-
Τελικά το συνεργείο έβαλε διαγνωστικό και μου είπε ότι φταίνε τα μπεκ. Αφού τα έστειλε για έλεγχο του είπαν ότι είναι σε άθλια κατάσταση. Τιμή 200 €το τεμάχιο η ολική επισκευή του. Το αμάξι έγινε σβέλτο και έπαιρνε μπροστά με το πρώτο γύρισμα. Ωστόσο οι αναγεννησεις εξακολουθούν δυστυχώς απλά αντί για 2 σε διαδρομή 40 χιλιομέτρων έγιναν 1. Άρα φταίει και το dpf? Μήπως ο αισθητηρας του? Και αν ναι γιατί δεν βγάζει κάποιο σφάλμα? Επίσης στον εγκέφαλο του dpf γράφει ότι ποτέ δεν έχει γίνει αναγέννηση στα 312000 χιλιόμετρα του που φαντάζει αδύνατο! Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάτι στον εγκέφαλο και να μην καταγράφεται η αναγέννηση και να δίνεται συνέχεια η εντολή για αναγέννηση?
-
Οι αισθητήρες στο dpf είναι δύο, στην είσοδο και στην έξοδο και μετράνε την διαφορά στην πίεση εισόδου / εξόδου μέσα στο φίλτρο και δίδουν την εντολή για αναγέννηση, μήποως καταγράφεται μόνο η πεθητική αναγέννηση και όχι οι ενεργητικές ?
Μήπως πρέπει να διαγραφούν κάποιες εντολές στην ECU ? Στο συνεργείο που πηγαίνεις κοιτάνε μόνο αποσπασματικά το πρόβλημα ή όλο το σύστημα από το Α-Ω ?
-
Οι αισθητήρες στο dpf είναι δύο, στην είσοδο και στην έξοδο και μετράνε την διαφορά στην πίεση εισόδου / εξόδου μέσα στο φίλτρο και δίδουν την εντολή για αναγέννηση, μήποως καταγράφεται μόνο η πεθητική αναγέννηση και όχι οι ενεργητικές ?
Μήπως πρέπει να διαγραφούν κάποιες εντολές στην ECU ? Στο συνεργείο που πηγαίνεις κοιτάνε μόνο αποσπασματικά το πρόβλημα ή όλο το σύστημα από το Α-Ω ?
Όχι δυστυχώς πιστεύω πως δεν έχουν δει όλο το σύστημα. Δεν ήξερα καν ότι υπάρχει περίπτωση να μην γράφονται σωστά οι αναγεννησεις και ότι αυτό επηρεάζει τη συχνότητα τους. Αύριο λογικά θα το βάλει στο διαγνωστικό και ευελπιστώ να βγάλει άκρη.
-
Συμπληρώνω , μήπως το πρόβλημα άρχισε μετά από επίσκεψη σε επίσημο συνεργείο όπου έκαναν αναβάθμιση του εγκεφάλου ,έτσι σβήνει το πρόγραμμα αν αναρωτιέται κάποιος...
-
Υπάρχει και μια περίπτωση που δεν την σκέφτηκες αλλά το ότι είπες ότι δεν καταγραφεί ποτέ αναγέννηση με βάζει σε υποψία. Στο αυτοκίνητο έχει αφαιρεθεί το dpf και έχει μπει πρόγραμμα. Εσύ μπορείς να το βλέπεις αλλά είναι μόνο το απέξω μέσα είναι κούφιο. Για κάποιο λόγο έσβησε το πρόγραμμα που αποτρέπει τους ψεκασμούς πετρελαίου στο dpf και τωρα όλα έχουν γίνει pouta... Στην θέση σου το πρώτο που θα έκανα είναι να ανοίξω το dpf να δω εάν υπάρχει και μετά αντιπροσωπεία να ξαναφορτωσουν το εργοστασιακό πρόγραμμα. Είναι μια περίπτωση που παίζει στην πιάτσα των μεταχειρισμένων ντίζελ.
-
Συμπληρώνω , μήπως το πρόβλημα άρχισε μετά από επίσκεψη σε επίσημο συνεργείο όπου έκαναν αναβάθμιση του εγκεφάλου ,έτσι σβήνει το πρόγραμμα αν αναρωτιέται κάποιος...
Αν συμβαίνει αυτό, τότε λογικά αν πατάει ξερογκαζιές θα πρέπει να πετάει ντουμάνι πίσω σαν ταξί.
Πιο πιθανό τα μπεκ να τα έφτυσαν και να άρχισαν να βουλώνουν το φίλτρο. Γνωστή μου χημικός που δουλεύει σε εταιρία καθαρισμού φίλτρων dpf μου είπε ότι το ο νούμερο 1 λόγος βουλώματος του DPF είναι κάποιο πρόβλημα στη διαχείριση/καύση του καυσίμου.
-
Εννοείται πως η φίλη σου και εσύ έχετε δίκιο απλώς επειδή ο φίλος είπε ότι δεν καταγράφονται βλάβες και αναγεννήσεις υποπτεύομαι την πιο πάνω περίπτωση.
Τέλος μη ξεχνάς πως δυσλειτουργίες στο σύστημα διαχείρισης καυσίμου δημιουργούν οι παράλληλοι εγκέφαλοι και όχι μόνο οι φθηνοί...
-
MONMAN2 wrote:
Συμπληρώνω , μήπως το πρόβλημα άρχισε μετά από επίσκεψη σε επίσημο συνεργείο όπου έκαναν αναβάθμιση του εγκεφάλου ,έτσι σβήνει το πρόγραμμα αν αναρωτιέται κάποιος...
Αν συμβαίνει αυτό, τότε λογικά αν πατάει ξερογκαζιές θα πρέπει να πετάει ντουμάνι πίσω σαν ταξί.
Πιο πιθανό τα μπεκ να τα έφτυσαν και να άρχισαν να βουλώνουν το φίλτρο. Γνωστή μου χημικός που δουλεύει σε εταιρία καθαρισμού φίλτρων dpf μου είπε ότι το ο νούμερο 1 λόγος βουλώματος του DPF είναι κάποιο πρόβλημα στη διαχείριση/καύση του καυσίμου.
Και εγώ μάλλον είμαι μια τέτοια περίπτωση. Σήμερα πήγα στο ίδιο συνεργείο και δοκίμασε εξαναγκασμενη αναγέννηση και δεν ανέβαζε θερμοκρασία καν το dpf. Μου είπαν ότι είναι πολύ μπουκωμενο και μόνο αλλαγή ή ανακατασκευή γίνεται πια. Το θέμα είναι πως και πάλι δεν είδε διεξοδικά το θέμα. 400 ευρώ περίπου ανακατασκευή και εργατικά θα βγουν. Το κάνω ή υπάρχει εναλλακτική αν μπουκωσε από μπεκ?
-
Υπάρχει και μια περίπτωση που δεν την σκέφτηκες αλλά το ότι είπες ότι δεν καταγραφεί ποτέ αναγέννηση με βάζει σε υποψία. Στο αυτοκίνητο έχει αφαιρεθεί το dpf και έχει μπει πρόγραμμα. Εσύ μπορείς να το βλέπεις αλλά είναι μόνο το απέξω μέσα είναι κούφιο. Για κάποιο λόγο έσβησε το πρόγραμμα που αποτρέπει τους ψεκασμούς πετρελαίου στο dpf και τωρα όλα έχουν γίνει pouta... Στην θέση σου το πρώτο που θα έκανα είναι να ανοίξω το dpf να δω εάν υπάρχει και μετά αντιπροσωπεία να ξαναφορτωσουν το εργοστασιακό πρόγραμμα. Είναι μια περίπτωση που παίζει στην πιάτσα των μεταχειρισμένων ντίζελ.
Όχι δεν παίζει κάτι τέτοιο, ούτε αναβάθμιση έγινε ποτέ ούτε καν μαύρο καπνό είδα ποτέ και αναγεννησεις έκανε και παλιότερα απλά όχι τόσο συχνά
-
Θερμοστάτη έχεις αλλάξει ποτέ???
Εμένα είχε μείνει ανοικτός με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο θα δουλεύει στους 78 με το ζόρι 80 βαθμούς κελσίου... ενώ κανονικά έπρεπε να παίζει στους 90 με αποτέλεσμα οι ρύποι να είναι είναι στο θεό με κρύο κινητήρα....
-
Λοιπόν πήγα μια βόλτα Θεσσαλονίκη - Βέροια μήπως και ξεμπουκωσει και γλιτώσουμε. Με 3η ταχύτητα, 80 χμ ανά ώρα 3-3.500 στροφές και επιταχύνσεις για να πάρει θερμοκρασία. Αποτέλεσμα : 1η αναγέννηση 6 λεπτά, κενό διάστημα 12 λεπτά, 2η αναγέννηση 16 λεπτά, κενό διάστημα 12 λεπτά πάλι και 3η αναγέννηση 12 λεπτά. Συνολική διάρκεια 1 ώρα και 20 λεπτά οδήγησης. Το αυτοκίνητο έφευγε σφαίρα σαν να μην έχει κανένα πρόβλημα. Μετά από σβήσιμο και εκκίνηση μετά από 10 λεπτά άρχισε πάλι αναγέννηση οπότε μάλλον τζίφος. Συμπέρασμα? Λέω να αλλάξω αισθητηρα dpf και αν συνεχίσει πάω για ανακατασκευή dpf
-
Απο μερους σου εχεις να κανεις 3 πραγματα.
1ον οδηγησε το στην ιδια διαδρομη λιγο πανω απο τα ορια της εγνατιας και ανεβα τερμα γκαζι τις ανηφορες μετα τη βεροια μεχρι να βγεις στα διοδια, ή δωστο σε καποιον μπας και.
2ον βλεπε τη σταθμη των λαδιων
3ον αλλαξε συνεργειο και δειτε το θεμα απο την αρχη.Το υπαρχον συνεργειο ουσιαστικα αφηνει τα παντα ανοιχτα διχως προοπτικη.Αν ειναι εν τελη το dpf βαλε ενα φθηνο αφτερμαρκετ.
Αυτα θα εκανα εγω.
-
Αν ειναι εν τελη το dpf βαλε ενα φθηνο αφτερμαρκετ.
Σε καμια περιπτωση αυτη δεν ειναι η σωστη λυση δε μπορεις να φανταστεις τα προβληματα που θα διμιουργησει και το κοστος τους, το μονο που θα καταφερεις ειναι το αυτοκινητο συνεχεια να εχει προβλημα να μπερδεψεις τον εκαστοτε τεχνικο και να μπει σε διαδικασια να αλλαζει εξαρτηματα χωρις να υπαρχει λυση, μεχρι και εγκεφαλο φτασαμε να αλλαξουμε λογο κινεζικου κακης ποιοτητας dpf, γιατι απλα λεγαμε οτι ηταν καινουργιο αρα αποκλειετε να εφταιγε αυτο.
Οταν μια τεχνολογια δεν την γνωριζετε καλο θα ηταν να μην προτεινετε λυσεις, αυτο και μονο.
-
Στο εχω ξαναγραψει απο τον ελεγχο ή και επισκευη των μπεκ θα ξεκινησεις, καθαρισμα καλο πολλαπλης εισαγωγης και egr, αλλαγη λαδιων και φιλτρου. Να εχει σωστα δεδομενα ο τεχνικος για να μπορει να προχωρησει, αυτα και βεβαια εχουν το κοστος τους το οποιο δεν μπορεις να το αποφυγεις, αλλιως περιμενεις τη θεια φωτιση μπας και δει το προβλημα σου.
-
W202 AMG wrote:
Αν ειναι εν τελη το dpf βαλε ενα φθηνο αφτερμαρκετ.
Σε καμια περιπτωση αυτη δεν ειναι η σωστη λυση δε μπορεις να φανταστεις τα προβληματα που θα διμιουργησει και το κοστος τους, το μονο που θα καταφερεις ειναι το αυτοκινητο συνεχεια να εχει προβλημα να μπερδεψεις τον εκαστοτε τεχνικο και να μπει σε διαδικασια να αλλαζει εξαρτηματα χωρις να υπαρχει λυση, μεχρι και εγκεφαλο φτασαμε να αλλαξουμε λογο κινεζικου κακης ποιοτητας dpf, γιατι απλα λεγαμε οτι ηταν καινουργιο αρα αποκλειετε να εφταιγε αυτο.
Οταν μια τεχνολογια δεν την γνωριζετε καλο θα ηταν να μην προτεινετε λυσεις, αυτο και μονο.
Δεν νομιζω οτι επειδη ορισμενα κινεζικα ειναι μονο για εμφανιση,ειναι ολα τα αφτερμαρκετ για τα σκουπιδια.Στην Ελλαδα μιλαμε για κοψιμο ,ανοιγμα ,αλλαγμα κτλ. Και δεν μπορει να υπαρξει dpf αφτερμαρκετ της προκοπης?
-
Φθηνο after και καλο ακομα δεν υπαρχει, σωστο after και βεβαια υπαρχει αλλα με αλλη τιμη, το γνησιο εχει 2 ή 3 χρονια εγγυηση αναλογα την εταιρεια, σε after φθηνο ή ακριβο να δω που θα τη ζητησεις αν χρειαστει.
-
Στο εχω ξαναγραψει απο τον ελεγχο ή και επισκευη των μπεκ θα ξεκινησεις, καθαρισμα καλο πολλαπλης εισαγωγης και egr, αλλαγη λαδιων και φιλτρου. Να εχει σωστα δεδομενα ο τεχνικος για να μπορει να προχωρησει, αυτα και βεβαια εχουν το κοστος τους το οποιο δεν μπορεις να το αποφυγεις, αλλιως περιμενεις τη θεια φωτιση μπας και δει το προβλημα σου.
Καθαρισμό egr /πολλαπλής έχω κάνει σε προηγούμενο συνεργείο. Στο τωρινό μου είπαν οτι φταίνει τα μπεκ οπότε μετά απο έλεγχο έγινε ολική επισκευή τους και είναι σαν καινούργια . Το θέμα είναι ότι πάλι έχουν ανέβει τα λάδια στον κινητήρα και δεν ξέρω που να απευθυνθώ για να βρω σίγουρη λύση στο πρόβλημα μου . Το τωρινό συνεργείο μου είπε για ανακατασκευή dpf . 320 € η ανακατασκευή ,130 € εργατικά γιατί είναι σε δύσκολο σημείο το dpf . Το θέμα μου είναι αν όντως ειναι αυτό το πρόβλημα ή το κάνω τζάμπα. Το αμάξι εξακολουθεί να κάνει αναγεννήσεις κάθε 15-40 λεπτά. Λαμπάκι δεν έχει ανάψει . Κατά τα άλλα καμία απώλεια σε ισχύ. Έχει κάποιος να προτείνει κάποιο συνεργείο προς δυτική Θεσσαλονίκη που να μπορώ να το αφήσω και να είμαι ήσυχο ότι όντως θα βρω το πρόβλημα . Έχω απελπιστεί με την κατάσταση τελευταία.
-
Στην θέση σου , αφού λες ότι κοίταξες και επισκεύασες τα πάντα, θα πήγαινα σε ενα επίσημο συνεργείο Hyundai ,να το βάλουν στο δικό τους διαγνωστικό να δεις τι σφάλμα θα δείξει δεν μπορεί όλα να είναι εντάξει και να συνεχίζει να ψεκάζει αβέρτα πετρέλαιο , γιατί αυτό ανεβάζει την στάθμη των λαδιών και οπως λες και κάπου αλλού να μην σου βγάζει μήνυμα για αυξημένη στάθμη.
-
Στην θέση σου , αφού λες ότι κοίταξες και επισκεύασες τα πάντα, θα πήγαινα σε ενα επίσημο συνεργείο Hyundai ,να το βάλουν στο δικό τους διαγνωστικό να δεις τι σφάλμα θα δείξει δεν μπορεί όλα να είναι εντάξει και να συνεχίζει να ψεκάζει αβέρτα πετρέλαιο , γιατί αυτό ανεβάζει την στάθμη των λαδιών και οπως λες και κάπου αλλού να μην σου βγάζει μήνυμα για αυξημένη στάθμη.
Το σκέφτηκα και εγώ πήρα τηλέφωνο να το πάω στην αντιπροσωπεία της βελμαρ στα ανατολικά. Ελπίζω να βγάλουν άκρη εκεί
-
Τελικά πριν πάω σε αντιπροσωπεία ανακάλυψα ότι οι αναγεννήσεις ξεκινούσαν μόλις τούρμπιζε ο κινητήρας . Πήγα το αμάξι για περίπου 100 χιλιόμετρα χαλαρά χωρίς τούρμπο και δεν έγινε καμία αναγέννηση. Χθες πήγα να ξεκινήσω και επιτέλους άναψε λαμπάκι για dpf . Αναβόσβησε η λυχνία για βλάβη σε κινητήρα, έψαξα τον κωδικό που βγήκε και ήταν για συγκέντρωση τέφρας όπως το υποψιαζόμουν εξ αρχής λόγω πολλών χιλιομέτρων . Κωδικός σφάλματος P242F . Βρήκα στο ίντερνετ υγρά που υπόσχονται να διαλύσουν την τέφρα χωρίς να χρειαστεί να βγει το φίλτρο . Απο wurth και motip για την ακρίβεια . Πιστεύετε πως αξίζει ? ή καλύτερα να το πάω για καθαρισμό?
Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel