Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα καινουργιου (οικογενειακου) - Αποψεις
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα καινουργιου (οικογενειακου) - Αποψεις
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 11
    • 12
    • 1 / 12
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    234
    934
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bolt last edited by

      (Σεντονι)

      Απο προπερσι στο φορουμ, λιγοστη εμπειρια απο αυτοκινητα, εχω μαθει πολλα εδω μεσα και ευχαριστω. Παραθετω στοιχεια:

      1. 4μελης οικογ. (2 και 4 ετων)

      2. επαρχια/ γκαραζ ανοιχτο, τσεκ.

      3. κατοχος γκολφ 1,4 (80ps) 2007,  απο γερμανια αγορασμενο το 2009. Δεν θα δωθει. Κοντευω τα σαραντα οποτε ειναι η στιγμη να αγορασω κατι πιο γρηγορο ισως.

      4. μπατζετ, μαξ 30κ (38-40 τιμοκαταλογος) αλλα μαλλον θα πεσει πιο κατω.15-18 χιλ προκαταβολη.

      5. περιπου 15κ χλμ τον χρονο. Καθημερινα σχεδον, για δουλεια 30χλμ πηγαινε ελα.

      6. βενζινη για μη σουβ, πετρελαιο για σουβ (αν οδηγηθουμε εκει). Οχι υβριδικα.

      7. προτεραιοτητες: εμφανιση/  χωροι( 400+ λιτρα η εστω μεγαλυτερο του γκολφ) επιδοσεις/αξιοπιστια ( 10+ ετη)

      8. αυστηρα εως 1600cc, τελη ταξινομ απαλλαγη, τελη κυκλοφοριας απαλλαγη. Κοιτω ατελωνιστα η παραγγελια.

      Λοιπον, δεν θελω παλι vag, ισως octavia αλλα δν ξερω ποτε θα ερθει. Focus, ωραιο εξωτερικα και οδηγικα, δεν με βολευει το μικρο πορτ μπαγκαζ.

      Σιβικ σπορτ πλας συνδυαζει πολλα, 182hp. Τελικη περιπου 24500. Proceed 1,6 , 204hp dct επισης συνδυαζει πολλα απο τα θελω μου. Τελικη περιπου 27000. Με κανα δυο εξτρα παμε 29. Απο πριμιουμ δν εχω δει/οδηγησει καθως θεωρω πως πρωτον ξεφευγουν σε τιμες με καποιο εξοπλισμο και δευτερον δν θελω να δωσω περιουσιες σε σερβις κλπ.

      Για σουβ δεν θα πω κατι, εχει πολλα c suv, εχω οδηγησει μερικα αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα παω σε χατς,σενταν etc εκτος και αν οδηγηθει η κουβεντα σε αυτα.

      Αυτα! , αν εχετε προτασεις ριξτε!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        bolt last edited by

        (Σεντονι)

        Απο προπερσι στο φορουμ, λιγοστη εμπειρια απο αυτοκινητα, εχω μαθει πολλα εδω μεσα και ευχαριστω. Παραθετω στοιχεια:

        1. 4μελης οικογ. (2 και 4 ετων)

        2. επαρχια/ γκαραζ ανοιχτο, τσεκ.

        3. κατοχος γκολφ 1,4 (80ps) 2007,  απο γερμανια αγορασμενο το 2009. Δεν θα δωθει. Κοντευω τα σαραντα οποτε ειναι η στιγμη να αγορασω κατι πιο γρηγορο ισως.

        4. μπατζετ, μαξ 30κ (38-40 τιμοκαταλογος) αλλα μαλλον θα πεσει πιο κατω.15-18 χιλ προκαταβολη.

        5. περιπου 15κ χλμ τον χρονο. Καθημερινα σχεδον, για δουλεια 30χλμ πηγαινε ελα.

        6. βενζινη για μη σουβ, πετρελαιο για σουβ (αν οδηγηθουμε εκει). Οχι υβριδικα.

        7. προτεραιοτητες: εμφανιση/  χωροι( 400+ λιτρα η εστω μεγαλυτερο του γκολφ) επιδοσεις/αξιοπιστια ( 10+ ετη)

        8. αυστηρα εως 1600cc, τελη ταξινομ απαλλαγη, τελη κυκλοφοριας απαλλαγη. Κοιτω ατελωνιστα η παραγγελια.

        Λοιπον, δεν θελω παλι vag, ισως octavia αλλα δν ξερω ποτε θα ερθει. Focus, ωραιο εξωτερικα και οδηγικα, δεν με βολευει το μικρο πορτ μπαγκαζ.

        Σιβικ σπορτ πλας συνδυαζει πολλα, 182hp. Τελικη περιπου 24500. Proceed 1,6 , 204hp dct επισης συνδυαζει πολλα απο τα θελω μου. Τελικη περιπου 27000. Με κανα δυο εξτρα παμε 29. Απο πριμιουμ δν εχω δει/οδηγησει καθως θεωρω πως πρωτον ξεφευγουν σε τιμες με καποιο εξοπλισμο και δευτερον δν θελω να δωσω περιουσιες σε σερβις κλπ.

        Για σουβ δεν θα πω κατι, εχει πολλα c suv, εχω οδηγησει μερικα αλλα κατα πασα πιθανοτητα θα παω σε χατς,σενταν etc εκτος και αν οδηγηθει η κουβεντα σε αυτα.

        Αυτα! , αν εχετε προτασεις ριξτε!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • gatoz
          gatoz last edited by

          σιβικας. τα καμει ολα, τα εχει ολα, παει, δεν καιει και ειναι χοντα που δεν τα βαριεσαι. οτι καλυτερο και πληρες σε κατω απο 30 χιλιαρικα

          #milf-a-man

          1 Reply Last reply Reply Quote 7
          • B
            bolt last edited by

            @dimitris το ειχαμε πει πιο παλια νομιζω, δεν μου αρεσει η εμφανιση του φοκους wagon και σου ειχε κανει εντυπωση πως μαρεσει το proceed :).

            @gatos οπως φαινεται αυτη τη στιγμη τελικο ειναι σιβικι vs kia. Το κια πιο ακριβο, αλλα εχουν και προσφορα 5 χροβια σερβις λεει.

            Παντως στα 3 η πιο πολυ ακομα στα 5κ η διαφορα δεν δικαιολογειται, βαση κινητηρων/καταναλωσης, επιδοσεων. Οκ αυτοματο το κια, σε αυτο του δινω μπονους, οπως και σαλονι.

            1 Reply Last reply Reply Quote 6
            • B
              bolt last edited by

              Α, ειδα και το κουγκα απο κοντα. (Αφηνοντας επθδοσεις κατα μερος και κοιτωντας ανεση στο μαξ)

              Ντερεκι, μακρυ, αλλα συντηρητικουρα ρε παιδακι μου και εξω, αλλα πιο πολυ μεσα. Παντως ευελικτο δν το λες, δηλαδη για καθημερινη χρηση. Ειναι φαση, το εχω γκαραζ, και το βγαζω μονο για τα ταξιδια.

              @dimitris μαλλον εχεις δικιο crv, επρεπε να το τσεκαρω πιο πολυ αλλα με εφαγε το σιβικ. Ασε που εκανα 180χλμ να βρω χοντα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 9
              • dimitriscsd
                dimitriscsd last edited by

                Το Focus σε wagon το έχεις σκεφτεί; Υπάρχει λόγος που το έχεις αποκλείσει; Στον διαμορφωτή (που δεν είναι και 100% accurate) δίνει το Active X Vignale Wagon με 1.5 150 auto 33580 και με χειροκίνητο 182 35121. Οι τιμές αυτές είναι ΜΕ το τέλος ταξινόμησης. Με την απαλλαγή θα είσαι εντός budget και μιλάμε για έκδοση με πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.

                Εφόσον κοιτάς και για SUV και γλυτώνεις το ΤΤ, θα σου βάλω άλλο ένα σαν πρόταση: Honda CRV. Δεν είναι πετρέλαιο όπως θέλεις αλλά είναι φοβερό σύνολο και προσωπικά έφτασα πολύ κοντά στην αγορά του. Πήγε τελικό με το focus και έχασε κυρίως γιατί αποφάσισα ότι προτιμώ station από suv. Πάντως στο τεστ ντράιβ με άφησε έκπληκτο. Οδήγησα Elegance 1.5T 192hp AWD.

                1 Reply Last reply Reply Quote 12
                • sargus
                  sargus last edited by

                  Το Kia το οδήγησες; Αν ναι, πες μας εντυπώσεις. Αν όχι, προσπάθησε να το οδηγήσεις και να μην πάρεις αμάξι χωρίς να το έχεις οδηγήσει πρώτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • N
                    nico last edited by

                    Κοντά στα 40 με 2 παιδακια είσαι στη φάση που κανονικά δεν είναι προτεραιότητα το γκάζι και η ψιλοκαγκουρικη εμφάνιση του σιβικ(μου αρέσει πάραυτα) αλλα και πιο αργό από αυτό που έχεις δεν πρόκειται να βρεις ούτως ή αλλως. Προτιμώ το  Kia από αυτά τα 2.  Μια πολύ καλή κυριλε πρόταση είναι το 2008 eat8 GT line 130 diesel. Σβέλτο, οικονομικό με χώρους αντίστοιχους με αυτα που λες, πιο πρακτικό λόγω απόστασης από έδαφος, περισσότερο ευέλικτο λόγω μικρου σχετικά μήκους. Φαντάζομαι θα αρέσει και στη σύζυγο. Μια ακόμα καλύτερη πρόταση εν όψει των κινήτρων είναι το e-2008, ειδικά αν μπορεί να συνδυαστεί με απαλλαγή από το ττ γλιτώνεις 10κ. Με τις αποστάσεις που διανύεις και με δικό σου χώρο πάρκινγκ έστω και ανοικτό είσαι καλός υποψηφιος. Θα είσαι και πρωτοπόρος μαζί με Κυριακο και Άδωνη που έχουν τα e-208 (το λέω μεταξύ σοβαρού και αστείου μη με πάρετε με τις πέτρες).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                    • B
                      bolt last edited by

                      @sargus οχι, εχω παει σε 4 κια επαρχια και ναι ο κυριος λογος που τεινω προς σιβικ ειναι και αυτος.επισης επικρατει πραγματικα χαος στους εμπορους τους.εξηγουμαι

                      Μονο με ηγουμενιτσα μπορω να συννενοηθω, πηγα και απο κοντα πριν κατι μηνες και μπηκα συνοδηγος σε gt ενος που αγορασε εκεινες τις μερες και φυσικα δν εβαζε αλλον να οδηγησει.εντυπωσεις πολυ καλες αλλα αν δν οδηγησεις.. επισης δια τηλεφωνου προχθες βρηκε ατελωνιστο που καιγονται να το δωσουν gt αλλα χειροκινητο περιπου 23+ τελικη. Αλλιως παραγγελια 4μηνες με 10ρα οθονη.

                      Σε αλλη κια, ο τυπος δν ηξερε που παν τα τεσσερα.

                      Σε αλλη κια σημερα, λεει παραγγελια 6 μηνες αν βαλεις εξτρα, και δεν βγαινει με 10ρα οθονη ακομα. Ζητησα εγγραφως τιμες των εξτρα προ φορων (ηλιοροφη, ψηφιακο καντραν), δεν του εβγαζε λεει καν τιμες το συστημα! Οτι πρεπει να παω αθηνα και καλα να βγαλω ακρη. Η προσφορα εγινε σε ενα φυλλο χαρτι γτ παλι δν εβγαζε το συστημα τους προδιαγραφες ηλεκτεονικα για gt. Σε ερωτηση αν υπαρχουν ατελωνιστα μου ειπε κατηγορηματικα οχι. Οποτε καποιος λεει ψεματα. Ε χεσε με, αμα ειναι να τρελαθω για να παρω μια προσφορα με 2 εξτρα..

                      Το αμαξι ειναι πιο ποιοτικο απο σιβικ εσωτερικα, πιο δυνατο κινητηρα και καλυτερους χωρους. Χανει σε ηχομονωση, (παρομοια με σιβικ) αναδιπλουμενους, ορατοτητα των πισω, καταναλωση και τιμη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • B
                        bolt last edited by

                        @nico σε dieselaki 2008 όχι, αλλά 3008 ναι, μου άφησες καλές εντυπώσεις από χώρους και αδιάφορο οδηγικα. (όχι οτι περίμενα κάτι). Σωστά εξοπλισμένο diesel auto gt line βγαίνει κάπου 31000 τελική ανευ τ.τ? Οκ, αμαξάρα αλλά ξεφεύγουμε λίγο. δεν ξέρω τι να πω.

                        Άσε που σε αυτά τα λεφτά κοιτάς έστω και υποσυνείδητα merc,bmw κλπ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • alex-mix
                          alex-mix last edited by

                          Δεν περιμένεις να δεις και το καινούργιο I 30 fastback 1.5 150 άλογα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • alexandros-k
                            alexandros-k @nico last edited by

                            Μια ακόμα καλύτερη πρόταση εν όψει των κινήτρων είναι το e-2008, ειδικά αν μπορεί να συνδυαστεί με απαλλαγή από το ττ γλιτώνεις 10κ.

                            Τα ηλεκτρικα δεν εχουν ΤΤ αν θυμαμαι καλα . Μονο ΦΠΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 6
                            • alexandros-k
                              alexandros-k last edited by

                              Να πω και μια μ@λ@κι@ ? Opel insignia 1.5 κοιταξες? Μαουνα και πιο αργο απο αυτα που κοιτας, αλλά ομορφο. Λογικα θα εχει και μεγαλυτερους χωρους

                              1 Reply Last reply Reply Quote 7
                              • dimitriscsd
                                dimitriscsd last edited by

                                Χμμμ εφόσον έχεις απαλλαγή και από τέλη κυκλοφορίας, δεν πας να πάρεις και μια προσφορά για το (Seat) Cupra Leon Sportstourer 300hp DSG 4drive;

                                Το έχει τιμή μετά φόρων 37255 και περιλαμβάνει ΤΤ. Ίσως το παλέψεις να στο αφήσουν κοντά στο 30άρι με την απαλλαγή! Μιλάμε για ρουκέτα όχι αστεία... Και είναι και wagon με απίστευτους χώρους.

                                Αν θες το ίδιο χωρίς 4κίνηση, με 290 άλογα το έχει 34755! Δηλαδή με την απαλλαγή σου θα πέσεις κάτω από 30.

                                Ουσιαστικά ο μόνος 'βραχνάς' από τον οποίο μάλλον δεν απαλλάσσεσαι, είναι ο φόρος πολυτελείας κάθε χρόνο αλλά αν πετύχαινα αυτή την τιμη αγοράς προσωπικά δεν θα με ένοιαζε!

                                Εδώ ο τιμοκατάλογος: https://www.seat.gr/content/dam/countries/gr/seat-website/car-shopping-tools/brochure-download/timokatalogos-my20/01-20/cars-models-pricelist-5F1-NA-january-2020.pdf

                                Α και μάλλον θα χρειαστεί να περιμένεις κάποιους μήνες αλλά έτσι είναι το καλό πράγμα αργεί να γίνει 🙂

                                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                • W
                                  wantone @bolt last edited by

                                  @dimitris το ειχαμε πει πιο παλια νομιζω, δεν μου αρεσει η εμφανιση του φοκους wagon και σου ειχε κανει εντυπωση πως μαρεσει το proceed :).

                                  @gatos οπως φαινεται αυτη τη στιγμη τελικο ειναι σιβικι vs kia. Το κια πιο ακριβο, αλλα εχουν και προσφορα 5 χροβια σερβις λεει.

                                  Παντως στα 3 η πιο πολυ ακομα στα 5κ η διαφορα δεν δικαιολογειται, βαση κινητηρων/καταναλωσης, επιδοσεων. Οκ αυτοματο το κια, σε αυτο του δινω μπονους, οπως και σαλονι.

                                  BMW 118 sport advanced βενζινη κοιτα και 3008 1.6 180 GT Line βενζινη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                  • B
                                    bolt last edited by

                                    @aleksandros ίσως έχω παραμελήσει το opel, θυμίζει και κάτι από πιο παλιά. Από κοντά ίσως δειχνει πιο πολύ

                                    @dimitris στα δίλιτρα ειναι ο φόρος πολυτ. αλλά και τα τέλη κυκλ. που θα πρεπει να δίνω (έστω ένα ποσοστό τους). οπότε έχω αποκλείσει τελείως over 1600. τούμπανο το CUPRA

                                    θα περίμενα τα καινούργια, αλλά δεν φαίνεται να βολεύουν οι κινητήρες τους.(υβρίδια και δίλιτρα). Ειδικά το formentor τα σπαει για SUV.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • B
                                      bolt last edited by

                                      Συμφωνω, θα παω μια και για τον ασσο, να κανω και ενα td.sport line για τα λεντ auto κατευθειαν στα 28 29. Βρε τους γερμαναραδες.. Τι χωρο αποσκευων δινουν;

                                      Χτες μπηκα πεζω configurator και εξαφανισαν τα 1,6 βενζινες 3008. Πρεπει να πεφτει πρεσα με τους ρυπους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • P
                                        panormus772 last edited by

                                        Η BMW 1 έχει πορτμπαγκάζ κάτω από 400lt. Το βελτίωσαν λίγο σε σχέση με την προηγούμενη,αλλά είναι 370 ή 380 νομίζω, οπότε μάλλον δε σου κάνει.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • B
                                          bolt @panormus772 last edited by

                                          Η BMW 1 έχει πορτμπαγκάζ κάτω από 400lt. Το βελτίωσαν λίγο σε σχέση με την προηγούμενη,αλλά είναι 370 ή 380 νομίζω, οπότε μάλλον δε σου κάνει.

                                          Ισχύει. τέσπα κλίνω προς honda τελικά στα 24600 κλειδί, θα κοιτάξω να το ρίξω κι άλλο αν μπορέσω. Πάντως έχει φέρει αρκετά εκτελωνισμένα και μη, γύρω στα 30 κομμάτια αν είδα καλά στο pc του πωλητή. Χρώμα μπλε ή sonic grey φαίνεται ωραίο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                          • sargus
                                            sargus last edited by

                                            Ποιο Honda είναι τόσο φτηνό;

                                            Το civic sport MY19;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 1 / 12
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr