-
Yem wrote:
Δεν νομίζω καμία εταιρεία να βάφει εδώ οροφές μου φαίνεται πολύ δουλειά για 250ε αν αναλογιστής ότι για λάδια φίλτρα σου παίρνουν 120-150 !
Και όμως! Την προηγούμενη εβδομάδα ο πωλητής στην Hyundai μου είπε ξεκάθαρα ότι η διχρωμία γίνεται στην Ελλάδα (€490 κοστίζει, προς το παρόν 'δώρο'). Το ίδιο έκαναν και παλαιότερα στο Μίνι (και υπήρχε τρόπος να το καταλάβεις)
Ναι αλλά στο λένε...
Τέλος πάντων, ειδικός δεν είμαι αλλά δεν μου κάνει για μεμβράνη! Εσείς τι λέτε?
-
Το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν γίνεται εδώ, έρχεται από το εργοστάσιο. Στην αντιπροσωπεία που επικοινώνησα δεν γνώριζαν τίποτα.
Για να κάνει τέτοιο δόντι εκεί που τελειώνει και να είναι τόσο ίσιο και να είναι βαφή, είναι λίγο δύσκολο..... Βέβαια ένας ειδικός επί του θέματος θα μας λύσει την απορία.
-
Άσε τα φαντάσματα με τις μεμβρανες και δες τι θα κάνουμε με trip computer και καταναλώσεις, μερικούς χιλιομετρητες κτλ
EDIT :μια χαρά για βαφή φαίνεται, βάφεις Μι επιφάνεια, στεγνώνει, βάζεις ταινία και βάφεις το άλλο χρώμα! Αφαιρώντας την ταινία το δεύτερο χρώμα θα κάνει νύχι... Έτσι το βλέπω!
-
Φίλε μου Yem αν σε κάθε αυτοκίνητο αν το μονωνανε για να βάψουν άλλο χρώμα θα βγάζανε 4-5 αυτοκίνητα την μέρα αντε γειά δλδ. Εμένα μου κάνει για πρεσαριστη τύπου Μεμβράνη, με Ρομπότ πάνω στην οροφή πριν την συγκολιση της οροφής με το πλαίσιο.
Autoprofit για trip computer κτλ... Τίποτα ακόμα.
-
Φίλε μου Yem αν σε κάθε αυτοκίνητο αν το μονωνανε για να βάψουν άλλο χρώμα θα βγάζανε 4-5 αυτοκίνητα την μέρα αντε γειά δλδ. Εμένα μου κάνει για πρεσαριστη τύπου Μεμβράνη, με Ρομπότ πάνω στην οροφή πριν την συγκολιση της οροφής με το πλαίσιο.
Autoprofit για trip computer κτλ... Τίποτα ακόμα.
Πολλά μπορούμε να φανταστούμε... Εργοστασιακά πώς βάφονται τα αυτοκίνητα το ξέρουμε, πώς διαλέγει το εργοστάσιο να κάνει την δυχρωμια δεν το ξέρουμε! Ας κρατήσει χρόνια και από ότι θέλει ας είναι!
-
Είναι η φωτογραφία από ένα yaris black edition όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μαύρο είναι βαφή και μάλιστα κακή εκτέλεση διότι δεν είναι ευθυγραμμισμένη η ευθεία.
Πιστεύω πως τελικά είναι μεμβράνη του captur το οποίο δεν είναι κακό αλλά θα ήθελα να το γνωρίζω πριν αγοράσω το αμάξι.
-
Είναι η φωτογραφία από ένα yaris black edition όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το μαύρο είναι βαφή και μάλιστα κακή εκτέλεση διότι δεν είναι ευθυγραμμισμένη η ευθεία.
Πιστεύω πως τελικά είναι μεμβράνη του captur το οποίο δεν είναι κακό αλλά θα ήθελα να το γνωρίζω πριν αγοράσω το αμάξι.
ναι εδώ φαίνεται το spray , στο captur είναι αλφαδιά από ότι είδες στις φωτογραφίες που ανέβασα , δεν χάνει πουθενά!
Τώρα το υλικό θα έπρεπέ να το αναφέρουν όντως !
-
LPG ή Βενζίνα για σωστό στρώσιμο του μοτέρ ?
Ρώτησα τον πωλητή στον Σφακιανάκη και μου είπε' ότι καύσιμο από τα δύο διαλέξω είναι το ίδιο ! Ένας άλλος μου είπε μόνο βενζίνα για στρώσιμο !
Τι λέτε?
-
Lpg περισσότερα οκτανια.
-
Lpg περισσότερα οκτανια.
Και τα παραπάνω οκτάνια βοηθάνε στο στρώσιμο ?
-
Λιγότερα πιρακια με αποτέλεσμα να μην κατεβάζει avans μεγαλύτερη Ροπή λιγότερο ζόρισμα κτλ
Είναι ένας κινητήρας εργοστάσιακος που είναι φτιαγμένος να δουλεύει και με τα δύο καύσιμα. Αν ήταν μετατροπή θα σου έλεγα και εγώ βενζίνη. Αλλά επειδή είναι εργοστάσιακο με ότι αυτό συνεπάγεται Κατά την γνώμη μου πιστεύω ότι με lpg δουλεύει ένα κλικ καλύτερα.
-
Ευχαριστώ , sory αν σε έχω πρίξει αλλά το έχω μόνιμα στο eco mode (πστεύω ότι έτσι ανεβάζω ποιο ομαλά στροφές) πειράζει ?
-
Και εγώ στην αρχή το έβαζα eco αλλά βαρέθηκα, γτ κάθε φορά που θες να επιταχύνεις λίγο πιο πολύ πρέπει να βυθίζεται το γκάζι τέρμα, και γενικά δεν έχει άρπαγμα και η διαφορά στην κατανάλωση είναι 0,5 lt/100km και με τιμή lpg 0,57 μιλάμε για 30 λεπτά κάθε 100χλμ, ποσόν γελοίο σχετικά με με αυτό που χάνεις.....
-
Όχι για θέμα κατανάλωσης αλλά ποιο ήπιας λειτουργίας κινητήρα λόγο στρωσίματος!
-
Στρώσιμο πλέον σημαίνει 'μην το σκίζεις' για τα πρώτα λίγα χιλιόμετρα (και μάλιστα όχι για δήθεν προστασία του κινητήρα, αλλά για τα υπόλοιπα υποσυστήματα που 'δουλεύουν' για πρώτη φορά όπως φρένα κι αναρτήσεις), δεν χρειάζεται κάποια ψυχαναγκαστική διαδικασία με περιορισμούς που επινοούμε μόνοι μας, εκτός κι αν σε κάνει να αισθάνεσαι καλύτερα, αλλά δεν θα έχει καμιά διαφορά στην απόδοση του οχήματος.
Απλά οδηγείτε κανονικά και χωρίς ακρότητες τα πρώτα χιλιόμετρα, έχοντας το νου σας να ανιχνεύσετε και κάποια τυχόν αστοχία/ανθρώπινο λάθος που έχει ξεφύγει απ' τον ποιοτικό έλεγχο και την παράδοση του οχήματος.
Σε αυτά τα πλαίσια, θα έλεγα άστο απλά να δουλέψει όπως είναι ρυθμισμένο, να γυρίσει μόνο του από το ένα καύσιμο στο άλλο όταν πιάσει τις θερμοκρασίες κι απλά παρατήρησε αν η εναλλαγή είναι ομαλή και ...καλές βόλτες.
-
Ωραία, όταν λέμε ακρότητες εννοούμε όχι πάνω από 3.000rpm? Και λίγα χιλιόμετρα, δλδ ?
Ακούγονται πολλές απόψεις και δεν ξέρεις τι να ακολουθήσεις! 2.500-3.000 rpm για τα πρώτα 1.500-2.000χλμ και απαλά φρεναρισματα και κ. α.!Μετά αλλαγή λαδια - φίλτρα! Αυτά λίγο πολύ ακούγονται παντού!
-
Φίλε μου ο κανόνας σε όλες τις μηχανές εσωτ καύσης και οι οδηγίες για το ρονταρισμα για τις πρώτες ώρες του κινητήρα είναι οι εξής :να μην ξεπερνάς το 80% των στροφών.
Αυτό σημαίνει ότι αν ο κινητήρας έχει 10.000 στροφές κόφτη να μην περνάς τις 8.
Στον δικό μας που έχει στις 6 και κάτι να μην περνάς τις 4.800 για τα πρώτα χλμ όπως γράφει και πιο πάνω ο piliouritis. Μην το σκιζεις στα κόκκινα για τις πρώτες ώρες λειτουργίας του μοτέρ. Γενικά να το δουλεύεις στις ροπές του, και το μεγαλύτερο σκίσιμο που μπορεί να κάνεις είναι να είσαι με μεγάλη σχέση στο κιβώτιο χαμηλές στροφές και τέρμα γκάζι... (το σκίσιμο).
Γενικά η διαδικασία ρονταρισματος είναι λίγο πολύπλοκη έχει και άλλες παραμέτρους....
Να ξέρεις ότι ο κινητήρας είναι σχεδόν ρονταρισμενος αλλά τα υπόλοιπα όχι.
-
Και στα πρώτα 2-2500χλμ αλλαγή λάδια φίλτρο λαδιού (κατά προτίμηση μετά από ταξίδι)...
-
Διάβασα εδω μέσα ότι σταδιακά πρέπει να ανεβάζουμε σιγά-σιγα το εύρος των στροφών προς το τέλος του στρωσίματος? Ισχύει κάτι τέτοιο και αν ναι , πώς ?
-
Χαλαρώστε και οδηγείστε το απλά. Ένα καθημερινό αυτοκίνητο είναι, όχι Formula 1...
Renault Captur II