Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    B
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 21
    • Best 0
    • Groups 0

    ballack22

    @ballack22

    Please enter occupation - Please enter your interests

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    21
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ballack22 Unfollow Follow

    Latest posts made by ballack22

    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Το πάω χαλαρά χωρίς τούρμπισμα είναι το αντίθετο από ότι χρειάζεται, για να γίνει παθητική αναγέννηση που θα κάψει την τέφρα πρέπει η θερμοκρασία των καυσαερίων να περάσει τους 550c,, στην πράξη σημαίνει ταχύτητα μεγαλύτερη από 70 χλμ την ώρα επί τουλάχιστον 40΄ , άρα επί 100 χλμ έκανες μια τρύπα στο νερό.

      Μήπως μπερδεύεις την τέφρα (ash ) που δεν καίγεται με τα υπολείμματα καύσης (soot) τα οποία καίγονται κανονικά?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Τελικά πριν πάω σε αντιπροσωπεία ανακάλυψα ότι οι αναγεννήσεις ξεκινούσαν μόλις τούρμπιζε ο κινητήρας . Πήγα το αμάξι για περίπου 100 χιλιόμετρα χαλαρά χωρίς τούρμπο και δεν έγινε καμία αναγέννηση. Χθες πήγα να ξεκινήσω και επιτέλους άναψε λαμπάκι για dpf . Αναβόσβησε η λυχνία για βλάβη σε κινητήρα, έψαξα τον κωδικό που βγήκε και ήταν για συγκέντρωση τέφρας όπως το υποψιαζόμουν εξ αρχής λόγω πολλών χιλιομέτρων . Κωδικός σφάλματος P242F . Βρήκα στο ίντερνετ υγρά που υπόσχονται να διαλύσουν την τέφρα χωρίς να χρειαστεί να βγει το φίλτρο . Απο wurth και motip για την ακρίβεια . Πιστεύετε πως αξίζει ? ή καλύτερα να το πάω για καθαρισμό?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Στην θέση σου , αφού λες ότι κοίταξες και επισκεύασες τα πάντα, θα πήγαινα σε ενα επίσημο συνεργείο Hyundai ,να το βάλουν στο δικό τους διαγνωστικό να δεις τι σφάλμα θα δείξει δεν μπορεί όλα να είναι εντάξει και να συνεχίζει να ψεκάζει αβέρτα πετρέλαιο , γιατί αυτό ανεβάζει την στάθμη των λαδιών και οπως λες και κάπου αλλού να μην σου βγάζει μήνυμα για αυξημένη στάθμη.

      Το σκέφτηκα και εγώ πήρα τηλέφωνο να το πάω στην αντιπροσωπεία της βελμαρ στα ανατολικά. Ελπίζω να βγάλουν άκρη εκεί

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Στο εχω ξαναγραψει απο τον ελεγχο ή και επισκευη των μπεκ θα ξεκινησεις, καθαρισμα καλο πολλαπλης εισαγωγης και egr, αλλαγη λαδιων και φιλτρου. Να εχει σωστα δεδομενα ο τεχνικος για να μπορει να προχωρησει, αυτα και βεβαια εχουν το κοστος τους το οποιο δεν μπορεις να το αποφυγεις, αλλιως περιμενεις τη θεια φωτιση μπας και δει το προβλημα σου.

      Καθαρισμό egr /πολλαπλής έχω κάνει σε προηγούμενο συνεργείο. Στο τωρινό μου είπαν οτι φταίνει τα μπεκ οπότε μετά απο έλεγχο έγινε ολική επισκευή τους και είναι σαν καινούργια . Το θέμα είναι ότι πάλι έχουν ανέβει τα λάδια στον κινητήρα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ για να βρω σίγουρη λύση στο πρόβλημα μου . Το τωρινό συνεργείο μου είπε για ανακατασκευή dpf . 320 € η ανακατασκευή ,130 € εργατικά γιατί είναι σε δύσκολο σημείο το dpf . Το θέμα μου είναι αν όντως ειναι αυτό το πρόβλημα ή το κάνω τζάμπα. Το αμάξι εξακολουθεί να κάνει αναγεννήσεις κάθε 15-40 λεπτά. Λαμπάκι δεν έχει ανάψει . Κατά τα άλλα καμία απώλεια σε ισχύ. Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο συνεργείο προς δυτική Θεσσαλονίκη που να μπορώ να το αφήσω και να είμαι ήσυχο ότι όντως θα βρω το πρόβλημα . Έχω απελπιστεί με την κατάσταση τελευταία.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Λοιπόν πήγα μια βόλτα Θεσσαλονίκη - Βέροια μήπως και ξεμπουκωσει και γλιτώσουμε. Με 3η ταχύτητα, 80 χμ ανά ώρα 3-3.500 στροφές και επιταχύνσεις για να πάρει θερμοκρασία. Αποτέλεσμα : 1η αναγέννηση 6 λεπτά, κενό διάστημα 12 λεπτά, 2η αναγέννηση 16 λεπτά, κενό διάστημα 12 λεπτά πάλι και 3η αναγέννηση 12 λεπτά. Συνολική διάρκεια 1 ώρα και 20 λεπτά οδήγησης. Το αυτοκίνητο έφευγε σφαίρα σαν να μην έχει κανένα πρόβλημα. Μετά από σβήσιμο και εκκίνηση μετά από 10 λεπτά άρχισε πάλι αναγέννηση οπότε μάλλον τζίφος. Συμπέρασμα? Λέω να αλλάξω αισθητηρα dpf και αν συνεχίσει πάω για ανακατασκευή dpf

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Υπάρχει και μια περίπτωση που δεν την σκέφτηκες αλλά το ότι είπες ότι δεν καταγραφεί ποτέ αναγέννηση με βάζει σε υποψία. Στο αυτοκίνητο έχει αφαιρεθεί το dpf  και έχει μπει πρόγραμμα. Εσύ μπορείς να το βλέπεις αλλά είναι μόνο το απέξω μέσα είναι κούφιο. Για κάποιο λόγο έσβησε το πρόγραμμα που αποτρέπει τους ψεκασμούς πετρελαίου στο dpf  και τωρα όλα έχουν γίνει pouta... Στην θέση σου το πρώτο που θα έκανα είναι να ανοίξω το dpf να δω εάν υπάρχει και μετά αντιπροσωπεία να ξαναφορτωσουν  το εργοστασιακό πρόγραμμα. Είναι μια περίπτωση που παίζει στην πιάτσα των μεταχειρισμένων ντίζελ.

      Όχι δεν παίζει κάτι τέτοιο, ούτε αναβάθμιση έγινε ποτέ ούτε καν μαύρο καπνό είδα ποτέ και αναγεννησεις έκανε και παλιότερα απλά όχι τόσο συχνά

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      MONMAN2 wrote:

      Συμπληρώνω , μήπως το πρόβλημα άρχισε μετά από επίσκεψη σε επίσημο συνεργείο όπου έκαναν αναβάθμιση του εγκεφάλου ,έτσι σβήνει το πρόγραμμα αν αναρωτιέται κάποιος...

      Αν συμβαίνει αυτό, τότε λογικά αν πατάει ξερογκαζιές θα πρέπει να πετάει ντουμάνι πίσω σαν ταξί.

      Πιο πιθανό τα μπεκ να τα έφτυσαν και να άρχισαν να βουλώνουν το φίλτρο. Γνωστή μου χημικός που δουλεύει σε εταιρία καθαρισμού φίλτρων dpf μου είπε ότι το ο νούμερο 1 λόγος βουλώματος του DPF είναι κάποιο πρόβλημα στη διαχείριση/καύση του καυσίμου.

      Και εγώ μάλλον είμαι μια τέτοια περίπτωση. Σήμερα πήγα στο ίδιο συνεργείο και δοκίμασε εξαναγκασμενη αναγέννηση και δεν ανέβαζε θερμοκρασία καν το dpf. Μου είπαν ότι είναι πολύ μπουκωμενο και μόνο αλλαγή ή ανακατασκευή γίνεται πια. Το θέμα είναι πως και πάλι δεν είδε διεξοδικά το θέμα. 400 ευρώ περίπου ανακατασκευή και εργατικά θα βγουν. Το κάνω ή υπάρχει εναλλακτική αν μπουκωσε από μπεκ?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Οι αισθητήρες στο dpf είναι δύο, στην είσοδο και στην έξοδο και μετράνε την διαφορά στην πίεση εισόδου / εξόδου μέσα στο φίλτρο και δίδουν την εντολή για αναγέννηση, μήποως καταγράφεται μόνο η πεθητική αναγέννηση και όχι οι ενεργητικές ?

      Μήπως πρέπει να διαγραφούν κάποιες εντολές στην ECU ? Στο συνεργείο που πηγαίνεις κοιτάνε μόνο αποσπασματικά το πρόβλημα ή όλο το σύστημα από το Α-Ω ?

      Όχι δυστυχώς πιστεύω πως δεν έχουν δει όλο το σύστημα. Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει περίπτωση να μην γράφονται σωστά οι αναγεννησεις και ότι αυτό επηρεάζει τη συχνότητα τους. Αύριο λογικά θα το βάλει στο διαγνωστικό και ευελπιστώ να βγάλει άκρη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      Τελικά το συνεργείο έβαλε διαγνωστικό και μου είπε ότι φταίνε τα μπεκ. Αφού τα έστειλε για έλεγχο του είπαν ότι είναι σε άθλια κατάσταση. Τιμή 200 €το τεμάχιο η ολική επισκευή του. Το αμάξι έγινε σβέλτο και έπαιρνε μπροστά με το πρώτο γύρισμα. Ωστόσο οι αναγεννησεις εξακολουθούν δυστυχώς απλά αντί για 2 σε διαδρομή 40 χιλιομέτρων έγιναν 1. Άρα φταίει και το dpf? Μήπως ο αισθητηρας του? Και αν ναι γιατί δεν βγάζει κάποιο σφάλμα? Επίσης στον εγκέφαλο του dpf γράφει ότι ποτέ δεν έχει γίνει αναγέννηση στα 312000 χιλιόμετρα του που φαντάζει αδύνατο! Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάτι στον εγκέφαλο και να μην καταγράφεται η αναγέννηση και να δίνεται συνέχεια η εντολή για αναγέννηση?

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • RE: Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel

      όλη η ιστορία είναι τα καυσαέρια να περάσουν τους 550c για να γίνει πυρόλυση, μόνο με την πυρόλυση καθαρίζεται το φίλτρο γιατί καίγονται τα μικροσωματίδια της καύσης που έχουν κατακρατηθεί και γίνονται μαύρη σκόνη, ξεκολλάνε δηλαδή από τις κυψέλες με τη μορφή της σκόνης, χωρίς σωστή πυρόλυση διαρκείας το φίλτρο δεν καθαρίζει.

      Θα δοκιμάσω ένα ταξίδι 1 ώρα και βάλε με 3η και 60χμ ώστε να είμαι σίγουρος ότι δεν θα χρειαστεί να αφήσω ποτέ γκάζι μήπως και γίνει κάτι. Επίσης τελικά βρήκα εναλλακτική πρόταση από γνωστό συνεργείο στα ανατολικά της Θεσσαλονίκης με 550 ευρώ για ανακατασκευή dpf και έλεγχο/καθαρισμό μπεκ. Μίλησα τηλεφωνικά και μου είπε ότι με 300000 χιλιόμετρα σίγουρα έχει γεμίσει τέφρα και ο καθαρισμός μόνο δεν αρκεί με ο, τι και αν τον κάνεις. Άλλη λύση είναι να βρω μεταχειρισμένο dpf από κανένα τρακαρισμένο πχ αλλά δύσκολο το βλέπω.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      B
      ballack22
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr