Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 1 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    103
    479
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      criuser last edited by

      Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .

      Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .

      Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .

      Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .

      Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .

      Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .

      Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .

      Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .

      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .

        Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .

        Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .

        Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .

        Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .

        Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .

        Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .

        Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          criuser last edited by

          Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .

          Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .

          Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .

          Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .

          Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .

          Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .

          Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .

          Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .

          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimsabas last edited by

            Εκείνη η προσφορά για αυτόματο Skoda Citigo στα 9.500;

            https://cartalk.gr/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              criuser last edited by

              Αυτό το αυτόματο το έκραξαν όλοι , όπως και τα ανάλογα αυτόματα αυτού του τύπου . Οπότε παραμένουμε στο χειροκίνητο . Μάλιστα για το αυτόματο αυτό σε συνδυασμό με τα 60 ατίθασα άτια , λένε ότι δεν ανεβαίνει ανηφόρα...

              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Αν το παλιο που εχει ειναι για πεταμα, ρωτηστε και στην Πεζω, που τρεχει προγραμμα αποσυρσης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • fanis75
                  fanis75 moderator last edited by

                  Tα leasing γιατί τα αποκλείεις? Είναι σωστά συντηρημένα ως επι το πλείστον.

                  Εγώ θα έπαιρνα ή καινούργιο Panda, Rio, i10 ή ένα μεταχειρισμένο 3-4 ετών, τύπου Yaris, 208 κλπ.

                  Αλλιώς, εάν θέλει να δώσει λίγα χρήματα, ένα Panda 7-10 ετών με 4-5.000, το οποίο είναι αξιόπιστο, πολύ απλό στα μηχανικά του και πάμφθηνο στην συντήρηση.

                  We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    criuser last edited by

                    Για τους γάλλους θα κοιτάξει .

                    Το λήζινγκ επειδή όσους ξέρω , τα πήγαιναν στην λογική , δικό μας είναι ?

                    Κανα δυό που είναι έτσι και αλλιώς υποχόνδριοι με τα αμάξια τους , είναι σταγόνα στον ωκεανό...

                    Φίλος με πάντα 4Χ4 έχει δώσει αρκετά σε βλάβες ...

                    Επειδή η διαφορά των χρημάτων είναι μικρή , δηλαδή μιλάμε για κάτω εύρος 4000 για παλιό , 7000 για νεώτερο και 10000 για καινούργιο , κάθε βλάβη εκτός εγγύησης είναι κοντά στο να αλλάξει κατηγορία η αγορά .

                    Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                    πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ο χρήστης criuser έγραψε:
                      Φίλος με πάντα 4Χ4 έχει δώσει αρκετά σε βλάβες ...

                      Επειδή η διαφορά των χρημάτων είναι μικρή , δηλαδή μιλάμε για κάτω εύρος 4000 για παλιό , 7000 για νεώτερο και 10000 για καινούργιο , κάθε βλάβη εκτός εγγύησης είναι κοντά στο να αλλάξει κατηγορία η αγορά .

                      Για το 4κινητο δεν γνωρίζω, αλλά το απλό 1.2 είναι σκυλί και πάμφθηνο συντήρηση.

                      Συμφωνώ για το 2ο που λές. Προσωπικά εάν είχα €10.000 για μικρό αυτοκίνητο, θα αγόραζα ένα καινούργιο από αυτά που ανέφερα πιο πάνω.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        stormold last edited by

                        Αν το όριο είναι τα 10.000euro τότε Dacia Sandero 1.0 με 5 χρόνια εγγύηση και θα μείνουν και ρέστα.

                        Αν μπορεί να ξεπεραστεί το όριο των 10.000euro οι επιλογές είναι περισσότερες.

                        Το Sandero πάντως νομίζω ότι προσφέρει πολλά σε πολύ καλή τιμή και ο κινητήρας του ιδιαίτερα δοκιμασμένος.
                        Ιδανικό νομίζω για την περίπτωση.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spi_duster last edited by

                          Όντως με αυστηρή την τήρηση του ορίου στα χρήματα είναι μια καλή επιλογή αλλά για πόλη πόλη και δίχως αυτόματο αν αυτό χαλάει ή... σας χαλάει, εξακολουθώ να πιστεύω πως το citigo είναι μονόδρομος. Κατανάλωση παπάκι να θυμίσω και όχι μόνο στα χαρτιά.

                          ....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dstou last edited by

                            Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .

                            Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .

                            Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .

                            Prius, και με τα ρέστα Δρακουλίνια.
                            Απίστευτα άνετο, ευκολοδήγητο, αξιόπιστο, οικονομικό, πολυτελές, αυτόματο, και με μηδέν τέλια κυκλοφορίας. Το σιτιγκόου είναι ένα μπρίκι μπροστά του. Μόνο ότι είναι καινούργιο, τίποτε άλλο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              criuser last edited by

                              Βόλτα σήμερα στις αντιπροσωπείες αφού η απόφαση για καινούργιο βενζίνης είναι οριστική .

                              Το μπάτζετ γύρω στα 11-12000 για μικρό αμάξι , αφού στα μίνι δεν παίζουν προσφορές και πλησιάζουν και ξεπερνάνε τα 10000 .

                              Στην σουζούκι δεν παίζουν προσφορές , ξεκινάει το σουίφτ πάνω από τα 12000 , στο κλιό παίζει προσφορά γύρω στο χιλιάρικο για ετοιμοπαράδοτα μόνο 1,2 με 75 άλογα με τιμές 11300/12000 για τις δύο πρώτες εκδόσεις .

                              Στην σκόντα το φάμπια έχει προσφορά επίσης μόνο στα 75 άλογα και έχει και μία έκδοση με έξτρα που είναι στα 11700 .

                              Το 208 έχει απόσυρση 1800 αλλά ξεκινάει ψηλά και πάει στα 13000 για την άκτιβ .

                              Το C3 έχει τιμές 11700 με μεταλλικό για την μεσαία έκδοση η οποία έχει καλό εξοπλισμό , ανάλογο και καλύτερο των άλλων .

                              Εκείνο όμως που είναι καθοριστικό είναι ότι κλιό και φάμπια με τα 75άρια έχουν 0-100 14,4 δηλαδή έχουν θέμα , ενώ το c3 με τα 82 άλογα έχει 12,8 . Ολα με 5άρια , άρα και οι ρεπρίζ θα έχουν αναλογίες .

                              Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                              πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takaros7 last edited by

                                Δεν ξέρω εάν ενδιαφέρει...Opel Corsa 1.2 βενζίνη
                                9.995€
                                https://gr.opel.mobi/prosfores-ypiresie ... lsrc=aw.ds

                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • L
                                  lap last edited by

                                  Το κλιο δεν εχει αεροσακους κουρτινας εν ετη 2018. Τι να περιγραψει κανεις μετα απο αυτο; υποβιβαζουν μονοι τους ενα καλοδουλεμενο στα μηχανικα του αυτοκινητο.

                                  το φαμπια ειναι καλο πακετακι με καλο σασι και ο κινητηρας του απ ειναι γενικα καλος.

                                  το σ3 ειναι το καλυτερο ολων οσων αναφερθηκαν, με κινητηρα διαμαντακι, και αναρτησεις που βοηθουν πολυ στην πολη και στις κακοτεχνιες των δρομων. Τα δε εξωτερικα πλαστικα στη πορτα στο σ3 θεωρω πως ειναι απαραιτητο εξτρα καθως περα απο την πρακτικοτητα του πραγματος ειναι εκ φυσεως σχεδιαστικο χαρακτηριστικο του σ3 και ανεβαζει τη συνολικη εικονα.

                                  Το οπελ εχει εναν καλο στα χαρτια κινητηρα αλλα στη πραξη πολυ νωχελικο χαμηλα, εκει δηλαδη οπου ο κινητηρας του σ3 δινει ρεστα με το 80% της μικρης μεν ροπης του απο τις 2000 σαλ.

                                  Και σε αλλο θρεντ νομιζω το ειπα, πως αυτος ο κινητηρας αν εβγαινε στα 1.5 ή 1.6 λιτρα, θα καταργουσαν τοτε τα χιλιαρια τουρμπο μιας που λογικα θα ηταν και φθηνοτερος στην κατασκευη του.

                                  ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    terry308 last edited by

                                    Hyundai i10-i20
                                    Kia Picanto-Rio
                                    Toyota auygo-yaris
                                    Seat mii-ibiza
                                    Suzuki selerio - Baleno
                                    Opel Corsa

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stormold last edited by

                                      Ο χρήστης criuser έγραψε:

                                      Εκείνο όμως που είναι καθοριστικό είναι ότι κλιό και φάμπια με τα 75άρια έχουν 0-100 14,4 δηλαδή έχουν θέμα , ενώ το c3 με τα 82 άλογα έχει 12,8 . Ολα με 5άρια , άρα και οι ρεπρίζ θα έχουν αναλογίες .

                                      Επειδή το Fabia με τα 75 άλογα, στην έκδοση Active, το οδήγησα για αρκετή ώρα μου φάνηκε ιδιαίτερα σβέλτο και έφευγε αέρα. Εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί ήξερα ότι ήταν με 75 άλογα.
                                      Πιθανά παίζουν ρόλο τα λίγα κιλά του αυτοκινήτου (κάτω από τόνο).
                                      Η Interauto στο Γέρακα έχει test drive σε λευκό χρώμα.

                                      Το C3 diesel, σόρυ που θα το πω, αλλά ήταν αργοκίνητο καράβι μπροστά στο Fabia.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        criuser last edited by

                                        Το κόρσα δεν μου αρέσει η μούρη του αισθητικά έτσι πεσμένη που είναι . Ακόμα μέσα στον χρόνο τελειώνει σαν μοντέλο .

                                        Το γιάρις έχει καλή τιμή θεωρητικά μόνο στην πεθαμένη έκδοση με τα 69 άλογα με 0-100 15,5 ...
                                        Αρα έξω .

                                        Τα κία και ι20 έχουν υπερτιμήσει τα 7 χρόνια εγγύηση , γιατί αισθητικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και από πλευράς κινητήρων - εξοπλισμού ξεφεύγουν , ενώ και το 3άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση .

                                        Τα σουζούκι , το Σουίφτ ξεφεύγει , τα άλλα δεν βλέπονται και είναι και για γυναίκα αρκετά εμφανίσιμη ...
                                        Μην τα ξοδεύει σε ρούχα και τσάντες και χάνει από το αμάξι...

                                        Για τα σέατ , ισχύουν ότι και για τα Σκόντα .

                                        Τα φάμπια και το κλιώ με 0-100 σε 14,4 και με αρχαίους κινητήρες το κλιώ , απλά δεν μπαίνουν σε σύγκριση με τα 12,8 του C3 και με σύγχρονο κινητήρα .

                                        Στόρμ μιλώντας για βενζίνες , τα στοιχεία των ίδιων των εταιρειών ξεκαθαρίζουν ότι το 3άρι είναι ταχύτερο από το φάμπια . Διαφορά 7 ίππων , αλλά βγαίνουν και σε χαμηλότερες στροφές όπως και ροπές 118/2750 έναντι 95/3000 .
                                        Ετσι το 0-100 σε 12,8 έναντι 14,4 είναι σημαντικό . Δεν έχω ψάξει ακόμα τέστ για ρεπρίζ αλλά θα το κοιτάξω .

                                        Αισθητικά το 3άρι υπερτερεί και του φάμπια και του Ίμπιζα . Ιδιαίτερα μια και πρόκειται για γυναίκα .

                                        Τώρα το σκόντα δεν το έχω οδηγήσει . Στο 3άρι όταν πρωτοβγήκε οδήγησα το 1,6 75 ντίζελ , το οποίο ήταν αργό στις επιταχύνσεις , λογικό αφού κινείται γύρω στα 15 δ , αλλά η ροπή των 235 το έκανε ικανοποιητικό στις ρεπρίζ πολύ περισσότερο από τις βενζίνες όπως είναι και το λογικό .

                                        Το 3άρι 82 το οδήγησε φίλος , μη σιτροενάκιας , αλλά με εμπειρία περί τα 40 δικά του αμάξια , αφού άλλαζε εταιρικά και προσωπικά με ρυθμό πολυβόλου και είμαστε μέσα εγώ στο πίσω κάθισμα με 1,94 ύψος , ο φίλος που οδηγούσε με 1.86 ύψος και ο πωλητής επίσης γύρω στο 1,85 . Επειδή εγώ και ο φίλος είμαστε εύσωμοι... το συνολικό φορτίο ήταν πάνω από 350 κιλά , φορτίο που μάλλον δεν θα έχει ποτέ το αμάξι της συγγενούς μου .

                                        Το αμάξι ψιλοπήγαινε , σύμφωνα και με την άποψη του οδηγού , που είχε δικό του αμάξι με 350 άλογα . Δεν έβαζε βέβαια φωτιά στον δρόμο , αλλά η επιλογή θα είναι της ενδιαφερομένης .

                                        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          criuser last edited by

                                          Και για του λόγου το αληθές ...

                                          https://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkrit ... o-10-75-ps

                                          https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... bia-10-mpi

                                          https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... uretech-82

                                          Νομίζω ότι κάθε σύγκριση πλέον περισσεύει ...

                                          Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                          πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Το 82άρι C3 δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη περί επιδόσεων/ρεπρίζ κλπ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 1 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr