-
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα. Αγόρασα τις προάλλες και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο και επειδή είμαι άσχετος σε ότι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα, είπα να δικτυωθώ λιγάκι.
Αγόρασα όπως γράφει και ο τίτλος, το καινούριο Ford Focus St-Line 1.0 125 PS, 1η Φλεβάρη. Το αυτοκίνητο είναι απλά ένα διαστημόπλοιο που δεν πετάει! Μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φτάσει τα 1000 χιλιόμετρα δίνοντας περίπου 123 ευρώ σε εκατοστάρα βενζίνη (υπόλοιπο για γέμισμα 125 χιλιόμετρα) και εκδρομή σε Λαμία. Το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται καθόλου, στα 130 χιλιόμετρα κολλημένα με cruise control και lane keeping assist ήταν κάτω από τις 3 χιλιάδες στροφές και αθόρυβο. Όσο για μένα το ένα πόδι ήταν λυγισμένο και το άλλο στον τεμπέλη, απολαμβάνοντας την βόλτα. Στροφές με 120-130 και απότομες με 60-80, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στον δρόμο, και έχει τύχει 2-3 φορές να κάνει απότομη τιμονιά για να με επαναφέρει στην λωρίδα όταν εγώ δεν έστριψα αρκετά το τιμόνι.
Δεν δικτυώθηκα όμως στο forum για να εκθειάσω το αυτοκίνητο. Έχω πρόβλημα όπως αναφέρει και ο τίτλος. Εννοείται ότι είναι στην εγγύηση το αυτοκίνητο και θα τους το πάω, ευελπιστώ, μέσα στην εβδομάδα.
Το πρόβλημα είναι το εξής. Την Κυριακή έκανα παρκάρισμα χρησιμοποιώντας την επιλογή αυτόματου παρκαρίσματος ( όχι ότι το χρειάζομαι αλλά αφού το πλήρωσα ας το χρησιμοποιώ) και το αυτοκίνητο όταν τελείωσε την διαδικασία, κόλλησε την επιλογή στο τάμπλετ και δεν έφευγε, όσες φορές και να πάτησα την ακύρωση ή το κουμπί της αρχικής οθόνης. Δεν έδωσα πολύ σημασία, είχα παρκάρει και απλά το έσβησα. Την Τρίτη μπήκα και έβαλα μπροστά και όταν πάτησα το κουμπί για το αυτόματο ξεπαρκάρισμα, δεν έγινε τίποτα. Όσες φορές και αν πάτησα το κουμπί είτε σε κίνηση είτε σε ρελαντί είτε σε φανάρι, δεν εμφάνιζε κάποια ένδειξη. Απενεργοποίησα τους αισθητήρες και τους ενεργοποίησα ξανά, αλλά τίποτα. Γύρισα το tablet στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, master reset το έχουν βαπτίσει, το οποίο γύρισε το αυτοκίνητο σε factory defaults και πάλι τίποτα.Αν υπάρχει κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα, η λύση ευπρόσδεκτη.
Καλή σας μέρα.
-
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα. Αγόρασα τις προάλλες και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο και επειδή είμαι άσχετος σε ότι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα, είπα να δικτυωθώ λιγάκι.
Αγόρασα όπως γράφει και ο τίτλος, το καινούριο Ford Focus St-Line 1.0 125 PS, 1η Φλεβάρη. Το αυτοκίνητο είναι απλά ένα διαστημόπλοιο που δεν πετάει! Μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φτάσει τα 1000 χιλιόμετρα δίνοντας περίπου 123 ευρώ σε εκατοστάρα βενζίνη (υπόλοιπο για γέμισμα 125 χιλιόμετρα) και εκδρομή σε Λαμία. Το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται καθόλου, στα 130 χιλιόμετρα κολλημένα με cruise control και lane keeping assist ήταν κάτω από τις 3 χιλιάδες στροφές και αθόρυβο. Όσο για μένα το ένα πόδι ήταν λυγισμένο και το άλλο στον τεμπέλη, απολαμβάνοντας την βόλτα. Στροφές με 120-130 και απότομες με 60-80, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στον δρόμο, και έχει τύχει 2-3 φορές να κάνει απότομη τιμονιά για να με επαναφέρει στην λωρίδα όταν εγώ δεν έστριψα αρκετά το τιμόνι.
Δεν δικτυώθηκα όμως στο forum για να εκθειάσω το αυτοκίνητο. Έχω πρόβλημα όπως αναφέρει και ο τίτλος. Εννοείται ότι είναι στην εγγύηση το αυτοκίνητο και θα τους το πάω, ευελπιστώ, μέσα στην εβδομάδα.
Το πρόβλημα είναι το εξής. Την Κυριακή έκανα παρκάρισμα χρησιμοποιώντας την επιλογή αυτόματου παρκαρίσματος ( όχι ότι το χρειάζομαι αλλά αφού το πλήρωσα ας το χρησιμοποιώ) και το αυτοκίνητο όταν τελείωσε την διαδικασία, κόλλησε την επιλογή στο τάμπλετ και δεν έφευγε, όσες φορές και να πάτησα την ακύρωση ή το κουμπί της αρχικής οθόνης. Δεν έδωσα πολύ σημασία, είχα παρκάρει και απλά το έσβησα. Την Τρίτη μπήκα και έβαλα μπροστά και όταν πάτησα το κουμπί για το αυτόματο ξεπαρκάρισμα, δεν έγινε τίποτα. Όσες φορές και αν πάτησα το κουμπί είτε σε κίνηση είτε σε ρελαντί είτε σε φανάρι, δεν εμφάνιζε κάποια ένδειξη. Απενεργοποίησα τους αισθητήρες και τους ενεργοποίησα ξανά, αλλά τίποτα. Γύρισα το tablet στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, master reset το έχουν βαπτίσει, το οποίο γύρισε το αυτοκίνητο σε factory defaults και πάλι τίποτα.Αν υπάρχει κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα, η λύση ευπρόσδεκτη.
Καλή σας μέρα.
-
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα. Αγόρασα τις προάλλες και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο και επειδή είμαι άσχετος σε ότι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα, είπα να δικτυωθώ λιγάκι.
Αγόρασα όπως γράφει και ο τίτλος, το καινούριο Ford Focus St-Line 1.0 125 PS, 1η Φλεβάρη. Το αυτοκίνητο είναι απλά ένα διαστημόπλοιο που δεν πετάει! Μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φτάσει τα 1000 χιλιόμετρα δίνοντας περίπου 123 ευρώ σε εκατοστάρα βενζίνη (υπόλοιπο για γέμισμα 125 χιλιόμετρα) και εκδρομή σε Λαμία. Το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται καθόλου, στα 130 χιλιόμετρα κολλημένα με cruise control και lane keeping assist ήταν κάτω από τις 3 χιλιάδες στροφές και αθόρυβο. Όσο για μένα το ένα πόδι ήταν λυγισμένο και το άλλο στον τεμπέλη, απολαμβάνοντας την βόλτα. Στροφές με 120-130 και απότομες με 60-80, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στον δρόμο, και έχει τύχει 2-3 φορές να κάνει απότομη τιμονιά για να με επαναφέρει στην λωρίδα όταν εγώ δεν έστριψα αρκετά το τιμόνι.
Δεν δικτυώθηκα όμως στο forum για να εκθειάσω το αυτοκίνητο. Έχω πρόβλημα όπως αναφέρει και ο τίτλος. Εννοείται ότι είναι στην εγγύηση το αυτοκίνητο και θα τους το πάω, ευελπιστώ, μέσα στην εβδομάδα.
Το πρόβλημα είναι το εξής. Την Κυριακή έκανα παρκάρισμα χρησιμοποιώντας την επιλογή αυτόματου παρκαρίσματος ( όχι ότι το χρειάζομαι αλλά αφού το πλήρωσα ας το χρησιμοποιώ) και το αυτοκίνητο όταν τελείωσε την διαδικασία, κόλλησε την επιλογή στο τάμπλετ και δεν έφευγε, όσες φορές και να πάτησα την ακύρωση ή το κουμπί της αρχικής οθόνης. Δεν έδωσα πολύ σημασία, είχα παρκάρει και απλά το έσβησα. Την Τρίτη μπήκα και έβαλα μπροστά και όταν πάτησα το κουμπί για το αυτόματο ξεπαρκάρισμα, δεν έγινε τίποτα. Όσες φορές και αν πάτησα το κουμπί είτε σε κίνηση είτε σε ρελαντί είτε σε φανάρι, δεν εμφάνιζε κάποια ένδειξη. Απενεργοποίησα τους αισθητήρες και τους ενεργοποίησα ξανά, αλλά τίποτα. Γύρισα το tablet στις εργοστασιακές ρυθμίσεις, master reset το έχουν βαπτίσει, το οποίο γύρισε το αυτοκίνητο σε factory defaults και πάλι τίποτα.Αν υπάρχει κάποιος με παρόμοιο πρόβλημα, η λύση ευπρόσδεκτη.
Καλή σας μέρα.
-
Καλοτάξιδο!
Μόνη σίγουρη λύση φαίνεται να είναι η επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο για έλεγχο ή/και αναβάθμιση λογισμικού.
-
Ευχαριστώ πολύ. Από ότι φαίνεται εκεί θα καταλήξω. 20 ημερών αυτοκίνητο και έχει οδηγηθεί 8 περίπου φορές... Αυτό που πιστεύω είναι ότι έχει κολλήσει και πιστεύει ότι ακόμα βρίσκεται σε λειτουργία παρκαρίσματος, αλλά μου κάνει εντύπωση που αν όχι με το σβήσιμο του αυτοκινήτου, που είχα να οδηγήσω 2 μέρες, να έχει μείνει ακόμα αυτή η επιλογή κολλημένη.
-
Ο χρήστης spyros_spy έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ. Από ότι φαίνεται εκεί θα καταλήξω. 20 ημερών αυτοκίνητο και έχει οδηγηθεί 8 περίπου φορές... Αυτό που πιστεύω είναι ότι έχει κολλήσει και πιστεύει ότι ακόμα βρίσκεται σε λειτουργία παρκαρίσματος, αλλά μου κάνει εντύπωση που αν όχι με το σβήσιμο του αυτοκινήτου, που είχα να οδηγήσω 2 μέρες, να έχει μείνει ακόμα αυτή η επιλογή κολλημένη.Η καλύτερη λύση είναι επίσκεψη σε συνεργείο.
Σε κάθε περίπτωση, reset δεν γίνεται με σβήσιμο (αφού υπάρχει σύνδεση με πηγή ρεύματος) αλλά μόνο με αποσύνδεση από την μπαταρία. Αλλά δεν θα το έκανα, γιατί δεν ξέρω πόσο ευαίσθητο είναι το Focus και μπορεί να αποσυντονιστούν και άλλα πράγματα μετά!
-
Αντε να βγει απο την εγγυηση κ να τρεμει το φυλλοκαρδι σου μην παθει τπτ.
-
Φίλος έβαλε καθρέπτη με κάμερα οπισθοπορείας σε άλλο αυτοκίνητο και με την αιτιολογία 'ρεύμα ηρεμίας' τον πέταξαν εκτός.
Δλδ εννοούσαν μόνιμη τροφοδοσία εκτός προδιαγραφών. -
Έκλεισα ραντεβού για Δευτέρα πρωί και θα ενημερώσω για την εξέλιξη σε περίπτωση που συμβεί παρόμοιο σε κάποιον άλλον.
-
Καλημέρα. Μόλις γύρισα από συνεργείο και μου είπαν ότι έχει σφάλμα λογισμικού και δεν υπάρχει αναβάθμιση επειδή είναι καινούριο το μοντέλο. Δηλαδή ενδέχεται να συμβεί και στα υπόλοιπα. Δηλαδή μένω χωρίς υποβοήθηση παρκαρίσματος και αυτόματους υαλοκαθαριστήρες μέχρι να βγει αναβάθμιση, όπου δεν γνωρίζουν το πότε...
-
Α ρε Φορντάρα με τα ωραία σου... Μόνο εσύ μπορείς!
-
ζήτα χρήματα που βρήκες το bug!
-
Η αλήθεια είναι ότι δεν γνωρίζω τα δικαιώματα μου πάνω σε αυτό. Μπορώ να ζητήσω full refund και να τους γυρίσω το αυτοκίνητο; Έχω κάποια αποζημίωση; Το αυτοκίνητο δεν έκανε 1000 χιλιόμετρα και δεν έκλεισε μήνα και τα παρουσίασε αυτά. Δεν δικαιούμαι πλήρη αντικατάσταση ή έστω κάτι ενδιάμεσο όπως στα ηλεκτρονικά είδη π.χ.;
-
Κρίμα για τη βλάβη. Αλλά δεν νομίζω ότι χρειάζεται να αγχώνεσαι. Πιστεύω πως θα φτιαχτεί το θέμα, απλά ίσως να μην γνωρίζουν καλά το αμάξι επειδή είναι και καινούργιο.
Αν άλλαζαν τα αμάξια όπως τα ηλεκτρικά είδη έτσι απλά, θα ζούσαμε σε αλο κόσμο. Δεν γίνεται αυτό. Συμμερίζομαι όμως την θέση σου, έδωσες ένα αξιοσέβαστο ποσό για καινούργιο αμάξι και έβγαλε αυτό το πρόβλημα...
Ψυχραιμία και θα βρεθεί λύση.
-
Σίγουρα θα βρεθεί λύση, δεν αμφιβάλλω. Αλλά έτσι μια εταιρία χάνει την αξιοπιστία της και εγώ μένω με το άγχος που ανέφερε φίλος παραπάνω. ¨Χθες' ήταν αυτό. Αύριο μπορεί έτσι όπως παίρνω μια στροφή να αποφασίσει το σύστημα υποβοήθησης λωρίδας ότι πρέπει να πάω ευθεία. Και μπαμ...
-
Σωστός ο προβληματισμός σου, αλλά από όσο διαβάζω στο φόρουμ τόσα χρόνια αλλά και γενικότερα στο ίντερνετ, δεν έχει αναφερθεί περιστατικό που να κάνει το τιμόνι τα δικά του...
Προσωπικά από τα συστήματα ασφαλείας δεν θα ήθελα τίποτα πάνω στο αμάξι, άντε ίσως τους καθρέφτες για το blind spot.
-
Στο συγκεκριμένο μοντέλο πάντως από τα 65-70 και πάνω αρχίζει η υποβοήθηση λωρίδας και αυτό που έχω βιώσει εγώ σε δρόμους που έχουν διπλό-βαμμένες λωρίδες, η υποβοήθηση είτε τα παρατάει (το καλό), είτε σε κρατάει στην αρχική λωρίδα που ήσουν (το κακό), η οποία μπορεί να είναι αυτή που καταργήθηκε ώστε να μπει η άλλη. Ειδικά σε κομμάτια που γίνονται έργα, (παραλιακή, στην διχάλα που αριστερά πιάνει Συγγρού και δεξιά συνεχίζει Ποσειδώνος, το τιμόνι κάνει τα δικά του...
-
Φαντάζομαι πως απενεργοποιούνται αυτά έτσι; σε δρόμο με σωστή διαγράμμιση (πχ Αττική οδός) έχεις παρατηρήσει το ίδιο φαινόμενο ή εκεί όλα οκ; μήπως 'φταίει' η πολύ καλή διαγράμμιση των ελληνικών δρόμων;
Μιας και το έφερε η κουβέντα. Ποια υπηρεσία είναι υπεύθυνη για την διαγράμμιση; ΥΠΕΧΩΔΕ;
-
Και μετά κάτι κατεστραμμένοι τύποι, σαν κάποιους από εμάς εδώ μέσα, είναι περίεργοι που δεν θέλουν να τους παίρνει τον έλεγχο του τιμονιού το αμάξι.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Η υποβοήθηση λωρίδας δεν απενεργοποιείται! Είτε σου κάνει δόνηση το τιμόνι είτε σε βοηθάει να στρίψεις ή και τα 2 μαζί. Αλλά δεν υπάρχει off.
Σε δρόμους με κανονικές λωρίδες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Δεν έχω παρατηρήσει κάτι, τουλάχιστον. Δεν έχω ιδέα για το ποιος ευθύνεται πάντως.
new Ford Focus St-line 2019 πρόβλημα