Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    L
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 310
    • Best 0
    • Groups 0

    lambis

    @lambis

    Παραλληλοδρόμιο rent and rally... now! - Οικονομετρία, αγώνες αυτοκινήτου

    0
    Reputation
    2
    Profile views
    310
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Website www.parallilodromio.gr Location Κόρινθος

    lambis Unfollow Follow

    Latest posts made by lambis

    • RE: ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2015

      Ο χρήστης aplsglms έγραψε:

      Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
      Επειδή και εμείς ετοιμαζόμαστε για Αχαιό και δεν έχουμε μέχρι τώρα ιδιαίτερη σχέση με την άσφαλτο, υπάρχει πουθενά χάρτης του αγώνα; Μέχρι τώρα νόμιζα ότι ο Σελινούντας είναι η ανηφορική Φτέρη, αλλά προφανώς δεν πρέπει να είναι έτσι, γιατί η Φτέρη είναι κατηφόρα (επίσης από ότι ξέρω αφού την έχω τρέξει 3-4 φορές στο παρελθόν). Ο αγώνας είναι ανηφορικός ή κατηφορικός;
      Θα εκτιμήσω όποια βοήθεια.
      Καλημέρα και πάλι
      Λάμπης Κουρτέσης

      Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους με υγεία!

      Κύριε Λάμπη απο πληροφοριές που έχω η πρώτη ειδική Σελινούντας είναι όντως η γνωστή Φτέρη αλλά ΑΝΗΦΟΡΙΚΗ που θα ξεκινάει απο το χωριό Σελινούντα κ θα τελειώνει στην είσοδο του χωριού Φτέρη. Η δεύτερη ειδική φτέρη ξεκινάει μόλις βγαίνεις απο το χωριό Φτέρη και κάνεις κομμάτι της παλιάς ειδικής Πετσάκοι ανάποδα μέχρι το σήμειο που στρίβεις αριστερά για Πλατανιώτισσα και κάνεις ένα κομματι μέχρι να συμληρωθούν τα 8.64 χλμ της ειδικής. Αυτά μέχρι να βγούν οι χάρτες. Ελπίζω να σας βοήθησα κάπως.

      Κατάλαβα! Βοήθησες και πάρα πολύ.
      Ευχαριστώ!!!!!!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ΡΑΛΛΥ ΑΧΑΙΟΣ 2015

      Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους.
      Επειδή και εμείς ετοιμαζόμαστε για Αχαιό και δεν έχουμε μέχρι τώρα ιδιαίτερη σχέση με την άσφαλτο, υπάρχει πουθενά χάρτης του αγώνα; Μέχρι τώρα νόμιζα ότι ο Σελινούντας είναι η ανηφορική Φτέρη, αλλά προφανώς δεν πρέπει να είναι έτσι, γιατί η Φτέρη είναι κατηφόρα (επίσης από ότι ξέρω αφού την έχω τρέξει 3-4 φορές στο παρελθόν). Ο αγώνας είναι ανηφορικός ή κατηφορικός;
      Θα εκτιμήσω όποια βοήθεια.
      Καλημέρα και πάλι
      Λάμπης Κουρτέσης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Ευχαριστώ για την απάντηση.
      Λάμπης Κουρτέσης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Βρε παιδιά, Χρίστο ή Δημήτρη ίσως, μπορεί κάποιος να μου απαντήσει με απλά ελληνικά στο εξής: Αν αγοράσω ένα συγκεκριμένο 106 ή Σαξό, ΜΑΜΑ- ΒΟΛΤΙΣΙΟ ή όπως αλλιώς το λένε και τοποθετήσω εξοπλισμό ασφαλείας και φυσικά την προτεινόμενη ανάρτηση, [url]θα είμαι ανταγωνιστικός στην ευθεία[/url] ή θα βλέπω τον συναγωνισμό με τα κιάλια; Η παραπάνω ερώτηση είναι 100% διευκρινιστική και γίνεται γιατί, όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε ότι έχω σχέση μόνο με Μίκρα, αλλά ο συγκεκριμένος θεσμός μου ανοίγει την όρεξη, αν και θα τον προτιμούσα να ισχύει και στα ράλι.
      Περιμένω απάντηση
      Ευχαριστώ
      Λ'αμπης Κουρτέσης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: 1ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2014 αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων

      Τώρα, μετά από τόσες σελίδες απόψεων, επιτρέψτε μου να παρέμβω κανονικά και να δώσω μία άποψη, όση σημασία και αν έχει, αλλά μην την προσπεράσετε αμαχητί. Λοιπόν, μην υποτιμάτε τα παιδιά που συμμετέχουν σε αυτού του είδους τις 'παιδειές' και φυσικά μην υποτιμάτε και αναφέρεστε σε 'γρήγορη' σε αντιδιαστολή με την 'αγωνιστική' οδήγηση. Και όμως, τα παιδιά των time attack και λοιπών αντιστοίχων ονομασιών, κάνουν αγωνιστική οδήγηση ψάχνοντας τις γραμμές τους, το στήσιμό τους, την απόλυτη ταχύτητα με βάση το αυτοκίνητό τους, ΑΛΛΑ: αυτό που κάνουν δεν εχει σχέση με αγώνα πίστας. Έχει σχέση (είναι) προπόνηση για ειδική διαδρομή σε ράλι κύριοι συνομιλητές. Τι κάνουν; Δεν έρχονται σε απ΄ευθείας αντιπαράθεση με τον συναθλητή τους, απλά προσπαθούν να κινηθούν όσο γρήγορα μπορούν (και το ψάχνουν καλά) σε μία ειδική. Ο ουσιαστικός κριτής τους είναι το χρονόμετρο. Έ,τώρα αν χρησιμοποιούν μόνο ένα συγκεκριμένο χώρο για την εξέλιξή τους, τι να κάνουμε,.... κανείς δεν είναι τέλειος! Ο συνομιλητής AGIS το έθεσε καλά το θέμα γράφοντας για οδηγούς - δοκιμαστές. Ναι, σωστά, αλλά για ράλι. Ένας οδηγός αγώνων ράλι δεν κάνει κάτι παραπάνω σε ότι αφορά στο στήσιμο και στην προπόνησή του, εκτός του ότι πάει σε διαφορετικές ειδικές και χρησιμοποιεί συνοδηγό. Αλλά η οδήγηση είναι αυτή και μόνον αυτή. Αλήθεια, σε τι διαφέρει η πίστα στα Μέγαρα ή στο καρτόδρομο ή όπου αλλού γίνονται τέτοιες εκδηλώσεις, από την σούπερ ειδική του φετεινού Ακρόπολις στην Κόρινθο; Ή σε τι διαφέρουν αυτές οι εκδηλώσεις από αυτές που διοργανώναμε μέχρι το 2010 στο 'Παραλληλοδρόμιο'- 'rallyschool.gr', όταν λειτουργούσαμε σαν πίστα; Από τις εκδηλώσεις μας πάντως βγήκαν πολλοί οδηγοί αγώνων ράλι ( κυρίως στο χώμα) αν και είμαι σίγουρος ότι και από τις αντίστοιχες ασφάλτινες εκδηλώσεις έχουν βγει αρκετοί rallymen. Θυμάμαι σίγουρα τον Γεράσιμο Κυπραίο, που τώρα διακρίνεται στα χαμάτινα ράλι, αν και παιδί της 'ασφάλτου'. Φυσικά και έχει δίκιο ο Χρίστος APR και οι λοιποί συνομιλητές που φωνάζετε ότι αυτά που κάνουν δεν είναι αγώνες, αναφερόμενοι στην πίστα. Επ ' ουδενί κύριοι των αντιστοίχων 'παιδειών' δεν προετοιμάζεστε για πίστα. Μάλλον είσαστε έτοιμοι για τον μαγικό και απαιτητικό (με διαφορετικό τρόπο από την πίστα) κόσμο των ράλι.
      Με εκτίμηση
      Λάμπης Κουρτέσης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: 1ος ΑΓΩΝΑΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ 2014 αυτοκινητοδρομιο Μεγαρων

      Τον τελευταίο καιρό πωλούνται Ν1, Ν2, Ν3 και κάποια Α5, σε εξευτελιστικές τιμές. Ακόμα και Α7 βρίσκεις σε αστεία νούμερα. Άνοιξε το Car.gr και θα βρεις έτοιμα αγωνιστικά με 2-6 χιλιάρικα, λιγότερα απ' όσα στοιχίζει το σετ των 5 time-attack που αναφέρεις ή όσο το κόστος ενοικίασης. Βέβαια, για να το κάνει αυτό κάποιος θα πρέπει να ξεπεράσει το σύνδρομο τού 'σιγά μην τρέξω εγώ με παλιό αυτοκίνητο με 120 άλογα'. Βλέπεις, οι περισσότεροι έχουν συνηθίσει στα 300+ και η φωτό του APR με τα Ν1 τούς φαίνεται κωμική.

      Καλημέρα. Δεν παρεμβαίνω στη συγκεκριμένη συζήτηση, απλά, γιατί έχω μαύρα μεσάνυχτα περί πίστας. Η παραπάνω παράθεση όμως (η υπογράμμιση δική μου), φοβάμαι ότι είναι η απάντηση στην ερώτηση για την μιζέρια των αγώνων μας. Στα ράλι ισχύει κατά 100% (κάτι ξέρω απ' αυτά), αν ισχύει και αλλού.....βοήθειά μας.
      Λάμπης Κουρτέσης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: 2o Ραλλυ σπριντ Αττικης

      Ο χρήστης scn έγραψε:

      Και αφου ειπαμε τα παραπονα μας ας γινει τωρα η ερωτηση των χιλιων Ευρω (που λενε στα τηλεπαιχνιδια)....

      Ποτε θα ξαναγινει ο αγωνας???????

      Ωραίος!!!!!

      Να κάνω κι εγώ μια ερώτηση: Αφού από τώρα ως το Σεπτέμβριο που είναι το Αίγιο δεν υπάρχει αγώνας κοντά στην Αθήνα, γιατί κάποιο από τα τέσσερα σωματεία της Αθήνας δε διοργανώνει κάποιο φιλικό σπριντ; Άλλωστε, όπως φάνηκε, οι κοινές συμμετοχές με τον πρώτο αγώνα του 'Επάθλου Κεντρικής Ελλάδας' ήταν ελάχιστες. Οι σημερινοί αγωνιζόμενοι στην πλειονότητά τους δε δίνουν δεκάρα για έπαθλα. Αυτό που ενδιαφέρει είναι να τρέχουν καλούς αγώνες με υψηλό value for money. Άρα, ένα φιλικό εντός Αττικής θα έχει συμμετοχές κι ας μην είναι σε κανένα θεσμό. Αν προλαβαίνει να γίνει κάτι τέτοιο, γιατί όχι;

      Απλά ότι γίνει κάντε το μετά το Στερεάς Ελλάδας, για να προφτάσουμε να μετατρέψουμε- στήσουμε τα Μίκρα και σε αφάλτινα
      Ευκαιρίας δοθείσης, ψάχνω για μεταχειρισμένα ασφάλτινα 14άρια σε καλή κατάσταση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να με καλέσουν στο 6945 544439.
      Καλημέρα!!!!!!!

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ACROPOLIS RALLY 2014 (Ελληνικός Αγώνας)

      Ας πω και εγώ μιά κουβέντα για θέμα....αν και μάλλον θα επαναλάβω τα όσα λέω και γράφω χρόνια, με κίνδυνο να παρεξηγηθώ. Αρχικά με τη μη συμπλήρωση της Α5 στην άσφαλτο σε αντιπαράθεση με την Α5 στο χώμα. Θα παρατηρ'ησατε ίσως ότι αρκετοί της συγκεριμένης κλάσης στο χώμα είναι 'ολοκάινουργιοι' συμμετέχοντες, με την έννοια ότι είναι η 1η έως η 3η συμμετοχή τους σε αγώνα. Δηλαδή οι συγκεκριμένοι επέλεξαν για την διασκέδασή τους κάτι που νομίζουν αρκετά οικονομικό και αυτό κατά την άποψή τους είναι το χώμα. Είναι και η άποψή μου (όσο και αν μετράει) ότι τουλάχιστον στις μικρές κλάσεις το χώμα είναι αρκετά φθηνότερο από την άσφαλτο, που εδώ αποδεικνύεται εκ του αποτελέσματος. Μην με πυροβολήσετε! Την άποψή μου εκφράζω.
      Στη συνέχεια, εγράφη από συμφορουμίστες, ο΄τι τα ασφάλτινα κομμάτια δεν βοηθούν την μικρή κλάση γιατί είναι γρήγορα κλπ. βρε παιδιά, πότε είχε τύχη η μικρή κλάση σε αγώνες; Πάντα θα χάνει από τα μεγάλα, πως να το κάνουμε; Άλλως τε, σαν συμμετέχοντες πρέπει να δούμε γιατί συμμετέχουμε. Συμμετέχουμε για την χαρά του ανταγωνισμού ή γιατί πάση θυσία πρέπει να κερδίσουμε; Φοβάμαι για το δεύτερο. Ναι αλλά αν πρέπει πάση θυσία να κερδίσουμε, καλώς δεν έχει η άσφαλτος τις αναμενόμενες συμμετοχές (έχασα στοίχημα για αυτό. Έπαιξα ότι θα έχει πάνω από 60). Τι εννοώ: Δυστυχώς στη χώρα μας οι αναγνωρίσεις έιναι ελέυθερες. Άρα αν θέλω πάση θυσία να κερδίσω, εκτός από το κορυφαίο για την κλάση μου αυτοκίνητο, πρέπει να κάνω άπειρες δοκιμές τρομοκρατώντας κόσμο και το χειρότερο, σε νέες ειδικές. Άρα χρειάζομαι ένα σκασμό λεφτά για δοκιμές, γιατί πρέπει να μάθω τον δρόμο απ' έξω, επειδή δεν ξέρω να ακούω τον συνοδηγό, άρα στοιχίζει πολύ, οπότε πάω στα σίγουρα σε ένα αγώνα που γνωρίζω καλά και τον έχω τρέξει στο παρελθόν μερικές φορές, δηλαδή δεν χρειάζευαι να είμαι 10 ημέρες στα βουνά.
      Από την άλλη, αν θέλω τον ανταγωνισμό, τρέχω με ότι έχω, ακομπλεξάριστα, φθηνά, με ένα Σαββατοκύριακο αναγνωρίσεις (3 ή 4 περάσματα) και με γεμάτες μπαταρίες την Δευτέρα πάω στη δουλειά μου.
      Μην με πείτε ρομαντικό εν έτει 2014. Απλά αν δεν μπορούμε να έχουμε τα R5- S2000 κλπ καλούδια, αρκεί ένα καλοστημένο αυτοκίνητο σε κάθε επιφάνεια και περιορισμός των αναγνωρίσεων όπως στην λοιπή Ευρώπη. Τότε λοιπόν θα επιλέγουμε αγώνες σαν το Ακρόπολις που με παράβολο ίδιο με αυτό που αντιστοιχεί σε αγώνα των 55- 60 χλμ, όπως έγραψε συμφορουμίστας θα κάνουμε 115 χλμ ειδικών.
      Με εκτίμηση
      Λάμπης Κουρτέσης.
      ΥΓ. Καθαρά για λόγους στατιστικής και μόνο δικής μου χρήσης: Θα παρακαλούσα αν θέλουν κάποιοι εκ των συναδέλφων αγωνιζομένων να μου στείλουν ένα μέιλ στο info@rallyschool.gr , ανώνυμα (από internet café) σε τι ποσοστό των εξόδων τους ανά αγώνα, αντιστοιχούν οι αναγνωρίσεις- δοκιμές.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ ΕΝ ΟΨΕΙ ???

      Ο χρήστης scn έγραψε:
      Είδα τον προϋπολογισμό που ενέκρινε η Ομοσπονδία. Μου φαίνεται ότι κάτι αλλάζει προς το καλύτερο σ' αυτό το σπορ.

      Μπορείς να παραθέσεις ένα link για το που βρίσκεται;
      Ευχαριστώ
      Λάμπης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • RE: ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !

      Ο χρήστης Lambis έγραψε:
      Ενδεικτικο της ζωντοβολιας μας, οτι το βρετανικο πρωταθλημα ραλι γινεται εδω και 2 χρονια με μαξιμουμ R3. Στην Αγγλια ετσι; Την μεκκα. Εμεις με ενα σκασμο Α5 καποτε, τα σουταραμε ολα για τα κλιμαστικα, μονο που...τελειωσε το φρεον.

      ++++++++++

      Προς mods: Κύριοι, αυτό που παραθέτω δεν το έχω γράψει εγώ 100%. Τι μπορεί να έχει γίνει; Μπορεί κάποιος να αντιγράψει τον κωδικό μου και να γράφει ότι θέλει; Για προσέξτε το σας παρακαλώ.
      Λάμπης

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      L
      lambis
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr