Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΑΣΥΜΦΟΡΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΑΣΥΜΦΟΡΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΤΥΧΗΜΑ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    8
    10
    1911
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      aschetos last edited by

      Καλημέρα,

      Θέλω να παρακαλέσω όποιον εχει σχετική εμπειρία/γνώση να με κατατοπίσει, αν θελει.

      Μετά από 1 μήνα (από το ατυχημα) και πολλές δεκάδες τηλεφωνημάτων και απειρου χαμένου χρόνου και ενέργειας υπήρξε ενημέρωση ότι η επισκευή του αυτοκινήτου είναι ασυμφορη καθώς ξεπερνά την τρεχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Η προταθείσα αποζημίωση (βάσει της πραγματογνωμοσύνης του πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής μου) δεν ειναι ικανοποιητική.

      Οποιαδηποτε σχετική πληροφορία και ιδέες διαχειρισης της καταστασης ιδίως από το σταδιο αυτό εως και την λήψη της αποζημιωσης μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη αλλά θέλω να κανω και καποιες συγκεκριμένες ερωτησεις:

      • Ποιές δυνατότητες υπάρχουν να ανεβει το προταθέν ποσό της αποζημιωσης εξωδικαστικώς;

      • Αμέσως μετά την ενημερωση περι της ολικης καταστροφης, ενημερωθηκα από το φανοποιειο (επισημης αντιπροσωπειας, αν παιζει ρολο) ότι πρέπει να υπάρξει μεριμνα για την αμεση απομακρυνση του (κατεστραμμένου) αυτοκινητου γιατί θα υπάρξει χρέωση χωρίς όμως περαιτερω διευκρινησεις. Δεν φαινεται παράλογο, αλλά γνωριζει κανεις τί ακριβως ισχύει σε αυτες τις περιπτώσεις; Είναι στην απολυτη διακριτική τους ευχερεια; Διεπονται από καποια σχετική νομοθεσία; Η αμεση απομακρυνση δεν ειναι εφικτή για αρκετους λόγους, τί μπορώ να κάνω;

      • Εχει κανεις εμπειρια δικαστική για αιτημα αποζημιωσεως χωρίς σωματική βλαβη; Άξιζε τον κόπο;

      • Έχει ασχοληθεί κανεις με την διαδικασία διαγραφης μέσω εταιρειών ανακυκλωσης;

      Να αναφέρω ότι το ατύχημα οφειλεται σε αποκλειστική υπαιτιοτητα της αλλης πλευράς (με θετικη δηλωση αποδοχης) και το αυτοκινητο ήταν 15ετίας μεν, σε υπεραριστη κατασταση και καλοσυντηρημενο δε. Στο ασφαλιστηριο συμβολαιο δεν υπάρχει ασφαλιζομενο κεφαλαιο για περιπτωση ατυχηματος, συμπιπτει με την τρεχουσα εμπορικη αξια την στιγμή του ατυχήματος.

      Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aschetos last edited by

        Καλημέρα,

        Θέλω να παρακαλέσω όποιον εχει σχετική εμπειρία/γνώση να με κατατοπίσει, αν θελει.

        Μετά από 1 μήνα (από το ατυχημα) και πολλές δεκάδες τηλεφωνημάτων και απειρου χαμένου χρόνου και ενέργειας υπήρξε ενημέρωση ότι η επισκευή του αυτοκινήτου είναι ασυμφορη καθώς ξεπερνά την τρεχουσα εμπορική αξία του αυτοκινήτου. Η προταθείσα αποζημίωση (βάσει της πραγματογνωμοσύνης του πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής μου) δεν ειναι ικανοποιητική.

        Οποιαδηποτε σχετική πληροφορία και ιδέες διαχειρισης της καταστασης ιδίως από το σταδιο αυτό εως και την λήψη της αποζημιωσης μπορεί να φανεί πολύ χρήσιμη αλλά θέλω να κανω και καποιες συγκεκριμένες ερωτησεις:

        • Ποιές δυνατότητες υπάρχουν να ανεβει το προταθέν ποσό της αποζημιωσης εξωδικαστικώς;

        • Αμέσως μετά την ενημερωση περι της ολικης καταστροφης, ενημερωθηκα από το φανοποιειο (επισημης αντιπροσωπειας, αν παιζει ρολο) ότι πρέπει να υπάρξει μεριμνα για την αμεση απομακρυνση του (κατεστραμμένου) αυτοκινητου γιατί θα υπάρξει χρέωση χωρίς όμως περαιτερω διευκρινησεις. Δεν φαινεται παράλογο, αλλά γνωριζει κανεις τί ακριβως ισχύει σε αυτες τις περιπτώσεις; Είναι στην απολυτη διακριτική τους ευχερεια; Διεπονται από καποια σχετική νομοθεσία; Η αμεση απομακρυνση δεν ειναι εφικτή για αρκετους λόγους, τί μπορώ να κάνω;

        • Εχει κανεις εμπειρια δικαστική για αιτημα αποζημιωσεως χωρίς σωματική βλαβη; Άξιζε τον κόπο;

        • Έχει ασχοληθεί κανεις με την διαδικασία διαγραφης μέσω εταιρειών ανακυκλωσης;

        Να αναφέρω ότι το ατύχημα οφειλεται σε αποκλειστική υπαιτιοτητα της αλλης πλευράς (με θετικη δηλωση αποδοχης) και το αυτοκινητο ήταν 15ετίας μεν, σε υπεραριστη κατασταση και καλοσυντηρημενο δε. Στο ασφαλιστηριο συμβολαιο δεν υπάρχει ασφαλιζομενο κεφαλαιο για περιπτωση ατυχηματος, συμπιπτει με την τρεχουσα εμπορικη αξια την στιγμή του ατυχήματος.

        Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tesa54 last edited by

          Κρίμα , αυτή είναι μία δυσάρεστη και άδικη πραγματικότητα για όσους έχουν καλοδιατηρημένα οχήματα πολλών ετών. Για να ήσουν καλυμμένος θα έπρεπε θα έπρεπε να είχες ζητήσει εκτίμηση της αξίας του αυτοκινήτου από πραγματογνώμονα της εταιρείας και γραπτή δέσμευση σε περίπτωση τρακαρίσματος για την ανάλογη αποζημίωση. Θα πλήρωνες όμως μεγαλύτερο ασφάλιστρο και πάλι βέβαια θα σε κρέμαγαν σε μεγάλη ζημιά. Πόση είναι η οικονομική διαφορά κόστους επιδιόρθωσης με ποσόν αποζημίωσης ; Αξίζει να το βάλεις από την τσέπη σου και γενικότερα αξίζει η επισκευή του οχήματος στην κατάσταση που περιήλθε μετά το τρακάρισμα ;

          1. Πίεση από δικηγόρο (δύσκολα θα βρεις κάποιον να ασχοληθεί σοβαρά, μόνο κανέναν ιδεαλιστή). Πίεση από τον ασφαλιστή σου (εφόσον έχεις) και αναλόγως πόσα συμβόλαια έχει στην εταιρεία και το ύψος αυτών.

          2. Παίζει ρόλο στην αντιπροσωπεία λογικά. Βρες φανοποιό από έξω να το δει και να σου πει μια γνώμη αν συμφέρει επισκευή και να το φορτώσεις σε οδική βοήθεια.

          3. Μάλλον θα βγεις χαμένος αφού ο νόμος είναι σαφώς υπέρ τους και εσύ δεν μπορείς να αποδείξεις την άριστη κατάσταση του οχήματος αλλά και να μπορέσεις δεν τους δεσμεύεις με επασφάλιστρο ή πραγματογνωμοσύνη.

          4. Στα ΚΕΠ (τουλάχιστον πριν τον κορονοϊό) υπάρχουν διάφορα φυλλάδια από εταιρείες ανακύκλωσης αυτοκινήτων που εξηγούν την διαδικασία. Και σε αυτούς συνήθως πας για μαλλί και βγαίνεις και κουρεμένος αφού σου ζητάνε και πανωπροίκια.

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • piliourits
            piliourits last edited by

            Αν υπάρχει κάτι αξίας που μπορεί να πουληθεί ως ανταλλακτικό, μίλησε με τους εμπόρους ανταλλακτικών μήπως τους το πουλήσεις με μικρό αντίτιμο κι αναλάβουν αυτοί τη μεταφορά και βγάλεις κάτι. Και πίεσε την ασφαλιστική με προσωπική επικοινωνία κι απειλή δικηγόρου μήπως ανεβάσει μερικά κατοστάρικα την αποζημίωση.

            Με βάση τι κρίνεις την αποζημίωση ως μικρή, τη δική σου εκτίμηση ή τις τιμές μεταχειρισμένων στις αγγελίες; Αν ξέρουμε τα ποσά και τη διαφορά τους μπορούμε να εκφέρουμε γνώμη για τρόπο αντίδρασης.

            Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • limited_one
              limited_one moderator last edited by

              Να έχεις υπόψιν σου πως όταν σε αποζημιώσει η ασφαλιστική, το κατεστραμμένο αυτοκίνητο θα περάσει στην κυριότητα τους. Δεν νομίζω να μπορείς να το κανείς διαγραφή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • T
                tgd last edited by

                Θα πάρεις την αποζημίωση που θέλουν (ελάχιστο παζάρι σηκώνουν) και το αυτοκίνητο γίνεται δικό τους. Να περιμένεις να σου προτείνουν την κατώτερη τιμή που έχει ένα ίδιο στο car.gr

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • A
                  antonn last edited by

                  εγω ειχα δει σε φορουμ που ειχαν παλια αυτοκινητα 20-25ετιας BMW, τα φτιαχνανε με δικα τους εξοδα και μετα πηγαιναν την ασφαλιστικη δικαστηριο, να παρουν πισω τα λεφτα τους. Αν τα φτιαξεις με μεταχειρισμενα ή immitasion ανταλλακτικα, παιρνεις πισω ολα τα λεφτα σου στο δικαστηριο και την εργασια. Αλλαξε κατι τοσα χρονια;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • P
                    peta last edited by

                    Υπάρχουν διαφημιστικά φυλλάδια ιδιωτών μέσα στα ΚΕΠ;;

                    Και μη χειρότερα...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • monman2
                      monman2 last edited by

                      Πάρε γνώμη για το το αυτοκίνητο σου και από φανοποιό εκτός αντιπροσωπειών , σε δικό μου όχημα εκτίμηση επισκευής από αντιπροσωπεία 3500 € , φανοποιός ανεξάρτητος   7 0 0 € !!!  Χ 5 φορές η χρέωση και δεν νομίζω να ήταν και 5 φορές καλλίτερη η εργασία .

                      Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                      Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • piliourits
                        piliourits @monman2 last edited by

                        Πάρε γνώμη για το το αυτοκίνητο σου και από φανοποιό εκτός αντιπροσωπειών , σε δικό μου όχημα εκτίμηση επισκευής από αντιπροσωπεία 3500 € , φανοποιός ανεξάρτητος   7 0 0 € !!!  Χ 5 φορές η χρέωση και δεν νομίζω να ήταν και 5 φορές καλλίτερη η εργασία .

                        Ναι αλλά είναι άλλο πράγμα αν μπουν γνήσια εργοστασιακά ή ακριβή αντίγραφα στην επισκευή, κι άλλο αν αγοραστούν κινέζικα που θα ταιριάζουν στο περίπου και θα κόβονται μέχρι και τρύπες στους προφυλακτήρες με εργαλεία χειρός.

                        Και φυσικά το αν κάνεις την επισκευή μαύρα ή με εικονική απόδειξη σε ένα υπόστεγο με τσίγκια στην οροφή, εννοείται οι απαιτούμενες εργατοώρες θα κοστίζουν κάτω απ' τα μισά, απ ότι σε ένα συνεργείο με καταγραφή και ISO (ακόμη κι αν είναι απλά για το φαίνεσθαι).

                        Πιθανόν και γω να επέλεγα την φθηνότερη επισκευή, αλλά να ξέρουμε και τί συγκρίνουμε.

                        Η Ελλάδα είναι ένας γιδότοπος που τον κυβερνά μία μαφία, μπροστά στην οποία η μαφία της Κολομβίας είναι ένα μάτσο γατάκια

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • monman2
                          monman2 @piliourits last edited by

                          MONMAN2 wrote:

                          Πάρε γνώμη για το το αυτοκίνητο σου και από φανοποιό εκτός αντιπροσωπειών , σε δικό μου όχημα εκτίμηση επισκευής από αντιπροσωπεία 3500 € , φανοποιός ανεξάρτητος   7 0 0 € !!!  Χ 5 φορές η χρέωση και δεν νομίζω να ήταν και 5 φορές καλλίτερη η εργασία .

                          Ναι αλλά είναι άλλο πράγμα αν μπουν γνήσια εργοστασιακά ή ακριβή αντίγραφα στην επισκευή, κι άλλο αν αγοραστούν κινέζικα που θα ταιριάζουν στο περίπου και θα κόβονται μέχρι και τρύπες στους προφυλακτήρες με εργαλεία χειρός.

                          Και φυσικά το αν κάνεις την επισκευή μαύρα ή με εικονική απόδειξη σε ένα υπόστεγο με τσίγκια στην οροφή, εννοείται οι απαιτούμενες εργατοώρες θα κοστίζουν κάτω απ' τα μισά, απ ότι σε ένα συνεργείο με καταγραφή και ISO (ακόμη κι αν είναι απλά για το φαίνεσθαι).

                          Πιθανόν και γω να επέλεγα την φθηνότερη επισκευή, αλλά να ξέρουμε και τί συγκρίνουμε.

                          Αυτός με τα τσίγκια μου έδωσε ακόμα χαμηλότερη τιμή !!!

                          Αυτός με τα  700€ ήταν να  αναλάβει  και τα γραφειοκρατικά με τις ασφάλειες να εισπραξει απευθείας , εγω δεν θα πλήρωνα τίποτα ...

                          Από τον FORDισμό στον ELONισμό με ενδιάμεσο σταθμό τον TOYOTισμό
                          Με τέτοια εγγύηση #monoTOYOTA!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1 / 1
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr