εκ μέρους των υπολοίπων. Η ζωή για τους περισσότερους είναι δύσκολη και το μόνο προσιτό όνειρο είναι ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο δεκαετίας.

      Σωστός. Γελάνε κι οι πέτρες. Φανταστείτε Αύγουστο με φουλ τουρισμό όπως φέτος, φτάσαμε στα όρια ( κάπου 11 Gw).

      Βάλτε και π.χ 100.000 ηλεκτρικά να φορτίζουν ταυτόχρονα με 11 kw (λογική οικιακή φόρτιση) πάμε μόνο από τα ηλεκτρικά άλλο 1 Gw.
      Με τα σημερινά δεδομένα το δίκτυο δεν τα αντέχει.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • RE: Οδήγηση με αυτόματο κιβώτιο σε ανηφόρα/κατηφόρα

      Τώρα πια δε νομίζω να υπάρχει αυτόματο όπως τα εγκληματικά της δεκαετίας του 90, που έβαζαν στην κατηφόρα τη μεγαλύτερη σχέση. Έχω ανάψει φρένα με ένα τέτοιο και με λογικότατες ταχύτητες.
      Το δικό μου διπλοσυμπλεκτο πάντως, μια χαρά κατεβαίνει με φρένο κινητήρα. Αν χρειαστεί σε καμία στροφή κατέβασε μια χειροκίνητα.
      Γίνεται πλεον αστραπιαία. Πολύ πιο γρήγορα απ ότι με χειροκίνητο, όσο γρήγορος στις αλλαγές και να είναι ο οδηγός του τελευταίου.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      K
      kostast
    • 1 / 1
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr