-
Τα οποία τα αξίζει μέχρι τελευταίο cent, και σίγουρα πολύ περισσότερο από ζάντες, εξατμίσεις, bodykit και οθονούλες!
Αξίζει ειδικά αυτά που είναι φουλ αξιόπιστα!
Το θέμα είναι με την φορολογία που καθιστά τα AT απαγορευτικά γιατί αλλάζει κλίμακα.
- Πλέον έχει αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού και δεν επιβαρύνουν την τιμή τόσο πολύ
- Δεν αλλάζει πάντα κλίμακα.
-
Vdx wrote:
Αξίζει ειδικά αυτά που είναι φουλ αξιόπιστα!
Το θέμα είναι με την φορολογία που καθιστά τα AT απαγορευτικά γιατί αλλάζει κλίμακα.
- Πλέον έχει αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού και δεν επιβαρύνουν την τιμή τόσο πολύ
- Δεν αλλάζει πάντα κλίμακα.
Πλέον τα πράγματα είναι όντως καλύτερα.
-
Εγώ απορώ με την οπτική όσων απορρίπτουν τα αυτόματα γιατί δεν τους αρέσει να αποφασίζει το κιβώτιο ποια σχέση θα επιλεχθεί. Αφού το 99% των σύγχρονων αυτόματων κιβωτίων έχει και manual mode, που είναι το πρόβλημα; Είτε με τα puddles (καλύτερα) είτε με το λεβιέ (χειρότερα, αλλά απόλυτα αντίστοιχα με το λεβιέ των χειροκίνητων κιβωτίων) μπορείς να έχεις τον έλεγχο της επιλεγμένης σχέσης, όταν αποφασίσεις ότι έχεις διάθεση για οδήγηση.
-
Και να προσθέσω και κάτι ακόμα Χάρη (ΟΚ ίσως να μην αφορά όσους γράφουν εδώ):
-
Η πλειοψηφία των οδηγών δεν ξέρουν πότε να αλλάξουν σχέση και ποια είναι η σωστή σε κάθε συνθήκη
-
Τα νέα αυτοκίνητα σου λένε πότε να αλλάξεις για οικονομία (όλο αυτό δεν συζητάμε???), άρα στην ουσία πάλι το αυτοκίνητο 'επιλέγει' για εμάς.
-
-
Μερικά νέα renderings
https://www.autoblog.gr/2021/04/25/etsi-tha-einai-h-nea-skoda-fabia/
-
Εμένα τώρα γιατί μου αρέσει περισσότερο η Fabia από το Scala?
Το ίδιο και παλιότερα με το Rapid.
-
τουλάχιστον στην κορυφαια έκδοση που λογικα είναι αυτή που φαίνεται στην φωτογραφία
https://www.zougla.gr/automoto/news/article/terasties-psifiakes-o8ones-gia-ti-nea-skoda-fabia
-
Στις 4/5 η παρουσίαση της νέας Fabia
Στις 20:00 (ώρα Ελλάδας)
-
Μας έπριξαν.Μια το ενα φανάρι, μια το τιμονι, μια ο αεραγωγός μια το σύστημα πολυμέσων 12 ιντσων κτλ κτλ.
Σου λέει με δόσεις θα ο αγοράσεις, με δόσεις στο παρουσιάζω...
Λες και θα ανακοινωθούν οι κληρώσεις στο champions league το κανουν. Εδω που τα λέμε και για αυτο χεστηκαμε, αλλά λέμε τώρα.
-
Οι μόνοι που ίσως θα ασχοληθούν στην Ελλάδα με την νέα Fabia θα είναι ο Storm και ο Lap. Δεν νομίζω να συγκινηθεί κάποιος άλλος για τη νέα Fabia.
Και πάντα σε συνάρτηση με τις τιμές που θα ανακοινωθούν και τις εκδόσεις που θα φέρουν. Γιατί αν παίξει όπως η σημερινή Fabia με τις δύο τρομερές εκδόσεις 60ps / 95ps, τότε μάλλον θα πάει και το νέο μοντέλο στο Recycle Bin με συνοπτικές διαδικασίες.
-
Χαχα πες το ψέματα..
Παντως θα είναι 4.10μ.σε μήκος και με την νέα πλατφόρμα του vag για ην κατηγορία. Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo.
-
..κι όμως, φαίνεται σαν ένα σύγχρονο και ευρύχωρο B segment, με τη σωστή τιμή (χαμηλή) μπορεί να κάνει πολύ σοβαρές πωλήσεις.
-
Λοιπόν μη ξεχαστείτε. Σήμερα η παρουσίαση.
-
Πλ ωραίο evolutionary design, δείχνει αρκετά premium, τολμώ να πω ότι θυμίζει λίγο bmw series 1! Το εσωτερικό φαίνεται να είναι καλύτερο ακόμα και από το polo... Έδωσε τα ρέστα της η Skoda.
Το metallic Grey ή όπως αλλιώς λέγεται είναι πλ όμορφο
-
Χαχα πες το ψέματα..
Παντως θα είναι 4.10μ.σε μήκος και με την νέα πλατφόρμα του vag για ην κατηγορία. Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo.
Ασχέτως των προϊόντων, η Skoda έχει το καλύτερο μάρκετινγκ του γκρουπ.
Απόδειξη ότι τόσα χρόνια το Φάμπια είχε παρωχημένη πλατφόρμα και κανένας ντόρος πουθενά.
Και τώρα που θα πάρει την πλατφόρμα που το Ίμπιζα και το Πόλο είχαν από το 2017,
κόσμος βρίσκεται και πιστεύει ότι ...«θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo» δηλαδή κάποια μελλοντική !Ημαρτον.
-
Lap wrote:
Χαχα πες το ψέματα..
Παντως θα είναι 4.10μ.σε μήκος και με την νέα πλατφόρμα του vag για ην κατηγορία. Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo.
Ασχέτως των προϊόντων, η Skoda έχει το καλύτερο μάρκετινγκ του γκρουπ.
Απόδειξη ότι τόσα χρόνια το Φάμπια είχε παρωχημένη πλατφόρμα και κανένας ντόρος πουθενά.
Και τώρα που θα πάρει την πλατφόρμα που το Ίμπιζα και το Πόλο είχαν από το 2017,
κόσμος βρίσκεται και πιστεύει ότι ...«θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo» δηλαδή κάποια μελλοντική !Ημαρτον.
Simply clever!
-
petermeter wrote:
Lap wrote:
Χαχα πες το ψέματα..
Παντως θα είναι 4.10μ.σε μήκος και με την νέα πλατφόρμα του vag για ην κατηγορία. Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo.
Ασχέτως των προϊόντων, η Skoda έχει το καλύτερο μάρκετινγκ του γκρουπ.
Απόδειξη ότι τόσα χρόνια το Φάμπια είχε παρωχημένη πλατφόρμα και κανένας ντόρος πουθενά.
Και τώρα που θα πάρει την πλατφόρμα που το Ίμπιζα και το Πόλο είχαν από το 2017,
κόσμος βρίσκεται και πιστεύει ότι ...«θα φορά την νέα πλατφόρμα που θα έχει το μελλοντικό polo» δηλαδή κάποια μελλοντική !Ημαρτον.
Simply clever!
Αυτό ξαναπέσ'το ! Το πιο έξυπνο τμήμα μάρκετινγκ του γκρουπ.
Σαν την άλλη χαζομάρα που έχουν χάψει και πιστεύουν ορισμένοι, ότι είναι και πιο αξιόπιστα ας πούμε από Τογιότα.
Οίμέ...
-
Έχω την αίσθηση πως θα φορά τη νέα πλατφόρμα του ομίλου για το b seg. Όχι αυτήν του 2017.
-
https://www.netcarshow.com/skoda/2022-fabia/#2
Λοιπόν πάρα πολύ καλό φαίνεται.
Εχουμε έως και 9 αερόσακους !
Εχουμε τεράστιο χώρο αποσκευών
Εχουμε λεπτομέρειες όπως πίσω αεραγωγούς, εξτρα μήκος στο πισω έδρανο, πίσω υποβραχιονιο και πανοραμικη τεράστια γυαλλινη οροφή.
Εχουμε τον καλύτερο χώρο για τα γονατα των πισω στην κατηγορια
Επισης έχουμε εξαιρετικά συστήματα ενεργητικής ασφαλείας, πραγματικά πριν 5 ετη μια λιμουζίνα είχε τέτοια συστήματα
Εχουμε 0,28 cx αεροδυναμικό συντελεστή.
Γενικα έχουμε ένα πολύ καλό b seg αυτοκινητο
-
Ρε φίλε πραγματικά
πού το ξέρεις ας πούμε ότι έχει «τον καλύτερο χώρο για τα γονατα των πισω στην κατηγορια»
και όχι τον ίδιο λχ με το Πόλο και το ίμπιζα;Και όχι
δεν υπάρχει ακόμα καμία «νέα πλατφόρμα του ομίλου για το b seg» πουθενά
θα έχει την πλατφόρμα που το Πόλο και το Ίμπιζα είχαν από το 2017 : την MQB A0 .Εύγε στο μάρκετινγκ που κάνει το μαύρο άσπρο λέω εγώ.
Skoda Fabia MK4 2021