Καλησπέρα στην παρέα καλος σας βρήκα, μελλοντικός κάτοχος παραλαμβάνω τέλος Φεβρουαρίου το διάλεξα Elegand με Tech πακέτο σε κόκκινο με Forest brown Tahara σαλόνι, προέρχομαι από Yaris 130 Look GR όπου πιστεύω υπάρχει χαοτική διαφορά επιπέδου...
Best posts made by orfman
-
RE: LEXUS LBX
Latest posts made by orfman
-
RE: LEXUS LBX
Καλησπέρα στην παρέα καλος σας βρήκα, μελλοντικός κάτοχος παραλαμβάνω τέλος Φεβρουαρίου το διάλεξα Elegand με Tech πακέτο σε κόκκινο με Forest brown Tahara σαλόνι, προέρχομαι από Yaris 130 Look GR όπου πιστεύω υπάρχει χαοτική διαφορά επιπέδου...
-
RE: Classic Renault
Για την ιστορία η Renault ήταν από τους πρώτους διδάξαντες στην εμπρόσθια κίνηση με τα R4 και R16 που είχαν και τον κινητήρα τοποθετημένο πίσω από τον νοητό άξονα των εμπρός τροχών με το σασμάν να κρέμεται μπροστά από αυτόν, αργότερα και τα νεότερα R5,R6,R7 R12,R15,R17,R18 R20, R30 και Fuego
Εξαίρεση είναι τα πισωκίνητα Α310 , 5 Turbo και τα παλαιότερα R8,R10,Caravelle και Α110 με την διάταξη όλα πίσω δεν είχε βγάλει κανένα αυτοκίνητο με διάταξη κινητήρας εμπρός και κίνηση πίσω από το 1960 και νεότερα! -
RE: Ποιόν θεωρείτε κορυφαίο οδηγό όλων των εποχών στην F1;
+1 Senna
+Gilles Villeneuve
Αλλά ίσως και σε αυτόν τον μαχητή άξιζε διότι αυτά που έκανε δεν τα έχουμε ξαναδεί... ακόμα! -
RE: Classic Renault
Δεν ένιωσα καμιά προσβολή φιλαράκι, νομίζω χαλαρά απολαμβάνουμε το υπέροχο forum όπου δεν σας κρύβω πως έχω ενθουσιαστεί με την αυξημένη συμμετοχή σας...
-
RE: Classic Renault
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
τα τεραστια δισκοφρενα με το πενταρομοτερ ποιος τα εβαλε??? ρε που ειναι ο θεοδοσης???Τα δισκόφρενα φίλε μου είναι μαμισιά, της Lockheed και ο όρος (τεράστια) είναι για την εποχή τους και σε αυτοκίνητο μικρού κυβισμού, είχαν δε πρωτοεμφανισθεί στις Caravelle και στα R8 το 1963.
Όσο για το πενταρομοτερ 1397cc εξωτερικά σχεδόν δεν είχε καμία διαφορά με το μαμίσιο 1108cc και ο λόγος που προτιμήθηκε ήταν η καινουργής κατάστασή του και μόνο! -
RE: Classic Renault
Ο χρήστης Great8 έγραψε:
Orfman, τρεις λέξεις έχω για σένα: Πάρ' το πίσω!!Μια κουβέντα είναι πρώτα απ όλα** δεν το δίνει με τίποτα** αλλά και να, δυστυχώς ένας λόγος που το έδωσα ήταν όπως και τώρα δεν ειχα χώρο να το φιλοξενήσω όπως θα έπρεπε (κλειστό γκαράζ)...
Δεν πειράζει όμως μόνο και μόνο που το βλέπω που και που, καμαρώνω γιατί πάνω απο 33 χρόνια ηταν μαζί μας και ποτέ δεν μας ειχε προδώσει.
Με 250.000 Km στην πλάτη του ειναι άψογο μέχρι σήμερα, το 1986 ο κινητήρας ειχε αντικατασταθεί με εναν Renault Super 5 TS (72 CV) (σσ.σχεδόν καινούργιος 9000Km είχε) εχει ταιριάξει απόλυτα πάνω του δίχως μετατροπές και περιπέτειες, οπου του εχει χαρίσει καλές επιδόσεις και με την σχετική ασφάλεια καθώς ολα τα μηχανικά τους μέρη (4 τεράστια δισκόφρενα-αναρτήσεις-grup κλπ) ηταν ιδια με τα θρυλικά R8 Gordini και είχαν αρκετές ανοχές...
Αυτά για να θυμόμαστε τις παλιές καλές εποχές -
RE: Classic Renault
Γειά σας φίλοι μόλις σας ανακάλυψα !
Είχα μέχρι πρόσφατα στα χέρια μου και σε πλήρη κυκλοφορία μια Caravelle 1964 το αυτοκίνητο υπάρχει και είναι ακόμα μέχρι σήμερα αγέραστο γρήγορο και αξιόπιστο, ήταν από το 1964 αυτοκίνητο της οικογενείας μου και μετά απο μια ανακατασκευή το 1980 το ειχα στα χέρια μου σαν κύριο αυτοκίνητο μεχρι το 1995.
Σήμερα είναι στο Αργος στα χέρια κάποιου φίλου με μεράκι και γούστο όπως φαίνεται και στις φώτο όπου μετά από μια πρόσφατη ανακατασκευή το 2007 είναι και πάλι άψογο και πανέμορφο!
Εδώ η Caravelle μου το κορίτσι μου και εγώ (6/9/1988):
Και το ιδιο αυτοκίνητο σήμερα:
Στο furum παρακάτω υπάρχει μεγάλο και έντονο ενδιαφέρον, κέφι για τα παλιά καλά Renault Floride-Caravelle και οχι μόνο!
http://www.autotitre.com/forum/Renault-Floride-Caravelle-56631p1.htm#v3206Καλος σας βρήκα