-
Καλησπέρα σας κύριοι,
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Οι γονείς πρέπει να αλλάξουνε αυτοκίνητο και έχω αναλάβει να κάνω την αναζήτηση. Συγκεκριμένα τώρα έχουν ένα mondeo του 2005 με 190,000 χλμ πανω του το οποίο πέρα του ότι έχει μεγάλη κατανάλωση βγάζει και αρκετά προβλήματα. Ο χρονικός ορίζοντας της αγοράς είναι το αργότερο μέχρι το τέλος του 2018.
Χρήση του αυτοκινήτου
- 15,000 χλμ το χρόνο, το 80% αυτών εκτός πόλης, για πήγαινε-έλα στη δουλειά.
- Θα χρησιμοποιείται από ένα άτομο, σπάνια μπορεί να χρειάζεται να κουβαλήσει 2 άτομα, σχεδόν ποτέ παραπάνω
Τι θέλουμε
- Καινούριο
- Budget: Value for Money είναι αυτό που ζητάμε με ταβάνι τα 14,000-15,000
- Κατηγορία: Είμαι ανάμεσα σε mini (κατηγορία fiesta) ή μικρομεσσαίο (κατηγορία focus)
- Να δοθεί το Mondeo (ιδανικά να αγοραστεί από την αντιπροσωπία όπου θα γίνει η αγορά για να μη μπλέξουμε με ιδιώτες)
- Χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά πάγια κόστη (τέλη, service, ασφάλεια)
- Ασφάλεια και Αξιοπιστία
- Μεταπωλητική αξία
Τι δεν είναι απαραίτητο
- Ο δείκτης 'fun-to-drive' δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα, καλό αν υπάρχει αλλά δεν είναι προτεραιότητα
- Ο εξοπλισμός δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι 'πλούσιος'. Οι γονείς δεν έχουν συνηθίσει τα πολλά-πολλά, οπότε προσθήκες του στυλ 'φωτισμοί led στο εσωτερικό' είναι περιττά. Δεν ισχύει το ίδιο βέβαια για εξοπλισμό που αφορά την ασφάλεια/ευκολία του αυτοκινήτου, αυτόν τον θέλουμε.
- Ευκολιά σε parking και χώροι δεν μας νοιάζουν ιδιαίτερα (υπάρχει πιλοτή & ταξίδια είναι σπάνια)
- Επιδόσεις δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα επίσης
Με βάση τα παραπάνω κάνω και εγώ κάποιες σκέψεις και θα τις μοιραστώ μαζί σας κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
-
Καλησπέρα σας κύριοι,
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Οι γονείς πρέπει να αλλάξουνε αυτοκίνητο και έχω αναλάβει να κάνω την αναζήτηση. Συγκεκριμένα τώρα έχουν ένα mondeo του 2005 με 190,000 χλμ πανω του το οποίο πέρα του ότι έχει μεγάλη κατανάλωση βγάζει και αρκετά προβλήματα. Ο χρονικός ορίζοντας της αγοράς είναι το αργότερο μέχρι το τέλος του 2018.
Χρήση του αυτοκινήτου
- 15,000 χλμ το χρόνο, το 80% αυτών εκτός πόλης, για πήγαινε-έλα στη δουλειά.
- Θα χρησιμοποιείται από ένα άτομο, σπάνια μπορεί να χρειάζεται να κουβαλήσει 2 άτομα, σχεδόν ποτέ παραπάνω
Τι θέλουμε
- Καινούριο
- Budget: Value for Money είναι αυτό που ζητάμε με ταβάνι τα 14,000-15,000
- Κατηγορία: Είμαι ανάμεσα σε mini (κατηγορία fiesta) ή μικρομεσσαίο (κατηγορία focus)
- Να δοθεί το Mondeo (ιδανικά να αγοραστεί από την αντιπροσωπία όπου θα γίνει η αγορά για να μη μπλέξουμε με ιδιώτες)
- Χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά πάγια κόστη (τέλη, service, ασφάλεια)
- Ασφάλεια και Αξιοπιστία
- Μεταπωλητική αξία
Τι δεν είναι απαραίτητο
- Ο δείκτης 'fun-to-drive' δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα, καλό αν υπάρχει αλλά δεν είναι προτεραιότητα
- Ο εξοπλισμός δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι 'πλούσιος'. Οι γονείς δεν έχουν συνηθίσει τα πολλά-πολλά, οπότε προσθήκες του στυλ 'φωτισμοί led στο εσωτερικό' είναι περιττά. Δεν ισχύει το ίδιο βέβαια για εξοπλισμό που αφορά την ασφάλεια/ευκολία του αυτοκινήτου, αυτόν τον θέλουμε.
- Ευκολιά σε parking και χώροι δεν μας νοιάζουν ιδιαίτερα (υπάρχει πιλοτή & ταξίδια είναι σπάνια)
- Επιδόσεις δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα επίσης
Με βάση τα παραπάνω κάνω και εγώ κάποιες σκέψεις και θα τις μοιραστώ μαζί σας κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
-
Καλησπέρα σας κύριοι,
Χρειάζομαι τη βοήθεια σας. Οι γονείς πρέπει να αλλάξουνε αυτοκίνητο και έχω αναλάβει να κάνω την αναζήτηση. Συγκεκριμένα τώρα έχουν ένα mondeo του 2005 με 190,000 χλμ πανω του το οποίο πέρα του ότι έχει μεγάλη κατανάλωση βγάζει και αρκετά προβλήματα. Ο χρονικός ορίζοντας της αγοράς είναι το αργότερο μέχρι το τέλος του 2018.
Χρήση του αυτοκινήτου
- 15,000 χλμ το χρόνο, το 80% αυτών εκτός πόλης, για πήγαινε-έλα στη δουλειά.
- Θα χρησιμοποιείται από ένα άτομο, σπάνια μπορεί να χρειάζεται να κουβαλήσει 2 άτομα, σχεδόν ποτέ παραπάνω
Τι θέλουμε
- Καινούριο
- Budget: Value for Money είναι αυτό που ζητάμε με ταβάνι τα 14,000-15,000
- Κατηγορία: Είμαι ανάμεσα σε mini (κατηγορία fiesta) ή μικρομεσσαίο (κατηγορία focus)
- Να δοθεί το Mondeo (ιδανικά να αγοραστεί από την αντιπροσωπία όπου θα γίνει η αγορά για να μη μπλέξουμε με ιδιώτες)
- Χαμηλή κατανάλωση και χαμηλά πάγια κόστη (τέλη, service, ασφάλεια)
- Ασφάλεια και Αξιοπιστία
- Μεταπωλητική αξία
Τι δεν είναι απαραίτητο
- Ο δείκτης 'fun-to-drive' δεν μας απασχολεί ιδιαίτερα, καλό αν υπάρχει αλλά δεν είναι προτεραιότητα
- Ο εξοπλισμός δε χρειάζεται απαραίτητα να είναι 'πλούσιος'. Οι γονείς δεν έχουν συνηθίσει τα πολλά-πολλά, οπότε προσθήκες του στυλ 'φωτισμοί led στο εσωτερικό' είναι περιττά. Δεν ισχύει το ίδιο βέβαια για εξοπλισμό που αφορά την ασφάλεια/ευκολία του αυτοκινήτου, αυτόν τον θέλουμε.
- Ευκολιά σε parking και χώροι δεν μας νοιάζουν ιδιαίτερα (υπάρχει πιλοτή & ταξίδια είναι σπάνια)
- Επιδόσεις δεν μας ενδιαφέρουν ιδιαίτερα επίσης
Με βάση τα παραπάνω κάνω και εγώ κάποιες σκέψεις και θα τις μοιραστώ μαζί σας κατά τη διάρκεια της συζήτησης.
-
Περιοχή ;
Η όλη απόσταση που θα διανύει καθημερινά πόση είναι περίπου ;
Αυτόματο-χειροκίνητο ή δεν υπάρχει θέμα ; -
Το αυτοκίντο κινείται Θεσσαλονική, με τα περισσότερα χιλιόμετρα να γίνονται στη περιφεριακή οδό.
Περίπου 30χλμ καθημερινα
Χειροκίνητο, τα αυτόματα τα αποκλείουμε -
Το μυαλό μου αμέσως πήγε στο fabia style με τον 1.0 tsi , σίγουρα μέχρι τα 15.000, ίσως και παρακάτω να έχει , δεν υπάρχει καλύτερη VFM επιλογή για αυτό που θέλετε.
Εξαιρετικό αυτοκίνητο.
Ίσως και το ΚΙΑ Rio , κάπου εκεί παίζει και αυτό με τον χιλιαρη κινητήρα , η μεγάλη εγγύηση το πλεονέκτημα του.
Αμφότερα με πλούσιο εξοπλισμό στα 15.000 και αν δεν σε ενδιαφέρει μπορείς να πέσεις μια εξοπλιστική έκδοση και να γλιτώσεις 1000-1500 ευρώ.
Αντίστοιχα θα μπορούσε να διαλέξεις τις diesel εκδόσεις τους στην χαμηλότερη εξοπλιστικά έκδοση μέχρι τα 15.500 αν σε ενδιαφέρει κυρίως η κατανάλωση καυσίμου , αν και με τις αλλαγές που γίνονται στις μετρήσεις πανευρωπαϊκά ίσως να μην είναι διαθέσιμα μέχρι τέλος του χρόνου.Για μεγαλύτερο αυτοκίνητο στην επόμενη κατηγορία δεν βλέπω κανένα λόγο να κοιτάς, τα μικρά πλέον είναι υπερεπαρκή για 2 άτομα και στις πλούσιες εκδόσεις τους θεωρώ πως θα έχουν και πάρα πολύ καλή μεταπωλητικη αξία και ευκολία να τα πουλήσεις μελλοντικά εφόσον είναι και αυτό ένα από τα κριτήρια σου.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
30km / Ημέρα
15.000km / έτος μάλλον προς Βενζίνη ...
Θα τολμούσα να πω για tgi vw up - seat ibiza ... μιας και είστε προνομιούχοι με ήδη 2 και σε λίγο καιρό 3ο πρατήριο φ.α.
0€ τέλη κυκλοφορίαςΣε βενζίνη θα έλεγα κάτι σε fabia όπως αναφέρθηκε ήδη καθώς και τα huyndai-kia ι20-ι30 και rio-ceed ... ίσως και stonic
-
Αφού έχουν Ford και προφανώς τους αρέσει (για να το έχουν τόσα χρόνια), ας δουν το Fiesta με τον χιλιάρη Ecoboost, σε όποια έκδοση τους αρέσει και τους παίρνει οικονομικά. Νομίζω ότι θα τους ταιριάξει απόλυτα!
-
Αν μένετε κοντά σε κάποιο από τα πρατήρια φυσικού αερίου της Θεσσαλονίκης, τότε η επιλογή είναι μονόδρομος: Seat Ibiza Tgi!
Τα πρατήρια:
http://www.fisikon.gr/diktuo-pratirion.htmlΤο όχημα:
https://www.car.gr/12668216-seat-ibiza- ... style-plusΓρήγορο και πάρα πολύ οικονομικό. Πραγματικό κόστος κίνησης 3-3,5 ευρώ στα 100 χιλιόμετρα. Το 1/3 του αντίστοιχου βενζινοκίνητου.
-
Ευχαριστώ πολύ για τις προτάσεις!
Όντως το Ibiza TGI φαίνεται μια πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση, όπως και τα Rio και Fabia. Εννοείται πως και το fiesta είναι υπό σκέψη λόγω κατοχής ford, αλλά σε καμιά περίπτωση δεν είναι από μόνο του αρκετά σημαντικός παράγοντας.
Νομίζω ότι επιβάλλεται επίσκεψη στις αντιπροσωπείες για να μπορέσω να έχω πιο χειροπιαστά (οικονομικά κυρίως) δεδομένα για να κάνω μια καλύτερη σύγκριση των επιλογών.
-
Σκέψου κόστος μετακίνησης για το ibiza tgi με βάση τα 30χλμ/ημέρα : Αν δουλεύει 7 στις 7 ημέρες Χοντρικά ~10€/εβδομάδα , ~40/μήνα, ~500€/έτος, ένα γέμισμα βγάζει ~230χλμ εντός πόλης, ίσως και παραπάνω χλμ λόγω περιφερειακου.. Οπότε το κόστος μπορεί να είναι και μικρότερο..
0€ τέλη κυκλοφορίας και ~350€ για ετήσια μεικτή.
Χοντρικά για 6300χλμ έχω δώσει 230€ για κίνηση 90% Εγνατία - 10% επαρχιακό δρόμο .Ρωτήστε και Αθήνα για προσφορά (Μακρή)
-
Θα εμενα μακρια απο VAG και θα κοιταζα ΚΙΑ, Hyundai, Suzuki Baleno, Fiesta.
-
Μακρυά από φ.α., εκτός και αν μένεις δίπλα σε πρατήριο, ή περνάς καθημερινά έξω από ένα τέτοιο, ή είναι σε εύκολη παράκαμψη π.χ. 1-2 χλμ. από την πορεία σου. Αλλιώς θα τρως χρόνο με τους υποχρεωτικά συχνότατους ανεφοδιασμούς του, χώρια το άγχος, ή το γεγονός ότι αν το γυρίσεις σε βενζίνη κάποια στιγμή θα πάρει χ2,5 η κατανάλωση. Κάποια στιγμή θα τα σιχαθείς όλα αυτά, το πιθανότερο.
Η επιλογή μου είναι οπισθοδρομική, ήγουν πετρέλαιο, κάποτε ήταν μεταμοντέρνη βέβαια.
Ένα Killed In Action Rio ή ένα Fiat Panda θα τα έβλεπα με πολύ καλό μάτι και είναι και φθηνότερα στην αρχική τιμή από ένα αμάξι φ.α. Κάτω από 5 λίτρα μέση κατανάλωση, θα ξεχνάει να πάει στο βενζινάδικο. Θα φχαριστηθεί και ροπάκλα, είναι και σκυλιά, έχουν ΄τζάμπα΄ανταλλακτικά, περί τα 100 ευρώ τέλια το χρόνο, θα ζήσουν και αιώνια. Τι άλλο θέλει κάποιος από ένα καθημερινό χαμάλη?
Το Πάντα να προσεχθεί ιδιαίτερα διότι έχει και εργοστασιακή έκδοση με υγραέριο. Και λίγο παραπάνω αυτονομία από το φ.α., και χαμηλή τιμή, και, εξόχως, ευρέως διαθέσιμο καύσιμο. Εγώ πάλι το ίδιο σε πετρέλαιο θα έπαιρνα βέβαια για χαμάλη, αλλά το αναφέρω για να πιάσω και αυτό το κοινό. -
Αν κάνει λιγότερα από 300 χιλιόμετρα την εβδομάδα, τότε μια χαρά τού κάνει το φυσικό αέριο κι ας περνάει απ'έξω μια φορά την εβδομάδα. Όπως συμβαίνει με μένα και το σπίτι των πεθερικών: πάω μια φορά την εβδομάδα και περνάω από πρατήριο φυσικού αερίου. Πολύ δύσκολα θα κάνω πάνω από 300 χιλιόμετρα την εβδομάδα.
Επίσης, προτείνεις πετρέλαιο, το οποίο έχει σχεδόν διπλάσιο κόστος κίνησης σε σχέση με το φυσικό αέριο κι ενδέχεται να φάει γερό διωγμό. Άσε που μπορεί να βγάλει γερή ζημιά με τα καύσιμα που έχουμε. -
Καλησπερα φιλε μου!Εγω θα πρότεινα να ρίξεις και μια μάτια σε Suzuki swift glx hybrid,εφόσον κινείσαι κατά 80% σε πόλη...εχε κατανάλωση μικτή περίπου 5λιτρα και στα θετικα το ότι μπορείς να κινείσαι και με μηδενική κατανάλωση μέσα στην πόλη λόγω υβριδικού..η έκδοση είναι υπερπλήρες από εξοπλισμό και έχεις και Ιάπωνα!!και τα τέλη κυκλοφορίας πιες τα σε ποτά!!!μηδενικα τέλη...
-
Λέει 80% εκτός πόλης = περιφερειακό Θεσσαλονίκης = ~90χλμ/ώρα τουλάχιστον, οπότε το υβριδικό δεν νομίζω ότι αξίζει...
Με υποτιθέμενη κατανάλωση βενζίνης 5λτ με 1.6€/λίτρο θα θέλει ~8€/100χλμ και 5λτρ/100χλμ για πετρέλαιο με 1.3€ ~6.5€/100χλμ, ενώ με το φ. α. με 8€ θα κάνει 200+ χλμΜε το tgi θα πηγαίνει 1 φορά την εβδομάδα και ούτε ..
Τα πρατήρια είναι στις 2 άκρες του περιφερειακου και είναι εύκολα προσβάσιμα. -
προτείνεις πετρέλαιο, το οποίο έχει σχεδόν διπλάσιο κόστος κίνησης σε σχέση με το φυσικό αέριο κι ενδέχεται να φάει γερό διωγμό.
Eγώ δεν θα πω τίποτα για το μέλλον το πετρελαίου, έχω άποψη αλλά την κρατώ για τον ευαυτό μου ακόμα μιας που δεν μπορώ να την αποδείξω.Θα μιλήσω για τα υπόλοιπα όμως.
Το πετρέλαιο δεν έχει διπλάσιο κόστος κίνησης από το φ.α. Ούτε ο υπολογιστής οικονομίας της fysikon δεν είναι τόσο αισιόδοξος, παρά το γεγονός ότι διάκειται φιλικά απέναντι στο καύσιμό του. Συγκρίνω πετρέλαιο Πάντα με 5λ/100 χλμ. (πολλά γράφω για περιφερειακό) και τιμή καυσίμου στο 1,4. Το παραθέτω ως πειστήριο Νο1.http://www.fisikon.gr/calculator.html
Μας βγάζει π.χ. διαφορά μόλις ...250 ευρώ το χρόνο, τρίχες κατσαρές αράπικες δηλαδής. Ήγουν, τη διαφορά τιμής που έχει το Πάντα το 1.300 το πετρέλαιο από π.χ. το Ίμπιζα το φ.α., αυτά το 2.500 ευρώ, νομίζω δεν πρόκειται να αποσβεστούν ΠΟΤΕΣ με χρήση στον περιφερειακό για 15.000 χλμ το χρόνο.
Σημειωτέον ότι ο υπολογιστής οικονομίας του Fysikon είναι στρεψόδικος. Δεν λαμβάνει π.χ. υπόψη την παραπάνω τιμή του οχήματος φ.α., το κεφαλαιουχικό κόστος δηλαδή, λες και αυτό δεν επιβαρύνεται με τόκους.
Δεν υπολογίζει το παραπάνω κόστος της συντήρησης ενός τέτοιου οχήματος, μιας που έχει ένα ολόκληρο υποσύστημα πέραν από αυτό της βενζίνης (αυτό του φ.α.) που χρειάζεται συντήρηση προφανώς, γιατί πράμα που δεν χαλάει δεν έχει εφευρεθεί ακόμη, και μάλλον δεν πρόκειται.
Και, εξόχως, απλοποιεί τους υπολογισμούς. Δεν έχει λάβει υπόψη την κατανάλωση βενζίνης, π.χ. κατά την εκκίνηση για όσα ξεκινάνε με βενζίνη και μετά το γυρίζουν σε φ.α., και φυσικά, τη βενζίνη που καις με τις παρακάμψεις που κάνεις για να πας σε πρατήριο όταν αυτό δεν είναι πάνω στη διαδρομή σου, ή όταν ξεμείνεις από φ.α. και αναγκαστικά γυρίζει αυτόματα για όσο χρειαστεί σε αυτή. Και βέβαια το χρόνο (=χρήμα) που τρως για τις όποιες αυτές παρακάμψεις, αν υπάρχουν φυσικά.
Κοινώς : πάρτε τα αποτελέσματά του με κάποια δόση υπεραισιοδοξίας και βάλτε κάτω μολύβι και χαρτί για την δικιά σας μοναδική περίπτωση. Μάλλον θα εκπλαγείτε που πήγατε με το κοπάδι.Ευχάριστα.
-
Ο χρήστης terry308 έγραψε:
Λέει 80% εκτός πόλης = περιφερειακό Θεσσαλονίκης = ~90χλμ/ώρα τουλάχιστον, οπότε το υβριδικό δεν νομίζω ότι αξίζει...
Με υποτιθέμενη κατανάλωση βενζίνης 5λτ με 1.6€/λίτρο θα θέλει ~8€/100χλμ και 5λτρ/100χλμ για πετρέλαιο με 1.3€ ~6.5€/100χλμ, ενώ με το φ. α. με 8€ θα κάνει 200+ χλμΜε το tgi θα πηγαίνει 1 φορά την εβδομάδα και ούτε ..
Τα πρατήρια είναι στις 2 άκρες του περιφερειακου και είναι εύκολα προσβάσιμα.Επειδή κινούμαι σε ταξίδια κατά 85% τον περιφερειακό τον κατέταξα ακούσια σε εντός πόλης μετακίνηση..και πάλι θεωρώ ότι για την τιμή του αξίζει το swiftακι...14590 το υπερπλήρες από εξοπλισμό υβριδικό και 13500 η έκδοση gl+ που δεν είναι υβριδική αλλά είναι και σχεδόν πλήρης από εξοπλισμό..
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Και το baleno οπωσδήποτε να δεις επίσης , το ξέχασα στο αρχικό ποστ μου , GLX 1.0 με υπερπλήρες εξοπλισμό στα 15.000 , στα 13.000 το GL με χώρους ανώτερης κατηγορίας και από τα πιο οικονομικά βενζίνης της αγοράς.
Sent from my Mi Note 2 using Tapatalk
-
Τα εργοστασιακά οχήματα δεν ξεκινούν με βενζίνη πάρα μόνο όταν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος είναι -
6300χλμ - 230€ με φα, με πετρέλαιο και βενζίνη πόσο;
Συμφωνώ ότι δεν χρειάζονται φα για 15.000χλμ/έτος και ότι χρειάζεται χαρτί και μολύβι για κόστος τουλάχιστον 5ετιας.
Αγορά νέου αυτοκινήτου