-
-
Η επαναφορά του Logo είναι είναι σωστή κίνηση, και η επιλογή αυτή δείχνει ότι πλέον έχουν αποφασίσει στην εταιρική ταυτότητα τους. Τέρμα δυναμικό και ηγετικό!
The king of the jungle is coming for the throne!
-
Katafractos17 wrote:
Η επαναφορά του Logo είναι είναι σωστή κίνηση, και η επιλογή αυτή δείχνει ότι πλέον έχουν αποφασίσει στην εταιρική ταυτότητα τους. Τέρμα δυναμικό και ηγετικό!
The king of the jungle is coming for the throne!
Που να πάει το λιοντάρι χωρίς ποδάρια ωρέ?! Με ένα κεφάλι δεν κάνεις προκοπή!
-
Το νέο σήμα είναι φανταστικό (αν και του 1960 το προτιμώ), γιατί έχει τον θυρεό και προσδίδει μια 'αίγλη' (δείτε ποιες εταιρείες έχουν θυρεό, δεν είναι τυχαίο!). Μου αρέσει πάρα πολύ!!
-
Το νέο σήμα είναι φανταστικό (αν και του 1960 το προτιμώ), γιατί έχει τον θυρεό και προσδίδει μια 'αίγλη' (δείτε ποιες εταιρείες έχουν θυρεό, δεν είναι τυχαίο!). Μου αρέσει πάρα πολύ!!
Έτσι ακριβώς αίγλη και κύρος. Πολύ έξυπνη η κίνηση της Peugeot να τοποθετηθεί τιμολογιακά και ποιοτικά ανάμεσα σε Vw group και bmw/Mercedes.
-
Αν καταφέρει και κάτσει στην 'θρόνο' της κατηγορίας το νέο 308 εύχομαι να μην έχει την τύχη που είχαν κάποια άλλα λεονταράκια (#RIP Jaime)...
Πέρα από την πλάκα επειδή οι αντίπαλοι δεν αστειεύονται και έχουν αποκτήσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο φανατικούς πελάτες το βλέπω δύσκολο έως εξαιρετικά απίθανο να τους καθαιρέσει με αυτή την γενεά.
Η μηχανολογία και το tunning potential ενός Civic, τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός ακόμα και πετσοκομμένου πλέον Focus καθώς και οι εταιρικοί στόλοι σε συνδυασμό με τον 'πατριωτικό σωβινισμό' τον οποίο επιδεικνύει σταθερά/διαχρονικά στις πωλήσεις του το Golf σε όλη την βόρεια και κεντρική Ευρώπη (το πιο οικονομικά ευκατάστατο τμήμα αυτής μην ξεχνάμε) καθιστά σχεδόν ακατόρθωτο έναν τέτοιο στόχο εκ μέρους του νέου 308.
Η εξέλιξη που επιδεικνύει η Peugeot στην ποιότητα και τον design της τα τελευταία από μόνη της δεν επαρκεί. Την έχει φέρει αρκετά ψηλά αλλά θα χρειάζονταν 'κάτι ακόμα' για να παίξει στα μετάλλια. Σέβομαι ότι γενικά πλέον παράγει πολύ καλά αυτοκίνητα overall σε κάθε κατηγορία. Μάλιστα με τον νέο διευρυμένο όμιλό της θα αρχίσει να γιγαντώνεται ακουμπώντας και στα χαμηλά εισοδήματα με τα προϊόντα της Fiat και θα επιχειρήσει μέσω ιστορικών brands να πάρει premium μερίδιο αγοράς μετά την DS με τα Alfa Romeo/Lancia. Τα δύο τελευταία μαζί με την τεράστια τεχνογνωσία off-road της Jeep θα της ανοίξουν και τις πόρτες της τεράστιας αμερικανικής αγοράς.
Προβλέπω πολύ δυναμικό το μέλλον της και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό αλλά όχι τουλάχιστον σε αυτή την γενεά το 308 δεν θα κάτσει στην κορυφή αλλά θα κλείσει λίγο ακόμα την ψαλίδα. Όσο χρειάζεται 'για να σφίξουν κάποιοι κ@λοι'....
ΥΓ: Μετά το πρώτο PSA/Opel δείγμα του Μόκα αυτό που βλέπω να εκτοξεύεται σε πωλήσεις μετά από πολλά χρόνια είναι το νέο Astra. Θα έχει πρόσβαση σε όλα τα καλούδια του ομίλου συμπεριλαμβανομένης της 'καλής' EMP2 πλατφόρμας ενώ θα χτυπήσει τιμολογιακά σε όλο το εύρος του ομίλου αλλά και του υπόλοιπου ανταγωνισμού. Θα καλωσορίσουμε σύντομα νομίζω την 'Škoda του PSA'....
-
Αν καταφέρει και κάτσει στην 'θρόνο' της κατηγορίας το νέο 308 εύχομαι να μην έχει την τύχη που είχαν κάποια άλλα λεονταράκια (#RIP Jaime)...
Πέρα από την πλάκα επειδή οι αντίπαλοι δεν αστειεύονται και έχουν αποκτήσει με τον ένα ή τον άλλο τρόπο φανατικούς πελάτες το βλέπω δύσκολο έως εξαιρετικά απίθανο να τους καθαιρέσει με αυτή την γενεά.
Η μηχανολογία και το tunning potential ενός Civic, τα οδηγικά χαρακτηριστικά ενός ακόμα και πετσοκομμένου πλέον Focus καθώς και οι εταιρικοί στόλοι σε συνδυασμό με τον 'πατριωτικό σωβινισμό' τον οποίο επιδεικνύει σταθερά/διαχρονικά στις πωλήσεις του το Golf σε όλη την βόρεια και κεντρική Ευρώπη (το πιο οικονομικά ευκατάστατο τμήμα αυτής μην ξεχνάμε) καθιστά σχεδόν ακατόρθωτο έναν τέτοιο στόχο εκ μέρους του νέου 308.
Η εξέλιξη που επιδεικνύει η Peugeot στην ποιότητα και τον design της τα τελευταία από μόνη της δεν επαρκεί. Την έχει φέρει αρκετά ψηλά αλλά θα χρειάζονταν 'κάτι ακόμα' για να παίξει στα μετάλλια. Σέβομαι ότι γενικά πλέον παράγει πολύ καλά αυτοκίνητα overall σε κάθε κατηγορία. Μάλιστα με τον νέο διευρυμένο όμιλό της θα αρχίσει να γιγαντώνεται ακουμπώντας και στα χαμηλά εισοδήματα με τα προϊόντα της Fiat και θα επιχειρήσει μέσω ιστορικών brands να πάρει premium μερίδιο αγοράς μετά την DS με τα Alfa Romeo/Lancia. Τα δύο τελευταία μαζί με την τεράστια τεχνογνωσία off-road της Jeep θα της ανοίξουν και τις πόρτες της τεράστιας αμερικανικής αγοράς.
Προβλέπω πολύ δυναμικό το μέλλον της και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό αλλά όχι τουλάχιστον σε αυτή την γενεά το 308 δεν θα κάτσει στην κορυφή αλλά θα κλείσει λίγο ακόμα την ψαλίδα. Όσο χρειάζεται 'για να σφίξουν κάποιοι κ@λοι'....
ΥΓ: Μετά το πρώτο PSA/Opel δείγμα του Μόκα αυτό που βλέπω να εκτοξεύεται σε πωλήσεις μετά από πολλά χρόνια είναι το νέο Astra. Θα έχει πρόσβαση σε όλα τα καλούδια του ομίλου συμπεριλαμβανομένης της 'καλής' EMP2 πλατφόρμας ενώ θα χτυπήσει τιμολογιακά σε όλο το εύρος του ομίλου αλλά και του υπόλοιπου ανταγωνισμού. Θα καλωσορίσουμε σύντομα νομίζω την 'Škoda του PSA'....
Σε αυτή την γενιά όχι αλλά από το 30008 και μετά κάνουν τεράστια βήματα!
Το civic δεν έχει καμία σχέση με premium, το focus ειναι μεταξύ leon & golf, αλλά και τα δύο απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό (όσο και να λατρεύω το focus). Εμένα μου αρέσει πολύ που πλέον υπάρχει μια επιλογή στα επίπεδα ποιότητας golf ίσως και καλύτερη.
-
Υπό σημείωση... Το grandland ήταν το πρώτο psa/opel.... Το οποίο είναι εξαιρετικό αυτοκινητο για τα χρήματα του αλλά μουντό σχεδιαστικά.... Αδιάφορο δηλαδή.
-
Αstra θα κάνει χαμό, αλλά γιατί λες ότι δεν μπορεί να είναι στα μετάλλια; το βλέπω άνετα στις 3 πρώτες θέσεις της κατηγορίας του, και αυτό από μόνο του είναι πολύ μεγάλη επιτυχία.
Η Citroen θα είναι η Skoda του ομίλου, έχει δώσει από τώρα η Stellantis ότι Peugeot/Opel είναι Upper mainstream και Citroen/Fiat mainstream με καθαρά premium DS/Alfa/Lancia, δηλαδή και στα premium θα δούμε ωραία πράγματα, θέλω πάρα πολύ να δω τα πρώτα σχέδια Lancia!!
-
Εγω περιμένω και τη Fiat. Μου ταιριάζει ως ψυχοσύνθεση η Fiat. Λατίνοι εραστές.
-
Πάντως και οδηγικά το προηγούμενο δεν ήταν για πέταμα, το θεωρούσαν το καλύτερο μετά τα Civic/Focus, τουλάχιστον μέχρι πριν κάνα 2 χρόνια που θυμάμαι.
Σαφώς και όχι. Megane, Leon, 1 Series και ίσως 1-2 άλλα ηταν καλύτερα στον δρόμο.
-
Fanis75 wrote:
Vdx wrote:
Λογικά θα έχει multilink για να έχει μεγαλώσει σε διαστάσεις και ένα έχει μικρότερο χώρο αποσκευών από το προηγούμενο.
Το θεωρώ απίθανο έως και αδύνατον. Δεν πιστεύω ότι θα έβαζε πολλαπλών η Peugeot, δεν έχει κανένα λόγο να το κάνει.
Γιατί, βάζουν την νέα της citroen, που είναι υποθετικά καλύτερη από multilink?
Φυσικά και δεν είναι καλύτερη από multilink. Ένας τυπικός ημιάκαμπτος άξονας είναι με ειδικά αμορτισέρ για πιο απαλή απόσβεση. Πολύ άνετο, αλλά ως εκεί.
-
Εγω συμφωνω με το dublin αν και πολλοί λένε πως δεν τους αρέσουν.
Το σούρουπο με τα led φωτιστικά και τους χαυλιοδοντες ψαρώνεις... Ουτε μια φορά δεν κατάφερα να μην γυρίσω το βλέμμα και να μην το δω. Σε προκαλούν αυτά τα φωτα να το κοιταξεις.
Μέγιστη καγκουριά...
-
To 2001 είχα αγοράσει το 206XS γιατί η Peugeot έκανε τεράστια βήματα.
Το 2007 αγόρασα το 207GT γιατί η Peugeot έκανε τεράστια βήματα.
Το 2019 αγόρασα το C3 Aircross γιατί η PSA είχε κάνει τεράστια βήματα.
Φθάσαμε στο 2021 και ναι. Η Peugeot ακόμη κάνει τεράστια βήματα.
Με τόσα βήματα τόσα χρόνια κανονικά θα έπρεπε να είχε φθάσει στο φεγγάρι...
υ.γ. φυσικά αστιεύομαι. Απλά θεωρώ ότι το Group PSA κάνει καλά την δουλειά του όπως και τα υπόλοιπα Group. Και τώρα με τις Ιταλικές και την OPEL θα δούμε πως θα πάει το πράμα.
-
Lap wrote:
Μέγιστη καγκουριά...
Αλέξανδρε οι χαυλιόδοντες ήρθαν να δικαιώσουν όλους εκείνους που έβαζαν τα χρωματιστά LEDακια στις πιτσιλήθρες αρχές 90's (σε κάτι θηρία των 70-75ps...) αλλά κυρίως όλους εκείνους που μεγάλωσαν με το 'παιδικό τραύμα' απ' τα 'φωτάκια του KITT' αλλά ποτέ δεν τόλμησαν να τα βάλουν στα αυτοκίνητά τους.
Εκτός από τον πατέρα του γείτονά μου που τα είχε βάλει σε ένα κρεμ sedan Kadett (wannabe GSI) με αεροτομή και 17αρες αρχές 90's αλλά εκείνος έπλενε το αμάξι του στην αυλή του σπιτιού του με βροχή, το στέγνωσε με πιστολάκι μαλλιών (μα τη Παναγία) ενώ ψιχάλιζε και το χειρότερο ήταν ότι έβαφε τα μαλλιά του (ήταν κάτασπρα από τα 30 του με φαλάκρα κορυφής) και τρέχανε τα μαύρα ζουμιά από τις ψιχάλες στους τραπεζοειδής του με αποτέλεσμα να με φωνάζει ο πατέρας μου στο παράθυρο να μου τον δείχνει και να μου λέει 'Χρήστο παιδί μου πρόσεχε μην γίνεις τέτοιος μ@λ@κ@ς όταν μεγαλώσεις'.... Αχαχαχα
Πέρα από την πλάκα στα μεγάλα σκάφη με ανάλογα μούτρα όπως 5008/3008/2008 μου αρέσουν αρκετά οι χαυλιόδοντες ενώ τα θεωρώ top στην πλατιά μουράκλα της κ@ύλας 508. Σε κάτι 208/308 δεν μου κάθονται καλά. Είναι λίγο σαν σκυθρωπά μούτρα κοντού ανθρώπου. Σαν να μην επαρκεί το μέγεθος της μουρης να τα υποστηρίξει.
Φυσικά θα συμφωνήσω μαζί σου στα των οδηγικων χαρακτηριστικών του απερχόμενου 308. Έχει στόχο την άνεση αλλά θα ήθελα όπως είπα να επέλθει μία ισορροπία στο νέο. Άλλωστε οποίος θέλει μαγικά χαλιά υπάρχει η Citroen.
Καλησπέρα φίλε!
-
https://www.drive.gr/news/kosmos/peugeot-i-agora-den-sikonei-kayta-hatchback
Βεβαία τα 200+ άλογα της hybrid εκδόσης είναι υπέρ αρκετά για όσους θέλουν κάτι παραπάνω.
-
Συγνώμη για το off-topic, άλλα μόλις είδα την εικόνα με τα σήματα της peugeot στο πέρασμα του χρόνου, μου ήρθε μια εικόνα στο μυαλό...
-
-
Περιμένετε λίγο να έρθει ο Δίας να σας περιλάβει που βάζεται Φερράρι και Πεζώ στο ίδιο τόπικ...αχαχα!!
Αυτό με το 'βυσνί θύελα, σούζα το αλογάκι' απλά κλαίω από τα γέλια!!!
-
Θυρεό και η ΑΕΛ!
Επίσης και η DACIA έχει θυρεό....
Peugeot 308 P5/Mk3 (2021)