Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    G
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 59
    • Best 7
    • Groups 0

    gike

    @gike

    9
    Reputation
    2
    Profile views
    59
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    gike Unfollow Follow

    Best posts made by gike

    • RE: SKODA FORUM

      @michaelv said in SKODA FORUM:

      Καλημέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Skoda Fabia 2005 1.4 και ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι έχει γίνει μετατροπή στον εγκέφαλο από την αντιπροσωπεία μόλις το πήρε και το έχει κάνει 115HP. Κανονικά ήταν 75 HP.Ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι γενικά επιζήμιο για το αμάξι με πιθανά προβλήματα στο μέλλον.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση,φυσικά δεν το έχω ακόμα ελέγξει, αλλά μου φάνηκε περίεργο και θα ήθελα την άποψη όσων ξέρουν.Έχει βγει από μεγάλο service με αλλαγή ιμάντα, δισκοπλατό,ρουλεμάν,υπάρχει πλήρες ιστορικό το τσέκαρα.
      Το αμάξι έχει 150 χλ χλμ και το δίνει σε τιμή κάτω των 4000Κ.Για πείτε...

      Το Fabia εκείνης της εποχής είχε όντως μια έκδοση εξοπλισμού με 115 άλογα.
      Την ονόμαζαν Sport Edition και ήταν καθαρά έργο του τότε εισαγωγέα (ΒΙΑΜΑΡ}.
      Βασιζόταν στην έκδοση με τους 101 ίππους,οχι με τους 75,στην οποια έκαναν επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου,ελευθέρωναν την εισαγωγή και πρόσθεταν ενα τελικό εξάτμησης,συνήθως bosal.
      Είχε και άλλες διαφορές,ανάρτηση πιο χαμηλή(kw sport kit) φιμέ ζελατίνες και στα τελευταία του προφυλακτήρες εμπρός- πίσω απο fabia rs.
      Απο θέματα αξιοπιστίας δεν έχει βγάλει κάτι παραπάνω απο τα αντίστοιχα αδερφάκια του με τα 101 άλογα.
      Αν ο κωδικός κινητήρα στην άδεια γράφει bbz πιθανόν είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο

      @georgemit
      Μου κάνει για μικρή απόκληση στο χάρτη υγραερίου που σου έχει χαλάσει τα trims της βενζίνης και σε μπουκώνει στην κρύα εκκίνηση,ποντάρω σε λίγο φτωχό χάρτη υγραερίου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλοτάξιδο,πολλά και ευχάριστα χλμ με υγεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο

      @georgemit
      Αν θές,πρίν μπείς σε έξοδα και συνεργεία,δούλεψέ το για λίγες μέρες με κλειστό το υγραέριο μόνο βενζίνη,κάνε 150 με 200 χλμ σε διαδρομές που κινήσε συνήθως και με τον τρόπο που οδηγείς καθημερινά.
      Αν δείς οτι το πρόβλημα μέρα με τη μέρα στρώνει θα πει οτι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επαναφέρει τα trims του στίς σωστές για την καύση της βενζίνης τιμές και το θέμα σου έχει να κάνει σίγουρα με τον χαρτη του υγραερίου....αν οχι τότε κοιτάς τι άλλο μπορεί να είναι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: Kia XCeed - crossover

      alex πανέμορφο,να το χαίρεσαι,στη πρώτη φωτογραφία έχω την αίσθηση οτι γίνεται η παράδωση απο τον πωλητή.Η καλύτερη στιγμή της αγοράς...Ο Σπύρος είναι ο πωλητής?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @yem said in Υγραεριοκίνηση!:

      @nolimit14 said in Υγραεριοκίνηση!:

      Σε ρελαντί είναι καλό?

      Ιδανικό νομίζω

      @gike said in Υγραεριοκίνηση!:

      Γειά σας,μια ερώτηση και από μένα.
      Παρατηρώ το τελευταίο εξάμηνο τα long fuel trims του αυτοκινήτου μου, όσες φορές το κοίταξα να είναι κολλημένα στο 0.
      Τα short τα διαβάζει κανονικά και παίζουν από +3.5 έως -6. Ποιος μπορεί να είναι ο λόγος που δεν δείχνει απόκλιση στα long; Ο ίδιος αισθητήρας δεν τα διαβάζει όλα;

      Υπάρχει ομάδα Υγραεριοκίνησης στο Facebook εκεί υπάρχουν πολλοί που έχουν τεχνικές γνώσεις και βοηθάνε.

      Ευχαριστώ,θα ρωτήσω και εκεί,είπα μήπως κάποιος από εδώ γνωρίζει κάτι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: SKODA FORUM

      @alexandros-k said in SKODA FORUM:

      Ξερει κανεις με ποιον τροπο επαναρυθμίζεται το ανοιγμα των παραθυρων, όταν πατάς παρατεταμένα το κουμπί του ξεκλειδωματος ?
      Προκειται για Octavia του 2019
      Επισης δεν λειτουργει αυτοματα, το παραθυρο του οδηγου
      Ολα λειτουργουσαν , αλλα μετα απο επισκευη σε συνεργειο ξερυθμιστηκαν

      Ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα τουλάχιστον τρείς φορές το κάθε ένα,κρατώντας το διακόπτη μέχρι να κατέβει εντελώς και αντίστοιχα να ανέβει εκ νέου με κρατημένο διακόπτη και έτσι προγραμματίζεται εκ νέου.
      Προφανώς έμεινε απο ρεύμα,στο συνεργείο έβγαλαν τη μπαταρία και μετά ξέχασαν να τα προγραμματίσουν.
      Στο δικό μου έχει οδηγίες στο βιβλιαράκι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike

    Latest posts made by gike

    • RE: SKODA FORUM

      @alexandros-k said in SKODA FORUM:

      Ξερει κανεις με ποιον τροπο επαναρυθμίζεται το ανοιγμα των παραθυρων, όταν πατάς παρατεταμένα το κουμπί του ξεκλειδωματος ?
      Προκειται για Octavia του 2019
      Επισης δεν λειτουργει αυτοματα, το παραθυρο του οδηγου
      Ολα λειτουργουσαν , αλλα μετα απο επισκευη σε συνεργειο ξερυθμιστηκαν

      Ανεβοκατεβάζεις τα παράθυρα τουλάχιστον τρείς φορές το κάθε ένα,κρατώντας το διακόπτη μέχρι να κατέβει εντελώς και αντίστοιχα να ανέβει εκ νέου με κρατημένο διακόπτη και έτσι προγραμματίζεται εκ νέου.
      Προφανώς έμεινε απο ρεύμα,στο συνεργείο έβγαλαν τη μπαταρία και μετά ξέχασαν να τα προγραμματίσουν.
      Στο δικό μου έχει οδηγίες στο βιβλιαράκι.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      @yem said in Υγραεριοκίνηση!:

      @nolimit14 said in Υγραεριοκίνηση!:

      Σε ρελαντί είναι καλό?

      Ιδανικό νομίζω

      @gike said in Υγραεριοκίνηση!:

      Γειά σας,μια ερώτηση και από μένα.
      Παρατηρώ το τελευταίο εξάμηνο τα long fuel trims του αυτοκινήτου μου, όσες φορές το κοίταξα να είναι κολλημένα στο 0.
      Τα short τα διαβάζει κανονικά και παίζουν από +3.5 έως -6. Ποιος μπορεί να είναι ο λόγος που δεν δείχνει απόκλιση στα long; Ο ίδιος αισθητήρας δεν τα διαβάζει όλα;

      Υπάρχει ομάδα Υγραεριοκίνησης στο Facebook εκεί υπάρχουν πολλοί που έχουν τεχνικές γνώσεις και βοηθάνε.

      Ευχαριστώ,θα ρωτήσω και εκεί,είπα μήπως κάποιος από εδώ γνωρίζει κάτι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: Υγραεριοκίνηση!

      Γειά σας,μια ερώτηση και από μένα.
      Παρατηρώ το τελευταίο εξάμηνο τα long fuel trims του αυτοκινήτου μου, όσες φορές το κοίταξα να είναι κολλημένα στο 0.
      Τα short τα διαβάζει κανονικά και παίζουν από +3.5 έως -6. Ποιος μπορεί να είναι ο λόγος που δεν δείχνει απόκλιση στα long; Ο ίδιος αισθητήρας δεν τα διαβάζει όλα;

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: SKODA FORUM

      @michaelv said in SKODA FORUM:

      @gike said in SKODA FORUM:

      Αυτός μου είπε ότι μαμά ήταν 75 HP όχι 101.Δεν ξέρω..

      Μπορείς να κοιτάξεις τον κωδικό του κινητήρα στην άδεια,πρεπει να γράφει bbz.
      Επείσης κοίταξε αν έχει πίσω ταμπούρα ή δισκόφρενα,'ολα τα 75 είχαν ταμπούρα και όλα τα 101 δίσκους ,εκτός απο μια παρτίδα που είχε ταμπούρα αλλά ήταν ελάχιστα αυτοκίνητα.

      Θα τον τσεκάρω τον κωδικό για το bbz. Έχει δισκόφρενα και μπρος και πίσω.

      Αν έχει πίσω δισκόφρενα ΔΕΝ ήταν ποτέ 75 άλογα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: SKODA FORUM

      Αυτός μου είπε ότι μαμά ήταν 75 HP όχι 101.Δεν ξέρω..

      Μπορείς να κοιτάξεις τον κωδικό του κινητήρα στην άδεια,πρεπει να γράφει bbz.
      Επείσης κοίταξε αν έχει πίσω ταμπούρα ή δισκόφρενα,'ολα τα 75 είχαν ταμπούρα και όλα τα 101 δίσκους ,εκτός απο μια παρτίδα που είχε ταμπούρα αλλά ήταν ελάχιστα αυτοκίνητα.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: SKODA FORUM

      @michaelv said in SKODA FORUM:

      Καλημέρα, ενδιαφέρομαι να αγοράσω ένα Skoda Fabia 2005 1.4 και ο ιδιοκτήτης μου είπε ότι έχει γίνει μετατροπή στον εγκέφαλο από την αντιπροσωπεία μόλις το πήρε και το έχει κάνει 115HP. Κανονικά ήταν 75 HP.Ήθελα να ρωτήσω αν αυτό είναι γενικά επιζήμιο για το αμάξι με πιθανά προβλήματα στο μέλλον.Είναι σε πολύ καλή κατάσταση,φυσικά δεν το έχω ακόμα ελέγξει, αλλά μου φάνηκε περίεργο και θα ήθελα την άποψη όσων ξέρουν.Έχει βγει από μεγάλο service με αλλαγή ιμάντα, δισκοπλατό,ρουλεμάν,υπάρχει πλήρες ιστορικό το τσέκαρα.
      Το αμάξι έχει 150 χλ χλμ και το δίνει σε τιμή κάτω των 4000Κ.Για πείτε...

      Το Fabia εκείνης της εποχής είχε όντως μια έκδοση εξοπλισμού με 115 άλογα.
      Την ονόμαζαν Sport Edition και ήταν καθαρά έργο του τότε εισαγωγέα (ΒΙΑΜΑΡ}.
      Βασιζόταν στην έκδοση με τους 101 ίππους,οχι με τους 75,στην οποια έκαναν επαναχαρτογράφηση του εγκεφάλου,ελευθέρωναν την εισαγωγή και πρόσθεταν ενα τελικό εξάτμησης,συνήθως bosal.
      Είχε και άλλες διαφορές,ανάρτηση πιο χαμηλή(kw sport kit) φιμέ ζελατίνες και στα τελευταία του προφυλακτήρες εμπρός- πίσω απο fabia rs.
      Απο θέματα αξιοπιστίας δεν έχει βγάλει κάτι παραπάνω απο τα αντίστοιχα αδερφάκια του με τα 101 άλογα.
      Αν ο κωδικός κινητήρα στην άδεια γράφει bbz πιθανόν είναι ένα τέτοιο αυτοκίνητο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Kia XCeed - crossover

      alex πανέμορφο,να το χαίρεσαι,στη πρώτη φωτογραφία έχω την αίσθηση οτι γίνεται η παράδωση απο τον πωλητή.Η καλύτερη στιγμή της αγοράς...Ο Σπύρος είναι ο πωλητής?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Kia XCeed - crossover

      Καλοτάξιδο,πολλά και ευχάριστα χλμ με υγεία.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      G
      gike
    • RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο

      @georgemit
      Αν θές,πρίν μπείς σε έξοδα και συνεργεία,δούλεψέ το για λίγες μέρες με κλειστό το υγραέριο μόνο βενζίνη,κάνε 150 με 200 χλμ σε διαδρομές που κινήσε συνήθως και με τον τρόπο που οδηγείς καθημερινά.
      Αν δείς οτι το πρόβλημα μέρα με τη μέρα στρώνει θα πει οτι ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου επαναφέρει τα trims του στίς σωστές για την καύση της βενζίνης τιμές και το θέμα σου έχει να κάνει σίγουρα με τον χαρτη του υγραερίου....αν οχι τότε κοιτάς τι άλλο μπορεί να είναι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • RE: Ρεταρισμα σε κρύο fiesta mk7 αεριο

      @georgemit
      Μου κάνει για μικρή απόκληση στο χάρτη υγραερίου που σου έχει χαλάσει τα trims της βενζίνης και σε μπουκώνει στην κρύα εκκίνηση,ποντάρω σε λίγο φτωχό χάρτη υγραερίου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      G
      gike
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr