Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 70
    • Best 34
    • Groups 0

    Best posts made by cmax75

    • Για τον Κώστα Καββαθά

      Σχεδόν όλοι που βρισκόμαστε σε αυτό το φόρουμ, που διαβάζουμε αυτο το σάιτ και όλα τα σχετικά, το χρωστάμε στον Κώστα Καββαθά.
      Ο οποίος έγραψε στην σελίδα του στο facebook πως ετοιμάζει βαλίτσες για το τελευταίο ταξιδι...

      https://www.lifo.gr/now/greece/etoimazo-balitses-gia-teleytaio-tis-zois-moy-taxideion-i-sygklonistiki-exomologisi-toy

      Όσο βρίσκεται ακόμη εδώ μαζί μας θέλω να του πω ενα μεγάλο ευχαριστώ για τον ρόλο που έπαιξε στη ζωή μου και τη συνεισφορά του στη διαμόρφωση της προσωπικότητάς μου.
      Γιατί όταν ήμουν πιτσιρικάκι το πρώτο συγκλονιστικό πράγμα που θυμάμαι ήταν το γκαράζ της πολυκατοικίας που μέναμε, διότι εκεί δούλευε ο πατέρας μου ως θυρωρός.
      Ήταν ενα μουσείο της αυτοκίνησης, με fulvia coupe 1.3, 911 targa, cadillac eldorado, mercedes 220 americana, s class, wolseley, bmw 3.0 si 1976, 2cv, ds, διάφορα mg και φίατ δεκαετίας 60' και 70' και πολλά αλλά διαμαντάκια λιγότερο ή περισσότερο γνωστά.
      Καθώς περνούσαν τα χρόνια έβλεπα την εξέλιξη της κοινωνίας, της τεχνολογίας και τις τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας μέσα από το πρίσμα αυτού του γκαράζ. Τα παλιότερα έδιναν τη θέση τους σε νεότερα s-class, audi 100cc, crx v-tech, golf gti, fiat coupe, bmw 325, impreza turbo κτλ.
      Το μοναδικό πράγμα εκτός εκείνου του γκαράζ που μπορούσε να μου προσφέρει τις ίδιες συγκινήσεις ήταν οι 4τ που κρέμονταν στα μανταλάκια κάθε μήνα.
      Στην αρχή δίνοντας έμφαση στα 0-100 και τις φωτογραφίες και στη συνέχεια, μεγαλώνοντας μαζί τους, στη γραφή, τον αντίλογο, και την συνεχή και απέλπιδα προσπάθεια της ενηλικίωσης ως "Άλλος Έλληνας".
      Το "εν λευκώ" του Κώστα Καββαθά πάντα εκεί, καλογραμμένο, φωτεινό και σκοτεινό ταυτόχρονα.
      Σε εποχές που στην Ελλάδα ζούσαμε το μύθο μας και δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα ο ΚΚ μας έδινε μια φιλολογική "φάπα" και μας εξηγούσε γιατί τα φαινόμενα απατούν και γιατί είμαστε μια μπανανία με ελάχιστες ελπίδες θετικής εξέλιξης και μακροημέρευσης.
      Και ο μπαγάσας έπεσε μέσα σε όλα!
      Ο Νοστράδαμος ήταν γατάκι μπροστά του...

      Ο Κώστας Καββαθάς είναι σε ένα πολύ μικρό γκρουπ ανθρώπων, μαζί με τους γονείς μου, την ψυχολόγο μου (χεχε), και κάποιους (λίγους) δασκάλους που έτυχαν στο δρόμο μου (κι εγώ στο δικό τους) που συνέβαλαν στην όποια καλλιέργεια και ηθική διαθέτω σήμερα ως άνθρωπος.

      Και γι'αυτό και για πολλά άλλα, σε ευχαριστώ κ. Καββαθά.
      Κι ελπίζω η ανακοίνωσή σου για το τέλος που έρχεται να είναι η μοναδική λάθος πρόβλεψη που έχεις κάνει, η πρώτη αστοχία σου.
      Και να μείνεις μαζί μας αλλά 15 χρόνια.
      Ακόμη κι αν περπατάς με π, πάλι θα τρέχεις πιο μπροστά από την εποχή σου.

      kavvathas-4T.jpg

      posted in Αντίλογος
      cmax75
      cmax75
    • RE: MAZDA FORUM

      Ανακάλυψα ένα παλιό νήμα του mx-5 και το διάβασα όλο σε λίγες μέρες.
      Από το 2004, με ωραίες συζητήσεις και πληροφορίες από ωραίους τύπους.
      Για κάποιο λόγο δεν μπορώ να ποστάρω εκεί, οπότε πάμε στο γενικό μαζντο-τόπικ...

      Εντάξει, το αυτοκίνητο προσελκύει όλα τα είδη, από κομμώτριες μέχρι κομάντο.
      Κάποιοι θα το ήθελαν κυπαρισσί με μπεζ κουκούλα, δέρματα και ξύλινο τιμόνι-επιλογέα, και άλλοι με κλουβιά, skirts, κομπρέσσορες, πιστάδικα χαμηλώματα και δε συμμαζεύεται...

      Είχα οδηγήσει για λίγο ένα nb στα νιάτα μου, μόλις είχε πρωτοβγεί. Ήταν πολύ ωραίο, κι εγώ πολύ λεπτότερος...
      "Μια μέρα θα το πάρω" είπα στον εαυτό μου.
      Βέβαια μεγαλώνοντας λέμε διάφορα στον εαυτό μας...
      Τα παρκάρουμε στο πίσω μέρος του κεφαλιού μας και λέμε, που θα πάει, κάποια στιγμή θα τα κάνουμε...
      Μια μέρα θα πάρω ένα mx5,
      κάποτε θα πάω Βραζιλία και θα χορεύω bossa στην παραλία και στην Ταϊλάνδη να μου κάνουν μασάζ 5 ώρες την ημέρα.
      Κάποια στιγμή θα κάνω αυτό... και κάποια άλλη θα πραγματοποιήσω εκείνο...
      Και μετά η ζωή σου παίρνει το δρόμο της, δουλειές, οικογένειες, παιδιά, κι εσύ βρίσκεσαι να παρκάρεις διαφορετικά πράγματα στο κεφάλι σου.
      Στη δική μου περίπτωση ένα αυτοκίνητο σαν το mx5 δεν βρισκόταν πια στα πλάνα μου.

      Εδώ και 1-2 χρόνια ήμουν σε χαλαρή, καθόλου βιαστική αναζήτηση κάποιου αυτοκινήτου, χωρίς να έχω κατασταλάξει σε κάποιο συγκεκριμένο μοντέλο.
      Μάλλον προς κάποιον ανθρωπομεταφορέα έτεινα, προς αντικατάσταση του τίμιου, σκυλίσιου και ευρύχωρου cmax.
      Δοκίμασα κάποια καινούργια, yaris και corolla cross, 2008, puma, vitara, μου άρεσαν αρκετά, το καθένα με τις χάρες του, αλλά όχι τόσο ώστε να πειστώ να δεσμευτώ για 25-30 χιλιάρικα, που δε μου περισσεύουν κιόλας.
      Ταυτόχρονα είχα τις κεραίες stand-by για μεταχειρισμένο με σαφώς μικρότερο μπάτζετ.
      Έφτασα κοντά σε ένα ωραίο mazda6, 1.8 πεντάθυρο, αμάξι που πάντα γούσταρα, αλλά δεν έκατσε.
      Κάπου εκεί η σύζυγος έκανε το ξύσιμο-σπασιματάκι-γρατζουνιά νούμερο 17 ή 18 (έχω χάσει το λογαριασμό), και σκέφτηκα πως ό,τι και να πάρω, σε ένα εξάμηνο θα το έχει κάνει κοτέτσι.
      Άρα, γιατί να μην κρατήσω το φορντάκι για παιδιά, φορτώματα και ξύλο απ'τη γυναίκα και να κοιτάξω κάτι πιο σπέσιαλ, για πάρτη μου μόνο...
      Ένα δώρο στον εαυτό μου, κάτι παλιό, αναλογικό, χομπίστικο με λίγα λεφτά, και πολλά χαμόγελα.
      Είδα κάποια 106, sportka, mr2, ένα κουκλί κόκκινο barchetta που είχε όλα τα στραβά που μπορεί να έχει ένα μεταχειρισμένο, και δυό-τρία mx5.
      Εννοείται πως, από αυτά που κοίταζα, το mx5 είναι η σοβαρότερη περίπτωση αυτοκινήτου (και το mr2, αλλά πιο "ειδικό").
      Made in Japan, πισωκούνα, σωστές αναρτήσεις και τιμόνι για εύκολα ολιγαρκή παντιλικάκια και ανοιχτό για ωραίες βόλτες.
      Μιλάμε πάντα για ό,τι πιο μαμά θα μπορούσα να βρω, χωρίς υπερβολές και τρελά πάθη...
      Το ιδανικό θα ήταν ένα nc1, για να χωράει και τα κιλά μου, ή ένα δυσεύρετο nb2 1.8 με μπλοκέ, αλλά τελικά κατέληξα σε ενα nb1 του προηγούμενου αιώνα 🙂 , '99, γκρι (κάποτε θα ήταν ασημί υποθέτω), με 120.000 χιλ, "άστρωτο" ακόμα, σε πολύ καλή κατάσταση, και με πολύ καλή, δεκαετή κουκούλα.
      Τελείως μαμά, εκτός από δερμάτινα καθίσματα και τιμόνι (ευτυχώς καλόγουστα) από τον Ρέλλα στην Κηφισιά.
      Το έχω 3 εβδομάδες τώρα και σιγά-σιγά το επαναφέρω σε μια πιο φρέσκια κατάσταση με τα σέρβις του, και κάποια μαζεματάκια.

      Τι ωραίο πράγμα!
      Τι αίσθηση! Δεν έχω σταματήσει να χαμογελάω κάθε φορά που το οδηγώ.
      Συμπαγές, καλοφτιαγμένο και ιδιαίτερο.
      Κάθε εκκίνηση είναι αφορμή για αλητεία, ο ήχος υπέροχος, τα χειριστήρια προέκταση του σώματος που συμμετέχει ολόκληρο στην οδήγηση. Ακόμη κι ο κ#λος σου, δίνει κι αυτός πληροφορίες, τόσο χαμηλά που βρίσκεται...
      Κι αυτό το σασμάν...

      Το αυτοκίνητο έχει μια "αναλογικότητα" που είχα ξεχάσει ότι υπήρχε.
      Και βέβαια δεν έχει πολλά άλλα που τα θεωρούσα δεδομένα.
      Δεν έχει abs, esp, αν τρακάρεις με καροτσάκι του σκλαβενίτη κινδυνεύεις σοβαρά, και σε ένα ταξιδάκι που έκανα 100+100 χιλιόμετρα πήγαινε-έλα, ήθελα ωτοασπίδες.
      Στην κίνηση είναι δράμα, μέσα χωράω ίσα-ίσα, ο αγκώνας βρίσκει στην πόρτα στα ανάποδα, το τιμόνι δεν ρυθμίζεται και τα καθίσματα έχουν μέτρια πλευρική στήριξη και κακή στήριξη μέσης.
      Αλλά είπαμε: αυτοκίνητο του περασμένου αιώνα!

      Για τη χρήση που το θέλω, ως δεύτερο, χομπίστικο αυτοκίνητο-παιχνίδι, όλα αυτά λίγη σημασία έχουν. Με λίγη μελέτη σε διάφορα φόρουμ (ή φόρα;) πυροβολημένων μιατάκηδων βρίσκεις λύσεις για πολλά θεματάκια, όρεξη να έχεις να ψάχνεις.
      Έχω πάρει και 2-3 καθαριστικά, να κάθομαι που και που να το πλένω, να το χαϊδεύω 🙂 να το περνάω κάνα κεράκι να γυαλίζει, να οδηγώ αυτό το θεσπέσιο αυτοκινητάκι και να γουστάρω!
      Και σιγά-σιγά να οργανώνουμε και το ταξιδάκι Βραζιλία!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Για τον Κώστα Καββαθά

      Σήμερα ήταν μια όμορφη μέρα.
      Ξυπνήσαμε όμορφα με την οικογένεια.
      Ήταν πολύ καλά και στη δουλειά..
      Μέχρι που μια φίλη και συνάδελφος μου είπε για την απώλεια του δασκάλου Κ. Καββαθά.
      Απώλεια πραγματική.
      Νιώθω πως μαζί του χάθηκε κι ένα μέρος της εφηβείας και της τότε νιότης μου.
      Νιώθω πραγματικά πόνο για έναν άνθρωπο που δεν γνώρισα ποτέ.
      Πνεύμα και ιδανικά από άλλο χωροχρόνο.
      Φωτεινή εξαίρεση στον κανόνα της μετριότητας.
      Ίσως τον γνωρίσω όταν έρθει κι εμένα η ώρα μου.
      Θα του ζητήσω να με πάει βόλτα με την Integrale.
      Τον ευχαριστώ για όσα μου έδωσε προσωπικά και για όσα προσέφερε σε όλους μας.

      posted in Αντίλογος
      cmax75
      cmax75
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      Πρώτη φορά για μένα σε τέτοια μάζωξη, φάγαμε, ήπιαμε, τα είπαμε και περάσαμε πολύ ωραία.
      Μόνο που κατάλαβα τι εννοεί ο λαπ που δεν πάει ποτέ σε τέτοια διότι δεν θέλει να γνωριστεί με αυτούς που διαφωνεί.
      Κι εγώ είχα στη μπούκα δυο-τρεις λεβέντες για διάφορες κοινωνικο-πολιτικές τοποθετήσεις, αλλά από κοντά είναι συμπαθέστατοι οι άτιμοι... 🙂

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota C-HR 2016

      Για τα τύπου dsg δεν καίγομαι ιδιαίτερα, αν είναι άμεσα ή όχι, πολιτισμένα στην πόλη ή όχι, διότι τα αρκετά περιστατικά αναξιοπιστίας που έχω ακούσει μου αρκούν να τα κατατάξω.
      Αν και δεν υπήρξα ποτέ φαν της τογιότα μου φαίνεται πάντως ως ο σοβαρότερος κατασκευαστής αυτήν την στιγμή και εξηγούμαι:
      Αφήνω τα προφανή, ότι προσφέρει υβριδική τεχνολογία ουσιαστικά δωρεάν, ότι φτιάχνει από yaris για την πόλη μέχρι land cruiser για την έρημο, και από hi lux για τον αγρότη μέχρι lexus Lfa...
      Δεν είμαι σαουδάραβας πετρελαιάς ή ρώσος ολιγάρχης για να με ενδιαφέρουν άμεσα οι ferrari, mclaren και pagani αυτού του κόσμου, με τα θαυμάσια, πράγματι, hypercar τους, εκτός από το φιλολογικό θαυμασμό και το μεράκι που έχουμε όλοι με το αντικείμενο.
      Ας υποθέσουμε όμως ότι πάνε καλά οι δουλειές και θέλω να κάνω δώρο στον εαυτό μου ένα οδηγικό διαμάντι, ένα πραγματικά σπορ και όχι σπορτίφ αυτοκίνητο, με γύρω στα 40-50 χιλ.
      Σε μεταχειρισμένο μπορείς να δεις και κάποια porsche.
      Σε καινούργιο;
      Τότε προσωπικά καταλήγω σε yaris gr, ή gr86 καθώς δε θεωρώ πως έχει κάποιος άλλος κάτι καλύτερο.
      Ναι, υπάρχουν τα focus st, civic type r, κάποιες bmw σειράς 2 που που θα μπορούσαν να μπουν στη συζήτηση καθότι εξαιρετικά αυτοκίνητα. Επίσης, τα ακριβότερα s3, golf r, amg που είναι πιο γρήγορα κι από βλεφάρισμα.
      Αλλά mini rallye-cars όπως το yaris και τέλεια στημένες ντριφτομηχανές όπως τα gt-gr 86 δεν είναι.
      Και σε καιρούς που οι κατασκευαστές, ακόμη και οι τιτανοτεράστιοι... εφαρμόζουν αυστηρά το δόγμα: ό,τι δεν πουλάει-πεθαίνει, είναι μια ευχάριστη έκπληξη που οι άνθρωποι οι οποίοι μας προσέφεραν γενιές και γενιές βαρετών και άθλιων corolla, πάτησαν το reset και μας έστειλαν αδιάβαστους.
      Κι ας μην προτιμούν τα dsg κιβώτια... 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

      Το να βγάζει μέχρι και ταξικό μίσος το θέμα 'ηλεκτρικό αυτοκίνητο΄ δεν με εκπλήσσει.
      Σε αυτή τη χώρα τα πάντα μπορούν να βγάλουν μίσος, ειδικά μετά από 10-12 χρόνια κρίσης και απανωτής σφαλιάρας από πολιτικούς απ'τα lidl.
      Έχω δει και διαβάσει κόσμο να πλακώνεται με χαρακτηρισμούς εμφυλίου ακόμη και για ταινίες όπως τα 'παράσιτα' και την 'τέλεια ομορφιά' του Σορεντίνο.
      Anyway...

      Αμιγώς ηλεκτρικό δεν έχω οδηγήσει, μόνο δυνατό phev (E300e) και διαπίστωσα κι εγώ τα θετικά της ηλεκτρικής κίνησης έστω για 30-40 χλμ κάθε μέρα. Επίσης, μπορούσα χωρίς προσπάθεια να δω μια διαχείριση ενέργειας 80-20 (ρεύμα-βενζίνη) σε αστική-περιαστική-ταξίδι.
      Και γλιτώνεις από range anxiety.

      Το πλήρως ηλεκτρικό όμως με προβληματίζει για μια σειρά από λόγους.
      Τιμή, φόρτιση εάν δεν έχεις γκαράζ, αυτονομία και προγραμματισμός ταξιδιού κτλ, όπως ξέρουμε όλοι.
      Αλλά επίσης, σαν πολίτης αυτού του κόσμου και σαν καταναλωτής νιώθω κάπως περίεργα με τον τρόπο που μου φορτώνουν στο σβέρκο αυτό το απόλυτο ηλεκτρικό μέλλον. Και προσπαθώ να δω το θέμα σφαιρικά, ασχέτως αν εγώ μπορώ ή δεν μπορώ να σκάσω 60 για τέσλα, εάν έχω γκαράζ ή όχι, κτλ.

      Με κινητικότητα-θέρμανση να πηγαίνουν αποκλειστικά προς τον εξηλεκτρισμό στο προσεχές μέλλον, περίμενα ότι το ρεύμα δεν θα παρέμενε φθηνό (όσο φθηνό μπορούσες να το πεις τέλος πάντων...) αλλά δεν περίμενα τριπλασιασμό στο μισό πλανήτη που λέει ο λόγος από φέτος κιόλας.
      Πιστεύω πως αυτό δυστυχώς θα έχει και συνέχεια και ότι πολύ σύντομα το να φορτίσεις το ηλεκτρικό σου αυτοκίνητο στο γκαράζ σου ακόμη και με νυχτερινό ρεύμα θα κοστίζει όσο ένα φουλάρισμα με βενζίνη σε ένα σημερινό οικονομικό αυτοκίνητο. Έξω, σε δίκτυα τύπου ionity ακόμα χειρότερα.
      Άρα το επιχείρημα της φθηνής μετακίνησης δεν βλέπω να υφίσταται για πολύ ακόμα.

      Από πλευράς πολιτείας καταλαβαίνω τη σύμπλευση με την στρατηγική των ανεπτυγμένων ευρωπαικών χωρών για την κατάργηση των πωλήσεων θερμικών αυτοκινήτων γύρω στο 2030-35, αλλά Νορβηγία ή Γαλλία δεν είμαστε. Κάτι πρέπει να γίνει για την κλιματική αλλαγή, την εξάρτηση από ορυκτά καύσιμα κτλ, ok σύμφωνοι, αλλά τέτοιες αποφάσεις σε μια χώρα που πέρασε την τελευταία δεκαετία όπως εμείς απαιτούν μια ειδική σκέψη και διαχείριση ακριβώς για να μην έχουμε πολίτες δύο ή τριών ταχυτήτων και ταξικούς διαχωρισμούς. Αντίθετα βλέπω προτάσεις-λαγούς, που κάποια στιγμή θα γίνουν πραγματικότητα, όπως την κίνηση στον δακτύλιο μόνο ηλεκτρικών (κέντρο Αθήνας με χαλαρή κίνηση, ησυχία και χλιδή και έξω απ'τον δακτύλιο welcome to cairo...) και κατακόρυφη αύξηση τιμών καυσίμου και φόρων για τους φουκαράδες που θα παραμείνουν με θερμικά (οικολογικά αντικίνητρα θα τα ονομάσουν...).

      Από πλευράς αυτοκινητοβιομηχανίας πάλι νιώθω κάπως κορόιδο. Ξέρουμε όλοι πως θα πούλαγαν και τη μάνα τους για να είναι premium κατασκευαστές και να έχουν υψηλό κέρδος ανά αυτοκίνητο και από το πουθενά ανακάλυψαν το ιερό δισκοπότηρο καθώς μου (μας) ζητούν 40-45 χιλ για ένα ηλεκτρικό skoda και προσεχώς 20-25 χιλ για ένα ηλεκτρικό dacia πόλης σαν να είναι κάτι φυσιολογικό. E σόρυ, για μένα δεν είναι.
      Καλά, για τους ήδη premium κατασκευαστές να μην μιλήσω...
      Το πλάνο λέει ήδη πώληση του αυτοκινήτου full extra αλλά με κλειδωμένα τα πιο πολλά μπλιμπλίκια με ξεκλειδώματα και αναβαθμίσεις 'εξ αέρος'.
      Θέλεις 10 αντί για τα τα 4 βασικά ηχεία; στα ξεκλειδώνουμε με 600€ το χρόνο.
      Θέλεις τετρακίνηση το χειμώνα για τα χιόνια ή το καλοκαίρι για το νησί; 800€ το τρίμηνο.
      Τετραδιεύθυνση για ευκολία στην πόλη; 900€ το 6μηνο και 3 μήνες δώρο...
      Λένε όλοι πως οι τιμές των σέρβις θα είναι πιο φθηνές λόγω απουσίας κλασσικών μηχανικών μερών, καταπόνησης φρένων κτλ. Ναι, σίγουρα.

      Μάλιστα όλος αυτός ο εξηλεκτρισμός είναι τόσο φρέσκος και πολιτικά ορθός που περνάμε λίγο στο ντούκου την πολιτική των κατασκευαστών για τις μπαταρίες.
      Εντάξει, εάν είσαι φραγκάτος (ωπ, νάτος πάλι ο ταξικός διαχωρισμός...) και αλλάζεις αυτοκίνητο κάθε 2-3 χρόνια, ή οδηγείς εταιρικό δε σε πολυενδιαφέρει, αλλά αν το κρατήσεις για 7, 8 ή 10 χρόνια τι γίνεται; Όταν η αυτονομία σου από 300 χλμ πέσει στα 200 ή στα 150 και η εγγύηση σου έχει κουνήσει μαντήλι, τι κάνεις;
      -Αλλάζεις μπαταρία; Αν σε υβριδικό toyota η μπαταρία κοστίζει 3-4 χιλιάρικα και σε υβριδικό honda jazz 7-8 χιλιάρικα (με κάθε επιφύλαξη, νομίζω εδώ στο φόρουμ έχω δει αυτές τις τιμές) σε πλήρως ηλεκτρικό, πόσο κάνουν;
      -Το πουλάς; Με τι απαξίωση;
      Και αν είσαι από αυτούς που θέλουν σε λίγα χρόνια να αγοράσουν μεταχειρισμένο ηλεκτρικό, δεύτερο ή τρίτο χέρι, τι κάνεις; Αγοράζεις αυτοκίνητο με 100 χλμ αυτονομία;

      Μάλλον σε λίγα χρόνια θα υπάρχουν λύσεις σε πολλά από αυτά τα ερωτήματα.
      Μπορεί να συγχωνευτούν η tesla και η vw και να μας πουλάνε universal μπαταρίες για σπίτι-αυτοκίνητο με αντίτιμο λίγες χιλιάδες δολάρια και ένα μέρος από τον εγκέφαλό μας (χαχαχα καθόλου απίθανο...)

      Δεν θέλω να ακούγομαι γερο-μπισμπίκης και οπισθοδρομικός.
      Απλά μέσω της αυτοκίνησης προσπαθώ να διαβάσω-ερμηνεύσω τα διάφορα πολύπλοκα γύρω μου σε θέματα τεχνολογίας, πολιτικής και καθημερινής ζωής, γιατί όταν σχεδιάζει το μέλλον σου ο elon musk πρέπει να οργανωθείς κι εσύ, να κρατήσεις και καμιά πισινή (χαχα).

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cmax75
      cmax75
    • RE: Σύναντηση γνωριμίας στα ΒΠ

      +1 κι εγώ, κατά 80%.
      Δεν έχω γνωριστεί με κάποιον από τους συμφορουμίτες, αλλά ευκαιρία είναι.

      posted in Ανακοινώσεις - Εκδηλώσεις του Forum
      cmax75
      cmax75
    • RE: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #3

      Από πλευράς μου να πω ότι ήταν συγκινητικό.
      Παππούδες και γιαγιάδες, έφηβα παλικαράκια και κοριτσόπουλα, άνθρωποι όλων των ηλικιών με τα μωρά μέσα στα καροτσάκια τους.
      Είδα και τους πολύπαθους Σέρβους, που είχα διαβάσει πως θα συμμετάσχουν στην πορεία, να ανεβαίνουν την Αμαλίας με ενωμένες την σερβική και την ελληνική σημαία. Έχουν κι αυτοί τους δικούς τους πολιτικούς τενεκέδες εκεί πάνω για τους οποίους βρίσκονται στα κάγκελα...
      Είδα, βέβαια, και κάποια μαυροφορεμένα λεβεντόπαιδα με κράνη και μπαλακλάβες να ξεκουράζονται στις πρασιές...
      Όπως και να έχει, ένιωσα μια μικρή ελπίδα βλέποντας όλα αυτά τα πρόσωπα, όλων των ειδών, αποχρώσεων και πολιτικών πεποιθήσεων, ΜΑΖΙ.
      ΜΑΖΙ στο δρόμο.

      posted in Αντίλογος
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota Corolla 2019

      Με πήραν από toyota, για να ρωτήσουν εάν ενδιαφέρομαι να κλείδωσω τιμή καθώς θα ανέβουν άμεσα λόγω των τσιπακίων.
      Προκαταβολή γύρω στα 3 χιλ. για corolla, και γύρω στα 2 χιλ. για yaris cross. για να κλειδώσεις μια τιμή που ήδη είχε ανέβει πριν από 2-3 μήνες.
      Ο Φάνης έκανε την καλύτερη δουλειά μου φαίνεται...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Σε corolla που μου είχε δώσει ένας έμπορος για τριήμερο με μισό ντεπόζιτο γεμάτο έβαλα βενζίνη καθώς έκανα πολλά χιλιόμετρα.

      Τώρα για ένα τεστ 30-40 λεπτών, ναι, έχω την άποψη ότι πρέπει να μου παρέχουν ένα αυτοκίνητο πλήρως ασφαλισμένο, καθαρό και με επαρκή βενζίνη για το τεστ. Μάλλον θα είναι παραξενιά μου.

      Την επόμενη φορά θα πληρώσω εγώ καύσιμο για το σύντομο test-drive ιδιωτικής εταιρείας πώλησης αυτοκινήτων, θα του ρίξω κι ενα βιολογικό καθαρισμό κι έναν έλεγχο με σποτ-μεκάνικ πριν το επιστρέψω στον πανάσχετο πωλητή.
      Μην μας πουν και γαιδούρια...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota Yaris Cross

      @spi_duster said in Toyota Yaris Cross:

      Οπως ειπε ο ανθρωπος πιο πανω, υποτιθεται πως θες να τσεκαρεις ως υποψηφιος αγοραστης ενα οχημα τωσων χιλιαδων ευρω και θα τσιγγουνευτεις 10 ευρω καυσιμου? Μαλιστα...

      Με όλο το σεβασμό νομίζω οι παραπάνω απόψεις είναι εκτός θέματος.
      Δεν είναι το θέμα το 10ρικο ή το 20ρικο.
      Είναι πολύ απλά τι είναι σωστή συμπεριφορά μεταξύ εταιρείας και πελάτη ή ενδιαφερόμενου.
      Όποιος νομίζει ότι οι εταιρείες μας κάνουν χάρη που μας δίνουν ένα αυτοκίνητο για δοκιμή κάνει λάθος.
      Όλες οι εταιρείες έχουν συγκεκριμένο μάρκετινγκ, pre-sales και after-sales τακτικές και το να δώσουν ένα test-drive είναι στρατηγική τους για να φέρουν τον πελάτη κοντά στο προιόν τους. Αυτό έχει αποφασιστεί από μεγάλα κεφάλια στις μητρικές εταιρείες και ισχύει από dacia μέχρι porsche.
      Τώρα ο κάθε καραμήτρος πωλητής μπορεί να δυσανασχετεί με αυτό γιατί του φορτώνουν κι άλλες μανούρες, "που να τρέχουμε να βάζουμε βενζίνες και να πλένουμε αυτοκίνητα τώρα... εμείς είμαστε εδώ για να πουλάμε και να παίρνουμε την προμήθειά μας..." αλλά αυτό είναι δικό του πρόβλημα, όχι δικό μου.
      Εγώ θα εξακολουθώ να αναζητώ σωστή επαγγελματική συμπεριφορά, όπως την προσφέρω κι εγώ στο δικό μου χώρο εργασίας.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Ξένες Τηλεοπτικές Σειρές [#01]

      Μερικές προτεινόμενες σειρές:
      -The Wire
      -The Sopranos
      -Fargo
      -Battlestar Galactica
      -Master of None
      -Mindhunter
      -The Boys
      -Married
      -Atlanta
      -Black Mirror
      -Cobra Kai
      -Ted Lasso
      -Parks and Recreation

      Και μερικές ταινίες:
      -Twelve Angry Men (κοινωνικό αριστούργημα)
      -City of god (βραζιλιάνικο έπος)
      -The man from earth (άγνωστο θεατρικό διαμαντάκι)
      -High fidelity (μουσική κωμωδία)
      -This Is Spinal Tap (μουσική κωμωδία έπος)
      -Mindhorn (άγνωστη κωμωδιάρα)
      -Priceless (κομεντί)
      -The Raid - Redemption (υπερπεριπετειώδης υπερπεριπέτεια)

      posted in Αντίλογος
      cmax75
      cmax75
    • RE: Suzuki Vitara 2015

      Χτες το πρωί η γυναίκα μου και μάνα των δυό παιδιών μου έξυσε όλο το εμπρός αριστερό μέρος του c-max στον τοίχο του άνετου γκαράζ μας καθώς το ξεπάρκαρε.
      Από θόλο τροχού μέχρι φανάρι και φως ομίχλης.
      Το δεξί το είχε κοπανήσει την άνοιξη, το ξεπέρασα.

      Για να μην πάω στο φαρμακείο για χάπια είπα να πορευτώ προς κηφισίας, στο ύψος αμαρουσίου-χαλανδρίου όπου και μπήκα διαδοχικά σε toyota,
      ford και suzuki.

      Στην toyota μου είπαν πως το yaris cross έρχεται σε καμμιά βδομάδα και τότε θα το δούμε από κοντά.
      Από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα το αυτοκίνητο έχει κάποια συν, κάποια πλην, αλλά νομίζω πως ο κύριος λόγος που θα το δει κάποιος είναι το υβριδικό σύστημα.
      Παρόλα αυτά, μιας και θα έχει το ίδιο εσωτερικό με το yaris μπορώ να πω πως δε μου φαίνεται και το πιο ευχάριστο περιβάλλον για καθημερινή συμβίωση.
      Μπαίνεις στο καπάκι σε corolla που, χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερο, νιώθεις πως μπήκες σε αμάξι όχι μία, αλλά δύο κατηγορίες πιο πάνω.
      Τέλος πάντων, πάει αυτό.

      Το puma δεν το είχα δει από κοντά μέχρι τώρα.
      Ωραίο, ντεπορτίβο, μάγκικο, μεγάλο πορτ-μπαγκάζ για το sup και τα μπαγκάζια, θέση οδήγησης κτλ.
      Αλλά μου έδωσε και μιά εσάνς σκορποχώρι.
      Λίγο ο ουρανός, λίγο κάποιοι διακόπτες, με χάλασαν και οι ζώνες που δεν ρυθμίζονται καθ΄ύψος, χαρακτηριστικό που έχω συναντήσει μόνο σε ένα dacia logan
      που οδήγησα στην ισπανία και ακόμη προσπαθώ να ξεχάσω.
      Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.
      Είπαμε να κάνω κι ένα test-drive να το βγάλω και λίγο εθνική, να δω τιμόνι, καταναλώσεις, ησυχίες, ανέσεις και τα ρέστα.

      Και τέλος Vitara (ή μήπως vitara και τέλος;)
      Επίσης δεν το είχα δει από κοντά.
      Ρε τι ωραία ¨αναλογική¨αίσθηση...
      Ευήλιο, ευάερο, ευρύχωρο.
      Μέσα σου δείχνει ότι δεν είναι και η τελευταία λέξη της αυτοκίνησης αλλά δεν ξέρω ρε παιδιά, δεν με χάλασε καθόλου.
      Το αυτοκίνητο σε στατικό τσεκάρισμα με έκανε να χαμογελάω.
      Όλα στη σωστή θέση, κόμπακτ, δίνοντάς σου μια εντύπωση πως ακόμη και αυτά που θα χαρακτηρίζονταν ως μείον από κάποιους (σκληρά πλαστικά, παλαιότητα στη σχεδιαση κτλ) τελικά του δίνουν χαρακτήρα.
      Δείχνει πως θα αντέξει και τα βασανιστήρια
      από τα παιδιά, χωράει και τα συμπράγκαλα και έχει και ψιλο-υβρίδιο.
      Δυστυχώς δεν έχει αυτοκίνητο για test drive, ξέρει κάποιος που παίζει να βρω βόρεια προάστεια ή Αθήνα;
      Επίσης ο υπεύθυνος πωλήσεων μου είπε πως πλέον δεν παίζει έκδοση 4χ4 και αυτόματο...
      Ούτε παραγγελία. Λίγο κουφό μου φάνηκε, δεν είχα ακούσει ή διαβάσει κάτι τέτοιο.
      Το αυτοκίνητο στις τιμές που παίζει είναι ευκαιρία να το χαρείς και με το αυτόματο που διαβάζω πως είναι και πολύ καλό, και με την τετρακούνα που είναι
      αξιοπρεπής.
      Ξέρετε κάτι εσείς ρε παιδιά για αυτό, που το κατέχετε και περισσότερο το θέμα vitara?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Η περιπέτεια έφτασε στο τέλος της

      mu.jpg

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Χθες είχα κλείσει test-drive το yaris cross σε toyota της νέας Κηφισιάς, σε έμπορο που μάλιστα είχε προταθεί από κάποιους φίλους συμφορουμίτες.
      Δίνω ταυτότητα, παίρνω κλειδί, πηγαίνω στο αυτοκίνητο, πατάω σταρτ μπάτον και βλέπω λαμπάκι ρεζέρβας αναμμένο, και τη βελόνα στον πάτο. Ψάχνω να βρω ένδειξη αυτονομίας στην οθόνη, με τα πολλά τη βρίσκω: 9 km αυτονομίας. Υπόψιν, δεν πήγα να κάνω διαγωνισμό οικονομίας.
      Πήγα να το οδηγήσω συνολικά γιατί με ενδιαφέρει πραγματικά η αγορά του.
      Να ανεβωκατέβω Κρυονέρι-Μεταμόρφωση από εθνική και να δω καταναλώσεις, θόρυβο και συμπεριφορά σε ταξίδι με 100, 120, 140 km/h, και μετά να μπω και μέσα Κηφισιά να το δω και στα λίγα.
      Όσο γ@μ@το υβριδικό και να είναι με 9km ονομαστική αυτονομία δεν πας πουθενά.
      Το κλειδώνω και επιστρέφω μέσα στον έμπορο και όταν του είπα ότι το αυτοκίνητο είναι άδειο και πόση αυτονομία δείχνει η οθόνη, μου είπε: "μην ανησυχείτε βγάζει τουλάχιστον 100 χιλιόμετρα!!!"
      Συγκράτησα ψυχραιμία, του είπα ότι θα βγω εθνική κτλ άρα δεν θα το δουλέψω μόνο με ρεύμα, αλλά επέμεινε πως δεν συντρέχει λόγος ανησυχίας.
      Παιδιά δεν ξέρω τι θα κάνατε εσείς, εγώ πάντως ευχαρίστησα, πήρα ταυτότητα και έφυγα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Επιλογή μεταξύ 3+1 υποψηφίων προς αγορά.

      Από τα 4 που αναφέρεις η λογική, αλλά και το (όποιο) συναίσθημα λέει βιτάρα.
      Σπάνια συμβαίνει αυτό.
      Όπως σπάνια συμβαίνει και η συντριπτική πλειοψηφία εδώ μέσα να σου προτείνει το ίδιο αυτοκίνητο χωρίς να πέσουν τουλάχιστον μερικά μπινελίκια πρώτα.. 🙂

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Σε αναζήτηση νέου οικογενειακού

      Εγώ μένω περισσότερο σ'αυτό που έγραψες στο τέλος. Ότι για το mazda 6 θα έκανες μια μικρή υπέρβαση γιατί σε τρελαίνει αυτό το αμάξι.
      Και είμαι της άποψης ότι στα αυτοκίνητα, αν σε παίρνει, την κ@@λα σου πρέπει να την ακούς (σε αντίθεση με άλλους τομείς που αν την ακούσεις θα έχεις πρόβλημα...).
      Μου φαίνεσαι άνετος.
      Πάρε το 6 τώρα και χτυπάς ένα τέσλα σε λίγα χρόνια.
      Το αντίθετο αποκλείεται να το κάνεις.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Toyota Yaris Cross

      Κάτω τα χέρια σας από το multipla!!!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • RE: Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά

      @alex-mix said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      @cmax75 said in Βενζίνη vs Diesel vs Υγραέριο vs ΦΑ vs Υβρίδια vs Ηλεκτρικά:

      Έψαξα σχετικές απόψεις για υγραέριο σε αυτό και σε άλλα νήματα και λόγω της καλπάζουσας παράνοιας που ζούμε με τις τιμές της ενέργειας, συζητήσεις ακόμη και προ 6μήνου δεν έχουν πλέον επαφή με την πραγματικότητα, οικονομοτεχνικά πάντα.
      Αναρωτιέμαι μήπως τελικά αξίζει τον κόπο.
      Δεν έχω καμμία εμπειρία σε lpg, κάνοντας ένα ιντερνετικό ψάξιμο συμπέρανα ότι είναι τι θα σου κάτσει.
      Αν είσαι τυχερός και δε σου βγουν προβλήματα έχεις όντως οικονομική μετακίνηση, αλλά αν σου αρχίσουν οι στραβές τότε έμπλεξες πραγματικά γιατί οι εγγυήσεις που δίνουν (ακόμη και γνωστοί μετατροπείς) δεν θα δε καλύψουν και γενικά ρισκάρεις να ρημάξεις και το πορτοφόλι σου και το αυτοκίνητο σου.
      Προφανώς δεν μιλάω για σύγχρονο, ή καινούργιο αυτοκίνητο, αλλά για τον ανθρωπομεταφορέα της οικογένειας, c-max 1.6, του 2004 για 10-12.000 χλμ το χρόνο.
      Είναι μικρής εμπορικής αξίας και ίσως αξίζει το ρίσκο, αλλα θέλω και την ψυχική μου ηρεμία κι όχι να τρέχω στα συνεργεία.
      Έχει κάποιος σχετική εμπειρία;
      Είτε θετική, είτε αρνητικη;

      Εγω εχω στο corolla συστημα lovato το εχω καπου 6 χρονια νομιζω και αν θυμαμαι καλα περιπου 150χιλ χλμ, δεν ειχα ποτε προβλημα το αμαξι εχει τωρα κοντα στα 500χιλ χλμ. Αλλα δεν αλλαζω πρατηριο παρα μονο αν βρισκομιυν ταξιδι και ολα τα σερβις στην ωρα τους σε αυτο που μου εκανε την τοποθετηση.Το ειχα βαλει 800ευρω.Ελπιζω να βοηθησα καπως

      Βοήθησες φίλε Άλεξ, ο μόνος που βοήθησε βασικά γιατί βλέπω εδώ το νήμα έχει ξεφύγει τελείως εκτός θέματος.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      cmax75
      cmax75
    • RE: TOYOTA FORUM

      @dimgeo said in TOYOTA FORUM:

      15.300 το Aygo X στη βασική έκδοση στη Γερμανία, δηλαδή περιπου τα ιδια ισως και λιγοτερα εδω . Κάτι γίνεται.. Αν και ειναι αρκετά πιο ασχημο απο το πρωτότυπο Aygo Prologue

      Τα αφεντικά έχουν τρελαθεί τελείως μου φαίνεται.
      15 χιλιάρικα τιμή εκκίνησης για το κουβαδάκι aygo. Εντάξει, δε θα πω ότι με 15-16 έπαιρνες καλό b-seg πριν λίγα χρόνια γιατί θα ακουστώ σαν παππούς που αναπολεί τα παλιά καλά χρόνια.
      Θα πω ότι έτσι όπως έχει η κατάσταση είναι πιο λογικό να δώσεις 18 για ένα απλό, μη υβριδικό yaris cross.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      cmax75
      cmax75
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr