-
Το τι καύσιμο απαιτείται το αναφέρει το εργοστάσιο στο βιβλιαράκι. Δεν είναι θέμα γνώμης του καθενός...
-
Σωστός ο Ζεύς.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Μην ξεχνάμε πως το εγχειρίδιο είναι η εικόνα ενός κατασκευαστή στο τεχνικό κομμάτι.
Οπότε βάλτε στην εξίσωση του ζυγίσματος και το marketing.
Ο κατασκευαστής θα γράψει το minimum που θεωρεί πως ο κινητήρας μπορεί να λειτουργεί. Συνήθως 95άρα.
Αν από την άλλη, αν υπάρχει και δευτερεύων χάρτης που αξιοποιεί βενζίνη με παραπάνω οκτάνια, θα το γράψει. Αλλά να γράψει μόνο για βενζίνη με αυξημένα οκτάνια, είναι σχετικά απίθανο. Άντε να έχω δει 1-2 αυτοκίνητα, έως τώρα να το αναφέρουν. Σαν ποσοστό, είναι τραγικά μικρό το νούμερο. -
Από όσα παραθέσατε, στις αραβικές χώρες διατίθεται 91-92 και 95 RON, μάλλον πιστεύω λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που ίσως κάναν πιο δύσκολα διαχειρίσιμες πολύ πτητικές βενζίνες.
Στάλθηκε από το SM-N935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το τι καύσιμο απαιτείται το αναφέρει το εργοστάσιο στο βιβλιαράκι. Δεν είναι θέμα γνώμης του καθενός...Το πρόβλημα είναι ότι δεν αναφέρει πουθενά ότι η χρήση 100αρας (όσα απαιτούν 95) δεν οφελει πουθενά , εκεί είναι που μπερδεύεται ο κοσμος και ακούμε όλα αυτά τα χαζα που είναι φαινόμενα placebo.
Είχα βάλει κάποτε vpower racing 100 (εξαιρετική βενζίνη όταν απαιτείται 100αρα) σε ένα παπί , καθαρά λόγο πωλητή που πιεζε και δεν με ένοιαξε το κόστος λόγο ελάχιστης ποσότητας που παίρνει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην κρατάει καθόλου ρελαντί . Πιθανόν λόγο αρκετα υψηλής αντικροτικοτητας ,δεν επαρκούσε ο φυσιολογικά αδύναμος σπινθήρας του παπιου να την αναφλέξει. Γύρισα σε 95 και ως δια μαγείας όλα ρολοι. Υπόψιν η βενζίνη ηταν πεντακάθαρη γιατί μπαίνει σε type r με υψηλή συμπίεση 12:1 και το απογειώνει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
@pilioutis: Η πτητικότητα δεν έχει άμεση σχέση με την αντικροτικότητα.
-
Κάπου τα έχετε μπερδέψει. Κάθε χώρα έχει δικές τις προδιαγραφές στις βενζίνες, ρύπους κλπ όποτε και οι κινητήρες είναι προσαρμοσμένοι για τα εκεί δεδομένα. Στις ΗΠΑ και Καναδά έχουν βενζίνες 88 οκτάνια ή 91 μετρημένα με την κλίμακα που έχουμε στην Ελλάδα. Το ίδιο και η Αυστραλία. Σε αυτές τις χώρες η σούπερ είναι η δικιά απλή 95αρα. Τα περισσότερα αυτοκίνητα δουλεύουν όλα με 91 και εκτός από μερικά Ευρωπαϊκά κυρίως που απαιτούν 95αρα, την απλή δηλαδή Ελληνική. Μάλιστα θεωρείται μειονέκτημα για την αγορά τέτοιου αυτοκινήτου γιατί έχει αυξημένο κόστος. Το τι βενζίνη μπαίνει στο αυτοκίνητο σαφώς και δεν ξέρει ο μάστορας στην γωνία αλλά ο κατασκευαστής γιατί έχει σχεδιασει και κατασκευάσει τον κινητήρα και τον προγραμματισμό του να δουλεύει με αυτού του τύπου το καύσιμο.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Το τι καύσιμο απαιτείται το αναφέρει το εργοστάσιο στο βιβλιαράκι. Δεν είναι θέμα γνώμης του καθενός...
Το πρόβλημα είναι ότι δεν αναφέρει πουθενά ότι η χρήση 100αρας (όσα απαιτούν 95) δεν οφελει πουθενά , εκεί είναι που μπερδεύεται ο κοσμος και ακούμε όλα αυτά τα χαζα που είναι φαινόμενα placebo.
Είχα βάλει κάποτε vpower racing 100 (εξαιρετική βενζίνη όταν απαιτείται 100αρα) σε ένα παπί , καθαρά λόγο πωλητή που πιεζε και δεν με ένοιαξε το κόστος λόγο ελάχιστης ποσότητας που παίρνει. Το αποτέλεσμα ήταν να μην κρατάει καθόλου ρελαντί . Πιθανόν λόγο αρκετα υψηλής αντικροτικοτητας ,δεν επαρκούσε ο φυσιολογικά αδύναμος σπινθήρας του παπιου να την αναφλέξει. Γύρισα σε 95 και ως δια μαγείας όλα ρολοι. Υπόψιν η βενζίνη ηταν πεντακάθαρη γιατί μπαίνει σε type r με υψηλή συμπίεση 12:1 και το απογειώνει.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Οι βενζίνες με υψηλή αντικροτικότητα καίγονται πιο γρήγορα από τις απλές που καίγονται αργότερα προσφέροντας και μεγαλύτερο χρόνο στο μέτωπο της φλόγας να απλωθεί στον θάλαμο κάυσης, έτσι προσφέρουν ( οι απλές ) και ελάχιστα μεγαλύτερη ροπή ( κλάσματα αυτής ) γιατί η φλόγα διατηρείται περισσότερο ( κλάσματα δευτερολέπτου ) για να μην συνβεί αυτό που αναφέρεις έπρεπε θα έπρεπε το παπί να έχει την κατάλληλη ηλεκτρονική παρακολούθησει ώστε να προσαρμόσει τη λειτουργία του κινητήρα στις νέες απαιτήσεις από το διαφορετικό καύσιμο.
Το καύσιμο που απαιτείται σε κάθε κινητήρα το επιλέγει το εργοστάσιο αναφέροντας ένα αποδεκτό μίνιμουμ, από εκεί και μετά τι ταιριάζει επακριβώς και απόλυτα σε κάθε κινητήρα πρέπει να βρεθούν τα όρια του εργαστηριακά, αυτό έχσει να κάνει με την αντικροτικότητα του καυσίμου, τις κλιματικές συνθήκες και πόσο το καύσιμο επηρεάζει το αβάνς του κινητήρα που από αυτό εξαρτάται η μέγιστη απόδοση του κινητήρα.
Το αβάνς ελέγχει την προπορεία ή αργοπορεία της ανάφλεξης του καυσίμου, την χρονική εκείνη κατάλληλη στιγμή
κατά την οποία η ανάφλεξη να σπρώξει το έμβολο δυνατά προς τα κάτω, η μεγάλη προπορεία στην ανάφλεξη θα αναφλέξει το καύσιμο όταν το έμβολο ακόμα θα ανεβαίνει προς τον θάλαμο καύσης και θα το φρενάρει, η μεγάλη αργοπορεία ανάφλεξης θα βρεί το έμβολο να έχει κατέβει αρκετά πιο κάτω από το ιδανικό σημείο και η ανάφλεξη του καυσίμου δεν θα δώσει αρκετή ώθηση στο έμβολο, άρα το ιδανικό σημείο ανάφλεξης είναι εκείνο που βρίσκει το έμβολο να έχει μόλις περάσει το άνω νεκρό σημείο και έχει αρχίσει την κάθοδο του πιέζοντας δυνατά τον στρόφαλο να περιστραφεί μέσω της μπιέλας.Έτσι τα κατάλληλο καύσιμο για κάθε κινητήρα είναι εκείνο που επιτρέπει στον μηχανισμό του αβάνς να δίνει την εντολή ανάφλεξης συνεχώς στον όπτιμουμ χρόνο, γιατί ανάλογα τις στροφές του κινητήρα αλλάζει και το χρονικό σημείο που δίνεται η εντολή της ανάφλεξης στα μπουζί, σε άλλες μοίρες του στροφάλου στο ρελαντί και σε διαφορετικές στις μέγιστες στροφές, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι όσο ανεβαίνουν οι στροφές του κινητήρα αλλάζει και το χρονικό παράθυρο για τον ψεκασμό και την ανάφλεξη, μικραίνουν δηλαδή οι χρόνοι που επιτρέπουν να γίνονται σωστά όλα τα παραπάνω.
Όλα αυτά συντονίζονται από την ECU σύμφωνα με τους χάρτες που περιέχονται στο πρόγραμμα λειτουργίας του κινητήρα, οι χάρτες αυτοί πέρνουν συνεχώς μετρήσεις από τους αισθητήρες του κινητήρα, οι ανώτερες και κατώτερες τιμές από τους αισθητήρες περιέχονται στους χάρτες λειτουργίας, την θέση της πεταλούδας του γκαζιού, τη θερμοκρασία του αέρα, τη θερμοκρασία του λαδιού και του ψυκτικού, από τη γωνία του στροφάλου, τη θερμοκρασία του αέρα στην εισαγωγή, από την ποιότητα του καυσίμου μέσω του αισθητήρα που ανιχνεύει τους θορύβους στους θαλάμους καύσης ( τα λεγόμενα πειράκια που είναι οι αυταναφλέξεις, αναφλέξεις δηλαδή σε λάθος χρόνο ) όλες αυτές οι πληροφορίες από τους αισθητήρες αναλύωνται εκατοντάδες έως χιλιάδες φορές το δευτερόλεπτο και ορίζουν το αβάνς, την κρίσιμη εκείνη λειτουργία που εξασφαλίζει την σωστή απόδοση του κινητήρα σε κάθε περίπτωση.
-
Εμένα που έχει μια μλκια για ρυθμιση αν δεν βρίσκεις 95 αρα αλλά 91 οκτανια? Ρυθμιζει προφανώς το αβάνς αλλά και το δικό μου και τα υπόλοιπα μεταχεισμενα είναι σε οτι θεση να ναι......
100αρα μου είναι άχρηστη, η πιο επικ βενζίνη ήταν από ένα aegean που το αμαξι πετούσε.(τολουολιο?) -
Εξαρτάται από το αυτοκίνητο πάντως.
Νομίζω σε καθημερινή βάση ένα αυτοκίνητο που δεν είναι πιεσμένο με μια vpower που έχει πρόσθετα και προστατεύει θεωρητικά είναι μια χαρά.
Στο δικό μου όμως λόγω προγράμματος δε βάζω τίποτε άλλο πέρα από 100αρα ΈΚΟ.
Sent from my H9436 using Tapatalk
-
Τι ακριβώς προστασία σου προσφέρει η vpower; Και μην μου πεις την διαφήμιση. Υπάρχει κάποια μελέτη που να δείχνει ότι βοηθάει κάπου;
Εγώ πάντως από το επίσημο site διαβάζω εκτός από τις φανφάρες του μάρκετινγκ
https://www.coralenergy.gr/γι ... %B1-shell/*Τα πραγματικά αποτελέσματα και τα πλεονεκτήματα ενδέχεται να διαφοροποιούνται ανάλογα με το όχημα, την κατάσταση στην οποία βρίσκεται και την οδηγική συμπεριφορά. Δεν υπάρχουν εγγυήσεις.
Το τι θα κάνει ο καθένας με τα χρήματα του ξέρει καλύτερα από μένα αλλά ας ξέρει ότι καλά τα λόγια αλλά δεν υπάρχουν εγγυήσεις. Η μόνη εγγύηση είναι αυτό που σου λέει ο κατασκευαστής. Βάλε τον συγκεκριμένο τύπο καυσίμου και ο κινητήρας θα λειτουργεί χωρίς προβλήματα. Από ποτέ είναι το καύσιμο που προτείνει ο κατασκευαστής πρόβλημα που χρειάζεται λύση κιόλας
-
Εμένα που έχει μια μλκια για ρυθμιση αν δεν βρίσκεις 95 αρα αλλά 91 οκτανια? Ρυθμιζει προφανώς το αβάνς αλλά και το δικό μου και τα υπόλοιπα μεταχεισμενα είναι σε οτι θεση να ναι......
100αρα μου είναι άχρηστη, η πιο επικ βενζίνη ήταν από ένα aegean που το αμαξι πετούσε.(τολουολιο?)Με κάτι αντιστάσεις δεν ρυθμίζεται στις παλιές Mercedes;
-
Έβαζα κι εγώ κάποιες φορές 100αρα.Κάποιες φορές έβλεπα διαφορά στην κίνηση του αυτοκινήτου,αλλά κάποιες άλλες όχι.Τελικά πλέον βάζω μόνο απλή αμόλυβδη.Την προηγούμενη Παρασκευή που θα γέμιζα το αμάξι,έβαλα και ένα μπουκάλι καθαριστικό της wurth.Το γέμισα απλή αμόλυβδη και έκανα Κυριακή και Τρίτη συνολικά 730χλμ και το κομπιούτερ έλεγε ότι έχω άλλα 220χλμ.Στην Εθνική προς Κιάτο και στην Αττική Οδό προς Λαύριο.Σήμερα έβαλα ξανά 15€ και πήγε στη μέση ο δείκτης.Δεν ξέρω αν οφείλεται στη βενζίνη ή και στο καθαριστικό,συνήθως στα 750-800χλμ μου άναβε λαμπάκι.Σήμερα απείχε πολύ ο δείκτης από το λαμπάκι.Και γύρισα και την Κυριακή και την Τρίτη φορτωμένος και με το κλιματιστικό σε λειτουργία
-
Λάθος!
Βενζίνη 95 οκτανίων ή 100;