-
Θα μπορούσε να ονομαστεί και 'Ευχολόγιο για την ασφάλεια των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου' , ή 'Δείγμα προχειρότητας κάτω απο την πίεση του χρόνου σε συνδιασμό με τά εμφανή αποτελέσματα της θερινής ραστώνης'
Πολλά απο όσα αναφέρει το κείμενο , υπάρχουν σε προηγούμενες εγκυκλίους της ΕΘΕΑ , και όλοι γνωρίζουμε άν και κατα πόσο εφαρμόζονται ...
Όσα καινούργια , προτείνονται -μην ξεχνάμε , πρόκειται για ΣΧΕΔΙΟ - , έχουν εκτός απο την προχειρότητα , και έλλειμα θεσμοθέτησης , το ΙΔΙΟ πρόβλημα και με τον Υπεύθυνο Ασφαλείας , τον κο. Χαλιβελάκη (who is running on thin ice !!!!!! )Ένα παράδειγμα , με μορφή ερώτησης , και όποιος διαβάζει forum , απο τους υπεύθυνους , ας απαντήσει :
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα,* να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους,** *
Στην Αλεξανδρούπολη , η δυνατότητα αυτή ελέγθηκε ???
Έχουν οι ανά km κριτές ή οι επιπλέον , όπου κριθηκε πως χρειάζεται , ΕΛΕΓΜΕΝΗ δυνατότητα επικοινωνίας μέσω VHF , και εναλλακτικά ΚΑΙ μέσω του προσωπικού τους κινητού ????*Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων!
Και ενώ πλησιάζουμε στην επιστροφή στις αγωνιστικές δραστηριότητες, μετά από την αναβολή των αγώνων που αποφασίστηκε πριν από μερικούς μήνες, και την ίδια ώρα ο Σ.Ο.Α.Α. παροτρύνει τους οδηγούς να απέχουν από τους αγώνες θεωρώντας ελλιπή τη δέσμη μέτρων της ΕΘΕΑ, σας παρουσιάζουμε το αναλυτικό σχέδιο ασφαλείας το οποίο και υπέβαλλε ο υπεύθυνος Ασφαλείας της ΕΘΕΑ κύριος Μανώλης Χαλιβελάκης, το οποίο και θα πρέπει να ακολουθεί -πλέον- πιστά η εκάστοτε λέσχη. Αναλυτικά, το σχέδιο έχει ως εξής:
-
Διαδρομές: Επιλογή του οργανωτή.
-
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα, να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους, να έχουν αριθμούς στην πόρτα και στον ουρανό του αυτοκινήτου τους, τα οποία πρέπει να είναι τοποθετημένα σε εμφανή σημεία για άμεση αναγνώριση του σημείου από αγωνιζόμενους και ελικόπτερο. Θα πρέπει να φορούν σαλιάρες, να κρατούν διελεύσεις σε καταστάσεις και να αναφέρει ο ένας στον άλλο τις διελεύσεις. Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (αν είναι δυνατόν φαρμακείο αυτοκινήτου). Οι κριτές να είναι πτυχιούχοι και να φέρουν την ταυτότητα κριτού. Θα πρέπει να παραδίδεται πριν από τον αγώνα στον παρατηρητή ασφαλείας της ΕΘΕΑ, λίστα με τα ονόματα τους, τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς και με την θέση του καθενός στον αγώνα.
-
Rescue: Πλήρως εξοπλισμένα με μηχανήματα απεγκλωβισμού
Moto: Αρχή και μέση κάθε ειδικής διαδρομές, με VHF. -
Ασθενοφόρα: ΕΚΑΒ πλήρως εξοπλισμένα. Γιατρός πρέπει να υπάρχει σε κάθε ασθενοφόρο και αν είναι δυνατόν, ορθοπεδικός. Επίσης καλό θα είναι σε κάθε ειδική να υπάρχει ένα όχημα 4x4 (μακρύ) σε περίπτωση που λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπορεί να μεταβεί το ασθενοφόρο.
-
Ασφάλεια Θεατών: Οι θέσεις κοντρόλ (ΣΕΧ-ΑΦΕΤΗΡΙΑ-FLYING-STOP) θα πρέπει να οριοθετούνται με πλέγμα και να υπάρχει χώρος διέλευσης των θεατών εκτός αυτού. Επίσης να οριοθετούνται οι θέσεις των θεατών εντός των ειδικών διαδρομών με πράσινη και κόκκινη κορδέλα. (Πράσινη όπου επιτρέπεται να κάθονται και κόκκινη όπου απαγορεύεται). Οι ειδικές διαδρομές, με θεατές που κάθονται σε λάθος σημεία θα ακυρώνονται.
-
Δρόμοι διαφυγής: Να παραμένουν ανοιχτοί και οι θεατές να παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους από την μία πλευρά του δρόμου.
-
Πλοηγά: Να είναι εξοπλισμένα με φάρους και σειρήνες. Να οδηγούνται από αγωνιζόμενους, με συνοδηγούς έμπειρους ή πτυχιούχους
-
-
Θα μπορούσε να ονομαστεί και 'Ευχολόγιο για την ασφάλεια των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου' , ή 'Δείγμα προχειρότητας κάτω απο την πίεση του χρόνου σε συνδιασμό με τά εμφανή αποτελέσματα της θερινής ραστώνης'
Πολλά απο όσα αναφέρει το κείμενο , υπάρχουν σε προηγούμενες εγκυκλίους της ΕΘΕΑ , και όλοι γνωρίζουμε άν και κατα πόσο εφαρμόζονται ...
Όσα καινούργια , προτείνονται -μην ξεχνάμε , πρόκειται για ΣΧΕΔΙΟ - , έχουν εκτός απο την προχειρότητα , και έλλειμα θεσμοθέτησης , το ΙΔΙΟ πρόβλημα και με τον Υπεύθυνο Ασφαλείας , τον κο. Χαλιβελάκη (who is running on thin ice !!!!!! )Ένα παράδειγμα , με μορφή ερώτησης , και όποιος διαβάζει forum , απο τους υπεύθυνους , ας απαντήσει :
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα,* να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους,** *
Στην Αλεξανδρούπολη , η δυνατότητα αυτή ελέγθηκε ???
Έχουν οι ανά km κριτές ή οι επιπλέον , όπου κριθηκε πως χρειάζεται , ΕΛΕΓΜΕΝΗ δυνατότητα επικοινωνίας μέσω VHF , και εναλλακτικά ΚΑΙ μέσω του προσωπικού τους κινητού ????*Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων!
Και ενώ πλησιάζουμε στην επιστροφή στις αγωνιστικές δραστηριότητες, μετά από την αναβολή των αγώνων που αποφασίστηκε πριν από μερικούς μήνες, και την ίδια ώρα ο Σ.Ο.Α.Α. παροτρύνει τους οδηγούς να απέχουν από τους αγώνες θεωρώντας ελλιπή τη δέσμη μέτρων της ΕΘΕΑ, σας παρουσιάζουμε το αναλυτικό σχέδιο ασφαλείας το οποίο και υπέβαλλε ο υπεύθυνος Ασφαλείας της ΕΘΕΑ κύριος Μανώλης Χαλιβελάκης, το οποίο και θα πρέπει να ακολουθεί -πλέον- πιστά η εκάστοτε λέσχη. Αναλυτικά, το σχέδιο έχει ως εξής:
-
Διαδρομές: Επιλογή του οργανωτή.
-
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα, να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους, να έχουν αριθμούς στην πόρτα και στον ουρανό του αυτοκινήτου τους, τα οποία πρέπει να είναι τοποθετημένα σε εμφανή σημεία για άμεση αναγνώριση του σημείου από αγωνιζόμενους και ελικόπτερο. Θα πρέπει να φορούν σαλιάρες, να κρατούν διελεύσεις σε καταστάσεις και να αναφέρει ο ένας στον άλλο τις διελεύσεις. Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (αν είναι δυνατόν φαρμακείο αυτοκινήτου). Οι κριτές να είναι πτυχιούχοι και να φέρουν την ταυτότητα κριτού. Θα πρέπει να παραδίδεται πριν από τον αγώνα στον παρατηρητή ασφαλείας της ΕΘΕΑ, λίστα με τα ονόματα τους, τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς και με την θέση του καθενός στον αγώνα.
-
Rescue: Πλήρως εξοπλισμένα με μηχανήματα απεγκλωβισμού
Moto: Αρχή και μέση κάθε ειδικής διαδρομές, με VHF. -
Ασθενοφόρα: ΕΚΑΒ πλήρως εξοπλισμένα. Γιατρός πρέπει να υπάρχει σε κάθε ασθενοφόρο και αν είναι δυνατόν, ορθοπεδικός. Επίσης καλό θα είναι σε κάθε ειδική να υπάρχει ένα όχημα 4x4 (μακρύ) σε περίπτωση που λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπορεί να μεταβεί το ασθενοφόρο.
-
Ασφάλεια Θεατών: Οι θέσεις κοντρόλ (ΣΕΧ-ΑΦΕΤΗΡΙΑ-FLYING-STOP) θα πρέπει να οριοθετούνται με πλέγμα και να υπάρχει χώρος διέλευσης των θεατών εκτός αυτού. Επίσης να οριοθετούνται οι θέσεις των θεατών εντός των ειδικών διαδρομών με πράσινη και κόκκινη κορδέλα. (Πράσινη όπου επιτρέπεται να κάθονται και κόκκινη όπου απαγορεύεται). Οι ειδικές διαδρομές, με θεατές που κάθονται σε λάθος σημεία θα ακυρώνονται.
-
Δρόμοι διαφυγής: Να παραμένουν ανοιχτοί και οι θεατές να παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους από την μία πλευρά του δρόμου.
-
Πλοηγά: Να είναι εξοπλισμένα με φάρους και σειρήνες. Να οδηγούνται από αγωνιζόμενους, με συνοδηγούς έμπειρους ή πτυχιούχους
-
-
Θα μπορούσε να ονομαστεί και 'Ευχολόγιο για την ασφάλεια των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου' , ή 'Δείγμα προχειρότητας κάτω απο την πίεση του χρόνου σε συνδιασμό με τά εμφανή αποτελέσματα της θερινής ραστώνης'
Πολλά απο όσα αναφέρει το κείμενο , υπάρχουν σε προηγούμενες εγκυκλίους της ΕΘΕΑ , και όλοι γνωρίζουμε άν και κατα πόσο εφαρμόζονται ...
Όσα καινούργια , προτείνονται -μην ξεχνάμε , πρόκειται για ΣΧΕΔΙΟ - , έχουν εκτός απο την προχειρότητα , και έλλειμα θεσμοθέτησης , το ΙΔΙΟ πρόβλημα και με τον Υπεύθυνο Ασφαλείας , τον κο. Χαλιβελάκη (who is running on thin ice !!!!!! )Ένα παράδειγμα , με μορφή ερώτησης , και όποιος διαβάζει forum , απο τους υπεύθυνους , ας απαντήσει :
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα,* να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους,** *
Στην Αλεξανδρούπολη , η δυνατότητα αυτή ελέγθηκε ???
Έχουν οι ανά km κριτές ή οι επιπλέον , όπου κριθηκε πως χρειάζεται , ΕΛΕΓΜΕΝΗ δυνατότητα επικοινωνίας μέσω VHF , και εναλλακτικά ΚΑΙ μέσω του προσωπικού τους κινητού ????*Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων!
Και ενώ πλησιάζουμε στην επιστροφή στις αγωνιστικές δραστηριότητες, μετά από την αναβολή των αγώνων που αποφασίστηκε πριν από μερικούς μήνες, και την ίδια ώρα ο Σ.Ο.Α.Α. παροτρύνει τους οδηγούς να απέχουν από τους αγώνες θεωρώντας ελλιπή τη δέσμη μέτρων της ΕΘΕΑ, σας παρουσιάζουμε το αναλυτικό σχέδιο ασφαλείας το οποίο και υπέβαλλε ο υπεύθυνος Ασφαλείας της ΕΘΕΑ κύριος Μανώλης Χαλιβελάκης, το οποίο και θα πρέπει να ακολουθεί -πλέον- πιστά η εκάστοτε λέσχη. Αναλυτικά, το σχέδιο έχει ως εξής:
-
Διαδρομές: Επιλογή του οργανωτή.
-
Φύλαξη διαδρομής: Ενδιάμεσοι ανά χλμ. περίπου, και επιπλέον άτομα όπου χρειάζεται. Θα πρέπει να αναφέρονται στο road book του αγώνα, να έχουν επικοινωνία μεταξύ τους, να έχουν αριθμούς στην πόρτα και στον ουρανό του αυτοκινήτου τους, τα οποία πρέπει να είναι τοποθετημένα σε εμφανή σημεία για άμεση αναγνώριση του σημείου από αγωνιζόμενους και ελικόπτερο. Θα πρέπει να φορούν σαλιάρες, να κρατούν διελεύσεις σε καταστάσεις και να αναφέρει ο ένας στον άλλο τις διελεύσεις. Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (αν είναι δυνατόν φαρμακείο αυτοκινήτου). Οι κριτές να είναι πτυχιούχοι και να φέρουν την ταυτότητα κριτού. Θα πρέπει να παραδίδεται πριν από τον αγώνα στον παρατηρητή ασφαλείας της ΕΘΕΑ, λίστα με τα ονόματα τους, τα κινητά τους τηλέφωνα, καθώς και με την θέση του καθενός στον αγώνα.
-
Rescue: Πλήρως εξοπλισμένα με μηχανήματα απεγκλωβισμού
Moto: Αρχή και μέση κάθε ειδικής διαδρομές, με VHF. -
Ασθενοφόρα: ΕΚΑΒ πλήρως εξοπλισμένα. Γιατρός πρέπει να υπάρχει σε κάθε ασθενοφόρο και αν είναι δυνατόν, ορθοπεδικός. Επίσης καλό θα είναι σε κάθε ειδική να υπάρχει ένα όχημα 4x4 (μακρύ) σε περίπτωση που λόγω καιρικών συνθηκών δεν μπορεί να μεταβεί το ασθενοφόρο.
-
Ασφάλεια Θεατών: Οι θέσεις κοντρόλ (ΣΕΧ-ΑΦΕΤΗΡΙΑ-FLYING-STOP) θα πρέπει να οριοθετούνται με πλέγμα και να υπάρχει χώρος διέλευσης των θεατών εκτός αυτού. Επίσης να οριοθετούνται οι θέσεις των θεατών εντός των ειδικών διαδρομών με πράσινη και κόκκινη κορδέλα. (Πράσινη όπου επιτρέπεται να κάθονται και κόκκινη όπου απαγορεύεται). Οι ειδικές διαδρομές, με θεατές που κάθονται σε λάθος σημεία θα ακυρώνονται.
-
Δρόμοι διαφυγής: Να παραμένουν ανοιχτοί και οι θεατές να παρκάρουν τα αυτοκίνητα τους από την μία πλευρά του δρόμου.
-
Πλοηγά: Να είναι εξοπλισμένα με φάρους και σειρήνες. Να οδηγούνται από αγωνιζόμενους, με συνοδηγούς έμπειρους ή πτυχιούχους
-
-
Αποστόλη, από όσο κατάλαβα μέχρι σήμερα, ο νέος θεσμός του Παρατηρητή Ασφαλείας, έχει δουλειά να ελέγξει τη διαδρομή και να κάνει μια αναφορά 40 μέρες πριν τον αγώνα. Εκεί τελειώνει και η ευθύνη του.
Το αν θα γίνουν όλα σωστά (πχ να ελεχθούν οι επικοινωνίες) θα είναι όπως πάντα δουλειά της Οργάνωσης, του Αλυτάρχη και θα τα καταγράφει ο Παρατηρητής, όπως πάντα
κοίτα, για 2-3 αγώνες μπορεί τα πάντα να γίνουν με τις... καλύτερες προθέσεις. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕ ΒΛΕΠΩ.
-
Η πλήρης σύγχηση...
**Το παραπάνω δεν είναι σχέδιο, απλώς ορισμένες προδιαγραφές ασφάλειας. **
Το σχέδιο είναι κάτι πολύ γενικότερο το οποίο προβλέπει συγκεκριμένες καταστάσεις και οργανώνει συγκεκριμένες ενέργειες.
Οπωσδήποτε δεν χωράει σε μια σελίδα χαρτί και θέλει χρόνο και ενασχόληση, όχι στο πόδι..
Τι να λέμε όμως...στη χώρα που ότι δηλώσεις είσαι..... -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Τι να λέμε όμως...στη χώρα που ότι δηλώσεις είσαι.....Και για να μην το αφήσω έτσι θολό, θέλω να ξέρω ποιος είναι ο Χαλιβελάκης.
Τι γνωρίζει από ασφάλεια; Τι εκπαίδευση έχει; Τι επαγγελματική εμπειρία; Τι σεμινάρια έχει παρακολουθήσει;
Δεκτή η όποια αγωνιστική εμπειρία όμως είναι αυτονόητο πως δεν αρκεί. Θέλω λοιπόν να ξέρω ποιος και για ποιον λόγο θα επιληφθεί σήμερα, αύριο, μεθαύριο την προσωπική μου ασφάλεια ή και σωματική μου ακεραιότητα.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Και για να μην το αφήσω έτσι θολό, θέλω να ξέρω ποιος είναι ο Χαλιβελάκης.
Τι γνωρίζει από ασφάλεια; Τι εκπαίδευση έχει; Τι επαγγελματική εμπειρία; Τι σεμινάρια έχει παρακολουθήσει;
Δεκτή η όποια αγωνιστική εμπειρία όμως είναι αυτονόητο πως δεν αρκεί. Θέλω λοιπόν να ξέρω ποιος και για ποιον λόγο θα επιληφθεί σήμερα, αύριο, μεθαύριο την προσωπική μου ασφάλεια ή και σωματική μου ακεραιότητα.
-
Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (**αν είναι δυνατόν **φαρμακείο αυτοκινήτου).
Να οργανώσουμε ρεφενέ; Βάλτε αριθμό λογαριασμού να καταθέσουμε τις προσφορές μας.
-
Ο χρήστης aaa έγραψε:
Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (**αν είναι δυνατόν **φαρμακείο αυτοκινήτου).
Να οργανώσουμε ρεφενέ; Βάλτε αριθμό λογαριασμού να καταθέσουμε τις προσφορές μας.
Ίσως να φτάσουμε και εκεί , δεν θα φτάσουμε όμως ποτέ τον πλούτο της Ελληνικής Γλώσσας :
'Θα μπορούσε να ονομαστεί και 'Ευχολόγιο για την ασφάλεια των Ελληνικών Αγώνων Αυτοκινήτου' , ή 'Δείγμα προχειρότητας κάτω απο την πίεση του χρόνου σε συνδιασμό με τά εμφανή αποτελέσματα της θερινής ραστώνης' '
Και όπως 'πάει η δουλειά' , η φράση
Ελληνικοί Αγώνες Αυτοκινήτου θα κοσμεί τα Λεξικά αυτής της υπέροχης ΓλώσσαςΑποστόλης Νούσιας
Γιάννενα -
Ο χρήστης aaa έγραψε:
Θα πρέπει να έχουν μαζί τους για ανάγκη αγωνιζομένων νερό, επιδέσμους (**αν είναι δυνατόν **φαρμακείο αυτοκινήτου).
Να οργανώσουμε ρεφενέ; Βάλτε αριθμό λογαριασμού να καταθέσουμε τις προσφορές μας.
Χωρις πλακα, αυτος που εγραψε αυτο το διαμαντι πρεπει να ειχε διεστραμενο χιουμορ.
-
Yπαρχει παραδειγμα απο το αχαιος 2006,στο οποιο ημουν θεατης που ο κριτης δεν ειχε μαζι του τιποτα,οταν του ζητησαμε να φερει ενα τριγωνο να βαλει μακρια απο το ρενο του Καλαιτζιαν(εχοντας φαει τουμπα,καθισμενο κανονικα ομως στην ανηφορικη δεξια της Φτερης μετα την ευθεια) για να μην πεσει κανενα ερχομενο αγωνστικο πανω του .
Οπως ολοι καταλαβαινεται μπροστα στα ματια μας σε εκεινη την εξοδο ,ειχαμε σκηνες απειρου καλους 'κλασσικων ελληνικων αγωνων ραλλυ',....δυστυχως!........
Πιθανον ο συγγραφεας του εν λογω κειμενου να ξερει οτι καποια πραγματα πρεπει και **να ειναι δυνατα **για να γινουν!
-
Αν θέλουν οι κριτές να προσφέρουμε και πρώτες βοήθειες να μας κάνουν σεμινάρια και γι'αυτό, αλλά σωστά αυτή την φορά και με σωστό προγραμματισμό, όχι όπως την τελευταία φορά που πήγα στα πρακτικά να μάθω και να δώ και τις άλλες 'θέσεις' εκτός απο αυτή που συνήθως κάνω στους αγώνες και βρέθηκα να παραδίδω μαθήματα στους νέους κριτές...χωρίς να με ενημερώσει κανείς εκ των προτέρων...μιας και είχε μείνει μόνο το δικό μας συνεργείο στο σεμινάριο... (τα άλλα 'συνεργεία κριτών', την είχαν κάνει με ελαφρά πηδηματάκια )
άσχετο αλλά κατα τ'αλλα σε κάθε αγώνα οι καλοθελητές βγάζουν άχρηστο το δικό μας συνεργείο...το ότι τρώμε πάντα τις φόλες δεν το λέει κανείς...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Yπαρχει παραδειγμα απο το αχαιος 2006,στο οποιο ημουν θεατης που ο κριτης δεν ειχε μαζι του τιποτα,οταν του ζητησαμε να φερει ενα τριγωνο να βαλει μακρια απο το ρενο του Καλαιτζιαν(εχοντας φαει τουμπα,καθισμενο κανονικα ομως στην ανηφορικη δεξια της Φτερης μετα την ευθεια) για να μην πεσει κανενα ερχομενο αγωνστικο πανω του .Οπως ολοι καταλαβαινεται μπροστα στα ματια μας σε εκεινη την εξοδο ,ειχαμε σκηνες απειρου καλους 'κλασσικων ελληνικων αγωνων ραλλυ',....δυστυχως!........
Πιθανον ο συγγραφεας του εν λογω κειμενου να ξερει οτι καποια πραγματα πρεπει και **να ειναι δυνατα **για να γινουν!
Κάτσε βρε Δημήτρη, με το συμπάθειο δηλαδή, αλλά μην τα ισιώνουμε και όλα, πατημένες, φυλαγμένες και φουρκέτες... Το αυτοκίνητο του Καλαϊτζιάν δεν θα έπρεπε να φέρει τρίγωνο και με βάση τον ΚΟΚ και με βάση τους κανονισμούς των αγώνων?
-
Μα απο εκει τελικα πηραμε το τριγωνο,μιας που ο αρτιοτατος και εμπειρος και γνωστης κριτης δεν ειχε τελικα τιποτα μαζι του(ουτε τις γνωσεις του ).
-
Αυτό είναι άλλο θέμα που σηκώνει πολλή συζήτηση...
-
Και αρκετο ξεσκαρταρισμα θα συμπληρωνα....
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Και αρκετο ξεσκαρταρισμα θα συμπληρωνα....εδώ με βρίσκεις σύμφωνη 100%...
-
Ειναι οι αφανεις ηρωες των αγωνων.ΕΙναι οι περισοτεροι,να μην πω ολοι εθελοντες & κανουν οτι μπορουν.
Να δουμε που θα βρεθουν τα ασθενοφορα του ΕΚΑΒ που ζητανε,οταν στις περιοχες που γινονται τα ΡΑΛΛΥ, πεθαινει κοσμος γιατι δεν υπαρχει ουτε οδηγος να τα οδηγησει,ασε για γιατρο.Αν το ασθενοφορο που ειναι στο αγωνα χρειαστει να φυγει γιατι επαθε κατι καποιος κατοικος της περιοχης τι θα γινει;Θα διακοπη ο αγωνας η θα πεθανει ο φουκαρας.
Ο ορθοπεδικος γιατρος ειναι πιο χρησιμος απο ενα παθολογο;Δεν πεθαινεις απο σπασμενο χερι η ποδι.Ενα χτυπημα ομως στο κεφαλι η στο στηθος τι θα κανει ο ορθοπεδικος ,θα στο βαλει στο γυψο;
ΚΟΥΚΚΙΔΗΣ
-
Μα είναι παραπάνω απο γνωστό και προφανές πως μια μεγάλη πλειοψηφία (ευτυχώς όμως όχι όλοι) των ατόμων που συμμετέχουν οργανωτικά σε έναν αγώνα είναι εκεί μόνο και μόνο για το σαραντάρικο ανα ημέρα + βενζίνες....
-
Φιλε ΚΟΥΚΚ
Ο Ορθοπεδικος ειναι συνηθως και τραυματιολογος, μ οτι μπορει να σημαινει αυτο, και παντως καλυτερος απο εναν πλαστικο Χειρουργο!!! (Κι οποιος καταλαβε, καταλαβε)
Ξερει να κανει ανανηψη η συντηρηση του τραυματια μεχρι να φθασει στο νοσοκομειο.
Το μεγαλο προβλημα στην περιπτωση μας, ειναι ο πανηλιθιος Ελληνικος νομος που απαγορευει την παροχη πρωτων βοηθειων και μεταφορας σε ιδιωτες. Κι ετσι χανουμε την δυνατοτητα καλυψης μας με μορφη χορηγειας απο μια μεγαλη ιδιωτικη (ασφαλιστικη ας πουμε) εταιρια, κι εξαρτιομαστε απο το ΕΚΑΒ.
Αστα να πανε...
Σχέδιο ασφαλείας των ελληνικών αγώνων