-
Νομίζω ότι το leon sports tourer 1.5 fr με 23190 είναι το πιο vfm ή το 1.5 mhev dsg στα 24690 στην style βέβαια που έρχεται αν θέλουμε την υβριδικοτητα ( εντάξει όχι φουλ) και αυτόματο.
Φυσικά και το Τογιότα είναι κορυφαία επιλογή στα βαγκον , μαζί και με την οκταβια βαγκον και το φοκους.
-
Για τα ελαστικα παιδιά και την πίεση τους, πάρτε ένα καλό μετρητή γιατί τα βενζινάδικα όπως είπε και ο Φάνης είναι για τα σίδερα.Σωστή πίεση θα δείτε μόνο σε λαστιχάδες ή με δικό σας μετρητή. Προσωπικά έχω δει ακόμα και το μηχάνημα από την Τογιότα που φουσκώνει το ελαστικό σε περίπτωση που μείνετε στο δρόμο,έχει μετρητή. Δεν ξέρω βέβαια πόσο καλός είναι,δεν τον δοκίμασα,όμως για να μη βγάζω όλο αυτό, αγόρασα ένα καλό μετρητή και πριν βγω από το γκαράζ μετράω την πίεση μερικές φορές.Τώρα το 36 το βρίσκω πολύ τούμπανο παρότι το προτείνει ο κατασκευαστής η Τογιότα δηλαδή,ο λαστιχάς μου είπε πιο κάτω.
Εγώ από την πείρα μου και για να έχω πιο μαλακή απόκριση στο δρόμο τον Ελληνικό τον πολύ κακό,είμαι 2-3 μονάδες πιο κάτω,χωρίς να ξέρω πόσο αυτό επιβαρύνει την κατανάλωση που δεν με ενδιαφέρει κιόλας,τόσο όσο μου πρότεινε ο λαστιχάς με την εμπειρία που έχει, χωρίς να είναι βέβαια αυτό σε βάρος του κρατήματος και της ασφάλειας.....
-
Το προωθητικό είναι 900€ και όχι 700€
-
Orestis82 Το προωθητικό είναι 900€ και όχι 700€
-
Σίγουρο αυτό; Στο site βλέπω 700 και ο πωλητής μου είπε το ίδιο (στο δελτίο παραγγελίας λέει 700)
-
Έχει γραφεί αρκετές φορές πως το corolla είναι 《βραδύπους》, αποκλειστικά για αστική χρήση και άλλες τέτοιες ατεκμηρίωτες υπερβολές. Άλλοι αντιτείναμε πως έχει επιδόσεις αντίστοιχες της ιπποδύναμης του και ίσως λίγο καλύτερες ρεπρίζ λόγω e-cvt και ηλεκτροκινητήρα.
Για το autotriti μπορεί κανείς να έχει όποια γνώμη θέλει και δικαιολογημένα να είναι επιφυλακτικός. Ωστόσο, δημοσιεύει μετρήσεις ταχύτητας που επιτρέπουν σύγκριση. Δείτε, λοιπόν, αφενός το i30, αφετέρου το corolla.
-
Orestis82 Το προωθητικό είναι 900€ και όχι 700€
Εξ' όσων γνωρίζω ήταν €900 αλλά έχει γίνει €700 πλέον (εδώ και 1-2 μήνες).
-
Δεν είναι αποκλειστικά για αστική χρήση αλλά εκεί είναι η έδρα του και εκεί κανει την διαφορά.
Στην εθνική και με 130-150 χλμ ούτε πιο οικονομικό από ντίζελ είναι ενώ και η λειτουργία του ecvt δεν είναι και ότι το καλύτερο ειδικά στα kick down όπου το στροφόμετρο ταβανιαζει και αρχίζουν τα βουισματα.
-
Η λειτουργία του e-cvt είναι λόγος να αγοράσει κανείς το corolla. Την περισσότερη ώρα δουλεύει κάτω από τις 2.000 στροφές, είναι εξαιρετικά ομαλό στην λειτουργία του και αξιόπιστο. Σε φάση πλήρους επιτάχυνσης φυσικά ακούγεται ο κινητήρας, αλλά πες μου ποιος κινητήρας δεν ακούγεται τότε;
Παρεμπιπτόντως, το e-cvt δεν έχει kick down, γιατί δεν έχει ταχύτητες.
-
Νομίζω καταλαβαίνουμε όλοι τι εννοούμε διαδικασία kickdown. Τα υπόλοιπα αυτόματα κατεβάζουν 2-3 σχέσεις ανάλογα το κιβώτιο και την πίεση που θα ασκηθεί στο γκαζι και φυσικά ανεβαίνει ο θόρυβος της μηχανής λόγω της αύξησης των στροφών στο cvt με τις άπειρες σχέσεις ακούγεται ένα παρατεταμένο μόνιμο βοητο με το στροφόμετρο στα κόκκινα και όλη την διάρκεια της επιτάχυνσης.
-
Έχω καταλάβει καλά πως μέχρι και το 2λιτρο GR Sport δεν έχει εργοστασιακό navi;
Πλέον φαντάζομαι έχουν όλα android auto έτσι;
-
Ναι, έχουν όλα Android auto. Όσοι αγοράσαμε νωρίς και δεν είχαμε, μπορούμε με δωρεάν αναβάθμιση να το ενεργοποιήσουμε. Προσοχή, όμως, δεν είναι ασύρματο. Δεν ξέρω αν τυχόν το έχουν τα καινούργια που θα έρθουν, αλλά δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.
Νομίζω πως εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης έχουν οι πλουσιότερες εκδόσεις. Προσωπικά πιστεύω πως ελλείψει ασύρματου Android auto το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης αξίζει τα λεφτά του.
-
Ναι, έχουν όλα Android auto. Όσοι αγοράσαμε νωρίς και δεν είχαμε, μπορούμε με δωρεάν αναβάθμιση να το ενεργοποιήσουμε. Προσοχή, όμως, δεν είναι ασύρματο. Δεν ξέρω αν τυχόν το έχουν τα καινούργια που θα έρθουν, αλλά δεν έχω διαβάσει κάτι σχετικό.
Νομίζω πως εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης έχουν οι πλουσιότερες εκδόσεις. Προσωπικά πιστεύω πως ελλείψει ασύρματου Android auto το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης αξίζει τα λεφτά του.
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΠΟΛΥ, πίστεψε με πως δεν αξίζει το εργοστασιακό ούτε για αστείο.Αν θελήσεις να το βάλεις θα χρεωθείς με 1000+ ευρώ και μετά τρία χρόνια θα πληρώνεις 150 ευρώ για αναβάθμιση το χρόνο...!!!
Επίσης αν βάλεις τους εργοστασιακούς χάρτες τον Ιανουάριο, θα έχεις αναβάθμιση τον επόμενο Ιανουάριο με ότι αυτό συνεπάγεται. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ ούτε καν να το πληρώσεις από την αρχή, παίρνοντας μια έκδοση του αυτοκινήτου πιο πλούσια που να το περιλαμβάνει.Αγοράζεις ένα καλωδιάκι και κουμπώνεις εκεί το τηλέφωνο σου μόλις μπεις στο αυτοκίνητο και βγαίνοντας το έχεις πάντα με φουλ μπαταρία...!!! Κι αν το σκέφτεσαι κι αυτό,δώσε 5-10 ευρώ στον πάροχο και πάρε δεύτερη κάρτα σιμ και άστο μονίμως εκεί κουμπωμένο,ένα δεύτερο παλιό τηλέφωνο....!!!
ΠΑΝΤΩΣ ΧΙΛΙΑ+ ευρώ που μου είπε η Τογιότα.......ΟΧΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΕ,άσε που με 500 ευρώ βρωμάει η αγορά με πλήρες πακέτο από οθόνη,με τηλεόραση κ.λ.π..100% συμβατό με όλα τα χειριστήρια του αυτοκινήτου....!!!
-
Αγαπητέ terryp117, η λύση της e-sim είναι μάλλον μια καλή εναλλακτική. Δεν έχω ακόμα μιλήσει με την Vodafone, για να ξέρω αν την υποστηρίζουν και πόσο θέλουν. Το τηλέφωνο δεν το θέλω μόνιμα συνδεδεμένο με το καλώδιο, γιατί φθείρεται η μπαταρία. Τους περισσότερους δεν τους ενοχλεί, αλλά για εμένα είναι πρόβλημα. Το εργοστασιακό σύστημα πλοήγησης έχει τα πλεονεκτήματα του. Δεν εξαρτάσαι από το τηλέφωνο και μπορεί κάποιος άλλος να το χρησιμοποιεί ανεξάρτητα ή μπορείς να προγραμματίσεις διαδρομές και να τις στείλεις στο αυτοκίνητο. Αν αυτά αξίζουν ένα χιλιάρικο για εκ των υστέρων τοποθέτηση; Μάλλον όχι, έχεις δίκιο. Αν αξίζει να δώσεις κάτι παραπάνω και να πας σε καλύτερα εξοπλισμένη έκδοση; Μάλλον ναι, αν δεν σε ζορίσει οικονομικά. Εγώ προτίμησα αυτό που θεωρώ vfm, αλλά ίσως κάποιος άλλος να είναι πιο άνετος οικονομικά.
-
ΦΙΛΕ ΜΟΥ, στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο έκανα αυτήν την επιλογή που λες και το μετάνοιωσα για πολλούς λόγους μη τους αναφέρω εδώ μέσα.Έτσι αποφάσισα στο κορόλα να πάω σε όσο πιο best value αγορά γίνεται και νομίζω ότι βγήκα κερδισμένος έχοντας και την εμπειρία από το προηγούμενο εργοστασιακό gps.Παρεμπιπτόντως μπορείς να βάλεις στο τηλέφωνο ότι θέλεις εκ των προτέρων,το έχω κάνει ,από διευθύνσεις και με αυτόν τον τρόπο.
Δεν ξέρω σε μια τέτοια έκδοση πόσο κοστίζει το gps και πόσο τα υπόλοιπα καλούδια που σου δίνουν ,αλλά 1000+ που ρώτησα μόνο για το gps κατόπιν εορτής, ΕΙΝΑΙ ΘΑΝΑΤΟΣ....!!! Παίρνεις 5 αξιόλογα τηλέφωνα με αυτά τα λεφτά....!!!!
Η κοσμοτέ με χρέωσε 16 ευρώ και μου άλλαξε και την παλιά κάρτα για να είναι συμβατές,μου έδωσε δύο καινούργιες.Μόνο όταν θέλεις ίντερνετ απαιτείται να έχεις το ένα από τα δύο κλειστό,αλλιώς απαντάς με όποιο θέλεις.Δεν φθείρεις το καλό σου τηλέφωνο και τραβάς το καλώδιο από το usb όταν κλειδώνεις το αυτοκίνητο,μία κίνηση είναι.....
-
orestis82 σίγουρα είναι 900€ , γιατί πριν 10 μέρες έκλεισα από την ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΛΙΣ ΘΕΡΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ το Corolla Hybrid Sedan . Μπήκα και σήμερα στο σάιτ και ακόμη έχουν την έκπτωση των 900€. Επιπλέον φυσικά και τα δώρα που μου δώσανε.Εκανα μια μικρή αλλαγή εγώ, όσο αφορά τα δώρα και το δέχτηκαν.Καλημερα σε όλους
-
orestis82 σίγουρα είναι 900€ , γιατί πριν 10 μέρες έκλεισα από την ΤΟΥΟΤΑ ΠΟΛΙΣ ΘΕΡΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ το Corolla Hybrid Sedan . Μπήκα και σήμερα στο σάιτ και ακόμη έχουν την έκπτωση των 900€.
Εντάξει το λύσαμε το μπέρδεμα...μιλάς για την sedan. Από -λάθος- δεν διευκρινίζουμε γιατί 9 στα 10 ποστ αφορούν την Hatchback για την οποία τα €900 έγιναν €700. Και στην σεντάν νομίζω ήταν €1.100 ή 1.200 τον Απρίλιο.
-
Terryp117,
σε ευχαριστώ για την ενημέρωση! Ελπίζω κάτι αντίστοιχο να έχει και η vodafone.
-
Σίγουρο αυτό; Στο site βλέπω 700 και ο πωλητής μου είπε το ίδιο (στο δελτίο παραγγελίας λέει 700)
Πλέον για το hb, το ζήτημα δεν είναι ότι τα 900 της έκπτωσης έγιναν 700, αλλά έχασε κι αυτή την όποια έκπτωση, παίρνοντας παράλληλα κι αύξηση 600-700 ευρώ (ενημέρωση από το site)
-
Όντως τελείωσε η προσφορά, μόλις μίλησα με την αντιπροσωπεία μου. Όσοι πρόλαβαν...
Toyota Corolla 2019