-
Εν συντομια, περιμενω παιδι τον Ιανουαριο και εχοντας μικρο αυτοκινητο 15ετιας κινουμαι για αγορα καινουριου με μικροτερη καταναλωση (το σημερινο καιει 9lt/100km) και καλυτερους χωρους με στοχο χρηση 10ετιας.
Κινουμαι 95% Αθηνα με 1 ταξιδι το χρονο και ~1000km/μηνα
Θα ηθελα κατι κοντα στα 20.000 αλλα γενικα το βλεπω σε TCO 10ετιας αναλογα και το καυσιμο.
Ενας απο τους λογους της επιλογης Bsuv σαν κατηγορια ειναι οτι δε θα ηθελα να ξεφυγει το μηκος για να μη ζορισει πολυ το παρκαρισμα στην Αθηνα, οποτε για παραδειγμα ας αποφυγουμε περιπτωσεις εξαιρετικων τιμων C-Suv οπως Grandland.
Εχω μια συμπαθεια γενικα σε Japan και αντιπαθεια σε VAG, αλλα δε θελω να σας επηρεασει ιδιαιτερα αυτο, αφου αλλωστε υπαρχει θεμα απο Japan μερια στην κατηγορια. Επισης εχω ενα θεμα στο να αγορασω αυτοκινητο που προκειται συντομα να αλλαξει μοντελο, θελω γενικα να ειναι φρεσκο οτι παρω μιας και θα το κρατησω 10 χρονια.
Ενας προβληματισμος που εχω για την κατηγορια γενικοτερα ειναι το κατα ποσο κινουνται ικανοποιητικα με κινητηρες των ~100 αλογων, αλλα και τι παιζει με την καταναλωση αφου εχω συμβιβαστει πως δυσκολα θα παω σε πετρελαιο με τη χρηση που κανω αλλα και τις τιμες που εχουν (στις μεσαιες εκδοσεις).
Ακουω προτασεις!
-
Εν συντομια, περιμενω παιδι τον Ιανουαριο και εχοντας μικρο αυτοκινητο 15ετιας κινουμαι για αγορα καινουριου με μικροτερη καταναλωση (το σημερινο καιει 9lt/100km) και καλυτερους χωρους με στοχο χρηση 10ετιας.
Κινουμαι 95% Αθηνα με 1 ταξιδι το χρονο και ~1000km/μηνα
Θα ηθελα κατι κοντα στα 20.000 αλλα γενικα το βλεπω σε TCO 10ετιας αναλογα και το καυσιμο.
Ενας απο τους λογους της επιλογης Bsuv σαν κατηγορια ειναι οτι δε θα ηθελα να ξεφυγει το μηκος για να μη ζορισει πολυ το παρκαρισμα στην Αθηνα, οποτε για παραδειγμα ας αποφυγουμε περιπτωσεις εξαιρετικων τιμων C-Suv οπως Grandland.
Εχω μια συμπαθεια γενικα σε Japan και αντιπαθεια σε VAG, αλλα δε θελω να σας επηρεασει ιδιαιτερα αυτο, αφου αλλωστε υπαρχει θεμα απο Japan μερια στην κατηγορια. Επισης εχω ενα θεμα στο να αγορασω αυτοκινητο που προκειται συντομα να αλλαξει μοντελο, θελω γενικα να ειναι φρεσκο οτι παρω μιας και θα το κρατησω 10 χρονια.
Ενας προβληματισμος που εχω για την κατηγορια γενικοτερα ειναι το κατα ποσο κινουνται ικανοποιητικα με κινητηρες των ~100 αλογων, αλλα και τι παιζει με την καταναλωση αφου εχω συμβιβαστει πως δυσκολα θα παω σε πετρελαιο με τη χρηση που κανω αλλα και τις τιμες που εχουν (στις μεσαιες εκδοσεις).
Ακουω προτασεις!
-
Δε πας να δεις το C3 Aircross του Storm που είναι στα 15; Καλή περίπτωση.
-
2008, Captur και Puma είναι η κορυφή για μένα και όλα τελευταία μοντέλα.
2008, T Roc και Kamiq από χώρους με το C3 Aircross μπαλαντέρ αλλά και παλιότερο μοντέλο.
-
παρε κατι αντρικο, αξιοπιστο και οχι κατι φανταχτερο σημερα, μπουρουχα αυριο. δηλαδη παιρνεις βιταρα και τελος. βασικα κανε σε ολα τεστ ντράιβ και στο τελος κανε και στο βιτ. αντε γεια. οσο για μεταπωληση, για ψαξε βιτ τουρμπατο πχ του 2015-16-17 και αναλογο γερμανογαλλικο σε ηλικια. γατος7 ομιλησε.
-
Το Vitara ρε γμτ απεξω μια χαρα ειναι, μεσα ομως ηταν απογοητευση. Οταν πηγα στη suzuki ειχαν και το βασικο μοντελο βεβαια, αλλα τοσο σπαρτιατικο δε περιμενα. Το Scross που δε το ειχα στα υποψη παλευοταν μεσα.
Το 2008 σε allure μου αρεσε πολυ. Σε πετρελαιο ειναι πανακριβο σε αυτη την εκδοση 5000 διαφορα με το active). Σε βενζινη ειναι ΟΚ , αλλα την παλευει με 100 αλογακια? Καταναλωση?
Στα πιο πολλα κολαω στον κινητηρα. Πετρελαιο μου λενε δεν κανει για τη χρηση μου, και η αληθεια ειναι οι μεσαιες εκδοσεις ειναι αφυσικα ακριβες.
LPG του Captur φοβαμαι μετα τα 5 χρονια εγγυησης τι θα γινει. Οποτε γενικα κοιταζω αν καποιο ειναι οικονομικο βενζινης, η πετρελαιο χωρις να ξεφευγει η αρχικη, η αν πειστω οτι το Arona cng την παλευει με 90 αλογα
-
Ξέχνα Κούγκα, είναι πολύ πάνω από τα 20 καφετιά. 2008 και Τροκ οριακά και στην πιο απλή τους μορφή, δεν ξέρω αν αξίζει. Βασικά κοιτάς Κατούρ, Καμικ, Σετρουά ερκρος και Βιτάρα.
-
Για μένα στα χρήματα που κοιτάς, πέρα από μεταχειρισμένα, κοίτα Duster (βγαίνει και LPG) και Vitara. Και τα δύο μέσα έιναι αρκετά απλά, αλλά τουλάχιστον θα έχεις αυτοκίνητο κούτας με την εγγύησή του. Αν δεν σε ενδιαφέρει η 4κίνηση πέφτουν αρκετά οι τιμές τους.
Σε μεταχειρισμένο έχεις μερικές επιλογές ακόμα...
-
Υγραέριο ή φυσικό αέριο, αυτά θα κοιτούσα αν ήθελα αμάξι ΤΩΡΑ. (Γιατί αν μπορούσα να περιμένω κάνα χρόνο ακόμα κι είχα εξασφαλισμένη τη βραδινή φόρτιση, θα πήγαινα για ηλεκτρικό. Με τη χρήση που κάνεις, θα σου ήταν λουκούμι. Σε κάνα χρόνο όμως, να έχουν βγει κι άλλα μοντέλα και να έχουνε πέσει λίγο οι τιμές).
Στα δικά σου λοιπόν (κι εφόσον δεν καίγεσαι για αυτόματο κιβώτιο), έχεις τέσσερις επιλογές:
Kamiq + Aroma CNG
Duster + Captur LPG
Τα δυο πρώτα προϋποθέτουν να βρίσκεσαι κοντά σε πρατήριο, ενώ ενδέχεται να σε ταλαιπωρήσει στο ετήσιο ταξίδι.
Τα δύο επόμενα είναι τελείως ξένοιαστα, σα να είχες βενζίνη. Όσο για την αξιοπιστία τους, μη φοβάσαι κανένα από τα τέσσερα.
-
Επειδή κ εγώ ήμουν πριν έναν χρόνο ακριβώς στην ίδια κατάσταση με εσένα (αγόρασα λόγω νέου μέλους στην οικογένεια το renegade σαν σήμερα πριν ένα χρόνο, γεννήσαμε φέτος τον Ιούνιο) να σου πω την ταπεινή άποψη μου.
Πιστεύω πως αν το τωρινό σου αμάξι δεν είναι κάποιο ερείπιο κ έχει κάποιους στοιχειώδεις χώρους, είναι καλύτερα να περιμένεις λίγο ακόμα γιατί :
Α. Covid κ περιορισμός μετακινήσεων μέχρι την άνοιξη έτσι όπως πάει το πράγμα (άρα δεν θα το χαρείς όσο θέλεις το καινούριο) + υπάρχει μια οικονομική αβεβαιότητα για ανοίγματα στην αγορά γενικότερα
Β. Με το νεογέννητο δεν θα κάνετε μετακινήσεις τουλάχιστον για το πρώτο δίμηνο. Άρα τους χώρους για το μωρό δεν θα τους χρειαστείτε αμεσα
Γ. Αφού πετρέλαιο δεν κολλάει στην περίπτωση σου κ σε ενδιαφέρει να πάρεις αμάξι με ορίζοντα δεκαετίας, γιατί να μην περιμένεις να ψαχτείς με υβριδικά (τύπου τογιοτα ή mild) που σε ένα χρόνο από τώρα θα υπάρχουν περισσότερα μοντέλα? Άρα λιγότερο καύσιμο κ λιγότερα τέλη
-
Το Honda Jazz κουμπώνει ακριβώς στις απαιτήσεις σου.
Χώροι ίσως ανώτεροι από πολλά B SUV, κατανάλωση ελάχιστη εντός πόλης (ως υβριδικό που είναι), πολύ βολικό και ξεκούραστο για αστική χρήση και made in Japan.
Καλορίζικο και καλοτάξιδο!
-
Το σημερινο αυτοκινητο εκτος απο 15ετιας ειναι και μικρο (colt cz3) οποτε ισως εχω θεμα ακομα και για το καροτσι.
Επειδη δινω μια αλφα σημασια στην καταναλωση μιας και θα ηθελα να μειωσω τα μηνιαια εξοδα, το φυσικο αεριο το σκεφτομαι σοβαρα, και μαλλιστα πριν λιγο καιρο ειχα σχεδον καταληξει να παρω το νεο Leon με το που ερθει σε TGI (Μαρτη μου εχουν πει). Στη λογικη οτι ειναι φρεσκο αυτοκινητο, πολυ ωραιοι χωροι, ανετος κινητηρας για οτιδηποτε και μου αρεσει και ενφανησιακα. Απλα κολωσα λιγο στο οτι ειναι 4.4μ και εχει κακη κατανομη χωρου για τη δικη μου χρηση (αεροδρομιο για τους πισω επιβατες, μικρος χωρος αποσκευων εθδικα στο cng).
Τα bsuv απο την αλλη μου δινουν καλυτερο χωρο αποσκευων με μθκροτερο μηκος που το θελω για παρκαρισμα στην Αθηνα, και δε με χαλαει η αποσταση απο το εδαφος για το καλοκαιρι που το σπιτι στο νησι ειναι σε χωματοδρομους.
Σε cng το Arona το κοιταζω. Ξερω βεβαια οτι ερχεται facelift μαλλον του χρονου και φοβαμαι οτι τα 90 αλογα δε θα την παλευουν με τα 1308 κιλα του.
Στα λεφτα παιζω και μεχρι 22k πχ απλα δε θελω να πιασω την επομενη κατηγορια, και ειδικα εφοσον θα παω σε κατ βενζινης αποτι φαινεται, δε θελω να πληρωσω και τιμη αγορας οσο ενα CHR που και μια κατηγορια πανω ειναι, και υβριδικο...
-
Όπα με 22 παίρνεις και Puma ST Line και αλλάζει λίγο το σκηνικό... Το έχεις δει;
-
Το σημερινο αυτοκινητο εκτος απο 15ετιας ειναι και μικρο (colt cz3) οποτε ισως εχω θεμα ακομα και για το καροτσι.
Επειδη δινω μια αλφα σημασια στην καταναλωση μιας και θα ηθελα να μειωσω τα μηνιαια εξοδα, το φυσικο αεριο το σκεφτομαι σοβαρα, και μαλλιστα πριν λιγο καιρο ειχα σχεδον καταληξει να παρω το νεο Leon με το που ερθει σε TGI (Μαρτη μου εχουν πει). Στη λογικη οτι ειναι φρεσκο αυτοκινητο, πολυ ωραιοι χωροι, ανετος κινητηρας για οτιδηποτε και μου αρεσει και ενφανησιακα. Απλα κολωσα λιγο στο οτι ειναι 4.4μ και εχει κακη κατανομη χωρου για τη δικη μου χρηση (αεροδρομιο για τους πισω επιβατες, μικρος χωρος αποσκευων εθδικα στο cng).
Τα bsuv απο την αλλη μου δινουν καλυτερο χωρο αποσκευων με μθκροτερο μηκος που το θελω για παρκαρισμα στην Αθηνα, και δε με χαλαει η αποσταση απο το εδαφος για το καλοκαιρι που το σπιτι στο νησι ειναι σε χωματοδρομους.
cng το Arona το κοιταζω. Ξερω βεβαια οτι ερχεται facelift μαλλον του χρονου και φοβαμαι οτι τα 90 αλογα δε θα την παλευουν με τα 1308 κιλα του.
Στα λεφτα παιζω και μεχρι 22k πχ απλα δε θελω να πιασω την επομενη κατηγορια, και ειδικα εφοσον θα παω σε κατ βενζινης αποτι φαινεται, δε θελω να πληρωσω και τιμη αγορας οσο ενα CHR που και μια κατηγορια πανω ειναι, και υβριδικο...
Το Arona δεν έχει χώρο αποσκευών λιγότερο από 300λιτρα; Δεν σου να κάνει με τίποτα το CNG αν ισχύει.
Πήγαινε δες τα 2008/Captur/Puma/Kamiq, θα σε καλύπτουν σίγουρα και έχουν μία χαρά καταναλώσεις και επιδόσεις. Κάτι θα κερδίσεις κάτι θα χάσεις ανάλογα το αυτοκίνητο, κάνε τη σούμα σου κ θα δεις. Κάποιος γρηγορότερο, κάποιο μεγαλύτερο πίσω, κάποιο μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, κάποιο ομορφότερο, κάποιο οικονομικότερο.
Νομίζω είπες 10.000χλμ το χρόνο; Δεν θες πετρέλαιο άρα, το 2008 Allurr στα 22.500 με δώρο το χρώμα είναι εντυπωσιακή και ουσιαστική επιλογή, αν σε καλύπτουν οι χώροι πίσω του Puma και δεν σε χαλάει το εσωτερικό του, είναι γρηγορότερο στα ίδια χρήματα και Kamiq value for money στα VAG και περισσότερο σύγχρονο από το ελαφρώς παρωχημένο Arona.
-
Το Puma κουκλακι (με το jazz ξερναω παρεπιπτοντως μια που αναφερθηκε, και τι τιμη ειναι αυτη? Κανει το yaris να φαινεται φτηνο).
Οι πισω χωροι κακοι αλλα δε τα χαλαμε εκει. Με τον κινητηρα δε ξερω τι να περιμενω σε καταναλωση, κανει τιποτα το mhev?
Και το Juke μου αρεσει και εχει καλες τιμες, 20.400 η n connecta. Αλλα και εκει δε ξερω τι θα επρεπε να περιμενω σε καταναλωση απο τον 117αρη...
-
https://www.car.gr/31422593-seat-leon-style-st-1-5-cc-tgi-130-hp
Σούπερ χώροι, επαρκής δύναμη, λυμένα τα προβλήματα νεότητας, με έκπτωση λόγω νέου μοντέλου. Γενικώς, στη δεκαετία θα έχεις γλιτώσει τα 2/3 των χρημάτων σε σχέση με ένα σουβλάκι βενζίνης στα 22 χιλιάρικα.
Όμως, δεν είναι ψηλό κι έχει βγει το καινούριο.
-
Eκτός από την 4άδα 2008/captur/puma/kamiq δε ρίχνεις μια ματιά σε juke,κορεάτες και γιατί όχι και fiat 500x 1.0; (εκτός αν ήδη έχεις δει και τα έχεις αποκλείσει).
Το juke με πολύ καλό εξοπλισμό έως 20.900 καλό πορτμπαγκάζ 420lt.Μειονεκτεί κάπως σε κατανάλωση για 1000άρη (~7,5) κι επιδόσεις.
Ηyundai kona -o.κ. πορτμπαγκάζ 361λτ-, αλλά στα υπόλοιπα έχει αρκετά + .Συγκρατείσαι κάτω από τις 20.000 (με πολύ καλό εξοπλισμό) με τον 1.0 120hp,κατανάλωση απ'ότι βλέπω γύρω στο 6,5 (sprintmonitor),5ετή εγγύηση,καλή απόσταση από το έδαφος (17εκ.),μήκος 4,16μ. Επίσης και τα hatch του ομίλου (ceed/i 30) είναι καλή πρόταση με τον ίδιο κινητήρα. Πάλι συγκρατείσαι κάτω από 20.000 με καλό εξοπλισμό και μήκος 4.31μ και 4.34μ. αντίστοιχα, ίδια περίπου κατανάλωση,εγγύηση 5ετής ή 7ετής κι έχεις πορτμπαγκάζ ~400lt.
To 500x 1.0 έχει κι αυτό τιμές
-
Στο είπαν και πιο πάνω , δες του Στόρμ εδώ μέσα .
https://www.car.gr/33545229-citroen-c3-aircross-feel-i-touch
Κρατάς και το μικρό και σου περισσεύουν και λεφτά από τα 20000 .
Αν σε ενδιαφέρει να σου κάνω ένα γρήγορο ριβιού , από το δικό μου .
-
Στο είπαν και πιο πάνω , δες του Στόρμ εδώ μέσα .
https://www.car.gr/33545229-citroen-c3-aircross-feel-i-touch
Κρατάς και το μικρό και σου περισσεύουν και λεφτά από τα 20000 .
Αν σε ενδιαφέρει να σου κάνω ένα γρήγορο ριβιού , από το δικό μου .
+1
Είναι κι αυτό όντως μια πολλή καλή περίπτωση.
-
Το aircross δε μου αρεσει καθολου δυστυχως
Θα μπορουσα να εχω μια ρεαλιστικη εκτιμηση για καταναλωση του puma 125 mhev εντος πολης?
Το Kona μου αρεσει μπορω να πω, αλλα το hybrid πανακριβο, πιο ακριβο απο CHR....δε ξερω τι πινουν οι Κορεατες. Και δεν εχω διαβασει ξαι τα καλυτερα για την αποτελεσματικοτητα του. Αξιζει να δω το σκετο?
Αγορα B-Suv , ιδεες?