-
Χαιρετώ το φόρουμ,
ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσε το μάτι μου στα φίλτρα ελευθέρας (πιο συγκεκριμένα στα K&N) τα οποία προτείνονται για αναβάθμιση του κινητήρα...είναι όμως;
Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα οτι (υποτίθεται) προσφέρουν καλύτερη απόκριση του κινητήρα (στο γκάζι), λίγο πιο έντονο και μπάσο ήχο και συνήθως δίνουν και κάτι ψιλά σε άλογα και ροπή.
Από την άλλοι οι επικριτές βλέπω να αναφέρουν οτι με αυτά ρουφάει 'σκουπίδι' το μοτέρ, καταστρέφουν με τα λάδια τους ΜΑΦ και γενικά δημιουργούν προβλήματα αξιοπιστίας.
Εν τέλη αξίζει η αναβάθμιση σε φίλτρο ελευθέρας ή είναι τελικά υποβάθμιση;
Δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ ή τα προβλήματα έρχονται κυρίως από φίλτρα ελευθέρας κακής ποιότητας;
Είναι αυτονόητο το πρόβλημα στο ΜΑΦ ή αυτά τα προβλήματα προέρχονται από κακολαδωμένα ή πόλυλαδωμένα φίλτρα και λάθος τοποθετήσεις;
-
Χαιρετώ το φόρουμ,
ψάχνοντας στο διαδίκτυο έπεσε το μάτι μου στα φίλτρα ελευθέρας (πιο συγκεκριμένα στα K&N) τα οποία προτείνονται για αναβάθμιση του κινητήρα...είναι όμως;
Ψάχνοντας το λίγο περισσότερο είδα οτι (υποτίθεται) προσφέρουν καλύτερη απόκριση του κινητήρα (στο γκάζι), λίγο πιο έντονο και μπάσο ήχο και συνήθως δίνουν και κάτι ψιλά σε άλογα και ροπή.
Από την άλλοι οι επικριτές βλέπω να αναφέρουν οτι με αυτά ρουφάει 'σκουπίδι' το μοτέρ, καταστρέφουν με τα λάδια τους ΜΑΦ και γενικά δημιουργούν προβλήματα αξιοπιστίας.
Εν τέλη αξίζει η αναβάθμιση σε φίλτρο ελευθέρας ή είναι τελικά υποβάθμιση;
Δημιουργεί προβλήματα στο μοτέρ ή τα προβλήματα έρχονται κυρίως από φίλτρα ελευθέρας κακής ποιότητας;
Είναι αυτονόητο το πρόβλημα στο ΜΑΦ ή αυτά τα προβλήματα προέρχονται από κακολαδωμένα ή πόλυλαδωμένα φίλτρα και λάθος τοποθετήσεις;
-
Απλα υποβαθμιση.....
-
Δεν έχει τόση διαφορά ωστέ να αξίζει το κόστος.
-
Όπως είπε και ο w202, απλά υποβάθμιση, η στην καλύτερη ίδια απόδοση με μείον το κόστος της αγοράς.
-
Δεν έχει τόση διαφορά ωστέ να αξίζει το κόστος.
Εντάξει από άποψη κόστους συνυπολογίζεις οτι δεν χρειάζεται αντικατάσταση κάθε τόσο...
-
Πεταμένα χρήματα και χαμένος χρόνος αφού θα πρέπει να το καθαρίζεις με λάδια κλπ...
Αν θέλεις βελτιωτικό φίλτρο αναζήτησε φίλτρο αλουμινίου που απλά θέλει καθαρισμό με βενζίνη. Φυσικά χάνει σε φιλτράρισμα, οπότε πρέπει να το έχεις και αυτό στα υπόψη. Από την άλλη κερδίζει σε ποσότητα αέρα και φυσικά δεν χαλάει. Το είχα σε Hyundai Coupe και δεν είχα κάποιο πρόβλημα.
Tecnifilter Colombo, έρχονται και στην Ελλάδα, αλλά θέλει ψάξιμο. Εγώ το είχα αγοράσει στο Μαρούσι σε μαγαζί με προϊόντα βελτίωσης. Αν θυμάμαι καλά είχα δώσει 60euro και κάθε 6 μήνες το καθάριζα με βενζίνη.
http://www.tecnifiltershop.it/tfshop/specifiche-tecniche-filtri.php
-
Οσοι λετε για υποβαθμιση, βαλατε τετοιο φιλτρο και δεν σας αρεσε?
-
Οσοι λετε για υποβαθμιση, βαλατε τετοιο φιλτρο και δεν σας αρεσε?
Δεν χρειαζεται.Το αμαξι ακομα και ΑΝ παρει 1-2 αλογα αξιζουν το χαλια φιλτραρισμα ,την ακριβη συντηρηση και την φθορα του κινητηρα?
Αν θες να πεταξεις 60€ καλυτερα σε μπουζι ιριδιου.
-
Ακριβη συντηρηση? Τι εννοεις ? Τα λεφτα του τα βγαζει γιατι πλένεται και ξαναμπαινει
Κι εγω που εχω βαλει , βλεπω εχει καλυτερη αποκριση το αμαξι σε σχεση με το ΟΕΜ χαρτινο.
Το μονο μειον ειναι το λιγο υποδεεστερο φιλτραρισμα, αλλά δεν μπορεις να τα εχεις ολα . Καπου κερδιζεις καπου χανεις
-
Όταν λες ότι έχει καλύτερη απόκριση; Και για τι αυτοκίνητο μιλάμε; Γιατί άλλο το να αλλάξεις την εισαγωγή σε ένα corsa και άλλο σε ένα EVO.
-
Peugeot 207 rallye ειναι
Ξεκιναει με λιγοτερο γκαζι, παει και με λιγοτερο γκαζι (ισα που το πατας- που δεν το εκανε με το χαρτινο) , και γενικα το νιωθεις λιγο δυνατοτερο
-
Στο honda eg4 εβγαλα για μια μερα τελειως το φιλτρο,μια τρυπα στο νερο.Τα μισα αμαξια μονο κρυο αερα δεν τραβανε,πολυ καλυτερος τροπος για 1-2 αλογα.
Γιατι να βαλω ενα φιλτρο που θελει λεφτα σε λαδια,καθαριστικα,αγορα,αγνωστη κατασταση μετα απο καθαρισμο και σιγουρα χαλια φιλτραρισμα?
Κερδος ισως 1-2 αλογα.
Αλογα και ισως παραπανω δινουν και τα 0w20 λαδια αλλα βαζουμε τετοια λαδια για λιγα αλογα?Οχι,το φιλτρο αερα και το λαδι θα σου δωσει ψιχουλα ενω θα σου μειωσει τραγικα την αξιοπιστια.
-
Υπερβαλεις . Δεν θα καταστραφει το μοτερ με ενα φιλτρο πανελ
-
Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;
-
Υπερβαλεις . Δεν θα καταστραφει το μοτερ με ενα φιλτρο πανελ
Εξαρταται σε 100.000κμ δεν θα καταστραφει συνηθως.
-
Έχουμε καμία ιδέα πόση είναι η πτώση πίεσης με ένα τυπικό φίλτρο;
Οχι , αλλά σιγουρα θα ειναι μεγαλυτερη απο ενα 'ελευθερας'
-
-
Και τι θες να μας πεις?
-
Και τι θες να μας πεις?
Διαβασε το, εγω δεν λεω τιποτα.
Φίλτρο ελευθέρας...αναβάθμιση ή όχι;