-
Δημοσιεύθηκαν οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών του Νοεμβρίου σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ) με πηγή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ:
Για κάποιο λόγο, δεν δημοσιεύθηκαν καθόλου οι ταξινομήσεις του Οκτωβρίου.
Το πολυαναμενόμενο VW iD.3 εκτοξεύτηκε στην κορυφή με 32 ταξινομήσεις αν και δεν ξέρω πόσα απο αυτά είναι πωλήσεις ή εκθεσιακά και δημοσιογραφικά μοντέλα.
Δυστυχώς η εταιρία που αγαπάμε, δεν ταξινόμησε ούτε ένα. Tesla πολύ το αργείς το μαγαζί.
VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32
Hyundai e-Kona ταξινομήθηκαν 18
Peugeot e-208 ταξινομήθηκαν 17
Bmw i3 ταξινομήθηκαν 7
Peugeot e-2008 ταξινομήθηκαν 5
Skoda Citigo ταξινομήθηκαν 5
Mini Electric ταξινομήθηκαν 5
Nissan Leaf ταξινομήθηκαν 4
VW e-Golf ταξινομήθηκαν 3
Opel e-Corsa ταξινομήθηκαν 3
Jaguar i-Pace ταξινομήθηκαν 3
Nissan e-NV200 ταξινομήθηκαν 2
VW e-Up! ταξινομήθηκαν 2
Smart fortwo ταξινομήθηκαν 2
Mercedes EQC ταξινομήθηκαν 2
Porsche Taycan ταξινομήθηκαν 2
Audi e-Tron ταξινομήθηκε 1
Mercedes V‐Series (EQV) ταξινομήθηκε 1 -
...
VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32
Οπως κ αν το κάνεις είναι μία επιτυχία του ID.3, για να δούμε αν θα παραμείνει όμως στα ίδια νούμερα ή απλά ήταν αυτό που αναφέρεις, εκθεσειακά κτλ...
-
Ταξινομήθηκαν σημαίνει έβγαλαν πινακίδες. Η VW σίγουρα θα θέλησε να έχει πολλά για test drive.
-
Ένα είναι ήδη στην γειτονιά μου
-
Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.
**σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020
Συμβατικά βενζίνης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%
Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ
Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)
Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)
Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5% (+1,0%)
-
Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.
**σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020
Συμβατικά βενζίης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%
Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ
Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)
Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)
Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5% (+1,0%)
τα mild hybrid που τα τοποθετείς σε αυτή τη λίστα;
-
piliourits wrote:
Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.
**σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020
Συμβατικά βενζίης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%
Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ
Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)
Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)
Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5% (+1,0%)
τα mild hybrid που τα τοποθετείς σε αυτή τη λίστα;
Δεν το γράφει, αλλά υποθέτω πως τα έχουν στα HEV, καθώς τα ποσοστά διπλασιάστηκαν, δεν νομίζω να πουλήθηκαν διπλάσια ΤΟΥΟΤΑ αυτόν τον Νοέμβρη, μάλλον απλά πρόσθεσαν και τα κάθε είδους mild hybrid (ίσως ακόμη και τα ΚΙΑ πετρέλαια, όλα όσα ταξινομούνται σαν υβριδικά, μάλλον)
-
Ιδιαοτερα τα 48v έχουν αρκετα καλη μπαταρία και ναι ειναι υβριδικα....απλα δεν φορτιζει η μπαταρια αν δεν αφηαεις το γκαζι ή αν δεν φρενάρεις. Αυτο ειναι το τεχνικο κομματι. Το οτι εχουν ηλεκτρισμο που λειτουργει ταυτοχρονα με τον κινητήρα, τα κανει υβριδικα
-
Ναι διοτι ταυτοχρονα χρησιμοποιουν δυο τροπους κινησης οποτε οταν κατι εχει δυο συστηματα που κανουν το ιδιο πραγμα αλλα προερχονται απο δυο διαφορετικες αρχες λειτουργιας.... ονομαζεται υβρίδιο αρα υβριδικο.
Η μπαταρια ειναι αλλο θεμα.. Αν δεν γινετια διαχωρισμος kw τοτε ολα ειναι υβριδικα
-
Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;
-
Στο Βέλγιο πάντως ήδη άλλαξε το σύστημα.'there are specific rules regarding what some are referring to as “fake hybrids.” The percentage of deduction for expenses of plug-in hybrids must be determined taking into account the CO2 emission of a corresponding vehicle running exclusively on fossil fuel, if the energy capacity of the battery is less than 0.5 kWh per 100kg weight of the vehicle or the CO2 emission of the vehicle is greater than 50 g/km. If there is no corresponding fossil fuel vehicle, the CO2 emission amount is multiplied by a factor of 2.5.'
-
Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;
Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.
Το θεμα ειναι οτι για την ιδια ενεργεια που χρειάζεται σε μια χ κατασταση το αυτοκινητο, ο εγκεφαλος του ζητα μια αλφα ποσοτηα βενζινης και το υπολοιπο το προσθετει ο ηλεκτρισμος.
Π. Χ 5 κιλα ηλεκτρικης ροπης. Αυτος ειναι ενας υβριδικος τροπος λειτουργίας .... Αρα υβριδικο.
Αφου τα ξέρεις, τι στα λεω;
-
super@t wrote:
Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;
Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. ...
όχι δεν μπορεί. όπως δεν μπορεί και το Suzuki σου, όπως δεν μπορούν και τα αντίστοιχα της Ford. Οπότε να μια βασική διαφορά για αρχή.
-
Lap wrote:
super@t wrote:
Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;
Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. ...
όχι δεν μπορεί. όπως δεν μπορεί και το Suzuki σου, όπως δεν μπορούν και τα αντίστοιχα της Ford. Οπότε να μια βασική διαφορά για αρχή.
Δες το βίντεο!
Στα αλλα, αυτο ειναι μια διαφορά σωστα, αλλα αυτο δεν αναιρει ο γεγονος οτι μαζι με βενζινη το μικρο suzki καταναλωνει ΚΑΙ ρευμα για να δωσει ροπη και κατα συνεπεια κινηση. Αρα ειναι υβριδικο. Απλα λογω μικρης μπαταριας δεν μπορει να μπει για λιγα εκατονταδες μετρα σε πληρως ηλεκτρικη λειτουργία. Οκ δεν εχει αυτο το mode.... Αλλα υβριδικο ειναι.
Για την ακριβεια λογω μπαταριας.... Mild hybrid
-
Σε συνέχεια της επίθεσης που έκανε ο πρόεδρος της Toyota, η Ιαπωνική κυβέρνηση έχει αποφασίσει οτι ειναι έτοιμη να αποχωριστεί τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 15 χρόνια. Εντελώς τυχαία χθες έπεσα σε ένα πολύ ωραίο ντοκυμαντέρ του Netflix που ονομάζεται David Attenborough: A Life on Our Planet , που δείχνει ουσιαστικά με τον 0.5 βαθμούς Κελσίου που έχει αυξηθεί αυτή την στιγμή η θερμοκρασία του πλανήτη, τι επιπτώσεις έχει στον πλανήτη, καθώς κ πως θα εξελιχθεί αυτό το φαινόμενο στο μέλλον. Δεν ξέρω πραγματικά αν τα ηλεκτρικά με τις μπαταρίες κ τα υλικά τους είναι πιο οικολογικά από τα άλλα οχήματα, αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι προβληματίστηκα πάρα πολύ κ όλοι πρέπει να δουμε το θέμα του πειβάλλοντος πολύ πιο υπευθυνα γιατί οι εξελίξεις θα ειναι απρόβλεπτες κ μη αντιμετωπίσημες τα επόμενα χρόνια.
-
Με όλα αυτά που γίνονται τον τελευταίο χρόνο πόσο πιστεύετε ότι επηρέασε την παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα;
-
Με όλα αυτά που γίνονται τον τελευταίο χρόνο πόσο πιστεύετε ότι επηρέασε την παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα;
Η παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα σίγουρα έπεσε, πόσο όμως??? Είναι αρκετό αυτό από μόνο του να καθυστερήσει τις όποιες αλλαγές???
Νομίζω πως όχι, χρειάζεται πιο ολοκληρωμένη μελέτη για την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα, τι μπορεί να γίνει για να πέσει, πόσο σύντομα μπορεί να πέσει και τι κλιματικές αλλαγές θα προκαλέσει η πτώση???
Μιλάμε για πράγματα που ούτε οι κλιματολόγοι δεν μπορούν να απαντήσουν στην παρούσα φάση (αφού δεν έχουν στα χέρια τους δεδομένα για το ποιες είναι και ποιες θα είναι και που θα είναι οι πηγές παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα παγκόσμια).
-
Πάντως ΔΕΝ θα πέσει το διοξείδιο επειδή θα αγοράσουμε ένα B ή C χατσμπακ με 40 χιλιάρικα, αντί για ένα θερμικό με 20, απλά θα εκπέμπονται τα αέρια καμπόσα χιλιόμετρα παραπέρα από εκεί που παρκάρει και φορτίζει το ηλεκτρικό, με πιθανή ακόμη και αύξηση της συνολικής εκπομπής CO2.
-
Αυτό είναι πρωτοχρονιάτικο δώρο...
https://www.facebook.com/groups/TeslaFansGreece/permalink/732344597390939/
-
Έχουν γίνει πολλαπλά extinction events και δεν υπήρχαν καν αυτοκίνητα. Το θέμα είναι πολύ πιο πολύπλοκο. Να εύχεστε να μην δούμε καμία μεγάλη έκρηξη ηφαιστείου, γιατί θα πέσει πολύ πείνα, έτσι τόσα δις άνθρωποι που είμαστε.
Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η πυρηνική ενέργεια και όχι οι θερμικοί κινητήρες, που καλώς σε μερικές δεκαετίες δεν θα υπάρχουν καθόλου και μολύνουν όσο καίνε, ενώ το άλλο μολύνει χιλιάδες χρόνια μετά.
Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης