Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Captur II
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Captur II
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 143
    • 144
    • 3 / 144
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    122
    2878
    148656
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      panormus772 @samatistas last edited by

      Σε όλα τα reviews γράφουν ότι από κοντά είναι ακόμη πιο όμορφο από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες. Για να δούμε.

      Ο @rafi πέτυχε νταλίκα με Captur ii. Μάλλον για τις ανάγκες της παρουσίασης θα είναι.

      Γιατί νομίζω οι πωλήσεις θα αρχίσουν προς Χριστούγεννα.

      Η νταλίκα πιθανά τα φέρνει για το λόγο που λες samatistas,αλλά υποθέτω και για την παρουσίαση στην έκθεση αυτοκινήτου (9-17 Νοεμβρίου είναι φέτος).

      1 Reply Last reply Reply Quote 16
      • jorge_greek
        jorge_greek last edited by

        Έτσι  όπως έχουν σχεδιάσει τα φώτα μπροστά και πίσω μου, σε συνδυασμό με κανένα μεταλλικό χρώμα ασημί-γκρι, μου κάνει για πολύ φουτουριστικό σχέδιο! Και το C3 air είναι ιδιαίτερο αλλά όχι τόσο φουτουριστικό. Ας το πάρουν και για δοκιμές για να δούμε και πως πάει στον δρόμο και μετά βγάζουμε συμπεράσματα.

        And so, therefore, it’s so important to consider this question:* **What do I desire? ***

        1 Reply Last reply Reply Quote 16
        • S
          samatistas last edited by

          Η πανευρωπαική 29 & 30 Οκτωβρίου στην Αττική.

          1 Reply Last reply Reply Quote 18
          • I
            islander last edited by

            Λέτε να έχουμε και τιμές Ελλάδα μαζί;

            1 Reply Last reply Reply Quote 17
            • fanis75
              fanis75 moderator last edited by

              Έχει ένα φανταστικό εσωτερικό (δεν ξέρω σε ποιά έκδοση) με απίστευτα δερμάτινα καθίσματα...είνα το εσωτερικό που αγαπώ στα αυτοκίνητα.

              Είμαι σίγουρος ότι θα είναι διαθέσιμα είτε έξτρα είτε στην κορυφαία έκδοση και δυστυχώς θα αγγίζει τα €30.000....ελπίζω να μην βγώ αληθινός!

              We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

              1 Reply Last reply Reply Quote 20
              • H
                harisma23 last edited by

                Η έκδοση είναι η Initiale. Παραδοσιακά το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού της Renault.

                1 Reply Last reply Reply Quote 11
                • fanis75
                  fanis75 moderator @harisma23 last edited by

                  Η έκδοση είναι η Initiale. Παραδοσιακά το κορυφαίο επίπεδο εξοπλισμού της Renault.

                  Νόμιζα ότι η Dynamic ήταν η κορυφαία εξοπλιστικά έκδοση...δεν τα πάω και πολύ καλά με τα Ρενώ! ¨Εχω μείνει στις εποχές του Clio Baccara....αχαχα!

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 20
                  • L
                    lap last edited by

                    Φανη, μαλλον θα εχει διπλοσυμπλεκτο.

                    Απλα πιστευω πως θα ειναι της gertag αλλα υγρου τυπου

                    ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 10
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      To΄ξέρω Lap...η Ρενώ δυστυχώς έχει εγκαταλείψει τα καλά αυτόματα. Τι να κάνουμε, θα το υποστούμε και αυτό. Αλλά επειδή έτσι όπως θα το θέλω, μάλλον θα αγγίζει τις €30.000 (μην σου πώ ότι θα τις ξεπερνάει), δεν με πολυαπασχολεί...αχαχαχα!!

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                      • D
                        doykas last edited by

                        Από κάποια βίντεο που έχω δει, φαίνεται πως και αυτή η γενιά έχει ταμπούρα πίσω...

                        Ελπίζω να κάνω λάθος. Είναι απαράδεκτο κατ'εμέ να το φορτώνουν με όλες τις τεχνολογίες, συστήματα ασφαλείας, σωστά μοτέρ και να μη βάζουν δίσκους πίσω.

                        Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 19
                        • T
                          trogg @doykas last edited by

                          Επιβεβαιώνω και απορώ και εγώ ,τώρα το πήρα και χαμπάρι ενώ είχα ψηθεί αρκετά με το αμάξι και το περίμενα πως και πως όταν το είδα στα videos μεσα έξω...

                          Youtube Video

                          μετά το 03.00 λεπτό φαίνεται ξεκάθαρα ότι έχουν ταμπουρα πίσω και δεν νομίζω ότι σε κάποια πλούσια έκδοση θα έχουν την επιλογή των δίσκων πίσω...

                          Συγνώμη αλλά ποιος ο λόγους να το κάνουν αυτό ...τι γλιτώνουν από κόστος...έλεος , έχουμε τα νέα με την υποτιθέμενη νέα κλίμακα τελών ταξινόμησης που είναι μια από τα ίδια και ίσως και χειρότερη σε καποιες κλιμακες, έχουμε και αυτό με τα ταμπουρα τώρα για το captur πόσα να αντέξουμε και τι αυτοκίνητο πλέον να επιλέξουμε έχει γίνει τετραμελής η οικογένεια και είμαι ακόμη με το micra της συζύγου και γκρινιάζει για το πότε επιτέλους θα πάρω αμάξι να χωράμε όλοι και όλα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 5
                          • D
                            doykas last edited by

                            Σίγουρα είναι απαράδεκτη η μη τοποθέτηση δίσκων πίσω, αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι ένα αυτοκίνητο δε θα φρενάρει σωστά με ταμπούρα. Απλά το έχουν παρακάνει κάποιοι με την περικοπή τεχνικού εξοπλισμού για να το αντισταθμίζουν με γκάτζετς κτλ...

                            Επίσης με χαλάει κάπως που δεν έχει 2ζωνικό κλιματισμό (όπως και στο νέο Κλιό), όταν σχεδόν όλος ο ανταγωνισμός το προσφέρει (από την άλλη, έχει αεραγωγούς για τους πίσω, σημαντικό).

                            Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 18
                            • T
                              trogg @doykas last edited by

                              Σιγουρα θα φρεναρει σωστα απλα ειναι το γμτ και το εχω διαβασει και σε αλλα σχολια σε σχετικα αρθρο...και δεν ξερω αν το κανουν για να αντισταθμιζουν με τα γκατζετ ; Tελος παντων αυτο με το 2 ζωνικο δε το ηξερα , ειναι σιγουρο ;; ενταξει λεπτομερεια να πεις ;; αλλα μαζευονται αρκετες..σιγουρα οι αεραγωγοι πισω ειναι πoλυ σημαντικο και το ειχα προσεξει και εγω και δε το βρισκεις σε πολλα μικρα της κατηγοριας του νομιζω το νεο pegeuot 2008 δε το εχει..απο την αλλη δεν εχει το τραπεζακι στο μεσαιo πισω καθισμα που θα επρεπε οπως και στο καπο δεν εχει πλεον τα αμορτισερ που ειχε το προηγουμενο μοντελο αλλα το κλασικο τροπο με το κονταρι...αλλα το ατιμο εχει απιστευτο boot space για την κατηγορια του που αντισταθμιζει αρκετα αρνητικα...Περιμενω να το δω αυτο οπως και το Kia X Ceed καπου χανει το ενα καπου κερδιζει το αλλο για να δω τι θα γινει με την νεα χρονια εκτος αν  παω για αρκετα μεγαλυτερο σε χωρους και περιμενω πλεον το νεο Kuga.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 10
                              • D
                                doykas last edited by

                                Επειδή σε ένα από τα αυτοκίνητα της οικογένειας υπάρχει αμορτισέρ στο καπώ, ενώ στην αρχή μου άρεσε ως ιδέα, να έχεις υπόψιν ότι με τον καιρό χάνει την αντοχή του, φυσιολογικά ίσως, με αποτέλεσμα μια μέρα με αέρα να φάω καπώ στην άμυαλή μου κεφαλή (ευτυχώς δεν έπεσε απότομα, είχε και εσωτερική επένδυση το καπώ...). Βέργα και πάλι βέργα, ως παθών...

                                Το νέο Captur, πάντως, πέρα από αυτά τα όχι και τόσο ουσιώδη που μας χαλάνε, δείχνει μια πολύ ολοκληρωμένη και all-around επιλογή. Πολύ κοντά του θα έβαζα και το νεοαφιχθέν Skoda Kamiq (που δε νομίζω πως έχει αυτά τα αρνητικά του Captur).

                                Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                • T
                                  trogg @doykas last edited by

                                  Και το skoda kamiq ναι ειναι αρκετα καλο σε χωρους ειδικα για επιβατες πισω με 2.65 μεταξονιο και σιγουρα τιμολογιακα ακομη και με extra πλουσιο εξοπλισμο αντιστοιχο του Captur θα ειναι φτηνοτερο , με χαλαει το μικρο πορτπαγκαζ για το μηκος του, σχετικο ειναι αυτο, στα 400lt αλλα συγκεκριμενα η μη δυνατοτητα συρομενων καθισματων που θα του εδιναν περισσοτερο χωρο καθως και η μη υπαρξη ηλεκτρικου χειροφρενου....λεπτομερειες παλι: αλλα ο ανταγωνισμος τις παρεχει οπως ισως να μην παρεχει καποια που παρεχει το Kamiq...τελος παντων οπως ειπα σ αυτην την κατηγορια καπου κερδιζει το ενα καπου χανει το αλλο και δεν μπορεις να εχεις ολες τις λεπτομερειες...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • fanis75
                                    fanis75 moderator last edited by

                                    Ας γράψω και εγώ μια άποψη...έτσι για να κάνουμε δίάλογο.

                                    1. Τα ταμπούρα δεν ενοχλούν σε κάτι. Δεν είναι ωραία, αλλά πρακτικά δεν επηρρεάζουν το φρενάρισμα, παρά μόνο ίσως σε παρατεταμένη κατάβαση. Ποιο ενοχλητική (και επηρρεάζει και περισσότερο) είναι η τοποθέτηση ημιάκαμπτου σε τόσα πολλά αυτοκίμητα, παρά η τοποθέτηση ταμπούρων.

                                    2. Ο διζωνικός κλιματισμός (τον είχα σε αρκετά αυτοκίνητα, ακόμα έχω) για εμένα είναι από τα πιο άχρηστα στοιεία εξοπλισμού. Οδηγώ 26 χρόνια, τα τελευταία 15 έχω αυτοκίνητο με διζωνικό κλιματισμό και **ούτε μια φορά **δεν τον έχω χρησιμοποιήσει. Πάντα έχω ίδια θερμοκρασία δεξιά αριστέρα. Βασικά 1 φορά το χρησιμοποίησα για να δω πως δουλεύει, ήταν μια μπούρδα (αφού ο αέρας δεν διαχωρίζεται) και έκτοτε ποτέ.

                                    We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                    • D
                                      doykas last edited by

                                      Ακριβώς. Για το λόγο αυτό, καλύτερα να τα δεις από κοντά, να μπεις μέσα, να τα οδηγήσεις και να προτιμήσεις αυτό που σου κάνει 'κλικ', όπως λένε και στο χωρίο μου...

                                      Σίγουρα, πάντως, είναι εξαιρετικά όλα όσα ανέφερες, σε κάθε περίπτωση κερδισμένος θα είσαι.

                                      Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                      • D
                                        doykas last edited by

                                        Φάνη, συμφωνώ μαζί σου σε όλα, δεν είναι και τόσο σημαντικά, όσο πχ η ύπαρξη ημιάκαμπτου (κι αυτό πάλι παίζεται).

                                        Ουδείς ασφαλέστερος εχθρός του ευεργετηθέντος αχαρίστου.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                        • S
                                          samatistas last edited by

                                          Σημερινές πληροφορίες. Οριακά θα το προλάβει το 2019 το νέο Captur στην Ελλάδα.

                                          Αυτές τις μέρες γεμίζουν οι εκθέσεις με Clio 5, όπως έγραψα και στο σχετικό νήμα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                          • T
                                            trogg @samatistas last edited by

                                            και εγω πιστευα οτι εστω και οριακα οι δισκοι πισω δινουν ενα καλυτερο αποτελεσμα στο φρεναρισμα τωρα για τον ημιακαμπτο τι να πουμε εδω και το VWgroup που ειχε τους πολλαπ΄λους στις εκδοσεις των 1.5 και το ειχα και εγω στο golfaki του 2007 πλεον το εκοψε για τους γνωστους λογους της τσιπιας και μονο ημιακαμπτος πλεον στις περισσοτερες εκδοσεις.

                                            Συμφωνω και εγω ο διζωνικος ειναι αχρειαστος και εγω που τον ειχα αναθεμα αν τον χρησιμοποιησα λες και ο συνοδηγος χωριζεται με τζαμι ...αντιθετα τους αεραγωγους πισω τους θεωρω πολυ χρησιμους ειδικα για το καλοκαιρι ετσι ωστε να διαχεεται ο αερας καλυτερα και στους πισω....

                                            Οπως φιλε Fani  σχετικα και με ενα σχολιο που εκανες παραπανω οτι η εκδοση που θα ηθελες θα εφτανε και θα ξεπερνουσε τα 30.000 , θα τα εδινες πραγματι  αυτα τα λεφτα εφοσον ξερεις οτι εχει ταμπουρα εν ετη 2020 , δεν θα σε χαλαγε λιγουλακι...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 3 / 144
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr