Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Dacia Spring
    1. Home
    2. Μελλοντικά Μοντέλα
    3. Dacia Spring
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 1 / 7
    Μελλοντικά Μοντέλα
    24
    139
    28296
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      samatistas last edited by

      Το πρώτο προσιτό ηλεκτρικό της Dacia:

      https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/premiera-gia-neo-dacia-spring-electric

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Το πρώτο προσιτό ηλεκτρικό της Dacia:

        https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kosmos/premiera-gia-neo-dacia-spring-electric

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dublin last edited by

          Έτσι θα πάει μπροστά η ηλεκτροκίνηση, με φθηνά μοντέλα για τον καθημερινό άνθρωπο όχι επιλογές 30-40-50 χιλιάδων, ειδικά τη δεδομένη στιγμή που η ηλεκτροκίνηση απευθύνεται και συμφέρει κυρίως την αποκλειστική αστική μετακίνηση.

          Να δούμε κ τιμουλα, όσο κοντύτερα στα 10-12.000 τόσο μεγαλύτερη επιτυχία θα κάνει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 5
          • J
            jamesd last edited by

            Να δούμε και αυτονομία γιατί με 180km δεν πας πουθενά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              dublin @jamesd last edited by

              Να δούμε και αυτονομία γιατί με 180km δεν πας πουθενά.

              είναι χιλιόμετρα, όχι μέτρα..

              τα φθηνά ηλεκτρικά είναι απάντηση στις αστικές μετακινήσεις, αν θες κάθε μέρα να κάνεις ταξίδια παίρνεις πετρέλαιο προφανώς.

              τελική θα έχει 100-120χλμ το πολύ από ότι διαβάζω, να είμαστε ρεαλιστές.

              1 Reply Last reply Reply Quote 5
              • A
                axel12p last edited by

                Και το σχετικό βιντεάκι

                Youtube Video

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  samatistas last edited by

                  Για χρήση εντός πόλης από το πρωί μέχρι το βράδυ για φόρτιση μια χαρά είναι 180 km αν και η τιμή κτήσης κρατηθεί πολύ χαμηλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • S
                    samatistas last edited by

                    https://www.zougla.gr/automoto/news/article/ti-aftonomia-exi-to-ilektriko-crosover-tis-dacia

                    Στο παραπάνω βέβαια διάβασα μεγαλύτερα νούμερα αυτονομίας.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      axel12p last edited by

                      Το θέμα είναι πόσο βάρος θα πρέπει να σηκώσουν οι 45 ίπποι του κινητήρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 9
                      • D
                        dstou last edited by

                        H φθηνια της φθηνιας, όχι ότι περίμενα κάτι καλύτερο. Βασίζεται πάνω στο  κινέζικο Ρενώ City KZ, το οποίο με τη σειρά του βασίζεται πάνω σε μια φθηνή ινδο-βραζιλιάνικη πλατφόρμα του ομίλου. Θα κατασκευάζεται στην Κίνα, αυτό είναι πολύ σημαντικό για πολλούς λόγους. Θα αρχίσουν να έρχονται μαζικά ιχ made in china στο μέλλον για να πέσει η τιμή? Θα βγει προφητικό το θρεντ:  'πότε θα έρθουν Mercedes made in China?' που είχα ανοίξει στο ακατανόμαστο πριν από χρόνια και οι φανμπόιδες του μαγαζιού έπεσαν να με φάνε, μαζί με έναν οικονομολόγο, πρώτη φίρμα στο άλλο σάιτ, που υποστήριζε ότι δεν θα γίνει ποτέ κάτι τέτοιο επειδής οι άνθρωποι που αγοράζουν Μερσεντέ τα αγοράζουν επειδής είναι ακριβά? Ίδωμεν.

                        Στην Κίνα πάντως κατασκευάζεται και το αδερφάκι του το Ρενώ σε μια κοινοπραξία της τελευταίας με την  ...Dongfeng, στρατηγικό εταίρο και μέτοχο μειοψηφίας της γαλλικής  ...PSA και ακραιφνούς ανταγωνίστριας της Ρενώ! Εντελώς ισχνές πωλήσεις εκεί για το Ρενώ, υποψιάζομαι μπαίνει και στην ευρωπαική αγορά για να μπορεί να σταθεί η γραμμή  παραγωγής στο εκεί εργοστάσιο. Σίγουρα θα είναι πολύ καλύτερο από κάτι κινέζικες ηλεκτρικές καρικατούρες ιχ που έχουν αρχίσει να καταφθάνουν, αλλά θέλω πρώτα να δω κρας τεστ, αλλά και διατάξεις ασφάλειας για τις μπαταρίες, προτού μιλήσω εκτενέστερα.

                        Έχει αστεία αλογοδύναμη για τα σημερινά στανταρντ, ενώ τα πάει καλύτερα στην ροπάκλα. Γκουντ φορ μι για συνθήκες πόλης, αρκετοί άλλοι θα το απέρριπταν μόνο και μόνο γι' αυτό. Για τη μέση μου προσδοκώ να έχει την παλιά γαλλική ανάρτηση που έχουν άλλα Ντάτσια.

                        Youtube Video

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • mastoras78
                          mastoras78 last edited by

                          Dstu ποιο είναι το άλλο το forum το ακατονομαστο? Αν δεν επιτρέπεται να το πεις στείλε μνμ. Ευχαριστώ

                          "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                          #tsekourato_ksevrakoma

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            criuser last edited by

                            Βγαίνει και Νισσάν πλέον το αμάξι .

                            Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                            πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • P
                              parikon last edited by

                              Για αντικαταστάτης του Atos 2005 με 60 αλόγατα και ροπάκλα 90 Nm για μέσα στην πόλη θα είναι ότι πρέπει.Αν είναι και κοντά στα 12 χιλ θα είναι ταμάμ, άραγε θα δικαιούται κρατική επιδότηση ηλεκτρικού;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                samatistas last edited by

                                Ελλάδα ο προς το παρόν προγαμματισμός λέει για έναρξη πωλήσεων τον Ιούλιο.

                                Αλλά με Θεοχαράκη τπτ δεν είναι σίγουρο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                • D
                                  dimsabas last edited by

                                  Νομίζω ότι 12 χιλιάρικα είναι τιμή κράχτης. Αφορά πολύτεκνο (-1.000) κι απόσυρση παλιού (-1.000), οπότε καλύτερα να υπολογίζεις για 14. Καλά, εννοείται ότι είναι ταμάμ, όχι μόνο για Atos (άκου 90 ροπή, το ηλεκτρικό μου ποδήλατο έχει 85 κι είναι ΝΟΜΙΜΟ) αλλά και για τα περισσότερα οχήματα πόλης.

                                  https://cartalk.gr/

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    samatistas last edited by

                                    Περί Dacia Spring:

                                    https://www.newsauto.gr/news/dacia-spring-stous-dromous-afto-to-kalokeri-to-ftinotero-ilektriko-tis-agoras/

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                    • D
                                      dublin last edited by

                                      17 και 18.500 στη Γαλλία (αρχικές χωρίς έκπτωση) και 0-100 σε σχεδόν 20δευτερολεπτα (19.1 επίσημα)!

                                      Δεν είναι υπερβολικά αργό;! Αυτό θα ξεκινάει από τα διόδια για Αττική οδό, και θα χάνεις 1 λεπτό μέχρι να μπεις Αττική!

                                      Τα ηλεκτρικά δεν έχουν πολύ καλά 0-100 υποτίθεται; Τελική 125, ΟΚ, αυτό επαρκεί για τις συνθήκες που βγαίνει το αυτοκίνητο (να πας με 100-110 αξιοπρεπώς δηλαδή σε έναν ανοιχτό δρόμο/αυτοκινητόδρομο), αλλά τα 19,1 μου έκαναν κακή εντύπωση (αν είναι σωστό το νούμερο). Οτιδήποτε περισσότερο από 14δευτ τα 100χλμ, αρχίζει και γίνεται επικίνδυνο κατά τη γνώμη μου, 5-6 δευτερόλεπτα πάνω από αυτό είναι κάπως απίστευτα αργά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • mastoras78
                                        mastoras78 last edited by

                                        Όσο αργό και 'επικίνδυνο' είναι ένα Smart diesel 1ης γενιάς. Αυτά είναι αμάξια να κάνεις τη δουλειά σου. Τα 0-50 σε 5,8 γράφουν ότι θα τα κάνει όμορφα και ηλεκτρικά. Αλλά με 45 ίππους μόνο και το βάρος του λογικό να πηγαίνει σαν επιτάφιος.

                                        "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                        #tsekourato_ksevrakoma

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • D
                                          dublin @mastoras78 last edited by

                                          Όσο αργό και 'επικίνδυνο' είναι ένα Smart diesel 1ης γενιάς. Αυτά είναι αμάξια να κάνεις τη δουλειά σου. Τα 0-50 σε 5,8 γράφουν ότι θα τα κάνει όμορφα και ηλεκτρικά. Αλλά με 45 ίππους μόνο και το βάρος του λογικό να πηγαίνει σαν επιτάφιος.

                                          Tα Smart είναι επιπέδου και μεγέθους Citroen Ami,  2θεσιο και 100% για αστικές μετακινήσεις. (Άλλο αν οι καφροι πήγαιναν εθνική σαν να μην υπάρχει αύριο με κάτι τέτοια κουτάκια).

                                          Ακόμη και έτσι ήταν περίπου 2.5δευτερολεπτα γρηγορότερο, και επίσης είχε βγει πρίν 13-14 χρόνια.

                                          Το Spring έχει το μέγεθος και τους χώρους για περί-αστικες μετακινήσεις, να ζεις Ραφήνα, κοντά Λαύριο, Χαλκίδα, Βίλια και να δουλεύεις μακρυά από τον τόπο κατοικίας σου, να βγαίνεις δηλαδή σε λεωφόρους και γενικά δρόμους ταχείας κυκλοφορίας, με 20 δευτερόλεπτα τα 0-100 είναι αρκετά περιοριστικό όλο αυτό και μάλλον μη ασφαλές.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • mastoras78
                                            mastoras78 last edited by

                                            Συμφωνώ ότι το πεδίο δράσης του είναι οι αστικές μετακινήσεις. Περιαστικά για τις συνθήκες που αναφέρεις και επειδή ζω σε τέτοια περιοχή θεωρώ τη Β κατηγορία και πάνω πολύ καταλληλότερη με διαφορές που γίνονται αισθητές στην καθημερινότητα.

                                            Από την άλλη μπορείς να κάνεις τη δουλειά σου με οτιδήποτε εδώ που τα λέμε.. κυκλοφορούν παπιά, σκούτερ της συμφοράς, σμαρτ και ξεβαμμένα σουπερ μίνι 15ατιάς άπειρα που θα κάνουν το Λαύριο- Αεροδρόμιο και πίσω (50-60 χλμ) forever. Δεν υπάρχει σωτηρία στο έλεος της ατομικής ευθύνης..

                                            "Έκανες το λάθος να του δώσεις ότι του άξιζε.. αυτό δεν έπρεπε γιατί δεν το άντεξε"
                                            #tsekourato_ksevrakoma

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 1 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr