Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    A
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 106
    • Best 0
    • Groups 0

    aaa

    @aaa

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    106
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    aaa Unfollow Follow

    Latest posts made by aaa

    • RE: ΚΕRS

      Επειδή εκνευρίζομαι με αυτές τις ανοησίες του σύγχρονου μάρκετινγκ όπως αυτή:

      Williams is also talking to several automakers about adapting the technology to production vehicles

      διαβάστε το παρακάτω, από μιά παρουσίαση ενός καινούριου ηλεκτρικού αυτοκινήτου:

      The lithium batteries are for sustained speeds, can store 15 times as much energy per pound as lead-acid batteries now used in conventional cars. For quick acceleration—a safety factor lacking in present electric-car designs—the nickel-cadmium batteries would cut in briefly, could zap the car from a standstill to 50 m.p.h. in 20 seconds. And for longer battery life between charges, the Amitron would have a 'regenerative braking system' to generate battery-charging power as the car is slowed.

      Καταπλητική καινούρια τεχνολογία...
      Μόνο που το άρθρο είναι του 1967!!! Και ολογράφως να μη νομίζει κανείς ότι είναι τυπογραφικό: χίλια εννιακόσια εξήντα επτά!!
      http://www.time.com/time/magazine/article/0,9171,899945,00.html

      (και δεν νομίζω ότι είναι και το πρώτο, απλώς αυτό βρήκα πρόχειρο...)

      Αντιλαμβάνομαι ότι η Φόρμουλα 1 αισθάνεται την υποχρέωση να παραστήσει δήθεν 'οικολογική ευαισθησία' και 'κοινωνική υπευθυνότητα', αλλά μην μας δουλεύουν ότι η τεχνολογία ανάκτησης ενέργειας είναι καινούρια ή πρωτοποριακή!
      Άλλωστε, από τη στιγμή που ορίστηκε ανώτατο όριο (!) στα kW που αποδίδονται, τελειώνει οποιαδήποτε συζήτηση επί της ουσίας...
      *

      Hint για λίγους: όταν κατεβαίνεις μιά ευθεία με 300χλμ/ώρα, όντως κουβαλάς τεράστια κινητική ενέργεια. Όμως, για να είσαι ανταγωνιστικός πρέπει να φρενάρεις όσο το δυνατόν πιό γρήγορα και αποτελεσματικά. Άρα, η κινητική σου ενέργεια θα πρέπει να απορροφηθεί από τα φρένα στον μέγιστο δυνατό βαθμό και να φύγει προς το περιβάλλον σαν θερμότητα. Τί να περισσέψει ενεργειακά για να φορτίσουμε τις μπαταρίες; Μήπως να μειώσουμε την αποδοτικότητα των φρένων για να δουλέψουν τα ηλεκτρόφρενα; ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ!!!!! Άρα, το μόνο που μένει είναι ένας πολύστροφος ελαφρύς ρότορας γεννήτριας που συμπλέκεται ΜΟΝΟ στο φρενάρισμα και πιάνει ό,τι πιάνει αποκλειστικά και μόνο από την (όποια) ταχύτητα των τροχών, στην ελάχιστη (ποσοστιαία) διάρκεια του φρεναρίσματος. Η ηλεκτρική ενέργεια που θα αποθηκεύσουμε είναι ανάλογη του χρόνου φρεναρίσματος και της ταχύτητας των πίσω τροχών, δηλαδή τρίχες κατσαρές σε σύγκριση με το έργο που παράγεται σε έναν ολόκληρο γύρο. Βλ. και 2ο Θερμοδυναμικό Αξίωμα, όποιος δεν κατάλαβε, ας μη με ρωτήσει για περαιτέρω εξηγήσεις γιατί απλώς θα μπερδευτεί περισσότερο*

      posted in Formula 1
      A
      aaa
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      θα μπορούσαν να ήταν να δώσουν περισσότερο φρένο πίσω, που θα βοηθούσε στο trail-braking

      Το παραπάνω μόνο αξίζει άμεση αναθεώρηση. Τα υπόλοιπα δεν είναι τελείως λάθος, απέχουν όμως από την πραγματικότητα ενός καθημερινού αυτοκινήτου δρόμου. Μιλάς σαν να πρόκειται για 106 1300άρι για αναβάσεις- ΔΕΝ γίνεται έτσι, όμως, στα αυτοκίνητα δρόμου, επειδή οι λύσεις αυτού του είδους είναι 'καταστροφικές': χαλάς κάτι πίσω προκειμένου να βελτιώσεις μιά λεπτομέρεια μπροστά.

      Συγχώρεσέ με, δεν έχω χρόνο για περισσότερα-απλά να σου βάλω δυό-τρία παραδείγματα που είναι τροφή για σκέψη (δεν είναι κουίζ, ούτε και έχω το χρόνο για την πολυσέλιδη ανάλυση που απαιτεί το θέμα):
      Πώς γίνεται το αρχαίο Citroen Visa να γέρνει σαν ιστιοπλοϊκό κι όμως να σε περνάει από την εξωτερική αν σε πετύχει σε κατηφορική στροφή;
      Γιατί χαλάει ένα Citroen ZX αν το χαμηλώσεις και το σκληρύνεις;
      Γιατί ο παλιός κλασικός σκαραβαίος είναι ωραίος να τον βλέπεις αλλά επικίνδυνος αν προσπαθήσεις να τον δυναμώσεις και να τον στρίβεις;
      Πώς γίνεται να έχουν τόσο καλή οδική συμπεριφορά τα παλιά 205 1.1-1.4 ή τα αντίστοιχα 106 με την απλή ανάρτηση που γέρνει και δεν έχει καμία σχέση με τις αντίστοιχες των Rallye και GTi μοντέλων;
      Πώς γίνεται το Forester ή το κοντο RAV4 πρώτης γενιάς να είναι ολόκληρα 'καράβια', κι όμως να στρίβουν σε ένα δρόμο με στροφές σαν να είναι κανονικά αυτοκίνητα δρόμου;

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      aaa
    • RE: Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό

      [quote]
      Άλλοι τρόποι για να μειωθούν τα μούτρα, θα μπορούσαν να ήταν να δώσουν περισσότερο φρένο πίσω, που θα βοηθούσε στο trail-braking, μαζί με μία σκληρότερη αντιστρεπτική, και ενδεχομένως μείωση του αρνητικού κάστερ μπροστά και μία μαλακότερη αντιστρεπτική για να μην αποφορτίζει τόσο εύκολα ο εσωτερικός.
      [/quote]

      Προφανώς κάνεις πλάκα. Πέστο όμως, μην πάρει κανείς τις παραπάνω οδηγίες και πάει στον μάστορά του για να βελτιώσει την υποστροφή...

      posted in Περί αυτοκίνησης
      A
      aaa
    • RE: ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ

      Ρε Λάμπη μου, πετάς στα σύννεφα... τα έχουμε πει 100 φορές κι εσύ επιμένεις. Ο έλληνας ΔΕΝ θέλει ίδια αυτοκίνητα με κλήρωση, θέλει να ρίξει λεφτά στο δικό του αυτοκίνητο για να το κάνει καλύτερο από του γείτονα.
      Τον χρόνο σου χάνεις.

      (για να μην με πεις γρουσούζη και γκαντέμη: αν μαζέψεις 11 πληρώματα και σου λείπει ο 12ος, τα 3.600 του σκόντα τα έχω και μου περισσεύουν-αλλά δεν νομίζω ότι θα κινδυνεύσουν τελικά...)

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      aaa
    • RE: Ρολόγια. Τι φοράμε και... τι θα ΘΕΛΑΜΕ να φοράμε.

      Τόσο καιρό αποφεύγω αυτά τα επικίνδυνα θέματα. Με τρώει όμως.
      Είμαι φανατικός οπαδός Breitling και Fortis.
      Εκτιμώ ιδιαίτερα Citizen και Seiko ως value-for-money.

      Δείτε:

      http://www.bernardwatch.com/item/BRT955
      http://www.fortis-watch.com/en/collection/frameset.html
      http://www.milwatches.com/index.php
      http://www.broadarrow.net/

      posted in Αντίλογος
      A
      aaa
    • RE: ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΕΜΕΝΟ EVO-9

      Nous l'avons fait l'amour et c'est mort.

      Dommage.

      Stoukermec, je t'aime bien.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      aaa
    • RE: :: Περί κινητών τηλεφώνων :: [#1]

      Μερικές φορές υπάρχουν και άλλα πέρα από αυτά που νοίζουμε ότι ξέρουμε.

      από skairadio.gr:

      Δυνατή η εγκατάσταση κρυφού λογισμικού στα κινητά τηλέφωνα

      Σημαντικές αποκαλύψεις από τον προϊστάμενο ασφαλείας του ΟΤΕ
      Ως εφιαλτική φήμη υποψίας κυκλοφορούσε μέχρι χθες. Σήμερα όμως αποτελεί γεγονός που κάνει κυβερνήσεις, πολυεθνικές εταιρίες και χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς να λαμβάνουν πιο επισταμένα μέτρα για την αντιμετώπιση της ηλεκτρονικής κατασκοπίας. Και ο λόγος;

      Όπως αποκάλύψε ο προϊστάμενος ασφαλείας του ΟΤΕ, Μιχάλης Μαβής, στο 4ο Πανελλαδικό Συνέδριο για το Ηλεκτρονικό έγκλημα, εδώ και λίγες ημέρες, η ασφάλεια του ΟΤΕ ενημερώθηκε από το εξωτερικό ότι από άγνωστο χρονικό διάστημα, κάθε Εταιρία Κινητής Τηλεφωνίας έχει τη δυνατότητα να εγκαθιστά κατασκοπικό λογισμικό απευθείας σε συσκευές κινητής τηλεφωνίας. Και μάλιστα με την ενέργεια αυτή, δεν υπάρχει μόνο η δυνατότητα παρακολούθησης των συνομιλιών του παρακολουθούμενου, αλλά και η αποτύπωση της ταυτότητας των ατόμων με τα οποία έρχεται σε επαφή και ακόμα και η καταγραφή των όσων συμβαίνουν στον ευρύτερο χώρο που κινείται ο κάτοχος του τηλεφώνου έστω κι αν αυτός βρίσκεται σε απόσταση χιλιάδων χιλιομέτρων. «Δεν είναι στις προθέσεις μου να κάνω μομφή ή να ενοχοποιήσω τις ελληνικές εταιρίες κινητής τηλεφωνίας. Αυτό όμως συμβαίνει», δήλωσε ο κ. Μαβής ενώ μιλώντας στο ΣΚΑΙ δήλωσε άγνοια για τον χρόνο όπου άρχισε η εφαρμογή της νέας κατασκοπευτικής δυνατότητας.

      Να σημειωθεί ότι ο κ. Μαβής αφυπηρέτησε από την Υπηρεσία Ελέγχου και Ασφάλειας Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων του ΟΤΕ μόλις πριν 15 ημέρες.

      Ο Γιώργος Ρωμανός, Διευθύνον Σύμβουλος της MD5, της εταιρίας που διοργανώνει το Συνέδριο για την Ηλεκτρονική Απάτη, πρότεινε τη δημιουργία Γενικής Γραμματείας Ασφάλειας Πληροφοριακών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων προκειμένου:

      •Να αναπτυχθεί Πολιτική Ασφάλειας στον Τομέα, σε Εθνικό Επίπεδο

      •Να καταστεί εφικτός ο συντονισμός όλων των φορέων σε περίπτωση σοβαρής ηλεκτρονικής επίθεσης.

      •Να πιστοποιεί και να εγκρίνει όλα τα μέσα που θα χρησιμοποιούνται για την ασφάλεια των Υποδομών

      •Να αναπτύσσει προγράμματα για τη συνέχεια της λειτουργίας των κρίσιμων Υποδομών

      •Να εκπονεί προγράμματα εκπαίδευσης για τους χρήστες Η/Υ των Υποδομών και ενημέρωση των πολιτών.

      Σύμφωνα με πληροφορίες η πρόταση του κ. Ρωμανού έφθασε ήδη στο Πρωθυπουργικό Γραφείο.

      Μιλώντας στον ΣΚΑΪ, ο κ. Μαβής, τόνισε οτι υπάρχει δυνατότητα παρακολούθησης, ακόμη και στην περίπτωση που τα κινητά είναι κλειστά. ''Πρέπει να βγάζουμε και την μπαταρία'' είπε χαρακτηριστικά, γιατί - όπως εξήγησε - όταν τα κινητά τηλέφωνα είναι μόνο κλειστά παύουν να είναι δέκτες, αλλά συνεχίζουν να είναι πομποί.

      Μιλώντας στο ΣΚΑΙ ο κ. Ρωμανός εξέφρασε το φόβο ότι έξι μήνες μετά το ξέσπασμα του σκανδάλου των Υποκλοπών, υπάρχει ακόμα στασιμότητα στις ενέργειες και στις αποφάσεις για πραγματική θωράκιση ώστε όλοι να αισθανόμαστε ασφαλείς.

      Αξίζει να σημειωθεί ότι όπως και πέρυσι, ο αντιεισαγγελέας Εφετών Ιωάννης Αγγελής, ανέφερε ότι μέχρι σήμερα η Ελλάδα δεν ενσωμάτωσε στο εθνικό Δίκιο την Ευρωπαϊκή Νομοθεσία για το ηλεκτρονικό έγκλημα ενώ επεσήμανε και την αδυναμία της Ελληνικής Δικαιοσύνης να παρακολουθεί και να ενημερώνεται για την ραγδαία τεχνολογική εξέλιξη του ηλεκτρονικού εγκλήματος.

      Θεοδοσία Κοντζόγλου

      Επίσης: έχω δεί μπροστά μου φλασαρισμένο (για πλάκα) τηλέφωνο παλιάς τεχνολογίας (ασπρόμαυρο) που όταν το καλείς χτυπά σαν SMS και όταν παίρνει SMS χτυπά σαν να το καλείς (φυσικά δεν έχει καμία πρακτική χρήση, ήταν απλώς επίδειξη ικανότητας του προγραμματιστή που το φλάσαρε). Άρα, όταν λέμε για μήνυμα SMS φυσικά και δεν μιλάμε για ένα απλό μήνυμα κειμένου, αλλά για έναν trojan που έχει ήδη μπει και έχει μπερδέψει το human interface πρωτόκολλο ώστε να πειστεί κανείς να πατήσει YES νομίζοντας ότι έλαβε μήνυμα.

      Αυτά και άλλα πολλά.

      posted in Αντίλογος
      A
      aaa
    • RE: EDIT

      Αν έχει κι άλλο username σαν moderator που είσαι μπορείς. Ή να ζητήσεις την αποβολή του, μια κι αν δε κάνω λάθος αυτό δεν επιτρέπεται. Ή αν δε θες να φτάσεις ως εκεί να του ζητηθεί να μη ξανακάνει χρήση του δεύτερου αυτού username.

      Αφού είναι κολλητός του... Θέατρο κάνουνε, μην μασάς.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      aaa
    • RE: Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων

      Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (**αν είναι δυνατόν **φαρμακείο αυτοκινήτου).

      Να οργανώσουμε ρεφενέ; Βάλτε αριθμό λογαριασμού να καταθέσουμε τις προσφορές μας.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      aaa
    • RE: ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΑΜΦΟΤΕΡΟΥΣ

      ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΑΠΟ LANCIA STRATOS ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΓΕΝΙΚΗΣ,ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ

      Μα, δεν είναι άλλο θέμα. Μάλλον αυτό είναι το θέμα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      A
      aaa
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr