-
Ένα άλλο μοντέλο με σπορτίφ στήσιμο είναι το Renault Megane, γενιά 2010-2012. 1.400 κεκ με 130 άλογα. Έβγαινε σε μια έκδοση με 17άρες και πιο σκληρή ανάρτηση. Το είχε φίλος (σε πετρέλαιο 1.6) κι ήταν πολύ καλοστημένο.
-
Dimsabas εχω βρει κανα δυο megane..τωρα θα γελασεις αλλα μετα απο τοσα χρονια δε θα θελα να ξαναπαω σε Γαλλικο..ετσι για την αλλαγη βρε αδερφε! χαχα.. κολλημα το ξερω..
https://www.car.gr/14785586-opel-astra-1-4-120-cosmo την τιμη την βρισκεται 'σωστη' αν κι εφοσον ειναι οκ το συγκεκριμενο?
-
Προσωπικά τη βρίσκω αρκετά τσιμπημένη, γύρω στα 9-9.5κ για την εποχή νομίζω θα ήταν ένα καλό deal. και επειδή είναι από μάντρα δεν το βλέπω να πέφτει σε τέτοιο νούμερο..
-
Καλό είναι πράγματι, ό,τι θεωρεί βλακείες κάποιος να μη το διαβάζει. Ας το προσπερνάει.
Διαφορετικά, ας εξετάζει να δει αν ισχύει.
Εγώ για παράδειγμα, το ψάχνω τώρα να δω, αν όντως ένα 'ατρακάριστο' αυτοκίνητο με 40 ή 80 ή 140 χιλ. χιλιόμετρα δεν έχει καμία διαφορά και είναι καλή αγορά και στα 40 και στα 140 χιλ. χλμ. και στην ουσία θα έπρεπε να αγνοούμε την ένδειξη του χιλιομετρητή όταν ψάχνουμε μεταχειρισμένο...ερώτηση ανεξάρτητη θέματος:
- πως κάνουμε quote από υπολογιστή.
- το tapatalk έχει πάντα πρόβλημα στο φόρουμ, ή είναι κάτι πρόσκαιρο;
-
Ο χρήστης piliourits έγραψε:
Εγώ για παράδειγμα, το ψάχνω τώρα να δω, αν όντως ένα 'ατρακάριστο' αυτοκίνητο με 40 ή 80 ή 140 χιλ. χιλιόμετρα δεν έχει καμία διαφορά και είναι καλή αγορά και στα 40 και στα 140 χιλ. χλμ. και στην ουσία θα έπρεπε να αγνοούμε την ένδειξη του χιλιομετρητή όταν ψάχνουμε μεταχειρισμένο...Κανείς εχέφρων άνθρωπος δεν μπορεί να πιστεύει ότι ακόμη κι ένα καλό μεταχειρισμένο δεν έχει καμία διαφορά αν έχει 40 ή 140 χιλιάδες χιλιόμετρα!
-
Balex κι εγω της αποψης σου ειμαι γι αυτο και ρωτησα να δω γνωμες.. Οσο για το αν ριχνει την τιμη..αν το χει και το κοιταει για κανα 3μηνο θα την ριξει θελει δε θελει..
piliourits σιγουρα εχουν τη σημασια τους και τα χλμ αλλα το κυριοτερο η συντηρηση που εχει γινει σε αυτο το διαστημα. Απο κει και περα ειναι πολυ και το ψυχολογικο κομματι που νομιζω ισχυει για τους περισσοτερους (και εγω μεσα σε αυτους) του να βλεπεις ενα μεγαλο 6ψηφιο νουμερο στο κοντερ σου. Στην σχετικη ερευνα που κανω παντως αυτο το διαστημα ισως ειναι προτιμοτερο να παρεις κατι μεχρι τα 70Κ και μετα να κοιταξεις απο τα 100 εως 120 περιπου.Γιατι? Συνηθως στο μεσοδιαστημα 70-100 θα εχουν αλλαχτει βασικα parts οπως δισκο πλατω θα χουν γινει αλλαγες καδενες τεντωτηρες (βλεπε μοτερ αμεσου ψεκασμου) και γενικα ειναι εκει που συνηθως θα ζητησει τα πρωτα σοβαρα πραγματα λογω φθορας ενα αμαξι.
-
Τα αυτοκίνητα που διατίθενται στο car.gr κλπ. είναι στη πλειοψηφία τους πολύ υπερτιμημένα.
Κι αυτό γιατί, παρ' όλο που αγορά έχει γνωρίσει κρίση επί σειρά ετών, η κ@υλα μας για την αυτοκίνηση παραμένει (σε καιρό κρίσης, δεν είναι εύκολο να ευχαριστηθεί κάποιος και πολλά πράγματα) και για ψυχολογικούς λόγους, επιλέγουμε συνήθως να κρίνουμε μια αγορά με βάση το καλύτερο πιθανό σενάριο (ότι δηλαδή αυτό που μας γυάλισε να αγοράσουμε, θα είχε τη καλύτερη δυνατή μεταχείριση και συντήρηση), ενώ η λογική είναι να υποθέσουμε το χειρότερο, μια και είναι κοινή πρακτική η εξαπάτηση (από γυρισμένα χιλιόμετρα μέχρι πλασματικό ιστορικό και συνεργεία διάγνωσης που κόρακας κοράκου μάτι δε βγάζει).
Μολύβι και χαρτί, ή εστω πληκτρολόγιο ποντίκι, και κάποιοι υπολογισμοί θα μας αποδείξουν αν κάτι είναι καλή αγορά, αρκεί να ακούμε το μυαλό και να μη κάνουμε την αγορά του ακριβότερου καταναλωτικού/αναλώσιμου προϊόντος παρορμητκά... -
χιλιομετρα σωστα και μαντρα δεν πανε μαζι, ειναι βασικο τμημα της εκπαιδευσης...
επισης ο καθε ιδιωτης θεωρει οτι εχει αγορασει το απολυτο οχημα που πηρε και προστιθεμενη αξια επειδη ακριβως αυτος το οδηγησε.
για εμενα μονο ληζινγκ μεταχειρισμενα με προηγουμενη ληζ κομπανυ την ληζπλαν ή την εξεκιουτιβ γιατι κανουν τα παντα ολα σε εξουσιοδοτημενα. και μπορεις και να τους ζητησεις πληρες ιστορικο. οχι ομως και αβις ή χερτζ που συντηρηση κανουν κατι παιδοπουλα/
https://www.carnext.com/el-gr/metaheiri ... utokinita/
της εξεκιουτιβ, στο δικτυο του σφακιανακη
επισης σε συνεργαζομενους εμπορους. -
Καλο μηνα σε ολους!
Πλεον εχω κατασταλλαξει μεταξυ 3 επιλογων. Golf 7 1,4 122, Leon με το αντιστοιχο μοτερ και πρακτικα μονη μηχανολογικη διαφορα την αναρτηση (ημιακαμπτος ο Ισπανος, πολλαπλων το golf) και Focus 1,6 150.
Ερωτηση τωρα και γενικα την αποψη σας στο εξης: μεχρι 125000 χλμ (εφοσον αποδειχτει σωστο ενα αμαξι με αληθινα χλμ σωστη συντηρηση κτλ) ειναι αποδεκτο με την αναλογη τιμη? Π.χ. golf 7 122000 χλμ μεσαια εκδοση(generation) με κατω απο 10000 ευρω..
"Νεος" με προβληματισμο για την επομενη επιλογη..