-
@ Πιλιου Σταματα επιτέλους να κρίνεις με βάση το χωριό σου. Ένα diesel suv αυτόματο (όπως πλέον είναι η μόδα των νέων ταξί) καταναλώνουν 10 λίτρα μέσα στην κίνηση της πόλης και στα στενά.
Εάν πεις να εξαντλήσεις την αυτονομία του ηλεκτρικού κάνοντας και ένα διάλειμμα 1,5 ώρα να φας κάτι και να πας καμία τουαλέτα τότε κερδίζεις με το ηλεκτρικό +€1420/μήνα παραπάνω από ότι αν οδηγούσες το diesel ταξί, δουλεύοντας 22 ημέρες το μήνα.
Υ.γ Μη με τρελαίνεται. 10 λίτρα καταναλώνουν
Cng δεν ξέρω. Δεν έχω μπει ποτέ σε κανένα από αυτά.
-
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε? -
Δεν κάνει διάλλειμα ο ταρίφας, παρά μόνο για κατούρημα. Άμα το ταξί δουλεύει διπλοβάρδια δεν σταματάει ποτέΣ. Το ξέρετε ότι έχουν αρχίσει και τα αγοράζουν μετανάστες τα τελευταία χρόνια; τριπλοβάρδια αυτοί τα δουλεύουν. Και ο άντρας του σπιτιού, και ο γιός του, και κάνας ξάδερφος από το χωριό που δεν έχει μεροκάματα στην οικοδομή τώρα το χειμώνα. Και καλά κάνουν. Πέσ' τώρα σ αυτόν να πάρει ηλεκτρικό.
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε πόσο κοστίζει η φόρτιση του Τέσλα 3 που έβαλε ο χάρισμα. 2,5 ευρώ το βράδυ στο πάρκιν του σπιτιού σου με νυκτερινό, 10 στον ταχυφορτιστή! Τα 100 χλμ. πάντα. -
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?Έχουν tesla με αυτόματο πιλότο. Οι ταρίφες κάθονται στον καφενέ και το tesla τους φέρνει 1500 ευρώ το μήνα χωρίς να δουλεύουν. Το μόνο που κάνουν είναι μόλις έρχονται τα αυτοκίνητα στην πιάτσα να τα πριζωνουν.
-
Μα σκοπός είναι να βγαίνουν τα κουκιά.
Εάν μπορείς με λιγότερα χιλιόμετρα να βγάλεις περισσότερα € τοτε αυτομάτως είναι συμφέρουσα η επιλογή του. Ο λόγος που δουλεύουν οι άνθρωποι ατελείωτες ώρες με τα diesel ταξί τους, είναι διότι τα πάγια και δυναμικά κόστη είναι υψηλά οπότε ένα αξιοπρεπές περιθώριο κέρδους εμφανίζεται στα περισσότερα χιλιόμετρα.
Άρα, για αρχή σήμερα που μιλάμε.
Μπορεί κάποιος να πάρει ταξί ev- Εαν έχει χώρο στάθμευσης για να το φορτίζει το βράδυ και ας λειτουργεί λιγότερες ώρες μιας και το κέρδος που αποφέρει είναι ισόποσο με τα diesel που δουλεύουν 24 Ώρο!
- Εαν είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης του.
Στο μεσοπροεθσμο μέλλον μπορεί να αγοράσει κάποιος ταξί ev
- Εάν έχουν οργανωθεί ως κλάδος και έχουν δικους τους φορτιστές με ειδικές τιμές ταχυφορτισεων
- Εάν προσφέρουν τη δυνατότητα να παρέχουν μέσω leasing τη μπαταρία για να μειώσουν το ρίσκο επισκευής υψηλού κόστους.
-
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Δεν κάνει διάλλειμα ο ταρίφας, παρά μόνο για κατούρημα. Άμα το ταξί δουλεύει διπλοβάρδια δεν σταματάει ποτέΣ. Το ξέρετε ότι έχουν αρχίσει και τα αγοράζουν μετανάστες τα τελευταία χρόνια; τριπλοβάρδια αυτοί τα δουλεύουν. Και ο άντρας του σπιτιού, και ο γιός του, και κάνας ξάδερφος από το χωριό που δεν έχει μεροκάματα στην οικοδομή τώρα το χειμώνα. Και καλά κάνουν. Πέσ' τώρα σ αυτόν να πάρει ηλεκτρικό.
Κάντε τον κόπο να διαβάσετε πόσο κοστίζει η φόρτιση του Τέσλα 3 που έβαλε ο χάρισμα. 2,5 ευρώ το βράδυ με νυκτερινό, 10 στον ταχυφορτιστή! Τα 100 χλμ. πάντα.Αυτό που δεν λένε είναι πόση ενέργεια θέλουν στα 100 χλμ. Έκανα ταξίδι με 30 kw τα 100 χλμ. Όχι tesla. Ο ταχυφορτιστης από 0,69 πένες (στην Αγγλια) πιάνεις το 20αρικο για πλάκα. Φυσικά μπορείς χειμώνα να μην έχεις θέρμανση υαλοκαθαριστήρες. Στα tesla λογικά χειμώνα μπορεί να θέλεις κάνα 20kw με θέρμανση στην εθνική.
-
Τα χουμε ξαναπεί, στη Νορβηγία έχουν και γκομενες με σταρένιο χνουδάκι στις αξύριστες ποδαρες που φτάνουν μέχρι τη μασχάλη της μέσης ελληνιδος, που θέλει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι της κερί για αποτρίχωση το μήνα, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
-
@piliourits said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Τα χουμε ξαναπεί, στη Νορβηγία έχουν και γκομενες με σταρένιο χνουδάκι στις αξύριστες ποδαρες που φτάνουν μέχρι τη μασχάλη της μέσης ελληνιδος, που θέλει μια λαμπάδα ίσα με το μπόι της κερί για αποτρίχωση το μήνα, μη συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα.
Άλλη αίσθηση να μυρίζει το κεφάλι ποδαριλα. Η άλλη θέλει πολύ κερί. Τι θα το κάνουμε εδώ μανδαμ τυσω
-
Χάος η συζήτηση. Όπως σε όλα τα θέματα που δεν βγαίνουν τα κουκιά των diesel ξεκινά η αποδόμηση μέσω κρυων αστείων.
-
Βάλε αλλά 3 λίτρα ντίζελ κυρ Στέφανε, θα το κάψουμε απόψε...
Ρε Λαπ, μήπως έχεις μπουκωμένο dpf ή έχει πάρει μέντα κάνα μπεκ και καίει τον άμπακο το Οπελ ή το στροφαρεις όπως το σουζουκάκι από συνήθεια;
-
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?https://thenorwayguide.com/taxis/
Are taxis in Norway really that expensive?
Yes, taxis in Norway are really that expensive. This is not a myth or anything like that. Expect to pay several hundred crowns for a 5 – 10 km ride, and rides that last between 30 and 60 minutes can easily cost you 800 NOK or more.
-
Αν έχετε βρει τρόπο να μετακινείται κάποιος τσάμπα γιατί δεν αγοράζετε ένα τέτοιο αυτοκίνητο. Το ποσό του δανείου θα το πληρώνετε από την οικονομία που θα κάνετε. Υπάρχουν ένα σωρό αυτοκίνητα πλέον, επιδοτήσεις τρέχουν επιδοτούμενο ρεύμα έχει τι άλλο να κάνουμε για να αγοράσετε.
-
Πολλοί θέλουμε. Δεν έχουμε χώρο στάθμευσης. Ειδάλλως χθες θα είχα αγοράσει. Να το φορτίζω και να κινούμαι με 2,5/100 χλμ ...πλάκα κάνεις!!!! Θα αγόραζα και σπίτι με τόσα που δίνω σε καύσιμο.
Τον προηγούμενο μήνα λόγω εργασίας και προσώπικων μετακινήσεων, όλα μαζί 300 ευρώ έδωσα σε καύσιμα. Και τι έκανα. Αέρας κοπανιστος τα λεφτά μου, και δη ρυπαρος.
-
Πάρε ένα ντηζελάκι να σωθείς!
-
- Δεν είναι μόδα τα diesel SUV στα ταξί είναι ελάχιστα.
- Τα περισσότερα ταξί είναι sedan/hatchback τύπου Octavia (όλες οι γενιές), κάνα Avensis ή κάνα Mercedes E-class αυστηρά με αυτοκόλλητο 6,3 λίτρα στο πλάι δλδ 2,2 λίτρα diesel στην πραγματικότητα.
- Ποτέ των ποτών (sic) δεν καίει ένα ταξί diesel 10-11 λίτρα μέσα στην πόλη, θα ξεχάσουμε και αυτά που ξέρουμε. 7 μαξ.
-
Το σπάω σε διάφορα αυτοκίνητα. Έχω παρόμοιο κόστος με diesel και κόστιζε 4Κ λιγότερο η αγορά του. Τα έχω υπολογίσει.
-
Τα μόνα ηλεκτρικά που αξίζουν είναι της tesla. Έχουν δικούς τους φορτιστές και γενικά είναι μπροστα. Αλλά εδώ πάμε ψηλά.
-
@dublin said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@manast said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Παιδιά μην τσακώνεστε! Να οργανωθούμε.
Τι κάνουν στη Νορβηγία με τα ταξί άραγε?https://thenorwayguide.com/taxis/
Are taxis in Norway really that expensive?
Yes, taxis in Norway are really that expensive. This is not a myth or anything like that. Expect to pay several hundred crowns for a 5 – 10 km ride, and rides that last between 30 and 60 minutes can easily cost you 800 NOK or more.
70€ τα 10χλμ !?
Ρε μήπως να τα παρατήσω όλα να πάω για Ταξιτζής στη Νορβηγία να ρωτάω "που πάει η κοπελιά;" στα Νορβηγέζικα (υπάρχει λανγκουατζ μπάριερ...)
Δεν πιστεύω να έχουμε κι εδώ τέτοια κόστη στο μέλλον με την ηλεκτροκίνηση; -
This post is deleted! -
Ναι μόνο που τα ταξί ΔΕΝ είναι SUV. Δεν ξέρω πως να στο πω αλλά είναι sedan/hatchback και κατανάλωση πάνω από 7 δε βλέπουν ποτέ.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης