-
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΑΘΛΩΝ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ 2008 ΜΕ ΟΛΟΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αναζητούνται, α) 12 – 15 πληρώματα και β)12- 16 πληρώματα, που θα λάβουν μέρος το 2008, στα δύο έπαθλα ενιαίου, με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα στο Παραλληλοδρόμιο.
Υπάρχουν 2 κατηγορίες αυτοκινήτων. α). Νισαν Μίκρα Α5 των 110 περίπου ίππων με όλα τα καλούδια. β). Σκόντα Φάβοριτ των 70 ίππων της Ε9. Θα γίνουν 8 αγώνες για κάθε κατηγορία, σε 8 διαφορετικές ειδικές μέσα στον χώρο του Παραλληλοδρόμιου. Οι αναγνωρίσεις θα γίνονται την Κυριακή το πρωί πριν από τους αγώνες και τα αυτοκίνητα θα διατίθενται με κλήρωση στους δικαιούχους. Το κόστος συμμετοχής σε όλους τους αγώνες των επάθλων, για την κατηγορία α, είναι 4.900 ευρώ ή 5.600 ευρώ αν θέλετε να καλύπτονται όλες οι ζημιές, ενώ για την κατηγορία β είναι 3.600 ή 4.100 ευρώ αντίστοιχα. Τα έξοδα συμμετοχής, μπορούν να καλυφτούν και μέσω τράπεζας.
Αν σας ενδιαφέρει το σκηνικό, επικοινωνήστε μαζί μου για λεπτομέρειες.
Θα ακολουθήσει σε λίγες ημέρες δελτίο τύπου.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης, τηλ. 6945 544439 -
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΑΘΛΩΝ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ 2008 ΜΕ ΟΛΟΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αναζητούνται, α) 12 – 15 πληρώματα και β)12- 16 πληρώματα, που θα λάβουν μέρος το 2008, στα δύο έπαθλα ενιαίου, με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα στο Παραλληλοδρόμιο.
Υπάρχουν 2 κατηγορίες αυτοκινήτων. α). Νισαν Μίκρα Α5 των 110 περίπου ίππων με όλα τα καλούδια. β). Σκόντα Φάβοριτ των 70 ίππων της Ε9. Θα γίνουν 8 αγώνες για κάθε κατηγορία, σε 8 διαφορετικές ειδικές μέσα στον χώρο του Παραλληλοδρόμιου. Οι αναγνωρίσεις θα γίνονται την Κυριακή το πρωί πριν από τους αγώνες και τα αυτοκίνητα θα διατίθενται με κλήρωση στους δικαιούχους. Το κόστος συμμετοχής σε όλους τους αγώνες των επάθλων, για την κατηγορία α, είναι 4.900 ευρώ ή 5.600 ευρώ αν θέλετε να καλύπτονται όλες οι ζημιές, ενώ για την κατηγορία β είναι 3.600 ή 4.100 ευρώ αντίστοιχα. Τα έξοδα συμμετοχής, μπορούν να καλυφτούν και μέσω τράπεζας.
Αν σας ενδιαφέρει το σκηνικό, επικοινωνήστε μαζί μου για λεπτομέρειες.
Θα ακολουθήσει σε λίγες ημέρες δελτίο τύπου.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης, τηλ. 6945 544439 -
ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΠΑΘΛΩΝ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ 2008 ΜΕ ΟΛΟΙΔΙΑ ΕΝΟΙΚΙΑΣΜΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Αναζητούνται, α) 12 – 15 πληρώματα και β)12- 16 πληρώματα, που θα λάβουν μέρος το 2008, στα δύο έπαθλα ενιαίου, με ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα στο Παραλληλοδρόμιο.
Υπάρχουν 2 κατηγορίες αυτοκινήτων. α). Νισαν Μίκρα Α5 των 110 περίπου ίππων με όλα τα καλούδια. β). Σκόντα Φάβοριτ των 70 ίππων της Ε9. Θα γίνουν 8 αγώνες για κάθε κατηγορία, σε 8 διαφορετικές ειδικές μέσα στον χώρο του Παραλληλοδρόμιου. Οι αναγνωρίσεις θα γίνονται την Κυριακή το πρωί πριν από τους αγώνες και τα αυτοκίνητα θα διατίθενται με κλήρωση στους δικαιούχους. Το κόστος συμμετοχής σε όλους τους αγώνες των επάθλων, για την κατηγορία α, είναι 4.900 ευρώ ή 5.600 ευρώ αν θέλετε να καλύπτονται όλες οι ζημιές, ενώ για την κατηγορία β είναι 3.600 ή 4.100 ευρώ αντίστοιχα. Τα έξοδα συμμετοχής, μπορούν να καλυφτούν και μέσω τράπεζας.
Αν σας ενδιαφέρει το σκηνικό, επικοινωνήστε μαζί μου για λεπτομέρειες.
Θα ακολουθήσει σε λίγες ημέρες δελτίο τύπου.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης, τηλ. 6945 544439 -
Παιδιά πιό αργά, δεν προλαβαίνω να διαβάζω τις ερωτήσεις σας.
Λάμπης Κουρτέσης -
Τα μπάνια του λαού Λάμπη μου...
-
Υπαρχει κανενα site να δουμε?
-
Ρε Λάμπη μου, πετάς στα σύννεφα... τα έχουμε πει 100 φορές κι εσύ επιμένεις. Ο έλληνας ΔΕΝ θέλει ίδια αυτοκίνητα με κλήρωση, θέλει να ρίξει λεφτά στο δικό του αυτοκίνητο για να το κάνει καλύτερο από του γείτονα.
Τον χρόνο σου χάνεις.(για να μην με πεις γρουσούζη και γκαντέμη: αν μαζέψεις 11 πληρώματα και σου λείπει ο 12ος, τα 3.600 του σκόντα τα έχω και μου περισσεύουν-αλλά δεν νομίζω ότι θα κινδυνεύσουν τελικά...)
-
Τωρα συγνωμη ρε παιδια,αλλα μεσα απο το φόρουμ θα βρεθούνε οι υποψήφιοι;Βλέπετε πολλούς που να μην είναι ήδη αγωνιζόμενοι και να μπαίνουν σε αυτον τον τομεα του φόρουμ;
Μηπως θα επρεπε να ανακοινωθει το παρων στα περιοδικά του ειδικου τυπου,έτσι ωστε να γινει γνωστο απο όσους πιθανα θα τους ενδιέφερε; -
Εμένα πάντως μ' αρέσει...
Τι εννοείς 'σε 8 διαφορετικές ειδικές'; Αφού η χάραξη είναι μία.
Επίσης, ποιά θα είναι η διάρκεια του αγώνα; (γύροι)
Τι γίνεται αν το αμάξι 'μείνει' από μηχανικό πρόβλημα; Χάνω τον αγώνα αλλά μου επιστρέφονται τα αντίστοιχα χρήματα ή τρέχω με άλλο;
-
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Τα έξοδα συμμετοχής, μπορούν να καλυφτούν και μέσω τράπεζας.παραλληλοδανειο δλδ?
Ερωτησεις που θα ενδιαφερουν:
Χλμ καθε ειδικης (γυρου) και συνολικα χλμ ανα αγωνα
Τι γινεται σε περιπτωση μηχανικης βλαβης (φταιξιμο -> Λαμπη)
Εαν κανενα οχημα παραδωσει πνευμα στην αρχη (worst case scenario) η εχει μη επισκευασιμη ζημια εχεις 'καβατζα'
Λαστιχα: εχει καθενας το σετ του αν ναι για ποσα χλμ ? -
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Εμένα πάντως μ' αρέσει...Τι εννοείς 'σε 8 διαφορετικές ειδικές'; Αφού η χάραξη είναι μία.
Επίσης, ποιά θα είναι η διάρκεια του αγώνα; (γύροι)
Τι γίνεται αν το αμάξι 'μείνει' από μηχανικό πρόβλημα; Χάνω τον αγώνα αλλά μου επιστρέφονται τα αντίστοιχα χρήματα ή τρέχω με άλλο;
Αμ δεν είναι...
-
Επί τέλους αρχίσανε οι απορίες.
Λοιπόν. Σωστά απάντησε ο Ταύρος ότι δεν υπάρχει μια χάραξη. Αυτή τη στιγμή στο χώρο υπάρχουν 48 διαφορετικές ειδικές πάνω από 1 χιλόμετρο, με τη μεγαλύτερη να φθάνει τα 4 χλμ.
Κάθε ειδική θα είναι μήκους 8- 16 χλμ., άρα σύνολο Επάθλου από 64 - 128 χλμ., δηλαδή περί τα 100 χλμ. στην πράξη. Κάθε αγώνας θα αποτελείται από 1 ειδική των περίπου 12 -13 χλμ. που θα γίνεται μία φορά.
Η αναλογία αυτοκινήτων - συμμετεχόντων θα είναι 1/ 4-6 και αν χαλάσει αυτοκίνητο στη διάρκεια του αγώνα, αντικαθίσταται με άλλο, πάντα με κλήρωση. Στους συμμετέχοντες θα δοθούν πριν την έναρξη του Επαθλου από 6 λάστιχα μαρκαρισμένα και με αυτά θα κάνουν όλους τους αγώνες. Πληροφοριακά είναι υπέρ αρκετά για 100- 120 χλμ. ειδικών.
Προς kavy: Τι εννούμε λέγοντας μηχανικό πρόβλημα; Μοτέρ: Ημιαξόνιο, ηλεκτρικά; Απλά χάνεις τον αγώνα και αναρωτήσου για ποιές ζημιές μπορεί να φταίς και σύ. Λες να θέλω να χαλάνε τα αυτοκίνητά μου; ¨Η για να κάνω οικονομία θα έχω πλημμελή συντήρηση; Μάλλον είναι άτοπα, απλά αν συμβεί κάτι θα συμβεί τυχαία. Εδώ εγκαταλείπουν εργοστάσια από το τίποτα.
Η χρηματοδότηση γίνεται μέσω της Eurobank και αν θέλετε να ρίξετε γροθιά στο κατεστημένο, ενδιαφερθείτε σοβαρά για αυτόν τον θεσμό.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Ωραία προσπάθεια αλλά χωρίς περαιτέρω προώθηση...
Ήλθες σε επαφή με περιοδικά, αντιπροσωπείες κλπ? από περιέργεια ρωτάω -
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Ωραία προσπάθεια αλλά χωρίς περαιτέρω προώθηση...
Ήλθες σε επαφή με περιοδικά, αντιπροσωπείες κλπ? από περιέργεια ρωτάωΚωστα ασε την περιεργεια και σκεψουτο σοβαρα εγω ψηθικα ειδη
-
Φορμες κρανη εσωρουχα λισανς ολα τα σχετικα συμφωνα με οτι ισχυει για ολα τα σπριντ?
Ρωταω γιατι εγω που δεν εχω θα πρεπει να τα υπολογιζω ολα αυτα μεσα... -
Επισης τα χρηματα πρεπει να δωθουν προκαταβολικα ολα μαζι ?
-
Ο χρήστης timkoul έγραψε:
Φορμες κρανη εσωρουχα λισανς ολα τα σχετικα συμφωνα με οτι ισχυει για ολα τα σπριντ?
Ρωταω γιατι εγω που δεν εχω θα πρεπει να τα υπολογιζω ολα αυτα μεσα...Σαφώς και πρέπει να τα υπολογίζεις από τη στιγμή που είτε κάνεις ένα φιλικό σπριντ είτε ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, αυτά πληρώνονται. Πάντως η χρηματοδότηση καλύπτει και αυτά για τους ενδιαφερόμενους, αν και η αγορά είναι γεμάτη από παρόμοια είδη και σε καλές τιμές.
Βέβαια. Τα χρήματα πρέπει να δοθούν μέχρι τις 30 Οκτωβρίου που είναι η καταληκτική ημερομηνία για τις δηλώσεις συμμετοχής και δεν μπορώ φυσικά να βασιστώ στην καλή θέληση των ενδιαφερομένων και να επενδύσω πάνω από 50.000 ευρώ και στην πορεία να ακυρώνονται οι συμμετοχές. Τώρα κάποιου τύπου εγγύηση μεταχρονολημένη μπορεί να συζητηθεί για ένα τμήμα του συνολικού ποσού.Κάτι που δεν ανέφερα, είναι ότι οι αγώνες μπορεί να γίνουν και 9, ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων, αλλά σε κάθε περίπτωση θα μετράνε τα 5 ή 6 καλύτερα αποτελέσματα.
Μέ εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης Lambis έγραψε:
Η αναλογία αυτοκινήτων - συμμετεχόντων θα είναι 1/ 4-6 και αν χαλάσει αυτοκίνητο στη διάρκεια του αγώνα, αντικαθίσταται με άλλο, πάντα με κλήρωση.
Προς kavy: Τι εννούμε λέγοντας μηχανικό πρόβλημα; Μοτέρ: Ημιαξόνιο, ηλεκτρικά; Απλά χάνεις τον αγώνα και αναρωτήσου για ποιές ζημιές μπορεί να φταίς και σύ.Απ' ότι καταλαβαίνω, λοιπόν, το κάθε αμάξι θα το τρέχουν 4-6 άτομα. Άρα είναι πολύ λογικό μια ζημιά ή φθορά (πχ σασμάν) που θα προκαλέσει κάποιος από τους προηγούμενους να φανεί σε κάποιον επόμενο που απλά θα είναι ο άτυχος.
Αν το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό τότε είναι σαφές ότι δεν μπορεί να φταίει ο οδηγός.
Ας ξεκαθαρίσω λοιπόν το εξής: από τη στιγμή που δίνω κάποιο ποσό για να κάνω 8 αγώνες απαιτώ να κάνω 8 ολόκληρους αγώνες. Αν το αμάξι 'ξεραθεί' 300 μέτρα από την εκκίνηση (ή ακόμα χειρότερα 100 μέτρα πριν τον τερματισμό) από ηλεκτρικό πρόβλημα θέλω να υπάρχει άλλο άμεσα διαθέσιμο ώστε να τρέξω χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Μπορεί να μιλάω για πράγματα αυτονόητα, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
-
Ο χρήστης kavy έγραψε:
Η αναλογία αυτοκινήτων - συμμετεχόντων θα είναι 1/ 4-6 και αν χαλάσει αυτοκίνητο στη διάρκεια του αγώνα, αντικαθίσταται με άλλο, πάντα με κλήρωση.
Προς kavy: Τι εννούμε λέγοντας μηχανικό πρόβλημα; Μοτέρ: Ημιαξόνιο, ηλεκτρικά; Απλά χάνεις τον αγώνα και αναρωτήσου για ποιές ζημιές μπορεί να φταίς και σύ.Απ' ότι καταλαβαίνω, λοιπόν, το κάθε αμάξι θα το τρέχουν 4-6 άτομα. Άρα είναι πολύ λογικό μια ζημιά ή φθορά (πχ σασμάν) που θα προκαλέσει κάποιος από τους προηγούμενους να φανεί σε κάποιον επόμενο που απλά θα είναι ο άτυχος.
Αν το πρόβλημα είναι ηλεκτρικό τότε είναι σαφές ότι δεν μπορεί να φταίει ο οδηγός.
Ας ξεκαθαρίσω λοιπόν το εξής: από τη στιγμή που δίνω κάποιο ποσό για να κάνω 8 αγώνες απαιτώ να κάνω 8 ολόκληρους αγώνες. Αν το αμάξι 'ξεραθεί' 300 μέτρα από την εκκίνηση (ή ακόμα χειρότερα 100 μέτρα πριν τον τερματισμό) από ηλεκτρικό πρόβλημα θέλω να υπάρχει άλλο άμεσα διαθέσιμο ώστε να τρέξω χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Μπορεί να μιλάω για πράγματα αυτονόητα, αλλά οι καλοί λογαριασμοί κάνουν τους καλούς φίλους.
Αγαπητέ kavy αν πλήρωνες το δικό σου αυτοκίνητο για να κάνεις ένα αγώνα, πως θα ήξερες ότι δεν μπορεί να 'ξεραθεί' από άσχετα πράγματα 300 μέρα μετά την εκκίνηση ή 100 πριν τον τερματισμό;
Άρα, δεν μπορείς να 'απαιτήσεις' να κάνεις 8 ολόκληρους αγώνες (μπορεί και 9), αλλά μπορείς να ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ σοβαρότητα από αυτόν που στα ενοικιάζει. Τώρα αν ξέρεις στην Ελλάδα πολλούς που να έχουν ενοικιάσει 65 στρέμματα ρίχνοντας πολλά, μα πάρα πολλά εκατομμύρια (δρχ) και έ χουν ετοιμάσει ένα όχι κακό χώρο, με όχι κακές κριτικές για το χωμάτινο αγωνιστικό αυτοκίνητο, τότε βεβαίως να υποπτευθείς ότι ο 'τύπος' κάνει την αρπαχτή του και θα μας γδάρει, δίνοντάς μας αυτοκίνητα που χαλάνε για πλάκα.
Αυτά
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης. -
Eμεις παντος μολις γυρισαμε απο την πιστα με τις καλυτερες εντυπωσεις και απο τον Λαμπη και απο το συνδειασμο πιστα αυτοκινητα πιστευω οτι αξειζη να πατε και να δειτε γιατι ειναι καλυτερα απο οτι τα λεει ο Λαμπης.Κατα 90% η συμετοχη μας ειναι σιγουρη
ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ