-
Καλησπέρα σε όλους,
Κάνω και εγώ το κλασικό πλέον ποστ για “αγορά καινούργιου αυτοκινήτου” για να συλλέξω απόψεις και εμπειρίες. Αρχικά μια μικρή περιγραφή της κατάστασης μου:
-
Πρώτο αυτοκίνητο (εκτός οικογενειακών) και μοναδικό, οπότε πρέπει να συνδυάζει ευελιξία στην πόλη αλλά και σχετικά άνετο ταξίδι εκτος.
-
Εργένης (προς το παρόν αλλά ελπίζουμε :D)
-
Ετήσια χιλιόμετρα περίπου 12.000 - 13.000
-
Μέγιστο μπάτζετ 17.000 ευρώ
-
Βενζίνη, Οχι αυτόματο
-
Επαρκείς χώρους και ειδικά χώρο πορτ μπαγκάζ (>280 λίτρα)
-
Να μην είναι “γυμνό” από εξοπλισμό και από συστήματα ασφαλείας. Δεν θα ήθελα π.χ. ένα Polo των 13.000 που θα είναι με ταμπούρα πίσω, μικρή οθόνη, κλπ κλπ. μόνο και μόνο για τη μάρκα.
-
Σπόρτ χαρακτήρα όσο αυτό είναι δυνατόν
Έχω κοιτάξει απο κοντά τα εξής:
-
VW Polo (+ test drive)
-
Seat Ibiza (+ test drive)
-
Hyundai i20 (+ test drive)
-
Nissan Micra
-
Suzuki Swift (+ test drive)
-
Peugeot 208
-
Renault Clio
-
Τoyota Yaris
Κοντινότερο στα ζητούμενα μου είναι το Hyundai i20 (facelift) και ειδικότερα η πλούσια έκδοση του, η Distinctive, η οποία παρέχει υπερπλήρη εξοπλισμό (Led lights, φιμέ τζάμια, συστήματα ασφαλείας, κάμερες/αισθητήρες οπισθοπορείας, μεγάλο τεμπέλη, κλπ.) με τον 1.0Τ κινητήρα στα 100 άλογα και την κλασική 5ετή εγγύηση. Το προαναφερθέν πακέτο βγαίνει στα 16.300 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα.
Μου έχει προκύψει ένας προβληματισμός καθώς έχω παρατηρήσει πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πολυσυζητείτε στο forum και αναρωτιέμαι το γιατί.
Η γνώμη σας και οι προτάσεις σας θα εκτιμηθούν δεόντως και οι εμπειρίες / απόψεις από ιδιοκτήτες θα εκτιμηθούν υπέρ του δέοντος!
Ευχαριστώ που με διαβάσατε!
Θανασης
-
-
Καλησπέρα σε όλους,
Κάνω και εγώ το κλασικό πλέον ποστ για “αγορά καινούργιου αυτοκινήτου” για να συλλέξω απόψεις και εμπειρίες. Αρχικά μια μικρή περιγραφή της κατάστασης μου:
-
Πρώτο αυτοκίνητο (εκτός οικογενειακών) και μοναδικό, οπότε πρέπει να συνδυάζει ευελιξία στην πόλη αλλά και σχετικά άνετο ταξίδι εκτος.
-
Εργένης (προς το παρόν αλλά ελπίζουμε :D)
-
Ετήσια χιλιόμετρα περίπου 12.000 - 13.000
-
Μέγιστο μπάτζετ 17.000 ευρώ
-
Βενζίνη, Οχι αυτόματο
-
Επαρκείς χώρους και ειδικά χώρο πορτ μπαγκάζ (>280 λίτρα)
-
Να μην είναι “γυμνό” από εξοπλισμό και από συστήματα ασφαλείας. Δεν θα ήθελα π.χ. ένα Polo των 13.000 που θα είναι με ταμπούρα πίσω, μικρή οθόνη, κλπ κλπ. μόνο και μόνο για τη μάρκα.
-
Σπόρτ χαρακτήρα όσο αυτό είναι δυνατόν
Έχω κοιτάξει απο κοντά τα εξής:
-
VW Polo (+ test drive)
-
Seat Ibiza (+ test drive)
-
Hyundai i20 (+ test drive)
-
Nissan Micra
-
Suzuki Swift (+ test drive)
-
Peugeot 208
-
Renault Clio
-
Τoyota Yaris
Κοντινότερο στα ζητούμενα μου είναι το Hyundai i20 (facelift) και ειδικότερα η πλούσια έκδοση του, η Distinctive, η οποία παρέχει υπερπλήρη εξοπλισμό (Led lights, φιμέ τζάμια, συστήματα ασφαλείας, κάμερες/αισθητήρες οπισθοπορείας, μεγάλο τεμπέλη, κλπ.) με τον 1.0Τ κινητήρα στα 100 άλογα και την κλασική 5ετή εγγύηση. Το προαναφερθέν πακέτο βγαίνει στα 16.300 με το κλειδί στο χέρι και μεταλλικό χρώμα.
Μου έχει προκύψει ένας προβληματισμός καθώς έχω παρατηρήσει πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πολυσυζητείτε στο forum και αναρωτιέμαι το γιατί.
Η γνώμη σας και οι προτάσεις σας θα εκτιμηθούν δεόντως και οι εμπειρίες / απόψεις από ιδιοκτήτες θα εκτιμηθούν υπέρ του δέοντος!
Ευχαριστώ που με διαβάσατε!
Θανασης
-
-
Το 208 αλλάζει μοντέλο. Σε λίγους μήνες το καινούργιο θα είναι στην αγορά.
-
Με το συμπάθιο αλλά, γιατί δεν πας στα 120 ps και όποτε θελήσεις του κάνεις και μια αναβάθμιση στη χαρτογράφηση και πας σε 140ps και 230 kg ροπής. Η διαφορά βλέπω ειναι ενα 500ρικο.
Αφού εχεις κάνει test drive το Swift και γέρνεις προς το I20, μάλλον το εχεις σχεδόν αποφασίσει. Και εγω σε αυτο θα πήγαινα, αν και στο Premium.
-
Η γνώμη σας και οι προτάσεις σας θα εκτιμηθούν δεόντως και οι εμπειρίες / απόψεις από ιδιοκτήτες θα εκτιμηθούν υπέρ του δέοντος!
Μου βγήκε ο Μπαμπινιώτης από μέσα μου, κι επειδή βλέπω συνέχεια το ίδιο λάθος δεν άντεξα. Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για την άσχετη δημοσίευση.
Όταν θέλουμε να δηλώσουμε υπέρβαση ή υπερβολή συντάσσουμε το υπέρ με αιτιατική.
(Η διαδήλωση είχε υπέρ των οκτώ χιλιάδων ανθρώπων, ήσουν υπέρ το δέον ανεκτικός απέναντί του).
Αντίθετα, όταν θέλουμε να δηλώσουμε υπεράσπιση συντάσσουμε με γενική.
(Είναι υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων).
Αυτά, και συγγνώμη που πετάχτηκα σαν την τσουτσού.
-
nassos_pr wrote:
Η γνώμη σας και οι προτάσεις σας θα εκτιμηθούν δεόντως και οι εμπειρίες / απόψεις από ιδιοκτήτες θα εκτιμηθούν υπέρ του δέοντος!
Μου βγήκε ο Μπαμπινιώτης από μέσα μου, κι επειδή βλέπω συνέχεια το ίδιο λάθος δεν άντεξα. Ζητώ προκαταβολικά συγγνώμη για την άσχετη δημοσίευση.
Όταν θέλουμε να δηλώσουμε υπέρβαση ή υπερβολή συντάσσουμε το υπέρ με αιτιατική.
(Η διαδήλωση είχε υπέρ των οκτώ χιλιάδων ανθρώπων, ήσουν υπέρ το δέον ανεκτικός απέναντί του).
Αντίθετα, όταν θέλουμε να δηλώσουμε υπεράσπιση συντάσσουμε με γενική.
(Είναι υπέρ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων).
Αυτά, και συγγνώμη που πετάχτηκα σαν την τσουτσού.
Χαχα καμία παρεξήγηση! Καλοδεχούμενη η διόρθωση!
-
Το Swift μου άρεσε πολυ γενικα στη δοκιμή που έκανα αλλά ειναι αρκετά περιορισμένο στους χώρους του και ειδικά στο πορτ μπαγκάζ. Κατα τ'αλλα ειναι οντως πολυ καλή επιλογή. Το Fiesta για να πω την αμαρτία μου δεν μου αρέσει καθόλου και γιαυτο και δεν μπήκα στη διαδικασία να το οδηγήσω κιολας.
το 208 που προανέφερε ο φίλος αργεί αρκετα ακόμα να έρθει και απο τα πρωτα δημοσιευματα που διαβασα θα έρθει αρκετά ακριβό.
δεν διαλέγω τον κινητήρα με τα 120 άλογα κυρίως για την αυξημένη κατανάλωση.
-
Καλώς ήρθες Θανάση,
Μίλησες για σπορ χαρακτήρα και αναφέρεις το i20, που είναι το λιγότερο σπορ της κατηγορίας;
Με 17 χιλιάρικα παίρνεις Swift Sport και Fiesta 140, που είναι τα 2 πιο σπορτίβικα superminis.
-
Το Swift μου άρεσε πολυ γενικα στη δοκιμή που έκανα αλλά ειναι αρκετά περιορισμένο στους χώρους του και ειδικά στο πορτ μπαγκάζ. Κατα τ'αλλα ειναι οντως πολυ καλή επιλογή. Το Fiesta για να πω την αμαρτία μου δεν μου αρέσει καθόλου και γιαυτο και δεν μπήκα στη διαδικασία να το οδηγήσω κιολας.
το 208 που προανέφερε ο φίλος αργεί αρκετα ακόμα να έρθει και απο τα πρωτα δημοσιευματα που διαβασα θα έρθει αρκετά ακριβό.
δεν διαλέγω τον κινητήρα με τα 120 άλογα κυρίως για την αυξημένη κατανάλωση.
Αν οδηγήσεις το Fiesta θα αλλάξεις γνώμη.
Επίσης οι πιο ισχυροί κινητήρες δεν καίνε περισσότερο, αν τους 'γκαζώνεις' το ίδιο. Σε μερικές καταστάσεις μάλιστα μπορεί να καίνε και λιγότερο, γιατί θα πιέζονται και λιγότερο. -
Με 17 χιλιάρικα παίρνεις Swift Sport και Fiesta 140, που είναι τα 2 πιο σπορτίβικα superminis.
20 δεν εχει το Swift Sport ?
-
REALZEUS wrote:
Με 17 χιλιάρικα παίρνεις Swift Sport και Fiesta 140, που είναι τα 2 πιο σπορτίβικα superminis.
20 δεν εχει το Swift Sport ?
Είχα την εντύπωση ότι ήταν κοντά στα 17, αλλά το έψαξα και μάλλον έχεις δίκιο συνονόματε. Δεν το βλέπω όμως καν στον νέο τιμοκατάλογο.
-
Κι εγώ, φίλε Θανάση, στην ίδια κατάσταση μ' εσένα είμαι. Και για εμένα θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με διάφορες μηχανές.
Να σε ρωτήσω, πώς σου φάνηκε το i-20 και το polo;
Επίσης, το c3 και τα καινούργια corsa και clio δεν τα σκέφτεσαι;
-
Θανάση, μεταξύ αυτών που έχεις στη λίστα σου, εγώ θα κοιτούσα το Ibiza 1.0 TSi FR. Ολοκληρωμένο πακέτο με χώρους, πολύ καλό εξοπλισμό, εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία του και σπορ χαρακτήρα. Δυστυχώς δεν βγαίνει πλέον με τον 1.5 που είχε τιμή πρόκληση.
Εκτός αυτού, σαφώς η επιλογή μου θα ήταν το χιλιάρι Fiesta στην ST-Line έκδοση, το οποίο επίσης είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του.
-
Κι εγώ, φίλε Θανάση, στην ίδια κατάσταση μ' εσένα είμαι. Και για εμένα θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο μετά από πολλά χρόνια συμβίωσης με διάφορες μηχανές.
Να σε ρωτήσω, πώς σου φάνηκε το i-20 και το polo;
Επίσης, το c3 και τα καινούργια corsa και clio δεν τα σκέφτεσαι;
Το C3 δεν μου αρέσει ουτε εμφανισιακά αλλά ούτε και στο εσωτερικό του. Αν εννοείς καινούργια μοντέλα για τα Corsa και Clio, έρχονται αρκετά τσιμπημένα στις τιμές τους και προτιμώ να πάω σε κάτι δοκιμασμένο παρά να μπλέξω με 'πειραματισμούς'. Επιπρόσθετα το Clio δεν μου αρέσει καθόλου (οπως και το μοντέλο που κυκλοφορεί τωρα).
Οδηγικά το i20 μου αφησε καλύτερη 'γευση' απο το Polo στο test drive και μου έδινε την αίσθηση οτι πατούσε καλύτερα και ανταποκρινόταν καλύτερα στο γκάζι. Στο εσωτερικό το i20 είναι παλιοκαιρίσιο που λέμε αλλά πιο λειτουργικό (χώροι, θήκες, κλπ) ενώ το Polo είναι αρκετά σκέτο στη σχεδίαση που έχει. Εξωτερικά θα προτιμούσα το Polo, αλλά δεν ειναι η εμφάνιση τα πάντα στην περίπτωση που ψάχνω.
-
Θανάση, μεταξύ αυτών που έχεις στη λίστα σου, εγώ θα κοιτούσα το Ibiza 1.0 TSi FR. Ολοκληρωμένο πακέτο με χώρους, πολύ καλό εξοπλισμό, εξαιρετικές επιδόσεις για την κατηγορία του και σπορ χαρακτήρα. Δυστυχώς δεν βγαίνει πλέον με τον 1.5 που είχε τιμή πρόκληση.
Εκτός αυτού, σαφώς η επιλογή μου θα ήταν το χιλιάρι Fiesta στην ST-Line έκδοση, το οποίο επίσης είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο με την καλύτερη οδική συμπεριφορά στην κατηγορία του.
Καλησπέρα και ευχαριστώ για το σχόλιο!
Το Ibiza το έχω δει και το έχω οδηγήσει κιολας, όντως πολύ καλο σύνολο το οποίο ειναι κοντά στο Polo στα περισσότερα σημεία (λογικό). Οι ενστάσεις μου ειναι στην εγγύηση του κατασκευαστή, στην τιμή (+2000 από το i20 σε παρόμοιο επιπεδο εξοπλισμού). Κατα τ'αλλα πολυ όμορφο και στιβαρό σύνολο.
Το Fiesta όπως προανέφερα δεν μου κάνει κλικ. Ξέρω οτι ακούγομαι περίεργος μάλλον αλλά δεν μπορώ να παρω ενα αυτοκίνητο που δεν μου αρέσει
-
Περί ορέξεως ....
αλλα μου κάνει εντύπωση ότι ενώ έχεις για φαβορί το ι20 το αδελφάκι του κια ριο δεν είναι ούτε καν στα υποψήφια.
-
Προσωπικά, γλυκοκοιτάω και το παλιό το Peugeot 208, ειδικά τώρα που το έχει σε καλή προσφορά.
Βέβαια, ενδιαφέρομαι για την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο, που αν θυμάμαι καλά έχει λάβει αρκετά καλές κριτικές.
Υπάρχει κάποιος φίλος που να το έχει ώστε να μας διαφωτίσει κάπως;
-
Περί ορέξεως ....
αλλα μου κάνει εντύπωση ότι ενώ έχεις για φαβορί το ι20 το αδελφάκι του κια ριο δεν είναι ούτε καν στα υποψήφια.
Καλησπέρα φίλε μου! Το Rio βγαίνει σε 2 εκδόσεις, την απλή και την GTLine. Η απλή ειναι σε καλή τιμή αλλά δεν εχει αρκετό εξοπλισμο και η GTLine που ειναι πλούσια σε εξοπλισμό βγαίνει 1700 ευρώ περισσότερα.
-
Μου έχει προκύψει ένας προβληματισμός καθώς έχω παρατηρήσει πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο δεν πολυσυζητείτε στο forum και αναρωτιέμαι το γιατί.
Θανάση, πάρε γνώμες, αλλά μην επηρεάζεσαι ή προβληματίζεσαι για το αν ένα αυτοκίνητο πολυσυζητείται ή όχι σε ένα forum. Το forum δεν είναι αντιπροσωπευτικό δείγμα. Εδώ μέσα είναι γεμάτο Σουμάχερ. Οι εκατοντάδες απλοί θνητοί σαν κι εσένα δεν μπαίνουν στη διαδικασία να γράψουν σε forum για το αυτοκίνητό τους.
Βλέποντας τις λίστες πωλήσεων (πχ εδώ)
http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2019-8-seg.pdf
το αυτοκίνητο που σε ενδιαφέρει είναι αυτή στη στιγμή στη θέση 7 (από 48) στο B-segment (= αυτοκίνητα με παρόμοιες διαστάσεις). Δεν το λες και αδιάφορο.
-
Αν κανεις ταξιδακια σε αυτοκινητοδρομο παρε αυτοκινητο με adaptive cruise control
Καινούργιο όχημα - Επιλογή ανάμεσα στο πλήθος!