Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Ypsilon 2022
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Lancia Ypsilon 2022
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    25
    121
    35181
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nolimit14 last edited by

      https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ta_senaria_epistrofis_tis_lancia_ypsilon-7736315/

      Άραγε το όλο εγχείρημα θα γίνει στη πραγματικότητα ή θα μείνουμε μόνο στις φωτογραφίες;

      Εμένα πάντως μου αρέσει σαν σχέδιο.

      Κάποτε Fiat/Alfa Romeo/Lancia έβγαζαν πολύ ωραία αμάξια.Τα τελευταία χρόνια όμως έπεσαν σε λήθαργο.Μακάρι τώρα που δημιουργήθηκε η Stellantis να βγουν αξιόλογα οχήματα.

      Αναμένουμε επίσης την επόμενη γενιά του Punto και την επόμενη γενιά της Giulietta.Επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι ακόμα αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nolimit14 last edited by

        https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/ta_senaria_epistrofis_tis_lancia_ypsilon-7736315/

        Άραγε το όλο εγχείρημα θα γίνει στη πραγματικότητα ή θα μείνουμε μόνο στις φωτογραφίες;

        Εμένα πάντως μου αρέσει σαν σχέδιο.

        Κάποτε Fiat/Alfa Romeo/Lancia έβγαζαν πολύ ωραία αμάξια.Τα τελευταία χρόνια όμως έπεσαν σε λήθαργο.Μακάρι τώρα που δημιουργήθηκε η Stellantis να βγουν αξιόλογα οχήματα.

        Αναμένουμε επίσης την επόμενη γενιά του Punto και την επόμενη γενιά της Giulietta.Επίσημα δεν έχει ειπωθεί κάτι ακόμα αλλά προς τα εκεί πηγαίνει.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Έλα ρε Lancia-ρα!

          Ότι να' ναι αυτή η Fiat, τόσα ιστορικά σήματα και τα κατέστρεψε κυριολεκτικά.

          Μοντέλο δεκαετίας, και σε design στέκεται ακόμη και σήμερα και δείχνει ομορφότερο από πολλά 2019-2020-2021 μοντέλα.

          Αν αλλάξει κατηγορία και πάει Β όμως, δεν είμαι σίγουρος ότι θα έχει τόσο κοινό. Καλύτερα να μείνει στα Α σαν λίγο μεγαλύτερο και ακριβότερο 500.

          Και Punto και Υ και όλα τα PSA στο Β, θα γίνει χαμός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 11
          • C
            criuser last edited by

            Εγώ το έχω πει ότι η Λάντσια θα ξανβγεί , σαν ιταλική Ντι Ες

            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 9
            • L
              lap last edited by

              https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/

              Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!

              Ακομα και σημερα στεκει ανετα.

              Έργο τέχνης ειναι!

              Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση

              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • N
                nolimit14 @lap last edited by

                https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/

                Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!

                Ακομα και σημερα στεκει ανετα.

                Έργο τέχνης ειναι!

                Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση

                Να σου πω την αλήθεια αυτή δεν μου άρεσε καθόλου...οι δύο πρώτες γενιές όμως που βγαίναν τις δεκαετίες 1980 και 1990...άλλη φάση...ίσως από τα καλύτερα οχηματα ever!

                Μακάρι να επέστρεφε και η Delta με το πάτωμα EMP2 του C4 και των μελλοντικών 308/Astra/DS4/Giulietta...

                Πάντως αν το χειριστούν καλά το θέμα εκεί στην Stellantis δεν θα χάσουν.

                Ήδη τα Corsa/Mokka/208/2008 είναι πολύ καλές επιλογές.Και αν κρίνω από τα μελλοντικά πλάνα(νέα C5,Astra,DS4,308 του χρόνου,νέα C3,Insignia,Punto,Ypsilon και μικρό SUV Alfa Romeo σε 2 χρόνια,κατά 99% νέα Giulietta σε 3 χρόνια κλπ)το μέλλον προδιαγράφεται λαμπρό.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • T
                  trancer last edited by

                  Πόσο όμορφη η υψιλον όντως. Για να μη μιλήσουμε για σχεδίαση και ποιότητα εσωτερικού. Όσοι τυχεροί έχουν και την platino έχει εξοπλισμό άλλης κατηγορίας magic parking δέρματα φοβερή ποιότητας κτλ? Σε σχεδίαση κάνει πλάκα ακόμα σε όλα τα αντίστοιχης κατηγορίας οχήματα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 10
                  • L
                    lap last edited by

                    Ειχα οδηγησει την 1.4 ( ή ηταν 1250 κ εκ....δεν θυμαμαι)  με τα 77 αλογα. Μεχρι τα 110 χλμ/ωρα πηγαινε υπερανετα μετα ξαφνικα σαν να εχανε δυναμη....λιγα αλογα.

                    Ωραιο εσωτερικο. Ωραια αισθηση ποιότητας αλλα στενο. Δεν χωρουσαν τα ποδια μου. Αν ειχε τις ταχυτητες κατω χαμηλα θα ηταν μια χαρα.

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                    • T
                      trancer last edited by

                      Η τελευταια γενιά για την οποία μιλάμε δεν βγήκε ποτέ 1,4

                      900 κυβικά και 1200 κυβικά βενζίνα και 1300 κυβικά πετρέλαιο

                      Ο 1,2 ήταν ο 8βαλβιδος του punto mk2 καθαρά για λόγους χαμηλών ρύπων. Αξιοπρεπής στη πόλη αλλά μέχρι κει.Οσον αφορα τους χώρους μιλάμε για ένα τραβηγμένο 500αρακκ  (δεν έχει τους χώρους του grande punto) ωστόσο η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή και βοηθάει πολύ στην καθημερινότητα.

                      Υπαρχει άλλο αμάξι σε αυτή τη κατηγορία 10 ετών που να γυρνάς να το κοιτάς ακόμα?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • L
                        lap last edited by

                        Οχι σε αυτο συμφωνω. Ειναι πολυ κομψο...καμια αντίρρηση. Εχω πιασει τον εαυτο μου οταν χαζευω στην κινηση να σκεφτομαι το ιδιο. Λεω κοιτα πως εξυπνη σχεδιαση και κομψη σχεδιαση!

                        Υ.γ τοτε 1,2 ηταν.... νομιζω η platinum! Με κατι δερματα σκουρα μπλε μεσα. Θυμαμαι πως ειχε ροπη αρκετα χαμηλα χψρις κραδασμους, χωρις τιποτα. Πολυ καλη αναρτηση, πολυ καλη ηχομονωση, πολυ καλο κιβωτιο ολα πολυ καλα.

                        ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • D
                          dublin @trancer last edited by

                          Η τελευταια γενιά για την οποία μιλάμε δεν βγήκε ποτέ 1,4

                          900 κυβικά και 1200 κυβικά βενζίνα και 1300 κυβικά πετρέλαιο

                          Ο 1,2 ήταν ο 8βαλβιδος του punto mk2 καθαρά για λόγους χαμηλών ρύπων. Αξιοπρεπής στη πόλη αλλά μέχρι κει.Οσον αφορα τους χώρους μιλάμε για ένα τραβηγμένο 500αρακκ  (δεν έχει τους χώρους του grande punto) ωστόσο η θέση οδήγησης είναι αρκετά ψηλή και βοηθάει πολύ στην καθημερινότητα.

                          Υπαρχει άλλο αμάξι σε αυτή τη κατηγορία 10 ετών που να γυρνάς να το κοιτάς ακόμα?

                          +1

                          3 άτομα που ξέρω τα έχουν κρατήσει (2 κοπέλες, και δεν τα αλλάζουν με τίποτα).

                          Είπαμε, δεν είναι όλα νούμερα, καταναλώσεις, στροφές, επιδόσεις, το σημαντικό είναι να θες να μπεις μέσα, και όταν είσαι μέσα να μην βλαστημας τη στιγμή που μπήκες σε κάτι αδιάφορο ή απεχθές.

                          Οπότε είναι αρκετά υποκειμενικό το θέμα.

                          Άλλοι τη βρίσκουν με το προηγούμενο Leon, άλλοι με Κορεατιλα, άλλοι με Ιαπωνιλα άλλοι με Γαλλιλα.

                          Αν άρεσαν σε όλους τα ίδια θα ήταν ένας πολύ βαρετός κόσμος.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • H
                            harisma23 last edited by

                            Είχα οδηγήσει το αντίστοιχο Grande Punto με τον 1.4 με τα 77 άλογα, καινούριο με 3.000 Km, για μια βδομάδα και περί τα 1.000 Km στην Ιταλία, σε πάσης φύσεως δρόμους. Απίστευτα ξεπερασμένο σε οδική συμπεριφορά και κινητήρα αυτοκίνητο, κακό στους περισσότερους τομείς με σπάνιες εκλάμψεις μετριότητας. Οπότε πραγματικά δυσκολεύομαι να πιστέψω ότι το αντίστοιχο Ypsilon ήταν κάτι περισσότερο από ένα αντίστοιχα ξεπερασμένο οδηγικά αυτοκίνητο, με ομολογουμένως ωραίο design όμως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 10
                            • N
                              nolimit14 last edited by

                              Τα καλύτερα αμάξια βγήκαν τις δεκαετίες 1970 1980 και 1990.Τότε ειδικά οι Ευρωπαίοι κένταγαν.
                              Golf mk1 mk2,Scirocco mk1,Kadett,Ascona,Astra F,Vecta A,Escort,Sierra,Renault 5,Renault 19,Citroen GSA,Fiat 131,Lancia Delta,Alfa Romeo Alfasud μερικά από αυτά τα καλά.
                              Από το 2000 και μετά μου φαίνονται άνοστα τα περισσότερα.Αδιάφορα,πως να το πω.
                              Τα τελευταία 2-3 χρόνια περίπου έχουν αρχίσει και ξαναβγαίνουν ωραία σχέδια.Έχουν επαναφερθεί και χρώματα σαν το πράσινο και το πορτοκαλί που ήταν διάσημα τα παλιά χρόνια.

                              Γι αυτό ξαναλέω ότι αν τα ζυγίσουν καλά τα πράγματα θα ξαναθυμηθούμε στιμες 70's 80's 90's.

                              Η αλήθεια όμως είναι ότι στην περίπτωση των Ιταλών γίναν λάθη.Από εκεί που έβγαζαν διαμάντια σαν τα Ritmo,Mirafiori,Tipo,Brava,Alfasud,Alfetta,155,Giulia,Fulvia,Delta,Beta κλπ κλπ η Fiat έμεινε με ένα μοντέλο σχεδόν 15ετίας σε διάφορες παραλλαγές(500),ένα μοντέλο δεκαετίας(Panda)και το Tipo,η Alfa με 2 μοντέλα εκτός ελληνικής πραγματικότητας(2000 κυβικά+)Giulia και Stelvio και η Lancia με την Ypsilon 10ετίας μόνο στην Ιταλία.

                              Τώρα όμως φαίνεται πως αλλάζει αυτό...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • realzeus
                                realzeus @nolimit14 last edited by

                                Tα καλύτερα αμάξια βγήκαν τις δεκαετίες 1970 1980 και 1990.

                                Τα καλύτερα αυτοκίνητα βγαίνουν όσο προοδεύουν. Δεν υπάρχει καν σύγκριση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                • gatoz
                                  gatoz @lap last edited by

                                  https://trcoff.gr/news/car-of-week-lancia-delta-18-di-turbo/

                                  Εννοείται πως ειναι ακομα πολύ σύγχρονη σχεδιαστικά (η Υψιλον) αλλα αυτη ηταν εξαιρετικη. Η Δέλτα!

                                  Ακομα και σημερα στεκει ανετα.

                                  Έργο τέχνης ειναι!

                                  Υ.γ 32 κιλα ροπης απο τις 1400 σ.α.λ ....χαχαχα, αλλη φάση

                                  τι εγινεν ρε λαπη? σου αρεζουν τα αμαξια μου? πραγματι κουκλαρα και αμαξαρα. οσα και να επινε χαλαλι της, σημασια στο τελειωμα οτι καταπινε.

                                  #milf-a-man

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • N
                                    nolimit14 last edited by

                                    δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...

                                    https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis

                                    Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...

                                    Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dublin @nolimit14 last edited by

                                      δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...

                                      https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis

                                      Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...

                                      Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...

                                      κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                      • N
                                        nolimit14 @dublin last edited by

                                        NoLimit14 wrote:

                                        δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...

                                        https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis

                                        Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά...

                                        Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...

                                        κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..

                                        https://www.auto-news.gr/2021/01/stellantis-lancia-ds-chrysler-dodge.html?m=1&fbclid=IwAR1cikNrDJiq-45lD3ueeIsxN0Q5TMGcJ8pTT6OXq1vZFUTnJq2fuSuz4ys

                                        Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...

                                        Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • D
                                          dublin @nolimit14 last edited by

                                          Dublin wrote:

                                          NoLimit14 wrote:

                                          δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...

                                          https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis

                                          Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά..

                                          Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...

                                          κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..

                                          https://www.auto-news.gr/2021/01/stellantis-lancia-ds-chrysler-dodge.html?m=1&fbclid=IwAR1cikNrDJiq-45lD3ueeIsxN0Q5TMGcJ8pTT6OXq1vZFUTnJq2fuSuz4ys

                                          Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...

                                          Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...

                                          Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati και Jeep, Dodge, Chrysler και Ram.

                                          Vauxhall/Abarth δεν είναι εταιρίες κανονικές, επιζούν και έτσι όπως είναι με 20 άτομα προσωπικό η κάθε μία. Τα Αμερικάνικα δεν τα ξέρω, ας κόψουν όποιον θέλουν.

                                          Αφού κινητήρες, πατώματα, κιβώτια θα είναι τα ίδια, ας βγάζουν παρεμφερή αυτοκίνητα με εξειδίκευση το καθένα στον τομέα του όπως τώρα ίδιο πάτωμα 2008, C4, Mokka, και το νέο Alfa, ας βγάλει και ένα πολυτελές η Lancia/DS (έχει η DS αλλά είναι μουφα) και η Fiat ας βγάλει ένα Tipo πάνω στην πλατφόρμα αυτή με 12.000 να χτυπήσει τη Dacia. Θα χαρά μου ακούγεται, τσάμπα θα τα βγάζουν, ταμπλό, κουμπάκια, διακόπτες, υφάσματα/δέρματα, τιμόνια και εξωτερική εμφάνιση θα αλλάζουν, σιγά το κόστος.

                                          Ποια θα είναι η upmarket εταιρία του ομίλου; Θα κατεβάσουν κάτω την Maserati με νορμάλ αυτοκίνητα και ταυτόχρονα θα ανεβάσουν την Peugeot για να βρεθούν κάπου στη μέση ή η Alfa θα πάρει και αυτόν τον ρόλο (εκτός των sport ημι-premium/premium;).

                                          Ποιός θα παρέχει premium με εστίαση στην άνεση και την πολυτέλεια; Θα δεχθεί η Alfa να βγάζει χαλαρά οικογενειακά; Είναι ποτέ δυνατόν;

                                          Νομίζω μία από τις Lancia/DS πρέπει να μείνει, θα προτιμούσα Lancia φυσικά. Οι Γάλλοι δεν το έχουν βρει ακόμη, θέλουν 1-2 γενιές ακόμη, αλλά έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ότι υπάρχουν!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                          • N
                                            nolimit14 @dublin last edited by

                                            NoLimit14 wrote:

                                            Dublin wrote:

                                            NoLimit14 wrote:

                                            δεν θα υλοποιηθεί τελικά το project...

                                            https://www.caroto.gr/2021/01/07/lancia-kai-chrysler-kindinevoun-na-xathoun-pethanoun-stelllantis

                                            Κατά 99% η Lancia αλλά και η Chrysler τελειώνουν οριστικά..

                                            Κρίμα πάντως για μια θρυλική φίρμα να καταλήξει έτσι...

                                            κρίμα, την έφαγε η DS μάλλον..

                                            https://www.auto-news.gr/2021/01/stellantis-lancia-ds-chrysler-dodge.html?m=1&fbclid=IwAR1cikNrDJiq-45lD3ueeIsxN0Q5TMGcJ8pTT6OXq1vZFUTnJq2fuSuz4ys

                                            Κατά 99% 'σβήνει' και η DS...όπως και η Dodge αλλά και η Chrysler...

                                            Μου φαίνεται στο τέλος θα μείνουν μόνο Citroen,Peugeot,Opel,Fiat,Alfa και Jeep...

                                            Peugeot, Citroen, DS, Opel, Vauxhall, Fiat, Lancia, Alfa Romeo, Abarth, Maserati και Jeep, Dodge, Chrysler και Ram.

                                            Vauxhall/Abarth δεν είναι εταιρίες κανονικές, επιζούν και έτσι όπως είναι με 20 άτομα προσωπικό η κάθε μία. Τα Αμερικάνικα δεν τα ξέρω, ας κόψουν όποιον θέλουν.

                                            Αφού κινητήρες, πατώματα, κιβώτια θα είναι τα ίδια, ας βγάζουν παρεμφερή αυτοκίνητα με εξειδίκευση το καθένα στον τομέα του όπως τώρα ίδιο πάτωμα 2008, C4, Mokka, και το νέο Alfa, ας βγάλει και ένα πολυτελές η Lancia/DS (έχει η DS αλλά είναι μουφα) και η Fiat ας βγάλει ένα Tipo πάνω στην πλατφόρμα αυτή με 12.000 να χτυπήσει τη Dacia. Θα χαρά μου ακούγεται, τσάμπα θα τα βγάζουν, ταμπλό, κουμπάκια, διακόπτες, υφάσματα/δέρματα, τιμόνια και εξωτερική εμφάνιση θα αλλάζουν, σιγά το κόστος.

                                            Ποια θα είναι η upmarket εταιρία του ομίλου; Θα κατεβάσουν κάτω την Maserati με νορμάλ αυτοκίνητα και ταυτόχρονα θα ανεβάσουν την Peugeot για να βρεθούν κάπου στη μέση ή η Alfa θα πάρει και αυτόν τον ρόλο (εκτός των sport ημι-premium/premium;).

                                            Ποιός θα παρέχει premium με εστίαση στην άνεση και την πολυτέλεια; Θα δεχθεί η Alfa να βγάζει χαλαρά οικογενειακά; Είναι ποτέ δυνατόν;

                                            Νομίζω μία από τις Lancia/DS πρέπει να μείνει, θα προτιμούσα Lancia φυσικά. Οι Γάλλοι δεν το έχουν βρει ακόμη, θέλουν 1-2 γενιές ακόμη, αλλά έχουν το συγκριτικό πλεονέκτημα ότι υπάρχουν!

                                            Η Vauxhall ουσιαστικά είναι η Αγγλική Opel...η Abarth η σπορ 'σειρα' της Fiat...

                                            Σε αυτό που λες έχεις δίκιο...μπορούσαν να φτιάξουν την νέα Ypsilon στο πάτωμα CMP(Corsa,208)και την Delta στο πάτωμα EMP2(308).Το ίδιο θα μπορούσε να γίνει με τα Punto/Tipo της Fiat.

                                            Η DS δεν κάνει πολύ καλές πωλήσεις αλλά έχει κάποια μοντέλα και όλο και κάτι κινείται.Η Lancia από την άλλη έχει μόνο την Ypsilon 10ετίας και μόνο στην Ιταλία.Με αυτό το σκεπτικό δεν αξίζει η αναβίωση σύμφωνα με κάποιους.

                                            Όσο για την Alfa ακούγεται έντονα ότι το 2023 θα βγει η νέα Giulietta στο πάτωμα EMP2.Τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα.

                                            Νομίζω σήμερα ολοκληρώνεται η συγχώνευση PSA-FCA,συνεπώς η δημιουργία της Stellantis...

                                            Αναμένουμε λοιπόν...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr