-
Καλησπέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου supermini ως πρώτου αυτοκινήτου και καθότι σχετικώς άσχετος , είπα να απευθυνθώ στην κοινότητα του φόρουμ.
Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για εντός πόλης μετακινήσεις και κανένα ταξιδάκι καμμιά φορά τον μήνα και θα ήθελα η τιμή του να μην ξεπεράσει τις 13-14 χιλιάδες, με εξοπλισμό λίγο πάνω από τον βασικό (όχι εξεζητημένα πράγματα, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός). Σκεφτόμουν λοιπόν κάτι που:- Να είναι έως 1200 κυβικά (δεν είμαι απόλυτος σε αυτό, αν και μάλλον τα αυξημένα κυβικά με βγάζουν εκτός προϋπολογισμού)
- Να είναι βενζινοκίνητο (από τα λίγα που έχω διαβάσει, δεν ενδείκνυται κινητήρας πετρελαίου για σύντομες κυρίως εντός πόλης μετακινήσεις)
- Να προσφέρει αρκετά καλή ασφάλεια και αξιοπιστία
- Να έχει χαμηλή κατανάλωση και καλό χώρο αποσκευών για την κατηγορία του (έχω ένα κόλλημα με αυτό )
- Να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ως αυτοκίνητο, και να μην τα φτύνει στα ταξίδια (με νορμάλ μέγιστες ταχύτητες μέχρι 120-130 χλμ./ώρα)
- Να μην βγάζει γενικά προβλήματα
Υπ' όψιν μου έχω «κλασσικά» αυτοκίνητα της κατηγορίας, του τύπου Ford Fiesta, Hyundai i20, Toyota Yaris, Suzuki Swift (αν και με προβληματίζει η χαμηλή βαθμολογία του στο Euro NCAP), Seat Ibiza, Citroen C3 και Opel Corsa (για τα τελευταία μια προκατάληψη εναντίον τους την έχω η αλήθεια είναι )
Τι θα μου προτείνατε; Αν υπάρχει και άλλη πρόταση ή κάποια συμβουλή για την αγορά, θα ήθελα πολύ να την ακούσω.
Σας ευχαριστώ πολύ! -
Καλησπέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου supermini ως πρώτου αυτοκινήτου και καθότι σχετικώς άσχετος , είπα να απευθυνθώ στην κοινότητα του φόρουμ.
Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για εντός πόλης μετακινήσεις και κανένα ταξιδάκι καμμιά φορά τον μήνα και θα ήθελα η τιμή του να μην ξεπεράσει τις 13-14 χιλιάδες, με εξοπλισμό λίγο πάνω από τον βασικό (όχι εξεζητημένα πράγματα, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός). Σκεφτόμουν λοιπόν κάτι που:- Να είναι έως 1200 κυβικά (δεν είμαι απόλυτος σε αυτό, αν και μάλλον τα αυξημένα κυβικά με βγάζουν εκτός προϋπολογισμού)
- Να είναι βενζινοκίνητο (από τα λίγα που έχω διαβάσει, δεν ενδείκνυται κινητήρας πετρελαίου για σύντομες κυρίως εντός πόλης μετακινήσεις)
- Να προσφέρει αρκετά καλή ασφάλεια και αξιοπιστία
- Να έχει χαμηλή κατανάλωση και καλό χώρο αποσκευών για την κατηγορία του (έχω ένα κόλλημα με αυτό )
- Να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ως αυτοκίνητο, και να μην τα φτύνει στα ταξίδια (με νορμάλ μέγιστες ταχύτητες μέχρι 120-130 χλμ./ώρα)
- Να μην βγάζει γενικά προβλήματα
Υπ' όψιν μου έχω «κλασσικά» αυτοκίνητα της κατηγορίας, του τύπου Ford Fiesta, Hyundai i20, Toyota Yaris, Suzuki Swift (αν και με προβληματίζει η χαμηλή βαθμολογία του στο Euro NCAP), Seat Ibiza, Citroen C3 και Opel Corsa (για τα τελευταία μια προκατάληψη εναντίον τους την έχω η αλήθεια είναι )
Τι θα μου προτείνατε; Αν υπάρχει και άλλη πρόταση ή κάποια συμβουλή για την αγορά, θα ήθελα πολύ να την ακούσω.
Σας ευχαριστώ πολύ! -
Καλησπέρα σε όλους!
Ενδιαφέρομαι για την αγορά ενός νέου supermini ως πρώτου αυτοκινήτου και καθότι σχετικώς άσχετος , είπα να απευθυνθώ στην κοινότητα του φόρουμ.
Πιο συγκεκριμένα, το αυτοκίνητο θα χρησιμοποιείται για εντός πόλης μετακινήσεις και κανένα ταξιδάκι καμμιά φορά τον μήνα και θα ήθελα η τιμή του να μην ξεπεράσει τις 13-14 χιλιάδες, με εξοπλισμό λίγο πάνω από τον βασικό (όχι εξεζητημένα πράγματα, ελπίζω να γίνομαι κατανοητός). Σκεφτόμουν λοιπόν κάτι που:- Να είναι έως 1200 κυβικά (δεν είμαι απόλυτος σε αυτό, αν και μάλλον τα αυξημένα κυβικά με βγάζουν εκτός προϋπολογισμού)
- Να είναι βενζινοκίνητο (από τα λίγα που έχω διαβάσει, δεν ενδείκνυται κινητήρας πετρελαίου για σύντομες κυρίως εντός πόλης μετακινήσεις)
- Να προσφέρει αρκετά καλή ασφάλεια και αξιοπιστία
- Να έχει χαμηλή κατανάλωση και καλό χώρο αποσκευών για την κατηγορία του (έχω ένα κόλλημα με αυτό )
- Να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά ως αυτοκίνητο, και να μην τα φτύνει στα ταξίδια (με νορμάλ μέγιστες ταχύτητες μέχρι 120-130 χλμ./ώρα)
- Να μην βγάζει γενικά προβλήματα
Υπ' όψιν μου έχω «κλασσικά» αυτοκίνητα της κατηγορίας, του τύπου Ford Fiesta, Hyundai i20, Toyota Yaris, Suzuki Swift (αν και με προβληματίζει η χαμηλή βαθμολογία του στο Euro NCAP), Seat Ibiza, Citroen C3 και Opel Corsa (για τα τελευταία μια προκατάληψη εναντίον τους την έχω η αλήθεια είναι )
Τι θα μου προτείνατε; Αν υπάρχει και άλλη πρόταση ή κάποια συμβουλή για την αγορά, θα ήθελα πολύ να την ακούσω.
Σας ευχαριστώ πολύ! -
Το micra είναι αυτό που μπορεί να σε καλύψει σε όλα και φοβερούς χώρους.
Έχει 300 λίτρα μπαγκάζια και δεν καεί τίποτα.
Επίσης και το clio θα σου κάνει τα κέφια. -
Απ ολα αυτά θα πρότεινα πρώτα Ibiza λόγω: 1.0 κινητήρας που έχει βγει διαμαντάκι, με καλές επιδοσεις και χαμηλή κατανάλωση. Έχει πολυ καλούς χώρους για την κατηγορία και ειναι και ταξιδιαρικο.
Δεν ξερω το fiesta σε σχέση με το Ibiza τι εξοπλισμό προσφέρει στα ίδια χρήματα. Εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά, εμενα δε μ αρέσει το εσωτερικό του αλλα αυτο ειναι καθαρά θεμα γούστου.
Ο ecoboost τσιμπάει περισσότερο απο τον tsi σε κατανάλωση.
Σίγουρα πρέπει να δεις και το fiesta.Sent from my iPad using Tapatalk
-
Συμφωνώ με ursus,για το Ibiza. Συνδυάζει χώρους-πορτμπαγκάζ (που σε ενδιαφέρει αρκετά,απ'όσο λες) και ευχάριστη οδήγηση.Μετά θα κοίταζα και Fiesta (καλύτερη οδηγική συμπεριφορά,αλλά λίγο μικρότερους χώρους) και θα πρόσθετα στη λίστα και Kia Rio (καλοί χώροι και μεγάλο + 7ετής εγγύηση).
-
Αν σε ενδιαφέρουν οι επιδόσεις προτείνω ibiza 1.0 95ps.. Αν θες κάτι πιο στυλάτο και με πλούσιο εξοπλισμό έχει αυτό το διάστημα η Citroen προσφορά την έκδοση 1.2 82ps iTOUCH και βγαίνει κάπου στα 13.400 με επιτοκιο 6,9 ή στα 14.100 με άτοκο πρόγραμμα. Έχει πολύ πλουσιο εξοπλισμό (εργοστασιακό navigation, κάμερα οπισθοπορείας, ηλεκρικά αναδιπλωμενους καθρεφτες, αισθητηρες παρκαρισματος πισω κ.α) Εδώ μια σχετική αγγελία: https://www.car.gr/11963869-citroen-c3- ... 2hp-itouch Το ίδιο στυλάτο και με επίσης πλούσιο εξοπλισμό είχε προσφορά η Peugeot το 208 πριν λίγες μέρες στην έκδοση Active 1.2 82ps με τιμή 13.200 στο περιπου και πλούσιο εξοπλισμό με εργοστασικό navi, καμερα οπισθοπορείας αισθητηρες παρκαρισματος πισω κ.α Αν παίζει ακόμα σε αυτήν την τιμή είναι πολύ καλή επιλογη και με εμφανιση που τα σπάει.. Οταν ανάβουν τα φωτα του είναι πολύ εντυπωσιακό όπως φαίνεται και από τις φώτο https://www.car.gr/7674704-peugeot-208- ... -active-5d To Yaris δεν ταιριάζει στη λίστα σου γιατί είναι 1.5 κυβικά.. Στα 1.0 βγάζει μόνο 69ps.. Πολύ καλή επιλογή και το Clio που βγαίνει στα 13.350 στην εκδοση 0,9 90ps expression με navi, αισθητηρες παρκαρισματος κ.α https://www.car.gr/8866235-renault-clio ... expression Δες και το πανεμορφο micra στα 13890 στην έκδοση acenta 0,9 90ps https://www.car.gr/12103811-nissan-micra-acenta.. Kαλη επιλογη και το hyundai ι20 1.0 100ps που βγαίνει μόνο στα 13.000ευρω στη νεα εκδοση connect.. αλλα καίει περισσότερο από τους κινητήρες του C3,208 και ibiza και έχει και παλιομοδίτικο εσωτερικο.. Για τους κινητήρες της Renault - Nissan δεν ξερω πως πανε απο κατανάλωση
-
Φίλε μου έχεις τόσες πολλές κ ωραίες επιλογές που βρίσκεσαι σε πολύ ευχάριστο πονοκέφαλο.
Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα ένα εκ των Ibiza, fiesta (αυτό δεν ξέρω αν το φτάνεις), εσένα όμως θα σου προτείνω να πας σε όλες τις αντιπροσωπείες και- Να πάρεις προσφορά με το κλειδί στο χέρι που λέμε την έκδοση που σε ενδιαφέρει,
- Να κάτσεις μέσα εσύ κ όποιος άλλος το χρησιμοποιεί να δείτε πως βολέυεστε κ να το περιεργαστείτε παντού, και
- Να τα οδηγήσεις όλα βεβαίως βεβαίως!
Μετά, πίστεψε με θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις παρά τα όσα σου πούμε εμείς εδώ. Έχε κατά νου φυσικά ότι όλα τα αμάξια σήμερα (ειδικά στην Ε.Ε.) είναι καλά και ασφαλή. Άρα ΚΑΚΗ επιλογή δε γίνεται να κάνεις. Αυτά!
-
Μιας που ανέφερες το Swift, εγώ προσωπικά θα προτιμούσα το Baleno.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
-
Ο χρήστης sargus έγραψε:
Φίλε μου έχεις τόσες πολλές κ ωραίες επιλογές που βρίσκεσαι σε πολύ ευχάριστο πονοκέφαλο.
Εγώ προσωπικά θα έπαιρνα ένα εκ των Ibiza, fiesta (αυτό δεν ξέρω αν το φτάνεις), εσένα όμως θα σου προτείνω να πας σε όλες τις αντιπροσωπείες και- Να πάρεις προσφορά με το κλειδί στο χέρι που λέμε την έκδοση που σε ενδιαφέρει,
- Να κάτσεις μέσα εσύ κ όποιος άλλος το χρησιμοποιεί να δείτε πως βολέυεστε κ να το περιεργαστείτε παντού, και
- Να τα οδηγήσεις όλα βεβαίως βεβαίως!
Μετά, πίστεψε με θα είναι πιο εύκολο να αποφασίσεις παρά τα όσα σου πούμε εμείς εδώ. Έχε κατά νου φυσικά ότι όλα τα αμάξια σήμερα (ειδικά στην Ε.Ε.) είναι καλά και ασφαλή. Άρα ΚΑΚΗ επιλογή δε γίνεται να κάνεις. Αυτά!
+1
-
Καλησπέρα!
Με βάση τα κριτήρια που θέτεις, τρία αυτοκίνητα βλέπω εγώ. Μάλλον ένα και άλλα δύο μετά!
Πρώτο είναι το jazz αν και θα πρέπει να ανέβεις λίγο στο ποσό που θα δώσεις.
Ατμοσφαιρικός κινητήρας, αυτοκίνητο κατασκευασμένο στην Ιαπωνία, οικονομικό και αποδοτικό μοτέρ, πολύ μεγάλος χώρος αποσκευών και άριστη εκμετάλλευση κάθε εκατοστού στο όχημα αυτό. 5 αστέρια στο crash test. Δε νομίζω ότι υπάρχει κάποιο καλύτερο με βάση αυτά που ζητάς.
Δεύτερο το Hyundai i20 και τρίτο το clio sport tourer.
Όπως καταλαβαίνεις εγώ θα έπαιρνα το honda γιατί είναι Ιάπωνας μαμά και για όλα τα προηγούμενα που ανέφερα. -
Αν θες να ελαχιστοποιήσεις την κατανάλωση καυσίμου σου, αξίζει να δεις το Ibiza-Polo με φυσικό αέριο. Κάτσε υπολόγισε αν σε αξίζει σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που διανύεις ετησίως και πότε θα κάνεις απόσβεση. Το λέω γιατί θα χρειαστεί να ανέβεις στα 15,5 χιλιάρικα.
Επίσης, δες αν σε βολεύουν τα πρατήρια: -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν θες να ελαχιστοποιήσεις την κατανάλωση καυσίμου σου, αξίζει να δεις το Ibiza-Polo με φυσικό αέριο. Κάτσε υπολόγισε αν σε αξίζει σύμφωνα με τα χιλιόμετρα που διανύεις ετησίως και πότε θα κάνεις απόσβεση.+1 Αν σε βολεύουν τα πρατήρια θα κάνεις απόσβεση της επένδυσής σου ανάλογα τα χλμ/έτος.
Ξέρω μπορεί σαν νέος κάτοχος ibiza tgi να είμαι ενθουσιασμένος αλλά το tgi : είναι μικρό 999κ.εκ. χωρίς τέλη κυκλοφορίας (για φέτος , του χρόνου δε ξέρει κανείς ) , οικονομικό στη κατανάλωση και πιστεύω ότι θα σε βολέψει πολύ σε αυτά που ζητάς ίσως εκτός του χώρου αποσκευών -
Στο μακρινό για εσένα millennium βρέθηκα στη ίδια θέση να διαλέξω το πρώτο μου αυτοκίνητο και πάλι ήταν πάνω κάτω και τότε ο ίδιος ανταγωνισμός με τα ίδια μοντέλα στα ίδια περίπου χρήματα.
Τότε (2001) οι επιλογές ήταν το ολοκαίνουργιο Corsa-C, Fiat punto, VW POLO, Clio, Toyota Yaris, Peugeot 206. Τελικά διάλεξα το πιο ισορροπημένο κατά τη γνώμη μου από άποψη τιμής, εξοπλισμού, αξιοπιστίας,αισθητικής Corsa 1.2 Ecotec.Έκανα χιλιάδες χλμ γυρνώντας όλη την Ελλάδα παντού και ακόμα κυκλοφορεί με ελάχιστα προβλήματα εκεί που κάποια από τα μοντέλα που ανέφερα απλά δεν υπάρχουν πια. Αν ξανά γινόμουν 20 πάλι το ίδιο θα διάλεγα.
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Με τα σημερινά δεδομένα το καλύτερο allrounder είναι το καινούργιο Ibiza/Polo που πατάει στην πλατφόρμα mqb. Μπορεί κάλλιστα να παίξει τον ρόλο μοναδικού αυτοκινήτου και για μικρή οικογένεια, είναι όσο συμμετοχικό θέλει η πλειοψηφία των οδηγών και έχει καλό vfm στις μεσαίες εξοπλιστικά εκδόσεις που αγοράζει ο περισσότερος κόσμος (τουλάχιστον το Ibiza καθώς το polo είναι ένα χιλιάρικο επάνω).
Από εκεί και πέρα ανάλογα με το τι αρέσει σ εσένα και τι θεωρείς σημαντικό επιλέγεις. Όλα όσα αναφέρθηκαν είναι καλά αυτοκίνητα, μερικά λίγο πιο οδηγοκεντρικά απ τα υπόλοιπα, όμως αυτό είναι κάτι που θα σε κερδίσει στο test drive. Κι αν δεν καταλάβεις διαφορά στον χαρακτήρα τους τότε πιθανότατα να μην σε νοιάζει τόσο αυτό το κομμάτι. -
Αν και καθυστερημένα, σας ευχαριστώ όλους για τις κατατοπιστικές και εγκάρδιες συμβουλές σας! Μέχρι στιμής έχω συγκεντρώσει εμπειρίες και οικονομικές προσφορές και είμαι στην φάση της απόφασης.
Υπάρχει ωστόσο ένα άλλο θέμα στο οποίο θα ήθελα την γνώμη σας, που δεν αφορά βέβαια άμεσα εμένα, αλλά είναι σχετικό με το θέμα και είπα να μην ανοίξω καινούργιο νήμα.
Φίλος και συνάδελφος ενδιαφέρεται και εκείνος για αγορά ενός supermini, με την βασική διαφορά όμως ότι εκείνος υπολογίζει μια χρήση της τάξης των 15.000 χλμ/έτος με προοπτική να αυξηθούν και λίγο σε βάθος 5ετίας. Γι' αυτόν τον λόγο, σκεφτόταν την αγορά ενός diesel ως πιο συμφέρουσας οικονομικά επιλογής σε βάθος χρόνου (μιας και σχεδιάζει να κρατήσει αρκετά χρόνια το αυτοκίνητο).
Αυτό που παρατηρήσαμε και οι δύο (σε όσες τουλάχιστον αντιπροσωπείες πήγαμε μαζί) ήταν η ιδιαίτερη τάση - έως και επιμονή των πωλητών - ότι δεν αξίζει να αγοράσει diesel, γιατί «πέθανε», γιατί έχει ακριβά ανταλλακτικά, γιατί το diesel στην Ελλάδα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιοντήζελ και κυρίως γιατί, κατά την εκτίμηση όλων, 15-20 χιλιάδες χλμ./έτος δεν αρκούν για να αποσβέσει την διαφορά των 1500-2000€ στην τιμή αγοράς.
Αυτό που θα θέλαμε είναι μια γνώμη (με βάση και την εμπειρία των μελών της κοινότητας) για το αν όντως θα άξιζε μια τέτοια αγορά, γιατί πραγματικά εξεπλάγημεν με την τόσο επίμονα αρνητική στάση σε ό,τι αφορά τα πετρελαιοκίνητα. -
Τα ζητούμενα δεδομένα λογικά είναι ίδια με τα δικά σου, οπότε και οι προτάσεις παραμένουν.
Από κει και πέρα αποφασίζετε με ή χωρίς ρίσκο.:
Χωρίς ρίσκο Βενζίνη
Με ρίσκο πετρέλαιο
Ενδιάμεσο ρίσκο αέριο - φυσικό αέριο - υβριδικόΒενζίνη διότι στα 15000χλμ με τη τωρινή τιμή /λίτρο διαφορά μεταξύ βενζίνης και πετρελαίου δεν υφίσταται.
Από 15000+ υπάρχει το θέμα €/χλμ, γι αυτό και λενε οι περισσότεροι τι χλμ θα έχεις / έτος και κάθονται και υπολογίζουν + πιθανές ζημιές κινητήρα - πιο λίγα service κτλ.Στο ίδιο δίλημμα ήμουν και εγώ, αλλά μιας και ανα έτος με τα δεδομένα της περιόδου εκείνης έκανα 2500/3000 χλμ ανα μήνα , κάτοχος οχήματος που είχε γίνει τοποθετηση υγραερίου και είχα διανύσει ~150,000χλμ με βενζινη + 200,000χλμ με υγραέριο
Η βενζίνη φυσικά και απορροφήθηκε.
Το υβριδικό βενζίνης και αυτό μιας και τα χλμ γίνονται εκτός πόλεως.
Το πετρέλαιο το απέρριψα λόγω αύξησης τιμής και λόγω των κακών νέων ότι θα ακριβύνει και άλλο & το ότι πάει προς κατάργηση σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες, ώστε να προωθηθεί η ηλεκτροκινηση και τα καθαρότερα καύσιμα και καλά . + + +.
Γι αυτό και κατέληξα στο φυσικό αέριο (και βενζίνη), με ρίσκο, ότι θα παραμείνει η τιμή σε αυτή του σήμερα και ότι στο κοντινό μέλλον θα αυξηθούν τα πρατήρια Έχοντας την 'ασφάλεια κάλυψης χλμ με βενζίνη όταν κι αν χρειαστεί.Ήδη σήμερα έχω διανύσει 2040χλμ από τις 25/5 που το παρέλαβα, έχοντας ξοδέψει 103€ εκ των οποίων τα 60€ σε βενζίνη και από αυτήν έχω κάψει τα 30€ περίπου γιατί βρέθηκα σε περιοχές χωρίς κάλυψη πρατηρίου φυσικού αερίου.
Τα παραπάνω γραφόμενα είναι δικές μου σκέψεις με τα δικά μου οικονομικά δεδομένα και ζητούμενα
-
Σε ότι αφορά το σούπερ μίνι πόλης η δική μου άποψη είναι jazz.
Τώρα για το αυτοκίνητο του φίλου σου και τα 15000 km που θα κάνει το χρόνο υπολόγισε τα εξής:
Βενζινη: Μέση κατανάλωση 7 λίτρα Χ 15000km X 1,63 τιμή λίτρου /100= 1711,50€/έτος
Ντήζελ: Μέση κατανάλωση 5,5 λίτρα Χ 15000km X 1,42 τιμή λίτρου /100=1171,50€/έτος.
Η διαφορά που προκύπτει ανά έτος είναι 540,00€.
Υπ' όψιν ότι αν σκίζεις το βενζίνης η διαφορά με το ντήζελ ανεβαίνει περισσότερο.
Νομίζω ότι είναι πολύ σημαντική η διαφορά στην τσεπη. Επίσης είναι άλλη η αίσθηση όταν γεμίζεις το ρεζερβουάρ και βγάζεις 700 χιλιόμετρα στο ντηζελ αντί για 450 περίπου στο βενζίνης και σου μένουν και 10-12€ στο γέμισμα σε σχέση με το βενζίνης.
Δυστυχώς στο ελληνικό κρατος δε μπορείς να βασίζεται. Αν όμως τα καύσιμα πάρουν την ανηφόρα λόγω πχ ενός πολέμου στο Ιράν ή μιας άλλης κρίσης η βενζίνη με τους φόρους που κουβαλάει θα περάσει τα 2,00€ το λίτρο.
Οπότε εγώ ψηφίζω ντήζελ.
Ρωτήστε και τους ταξιτζήδες να σας πουν. -
Τι να μας πουν οι ταξιτζιδες δηλαδη?? Πως να αφαιρεσεις dpf και καταλυτες?? Που ντουμανιαζουν την Αθηνα με τα σαπακια τους, που αμα τους βρεις μπροστα σου και δεν προλαβεις να κλεισεις τα παραθυρα και να πατησεις το κουμπι της ανακύκλωσης καρκινιαζει ολη η καμπινα και ψαχνεις απο που θα ανασανεις??
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Δεν μας είπες κάτι βασικό.. Ο φίλος τα χλμ θα τα κάνει εντός ή εκτός πόλης?
Αγορά νέου supermini