-
Καλημέρα σας και καλώς σας βρήκα. Αγόρασα τις προάλλες και εγώ το πρώτο μου αυτοκίνητο και επειδή είμαι άσχετος σε ότι έχει να κάνει με τα αυτοκίνητα, είπα να δικτυωθώ λιγάκι.
Αγόρασα όπως γράφει και ο τίτλος, το καινούριο Ford Focus St-Line 1.0 125 PS, 1η Φλεβάρη. Το αυτοκίνητο είναι απλά ένα διαστημόπλοιο που δεν πετάει! Μέσα σε 3 εβδομάδες έχω φτάσει τα 1000 χιλιόμετρα δίνοντας περίπου 123 ευρώ σε εκατοστάρα βενζίνη (υπόλοιπο για γέμισμα 125 χιλιόμετρα) και εκδρομή σε Λαμία. Το αυτοκίνητο δεν ζορίζεται καθόλου, στα 130 χιλιόμετρα κολλημένα με cruise control και lane keeping assist ήταν κάτω από τις 3 χιλιάδες στροφές και αθόρυβο. Όσο για μένα το ένα πόδι ήταν λυγισμένο και το άλλο στον τεμπέλη, απολαμβάνοντας την βόλτα. Στροφές με 120-130 και απότομες με 60-80, το αυτοκίνητο είναι κολλημένο στον δρόμο, και έχει τύχει 2-3 φορές να κάνει απότομη τιμονιά για να με επαναφέρει στην λωρίδα όταν εγώ δεν έστριψα αρκετά το τιμόνι.
Δεν δικτυώθηκα όμως στο forum για να εκθειάσω το αυτοκίνητο. Έχω πρόβλημα όπως αναφέρει και ο τίτλος. Εννοείται ότι είναι στην εγγύηση το αυτοκίνητο και θα τους το πάω, ευελπιστώ, μέσα στην εβδομάδα.