Δεν ξέρω τι ισχύει για την παραγωγή του αλλά :
Το πήρα για μια βόλτα με τα 2 θηλυκά (την κοπέλα μου και τον σκύλο) στο Ναύπλιο. Την μισή διαδρομή (δηλαδή το πήγαινε) την έκανα μόνο με LPG και την άλλη μισή με βενζίνη. Τέρας οικονομίας (με μόνο 20€ lpg - 320km αυτονομία).Η μικτή κατανάλωση σε βενζίνη ήταν στα 6,5l/ 100km. Το πάτημα του γάλλου θυμίζει αυτό του volkswagen polo που είχα, του οικογενειακού -αλλά γλυκαίνει περισσότερο. Ο δε κινητήρας tce 100 , απλά φυσάει, έχει πλήρη απουσία κραδασμών από το ραλαντί και μια πολύ διακριτική χροιά όταν πατήσεις γενναία το γκάζι. Το φρενάρισμα αν και έχω ακούσει διάφορα για τα ταμπούρα μου φάνηκε εντάξει. Μου άρεσε και η ηχομόνωση , άπαξ και κλείσεις τα παράθυρα δεν ακούς κιχ.
Στο εσωτερικό , επειδή οι μόνες συγκρίσεις για 'μενα είναι το polo του 14' και ένα seat ibiza του 2001 δεν έχω να πω και πολλά γιατί πάλι από ποιότητα εργονομία μου φαίνεται κορυφή. Μαλακά στην αφή υλικά στο ταμπλό, σασμάν και στην πόρτα σε λευκό χρώμα που κάνουν ωραία αντίθεση .
Έχει να επιλέξεις και διάφορα προφίλ οδήγησης από την οθόνη (eco, sport κλπ)- και μαζί με αυτό αλλάζει φωτισμό σε μια λεπτή λωρίδα που αγκαλιάζει διακριτικά το σασμάν .
Αρνητικά έχουν ήδη αναφερθεί : Δεν έχει ιδιαίτερη βελτίωση για τους πίσω επιβάτες στα πόδια και το κουμπάκι για το πορτ μπαγκάζ που βρίσκεται σε περίεργο σημείο. Χαλάλι όμως γιατί τα 391 λίτρα σε αποζημιώνουν και με το παραπάνω! Και το κουμπάκι με το λαμπάκια αριστερά του τιμονιού που εναλλάσσεις από βενζίνη σε LPG , τόση ποιότητα έχετε μέσα ρε παιδί μου -φτιάξτε το λίγο! Α! και τα κουμπάκια για την αυξομείωση έντασης του ήχου για το ραδιόφωνο/ ηχοσύστημα τον έχουν πολύ κολλητά στο φλας . Καλύτερα να ήταν σε πιο εύκολο και ευδιάκριτο σημείο (πχ τιμόνι).
Υ.Γ Τώρα θέλω να βάλω φιμέ μεμβράνες σε όλα τα παράθυρα και μάλλον θα καταλήξω στις XPEL για να έρθουν σε ισορροπία και με τα εργοστασιακά φιμέ κρύσταλλα που έχει ήδη το Renault Clio και είναι αρκετά σκούρα. Photo θα ανεβεί σύντομα !