Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 902
    • 903
    • 117 / 903
    Περί αυτοκίνησης
    162
    18054
    409375
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimsabas last edited by

      Δημοσιεύθηκαν οι ταξινομήσεις των ηλεκτρικών του Νοεμβρίου σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων και Δικύκλων (ΣΕΑΑ) με πηγή τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ:
      Για κάποιο λόγο, δεν δημοσιεύθηκαν καθόλου οι ταξινομήσεις του Οκτωβρίου.
      Το πολυαναμενόμενο VW iD.3 εκτοξεύτηκε στην κορυφή με 32 ταξινομήσεις αν και δεν ξέρω πόσα απο αυτά είναι πωλήσεις ή εκθεσιακά και δημοσιογραφικά μοντέλα.
      Δυστυχώς η εταιρία που αγαπάμε, δεν ταξινόμησε ούτε ένα. Tesla πολύ το αργείς το μαγαζί. 
      VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32
      Hyundai e-Kona ταξινομήθηκαν 18
      Peugeot e-208 ταξινομήθηκαν 17
      Bmw i3 ταξινομήθηκαν 7
      Peugeot e-2008 ταξινομήθηκαν 5
      Skoda Citigo ταξινομήθηκαν 5
      Mini Electric ταξινομήθηκαν 5
      Nissan Leaf ταξινομήθηκαν 4
      VW e-Golf ταξινομήθηκαν 3
      Opel e-Corsa ταξινομήθηκαν 3
      Jaguar i-Pace ταξινομήθηκαν 3
      Nissan e-NV200 ταξινομήθηκαν 2
      VW e-Up! ταξινομήθηκαν 2
      Smart fortwo ταξινομήθηκαν 2
      Mercedes EQC ταξινομήθηκαν 2
      Porsche Taycan ταξινομήθηκαν 2
      Audi e-Tron ταξινομήθηκε 1
      Mercedes V‐Series (EQV) ταξινομήθηκε 1

      https://cartalk.gr/

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • bekiaris
        bekiaris @dimsabas last edited by

        ...

        VW iD.3 ταξινομήθηκαν 32

        Οπως κ αν το κάνεις είναι μία επιτυχία του ID.3, για να δούμε αν θα παραμείνει όμως στα ίδια νούμερα ή απλά ήταν αυτό που αναφέρεις, εκθεσειακά κτλ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tgd last edited by

          Ταξινομήθηκαν σημαίνει έβγαλαν πινακίδες. Η VW σίγουρα θα θέλησε να έχει πολλά για test drive.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • bekiaris
            bekiaris @tgd last edited by

            Ένα είναι ήδη στην γειτονιά μου 

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • piliourits
              piliourits last edited by

              Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.

              **σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020

              Συμβατικά βενζίνης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%

              Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ

              Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)

              Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)

              Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)

              Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5%  (+1,0%)

              Mountains all around me, reaching out to heaven...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dublin @piliourits last edited by

                Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.

                **σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020

                Συμβατικά βενζίης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%

                Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ

                Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)

                Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)

                Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)

                Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5%  (+1,0%)

                τα mild hybrid που τα τοποθετείς σε αυτή τη λίστα;

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • piliourits
                  piliourits @dublin last edited by

                  piliourits wrote:

                  Με αφορμή το παραπάνω, κοιτούσα τις πωλήσεις των υπολοίπων καυσίμων στην Ελλάδα για κάθε Νοέμβριο των δύο τελευταίων ετών.

                  **σε σύνολο πωλήσεων Νοεμβρίου 7.641 **αυτοκίνητα για Νοέμβριο 2020

                  Συμβατικά βενζίης 17% κάτω από χρόνια σε χρονιά 42,5% - 59,7%

                  Σχεδόν απαράλλαχτα στο ~27% τα ντίζελ

                  Υβριδικά (HEV) 19,9% από 9,9% (+10,1%)

                  Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) 4,4% από 0,5% (+3,8 %)

                  Φυσικό αέριο (bi-fuel) 1,5% από 2,5% (-1,0 %)

                  Υγραέριο (bi-fuel) 1,5% από 0,5%  (+1,0%)

                  τα mild hybrid που τα τοποθετείς σε αυτή τη λίστα;

                  Δεν το γράφει, αλλά υποθέτω πως τα έχουν στα HEV, καθώς τα ποσοστά διπλασιάστηκαν, δεν νομίζω να πουλήθηκαν διπλάσια ΤΟΥΟΤΑ αυτόν τον Νοέμβρη, μάλλον απλά πρόσθεσαν και τα κάθε είδους  mild hybrid (ίσως ακόμη και τα ΚΙΑ πετρέλαια, όλα όσα ταξινομούνται σαν υβριδικά, μάλλον)

                  Mountains all around me, reaching out to heaven...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lap last edited by

                    Ιδιαοτερα τα 48v έχουν αρκετα καλη μπαταρία και ναι ειναι υβριδικα....απλα δεν φορτιζει η μπαταρια αν δεν αφηαεις το γκαζι ή αν δεν φρενάρεις. Αυτο ειναι το τεχνικο κομματι. Το οτι εχουν ηλεκτρισμο που λειτουργει ταυτοχρονα με τον κινητήρα, τα κανει υβριδικα

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lap last edited by

                      Ναι διοτι ταυτοχρονα χρησιμοποιουν δυο τροπους κινησης οποτε οταν κατι εχει δυο συστηματα που κανουν το ιδιο πραγμα αλλα προερχονται απο δυο διαφορετικες αρχες λειτουργιας.... ονομαζεται υβρίδιο αρα υβριδικο.

                      Η μπαταρια ειναι αλλο θεμα.. Αν δεν γινετια διαχωρισμος kw τοτε ολα ειναι υβριδικα

                      ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        super-t last edited by

                        Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • D
                          dublin last edited by

                          Στο Βέλγιο πάντως ήδη άλλαξε το σύστημα.'there are specific rules regarding what some are referring to as “fake hybrids.” The percentage of deduction for expenses of plug-in hybrids must be determined taking into account the CO2 emission of a corresponding vehicle running exclusively on fossil fuel, if the energy capacity of the battery is less than 0.5 kWh per 100kg weight of the vehicle or the CO2 emission of the vehicle is greater than 50 g/km. If there is no corresponding fossil fuel vehicle, the CO2 emission amount is multiplied by a factor of 2.5.'

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • L
                            lap @super-t last edited by

                            Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;

                            Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο.

                            Το θεμα ειναι οτι για την ιδια ενεργεια που χρειάζεται σε μια χ κατασταση το αυτοκινητο, ο εγκεφαλος του ζητα μια αλφα ποσοτηα βενζινης και το υπολοιπο το προσθετει ο ηλεκτρισμος.

                            Π. Χ 5 κιλα ηλεκτρικης ροπης.  Αυτος ειναι ενας υβριδικος τροπος λειτουργίας .... Αρα υβριδικο.

                            Αφου τα ξέρεις, τι στα λεω;

                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              super-t @lap last edited by

                              super@t wrote:

                              Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;

                              Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. ...

                              όχι δεν μπορεί. όπως δεν μπορεί και το Suzuki σου, όπως δεν μπορούν και τα αντίστοιχα της Ford. Οπότε να μια βασική διαφορά για αρχή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lap @super-t last edited by

                                Lap wrote:

                                super@t wrote:

                                Οπότε το VW μπορεί να σβήσει τον κινητήρα και να κινηθεί ηλεκτρικά για κάποια απόσταση;

                                Ναι ρε συ μπορεί αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο. ...

                                όχι δεν μπορεί. όπως δεν μπορεί και το Suzuki σου, όπως δεν μπορούν και τα αντίστοιχα της Ford. Οπότε να μια βασική διαφορά για αρχή.

                                Δες το βίντεο!

                                Στα αλλα, αυτο ειναι μια διαφορά σωστα, αλλα αυτο δεν αναιρει ο γεγονος οτι μαζι με βενζινη το μικρο suzki καταναλωνει ΚΑΙ ρευμα για να δωσει ροπη και κατα συνεπεια κινηση. Αρα ειναι υβριδικο. Απλα λογω μικρης μπαταριας δεν μπορει να μπει για λιγα εκατονταδες μετρα σε πληρως ηλεκτρικη λειτουργία. Οκ δεν εχει αυτο το mode.... Αλλα υβριδικο ειναι.

                                Για την ακριβεια λογω μπαταριας.... Mild hybrid

                                ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • bekiaris
                                  bekiaris @lap last edited by

                                  Σε συνέχεια της επίθεσης που έκανε ο πρόεδρος της Toyota, η Ιαπωνική κυβέρνηση έχει αποφασίσει οτι ειναι έτοιμη να αποχωριστεί τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μέσα στα επόμενα 15 χρόνια. Εντελώς τυχαία χθες έπεσα σε ένα πολύ ωραίο ντοκυμαντέρ του Netflix που ονομάζεται David Attenborough: A Life on Our Planet , που δείχνει ουσιαστικά με τον 0.5 βαθμούς Κελσίου που έχει αυξηθεί αυτή την στιγμή η θερμοκρασία του πλανήτη, τι επιπτώσεις έχει στον πλανήτη, καθώς κ πως θα εξελιχθεί αυτό το φαινόμενο στο μέλλον. Δεν ξέρω πραγματικά αν τα ηλεκτρικά με τις μπαταρίες κ τα υλικά τους είναι πιο οικολογικά από τα άλλα οχήματα, αλλά οφείλω να ομολογήσω οτι προβληματίστηκα πάρα πολύ κ όλοι πρέπει να δουμε το θέμα του πειβάλλοντος πολύ πιο υπευθυνα γιατί οι εξελίξεις θα ειναι απρόβλεπτες κ μη αντιμετωπίσημες τα επόμενα χρόνια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • S
                                    super-t last edited by

                                    Με όλα αυτά που γίνονται τον τελευταίο χρόνο πόσο πιστεύετε ότι επηρέασε την παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • nickthetrib
                                      nickthetrib @super-t last edited by

                                      Με όλα αυτά που γίνονται τον τελευταίο χρόνο πόσο πιστεύετε ότι επηρέασε την παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα;

                                      Η παγκόσμια παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα σίγουρα έπεσε, πόσο όμως??? Είναι αρκετό αυτό από μόνο του να καθυστερήσει τις όποιες αλλαγές???

                                      Νομίζω πως όχι, χρειάζεται πιο ολοκληρωμένη μελέτη για την παραγωγή διοξειδίου του άνθρακα, τι μπορεί να γίνει για να πέσει, πόσο σύντομα μπορεί να πέσει και τι κλιματικές αλλαγές θα προκαλέσει η πτώση???

                                      Μιλάμε για πράγματα που ούτε οι κλιματολόγοι δεν μπορούν να απαντήσουν στην παρούσα φάση (αφού δεν έχουν στα χέρια τους δεδομένα για το ποιες είναι και ποιες θα είναι και που θα είναι οι πηγές παραγωγής διοξειδίου του άνθρακα παγκόσμια).

                                      And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • piliourits
                                        piliourits last edited by

                                        Πάντως ΔΕΝ θα πέσει το διοξείδιο επειδή θα αγοράσουμε ένα B ή C χατσμπακ με 40 χιλιάρικα, αντί για ένα θερμικό με 20, απλά θα εκπέμπονται τα αέρια καμπόσα χιλιόμετρα παραπέρα από εκεί που παρκάρει και φορτίζει το ηλεκτρικό, με πιθανή ακόμη και αύξηση της συνολικής εκπομπής CO2.

                                        Mountains all around me, reaching out to heaven...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                        • D
                                          dimsabas last edited by

                                          Αυτό είναι πρωτοχρονιάτικο δώρο...

                                          https://www.facebook.com/groups/TeslaFansGreece/permalink/732344597390939/

                                          https://cartalk.gr/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dublin last edited by

                                            Έχουν γίνει πολλαπλά extinction events και δεν υπήρχαν καν αυτοκίνητα. Το θέμα είναι πολύ πιο πολύπλοκο. Να εύχεστε να μην δούμε καμία μεγάλη έκρηξη ηφαιστείου, γιατί θα πέσει πολύ πείνα, έτσι τόσα δις άνθρωποι που είμαστε.

                                            Αυτό που με ανησυχεί περισσότερο είναι η πυρηνική ενέργεια και όχι οι θερμικοί κινητήρες, που καλώς σε μερικές δεκαετίες δεν θα υπάρχουν καθόλου και μολύνουν όσο καίνε, ενώ το άλλο μολύνει χιλιάδες χρόνια μετά.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 902
                                            • 903
                                            • 117 / 903
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr