-
Κυριε Λαμπη καλησπερα και χρονια πολλα
Επειδη συμμετειχα στην επιτροπη που ασχολειθηκε με το 'ενιαιο' εδωσα και την παραπανω απαντηση στο ερωτημα που εθεσε ο φιλος του φορουμ.
Τα αυτοκινητα αυτα ειναι ηδη 15 χρονων ΑΡΑ ειναι ακατορθωτο να σφραγιστουν οπως θα ηθελαν καποιοι (κι εγω μαζι ) με τελειως στοκ κινητηρες. Εχουν γραψει αρκετα χιλιομετρα και εχουν γινει ενα σωρο μετατροπες στα περισσοτερα απο αυτα. Υπαρχουν ομως μεταχειρισμενοι κινητηρες σε εξεφτιλιστικες τιμες στην αγορα. Αρα οποιος δεν εχει εναν νορμαλ κινητηρα μπορει με πολυ λιγα χρηματα να αγορασει εναν.
Η καλυτερη επιλογη για να μην υπαρχουν στεναχωριες λοιπον ειναι να χρησιμοποιηθει η Homologation του αυτοκινητου οσο αφορα τον κινητηρα. Ο γαλλος τα εχει γραψει πολυ ωραια και κατανοητα. Αν καποιοι θελουν να κανουν τα ΄κολπα΄τους , αυτοι θα τα εκαναν ετσι κι αλλιως και στην τελικη δεν ειναι δικη μου δουλεια ή της επιτροπης για το ΑΝ θα ειναι οι αθλητες νομιμοι ή οχι με τον κανονισμο.
Προσωπικη μου αποψη ειναι οτι οποιος δεν σωστος τεχνικα και νομιμος (δεν εννοω αυτον που πχ ειναι εκτος βαρους για 1κιλο ας πουμε, αλλα αυτον που κλεβει συνειδητα και με δολο) να περναει απο πειθαρχεικο και να λαμβανει μεγαλη πεινη διοτι δεν παει στον αγωνα να διαγωνισθει οπως οι συναθλητες του , αλλα για να κλεψει (προσωπικη αποψη παντα!)
Τωρα οσο αφορα την ερωτηση σχετικα με την επιδοση ενος τελειως νορμαλ με ενα κινητηρα γκρουπ Ν , θα υπαρχει καποια διαφορα αποδωσης αλλα θα ειναι αμελητεα. -
Σχετικα με τις ασαφειες που λετε οτι υπαρχουν.
Ο κανονισμος λεει τι επιτρεπεται. ΛΕΕΙ επισης ότι ¨ οτι δεν επιτρέπεται σαφώς, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ¨
(στην 5η σειρα!)Οποιος τον ενδιαφερει να συμμετασχει στο ¨ενιαιο¨ και δεν καταλαβαινει κατι , ας κανει ενα τηλ στην ομοσπονδια ή ας στειλει ενα Mail και θα του λυθουν ολες οι απορειες.
Εχω την εντυπωση οτι αρκετοι θα θελαν να τρεξουν, για τον Α ή Β λογο δεν μπορουν, και τους φταινε οι αλλοι και ο εκαστοτε κανονισμος -
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Λάμπης Κουρτέσης -
Ο χρήστης APR έγραψε:
Ωραίες οι προτάσεις ελπίζω πως αν δεν το έχουν ήδη σκεφτεί οι άνθρωποι της επιτροπής να τα διαβάσουν απο εδω
Επίσης ενιαία ζάντα διότι θα αρχίσουν να στενεύουν απο οφσεντ και να φαρδενουν απο καμπερ
oxi δεν τα εχουν σκεφτει , γιατι δεν εχουν καμια πειρα απο ενιαια .... ψαχνουν εναν πανεξυπνο , πολυπειρο, σαν τον κυριο πιο πανω ....να τους τα πει ! ασε που ....ειναι και ξεροκεφαλοι ................................................. Ελλαδαρα μοναδικη !
Αυτό το 'ελλαδαρα' να καταφέρουμε να μην έχει ο θεσμός και όλα θα είναι τέλεια
Ο κανονισμός είναι μόνο δύο σελίδες αλλά αυτή η 5 σειρά τα ξεκαθαρίζει όλα όπως πολύ σωστά λέει ο κ. Σεβνταλης
-
Καλημερα σε ολους.
Το πιο σημαντικο απ ολα ειναι να δειξουν οσοι ενδιαφερονται την προθεση τους να συμμετασχουν , κατ εμέ.
Ο κανονισμος ειναι ο μπούσουλας.
Αν μαζευτουν 10 παιδια και ολοι ας πουμε, εχουν ράβδους για την πισω αναρτηση και θέλουν να τις χρησιμοποιησουν , δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα. Η ομοσπονδία ειναι δική μας, των αθλητων εννοω, και απαρτιζεται απο ανθρωπους που εχουν κατσει στο Bucket. Ενας λογος παραπανω που ο τωρινος πρόεδρος ειναι ανθρωπος με τεραστια εμπειρια απο πιστα και ¨ενιαια¨. Όσοι πραγματικα ενδιαφερεστε σταματηστε να καθεστε απεναντι και να μουρμουρατε , βαλτε ενα χερι να το παμε παραπερα.Σχετικα με το τι ζηταει ο κανονισμος και τι αντιρησεις που διαβαζω.
ΔΕΝ θελαμε σε καμια των περιπτωσεων αμαξια φουλ Γκρουπ Ν το οποιο σημαινει πολλα εξοδα συν το οτι η Ν2 ειναι καλη και δυνατη κατηγορια . Εχει τον δικο της συναγωνισμο, οποιος εχει τετοιο αμαξι παει κατευθειαν εκει και χαιρεται τους αγωνες. Προχτες στο GRS τα Ν2 εδωσαν τις πιο δυνατες μαχες.
Το παλαιο ¨ενιαιο¨με τα Peugeot ειχε εκκεντροφορους εγκεφαλους φρενα και ενα σωρο πραγματα και το κυριωτερο (για μειωση του κοστους) την ενισχυση της αντιπροσωπειας. Σημερα δεν υπαρχει καμια στηριξη απο καμια αντιπροσωπεια. Ειμαστε μονοι μας και πρεπει να το καταλαβουμε αυτο. Άρα το κοστος κτησης των πραγματων στα αυτοκινητα που ζηταει κανονισμος, ειναι το σημαντικοτερο ωστε να μπορεσουν οι αθλητες να ανταπεξελθουν. -
Γιωργο και μαστρο χρηστο, μια απορια που εκφραστηκε πιο πισω και δεν απαντησε κανεις.... ΑΝ γνωριζετε, υπαρχει περιπτωση να δουμε κατι για τα ax και 205; Εστω αν συζητιεται κατι....
-
Καλησπερα
Δεν γνωριζω κατι σχετικο με τα ΑΧ και τα 205. Δεν εγινε καμια κουβέντα σχετικα (στην δικη μας επιτροπη)Tι ¨ενιαιο¨ ομως θα μπορουσε να γινει με Αχ και 205 ?
Τα ήδη υπαρχοντα αυτοκινητα ειναι αρκετα ακριβα λογω των εκτεταμενων παρεμβασεων που τους εχουν γινει, για να τα βαλει καποιος σε ενα πλανο ¨ενιαιου¨. -
Για ax-205 πρέπει να ψάξεις όλη την Ελλάδα για να πεις ότι γεμίσει επάξια η σχάρα εκκίνησης
-
Γιώργο να στείλουμε μέηλ στην ομαε οι ενδιαφερομενοι ; να περιμένουμε κάποια επόμενη ανακοίνωση ; θα υπάρξει κάποια συνάντηση που θα γίνει κάποια ενημέρωση για τους ενδιαφερομενους ;
πρέπει να το πάμε ιεραρχικά δηλαδή να ενημερώσω το σωματείο μου οτι με ενδιαφέρει ο θεσμός να επικοινωνήσει αυτός με ομαε ;
απλές ερωτήσεις με σκοπό την ενημέρωση κάνω
βλέπεις πρέπει να αποφασίσουμε γιατί όπως εγω και πιστεύω και πολλοί άλλοι ούτε μπορούμε να έχουμε το αμάξι έτοιμο μέσα σε ενα μήνα και το κυριότερο είναι όχι ο χρόνος αλλά το χρήμα -
Οπως ειπα και παραπανω η Ομοσπονδια ειναι δικη μας, των αθλητων, δεν ειναι ενα ξενο κομματι. Με ενα Mail ή μεσω του σωματειου του ο καθενας μπορει να ειναι σε επικοινωνια. Προσωπικα δεν μου κανει κοπο να ρωτησω, μολις εχω καποιο σχετικο νεο θα σας ενημερωσω για τις οποιες λεπτομερειες .
Αυτά που χρειαζονται διευκρίνηση , οπως πχ ποιος θα ειναι ο ενιαιος προμηθευτης της αναρτησης των αυτοκινητων, καλο θα ειναι να ανακοινωθουν γρηγορα για να κανουν οι ενδιαφερομενοι το κουμαντο τους. -
Η πρώτη διευκρίνηση που πρέπει να ξεκαθαριστεί είναι τον αν μαζευτούν άτομα γιατί οι καιροί δεν είναι να το έχουμε δεδομένο .....
δηλαδή προκρίθηκε και θα γίνει σίγουρα
πριν προβεί οποιοσδήποτε σε μια επένδυση που θα έλεγε και ένας φίλος πρέπει να σιγουρευτεί ότι θα γίνει ο θεσμός -
Το σωστοτερο απ'ολα θα ηταν ιδια αναρτηση σε ολους-ιδιος εγκεφαλος νορμαλ, και οι κινητηρες μιας και δεν υπαρχουν πλεον νορμαλ, να υπαρχει ενα οριο στην συμπιεση και στο βυθισμα οπως στα Ν....το δυσκολο ειναι να ελεγχθουν επακριβως οι κινητηρες πριν απο καθε αγωνα...
-
Αν και αναχρονιστικό λόγω παλαιών μοντέλων, στην ουσία ο θεσμός είναι ελκιστικός για την εποχή.
Προσωπικά δεν βρίσκω κάποια ασάφεια στον κανονισμό, πέρα από την ζάντα.
Για λόγους κόστους τόσο ελαστικών όσο και ζαντών θεωρώ καλύτερα σαν επιλογή την εργοστασιακή 14αρα ραλλόζαντα, εκτός αν ο 'κοινος προμηθευτης ελαστικών'' δεν έχει 14αρι λάστιχο προδιαγραφων στη γκάμα του.Πάντως πιο εύκολο μου φαντάζει με δεδομένο τον κανονισμό, να μετατρέψεις από την αρχή ένα πολιτικό ''σαξόραλλο'' με ένα βιδωτό cage (ενιαίο κι αυτό) παρά να μετατραπούν ήδη υπάρχοντα Ν/2 και Α/6.
-
Ο χρήστης patapis έγραψε:
Το σωστοτερο απ'ολα θα ηταν ιδια αναρτηση σε ολους-ιδιος εγκεφαλος νορμαλ, και οι κινητηρες μιας και δεν υπαρχουν πλεον νορμαλ, να υπαρχει ενα οριο στην συμπιεση και στο βυθισμα οπως στα Ν....το δυσκολο ειναι να ελεγχθουν επακριβως οι κινητηρες πριν απο καθε αγωνα...Ο κανονισμος λεει αυτα ακριβως.
Ιδια αναρτηση (κοινος προμηθευτης) και νορμαλ εγκεφαλος .
Ο νορμαλ εγκεφαλος αμβλυνει τις διαφορες των κινητηρων μεταξυ των τελειως νορμαλ και αυτων στο οριο του γκρουπΝ.
Δεν χρειαζεται να ελεγχονται οι κινητηρες πριν τον αγωνα αλλα μετα, οπως και στις υπολοιπες κατηγοριες. -
Θα ήθελα να προσθέσω την άποψη μου μια και εχω δουλέψει για κάμποσα χρονια τα peugeot
Οτι θα ήταν πολυ δύσκολο 'να ελεγχτουν όλα αυτα τα στοιχεία που μέχρι σήμερα έχουν δοκιμαστεί, έχουν εξελιχθεί και έχουν
Κανει αυτα τα μοτέρ να ξυρίζουν πχ καπάκι απο 206 nfu πληθώρα βήματα διαφορικού φλαντζες 206 και πολλές άλλες λεπτομέρειες .Κακα τα ψέματα τα περισσότερα όλο και κάποιο καλουδι βελτίωσης έχει υποστεί σε όλα αυτα τα χρονια, σαφώς και υπάρχουν και κάποια που ειναι εντελώς μαμα.
Το ζητούμενο ειναι πως θα ελέγχεται ενα μοτέρ και ενα κιβώτιο ταχυτήτων η ένας εγκέφαλος marelli 3φυσσος η μονοφυσος όπου να ειναι καθ όλα νόμιμα εργοστασιακά ;και οχι π.χ με ενα Peugeot sport ecu?
Εχω κάποιες αμφιβολίες η ίσως κάνω λάθοςΗ καλύτερη λύση θα ήταν σε ενα νέο μοντέλο όπως πχ 208 η twingo η citroen κ.α όπως και σε γειτονικές χώρες
Υπάρχει το cup με μοντέλα ενεργής παραγωγής. -
το κορωνοπηνιο θα είναι ελεύθερο ή πχ καναδυο επιλογες όπως μαμά ή 13/59 ? λεω εγω τωρα..
-
Διαφορες ερωτησεις γιατι ενδιαφερει τον αδερφο μου το concept που μενει στην Ελλαδα.
Αν βροουμε ενα Ν2 μεταχειρο. Και το αγςρασουμε.
Και βγαλουμε απο πανω τα μεταλικα σινεμπλοκ, και την αναρτηση και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει ) το αμαξι θα τρεχει?Για να κανω πιο συγκεκριμενη την ερωτηση.
Στην προκυριξη διαβασα οτι- Αποστολή προσφορών που αφορούν στα παρακάτω εξαρτήματα:
• Σετ αναρτήσεων (αμορτισέρ Ε-Π, ελατήρια Ε, ράβδοι στρέψης Π)
• Σετ ελαστικών (semi-slick)
• Ζάντες 7¨x15¨
• Κλωβός Ασφαλείας
• Κάθισμα μπάκετ
• Ζώνες 5 σημείων
• Γενικός διακόπτης ρεύματος
• Πυροσβεστήρας
• Υλικά τριβής φρένων
• Εισαγωγή αέρα (σκούπα)
• Σωλήνας εξάτμισης και τελικό καζανάκι
• Πρόγραμμα εγκεφάλου (τσιπ)
• Είδη ένδυσης οδηγού (κράνος, φόρμα, γάντια, παπούτσια, κ.λπ.)
• Λοιπά αγωνιστικά αξεσουάρ (τιμόνι, επενδύσεις, επιλογέας, πεντάλ, όργανα, σωληνάκια φρένων, κ.λπ.)
Ολοι θα πρεπει να εχουν τα ιδια εξαρτηματα της προσφορας (ακομα και το rollcage) ή απλα αυτα ειναι μονο για οσους φτιαχνουν καινουριο αμαξι απο την αρχη?
- Αποστολή προσφορών που αφορούν στα παρακάτω εξαρτήματα:
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει ) το αμαξι θα τρεχει?Ξέρεις καλά ότι N2 από Ν2 διαφέρει, ας τηρούν και τα δύο την ομολογκασιόν. Άλλο μοτέρ Ν2 θα μπορούσε να πάει στο ενιαίο, άλλο μοτέρ Ν2 θα έκλεβε εκκλησίες. Οπότε, η ερώτηση όπως τη διατυπώνεις δεν μπορεί να απαντηθεί. Ειδικά αν δε γνωρίζεις τι έχει γίνει στο μοτέρ που αγοράζεις.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
και το μοτερ ειναι Ν οπως η hommologation οριζει (με οτι αυτο σημαινει ) το αμαξι θα τρεχει?
Ξέρεις καλά ότι N2 από Ν2 διαφέρει, ας τηρούν και τα δύο την ομολογκασιόν. Άλλο μοτέρ Ν2 θα μπορούσε να πάει στο ενιαίο, άλλο μοτέρ Ν2 θα έκλεβε εκκλησίες. Οπότε, η ερώτηση όπως τη διατυπώνεις δεν μπορεί να απαντηθεί. Ειδικά αν δε γνωρίζεις τι έχει γίνει στο μοτέρ που αγοράζεις.
Μα για αυτο διατυπωνω ετσι την ερωτηση. Γιατι πολυ απλα ΔΕΝ ξερω τι μοτερ θα κατσει.Οποτε ειναι λιγο μπιιιιιπ να δωσει ο αδερφος μου ενα σκασμο λεφτα να παρει αγωνιστικο και ή να του κολησουν την ρετσινια του μαϊμουδιαρη ή να ετοιμασει απο το μηδεν ενα αγωνιστικο και να εχει καποιος αλλος ενα μοτερ οπως ανεφερες παραπανω που μην τον ειδατε τον Παναη. Και ΟΚ. Πες οτι αλλαζει το μοτερ. Με τα υπολοιπα τι γινεται? Αν το roll cage ειναι αλλο απο αυτο της προσφαρας? Θα πρεπει να το αλλαξει η τρεχει κανονικα και το ιδιο ισχυει για τα υπολοιπα?
-
Καλημέρα
δεν έχουν καμία σχέση οι προσφορές που ζητάει η ομαε με τον κανονισμό
διάβασε τον κανονισμό
επίσης στα Ν δεν επιτρέπονται αλουμίνιου συνεμπλοκ αν θυμάμαι καλά
ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015