Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 31
    • Best 3
    • Groups 0

    stal1n

    @stal1n

    Μ.Υ. - Αθλητισμός, Μουσική, Κοινωνικοί Αγώνες, Αυτοκίνηση, Τεχνολογίες, PC vintage gaming!

    5
    Reputation
    4
    Profile views
    31
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Larissa

    stal1n Unfollow Follow

    Best posts made by stal1n

    • RE: Fiat Bravο 2007

      @chris__7 said in Fiat Bravο 2007:

      Ποπό αυτό το bravo τι χρεπι

      Ναι ε;

      Δεν είναι Γιαπωνέζικος και Γερμανικός κουβάς πάντως.

      Εγώ για Giulietta Diesel πήγαινα, αλλά όλες ήταν σε άθλια κατάσταση εδώ στην Ελλάδα. Ταλαιπωρημένοι κινητήρες, επειδή βάζανε άθλιο καύσιμο. Με κέρδισε το Bravo και στην εμφάνιση στο τέλος, βέβαια λόγω έκδοσης.

      Τώρα έχει 210.000 χιλιόμετρα, τα 55.000 δικά μου, όλα εκτός πόλης, μέσα σε 4.5 χρόνια. Έχει 170 άλογα και περίπου 27 κιλά ροπής με πρόγραμμα εννοείται χωρίς να αλλαχτεί κάτι άλλο, μόνο η τουρμπίνα (από VL37 σε VL36) και δεν έχει εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στις αρχές του έπινα το αίμα, σταθερά 190+ χιλιόμετρα στην Εθνική. Έχω κάνει Αθήνα - Λάρισα σε 2:05.

      Εννοείται δεν καίει λάδι σταγόνα. Ο T-Jet είναι από τους πιο ανθεκτικούς κινητήρες. Έχω πάει Λάρισα - Αθήνα με cruise control με 110 χλμ/ω και έχω γυρίσει χωρίς να ξαναβάλω καύσιμο.

      Γούστα είναι αυτά βέβαια. Πάντα Ιταλικό. Φθηνά γνήσια ανταλλακτικά ακόμα και από Ιταλία.

      Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω το Bravo 2.0 Multijet 16V 165 CV στην έκδοση Emotion (Emotion είναι και το δικό μου, πλουσιότερη έκδοση από το Sport, αισθητήρες φωτός, βροχής, παρκαρίσματος μπροστά, και πιο μαλακή ανάρτηση για ταξίδια). Θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

      Τελικά ήταν ένα σφάλμα P0220, ο αισθητήρας του MAP, κάτι συνέβη με την πίεση δηλαδή.

      Όλα καλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      @panjoss said in Fiat Bravο 2007:

      Παλικάρια καλησπέρα .
      Βρήκα bravo tjet 120 με αρκετά χιλιόμετρα (300.000) αλλά σε καλή τιμή και σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά . Προέρχομαι από φουλ αξιόπιστο αλμερα n15 αέριο . Το παλικάρι μου είπε ότι καίει λίγο λάδι . Δεν με πειράζει να το κάνω επισκευή και ουσιαστικά να έχω ένα καλό μοτέρ . Ποια είναι η γνώμη σας; . Διάβασα μερικές σελίδες για τα κλασσικά προβλήματα ( κλιματισμός ημιαξόνια κτλ ) Γενικά απο ότι κατάλαβα είναι αξιόπιστο μοτέρ- αυτοκίνητο . Στέκει η αγορά του το 2024 ; Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να το κάνω αέριο .
      Θεσσαλονίκη υπάρχει κάνανε καλό συνεργείο για φιατ να πάω να το ελέγξω ;

      Λίγο πόσο; Στα 5000 χιλιόμετρα πόσα ml; Γιατί εάν είναι κάτω από 400 ml είναι φυσιολογικό με βάση τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει ο κινητήρας. Χάνει από κάτω; Μήπως από το ψυγείο λαδιού; Γιατί μέχρι το 2012 τα συγκεκριμένα ψυγεία λαδιού στους Τ-Jet είχαν διαρροές, μετά το έλυσαν το πρόβλημα. Αέριο; Θες πολλά λεφτά για καλό σύστημα, αλλιώς δεν αξίζει. Εγώ κάνω πάνω από 17.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, όλα εκτός πόλεως και αέριο δεν του έβαλα, γιατί θεωρώ δεν αξίζει. Έχω φίλο με Mito 155 CV με 500.000 χιλιόμετρα, το έχει από το 2008 και πετάει το μοτέρ. Μόνο τουρμπίνα άλλαξε όπως και εγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n

    Latest posts made by stal1n

    • RE: Fiat Bravο 2007

      @panjoss said in Fiat Bravο 2007:

      Παλικάρια καλησπέρα .
      Βρήκα bravo tjet 120 με αρκετά χιλιόμετρα (300.000) αλλά σε καλή τιμή και σκέφτομαι να προχωρήσω σε αγορά . Προέρχομαι από φουλ αξιόπιστο αλμερα n15 αέριο . Το παλικάρι μου είπε ότι καίει λίγο λάδι . Δεν με πειράζει να το κάνω επισκευή και ουσιαστικά να έχω ένα καλό μοτέρ . Ποια είναι η γνώμη σας; . Διάβασα μερικές σελίδες για τα κλασσικά προβλήματα ( κλιματισμός ημιαξόνια κτλ ) Γενικά απο ότι κατάλαβα είναι αξιόπιστο μοτέρ- αυτοκίνητο . Στέκει η αγορά του το 2024 ; Υπάρχει περίπτωση στο μέλλον να το κάνω αέριο .
      Θεσσαλονίκη υπάρχει κάνανε καλό συνεργείο για φιατ να πάω να το ελέγξω ;

      Λίγο πόσο; Στα 5000 χιλιόμετρα πόσα ml; Γιατί εάν είναι κάτω από 400 ml είναι φυσιολογικό με βάση τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει ο κινητήρας. Χάνει από κάτω; Μήπως από το ψυγείο λαδιού; Γιατί μέχρι το 2012 τα συγκεκριμένα ψυγεία λαδιού στους Τ-Jet είχαν διαρροές, μετά το έλυσαν το πρόβλημα. Αέριο; Θες πολλά λεφτά για καλό σύστημα, αλλιώς δεν αξίζει. Εγώ κάνω πάνω από 17.000 χιλιόμετρα τον χρόνο, όλα εκτός πόλεως και αέριο δεν του έβαλα, γιατί θεωρώ δεν αξίζει. Έχω φίλο με Mito 155 CV με 500.000 χιλιόμετρα, το έχει από το 2008 και πετάει το μοτέρ. Μόνο τουρμπίνα άλλαξε όπως και εγώ.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      P0240 sorry!

      Μπέρδεψα τα error codes!

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      @chris__7 said in Fiat Bravο 2007:

      Ποπό αυτό το bravo τι χρεπι

      Ναι ε;

      Δεν είναι Γιαπωνέζικος και Γερμανικός κουβάς πάντως.

      Εγώ για Giulietta Diesel πήγαινα, αλλά όλες ήταν σε άθλια κατάσταση εδώ στην Ελλάδα. Ταλαιπωρημένοι κινητήρες, επειδή βάζανε άθλιο καύσιμο. Με κέρδισε το Bravo και στην εμφάνιση στο τέλος, βέβαια λόγω έκδοσης.

      Τώρα έχει 210.000 χιλιόμετρα, τα 55.000 δικά μου, όλα εκτός πόλης, μέσα σε 4.5 χρόνια. Έχει 170 άλογα και περίπου 27 κιλά ροπής με πρόγραμμα εννοείται χωρίς να αλλαχτεί κάτι άλλο, μόνο η τουρμπίνα (από VL37 σε VL36) και δεν έχει εμφανίσει κανένα απολύτως πρόβλημα. Στις αρχές του έπινα το αίμα, σταθερά 190+ χιλιόμετρα στην Εθνική. Έχω κάνει Αθήνα - Λάρισα σε 2:05.

      Εννοείται δεν καίει λάδι σταγόνα. Ο T-Jet είναι από τους πιο ανθεκτικούς κινητήρες. Έχω πάει Λάρισα - Αθήνα με cruise control με 110 χλμ/ω και έχω γυρίσει χωρίς να ξαναβάλω καύσιμο.

      Γούστα είναι αυτά βέβαια. Πάντα Ιταλικό. Φθηνά γνήσια ανταλλακτικά ακόμα και από Ιταλία.

      Δυστυχώς δεν μπόρεσα να βρω το Bravo 2.0 Multijet 16V 165 CV στην έκδοση Emotion (Emotion είναι και το δικό μου, πλουσιότερη έκδοση από το Sport, αισθητήρες φωτός, βροχής, παρκαρίσματος μπροστά, και πιο μαλακή ανάρτηση για ταξίδια). Θα το έπαιρνα με κλειστά μάτια.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      @ilias-a said in Fiat Bravο 2007:

      @stal1n said in Fiat Bravο 2007:

      P0220

      P0220 δηλωνει βλαβη στο πεταλι γκαζιου, οχι τον μαπ.

      Μια χαρά δουλεύει το γκάζι, μπορεί να ήταν τυχαίο γεγονός. Αυτό το σφάλμα το δίνει και για MAP αισθητήρα. Anyway.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας!

      Τελικά ήταν ένα σφάλμα P0220, ο αισθητήρας του MAP, κάτι συνέβη με την πίεση δηλαδή.

      Όλα καλά.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Καλησπέρα, φουλάρω με βενζίνη το βάζω μπροστά και μετά από λίγο check engine σταθερά αναμμένο, το πορτοκαλί. Δεν παρατήρησα κάτι στην απόδοση κτλ. Έχει τύχει σε κανέναν; Μήπως το κάνει και όταν η μπαταρία βρίσκεται στα τελευταία της; Είναι από το 2016 στο αυτοκίνητο, εγώ το πήρα το 2020. Αλλά το κινώ πάντα εκτός πόλης. Έβαλα καθαριστικό - βελτιωτικό βενζίνης και μετά 100άρα, καμιά 30αριά λίτρα, αλλά το λαμπάκι παραμένει αναμμένο. Δεν ακούγεται κάτι περίεργο από τον κινητήρα. Κάνας αισθητήρας να κόλλησε; Δίνω λεφτά για άχρηστα πράγματα και ένα διαγνωστικό απλό να έχω δεν μερίμνησα να πάρω.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Άλλαξα κολάρα, μπουζί, ψυγείο λαδιού, ιντερκούλερ από MultiJet 2.0 και τουρμπίνα, έβαλα την VL38.

      Είχα την VL37 με τα 120 C.V.

      Ξέρει κανείς κάναν καλό προγραμματιστή;

      Δεν θέλω παράλογα πράγματα, λίγο πιο γρήγορο από την έκδοση Sport και να μην καταργηθεί το κουμπί CITY.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Παιδιά ξέρει κανείς πόσα κολάρα χρειάζονται για αλλαγή στον χώρο του κινητήρα;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      Ξέρει κανείς εργοστασιακούς κωδικούς από ψαλίδια, ημίμπαρα, ακρόμπαρα, μπρος, πίσω;

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • RE: Fiat Bravο 2007

      @nikoscorp

      Είχα καιρό να μπω!

      Είμαι αρκετά ικανοποιημένος με τα Sachs. Ζαμφόρ, σινεμπλόκ, ημίμπαρα, ακρόμπαρα κτλ δεν έχω αλλάξει ακόμα, μου είπε ο μηχανικός μου ότι έχουν ακόμα μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα. Είχε όλα τα service στην ώρα του και πάντα ήταν σε κλειστό χώρο. Για μοντέλο του 2010 ήταν σε υπεράριστη κατάσταση.

      Εμένα όμως είναι η έκδοση Emotion και έχει μαλακή ανάρτηση σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Πιο ταξιδιάρικη.

      Εγώ στις 4 του Μάη θα κλείσω χρόνο και του έχω κάνει περίπου 11.000 χιλιόμετρα. Τώρα μπορεί να περάσουν και δύο εβδομάδες και να μην το βγάλω ούτε για μισό χιλιόμετρο.

      @supergeorge

      Τους μοναδικούς θορύβους τους παρατήρησα τον Οκτώβριο όταν και έπεσε η θερμοκρασία. Μετά το πήγα για λάδια και πάλι δεν είδε ο μηχανικός πρόβλημα σε σινεμπλόκ, ψαλίδια κτλ. Πιθανότατα από την συστολή, διαστολή λόγω θερμοκρασίας. Αυτούς τους θορύβους τους έχουν και κάτι Giulietta. Τώρα που ζέστανε ο καιρός δεν ακούγεται κάτι.

      Έτσι και αλλιώς τον Σεπτέμβριο θα αλλάξω μπουζί, ζαμφόρ, σινεμπλόκ, ημίμπαρα, ακρόμπαρα και τις μπιλιοφόρους για να έχω εγώ το κεφάλι μου ήσυχο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      stal1n
      stal1n
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr