Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel
    • 1
    • 2
    • 3
    • 1 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    18
    57
    11227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      ballack22 last edited by

      Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου hyundai i30 crdi 90hp του 2013 εδώ και 2 χρόνια. Το αυτοκίνητο έχει 300000 χιλιόμετρα, το αγόρασα με 270000 αλλά ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πρόβλημα μου είναι το εξής :εδώ και 2-3 μήνες το αυτοκίνητο κάνει ή προσπαθεί να κάνει συνεχώς ενεργητικές αναγεννήσεις με αποτέλεσμα να γεμίζει πετρέλαιο συνεχώς στα λάδια του κινητήρα. Οι αναγεννησεις συνέβαιναν μέχρι 1 μήνα πριν κάθε 30 χιλιόμετρα περίπου. Πλέον συμβαίνουν και κάθε 10 χιλιόμετρα. Διαρκούν από 12 μέχρι 15 λεπτά. Έχω πάει σε συνεργείο όπου μου είπαν πως ψέκασαν με κάποιο σωληνάκι το dpf και καθάρισε. Επίσης καθάρισαν την πολλαπλής και το egr. Το πρόβλημα μετά από όλα αυτά ωστόσο παρέμεινε. Το συνεργείο μου είπε ότι με τόσα χιλιόμετρα ίσως έχει πρόβλημα ο αισθητήρας πίεσης του dpf και δίνει συνεχώς αναγεννησεις. Ωστόσο ρωτώντας φίλο που εργάζεται σε συνεργείο μου πρότεινε να αφαιρέσει και να στείλει για έναν έλεγχο τα μπεκ και κατόπιν να αφαιρέσει το dpf και να το στείλει σε εξειδικευμένο συνεργείο να το ανοίξουν και να το καθαρίσουν με χημικά. Το κόστος για αυτά είναι γύρω στα 800 ευρώ με τις αλλαγές λαδιων και φίλτρων. Τέλος να αναφέρω πως δεν μου έχει ανάψει ποτέ κάποια λυχνία βλάβης στο καντράν και ότι το αμάξι τραβάει μια χαρά όταν δεν κάνει αναγεννησεις και χάνει οση δύναμη έχανε και παλαιότερα όταν έκανε αναγεννήσεις. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα?πιστεύετε ότι αξίζει να δώσω τα 800 ευρώ ή μπορεί να υπάρξει κάποια πιο εύκολη λύση? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγγνώμη για την δημοσίευση - έκθεση!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        ballack22 last edited by

        Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος ενός μεταχειρισμένου hyundai i30 crdi 90hp του 2013 εδώ και 2 χρόνια. Το αυτοκίνητο έχει 300000 χιλιόμετρα, το αγόρασα με 270000 αλλά ήταν σε άριστη κατάσταση. Το πρόβλημα μου είναι το εξής :εδώ και 2-3 μήνες το αυτοκίνητο κάνει ή προσπαθεί να κάνει συνεχώς ενεργητικές αναγεννήσεις με αποτέλεσμα να γεμίζει πετρέλαιο συνεχώς στα λάδια του κινητήρα. Οι αναγεννησεις συνέβαιναν μέχρι 1 μήνα πριν κάθε 30 χιλιόμετρα περίπου. Πλέον συμβαίνουν και κάθε 10 χιλιόμετρα. Διαρκούν από 12 μέχρι 15 λεπτά. Έχω πάει σε συνεργείο όπου μου είπαν πως ψέκασαν με κάποιο σωληνάκι το dpf και καθάρισε. Επίσης καθάρισαν την πολλαπλής και το egr. Το πρόβλημα μετά από όλα αυτά ωστόσο παρέμεινε. Το συνεργείο μου είπε ότι με τόσα χιλιόμετρα ίσως έχει πρόβλημα ο αισθητήρας πίεσης του dpf και δίνει συνεχώς αναγεννησεις. Ωστόσο ρωτώντας φίλο που εργάζεται σε συνεργείο μου πρότεινε να αφαιρέσει και να στείλει για έναν έλεγχο τα μπεκ και κατόπιν να αφαιρέσει το dpf και να το στείλει σε εξειδικευμένο συνεργείο να το ανοίξουν και να το καθαρίσουν με χημικά. Το κόστος για αυτά είναι γύρω στα 800 ευρώ με τις αλλαγές λαδιων και φίλτρων. Τέλος να αναφέρω πως δεν μου έχει ανάψει ποτέ κάποια λυχνία βλάβης στο καντράν και ότι το αμάξι τραβάει μια χαρά όταν δεν κάνει αναγεννησεις και χάνει οση δύναμη έχανε και παλαιότερα όταν έκανε αναγεννήσεις. Έχει αντιμετωπίσει κάποιος παρόμοιο πρόβλημα?πιστεύετε ότι αξίζει να δώσω τα 800 ευρώ ή μπορεί να υπάρξει κάποια πιο εύκολη λύση? Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων και συγγνώμη για την δημοσίευση - έκθεση!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • I
          ilias-a last edited by

          Λοιπον, με το διαγνωστικο μπορει να δει τον κορεσμο του φιλτρου dpf και αν αυτος υπερβαινει το 65-70% καλο θα ειναι να καθαριστει με χημικα ή με κλιβανο. Ενας καθαρισμος στα μπεκ στα χιλιομετρα που εχεις πιστευω οτι ειναι καλος. Τελος καλα και Αγια τα diesel αλλα το κοστος στα προβληματα τους πραγματικα ειναι μεγαλο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • B
            ballack22 @ilias-a last edited by

            Λοιπον, με το διαγνωστικο μπορει να δει τον κορεσμο του φιλτρου dpf και αν αυτος υπερβαινει το 65-70% καλο θα ειναι να καθαριστει με χημικα ή με κλιβανο. Ενας καθαρισμος στα μπεκ στα χιλιομετρα που εχεις πιστευω οτι ειναι καλος. Τελος καλα και Αγια τα diesel αλλα το κοστος στα προβληματα τους πραγματικα ειναι μεγαλο.

            Κορεσμο η αλήθεια είναι δεν μου είπε και το βλέπαμε μαζί στο διαγνωστικο. Είχε δει 1 bar πίεση και δεν ήξερε αν είναι πολύ απλά. Άλλο στοιχείο που έχω είναι ότι το είδαν και στην αντιπροσωπεία όπου το έκανα μια εξαναγκασμενη αναγέννηση, χωρίς να δω διαφορά βέβαια, όπου και εκεί δεν μου είπαν κάτι σε κορεσμο. Τον μόνο που πρόσεξα ήταν ότι έγραφε soot mass :5 gr τα οποία μου φάνηκαν λίγα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 16
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              800€ για καθαρισμό dpf και μπεκ πολλά μου φαίνονται. Με 400€ βρίσκεις καινούργιο dpf ενώ ο καθαρισμός μπεκ μπορεί να μην υπερβαίνει το 50ρικο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 6
              • B
                ballack22 @panos2171 last edited by

                800€ για καθαρισμό dpf και μπεκ πολλά μου φαίνονται. Με 400€ βρίσκεις καινούργιο dpf ενώ ο καθαρισμός μπεκ μπορεί να μην υπερβαίνει το 50ρικο.

                350 μου είπε ότι κάνει ο καθαρισμός όπου το ανοίγει στη μέση, το καθαρίζει με χημικά και το ξανακολλαει μετά. Καινούργιο dpf εννοείς aftermarket φαντάζομαι. Αυτό αξίζει ή είναι καλύτερα να καθαρίσεις το αρχικό του? Για τα μπεκ μου είπε 150 μαζί με τα εργατικά του φαντάζομαι, δηλαδή αυτός θα τα βγάλει και θα τα στείλει σε άλλον ειδικό να τα βάλει σε μηχάνημα να τα δει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  Ballack22

                  Δεν είδα να αναφέρεις πουθενά που κινείται το αυτοκίνητο ( Πόλη - Εθνική ) και τον τρόπο που το οδηγάς, όσα diesel έχουν dpf θέλουν και τον τρόπο τους για να αποφεύγονται οι ενεργητικές αναγεννήσεις και να γίνονται παθητικές που είναι καλύτερες και ασφαλέστερες, γιατί δεν κατεβάζουν λάδια στον κινητήρα και καθαρίζουν καλύτερα το dpf.

                  Επίσης το έκανε αναγεννήσεις κάθε 1 μήνα και τώρα κάθε 10 ημέρες σημαίνει ότι το φίλτρο φτάνει στον πλήρη κορεσμό του.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 17
                  • B
                    ballack22 @21-quadra last edited by

                    Ballack22

                    Δεν είδα να αναφέρεις πουθενά που κινείται το αυτοκίνητο ( Πόλη - Εθνική ) και τον τρόπο που το οδηγάς, όσα diesel έχουν dpf θέλουν και τον τρόπο τους για να αποφεύγονται οι ενεργητικές αναγεννήσεις και να γίνονται παθητικές που είναι καλύτερες και ασφαλέστερες, γιατί δεν κατεβάζουν λάδια στον κινητήρα και καθαρίζουν καλύτερα το dpf.

                    Επίσης το έκανε αναγεννήσεις κάθε 1 μήνα και τώρα κάθε 10 ημέρες σημαίνει ότι το φίλτρο φτάνει στον πλήρη κορεσμό του.

                    έχεις δίκαιο , έγραψα ένα κατεβατό και ξέχασα τα αυτονόητα. Το αυτοκίνητο κινείται σε πόλη κυρίως λόγω δουλειάς με 20 χιλιόμετρα πάνε έλα καθημερινά . Σε εθνική κάνω ταξίδια της τάξης των 50-60 χιλιομέτρων πάνε έλα 1 φορά την εβδομάδα και 1 ταξίδι ανα 2-3 εβδομάδες των 120 χιλιομέτρων πάνε έλα. Να προσθέσω σε αυτό ότι οι συνεχείς αναγεννήσεις παρατηρήθηκαν πρώτη φορά μετά απο 2-3 εβδομάδες που δεν έκανα ούτε αυτά τα ταξίδια λόγω ασθένειας της μπέμπας μου ! Εγω αναρωτιέμαι αν μπορώ να το σώσω βγαίνοντας σε εθνική με σταθερή ταχύτητα 70χμ πχ και 2-2.5 χιλιάδες στροφές για αρκετό διάστημα ή πλέον είναι πολύ αργά . Επίσης το ότι δεν έχει ανάψει ακόμη ούτε 1 λαμπάκι δεν ξέρω αν πρέπει να το πάρω σαν καλό ή κακό .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                    • K
                      kkostask last edited by

                      Με τόσα χιλιόμετρα που έχει το αυτοκίνητο είναι απόλυτα φυσιολογικό να έχει και το φίλτρο την ανάλογη φθορά. Τα περισσότερα θέλουν αλλαγή στα 150-200 χιλ.χλμ. Αν το καθαρίσεις απλά θα αναβάλλεις κάτι το αναπόφευκτο κατά την γνώμη μου. Και να μην τρελαινόμαστε με το κόστος,με τόσα χιλιόμετρα έχεις γλυτώσει πολλά περισσότερα. Αν ήταν βενζίνη θα ήθελε καινούργιο κινητήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                      • 2
                        21-quadra last edited by

                        Τα 70 χλμ με 2-2.5 Κ στροφές χαλαρά δεν λένε πολλά, το ζητούμενο είναι να περάσουν τα καυσαέρια τους 550c για να γίνει παθητική αναγέννηση με χρονική διάρκεια περίπου 45 1΄σε αυτή την θερμοκρασία, αν μπορεί να καθαριστεί το φίλτρο με λίγα χρήματα μέχρι 150€ για περίπου 50.000 χλμ ακόμα συμφέρει,αλλιώς καινούργιο, το original από την αντιπροσωπεία πόσο έχει ?

                        Aν δεν έχουν καθαριστεί ποτέ τα μπέκ σίγουρα χρειάζονται ένα καθαρισμό και μία μέτρηση γιατί μπορεί από φθορά να - κατουράνε - και αυτό είναι πολύ εύκολο λόγω της υψηλής πίεσης που δέχονται από την αντλία, μετά είναι και τα καρβουνίδια που αλλάζουν τη ροή και την δέσμη των μπέκ, ο καθαρισμός των μπέκ πετρελαίου κοστίζει ακριβότερα από της βενζίνης,

                        Τα diesel δεν είναι κατάλληλα για συνεχείς διαδρομές εντός πόλης, έχουν πολύ ακριβή συντήρηση και ακριβές βλάβες, όσο δελεαστική και να είναι η χαμηλή τους κατανάλωση, στο τέλος της διάρκειας της ζωής τους η σούμα θα δείξει μεγαλύτερο κόστος ανά χλμ από ότι ένα σύγχρονο χιλιαράκι πόλης, ειδικά αν αυτό είναι τρικύλινδρο,

                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                        • B
                          ballack22 @21-quadra last edited by

                          Τα 70 χλμ με 2-2.5 Κ στροφές χαλαρά δεν λένε πολλά, το ζητούμενο είναι να περάσουν τα καυσαέρια τους 550c για να γίνει παθητική αναγέννηση με χρονική διάρκεια περίπου 45 1΄σε αυτή την θερμοκρασία, αν μπορεί να καθαριστεί το φίλτρο με λίγα χρήματα μέχρι 150€ για περίπου 50.000 χλμ ακόμα συμφέρει,αλλιώς καινούργιο, το original από την αντιπροσωπεία πόσο έχει ?

                          Aν δεν έχουν καθαριστεί ποτέ τα μπέκ σίγουρα χρειάζονται ένα καθαρισμό και μία μέτρηση γιατί μπορεί από φθορά να - κατουράνε - και αυτό είναι πολύ εύκολο λόγω της υψηλής πίεσης που δέχονται από την αντλία, μετά είναι και τα καρβουνίδια που αλλάζουν τη ροή και την δέσμη των μπέκ, ο καθαρισμός των μπέκ πετρελαίου κοστίζει ακριβότερα από της βενζίνης,

                          Τα diesel δεν είναι κατάλληλα για συνεχείς διαδρομές εντός πόλης, έχουν πολύ ακριβή συντήρηση και ακριβές βλάβες, όσο δελεαστική και να είναι η χαμηλή τους κατανάλωση, στο τέλος της διάρκειας της ζωής τους η σούμα θα δείξει μεγαλύτερο κόστος ανά χλμ από ότι ένα σύγχρονο χιλιαράκι πόλης, ειδικά αν αυτό είναι τρικύλινδρο,

                          Σε συνεργείο μου κάναν καθαρισμό με κόστος γύρω στα 120 ευρώ αλλά δεν είδα διαφορά. Καινούργιο απο αντιπροσωπεία μου είπαν 3000 ευρώ παρακαλώ! Γενικά απο τα συμπτώματα που έχω είμαι σχεδόν σίγουρος ότι το φίλτρο είναι γεμάτο με τέφρα και έχει μικρύνει πολύ η ωφέλιμη χωρητικότητά του . Σχετικά με την παθητική αναγέννηση αναρωτιέμαι αν βοηθάει σε αυτόν τον τομέα ή δυστυχώς η μόνη λύση είναι η αφαίρεση και ο καθαρισμός με χημικα ή κάτι αλλο τεσπα. Επίσης δεν ξέρω αν αξίζει να πάω σε aftermarket dpf , αλλά δεν έχω βρει και πουθενά. Για παθητική αναγέννηση πειράζει να είναι ο δρόμος με ανηφόρες κατηφόρες? Και ποιες πιστεύεις είναι οι ιδανικές συνθήκες ? 3η και 3000rpm με 60κμ πχ είναι καλή λύση?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 7
                          • W
                            w202-amg last edited by

                            Πσθητικη αναγεννηση σου λενε πως θελει φορτιο.Κοινως Εθνικη και κινηση εκτος οριων ταχυτητας .Το πατα ασε σε στροφοδιαδρομη δεν νομιζω να ειναι τοσο αποτελεσματικο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 11
                            • H
                              harisma23 @w202-amg last edited by

                              Πσθητικη αναγεννηση σου λενε πως θελει φορτιο.Κοινως Εθνικη και κινηση εκτος οριων ταχυτητας .Το πατα ασε σε στροφοδιαδρομη δεν νομιζω να ειναι τοσο αποτελεσματικο

                              Και γιατί χρειάζεται τόσο υψηλές ταχύτητες;

                              Το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα έχει αν π.χ. πηγαίνει σταθερά με 160 με 6η και 3.000 στροφές ή με 120 με 4η και 3000 στροφές και πάλι;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • S
                                shumakos last edited by

                                Σε δρόμο με την ίδια κλίση δεν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα. Με υψηλότερη σχέση έχεις, υψηλότερο φορτίο άρα υψηλότερη θερμοκρασία καυσαερίων και μεγαλύτερο όγκο καυσαερίων γιατί ο κινητήρας θα χρειαστεί να παράξει περισσότερη ισχύ για να κρατήσει την υψηλότερη ταχύτητα. Κοινώς για να κρατήσεις 160 στην ευθεία με 6η και 3000 rpm βυθίζεις πιο πολύ το γκάζι από ότι για να κρατήσεις 120 με 4η και 3000 rpm.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Ρε σεις δεν χρειαζεται να τρεχει ο ανθρωπος με τοσο πολλα... απλα να αλλαζει νωριτερα ταχυτητα καθως κινηται με αποτελεσμα να χρειαζεται με γαλο φορτιο ο κινητηρας...

                                  Οι κινητηρες μας ειναι πολυ αδυναμοι για αυτο και εχουμε τις σχεσεις κιβωτιου για να διευκολυνουμε την ροπη τους μεσσω του πολλαπλασιασμου της. Οποτε αν βαζεις μεγαλυτερη σχεση στο κιβωτιο αυτο που κανεις ειναι να τον δυακολευεις και καθως πατας το γκαζι στελνει μεγαλυτερη ποσοτητα καυσιμου στον θαλαμο καυσης για να παραξει εργο και κατα συνεπεια ροπη και ετσι τα καυσαερια με περισσοτερο καυσιμο ανεβαζουν θερμοκρασια και καθαριζει μο ο του το dpf

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 7
                                  • S
                                    shumakos last edited by

                                    Σε ανηφόρα παίζει αυτό που λες Lap. Σε επίπεδο κομμάτι όμως με 5η-6η και 100-120 το όποιο dieseloμοτέρ κοιμάται. Για κατηφόρα δε χρειάζεται να το συζητήσουμε νομίζω...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                    • 2
                                      21-quadra last edited by

                                      όλη η ιστορία είναι τα καυσαέρια να περάσουν τους 550c για να γίνει πυρόλυση, μόνο με την πυρόλυση καθαρίζεται το φίλτρο γιατί καίγονται τα μικροσωματίδια της καύσης που έχουν κατακρατηθεί και γίνονται μαύρη σκόνη, ξεκολλάνε δηλαδή από τις κυψέλες με τη μορφή της σκόνης, χωρίς σωστή πυρόλυση διαρκείας το φίλτρο δεν καθαρίζει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                      • 2
                                        21-quadra last edited by

                                        πρίν τα σκάσουμε καλό είναι να δοκιμάσουμε μερικά ματζούνια μπάς και σώσουν για πολλά χλμ την κατάσταση, μια συνεχή συντήρηση με τα ματζούνια στο ρεζερβουάρ μάλλον θα κάνουν δουλειά, η άλλη λύση είναι έξω το φίλτρο και καθάρισμα με χημικά, έτσι γλυτώνουμα τα αγαπημένα μας ευρουλάκια. Ο τολμών νικά

                                        https://www.youtube.com/watch?v=Kv01BlfqXoY https://www.wynns.eu/product/diesel-particulate-filter-cleaner/ https://www.amazon.co.uk/JLM-Diesel-DPF-Cleaner-100ml/dp/B005FOCB6M

                                        για ενημέρωση https://www.honestjohn.co.uk/what-is-a-dpf-and-does-your-car-have-one/

                                        https://www.ebay.com/itm/LIQUI-MOLY-PRO-LINE-DIESELPARTIKELFILTER-REINIGER-DPF-PARTIKELFILTER-1-L-LITER/192040809951?epid=20019612616&hash=item2cb68635df:g:pBgAAOSwj85YPpnf

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                        • L
                                          lap @shumakos last edited by

                                          Σε ανηφόρα παίζει αυτό που λες Lap. Σε επίπεδο κομμάτι όμως με 5η-6η και 100-120 το όποιο dieseloμοτέρ κοιμάται. Για κατηφόρα δε χρειάζεται να το συζητήσουμε νομίζω...

                                          Συμφωνοι, αλλα εναν περιφεριακο δεν εχει που να κινησε με 80 και με 6η να κανεις επιταγχυνσεις μεχρι τα 120 και μετα ξανα το ιδιο....σε λιγα χικιομετεα θα ζεματαει οκο το αυτοκινητο,

                                          ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                          • B
                                            ballack22 @21-quadra last edited by

                                            όλη η ιστορία είναι τα καυσαέρια να περάσουν τους 550c για να γίνει πυρόλυση, μόνο με την πυρόλυση καθαρίζεται το φίλτρο γιατί καίγονται τα μικροσωματίδια της καύσης που έχουν κατακρατηθεί και γίνονται μαύρη σκόνη, ξεκολλάνε δηλαδή από τις κυψέλες με τη μορφή της σκόνης, χωρίς σωστή πυρόλυση διαρκείας το φίλτρο δεν καθαρίζει.

                                            Θα δοκιμάσω ένα ταξίδι 1 ώρα και βάλε με 3η και 60χμ ώστε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί να αφήσω ποτέ γκάζι μήπως και γίνει κάτι. Επίσης τελικά βρήκα εναλλακτική πρόταση από γνωστό συνεργείο στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης με 550 ευρώ για ανακατασκευή dpf και έλεγχο/καθαρισμό μπεκ. Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπε ότι με 300000 χιλιόμετρα σίγουρα έχει γεμίσει τέφρα και ο καθαρισμός μόνο δεν αρκεί με ο, τι και αν τον κάνεις. Άλλη λύση είναι να βρω μεταχειρισμένο dpf από κανένα τρακαρισμένο πχ αλλά δύσκολο το βλέπω.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 1 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr