-
Κρίμα τόσο ωραίο αυτοκίνητο και στην Ελλάδα να θάβεται λόγο φόρου πολυτελείας και φορολογίας στους κινητήρες.
-
Είχα οδηγήσει το Νοέμβριο στην έκθεση το 3άρι skyactiv-x, το χειροκίνητο (απόλαυση η αλλαγή ταχυτήτων!).
Επιβεβαιώνω τα λεγόμενα του Tkin73 πάνω κάτω, τη σχεδόν τέλεια ηχομόνωση και θέση οδήγησης και πιστεύω κι εγώ ότι αν τα ελαστικά ήταν 16άρια θα ήταν καλύτερη η άνεση της ανάρτησης από τα 18άρια που είχε και στη δική μου δοκιμή (υπήρχε πίσω άτομο δικό μου που το τεστάρισε).
Όσον αφορά το head up display ήταν εξαιρετικό κι εγώ το βρήκα άμεσα βολικό (βέβαια είμαι 1,76μ. ύψος κι όχι 1.90+ που νομίζω πως είσαι εσύ Τkin73).
Εν τω μεταξύ, στο ελληνικό φυλλάδιο με τεχν.χαρακτηριστικά του CX 30 έχει και τον skyactiv g 150hp -μόνο AWD- ,αλλά στον τιμοκατάλογο δεν εμφανίζεται.Ρώτησε κανείς τι παίζει με αυτό;
-
Eξωπραγματικές για πετρέλαιο του 2020 οι καταναλώσεις που αναφέρθηκαν, μου κάνει μεγάλη εντύπωση που το προσπερνάτε χωρίς φλας όλοι. Και τα 7,4 και τα 11,3. Θα νόμιζε κανείς ότι είναι βενζίνη και ουχί πετρέλαιον. Στο μετρίως αεροδυναμικό Ντάστερ έχω μέση 6,2 λίτρα, ενώ άλλοι συνάδελφοι δεν ξεπερνάνε καν τα 5,5. Και δε νομίζω ότι έχω δει ποτέ πάνω από 7,5, όσο 'αεροπορία' και αν πήγα. 6,5 λίτρα μέση έχει το Βόλβο το XC40, ένα βαρύ αμάξι με 18άρηδες τροχούς και 150 ψωράλογα, όχι τα 116 αράβικα του σαμουράι.
Δεν φορτώνονται πολλοί πετρέλαιον τη σήμερον, αλλά μπροστά στο αδιέξοδο των 2.000 βενζινοκυβικώνε, και στην ανυπαρξία ενός υβριδίου το οποίο θα τύγχανε μιας ευνοικότερης φορολόγησης, το 1.8 το πετρέλαιο θα ήτο μια λύσις για κάποιους, αλλά όχι με αυτή τη λαιμαργία. Και αυτή την τιμή φυσικά. Αν και μπορεί η τιμή να αιτιολογηθεί, αν το αμάξι παίζει σε άλλη πίστα, αλλά διατίθενται οι πιθανοί αγοραστές να το δούν έτσι? Να παίζει δηλαδής ως εναλλακτική σε γερμανικά και τα τοιαύτα?
Π.χ. οι αμερικάνοι το συγκρίνουν με τα Honda HR-V, Subaru Crosstrek, ...Lexus UX!, αμάξια σχεδόν ανύπαρκτα στην ελ αγορά, αλλά τα βάζω για να δώσουν ένα σημείο στη (διεθνή) πυξίδα του.
https://www.mazdausa.com/shopping-tools/vehicle-comparison-page/cx-30
-
΄Οπως διάβαζα τα ποστ, ξέχασα ότι μίλαγες για πετρέλαιο! και το θύμησε ο φίλος παραπάνω.
Όντως, είναι πολύ μεγάλη αυτή η κατανάλωση, πώς εξηγείται;
-
Παιδιά πήγαινα εθνική οδό διαρκώς με το γκάζι σταθερά στο πάτωμα. Δεν έπεσα κάτω από 130 και ήμουν διαρκώς πάνω 145 και έφτασα μέχρι 175. Και μιλάμε και για το αυτόματο. Τι περιμένατε 7-8 λτ; Δλδ με τα δικά σας ντίζελ στα 160 έχετε 7 λτ;
Το 7.4 που είχε μο κυρίως από Αθήνα που είναι αδύνατον να πιασεις τις παραπάνω ταχύτητες είναι μια χαρά για τεστ ντραιβ.
Εντάξει και εγώ το περίμενα μπας και έβγαζα τπτ 9αρια όπως το πήγαινα τεζα αλλά δυστυχώς έπιασα 11.4.
Σας λέω όμως ότι πολλές φορές το γκάζι τερματισε.
Για πότε έφτασα Σίνδο από την μοναστηριου ούτε που το κατάλαβα (οι Θεσσαλονικείς καταλαβαίνουν).
Εννοείται ότι έπαιξα και λίγο με το χειροκίνητο και ενώ είχα 5-6 κατέβασα διαδοχικά 4-3 για να ακούσω το κινητήρα . Όλα αυτά την σκίζουν την κατανάλωση.
Εμένα πιο πολύ με προβλημάτισαν τα κοκο μπλόκο στα ηλεκτρονικά σε αμάξι με 7000 χλμ (στα 77000 δλδ τι θα κάνει;) . Η κατανάλωση αν ξέρεις να οδηγάς ντίζελ τιθασευεται.
Πάντως το στήσιμο του αμαξιου με τις αναρτήσεις τις σκληρές προδιαθέτουν για γρήγορη οδήγηση (στο μετρό του δυνατού ντίζελ γαρ).
-
Θέλει περαιτέρω ψάξιμο το πράμα με την κατανάλωση. Κάτι άλλο, πόσο πάει το μαλλί δεν μας είπες.
-
27000 116d βασική έκδοση που μόνο βασική δεν μια έκδοση με acc blind spot rear cross traffic, head up display , navi , αναδιπλούμενους, μεσαία μεγάλα led , αυτόματη εναλλαγή μεγάλης σκάλας και πολλά ακόμα. Λείπει όμως κλίμα και οπισθοπορειας.
Στα 31000 παίρνεις 18αρες αντί 16 αρες αν και κοπαναγε λίγο ο πίσω αξονας με τις 18αρες , κλίμα, οπισθοπορειας ,πίσω αεραγωγούς, και αισθητήρες και μπροστά.
Με τα νέα ττ κανένα από τα δύο δεν ευνοείται ιδιαίτερα καθώς έχουν λτπφ ~19.5 και 21.5 αντίστοιχα άρα κερδίζεις κάτω από 400 ευρώ.
Τα 27 είναι καλή τιμή πιστεύω γιατί το αμάξι είναι φορτωμένο εξοπλισμό, πολύ ποιοτικό μέσα , κορυφαία σχεδίαση έξω , και παίρνεις πολύ αθόρυβο ντίζελ, τώρα από κατανάλωση τι να πω....ας πάει κάποιος να το κάνει τεστ με 120-130 να μας πει πόσο θα κάψει. Εντάξει αυτά τα 5.8 που διαβάσαμε στα τεστ δεν νομίζω να παίξουν αλλά 6.5 στο χειροκίνητο ίσως το δει. Εγώ οδηγησα και το αυτόματο που τσιμπάει μισό ίσως και παραπάνω λίτρο.
-
Με τα νέα ττ κανένα από τα δύο δεν ευνοείται ιδιαίτερα καθώς έχουν λτπφ ~19.5 και 21.5 αντίστοιχα άρα κερδίζεις κάτω από 400 ευρώ.
Στο 1ο γλιτώνεις 450 ευρώ, ενώ στο 2ο 1300 ευρώ.
Τώρα για την κατανάλωση που έδειχνε 7,4 πιστεύω ότι αμάξι test drive που του πίνουν αίμα με κρύο κινητήρα,που μπορεί να το 'φέρε Θεσσαλονίκη από Αθήνα του σκοτωμού κάποιος στην Εθνική, δεν είναι και τόσο αντιπροσωπευτικό δείγμα μέσης κατανάλωσης.
-
Όπα ναι κάτι είχα χάσει στο δεύτερο σενάριο τώρα εχει ττ 5146 οπότε πιάνει 1400 άρα κατεβαίνει κάτω από το ψυχολογικό όριο των 30Κ.
Το δικό μου δείγμα δεν ήταν πολύ ενθαρρυντικό. Και σε άλλα έχω πιει το αίμα ντίζελ αλλά πάνω από 8.5 δεν είχαν πάει. Αυτό το παρατεντωσα σήμερα γι'αυτό έλεγα αν πιάσει 9 θα είμαι οκ αλλά έγραψε 11.4.
-
Πεζώ Νο2 έχουμε και εδώ, όπως το 2008 το πετρέλαιο ήταν στα ίδια τα λεφτά με το πολύ αναβαθμισμένο (συγκριτικά) 3008, έτσι και εδώ το CX-30 δείχνει να βγαίνει πιο συμφέρον από το στενάχωρο 3άρι. Eμένα μου είχανε πει 33 χήνες για το 3άρι το πετρέλαιο, σε αυτόματο φουλ εξτρά, 27 ή 31 για το CX-30 είναι καλύτερα, ιδιαίτερα αν είναι αυτοματίκλα. Ή μήπως δεν είναι?
Άσχετο τώρα. Ψάχνω το σιτε της Μάζντα, να δω τι γράφει για τον SKYACTIV-D. Κινητήρας πολύ χαμηλής συμπίεσης για πετρέλαιο (14:1), λέει για μειωμένα οξείδια του αζώτου και χαμηλό θόρυβο. Τι δε λέει? ότι η Μάζντα σχεδίασε τον κινητήρα αυτό έτσι ώστε να κυκλοφορεί ίδιος σε όλο τον κόζμο, και να μην έχει ανάγκη το διάλυμα ουρίας. Δεν γνωρίζω κατά πόσο συνεχίζει αυτό με τις τωρινές προδιαγραφές euro temp 6d, αλλά αυτές οι επιλογές είναι η αιτία του χαμηλού ναι μεν θορύβου, αλλά και της χαμηλής σχετικά απόδοσης. Μια ματιά επίσης στο σπριτμονιτορ δείχνει 6,33 λίτρα στο αυτόματο, αλλά με μόνο 2 χρήστες. Δεν είναι κακό νούμερο φυσικά, αλλά απέχει από αυτά του τεστ ντράιβ.
-
14,8:1 είναι ο 1,8.
-
Και κάποιοι άλλοι στην κατηγορία είναι στο 16,5, όπως Πεμβέ, Λαικό, Βόλβο, ενώ παλιότερα έπαιζαν και πιο μεγάλες συμπιέσεις, π.χ. και 18,5 έχω υπόψη πριν από 10-15 χρόνια.
-
Πεζώ Νο2 έχουμε και εδώ, όπως το 2008 το πετρέλαιο ήταν στα ίδια τα λεφτά με το πολύ αναβαθμισμένο (συγκριτικά) 3008, έτσι και εδώ το CX-30 δείχνει να βγαίνει πιο συμφέρον από το στενάχωρο 3άρι. Eμένα μου είχανε πει 33 χήνες για το 3άρι το πετρέλαιο, σε αυτόματο φουλ εξτρά, 27 ή 31 για το CX-30 είναι καλύτερα, ιδιαίτερα αν είναι αυτοματίκλα. Ή μήπως δεν είναι?
Άσχετο τώρα. Ψάχνω το σιτε της Μάζντα, να δω τι γράφει για τον SKYACTIV-D. Κινητήρας πολύ χαμηλής συμπίεσης για πετρέλαιο (14:1), λέει για μειωμένα οξείδια του αζώτου και χαμηλό θόρυβο. Τι δε λέει? ότι η Μάζντα σχεδίασε τον κινητήρα αυτό έτσι ώστε να κυκλοφορεί ίδιος σε όλο τον κόζμο, και να μην έχει ανάγκη το διάλυμα ουρίας. Δεν γνωρίζω κατά πόσο συνεχίζει αυτό με τις τωρινές προδιαγραφές euro temp 6d, αλλά αυτές οι επιλογές είναι η αιτία του χαμηλού ναι μεν θορύβου, αλλά και της χαμηλής σχετικά απόδοσης. Μια ματιά επίσης στο σπριτμονιτορ δείχνει 6,33 λίτρα στο αυτόματο, αλλά με μόνο 2 χρήστες. Δεν είναι κακό νούμερο φυσικά, αλλά απέχει από αυτά του τεστ ντράιβ.
Oi τιμές που ανέφερα αφορούν χειροκίνητο κιβώτιο. Το αυτόματο ξεκινά από την δεύτερη έκδοση την plus και ξεκινά από 34 κάτι.
Ο κινητήρας είναι τελείως αθόρυβος ντίζελ. Δοχείο ουρίας επίσης είναι ο μόνος που δεν έχει. Αλλά ο πωλητής με ενημέρωσε ότι η έκδοση plus 116d δεν υπάρχει διαθέσιμη πανευρωπαϊκά ούτε για παραγγελία το επόμενο 5μηνο. Υπάρχουν Ελλάδα 4 116d στην 'βασική' και μετά τέλος και αυτά για το επόμενο διάστημα. Δίνουν βάσει στους διλιτρους βενζίνης.
-
Και κάποιοι άλλοι στην κατηγορία είναι στο 16,5, όπως Πεμβέ, Λαικό, Βόλβο, ενώ παλιότερα έπαιζαν και πιο μεγάλες συμπιέσεις, π.χ. και 18,5 έχω υπόψη πριν από 10-15 χρόνια.
Χαμηλότερη συμπίεση σημαίνει α) λιγότερο κροτάλισμα και β) χαμηλότεροι ρύποι. Στα τουρμπάτα βενζινοκίνητα επίσης σημαίνει ότι μπορείς να έχεις και περισσότερη δύναμη καθώς μπορείς να αυξήσεις την πίεση υπερπλήρωσης. Δεν ξέρω όμως αν ισχύει αυτό και στα πετρέλαια.
-
Μα δεν λειτουργεί με γραμμές το lane assist του. Νομίζω διαβαζει τα όρια του δρομου και υπολογίζει
Πόσο τελική τιμη;
Με τέτοια κιβώτια δεν χρειάζεσαι το αυτοματο
-
Και επειδή τα τεστ ντραιβ έχουν γίνει σχεδόν χόμπι και μιας και ο πωλητής είναι σούπερ γρήγορος ,δεν χρειάζεται καν τηλέφωνο να πάρω για να κλείσω τεστ, ξαναέκανα τεστ το αμάξι!
Και είχα την τύχη να οδηγήσω το χειροκίνητο!
Εντάξει το κιβώτιο απόλαυση! Το κοιτάς και αλλάζει ταχύτητα. Γενικά συμπλέκτης λεβιές ήταν λες και τα οδηγούσα χρόνια δεν με προβλημάτισαν στο ελάχιστο.
Κατανάλωση πηγαίνοντας με acc ως 125 έγραψε 6.2 όπως θα έπρεπε να γράψει κάθε ντίζελ που σέβεται τον εαυτό του!
Σε αυτό το αμάξι τα συστήματα ασφαλείας λειτουργούσαν άψογα. Lane assist έβλεπε ακόμα και τις σβησμένες γραμμές διόρθωνε ομαλά με τράνταγμα, ήχο , στρίψιμο και ένδειξη σε όργανα και head up display.
Blind spot άναβε ένα μεγάλο πορτοκαλί τρίγωνο στον καθρέφτη ήχο δεν άκουσα. Το τρίγωνο όμως είναι αδύνατον να μην το δεις ακόμα και την μέρα.
Πρώτη φορά οδηγησα με acc εντάξει απολαυση! Έκοβε άψογα ταχύτητα ανάλογα και με την απόσταση που δηλωνες , αποφασιστικά όταν υπήρχε μεγάλη διαφορά με το μπροστά , μόλις έφευγε από το πεδίο του ξαναγκαζωνε να πιάσει το όριο που δηλώνεις. Πραγματικά σε συνδυασμό με το απολαυστικό κούμπωμα κάνει την επιλογή του αυτόματου κιβωτίου σχεδόν υπερβολή.
Το head up display είναι τόσο απολαυστικό που κυριολεκτικά δεν έχω άποψη για την εργονομία των οργάνων και της οθόνης πολυμέσων. Καρφώνεις το βλεμα στο τζάμι έχεις όλες τις πληροφορίες που θες δεν υπάρχει καμία απόσπαση.
-
Δηλαδή σε λευκο που ειναι όμορφο πάλι πληρωνεις;
Πάντως πολύ καλή τιμή, αναλογικά τον εξο9λισμο, την ποιότητα κατασκευής, την μη χρήση ουριας που εξαλείφει το πρόβλημα του συστήματος ουριας (κοστιζει ακριβά η αλλαγή του).... σκέψου ότι αν δεν είχε δασμούς θα ταν 2.500 ευρώ κάτω.
Πες κάτι θα κέρδιζαν και αυτοί....άντε 1800 ευρώ κάτω.
-
25700 αλλά τα χρώματα τους είναι ακριβά. 624 τα φθηνότερα. Δλδ 26500 με πίνακες.
Εκεί που φτάσαμε και με τον εξοπλισμό που έχει μοιάζει καλό vfm.
-
Δεν ξέρω αν υπάρχουν δωρεάν χρώματα πάντως αυτή την στιγμή και για ως το τέλος του χρόνου υπάρχουν συγκεκριμένα ελάχιστα κομμάτια όλα με χρέωση χρώματος. Δεν βγάζουν αλλά ντίζελ έχουν δώσει λόγω πανδημίας προτεραιότητα στα 2.0
-
Λόγω πανδημίας στα 2.0
Δεν μου βγάζει πολύ νόημα η δικαιολογία τους.... Η πανδημία οδηγεί σε διλιτρα μοτερ;
Αχ αυτοί οι μανατζαραιοι τι σκέφτονται..... Τομ και Τζερυ με τους πελάτες έχουν γινει
Mazda CX-30