Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Golf MK 8
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Golf MK 8
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 104
    • 105
    • 1 / 105
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    109
    2087
    78263
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Η όγδοη γενιά του VW Golf, που η παραγωγή της θα ξεκινήσει σε λιγότερο από 11 μήνες, θα διαθέτει τεχνολογίες που θα δίνουν έμφαση στην οικονομία καυσίμου, την συνδεσιμότητα, την δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης και την συνολική ποιότητα λειτουργίας και κατασκευής. Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς του VW Golf θα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της υπάρχουσας και θα συνεχίσει να έχει ευμεγέθεις πίσω κολόνες. Το μπροστινό μέρος θα είναι πιο αιχμηρό και θα δανείζεται ορισμένα χαρακτηριστικά από το αδελφό Polo, ενώ η έκδοση επιδόσεων GTI θα ξεχωρίζει από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επιπλέον, η VW θα τονίσει ακόμα πιο πολύ τους θόλους του νέου Golf για πιο επιβλητική στάση. Το νέο Golf θα χτιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB και χάρη στη χρήση περισσότερων ελαφριών υλικών, αναμένεται μια μείωση του συνολικού βάρους κατά 50 kg. Επιπλέον, οι αλλαγές στον τρόπο συγκόλλησης θα διευκολύνουν την παραγωγή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η γκάμα αμαξωμάτων του Golf MK8 θα απλουστευθεί, με την 3θυρη και την station wagon έκδοση να βλέπουν από μακριά την πόρτα των αποδυτηρίων. Αυτό συμβαίνει γιατί αρκετοί πελάτες έχουν αλλάξει κατηγορία και έχουν «μετακομίσει» στα crossover και SUV. Ακόμα, σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf θέλει να παίξει τον ρόλο του νέου αυτοκινήτου για αυτούς που θέλουν να κάνουν downsizing από τις πολυτελείς κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οικονομία καυσίμου. Η γκάμα κινητήρων βενζίνης του νέου Golf MK8 θα «εξηλεκτριστεί» και θα διαθέτει mild hybrid συστήματα 12V για τις βασικές και μεσαίες εκδόσεις ισχύος, και 48V για τις GTI και R. Οι εκδόσεις 1.0 TSI, 1.5 TSI και 2.0 TSI θα παραμείνουν στη γκάμα, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα αποκτήσει τον καινούριο 1.5 TDI που θα διαθέτει και 12βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης. Στην κορυφή των πετρελαιοκίνητων επιλογών θα βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TDI με αρκετές αλλαγές στην απόδοση και την κατασκευή. Τέλος, θα υπάρξει και έκδοση που θα καταναλώνει φυσικό αέριο, αλλά όχι ηλεκτρική, μιας και η ώρα των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. θα έχει πλησιάσει αρκετά. Πηγή

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Η όγδοη γενιά του VW Golf, που η παραγωγή της θα ξεκινήσει σε λιγότερο από 11 μήνες, θα διαθέτει τεχνολογίες που θα δίνουν έμφαση στην οικονομία καυσίμου, την συνδεσιμότητα, την δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης και την συνολική ποιότητα λειτουργίας και κατασκευής. Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς του VW Golf θα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της υπάρχουσας και θα συνεχίσει να έχει ευμεγέθεις πίσω κολόνες. Το μπροστινό μέρος θα είναι πιο αιχμηρό και θα δανείζεται ορισμένα χαρακτηριστικά από το αδελφό Polo, ενώ η έκδοση επιδόσεων GTI θα ξεχωρίζει από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επιπλέον, η VW θα τονίσει ακόμα πιο πολύ τους θόλους του νέου Golf για πιο επιβλητική στάση. Το νέο Golf θα χτιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB και χάρη στη χρήση περισσότερων ελαφριών υλικών, αναμένεται μια μείωση του συνολικού βάρους κατά 50 kg. Επιπλέον, οι αλλαγές στον τρόπο συγκόλλησης θα διευκολύνουν την παραγωγή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Η γκάμα αμαξωμάτων του Golf MK8 θα απλουστευθεί, με την 3θυρη και την station wagon έκδοση να βλέπουν από μακριά την πόρτα των αποδυτηρίων. Αυτό συμβαίνει γιατί αρκετοί πελάτες έχουν αλλάξει κατηγορία και έχουν «μετακομίσει» στα crossover και SUV. Ακόμα, σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf θέλει να παίξει τον ρόλο του νέου αυτοκινήτου για αυτούς που θέλουν να κάνουν downsizing από τις πολυτελείς κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οικονομία καυσίμου. Η γκάμα κινητήρων βενζίνης του νέου Golf MK8 θα «εξηλεκτριστεί» και θα διαθέτει mild hybrid συστήματα 12V για τις βασικές και μεσαίες εκδόσεις ισχύος, και 48V για τις GTI και R. Οι εκδόσεις 1.0 TSI, 1.5 TSI και 2.0 TSI θα παραμείνουν στη γκάμα, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα αποκτήσει τον καινούριο 1.5 TDI που θα διαθέτει και 12βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης. Στην κορυφή των πετρελαιοκίνητων επιλογών θα βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TDI με αρκετές αλλαγές στην απόδοση και την κατασκευή. Τέλος, θα υπάρξει και έκδοση που θα καταναλώνει φυσικό αέριο, αλλά όχι ηλεκτρική, μιας και η ώρα των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. θα έχει πλησιάσει αρκετά. Πηγή

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          *Η όγδοη γενιά του VW Golf, που η παραγωγή της θα ξεκινήσει σε λιγότερο από 11 μήνες, θα διαθέτει τεχνολογίες που θα δίνουν έμφαση στην οικονομία καυσίμου, την συνδεσιμότητα, την δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης και την συνολική ποιότητα λειτουργίας και κατασκευής.

          Η εξωτερική σχεδίαση της νέας γενιάς του VW Golf θα αποτελεί μια φυσική εξέλιξη της υπάρχουσας και θα συνεχίσει να έχει ευμεγέθεις πίσω κολόνες. Το μπροστινό μέρος θα είναι πιο αιχμηρό και θα δανείζεται ορισμένα χαρακτηριστικά από το αδελφό Polo, ενώ η έκδοση επιδόσεων GTI θα ξεχωρίζει από τους διαφοροποιημένους προφυλακτήρες με τις μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα. Επιπλέον, η VW θα τονίσει ακόμα πιο πολύ τους θόλους του νέου Golf για πιο επιβλητική στάση.

          Το νέο Golf θα χτιστεί πάνω σε μια αναβαθμισμένη εκδοχή της πλατφόρμας MQB και χάρη στη χρήση περισσότερων ελαφριών υλικών, αναμένεται μια μείωση του συνολικού βάρους κατά 50 kg. Επιπλέον, οι αλλαγές στον τρόπο συγκόλλησης θα διευκολύνουν την παραγωγή, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

          Η γκάμα αμαξωμάτων του Golf MK8 θα απλουστευθεί, με την 3θυρη και την station wagon έκδοση να βλέπουν από μακριά την πόρτα των αποδυτηρίων. Αυτό συμβαίνει γιατί αρκετοί πελάτες έχουν αλλάξει κατηγορία και έχουν «μετακομίσει» στα crossover και SUV.

          Ακόμα, σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf θέλει να παίξει τον ρόλο του νέου αυτοκινήτου για αυτούς που θέλουν να κάνουν downsizing από τις πολυτελείς κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οικονομία καυσίμου.

          Η γκάμα κινητήρων βενζίνης του νέου Golf MK8 θα «εξηλεκτριστεί» και θα διαθέτει mild hybrid συστήματα 12V για τις βασικές και μεσαίες εκδόσεις ισχύος, και 48V για τις GTI και R. Οι εκδόσεις 1.0 TSI, 1.5 TSI και 2.0 TSI θα παραμείνουν στη γκάμα, ενώ η πετρελαιοκίνητη θα αποκτήσει τον καινούριο 1.5 TDI που θα διαθέτει και 12βολτο mild hybrid σύστημα κίνησης. Στην κορυφή των πετρελαιοκίνητων επιλογών θα βρίσκεται ο αναβαθμισμένος 2.0 TDI με αρκετές αλλαγές στην απόδοση και την κατασκευή. Τέλος, θα υπάρξει και έκδοση που θα καταναλώνει φυσικό αέριο, αλλά όχι ηλεκτρική, μιας και η ώρα των ηλεκτρικών μοντέλων I.D. θα έχει πλησιάσει αρκετά.*

          Πηγή

          1 Reply Last reply Reply Quote 8
          • U
            ursus last edited by

            Α ρε γκολφαρα πάλι θ αρρωστήσουμε

            Sent from my iPad using Tapatalk

            bassstarlet 1 Reply Last reply Reply Quote 11
            • V
              vagkirk last edited by

              'ΕΥΜΕΓΕΘΕΙΣ ΠΙΣΩ ΚΟΛΩΝΕΣ'

              Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

              1 Reply Last reply Reply Quote 12
              • L
                louis-k last edited by

                Ο χρήστης lleonidas έγραψε:

                Ακόμα, σύμφωνα με την Volkswagen, το νέο Golf θέλει να παίξει τον ρόλο του νέου αυτοκινήτου για αυτούς που θέλουν να κάνουν downsizing από τις πολυτελείς κατηγορίες, προσφέροντας πλούσιους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, εξαιρετικά ποιοτικά χαρακτηριστικά και κορυφαία οικονομία καυσίμου.

                Είμαι πολύ περίεργος να το δω αυτό. Το ΜΚ 7.5 μου άρεσε πολύ, θέλω να δω και λιγότερους ρύπους και κατανάλωση στο 8. Έχει ακουστεί ότι πολύ πιθανόν να γίνει μια 'έκπτωση' στην ιπποδύναμη.

                1 Reply Last reply Reply Quote 7
                • L
                  lap last edited by

                  Λεπτομερεια σημαντικη. Τα 50 κιλα μονο απο την πλατφορμα και τα υλικα κατασκευης και οχι και απο αλλους τομεις ειναι αθλος.

                  Ολοι οι κατασκευαστες μειωνουν σε αυτον τον τομεα περι τα 10 με 25 κιλα. Τα 50 ειναι παρα πολλα και αν ειναι αληθεια τοτε εχουμε σχεδον μια ολοκαινουργια πλατφορμα.

                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 9
                  • D
                    dstou last edited by

                    Aν δεν έχουν μειωθεί οι διαστάσεις, είναι πολύ σοβαρό νούμερο. Αν έχουν επαυξηθεί δε, τότε είναι ρεκόρ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 14
                    • V
                      vagkirk last edited by

                      Τώρα που ξαναδιαβάζω το άρθρο παρατήρησα που γράφει πως και τα station μετά τα 3θυρα πέφτουν θύματα της δημοφιλίας των SUV και είναι λογικό.
                      (Ρίσκο τελικά το proceed της Kia αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα σχήματα και εύχομαι να πετύχει)

                      Ως προς το Golf , αν όντως ισχύει η μείωση βάρους τότε σε συνδυασμό με τα mild hybrid συστήματα θα είναι καλά τα αποτελέσματα σε CO2 και κατανάλωση.
                      Ένας 1.5 με 150 άλογα και 1.5 TDI με 120 με τα παραπάνω συστήματα θα είναι κορυφαίες επιλογές.

                      Σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών εσωτερικά ελπίζω να μην κάνουν το ίδιο λάθος με το Troc , είναι σημείο αναφοράς σε αυτό το Golf σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και πρέπει σίγουρα να κάνουν κάτι πολύ καλό με την σχεδίαση του ταμπλώ σαν δείγμα της νέας γενιάς σχεδίασης των VW εσωτερικά , η Peugeot έχει πάρει τα σωβρακα όλων στο θέμα αυτό και θα συνεχίσει σίγουρα και στο 308 η τάση αυτή.

                      Ως προς την εξωτερική σχεδίαση ελπίζω να τολμήσουν λιγάκι και να είναι αρκετά πιο δυναμικό χωρίς να ξεφεύγει παράλληλα από το κλασσικό σχέδιο του και τις γραμμές που το καθιστούν αναγνωρίσιμο.

                      Ελπίζω δηλαδή το VIII να είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό όπως το V , αλλά δυστυχώς δεν έχει ανταγωνισμό ρε γμτ να τους κουνήσει λίγο στην VW.
                      Εκείνο το focus καλό μηχανικά αλλά ρε παιδιά το είδα στο δρόμο και δεν ήξερα τι είναι, από πλάγια σαν παλιός άσσος ,από πίσω σαν fiat , από μπροστά σαν χάνος με ανοιχτό στόμα...
                      Το ceed ωραιο αλλά γλυκαναλατο.
                      Το Mégane και αυτό ωραίο αλλά δεν έχει κάτι πολύ ξεχωριστό.
                      Το civic πολύ καλό αλλά πολύ καγκουρο-αντρικο και πέφτει παντόφλα.
                      Μόνο στο επόμενο 308 ελπίζω που σίγουρα θα ξεχωρίζει σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά.
                      (Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει εδώ στην... απολυτη απουσία μιας νέας Giulietta , φανταστείτε ένα hatchback με στοιχεία σχεδιασμού της Giulia μέσα έξω...Θα ήταν σαν την απόλυτη κίνηση ανδρισμου με τα χέρια ενωμένα προς τα κάτω ... Τι θες αγάπη μου να πάρουμε αφού βάζεις τα μισά λεφτά γιατί είσαι ανεξάρτητη και δυναμική και βγάζεις περισσότερα από εμενα , QQ , Tiguan , 500X , το Mini μωράκι μου σου αρέσει πολύ;;;;; Ξέρεις τι θα πάρεις ;;; Τα @@@@ μου θα πάρεις, υπάρχει η Giulietta !!!! )

                      Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                      1 Reply Last reply Reply Quote 15
                      • H
                        harisma23 last edited by

                        Δηλαδή το Focus, το Ceed και το Megane είναι λίγα σαν ανταγωνισμός για το καινούριο Golf, επειδή δεν τα βρίσκεις και κάτι ιδιαίτερο αισθητικά.

                        Ενώ φαντάζομαι ότι το υπάρχον Golf σε έχει μαγέψει με το δυναμικό design και την αρμονία των γραμμών του. Και ως εκ τούτου προεξοφλείς και την δυναμική γραμμή του νέου Golf!

                        Εν ολίγοις αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν θέλεις να κρίνεις τον ανταγωνισμό, αλλά και το νέο Golf, κρίνε με βάση κάτι ουσιαστικό, δηλαδή τα μηχανικά μέρη και την απόδοση στο δρόμο. Μην κρίνεις με βάση την αισθητική, που τελικά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 19
                        • L
                          louis-k last edited by

                          Ο χρήστης VAGKIRK έγραψε:
                          Τώρα που ξαναδιαβάζω το άρθρο παρατήρησα που γράφει πως και τα station μετά τα 3θυρα πέφτουν θύματα της δημοφιλίας των SUV και είναι λογικό.
                          (Ρίσκο τελικά το proceed της Kia αλλά εμένα μου αρέσουν πολύ αυτά τα σχήματα και εύχομαι να πετύχει)

                          Ως προς το Golf , αν όντως ισχύει η μείωση βάρους τότε σε συνδυασμό με τα mild hybrid συστήματα θα είναι καλά τα αποτελέσματα σε CO2 και κατανάλωση.
                          Ένας 1.5 με 150 άλογα και 1.5 TDI με 120 με τα παραπάνω συστήματα θα είναι κορυφαίες επιλογές.

                          Σε ότι αφορά την ποιότητα υλικών εσωτερικά ελπίζω να μην κάνουν το ίδιο λάθος με το Troc , είναι σημείο αναφοράς σε αυτό το Golf σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό και πρέπει σίγουρα να κάνουν κάτι πολύ καλό με την σχεδίαση του ταμπλώ σαν δείγμα της νέας γενιάς σχεδίασης των VW εσωτερικά , η Peugeot έχει πάρει τα σωβρακα όλων στο θέμα αυτό και θα συνεχίσει σίγουρα και στο 308 η τάση αυτή.

                          Ως προς την εξωτερική σχεδίαση ελπίζω να τολμήσουν λιγάκι και να είναι αρκετά πιο δυναμικό χωρίς να ξεφεύγει παράλληλα από το κλασσικό σχέδιο του και τις γραμμές που το καθιστούν αναγνωρίσιμο.

                          Ελπίζω δηλαδή το VIII να είναι κάτι πραγματικά ξεχωριστό όπως το V , αλλά δυστυχώς δεν έχει ανταγωνισμό ρε γμτ να τους κουνήσει λίγο στην VW.
                          Εκείνο το focus καλό μηχανικά αλλά ρε παιδιά το είδα στο δρόμο και δεν ήξερα τι είναι, από πλάγια σαν παλιός άσσος ,από πίσω σαν fiat , από μπροστά σαν χάνος με ανοιχτό στόμα...
                          Το ceed ωραιο αλλά γλυκαναλατο.
                          Το Mégane και αυτό ωραίο αλλά δεν έχει κάτι πολύ ξεχωριστό.
                          Το civic πολύ καλό αλλά πολύ καγκουρο-αντρικο και πέφτει παντόφλα.
                          Μόνο στο επόμενο 308 ελπίζω που σίγουρα θα ξεχωρίζει σχεδιαστικά εξωτερικά και εσωτερικά.
                          (Ιδιαίτερη μνεία πρέπει να γίνει εδώ στην... απολυτη απουσία μιας νέας Giulietta , φανταστείτε ένα hatchback με στοιχεία σχεδιασμού της Giulia μέσα έξω...Θα ήταν σαν την απόλυτη κίνηση ανδρισμου με τα χέρια ενωμένα προς τα κάτω ... Τι θες αγάπη μου να πάρουμε αφού βάζεις τα μισά λεφτά γιατί είσαι ανεξάρτητη και δυναμική και βγάζεις περισσότερα από εμενα , QQ , Tiguan , 500X , το Mini μωράκι μου σου αρέσει πολύ;;;;; Ξέρεις τι θα πάρεις ;;; Τα @@@@ μου θα πάρεις, υπάρχει η Giulietta !!!! )

                          Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                          Το περιμένω πως και πως, μήπως τη... 'γλιτώσω' και δεν πάρω T Roc Το Tiguan το πάω με χίλια αλλά θα είναι μικρή υπέρβαση στον οικογενειακό προϋπολογισμό και πιθανότατα μέχρι να 'λήξει' η χρηματοδότηση θα έχει έχει έρθει και 2ο παιδί και τότε κλαύτα

                          Για να μην το πολυζαλίζω, περιμένω να δω το νέο golf καταναλώσεις , ρύπους, τέλη και χώρους (θεωρώ δεδομένα ποιότητα και κινητήρα) και τι μπορώ να του βάλω σε extra χωρίς να μου τον πιάσουν (θα είναι νέο μοντέλο οπότε ένα 'τσικ' στην τιμή το περιμένω) και τότε θα γίνει ένα ωραιότατο οικογενειακό 'meeting'. Το καλό είναι ότι δεν παίζει παντόφλα μέχρι στιγμής, αφού το Rocco ψάχνει αφορμή για να το οδηγάει

                          Μακάρι να το δούμε και στην έκθεση το Νοέμβρη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 9
                          • V
                            vagkirk last edited by

                            Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                            Δηλαδή το Focus, το Ceed και το Megane είναι λίγα σαν ανταγωνισμός για το καινούριο Golf, επειδή δεν τα βρίσκεις και κάτι ιδιαίτερο αισθητικά.

                            Ενώ φαντάζομαι ότι το υπάρχον Golf σε έχει μαγέψει με το δυναμικό design και την αρμονία των γραμμών του. Και ως εκ τούτου προεξοφλείς και την δυναμική γραμμή του νέου Golf!

                            Εν ολίγοις αυτό που θέλω να πω είναι ότι αν θέλεις να κρίνεις τον ανταγωνισμό, αλλά και το νέο Golf, κρίνε με βάση κάτι ουσιαστικό, δηλαδή τα μηχανικά μέρη και την απόδοση στο δρόμο. Μην κρίνεις με βάση την αισθητική, που τελικά είναι κάτι τελείως υποκειμενικό!

                            Βρε Harisma όταν όλα τα άλλα μαζί πουλάνε όσο πουλάει το golf μόνο του , τι να πεις , δεν υπάρχει ανταγωνισμός (για την ακρίβεια focus και astra που το ξέχασα πουλάνε μαζί όσο το golf μόνο του)

                            Ως προς το design που επιμένω ως ειδοποιός διαφορά είναι γιατί...θεωρώ πως δεν έχει κάποιο άλλο σημαντικό μειονέκτημα ούτε το VII σε σχέση ακόμη και με τον πολύ φρέσκο ανταγωνισμό.
                            Το μοναδικό δηλαδή που λείπει στο Golf είναι μια πιο εμπνευσμένη σχεδίαση.
                            Παραδείγματος χάριν με το civic που το θεωρώ το μοναδικό άξιο αντίπαλο (και που εννοείται θα ήταν η επιλογή μου τώρα) όσα συγκριτικά έχω δει με το 1.5 Evo τα τελικά συμπεράσματα είναι όλα και να , και ξέρεις , αλλά αυτό και εκείνο και το άλλο , όμως...το Golf είναι σημείο αναφοράς Overall .
                            Το ίδιο και με το πολύ φρέσκο focus 1.0 σε σύγκριση με το 1.0 golf που έχω διαβάσει κάτι προσπαθούν να πουν για ... πληροφοριακό !!! τιμόνι , για βελτιωμένη άνεση, ποιότητα στο εσωτερικό , λιγο μεγαλύτερους χώρους πισω , και στην τελευταία παράγραφο ... 'βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στο σημείο αναφοράς της κατηγορία που είναι το VW golf' η κάτι παρόμοιο τέλος πάντων.

                            Για αυτό ξαναλέω πως λείπει πολύ η Alfa Romeo στην κατηγορία , (όχι στο θέμα των πωλήσεων φυσικά , αλλά πάντα την υπολόγιζε το VAG έστω και χωρίς να το έδειχναν ανοιχτά ) όταν κάποιος αρχίζει να λέει κάτι παρόμοιο οπως εγώ για βασιλιά της κατηγορίας και ... Overall νικητή κλπ. να κατεβάζεις εμφατικά τα χέρια στο επίμαχο σημείο και να του δείχνεις... την Giulietta.

                            Τώρα τι να του δείξεις;
                            Το...focus ; Θα γελάσουν τα τσιμέντα.

                            Αφήνω ένα μικρό παραθυράκι μόνο για το επόμενο 308 όπως είπα παραπάνω, βλέπω μια πολύ ωραία στροφή της Peugeot που ακολουθεί μια στρατηγική με ξεχωριστή αισθητική μέσα-έξω , πολύ καλούς κινητήρες , πραγματική ισορροπία μεταξύ άνεσης κρατήματος, ξεπερνά τον γνώριμο ως τώρα ανταγωνισμό και συγκρίνεται με τις entry level προτάσεις των premium εταιρειών.
                            Περιμένω δηλαδή το 308 να ...πηδήξει το Golf ως αντίπαλο και να παίξει με ...Α3 και 1Series (έστω σε επίπεδο εντυπώσεων όπως έγινε με το 3008 και X1 )

                            Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • L
                              lap last edited by

                              Μονο στο ακουσμα οτι βρισκεται προ των πυλων της αγορας υπαρχει μια ενταση, πηγαδακια ξεκινησαν, αντιλογιες ορθωνονται κτλ.

                              Σε αυτο βγαζω το καπελο στο γκολφ. Το τι θα ειναι ως αυτοκινητο, η πραγματικοτητα θα το δειξει.

                              ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                              1 Reply Last reply Reply Quote 9
                              • H
                                harisma23 last edited by

                                @ VAGKIRK: Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί απαξιώνεις το Focus π.χ. έναντι του Golf. Σίγουρα ΔΕΝ είναι επιχειρήματα για την αξία του αυτοκινήτου ούτε οι πωλήσεις (δεν φαντάζομαι να πιστεύεις ότι σε κάθε κατηγορία το καλύτερο αυτοκίνητο είναι αυτό με τις περισσότερες πωλήσεις) ούτε η αισθητική (τελείως υποκειμενική).

                                Έχοντας οδηγήσει Focus mk3.5 και Golf mk7, σε πετρέλαιο και βενζίνη, μπορώ να σου πω με βεβαιότητα ότι το Focus οδηγικά είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Θυσιάζει λίγη από την άνεση του Golf για να προσφέρει πολύ καλύτερη αίσθηση και έχει εξίσου καλούς βενζινοκινητηρες ως τα 1600 κυβικά, ενώ σε diesel ο 1.5 TDCi είναι σαφώς καλύτερος από τον 1.6 TDi, ο οποίος έχει αρχίσει να δείχνει τα χρόνια του.

                                Καταλαβαίνω βέβαια ότι για τον πολύ κόσμο που δεν έχει 'μεράκι' το αυτοκίνητο, το Golf με την σαφώς καλύτερη ποιότητα, φινίρισμα και image είναι η πρώτη επιλογή. Για εμάς όμως που γράφουμε εδώ μέσα και (υποτίθεται ότι) έχουμε και μια κάποια κάψα με τα αυτοκίνητα, δεν μπορεί να είναι καλύτερη επιλογή το Golf!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                • panos2171
                                  panos2171 last edited by

                                  Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
                                  @ VAGKIRK: Πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί απαξιώνεις το Focus π.χ. έναντι του Golf.

                                  Έλα ντε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 8
                                  • L
                                    lleonidas moderator last edited by



                                    Πηγή

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                    • C
                                      cosneo last edited by

                                      Καμουφλαρουν τις χειρολαβες?! [emoji16]

                                      Μου είναι τραγικοαστείο που αυτή η εταιρεία έχει εναγαγει το facelift σε ριζική ανανέωση και νέα γενιά μοντέλου... [emoji42]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                      • fanis75
                                        fanis75 moderator last edited by

                                        Απορώ που ακόμα συζητάμε για το Golf σε φόρουμ για αυτοκίνητα...

                                        We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 9
                                        • H
                                          harisma23 last edited by

                                          Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
                                          Απορώ που ακόμα συζητάμε για το Golf σε φόρουμ για αυτοκίνητα...

                                          Μην το χοντραίνεις ρε Φάνη!

                                          Εγώ έγραψα χθες τις ενστάσεις μου για το κατά πόσο το Golf είναι το καλύτερο και άνευ ανταγωνισμού αυτοκίνητο της κατηγορίας, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορώ να πω ότι το Golf δεν είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο.
                                          Χωρίς να είναι κορυφαίο σε κανένα τομέα (πλην της απτής ποιότητας) μεταξύ των γενικών κατασκευαστών, είναι παντού σε ένα πολύ καλό επίπεδο. Κάποιοι θα το πουν χρυσή μετριότητα (π.χ. εσύ φαντάζομαι) και κάποιοι (ανάμεσα τους κι εγώ) θα το πουν ένα πολύ καλό προϊόν, δουλεμένο εξαιρετικά σε επίπεδο marketing.
                                          Σίγουρα πάντως έχει θέση ως θέμα συζήτησης σε κάθε αυτοκινητιστικό φόρουμ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 10
                                          • fanis75
                                            fanis75 moderator last edited by

                                            Ένα αστείο έκανα....το Golf είναι για φόρουμ με οικοσκευές, όχι αυτοκινήτων!!

                                            We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 104
                                            • 105
                                            • 1 / 105
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr