-
Καλησπέρα στην παρέα , ονομάζομαι Αλέξανδρος και τις τελευταίες μέρες αναζητώ αυτοκίνητο για Αγορά κυρίως μεταχειρισμένου . Το Πόσο που μπορώ να διαθέσω είναι γύρω στις 9.000 ευρώ . Οι μετακινήσεις που κάνω ειναι σχετικά κοντινές διαδρομές της τάξεως 60κμ για επίσκεψη στους γονείς και τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη . Ο κινητήρας θέλω να είναι εως 1300 για λιγότερη φορολόγηση και τα μοντέλα τα οποία μου άρεσαν ειναι τα εξής
Audi A3 1.2 (3θυρο)
Seat leon 1.2
Vw golf 1.2
Giat punto grande 1.2 η 1.3 δεν θυμάμαι ακριβώςΝα επισημανθεί ότι θα το αγοράσω απο εξωτερικό και θα πληρώσω τελωνείο. Επίσης ολα μοντέλα ειναι μετα του 2011 και μεσο όρο χιλιόμετρων 100.000..
Ευχαριστώ σε όσους ασχοληθούν -
Καλησπέρα στην παρέα , ονομάζομαι Αλέξανδρος και τις τελευταίες μέρες αναζητώ αυτοκίνητο για Αγορά κυρίως μεταχειρισμένου . Το Πόσο που μπορώ να διαθέσω είναι γύρω στις 9.000 ευρώ . Οι μετακινήσεις που κάνω ειναι σχετικά κοντινές διαδρομές της τάξεως 60κμ για επίσκεψη στους γονείς και τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη . Ο κινητήρας θέλω να είναι εως 1300 για λιγότερη φορολόγηση και τα μοντέλα τα οποία μου άρεσαν ειναι τα εξής
Audi A3 1.2 (3θυρο)
Seat leon 1.2
Vw golf 1.2
Giat punto grande 1.2 η 1.3 δεν θυμάμαι ακριβώςΝα επισημανθεί ότι θα το αγοράσω απο εξωτερικό και θα πληρώσω τελωνείο. Επίσης ολα μοντέλα ειναι μετα του 2011 και μεσο όρο χιλιόμετρων 100.000..
Ευχαριστώ σε όσους ασχοληθούν -
Καλησπέρα στην παρέα , ονομάζομαι Αλέξανδρος και τις τελευταίες μέρες αναζητώ αυτοκίνητο για Αγορά κυρίως μεταχειρισμένου . Το Πόσο που μπορώ να διαθέσω είναι γύρω στις 9.000 ευρώ . Οι μετακινήσεις που κάνω ειναι σχετικά κοντινές διαδρομές της τάξεως 60κμ για επίσκεψη στους γονείς και τα περισσότερα χιλιόμετρα μέσα σε πόλη . Ο κινητήρας θέλω να είναι εως 1300 για λιγότερη φορολόγηση και τα μοντέλα τα οποία μου άρεσαν ειναι τα εξής
Audi A3 1.2 (3θυρο)
Seat leon 1.2
Vw golf 1.2
Giat punto grande 1.2 η 1.3 δεν θυμάμαι ακριβώςΝα επισημανθεί ότι θα το αγοράσω απο εξωτερικό και θα πληρώσω τελωνείο. Επίσης ολα μοντέλα ειναι μετα του 2011 και μεσο όρο χιλιόμετρων 100.000..
Ευχαριστώ σε όσους ασχοληθούν -
Αν πας για το grande punto,κάνε έναν έλεγχο στο κολάρο του ψυγείου, έχει μια ευαισθησία. Κατά τα λοιπά αρκετά αξιόπιστο, όμορφο και καλοστημενο αμάξι. Έχει ο αδερφός μου ένα του 2008 με μόνη βλάβη αυτή που σου είπα! Για golf-a3 κλπ που έχουν το ίδιο μοτέρ, δεν έχω άποψη. Έχω τη χειρότερη δυνατή για το golf gt, δύο στην παρέα μου έχουν αλλάξει τρία μοτέρ ο καθένας από το 2009 μέχρι σήμερα. Αλλά αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τον 1.2 που ίσως να είναι καλό μοτεράκι. Θα σου πρότεινα Citroen C4, μετά το 2011. Ίσως το πιο αξιοπιστο όχημα της κατηγορίας του, πάνω κ από τα γιαπωνέζικα, και όμορφο.
Με τόσα λεφτά μπορείς να βρεις εγχώριο διαμάντι πάντως..Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Όλα τα άλλα που ανέφερες Αλέξανδρε είναι πολύ καλύτερα αυτοκίνητα στο δρόμο από το Grande Punto! Και μια κατηγορία πάνω σε χώρους και απτή ποιότητα κατασκευής.
Όσο για τον προλαλήσαντα που το θεωρεί καλοστημένο αμάξι, θα πω ότι γούστα είναι αυτά... Έχοντας κάνει σε κάθε είδους δρόμου πάνω από 800 Km με ένα καινούριο Grande Punto 1.4 με το βασικό κινητήρα, η δική μου άποψη είναι ότι το αυτοκίνητο ήταν βαρκα γυαλό και ότι σε θέμα οδικής συμπεριφοράς ήταν σαφέστατα κάτω του μέσου όρου των σούπερ μίνι, πόσο μάλλον των μικρομεσαίων που κοιτάς.Υ. Γ. : Η αγορά από το εξωτερικό και ο εκτελωνισμός είναι μια περιττή ταλαιπωρία, ρίσκο και πιθανώς και μεγαλύτερο κόστος, για αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.
-
Θα διαφωνήσω ιδιαιτέρως με το χαρακτηρισμό βαρκα-γυαλο. Και σίγουρα έχω κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, όχι ότι λέει κάτι αυτό. Anyway, όπως το πες, γούστα είναι αυτά, δε θα τα χαλάσουμε για το punto!
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Θα διαφωνήσω ιδιαιτέρως με το χαρακτηρισμό βαρκα-γυαλο. Και σίγουρα έχω κάνει περισσότερα χιλιόμετρα, όχι ότι λέει κάτι αυτό. Anyway, όπως το πες, γούστα είναι αυτά, δε θα τα χαλάσουμε για το punto!Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Εννοείται ότι δεν θα τα χαλάσουμε. Πάντως 800+ Km σε μια βδομάδα και κυριολεκτικά σε κάθε είδους δρόμο, αρκούν για να διαμορφώσεις ολοκληρωμένη άποψη.
Και η δική μου άποψη ήταν ότι το τιμόνι στερείτο παντελώς αίσθηση (και μιλάω για την κανονική λειτουργία, όχι τη city που δεν την επέλεξα ποτέ) και η ανάρτηση ήταν τόσο πλαδαρή που με κάνε να αναρωτιέμαι τι μαγικά μπορεί να έκανε η Fiat για να μπορέσει να αντεπεξέλθει στον ισχυρότερο T-Jet.
-
Ο χρήστης nontaskatsaras έγραψε:
Αν πας για το grande punto,κάνε έναν έλεγχο στο κολάρο του ψυγείου, έχει μια ευαισθησία. Κατά τα λοιπά αρκετά αξιόπιστο, όμορφο και καλοστημενο αμάξι. Έχει ο αδερφός μου ένα του 2008 με μόνη βλάβη αυτή που σου είπα! Για golf-a3 κλπ που έχουν το ίδιο μοτέρ, δεν έχω άποψη. Έχω τη χειρότερη δυνατή για το golf gt, δύο στην παρέα μου έχουν αλλάξει τρία μοτέρ ο καθένας από το 2009 μέχρι σήμερα. Αλλά αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τον 1.2 που ίσως να είναι καλό μοτεράκι. Θα σου πρότεινα Citroen C4, μετά το 2011. Ίσως το πιο αξιοπιστο όχημα της κατηγορίας του, πάνω κ από τα γιαπωνέζικα, και όμορφο.
Με τόσα λεφτά μπορείς να βρεις εγχώριο διαμάντι πάντως..Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Σου λεει οτι θελει γκολφ 1.2 και του αναφερεις για το gt που δε κυκλοφορεί και οτι εχουν αλλαξει τρεις φορες κινητηρα οι φιλοι σου
-
Ο χρήστης Nikos Golf έγραψε:
Αν πας για το grande punto,κάνε έναν έλεγχο στο κολάρο του ψυγείου, έχει μια ευαισθησία. Κατά τα λοιπά αρκετά αξιόπιστο, όμορφο και καλοστημενο αμάξι. Έχει ο αδερφός μου ένα του 2008 με μόνη βλάβη αυτή που σου είπα! Για golf-a3 κλπ που έχουν το ίδιο μοτέρ, δεν έχω άποψη. Έχω τη χειρότερη δυνατή για το golf gt, δύο στην παρέα μου έχουν αλλάξει τρία μοτέρ ο καθένας από το 2009 μέχρι σήμερα. Αλλά αυτό δε λέει απολύτως τίποτα για τον 1.2 που ίσως να είναι καλό μοτεράκι. Θα σου πρότεινα Citroen C4, μετά το 2011. Ίσως το πιο αξιοπιστο όχημα της κατηγορίας του, πάνω κ από τα γιαπωνέζικα, και όμορφο.
Με τόσα λεφτά μπορείς να βρεις εγχώριο διαμάντι πάντως..Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
Σου λεει οτι θελει γκολφ 1.2 και του αναφερεις για το gt που δε κυκλοφορεί και οτι εχουν αλλαξει τρεις φορες κινητηρα οι φιλοι σου
Και επίσης του γράφω ότι πιθανότατα αυτό να μη λέει κ τίποτα.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk -
Ποιος ο λόγος αναφορας και που βοηθαει το φιλο εξακολουθω να μη καταλαβαινω. Εννοειται οτι δεν σημαινει κατι αφου ειναι αλλο μοτερ
-
Ευχαριστώ για όσες πληροφορίες δώσατε απλά αν υπάρχει κάποια αναφορά σε αυτά τα μοντέλα που έγραψα θα ήταν πιο βοηθητική . Π.χ κάπου διάβασα ότι το leon έχει μεγάλο σκάφος και με τον κινητήρα 1.2 δεν αποδίδει τόσο καλά Όσο με έναν 1.4 και πάνω. Όσο αφορά την αγορά απο Γερμανία είναι οτι εκεί μπορώ να αγοράσω τα παραπάνω μοντέλα με αυτά τα λεφτά ενώ εδώ Ελλάδα με μια γρήγορη αναζήτηση μεχρι 9.000 ευρώ βγάζει opels corsa , opel astra , Toyota auris , vw polo , seat ibiza 1.2 kai fiat punto. Απο όλα αυτά μου άρεσε το seat Ibiza πιο πολύ και μετα vw polo . Δηλ audi a3 1.2 h audi a1 me 8.000 ellada den vrika . Αυτό που με ενδιαρ πιο πολύ είναι το μηχανικό μέρος δηλ. Να μην βγάζει τακτικά πρόβληματα και να έχει μια σπιρτάδα που λέμε . Αν εχει κάποιος εμπειρία απο ολα αυτά που ανέφερα και αξίζει καποιο σαν αγορά ας το αναφέρει . Συγγνώμη για το μέγεθος του κειμένου
-
Όχι auris 1.3, έχει θέμα το μοτέρ και είναι και ψόφιο σε σχέση με τουρμπάτα leon 1.2. Πάντως το 1.2 μοτέρ κινούσε αξιοπρεπώς την Octavia, το leon θα είναι καλύτερα.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο 1.2 tsi αποδίδει 105 άλογα ενώ ο ατμοσφαιρικός 1.4 μόλις 85.. Εννοείται πως ο πρώτος κινεί ευπρεπέστερα leon και golf. Για τον πρώτο κινητήρα δεν έχουν ακουστεί ιδιαίτερα προβλήματα, άσε που αν τον σκαλίσεις λιγάκι φτάνει άνετα τα 135.
Προσωπικά θα διάλεγα κάτι από το group, όπως golf, polo ή ακόμα και leon. Ψάξου λίγο καλύτερα για εγχώρια αγορά. Το ότι ο άλλος σου δίνει μια τιμή στα 10.000 δε σημαίνει πως αν του πεις έχω 9000 cash τώρα να σου πει όχι. Υπόψιν πως για εισαγωγή από εξωτερικό να υπολογίσεις και τον παράγοντα εκτελωνισμό. Δεν ξέρω πόσο πάει (έχω ακούσει από 1000-2000), αλλά λόγω εξοπλισμού μπορεί να την πατήσεις πολύ άνετα..
Στη θέση σου θα κοιτούσα και το swift και με λίγο ψάξιμο και το fiesta.
-
Κοίταξα για εγχώρια αυτοκίνητα και κατέληξα στα εξής
- seat leon 1.2 tsi 2011_2012
- vw polo1.2 TDI ( 2014 αλλά πετρέλαιο)
3)fiat punto 1.2 (απλό και λίτο εσωτερικό)
Δηλ η σεατ η vw polo μου φαίνεται θα πάρω αλλά το πετρέλαιο έχει Πιο λιγα άλογα συν δρν γνωρίζω αν αξίζει μια αγορα πετρέλαιου αυτοκίνητου
-
Επίσης οχι το polo με τον 1.2 tdi, απίστευτα ψόφιο μοτέρ με θέματα με το start stop και το περιβόητο dieselgate.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Alex09 έγραψε:
Κοίταξα για εγχώρια αυτοκίνητα και κατέληξα στα εξής- seat leon 1.2 tsi 2011_2012
- vw polo1.2 TDI ( 2014 αλλά πετρέλαιο)
3)fiat punto 1.2 (απλό και λίτο εσωτερικό)
Δηλ η σεατ η vw polo μου φαίνεται θα πάρω αλλά το πετρέλαιο έχει Πιο λιγα άλογα συν δρν γνωρίζω αν αξίζει μια αγορα πετρέλαιου αυτοκίνητου
Συνηθως τα ντιζελ εχουν λιγοτερα αλογα αλλα μεγαλυτερη ροπη.
Στην παταπανω περιπτωση, ο Tdi εχει λιγο μεγαλυτερη ροπή ( 18,3 κιλα εναντι 17 του TSI) αλλα η διαφορα υπερ των 1,2 TSI ειναι χαωτικη σε οτι αφορα το 0-100 και τελικη ταχυτητα
Η καταναλωση ομως με TDI θα ειναι παρα πολυ χαμηλοτερη -
Απο οτι φαίνεται η πιο κοντινή αγορά είναι στο σεατ , μένει να το κάνω ένα τεστ για να δω αν μου αρέσει και δαν όχημα . Ευχαριστώ όλους και όποιος εχει να προσθέσει κάτι η να προτείνει κάποιο άλλο αμάξι θα το εκτιμούσα
-
καλημερα, ειμαι σε αναζητηση δευτερου ΙΧ για την γυναικα μου αλλα να εχει κ χωρους για κανα καροτσι κ ειμαι αναμεσα στο FIAT BRAVO του 2011, 1600, 110 αλογα, και στο punto evo του 2011, 1300cc, 90 αλογακια.. γνωριζει κανενας τι καταναλωση εχουν αυτα τα δυο?
-
Εάν μπορεί να ανέβεις στις 12000 θα σου πρότεινα το ibiza στην launch edition του, https://www.car.gr/14167051-seat-ibiza-launch-edition-1
Αξιζει πραγματικά σε επίπεδο εξοπλισμού, είναι 1000κ. εκ. , με ελάχιστα τέλη κυκλοφορίας λογικά και σαν κατανάλωση όσο μπορώ να υπολογίσω σα κάτοχος του tgi μοντέλου (όση βενζίνη έχω καταναλώσει είναι κοντά στα 5ltr/100km.)
Το του link είναι από τα πρώτα κομμάτια του νέου μοντέλου και ήταν προωθητικά... γι αυτό και η οση πληρότητα στον εξοπλισμό.Edit είδα νέο post και απάντησα στον Alex09 και ως προς το seat που ανέφερε
-
μιλαμε για λεφτα μεχρι 8000 ταβανι.. όπως επισης εχω δει και το Renault clio 1500 με τα 95 η 90 αλογα γιατι εχει εκδοση κ με 75 αλογα… αλλα από χωρους θεωρω πως το Bravo είναι πιο μεγαλο κ ψαχνω να βρω τι καταναώση εχει… αν δεν καταργηθουν τα diesel όπως ακούγεται.
-
Σε βολεύουν τα πρατήρια φυσικού αερίου; Αν ναι, τότε δες τα αντίστοιχα Grande Punto.
Αγορά Μεταχειρισμένου