Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φίλτρο ελευθέρας...αναβάθμιση ή όχι;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φίλτρο ελευθέρας...αναβάθμιση ή όχι;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    22
    69
    11307
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nick-sport last edited by

      Χαιρετώ το φόρουμ,

      ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσε το μάτι μου στα φίλτρα ελευθέρας (πιο συγκεκριμένα στα K&N) τα οποία προτείνονται για αναβάθμιση του κινητήρα...είναι όμως;

      Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα οτι (υποτίθεται) προσφέρουν καλύτερη απόκριση του κινητήρα (στο γκάζι), λίγο πιο έντονο και μπάσο ήχο και συνήθως δίνουν και κάτι ψιλά σε άλογα και ροπή.

      Από την άλλοι οι επικριτές βλέπω να αναφέρουν οτι με αυτά ρουφάει 'σκουπίδι' το μοτέρ, καταστρέφουν με τα λάδια τους ΜΑΦ και γενικά δημιουργούν προβλήματα αξιοπιστίας.

      Εν τέλη αξίζει η αναβάθμιση σε φίλτρο ελευθέρας ή είναι τελικά υποβάθμιση;

      Δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ ή τα προβλήματα έρχονται κυρίως από φίλτρα ελευθέρας κακής ποιότητας;

      Είναι αυτονόητο το πρόβλημα στο ΜΑΦ ή αυτά τα προβλήματα προέρχονται από κακολαδωμένα ή πόλυλαδωμένα φίλτρα και λάθος τοποθετήσεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nick-sport last edited by

        Χαιρετώ το φόρουμ,

        ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσε το μάτι μου στα φίλτρα ελευθέρας (πιο συγκεκριμένα στα K&N) τα οποία προτείνονται για αναβάθμιση του κινητήρα...είναι όμως;

        Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα οτι (υποτίθεται) προσφέρουν καλύτερη απόκριση του κινητήρα (στο γκάζι), λίγο πιο έντονο και μπάσο ήχο και συνήθως δίνουν και κάτι ψιλά σε άλογα και ροπή.

        Από την άλλοι οι επικριτές βλέπω να αναφέρουν οτι με αυτά ρουφάει 'σκουπίδι' το μοτέρ, καταστρέφουν με τα λάδια τους ΜΑΦ και γενικά δημιουργούν προβλήματα αξιοπιστίας.

        Εν τέλη αξίζει η αναβάθμιση σε φίλτρο ελευθέρας ή είναι τελικά υποβάθμιση;

        Δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ ή τα προβλήματα έρχονται κυρίως από φίλτρα ελευθέρας κακής ποιότητας;

        Είναι αυτονόητο το πρόβλημα στο ΜΑΦ ή αυτά τα προβλήματα προέρχονται από κακολαδωμένα ή πόλυλαδωμένα φίλτρα και λάθος τοποθετήσεις;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          w202-amg last edited by

          Απλα υποβαθμιση.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • xenos
            xenos last edited by

            Δεν έχει τόση διαφορά ωστέ να αξίζει το κόστος.

            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

            1 Reply Last reply Reply Quote 7
            • 2
              21-quadra last edited by

              Όπως είπε και ο w202, απλά υποβάθμιση, η στην καλύτερη ίδια απόδοση με μείον το κόστος της αγοράς.

              1 Reply Last reply Reply Quote 11
              • N
                nick-sport @xenos last edited by

                Δεν έχει τόση διαφορά ωστέ να αξίζει το κόστος.

                Εντάξει από άποψη κόστους συνυπολογίζεις οτι δεν χρειάζεται αντικατάσταση κάθε τόσο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • storm
                  storm last edited by

                  Πεταμένα χρήματα και χαμένος χρόνος αφού θα πρέπει να το καθαρίζεις με λάδια κλπ...

                  Αν θέλεις βελτιωτικό φίλτρο αναζήτησε φίλτρο αλουμινίου που απλά θέλει καθαρισμό με βενζίνη. Φυσικά χάνει σε φιλτράρισμα, οπότε πρέπει να το έχεις και αυτό στα υπόψη. Από την άλλη κερδίζει σε ποσότητα αέρα και φυσικά δεν χαλάει. Το είχα σε Hyundai Coupe και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.

                  Tecnifilter Colombo, έρχονται και στην Ελλάδα, αλλά θέλει ψάξιμο. Εγώ το είχα αγοράσει στο Μαρούσι σε μαγαζί με προϊόντα βελτίωσης. Αν θυμάμαι καλά είχα δώσει 60euro και κάθε 6 μήνες το καθάριζα με βενζίνη.

                  http://www.tecnifiltershop.it/tfshop/specifiche-tecniche-filtri.php

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • alexandros-k
                    alexandros-k last edited by

                    Οσοι λετε για υποβαθμιση, βαλατε τετοιο φιλτρο και δεν σας αρεσε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • W
                      w202-amg @alexandros-k last edited by

                      Οσοι λετε για υποβαθμιση, βαλατε τετοιο φιλτρο και δεν σας αρεσε?

                      Δεν χρειαζεται.Το αμαξι ακομα και ΑΝ παρει 1-2 αλογα αξιζουν το χαλια φιλτραρισμα ,την ακριβη συντηρηση και την φθορα του κινητηρα?

                      Αν θες να πεταξεις 60€ καλυτερα σε μπουζι ιριδιου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                      • alexandros-k
                        alexandros-k last edited by

                        Ακριβη συντηρηση? Τι εννοεις ? Τα λεφτα του τα βγαζει γιατι πλένεται και ξαναμπαινει

                        Κι εγω που εχω βαλει , βλεπω εχει καλυτερη αποκριση το αμαξι σε σχεση με το ΟΕΜ χαρτινο.

                        Το μονο μειον ειναι το λιγο υποδεεστερο φιλτραρισμα, αλλά δεν μπορεις να τα εχεις ολα . Καπου κερδιζεις καπου χανεις

                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Όταν λες ότι έχει καλύτερη απόκριση; Και για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Γιατί άλλο το να αλλάξεις την εισαγωγή σε ένα corsa και άλλο σε ένα EVO.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • alexandros-k
                            alexandros-k last edited by

                            Peugeot 207 rallye ειναι

                            Ξεκιναει με λιγοτερο γκαζι, παει και με λιγοτερο γκαζι (ισα που το πατας- που δεν το εκανε με το χαρτινο)  , και γενικα το νιωθεις λιγο δυνατοτερο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                            • W
                              w202-amg last edited by

                              Στο honda eg4 εβγαλα για μια μερα τελειως το φιλτρο,μια τρυπα στο νερο.Τα μισα αμαξια μονο κρυο αερα δεν τραβανε,πολυ καλυτερος τροπος για 1-2 αλογα.

                              Γιατι να βαλω ενα φιλτρο που θελει λεφτα σε λαδια,καθαριστικα,αγορα,αγνωστη κατασταση μετα απο καθαρισμο και σιγουρα χαλια φιλτραρισμα?

                              Κερδος ισως 1-2 αλογα.

                              Αλογα και ισως παραπανω δινουν και τα 0w20 λαδια αλλα βαζουμε τετοια λαδια για λιγα αλογα?Οχι,το φιλτρο αερα και το λαδι θα σου δωσει ψιχουλα ενω θα σου μειωσει τραγικα την αξιοπιστια.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • alexandros-k
                                alexandros-k last edited by

                                Υπερβαλεις . Δεν θα καταστραφει το μοτερ με ενα φιλτρο πανελ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • S
                                  super-t last edited by

                                  Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • W
                                    w202-amg @alexandros-k last edited by

                                    Υπερβαλεις . Δεν θα καταστραφει το μοτερ με ενα φιλτρο πανελ

                                    Εξαρταται σε 100.000κμ δεν θα καταστραφει συνηθως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • alexandros-k
                                      alexandros-k @super-t last edited by

                                      Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;

                                      Οχι , αλλά σιγουρα θα ειναι μεγαλυτερη απο ενα 'ελευθερας'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • W
                                        w202-amg last edited by

                                        https://www.researchgate.net/publication/305109858_Effect_of_OEM_Style_and_Aftermarket_Performance_Air_Filters_on_Vehicle_Parameters

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • alexandros-k
                                          alexandros-k last edited by

                                          Και τι θες να μας πεις?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • W
                                            w202-amg @alexandros-k last edited by

                                            Και τι θες να μας πεις?

                                            Διαβασε το, εγω δεν λεω τιποτα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr