Ας πω και εγώ μιά κουβέντα για θέμα....αν και μάλλον θα επαναλάβω τα όσα λέω και γράφω χρόνια, με κίνδυνο να παρεξηγηθώ. Αρχικά με τη μη συμπλήρωση της Α5 στην άσφαλτο σε αντιπαράθεση με την Α5 στο χώμα. Θα παρατηρ'ησατε ίσως ότι αρκετοί της συγκεριμένης κλάσης στο χώμα είναι 'ολοκάινουργιοι' συμμετέχοντες, με την έννοια ότι είναι η 1η έως η 3η συμμετοχή τους σε αγώνα. Δηλαδή οι συγκεκριμένοι επέλεξαν για την διασκέδασή τους κάτι που νομίζουν αρκετά οικονομικό και αυτό κατά την άποψή τους είναι το χώμα. Είναι και η άποψή μου (όσο και αν μετράει) ότι τουλάχιστον στις μικρές κλάσεις το χώμα είναι αρκετά φθηνότερο από την άσφαλτο, που εδώ αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος. Μην με πυροβολήσετε! Την άποψή μου εκφράζω.
Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ. βρε παιδιά, πότε είχε τύχη η μικρή κλάση σε αγώνες; Πάντα θα χάνει από τα μεγάλα, πως να το κάνουμε; Άλλως τε, σαν συμμετέχοντες πρέπει να δούμε γιατί συμμετέχουμε. Συμμετέχουμε για την χαρά του ανταγωνισμού ή γιατί πάση θυσία πρέπει να κερδίσουμε; Φοβάμαι για το δεύτερο. Ναι αλλά αν πρέπει πάση θυσία να κερδίσουμε, καλώς δεν έχει η άσφαλτος τις αναμενόμενες συμμετοχές (έχασα στοίχημα για αυτό. Έπαιξα ότι θα έχει πάνω από 60). Τι εννοώ: Δυστυχώς στη χώρα μας οι αναγνωρίσεις έιναι ελέυθερες. Άρα αν θέλω πάση θυσία να κερδίσω, εκτός από το κορυφαίο για την κλάση μου αυτοκίνητο, πρέπει να κάνω άπειρες δοκιμές τρομοκρατώντας κόσμο και το χειρότερο, σε νέες ειδικές. Άρα χρειάζομαι ένα σκασμό λεφτά για δοκιμές, γιατί πρέπει να μάθω τον δρόμο απ' έξω, επειδή δεν ξέρω να ακούω τον συνοδηγό, άρα στοιχίζει πολύ, οπότε πάω στα σίγουρα σε ένα αγώνα που γνωρίζω καλά και τον έχω τρέξει στο παρελθόν μερικές φορές, δηλαδή δεν χρειάζευαι να είμαι 10 ημέρες στα βουνά.
Από την άλλη, αν θέλω τον ανταγωνισμό, τρέχω με ότι έχω, ακομπλεξάριστα, φθηνά, με ένα Σαββατοκύριακο αναγνωρίσεις (3 ή 4 περάσματα) και με γεμάτες μπαταρίες την Δευτέρα πάω στη δουλειά μου.
Μην με πείτε ρομαντικό εν έτει 2014. Απλά αν δεν μπορούμε να έχουμε τα R5- S2000 κλπ καλούδια, αρκεί ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σε κάθε επιφάνεια και περιορισμός των αναγνωρίσεων όπως στην λοιπή Ευρώπη. Τότε λοιπόν θα επιλέγουμε αγώνες σαν το Ακρόπολις που με παράβολο ίδιο με αυτό που αντιστοιχεί σε αγώνα των 55- 60 χλμ, όπως έγραψε συμφορουμίστας θα κάνουμε 115 χλμ ειδικών.
Με εκτίμηση
Λάμπης Κουρτέσης.
ΥΓ. Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές.