-
Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .
Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .
Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .
Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .
Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .
Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .
Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .
Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .
-
Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .
Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .
Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .
Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .
Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .
Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .
Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .
Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .
-
Όπως λέει και ο τίτλος , έχουμε την παραπάνω αναζήτηση .
Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .
Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .
Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .
Εδώ μπαίνουν βασικά προβλήματα . Ολοι ξέρουμε ότι μέσα στην κρίση οι περισσότεροι αγόρασαν πετρέλαιο . Οσοι πήραν βενζίνες , πήραν μικρά και είναι λίγοι , αλλά και οι μεν και οι δε , τα αυτοκίνητα τους τα κρατάνε γιατί τα πήραν ακριβώς με αυτό το σκεπτικό .
Ότι πουλιέται και είναι από το 12 και μετά είναι σχεδόν ολοκληρωτικά , είτε λήζινγκ , είτε νοικιάρικο , είτε εισαγωγής . Θεωρώ προβληματικά και τα τρία . Ακόμα κοιτώντας στα σάιτ , βλέπω και ψηλές τιμές και πολλά χλμ , είτε περίεργα λίγα χλμ .
Για μένα η επιλογή να πάει σε αμάξια μτχ των 7-8000 , είναι ακριβή και λανθασμένη επιλογή . Να πάει σε αμάξια 8-10 χρόνων των 3-4-5000 , επειδή δεν ξέρει τίποτα από μηχανολογικά , είναι επίσης επίφοβο .
Εγώ θα έμπαινα στην λογική του καινούργιου , αλλά τα κριτήρια μου είναι περίεργα και έτσι θα ήθελα τις απόψεις σας για μίνι ή μικρά , πάντα μέχρι το όριο των 10000 , καθώς και αν ξέρετε προσφορές που τρέχουν .
-
Εκείνη η προσφορά για αυτόματο Skoda Citigo στα 9.500;
-
Αυτό το αυτόματο το έκραξαν όλοι , όπως και τα ανάλογα αυτόματα αυτού του τύπου . Οπότε παραμένουμε στο χειροκίνητο . Μάλιστα για το αυτόματο αυτό σε συνδυασμό με τα 60 ατίθασα άτια , λένε ότι δεν ανεβαίνει ανηφόρα...
-
Αν το παλιο που εχει ειναι για πεταμα, ρωτηστε και στην Πεζω, που τρεχει προγραμμα αποσυρσης
-
Tα leasing γιατί τα αποκλείεις? Είναι σωστά συντηρημένα ως επι το πλείστον.
Εγώ θα έπαιρνα ή καινούργιο Panda, Rio, i10 ή ένα μεταχειρισμένο 3-4 ετών, τύπου Yaris, 208 κλπ.
Αλλιώς, εάν θέλει να δώσει λίγα χρήματα, ένα Panda 7-10 ετών με 4-5.000, το οποίο είναι αξιόπιστο, πολύ απλό στα μηχανικά του και πάμφθηνο στην συντήρηση.
-
Για τους γάλλους θα κοιτάξει .
Το λήζινγκ επειδή όσους ξέρω , τα πήγαιναν στην λογική , δικό μας είναι ?
Κανα δυό που είναι έτσι και αλλιώς υποχόνδριοι με τα αμάξια τους , είναι σταγόνα στον ωκεανό...
Φίλος με πάντα 4Χ4 έχει δώσει αρκετά σε βλάβες ...
Επειδή η διαφορά των χρημάτων είναι μικρή , δηλαδή μιλάμε για κάτω εύρος 4000 για παλιό , 7000 για νεώτερο και 10000 για καινούργιο , κάθε βλάβη εκτός εγγύησης είναι κοντά στο να αλλάξει κατηγορία η αγορά .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Φίλος με πάντα 4Χ4 έχει δώσει αρκετά σε βλάβες ...Επειδή η διαφορά των χρημάτων είναι μικρή , δηλαδή μιλάμε για κάτω εύρος 4000 για παλιό , 7000 για νεώτερο και 10000 για καινούργιο , κάθε βλάβη εκτός εγγύησης είναι κοντά στο να αλλάξει κατηγορία η αγορά .
Για το 4κινητο δεν γνωρίζω, αλλά το απλό 1.2 είναι σκυλί και πάμφθηνο συντήρηση.
Συμφωνώ για το 2ο που λές. Προσωπικά εάν είχα €10.000 για μικρό αυτοκίνητο, θα αγόραζα ένα καινούργιο από αυτά που ανέφερα πιο πάνω.
-
Αν το όριο είναι τα 10.000euro τότε Dacia Sandero 1.0 με 5 χρόνια εγγύηση και θα μείνουν και ρέστα.
Αν μπορεί να ξεπεραστεί το όριο των 10.000euro οι επιλογές είναι περισσότερες.
Το Sandero πάντως νομίζω ότι προσφέρει πολλά σε πολύ καλή τιμή και ο κινητήρας του ιδιαίτερα δοκιμασμένος.
Ιδανικό νομίζω για την περίπτωση. -
Όντως με αυστηρή την τήρηση του ορίου στα χρήματα είναι μια καλή επιλογή αλλά για πόλη πόλη και δίχως αυτόματο αν αυτό χαλάει ή... σας χαλάει, εξακολουθώ να πιστεύω πως το citigo είναι μονόδρομος. Κατανάλωση παπάκι να θυμίσω και όχι μόνο στα χαρτιά.
-
Το αυτοκίνητο το οδηγεί γυναίκα μέσης ηλικίας , χωρίς οικογενειακές υποχρεώσεις , άρα 1-2 άτομα , μιλάμε πάντα για βενζίνη . Κίνηση εντός πόλης , κυρίως για δουλειά , λίγα ταξίδια , χλμ περί τα 10-12000 τον χρόνο .
Σημαντικό πρόβλημα δεν ξέρει από αυτοκίνητα , δεν θέλει να μάθει , δεν έχει χρόνο να ασχολείται , δεν θέλει να μπλέξει με συνεργεία αλλιώς κρατάει το αρχαίο που έχει , αλλά την ψιλοδουλεύουν στα συνεργεία .
Ψάχνει λοιπόν Μίνι ή μικρό . Καινούργιο ή μτχ σε καλή κατάσταση χωρίς προβλήματα . Αν έχει εγγύηση ακόμα καλύτερα .
Prius, και με τα ρέστα Δρακουλίνια.
Απίστευτα άνετο, ευκολοδήγητο, αξιόπιστο, οικονομικό, πολυτελές, αυτόματο, και με μηδέν τέλια κυκλοφορίας. Το σιτιγκόου είναι ένα μπρίκι μπροστά του. Μόνο ότι είναι καινούργιο, τίποτε άλλο. -
Βόλτα σήμερα στις αντιπροσωπείες αφού η απόφαση για καινούργιο βενζίνης είναι οριστική .
Το μπάτζετ γύρω στα 11-12000 για μικρό αμάξι , αφού στα μίνι δεν παίζουν προσφορές και πλησιάζουν και ξεπερνάνε τα 10000 .
Στην σουζούκι δεν παίζουν προσφορές , ξεκινάει το σουίφτ πάνω από τα 12000 , στο κλιό παίζει προσφορά γύρω στο χιλιάρικο για ετοιμοπαράδοτα μόνο 1,2 με 75 άλογα με τιμές 11300/12000 για τις δύο πρώτες εκδόσεις .
Στην σκόντα το φάμπια έχει προσφορά επίσης μόνο στα 75 άλογα και έχει και μία έκδοση με έξτρα που είναι στα 11700 .
Το 208 έχει απόσυρση 1800 αλλά ξεκινάει ψηλά και πάει στα 13000 για την άκτιβ .
Το C3 έχει τιμές 11700 με μεταλλικό για την μεσαία έκδοση η οποία έχει καλό εξοπλισμό , ανάλογο και καλύτερο των άλλων .
Εκείνο όμως που είναι καθοριστικό είναι ότι κλιό και φάμπια με τα 75άρια έχουν 0-100 14,4 δηλαδή έχουν θέμα , ενώ το c3 με τα 82 άλογα έχει 12,8 . Ολα με 5άρια , άρα και οι ρεπρίζ θα έχουν αναλογίες .
-
Δεν ξέρω εάν ενδιαφέρει...Opel Corsa 1.2 βενζίνη
9.995€
https://gr.opel.mobi/prosfores-ypiresie ... lsrc=aw.dsSent from my iPhone using Tapatalk
-
Το κλιο δεν εχει αεροσακους κουρτινας εν ετη 2018. Τι να περιγραψει κανεις μετα απο αυτο; υποβιβαζουν μονοι τους ενα καλοδουλεμενο στα μηχανικα του αυτοκινητο.
το φαμπια ειναι καλο πακετακι με καλο σασι και ο κινητηρας του απ ειναι γενικα καλος.
το σ3 ειναι το καλυτερο ολων οσων αναφερθηκαν, με κινητηρα διαμαντακι, και αναρτησεις που βοηθουν πολυ στην πολη και στις κακοτεχνιες των δρομων. Τα δε εξωτερικα πλαστικα στη πορτα στο σ3 θεωρω πως ειναι απαραιτητο εξτρα καθως περα απο την πρακτικοτητα του πραγματος ειναι εκ φυσεως σχεδιαστικο χαρακτηριστικο του σ3 και ανεβαζει τη συνολικη εικονα.
Το οπελ εχει εναν καλο στα χαρτια κινητηρα αλλα στη πραξη πολυ νωχελικο χαμηλα, εκει δηλαδη οπου ο κινητηρας του σ3 δινει ρεστα με το 80% της μικρης μεν ροπης του απο τις 2000 σαλ.
Και σε αλλο θρεντ νομιζω το ειπα, πως αυτος ο κινητηρας αν εβγαινε στα 1.5 ή 1.6 λιτρα, θα καταργουσαν τοτε τα χιλιαρια τουρμπο μιας που λογικα θα ηταν και φθηνοτερος στην κατασκευη του.
-
Hyundai i10-i20
Kia Picanto-Rio
Toyota auygo-yaris
Seat mii-ibiza
Suzuki selerio - Baleno
Opel Corsa -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Εκείνο όμως που είναι καθοριστικό είναι ότι κλιό και φάμπια με τα 75άρια έχουν 0-100 14,4 δηλαδή έχουν θέμα , ενώ το c3 με τα 82 άλογα έχει 12,8 . Ολα με 5άρια , άρα και οι ρεπρίζ θα έχουν αναλογίες .
Επειδή το Fabia με τα 75 άλογα, στην έκδοση Active, το οδήγησα για αρκετή ώρα μου φάνηκε ιδιαίτερα σβέλτο και έφευγε αέρα. Εμένα μου έκανε μεγάλη εντύπωση γιατί ήξερα ότι ήταν με 75 άλογα.
Πιθανά παίζουν ρόλο τα λίγα κιλά του αυτοκινήτου (κάτω από τόνο).
Η Interauto στο Γέρακα έχει test drive σε λευκό χρώμα.Το C3 diesel, σόρυ που θα το πω, αλλά ήταν αργοκίνητο καράβι μπροστά στο Fabia.
-
Το κόρσα δεν μου αρέσει η μούρη του αισθητικά έτσι πεσμένη που είναι . Ακόμα μέσα στον χρόνο τελειώνει σαν μοντέλο .
Το γιάρις έχει καλή τιμή θεωρητικά μόνο στην πεθαμένη έκδοση με τα 69 άλογα με 0-100 15,5 ...
Αρα έξω .Τα κία και ι20 έχουν υπερτιμήσει τα 7 χρόνια εγγύηση , γιατί αισθητικά δεν είναι κάτι ιδιαίτερο και από πλευράς κινητήρων - εξοπλισμού ξεφεύγουν , ενώ και το 3άρι έχει 5 χρόνια εγγύηση .
Τα σουζούκι , το Σουίφτ ξεφεύγει , τα άλλα δεν βλέπονται και είναι και για γυναίκα αρκετά εμφανίσιμη ...
Μην τα ξοδεύει σε ρούχα και τσάντες και χάνει από το αμάξι...Για τα σέατ , ισχύουν ότι και για τα Σκόντα .
Τα φάμπια και το κλιώ με 0-100 σε 14,4 και με αρχαίους κινητήρες το κλιώ , απλά δεν μπαίνουν σε σύγκριση με τα 12,8 του C3 και με σύγχρονο κινητήρα .
Στόρμ μιλώντας για βενζίνες , τα στοιχεία των ίδιων των εταιρειών ξεκαθαρίζουν ότι το 3άρι είναι ταχύτερο από το φάμπια . Διαφορά 7 ίππων , αλλά βγαίνουν και σε χαμηλότερες στροφές όπως και ροπές 118/2750 έναντι 95/3000 .
Ετσι το 0-100 σε 12,8 έναντι 14,4 είναι σημαντικό . Δεν έχω ψάξει ακόμα τέστ για ρεπρίζ αλλά θα το κοιτάξω .Αισθητικά το 3άρι υπερτερεί και του φάμπια και του Ίμπιζα . Ιδιαίτερα μια και πρόκειται για γυναίκα .
Τώρα το σκόντα δεν το έχω οδηγήσει . Στο 3άρι όταν πρωτοβγήκε οδήγησα το 1,6 75 ντίζελ , το οποίο ήταν αργό στις επιταχύνσεις , λογικό αφού κινείται γύρω στα 15 δ , αλλά η ροπή των 235 το έκανε ικανοποιητικό στις ρεπρίζ πολύ περισσότερο από τις βενζίνες όπως είναι και το λογικό .
Το 3άρι 82 το οδήγησε φίλος , μη σιτροενάκιας , αλλά με εμπειρία περί τα 40 δικά του αμάξια , αφού άλλαζε εταιρικά και προσωπικά με ρυθμό πολυβόλου και είμαστε μέσα εγώ στο πίσω κάθισμα με 1,94 ύψος , ο φίλος που οδηγούσε με 1.86 ύψος και ο πωλητής επίσης γύρω στο 1,85 . Επειδή εγώ και ο φίλος είμαστε εύσωμοι... το συνολικό φορτίο ήταν πάνω από 350 κιλά , φορτίο που μάλλον δεν θα έχει ποτέ το αμάξι της συγγενούς μου .
Το αμάξι ψιλοπήγαινε , σύμφωνα και με την άποψη του οδηγού , που είχε δικό του αμάξι με 350 άλογα . Δεν έβαζε βέβαια φωτιά στον δρόμο , αλλά η επιλογή θα είναι της ενδιαφερομένης .
-
Και για του λόγου το αληθές ...
https://www.4troxoi.gr/odigoyme/sygkrit ... o-10-75-ps
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... bia-10-mpi
https://www.drive.gr/test-drives/dokimi ... uretech-82
Νομίζω ότι κάθε σύγκριση πλέον περισσεύει ...
-
Το 82άρι C3 δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να εκφέρω άποψη περί επιδόσεων/ρεπρίζ κλπ...
Μίνι ή Μικρό , Καινούργιο ή Μεταχειρισμένο μέχρι 10000 .