Update: Τα έβαλα και πέρασα το ΚΤΕΟ! Με το που τα έβαλα ήταν ξεκάθαρο ότι κάτι άλλαξε. Ένιωσα πως το αυτοκίνητο σηκώθηκε λίγο και είναι πιο σκληρό. Μου αρέσουν τα KYB!
Best posts made by Klimis 0
-
RE: Suzuki Baleno II
-
RE: Suzuki Baleno II
Διαβάζω το νήμα και σκέφτομαι να κάνω αγορά ενός μεταχειρισμένου. Πολλοί το λένε άσχημο και αν και δεν μου γέμισε το μάτι στην πρώτη ματιά, έχει αρχίσει και μου αρέσει ομολογουμένως βλέποντας το στο δρόμο (αν και το εμφανισιακό δεν με πολυνοιάζει να σας πω την αλήθεια). Διστάζω να προχωρήσω σε αγορά προς το παρόν γιατί είναι ένα αυτοκίνητο που δεν το πολυγνωρίζω (συναρμολόγηση στη Ινδία, δεν έχω εμπειρία στους κινητήρες της Suzuki/ οδηγική συμπεριφορά κλπ). Αυτό που με τράβηξε είναι η εκπληκτική του οικονομία. Αλλά έχω τις εξής απορίες που θέλω κάποιος που το έχει ήδη για μερικά χρόνια να μου απαντήσει αν μπορεί με όση ειλικρίνεια γίνεται:
-
Πόσο εύκολα βρίσκεις ανταλλακτικά γι αυτό στην Ελλάδα; Γιατί είναι αυτοκίνητο που δεν πούλησε καλά και δεν νομίζω πως γενικά κυκλοφορούν αρκετά για να αισθάνεσαι ασφαλής οτι θα βρείς και θα συνεχίσεις να βρίσκεις στην πορεία του χρόνου ανταλλακτικά. Βλέπω πως μετά βιας ασχολούνται τρίτες εταιρίες (βλ. Monroe) για ανταλλακτικά όπως αμορτισέρ.
-
Ακούω πως γενικά το αυτοκίνητο τρίζει και σε εθνικές οδούς μετά τα 100 η καμπίνα έχει πάρα πολύ θόρυβο από τον δρόμο/αέρα/κινητήρα ακόμα και σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Ισχύει; Ποια είναι η εμπειρία σας σε ταξίδια;
-
Γνωρίζοντας αυτά που γνωρίζετε τώρα για το αυτοκίνητο, ακόμα κι αν δεν μετανιώσατε την αγορά του, θα αγοράζατε πάλι το ίδιο αυτοκίνητο ή θα αγοράζατε κάποιο άλλο και γιατί;
Αν έχετε να προσθέσετε άλλες παρατηρήσεις που σας προβλημάτισαν στο αυτοκίνητο θα ήθελα να πολύ να τις ακούσω!
Ευχαριστώ εκ των προτέρων!
-
-
RE: Suzuki Baleno II
Η αλήθεια είναι πως δεν με ενδιαφέρει η έκδοση με τα τα 110 άλογα καθώς δεν είμαι για πολλούς λόγους fan των τουρμποκινητήρων και επίσης δεν προτίθεμαι να ξανακάνω αγορά τρικίλινδρου. Επίσης είμαστε ενήλικες και στο πραγματικό κόσμο που ζούμε δεν υπάρχει το "τέλειο" άρα, χωρίς παρεξήγηση, δεν ασπάζομαι τον ενθουσιασμό μιας αγοράς τύπου με "κλειστα μάτια"/"δαγκωτό". Πέραν αυτών το τι είναι τέλειο για κάποιον άλλο δεν σημαίνει πως είναι και για 'μένα και το αντίστροφο. Γι' αυτό ζήτησα αν μπορεί κάποιος χρόνια κάτοχος να μου απαντήσει σε συγκεκριμένες ερωτήσεις που με απασχολούν. Συμπληρωματικά να σημειώσω πως ζω μόνος και δεν έχω ούτε σκοπεύω να κάνω παιδιά, ούτε να συζώ, άρα το θέμα του "αυτοκίνητο οικογένειας" μου είναι αδιάφορο. Μια σκυλίτσα Labrador έχω και αυτό νομίζω πως με καλύπτει! Απλά οι χώροι βεληνεκούς-Swift τελικά μου είναι μικροί για το στυλ ζωής που κάνω (μεγάλες βαλίτσες χωρίς δυνατότητα να κατεβάζω τα πίσω καθίσματα γιατί απασχολούνται είτε από την σκύλα μου είτε από μεταφορά ΑμεΑ) και το Baleno είναι η αμέσως επόμενη επιλογή.
Άρα επιστρέφοντας πίσω στον πραγματικό κόσμο, αν κάποιος πιστεύει οτι μπορεί να μου απαντήσει κάνοντας μια αποστασιοποίηση θα ήμουν ευγνώμων! -
RE: Suzuki Baleno II
@a-d-p said in Suzuki Baleno II:
Φοβερό timing! Το αστείο της υπόθεσης είναι πως αν καταφέρω και πάρω το Baleno DUALJET (1.2) θα αντικαταστήσει το (προσωρινό) Lancia Delta 836 (1.6) που έχω.
Τι λέτε, τι διαφορές θα δω; Υπάρχει κάτι που το Lancia είναι καλύτερο του Baleno;
ΥΓ: Να μπορούσα να βρω να κάνω ένα τεστ drive κάποιο για 5-10 λεπτά μόνο ή έστω να καθίσω συνοδηγός σε κάποιον που το έχει. Δεν έχω καθόλου εικόνα της οδηγικής συμπεριφοράς του!
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Υποθέτω οι διαφορές θα είναι αντίστοιχες ενός αμαξιού με καλό στήσιμο των 90s σε σχέση με τα σημερινά.
Αν συγκρίνω το civic μου 98 μοντέλο, με set up integra, θα δεις ότι το τιμόνι του Baleno θα είναι χωρίς αίσθηση αλλά με καλό βάρος και σούπερ κοφτερό. Μετά θα διαπιστώσεις ότι σε μια πολύ κλειστή διαδρομή θα είναι πιο πλαδαρό στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, αλλά σίγουρα θα μπαίνει με πιο πολλά, με τη διαφορά να είναι τεράστια στα πατημένα και στις ανοιχτές καμπές. Μην ξεχνάς το baleno είναι πολύ ελαφρύ.
Το σαζμάν του σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από τη Lancia, η καμπίνα πιο ήσυχη και γενικά στο δρόμο στιβαρό.
Ιταλικά υφάσματα αλκαντάρες και τέτοια δεν θα έχεις, αν είχες τα υπέροχα recaro θα σου λείψουν στο Baleno μιας και τα καθίσματά του είναι απλά χωρίς επαρκή στήριξη..Το Lancia δ έχει 94212 χλμ (ήταν υπηρεσιακό). Τα alcantara ακούγονται λίγο καλύτερα στην θεωρία από ότι είναι στην πράξη. Σε σύγκριση με άλλα alcantara που έχω δει είναι σίγουρα κατώτερη η ποιότητα (κάτι έχει κάτω από την επιφάνεια που σου δίνει την αίσθηση ότι ακουμπάς πάνω σε κάτι χάρτινο). Επίσης καλή τύχη αν βρομίσει από ιδρώτα να το πλύνετε, σας διαβεβαιώ πως και με βιολογικό καθαρισμό ή δεν θα καθαρίσει σωστά ή θα χαλάσει η αίσθηση. Τα πλαϊνά από δέρμα εννοείται δεν είναι πια ευχάριστα στην αφή (έχουνε περάσει και 20+ χρόνια) και επίσης αφαιρούμαι (γιατί το υπόλοιπο δεν είναι δέρμα) το καλοκαίρι και όταν ακουμπήσουν τα μπράτσα μου καίγομαι άσχημα.
Τα βρίσκω πάντως βολικά σαν καθίσματα. Αυτά που δεν μου άρεσαν σαν καθίσματα και δεν βολευόμουν με τίποτα ήταν αυτά του Toyota Yaris II (2006). Ωραίο το αυτοκίνητο δεν λέω αλλά αυτά τα καθίσματα λες και ήμουν σε καθίσματα του Τραμ, ελπίζω του Baleno ναι είναι έστω και λίγο καλύτερα. Καλό το Civic του 2001 που είχε και ο θείος μου αλλά αυτό το CVT κιβώτιο ταχυτήτων, ουφ... Μου αρέσει η ιδέα του CVT σαν θεωρία αλλά δεν νομίζω καμία εταιρία να κάνει αξιόπιστα CVT κιβώτια και επίσης η συντήρησή τους δεν μου αρέσει καθόλου μα καθόλου. Μα καλά καμία εταιρία δεν μπορεί να κάνει κάτι με αυτά τα CVT κιβώτια, έστω και λίγο; Λες και αρνούνται/τσιγκουνεύονται να δώσουν λεφτά για R&D στα CVT. -
RE: Suzuki Baleno II
Ήθελα να πω πως πλέον είμαι κι εγώ στην παρέα των ιδιοκτητών αυτού του αυτοκινήτου!
Είναι πολύ νωρίς για να έχω γνώμη αλλά πάντως με κάνει χαρούμενο σαν αυτοκίνητο.
Επίσης έχω μια απορία. Έρχεται με 2 βιβλία, το 1 Αγγλικό και το άλλο Ελληνικό. Έχει γίνει μια προαναφορά στο θέμα αλλά το βρίσκω περίεργο. Στο Αγγλικό βιβλίο προτείνει λάδια 0w16 και αλλαγή στα 10000km ή 6 μήνες ενώ στο ίδιο κεφάλαιο στο Ελληνικό προτείνει 0w20 και αλλαγή στα 15000 ή 12 μήνες. Είμαι μόνο εγώ που την βρίσκω υπερβολική την διαφορά σε ιξώδες, χιλιόμετρα και μήνες; Τόσο μεγάλη πια είναι η διαφορά συνθηκών καιρού/οδήγησης στο εξωτερικό; Επίσης @atevagge1983 μήπως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μου ίσως σε PM το pdf με το manual μιας και το ελληνικό manual δεν υπάρχει στον Σφακιανάκη... -
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Στην Ινδία φοράνε 195/55/16. Δεν είναι πολύ μεγάλη διαφορά 1,8% διαφορά στο βήμα. Σίγουρα θα είναι πιο άνετο στις γούβες λόγω μεγαλύτερου προφιλ, θα σηκωθεί και λίγο και μπορεί να κρατάει λίγο καλύτερα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας. Βέβαια θα μαγουλιάζει περισσότερο. Το 185/55/16 είναι δύσκολη διάσταση και πολύ ακριβή. Λίγο πιο φτηνή η 195/55/16.
Ναι, αλλά στην Ινδία ξεχάσανε τον πίσω υαλοκαθαριστήρα ενώ φαίνεται από το design πως σκόπευαν να τον βάλουν! Θα μας τρελάνουν αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα κράτη με τους κανονισμούς τους που δεν βγάζουν νόημα. Είναι απαραίτητο να έχεις κάμερα οπισθοπορείας, έναν υαλοκαθαριστήρα πίσω δεν είναι...
Ούτως ή άλλως ο Σφακιανάκης δεν θα το φέρει γιατί του κανιβαλίζει πωλήσεις του Swift και του Ignis (λες και είμαστε απο τις αγορές που αγκάλιασε τα crossover), άρα τι ασχολούμαστε; Ακόμα και τα αναπηρικά καροτσάκια και τα πατίνια έτσι όπως πάμε θα γίνουν όλα crossover τρικύληνδρα με turbo. Αναρωτιέμαι πότε θα παλιώσει αυτό το trend να ασχοληθούμε με κάτι άλλο λιγότερο καταστροφικό.
-
RE: Suzuki Baleno II
Πήγα να περάσω σήμερα ΚΤΕΟ και τα μπροστά αμορτισέρ δεν περνάνε ούτε για πλάκα. Νομίζω πως δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ άρα δεκτό δεδομένου και χιλιομέτρων. Πηγαίνοντας στο μαγαζί με ανταλλακτικά ενός φίλου που εργάζομαι προσωρινά τον τελευταίο καιρό, μέσα από το πρόγραμμα που κάνουμε τις παραγγελίες, απ' ότι φαίνεται βγήκαν και αμορτισέρ KYB! Βάση του νήματος υπήρχαν μόνο Monroe και όντως μέχρι και πρόσφατα που κοιτούσα στο πρόγραμμα από περιέργεια/βαρεμάρα όταν είχαμε κενά που δεν κάναμε τίποτα, μου έβγαζε μόνο αυτά! Το ξέχασα για κανα-2 μήνες και σήμερα που (αναγκαστικά) το ξανακοίταξα μου έβγαλε κι αυτά. Το κοίταξα 7-8 φορές μήπως και είναι λάθος, αλλά όχι, ο κωδικός ταιριάζει με αυτά που δίνει το service manual του Σφακιανάκη. Ψάχνοντάς το περισσότερο φαίνεται πως υπήρχαν κάμποσο καιρό στο εξωτερικό για το Baleno RS, απλά δεν κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα. Το postάρω γιατί πιστεύω πως πολλοί εδώ ενδιαφέρονται και θα σας δώσω περεταίρω πληροφορίες εφόσον τα πάρω και τα βάλω.
Επίσης, μιας και είχα ζητήσει στο παρελθόν μήπως έχει κάποιος το (Ελληνικό) εγχειρίδιο χρήσης σε μορφή pdf αλλά δεν μου απάντησε κάποιος, μπόρεσα και το πήρα, άρα αν το θέλει κάποιος μπορώ να του το στείλω σε DM.
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Τελικά σου αρέσουν τα KYB? Εγώ με τα monroe ένα χρόνο μετά, μπορώ να πω ότι είναι τόσο μαλακό όσο το μαμά. Ακρίβως ίδιο σετ απ. Με τα καλά του και τα κακά του. Δεν μου αρέσει ότι όταν φορτωθεί με 5 ατομα και αποσκευές τερματίζει στην εθνική με πολλά χμ. Σε κανονικές συνθήκες είναι τέρμα άνετο ωστόσο.
Ναι, δεν θα επέστρεφα στα προηγούμενα ακόμα και να μου τα έδιναν δωρεάν. Οι "κανονικές συνθήκες" είναι ωραίες σαν σενάριο, αλλά η πράξη λέγεται "δρόμοι Ελλάδας" και στα σενάρια που περιέγραψες είναι τόσο ενοχλητικό που είναι πολύ δύσκολο να το παραβλέψεις ή να πεις "εντάξει μωρέ δεν έγινε τίποτα, γενικά ολα καλά".
Το spec των KYB είναι του Baleno RS 1.4 από ότι κατάλαβα. Θα τα έλεγα λίγο πιο προσεγμένα και πιο συντηρητικά, ίσως και αυτο που λενε οι αγγλόφωνοι "jack of all trades but master of none".
Latest posts made by Klimis 0
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Τελικά σου αρέσουν τα KYB? Εγώ με τα monroe ένα χρόνο μετά, μπορώ να πω ότι είναι τόσο μαλακό όσο το μαμά. Ακρίβως ίδιο σετ απ. Με τα καλά του και τα κακά του. Δεν μου αρέσει ότι όταν φορτωθεί με 5 ατομα και αποσκευές τερματίζει στην εθνική με πολλά χμ. Σε κανονικές συνθήκες είναι τέρμα άνετο ωστόσο.
Ναι, δεν θα επέστρεφα στα προηγούμενα ακόμα και να μου τα έδιναν δωρεάν. Οι "κανονικές συνθήκες" είναι ωραίες σαν σενάριο, αλλά η πράξη λέγεται "δρόμοι Ελλάδας" και στα σενάρια που περιέγραψες είναι τόσο ενοχλητικό που είναι πολύ δύσκολο να το παραβλέψεις ή να πεις "εντάξει μωρέ δεν έγινε τίποτα, γενικά ολα καλά".
Το spec των KYB είναι του Baleno RS 1.4 από ότι κατάλαβα. Θα τα έλεγα λίγο πιο προσεγμένα και πιο συντηρητικά, ίσως και αυτο που λενε οι αγγλόφωνοι "jack of all trades but master of none". -
RE: Suzuki Baleno II
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
καλησπέρα σας, πριν λίγο καιρό είχα γράψει για τα αμορτισέρ monroe που μόλις τα έβαλα στο ΚΤΕΟ μου τα έβγαλαν με μειωμένη απόδοση. Σήμερα στο service που έγινε μυ ανέφεραν ότι έχουν θέμα τα αμορτισέρ, είναι πολύ μαλακά και μάλλον πάμε για αλλαγή και δεν τα φοράω ούτε 2 χρόνια. Να συμπληρώσω ότι για τα αμορτισέρ στο service από μόνη τους μου το ανέφεραν χωρίς να πω κάτι εγώ.
Μάλλον μου είπαν προβληματικά αμορτισέρ@petros78 said in Suzuki Baleno II:
καλησπέρα σας, πριν λίγο καιρό είχα γράψει για τα αμορτισέρ monroe που μόλις τα έβαλα στο ΚΤΕΟ μου τα έβγαλαν με μειωμένη απόδοση. Σήμερα στο service που έγινε μυ ανέφεραν ότι έχουν θέμα τα αμορτισέρ, είναι πολύ μαλακά και μάλλον πάμε για αλλαγή και δεν τα φοράω ούτε 2 χρόνια. Να συμπληρώσω ότι για τα αμορτισέρ στο service από μόνη τους μου το ανέφεραν χωρίς να πω κάτι εγώ.
Μάλλον μου είπαν προβληματικά αμορτισέρΚοίτα, από το δικό μου post μερικές σελίδες πριν καταλαβαίνεις πως δεν θα βγάλεις άκρη. Βάζω κια στοίχημα ότι και σε άλλο ΚΤΕΟ να πας θα σου πουν τα ίδια και θα πρέπει να πέσεις στην περίπτωση να σε περάσουν.
Αν σε βοηθάει, τσέκαρε τα KYB που πήρα εγώ γιατί κάτι μου έλεγε πως τα Monroe θα καταλήξω εκεί που ξεκίνησα.
Παραθέτω μια φωτογραφία του κωδικού διότι σε διαβεβαιώνω (δουλεύοντας σε μαγαζί με ανταλλακτικά) ότι στα περισσότερα μαγαζιά με ανταλλακτικά που θα πας θα λένε ότι δεν τα βρίσκουν (μούφες). -
RE: Suzuki Baleno II
Update: Τα έβαλα και πέρασα το ΚΤΕΟ! Με το που τα έβαλα ήταν ξεκάθαρο ότι κάτι άλλαξε. Ένιωσα πως το αυτοκίνητο σηκώθηκε λίγο και είναι πιο σκληρό. Μου αρέσουν τα KYB!
-
RE: Suzuki Baleno II
@petros78 said in Suzuki Baleno II:
Μάλιστα είχα δείξει κ την απόδειξη ότι είναι καινούργια αμορτισέρ κ η απάντηση ήταν του τεχνικού ότι πλέον οι κατασκευαστές δεν βγάζουν όπως παλιά προϊόντα.... μάλλον θα αλλάξω κτεο
Τότε και τα ΚΤΕΟ να γίνουν όπως δεν ήταν παλιότερα, άηντε με τον μπάρμπα με αυτή την καραμέλα "δεν τα κάνουν όπως τα έκαναν". Με αυτή τη λογική αν δεν υπάρχουν στην αγορά ανταλλακτικά "όπως τα έκαναν παλιά" τότε να φροντίσει και το ΚΤΕΟ να μην περιμένει τέτοιους αριθμούς. Είναι σαν να σου λέει "Ψάξε να βρεις δεινόσαυρους ζωντανούς και ξαναπέρνα, αλλιώς λάδωσέ με."
Αν δεν περάσω ξανά την επόμενη, θα κάνω καταγγελία και θα πάω αλλού.
Δεν σκοπεύω να λαδώσω κανένα κεφτέ που την έχει δει κάπως, θα τον κάνω να κάνει μαύρο πάσχα που έπεσε πάνω μου. -
RE: Suzuki Baleno II
Σύμφωνοι αλλά όταν πρέπει να περάσω ΚΤΕΟ και δεν μπορώ να βγάλω άκρη αν φταίει το όχημά μου ή το ΚΤΕΟ δεν μας τα λέει καλά, τι κάνω δηλαδή; Εγώ θα αλλάξω τα αμορτισέρ μου τώρα, αν μου ξαναβγάλει χαζομάρες, δεν θα ασχοληθώ και θα βρω μια άλλη λύση καθώς προφανώς το πρόβλημά δεν είναι μόνο δικό μου. Δεν μπορεί ο ιδιοκτήτης να κάνει πραγματικά ό,τι περνάει από το χέρι του και να μην βγάζει άκρη χωρίς καμία βοήθεια, καταντάει βαρετό και είναι απαράδεκτο. Δεν είναι πρόβλημα του ιδιοκτήτη του οχήματος να σηκώνει τον σταυρό των ελαττωματικών/άστοχων μηχανημάτων των ΚΤΕΟ ή των κακών υπαλλήλων του. Προφανώς θέλω την ασφάλειά μου και των ανθρώπων τριγύρω μου και θα κάνω ό,τι περνάει από το χέρι μου για να είμαι σίγουρος, αλλά δεν είναι δική μου αποστολή να διορθώσω ένα σύστημα που δεν βγάζεις άκρη. Αν το υπουργείο συγκοινωνιών ενδιαφέρεται για την ασφάλεια του κόσμου και δεν είναι μόνο εισπρακτικό όργανο και θέλει ο Έλληνας ιδιοκτήτης να είναι σωστός ας φροντίζει λοιπόν να μην μπαίνει σε τέτοιες διαδικασίες, αλλιώς κι ο Έλληνας κάποια στιγμή θα βαρεθεί και θα βρίσκει άλλες μεθόδους γιατί φτάνει σε επίπεδο επιβίωσης πια.
-
RE: Suzuki Baleno II
Πήγα να περάσω σήμερα ΚΤΕΟ και τα μπροστά αμορτισέρ δεν περνάνε ούτε για πλάκα. Νομίζω πως δεν έχουν αλλαχτεί ποτέ άρα δεκτό δεδομένου και χιλιομέτρων. Πηγαίνοντας στο μαγαζί με ανταλλακτικά ενός φίλου που εργάζομαι προσωρινά τον τελευταίο καιρό, μέσα από το πρόγραμμα που κάνουμε τις παραγγελίες, απ' ότι φαίνεται βγήκαν και αμορτισέρ KYB! Βάση του νήματος υπήρχαν μόνο Monroe και όντως μέχρι και πρόσφατα που κοιτούσα στο πρόγραμμα από περιέργεια/βαρεμάρα όταν είχαμε κενά που δεν κάναμε τίποτα, μου έβγαζε μόνο αυτά! Το ξέχασα για κανα-2 μήνες και σήμερα που (αναγκαστικά) το ξανακοίταξα μου έβγαλε κι αυτά. Το κοίταξα 7-8 φορές μήπως και είναι λάθος, αλλά όχι, ο κωδικός ταιριάζει με αυτά που δίνει το service manual του Σφακιανάκη. Ψάχνοντάς το περισσότερο φαίνεται πως υπήρχαν κάμποσο καιρό στο εξωτερικό για το Baleno RS, απλά δεν κυκλοφορούσαν στην Ελλάδα. Το postάρω γιατί πιστεύω πως πολλοί εδώ ενδιαφέρονται και θα σας δώσω περεταίρω πληροφορίες εφόσον τα πάρω και τα βάλω.
Επίσης, μιας και είχα ζητήσει στο παρελθόν μήπως έχει κάποιος το (Ελληνικό) εγχειρίδιο χρήσης σε μορφή pdf αλλά δεν μου απάντησε κάποιος, μπόρεσα και το πήρα, άρα αν το θέλει κάποιος μπορώ να του το στείλω σε DM.
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
Στην Ινδία φοράνε 195/55/16. Δεν είναι πολύ μεγάλη διαφορά 1,8% διαφορά στο βήμα. Σίγουρα θα είναι πιο άνετο στις γούβες λόγω μεγαλύτερου προφιλ, θα σηκωθεί και λίγο και μπορεί να κρατάει λίγο καλύτερα λόγω μεγαλύτερης επιφάνειας. Βέβαια θα μαγουλιάζει περισσότερο. Το 185/55/16 είναι δύσκολη διάσταση και πολύ ακριβή. Λίγο πιο φτηνή η 195/55/16.
Ναι, αλλά στην Ινδία ξεχάσανε τον πίσω υαλοκαθαριστήρα ενώ φαίνεται από το design πως σκόπευαν να τον βάλουν! Θα μας τρελάνουν αυτές οι αυτοκινητοβιομηχανίες και τα κράτη με τους κανονισμούς τους που δεν βγάζουν νόημα. Είναι απαραίτητο να έχεις κάμερα οπισθοπορείας, έναν υαλοκαθαριστήρα πίσω δεν είναι...
Ούτως ή άλλως ο Σφακιανάκης δεν θα το φέρει γιατί του κανιβαλίζει πωλήσεις του Swift και του Ignis (λες και είμαστε απο τις αγορές που αγκάλιασε τα crossover), άρα τι ασχολούμαστε; Ακόμα και τα αναπηρικά καροτσάκια και τα πατίνια έτσι όπως πάμε θα γίνουν όλα crossover τρικύληνδρα με turbo. Αναρωτιέμαι πότε θα παλιώσει αυτό το trend να ασχοληθούμε με κάτι άλλο λιγότερο καταστροφικό.
-
RE: Suzuki Baleno II
@poliviosfp said in Suzuki Baleno II:
@klimis-0 said in Suzuki Baleno II:
@npapanik said in Suzuki Baleno II:
@klimis-0 said in Suzuki Baleno II:
Ήθελα να πω πως πλέον είμαι κι εγώ στην παρέα των ιδιοκτητών αυτού του αυτοκινήτου!
Είναι πολύ νωρίς για να έχω γνώμη αλλά πάντως με κάνει χαρούμενο σαν αυτοκίνητο.
Επίσης έχω μια απορία. Έρχεται με 2 βιβλία, το 1 Αγγλικό και το άλλο Ελληνικό. Έχει γίνει μια προαναφορά στο θέμα αλλά το βρίσκω περίεργο. Στο Αγγλικό βιβλίο προτείνει λάδια 0w16 και αλλαγή στα 10000km ή 6 μήνες ενώ στο ίδιο κεφάλαιο στο Ελληνικό προτείνει 0w20 και αλλαγή στα 15000 ή 12 μήνες. Είμαι μόνο εγώ που την βρίσκω υπερβολική την διαφορά σε ιξώδες, χιλιόμετρα και μήνες; Τόσο μεγάλη πια είναι η διαφορά συνθηκών καιρού/οδήγησης στο εξωτερικό; Επίσης @atevagge1983 μήπως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μου ίσως σε PM το pdf με το manual μιας και το ελληνικό manual δεν υπάρχει στον Σφακιανάκη...Καλημέρα, ποιόν κινητήρα έχεις;
Χαιρετώ!
Ο κινητήρας είναι ο K12C.
Επίσης αντιμετωπίζω άλλο ένα πρόβλημα.
Το δεύτερο το κλειδί ενώ είναι καινούργιο και αχρησιμοποίητο, τα κουμπιά του κεντρικού κλειδώματος δεν λειτουργούν. Είπα πως είναι μπαταρία (CR1616) την άλλαξα αλλά εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Θέλει κάποιο προγραμματισμό;Δοκίμασε Καλές επώνυμες μπαταρίες. Δεν παίρνει 2032;
EDIT: Αντάλλαξα τις μπαταρίες μεταξύ κλειδιών και τελικά και τα 2 δουλεύουν, η μπαταρία που μου έδωσαν τελικά μάπα το καρπούζι. Επίσης και για κάποιον που μπορεί να το διαβάζει στο μέλλον δεν παίρνει CR2032 παίρνει CR1616 το απλό κλειδί τουλάχιστον της GL έκδοσης.
-
RE: Suzuki Baleno II
@npapanik said in Suzuki Baleno II:
@klimis-0 said in Suzuki Baleno II:
Ήθελα να πω πως πλέον είμαι κι εγώ στην παρέα των ιδιοκτητών αυτού του αυτοκινήτου!
Είναι πολύ νωρίς για να έχω γνώμη αλλά πάντως με κάνει χαρούμενο σαν αυτοκίνητο.
Επίσης έχω μια απορία. Έρχεται με 2 βιβλία, το 1 Αγγλικό και το άλλο Ελληνικό. Έχει γίνει μια προαναφορά στο θέμα αλλά το βρίσκω περίεργο. Στο Αγγλικό βιβλίο προτείνει λάδια 0w16 και αλλαγή στα 10000km ή 6 μήνες ενώ στο ίδιο κεφάλαιο στο Ελληνικό προτείνει 0w20 και αλλαγή στα 15000 ή 12 μήνες. Είμαι μόνο εγώ που την βρίσκω υπερβολική την διαφορά σε ιξώδες, χιλιόμετρα και μήνες; Τόσο μεγάλη πια είναι η διαφορά συνθηκών καιρού/οδήγησης στο εξωτερικό; Επίσης @atevagge1983 μήπως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μου ίσως σε PM το pdf με το manual μιας και το ελληνικό manual δεν υπάρχει στον Σφακιανάκη...Καλημέρα, ποιόν κινητήρα έχεις;
Χαιρετώ!
Ο κινητήρας είναι ο K12C.
Επίσης αντιμετωπίζω άλλο ένα πρόβλημα.
Το δεύτερο το κλειδί ενώ είναι καινούργιο και αχρησιμοποίητο, τα κουμπιά του κεντρικού κλειδώματος δεν λειτουργούν. Είπα πως είναι μπαταρία (CR1616) την άλλαξα αλλά εξακολουθεί να μην λειτουργεί. Θέλει κάποιο προγραμματισμό; -
RE: Suzuki Baleno II
Ήθελα να πω πως πλέον είμαι κι εγώ στην παρέα των ιδιοκτητών αυτού του αυτοκινήτου!
Είναι πολύ νωρίς για να έχω γνώμη αλλά πάντως με κάνει χαρούμενο σαν αυτοκίνητο.
Επίσης έχω μια απορία. Έρχεται με 2 βιβλία, το 1 Αγγλικό και το άλλο Ελληνικό. Έχει γίνει μια προαναφορά στο θέμα αλλά το βρίσκω περίεργο. Στο Αγγλικό βιβλίο προτείνει λάδια 0w16 και αλλαγή στα 10000km ή 6 μήνες ενώ στο ίδιο κεφάλαιο στο Ελληνικό προτείνει 0w20 και αλλαγή στα 15000 ή 12 μήνες. Είμαι μόνο εγώ που την βρίσκω υπερβολική την διαφορά σε ιξώδες, χιλιόμετρα και μήνες; Τόσο μεγάλη πια είναι η διαφορά συνθηκών καιρού/οδήγησης στο εξωτερικό; Επίσης @atevagge1983 μήπως θα μπορούσες να μοιραστείς μαζί μου ίσως σε PM το pdf με το manual μιας και το ελληνικό manual δεν υπάρχει στον Σφακιανάκη...