Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 95
    • Best 0
    • Groups 0

    g_sev

    @g_sev

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    95
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    g_sev Unfollow Follow

    Latest posts made by g_sev

    • RE: Ραλλυ σπριντ ΑΛΑ

      Οντως η θεια εριξε βρυσιδι που το χορτασε η ψυχη της
      Για το αν ο δρομος μπροστα απο το σπιτι της εγινε απο δρομακι λεωφορος δεν φταιμε εμεις βεβαια. Αλλος φταιει που χει χασει την ησυχια της

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: Ραλλυ σπριντ ΑΛΑ

      Αν μπορεις πες ποιο ειναι το θεμα που αναφερεις.
      Το οτι ενας αθλητης ¨εχασε¨λιγο τα φρενα και πηγε ισια δεν νομιζω οτι ειναι προβλημα της οργανωσης.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: Ραλλυ σπριντ ΑΛΑ

      Πολύ ομορφος αγώνας!
      Δυνατη και απαιτητικη ειδικη διαδρομη , όμορφη καλοκαιρινη μερα και αρκετος κοσμος.
      Οι κοντινοι αγωνες της κορινθου και της φτερης σιγουρα απετρεψαν καποιους συναθλητες να συμμετεχουν αφου θα κατηφορησουν προς Κορινθο και Αιγιο πλευρα.
      Δυο βηματα απο τα σπιτια μας για τους περισσοτερους, καναμε εναν ωραιο αγωνα με λιγα εξοδα

      Προσωπικα το μονο που δεν μου αρεσε ηταν η θέση που μπηκε η επιβραδυνση, πιστευω θα επρεπε να μπει λιγο πιο μετα

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: Κατασκευή μηχανήματος CNC 5 αξόνων

      Δυσκολο εγχειρημα. Το προσεγγιζετε ομως με μεθοδο και ακριβεια. Ευχομαι τα καλυτερα και περιμενω με ανυπομονησια την συνεχεια οπως ολοι!

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      g_sev
    • RE: TEΧNΙΚΩΝ ΕΦΟΡΩΝ ΠΟΣΤ KAI OXI MONON

      Πολλα δεν εχουμε καταλαβει σωστα οπως λες. Ολοι μας.
      Οι ιδιοι οι συμμετεχοντες αντιδρουν στην φορμα και στις προδιαγραφες ασφαλειας. Οταν προσπαθεις να βρεις την χρυση τομη αναμεσα σε αυτο που πρεπει να γινει (και υπαρχουν αντικειμενικα ορισμενα πλαισια και κανονισμοι παγκοσμιως) και αυτο που βολευει καποιους , τοτε γινεται το μπερδεμα που περιγραφεις.
      Καποιοι θελουν να τρεχουν με κοντοβράκι και σαγιοναρα διχαλωτή. Μαλλον μπερδευουν τους αγωνες αυτοκινητου με τις ρακετες στην παραλια.
      Βάζοντας ¨νερο στο κρασι¨ο νομοθετης βεβαια, δεν νομιζω οτι λυνει το προβλημα. Μαλλον το μεταθετει για αργοτερα.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Ο χρήστης patapis έγραψε:
      Το σωστοτερο απ'ολα θα ηταν ιδια αναρτηση σε ολους-ιδιος εγκεφαλος νορμαλ, και οι κινητηρες μιας και δεν υπαρχουν πλεον νορμαλ, να υπαρχει ενα οριο στην συμπιεση και στο βυθισμα οπως στα Ν....το δυσκολο ειναι να ελεγχθουν επακριβως οι κινητηρες πριν απο καθε αγωνα...

      Ο κανονισμος λεει αυτα ακριβως.
      Ιδια αναρτηση (κοινος προμηθευτης) και νορμαλ εγκεφαλος .
      Ο νορμαλ εγκεφαλος αμβλυνει τις διαφορες των κινητηρων μεταξυ των τελειως νορμαλ και αυτων στο οριο του γκρουπΝ.
      Δεν χρειαζεται να ελεγχονται οι κινητηρες πριν τον αγωνα αλλα μετα, οπως και στις υπολοιπες κατηγοριες.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: Στατικα πλαστικα Μοντελα ΤAMIYA Hasegawa κλπ

      Υπαρχουν ακομη αρκετα μοντελα. Οσοι ενδιαφερονται ας κανουν ενα τηλεφωνο στον Σάββα

      posted in Μικρές Αγγελίες
      G
      g_sev
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Οπως ειπα και παραπανω η Ομοσπονδια ειναι δικη μας, των αθλητων, δεν ειναι ενα ξενο κομματι. Με ενα Mail ή μεσω του σωματειου του ο καθενας μπορει να ειναι σε επικοινωνια. Προσωπικα δεν μου κανει κοπο να ρωτησω, μολις εχω καποιο σχετικο νεο θα σας ενημερωσω για τις οποιες λεπτομερειες .
      Αυτά που χρειαζονται διευκρίνηση , οπως πχ ποιος θα ειναι ο ενιαιος προμηθευτης της αναρτησης των αυτοκινητων, καλο θα ειναι να ανακοινωθουν γρηγορα για να κανουν οι ενδιαφερομενοι το κουμαντο τους.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Καλησπερα
      Δεν γνωριζω κατι σχετικο με τα ΑΧ και τα 205. Δεν εγινε καμια κουβέντα σχετικα (στην δικη μας επιτροπη)

      Tι ¨ενιαιο¨ ομως θα μπορουσε να γινει με Αχ και 205 ?
      Τα ήδη υπαρχοντα αυτοκινητα ειναι αρκετα ακριβα λογω των εκτεταμενων παρεμβασεων που τους εχουν γινει, για να τα βαλει καποιος σε ενα πλανο ¨ενιαιου¨.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • RE: ΕΝΙΑΙΟ CITROEN SAXO – PEUGEOT 106 S16 2015

      Καλημερα σε ολους.
      Το πιο σημαντικο απ ολα ειναι να δειξουν οσοι ενδιαφερονται την προθεση τους να συμμετασχουν , κατ εμέ.
      Ο κανονισμος ειναι ο μπούσουλας.
      Αν μαζευτουν 10 παιδια και ολοι ας πουμε, εχουν ράβδους για την πισω αναρτηση και θέλουν να τις χρησιμοποιησουν , δεν νομιζω να υπαρξει προβλημα. Η ομοσπονδία ειναι δική μας, των αθλητων εννοω, και απαρτιζεται απο ανθρωπους που εχουν κατσει στο Bucket. Ενας λογος παραπανω που ο τωρινος πρόεδρος ειναι ανθρωπος με τεραστια εμπειρια απο πιστα και ¨ενιαια¨. Όσοι πραγματικα ενδιαφερεστε σταματηστε να καθεστε απεναντι και να μουρμουρατε , βαλτε ενα χερι να το παμε παραπερα.

      Σχετικα με το τι ζηταει ο κανονισμος και τι αντιρησεις που διαβαζω.
      ΔΕΝ θελαμε σε καμια των περιπτωσεων αμαξια φουλ Γκρουπ Ν το οποιο σημαινει πολλα εξοδα συν το οτι η Ν2 ειναι καλη και δυνατη κατηγορια . Εχει τον δικο της συναγωνισμο, οποιος εχει τετοιο αμαξι παει κατευθειαν εκει και χαιρεται τους αγωνες. Προχτες στο GRS τα Ν2 εδωσαν τις πιο δυνατες μαχες.
      Το παλαιο ¨ενιαιο¨με τα Peugeot ειχε εκκεντροφορους εγκεφαλους φρενα και ενα σωρο πραγματα και το κυριωτερο (για μειωση του κοστους) την ενισχυση της αντιπροσωπειας. Σημερα δεν υπαρχει καμια στηριξη απο καμια αντιπροσωπεια. Ειμαστε μονοι μας και πρεπει να το καταλαβουμε αυτο. Άρα το κοστος κτησης των πραγματων στα αυτοκινητα που ζηταει κανονισμος, ειναι το σημαντικοτερο ωστε να μπορεσουν οι αθλητες να ανταπεξελθουν.

      posted in Ελληνικοί Αγώνες
      G
      g_sev
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    APRILIOS

    ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr