-
Ενα φιλαρακι που παρακολουθει το νημα μας, μου εστειλε μυνημα οτι ειμαστε 'τρελοι' που ασχολουμαστε με σιτροεν καθως ειναι προβληματικα αμαξια και χρειαζονται συνεχως συντηρηση και θα τα φαμε ολα τα λεφτα μας εκει....του απαντησα οτι τωρα που εχουν ενωθει οι ομιλοι μεταξυ τους εχει ανεβει η ποιοτητα των αυτοκινητων και αφου πολλα κομματια αυτοκινητων ερχονται απο κινα ακομη και ηλεκτρολογικα οποτε λιγο πολυ ολα τα αμαξια κουβαλανε συγγενικα γονιδια...ολα ανακατωμενα εν μερη βοηθωντας την αξιοπιστια σε αυτα να προσεγγισει ενα γενικευμενο επιπεδο παντου...και επισης του ειπα οτι η σιτροεν βαζει ψηφιακο πινακα και τοσα ηλεκτρολογικα επανω στο αμαξι για να δειξει στον αγοραστη οτι εχει ξεπερασει τα οποια προβληματα την ταλανιζαν πριν απο χρονια......δεν ξερω τη αλλω να πω
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Καλά εντάξει δεν μιλάμε με τοίχους ...
-
Εγώ πάντως 2 ατομα που ξέρω από κοντά που έχουν c4 το τελευταίο μοντέλο είναι 5 χρόνια απροβληματιστοι, πέρα από τους κατόχους εδώ
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Ενα φιλαρακι που παρακολουθει το νημα μας, μου εστειλε μυνημα οτι ειμαστε 'τρελοι' που ασχολουμαστε με σιτροεν καθως ειναι προβληματικα αμαξια και χρειαζονται συνεχως συντηρηση και θα τα φαμε ολα τα λεφτα μας εκει....του απαντησα οτι τωρα που εχουν ενωθει οι ομιλοι μεταξυ τους εχει ανεβει η ποιοτητα των αυτοκινητων και αφου πολλα κομματια αυτοκινητων ερχονται απο κινα ακομη και ηλεκτρολογικα οποτε λιγο πολυ ολα τα αμαξια κουβαλανε συγγενικα γονιδια...ολα ανακατωμενα εν μερη βοηθωντας την αξιοπιστια σε αυτα να προσεγγισει ενα γενικευμενο επιπεδο παντου...και επισης του ειπα οτι η σιτροεν βαζει ψηφιακο πινακα και τοσα ηλεκτρολογικα επανω στο αμαξι για να δειξει στον αγοραστη οτι εχει ξεπερασει τα οποια προβληματα την ταλανιζαν πριν απο χρονια......δεν ξερω τη αλλω να πωΣτάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να πείσεις το φιλαράκι πάσει θυσία να γράφει εδώ. Τέτοια σοφία και τόση γνώση είναι κρίμα να πάει χαμένη.
-
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το dieselΛες να υπαρχουν και τα καθισματα και το grip control...?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel
Λες να υπαρχουν και τα καθισματα και το grip control...?
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στο γαλλικο σε αυτη την εκδοση στη live η δευτερη απο τις 4 εχει τα ανεξαρτητα καθισματα οχι grip. Στη citroen εχουν ιδιες εκδοσεις συνηθως Γαλλια με Ελλαδα.
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel
26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισως το diesel βγαινει απο live και πανω στα 25-26 αρχικη.
-
Παντως ειναι μυστηριο ολο το μαρκετινκ του αμαξιου...το να κυκλοφορει σε ολη την ευρωπη με τιμες και τα συναφη και στην χωρα μας αντιμετωπιζουν τον αγοραστη σαν αξεστο γραικυλο....ουτε τιμες ουτε εκδοσεις ουτε εστω τυπικη ημερομηνια αφιξης ουτε τιποτα και να σου λεει η εταιρια στο φεησμπουκ ελατε να το δειτε στην αντιπροσωπεια μολις ηρθε και να σε δουλευουν και εκει μολις πας και να σε κατευθυνουν σε αλλα αμαξια...και να φτανουν στο σημειο να ακους το απιστευτο με μασημενα λογια του στυλ..'το αμαξι που θα ερθει ποσα θα εισαι ετοιμος να δωσεις για να το αποκτησεις!!!'....δηλαδη οι εταιριες νομιζουν οτι ειναι οικοι δημοπρασιας και πουλανε μοναδικα και ανεπαναληπτα αντικειμενα συλλεκτικης αξιας και πρεπει να εκμεταλευτουν ακομη την απλη περιεργεια του κοσμακη....τη να πω!!!...για αυτο και απο το εξωτερικο οι μητρικες αντιμετωπιζουν την χωρα μας σαν μπανανια
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel
26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ισως το diesel βγαινει απο live και πανω στα 25-26 αρχικη.
27400 έχει η active grip diesel του 3008 και έχει ψηφιακή οθόνη
Με 26 αν έχει το αιρκρος στην λάιβ που δεν θα έχει ψηφιακή και ίσως ούτε grip control θα το φάει η βιτρίνα . 24,5 είναι μια καλή τοποθέτηση. Αν θέλουν 26 ας βάλουν grip control standard ψηφιακή οθόνη και ας έχουν την ποιότητα υλικών του 3008.Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....????
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα αστειεύεσαι! Οι εταιρείες παίζουν μπάλα μόλις δουν να έχουν φέρει 50 αμάξια και μετά από ένα 6 μηνο έχουν δώσει 5! Τότε αρχίζουν τα μίτινγκ να δουν τι δεν πάει καλά!
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
Θα αστειεύεσαι!Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Γιατι????....δεν πρεπει???
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....??Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...
-
Ο χρήστης harisma23 έγραψε:
Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....??
Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...
Δεν το ηξερα οτι εχει τετοιες υποχρεωσεις η θεση του μαρκετινκ....ωραια παρατηρηση!!!!.....μακαρι γιατι στην ελλαδα ακολουθουν ολοι την λογικη του 'κατσαπλιά'...δηλ. οτι μπορεσουμε να αρπαξουμε με τεχνασματα απο τον κοσμακη....τα ονοματα των θεσεων που αντιπροσωπευουν σκοπο υποχρεωσεις και αρμοδιοτητες ειναι απλα διακοσμητικα στοιχεια για να δικαιολογειται η 'καταξιωση' στο κοινο ωστε να επεξεργαζονται πιο ευκολα κομπινες και αρπαχτες....πχ φυσσας και δαβαρης οπως προαναφεραμε παραπανω....και απο οτι διαπιστωσα και ο ιδιος απο αγορα χιουνται i20 συγγενικου προσωπου και ο βασιλακης πορευεται προς τα εκει....ο γιαννιρης εκτος απο τις ασυναρτησιες και τις αντιφασεις των υπαλληλων του δεν μπορω να πω πως συμπεριφερεται σαν εμπορος
Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το αμάξι μόνο στην Γαλλία έχει βγάλει τιμές . Πουθενά αλλού . Οπότε περιμένουμε .
-
Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...
Δεν το ηξερα οτι εχει τετοιες υποχρεωσεις η θεση του μαρκετινκ....ωραια παρατηρηση!!!!.....
Υποχρέωση δεν θα το έλεγα, αλλά απλό ενδιαφέρον για το αντικείμενο της δουλειάς του. Με 5-10 λεπτά web surfing την ημέρα μπορεί να διαβάζει το σφυγμό του κόσμου...
-
Σίγουρα οι υπεύθυνοι κάτι διαβάζουν. Εμείς βλέπουμε τους κομπάρσους πωλητές που ξέρουν λιγότερα από ας για τα αμάξια που πουλάνε.
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Οπως τα λεει ο χαριςμα, οχι μονο καλο ειναι, αλλα αν υπαρχει προϊσταμενος, του το βαζει υποχρεωτικα ως τασκ, το να βλεπει δηλαδη τι λεει το ιντερνετ για την εταιρια τους.
Φιντμπακ το λενε πλεον και στα χωρια, και διδασκεται δευτερη με τριτη εβδομαδα στο πρωτο εξαμηνο ολων των σχετικων σχολων και στα επαλ.Το θεμα ειναι τι προτασεις θα κανει και ποσο καλα θα κατηγοριοποιησει τα προβληματα. Μπορει να διαβαζει φορα και να καταλαβαινει οτι να ναι. Το συνηθες δηλαδη, εχω την εντυπωση.
Η ελλαδα πασχει σοβαρα απο ποιοτικο εργατικο δυναμικο στις καταλληλες θεσεις και απο ανθρωπους που ειναι επαγγελματιες πραγματικοι στον τομεα τους.
Καλα οι πωλητες αστο, απορω πως τους προσλαμβανουν. Ειναι η βιτρινα ολοκληρου κολοσσου. Ολοκληρης της αυτοκινητοβιομηχανιας με δισεκατομμυρια επενδυσεις και πανε και επιλεγουν τυχαιους. Στην ουσιαν ειναι γραμματεις που πατουν κουμπακια για να επιλεξουν εξοπλισμους και νουμερα στο εξελ για να βγαλει το υψος των δοσεων κτλ.
Προσβαλουν το επαγγελμα του πωλητη, το οποιο κατ εμε ειναι πολυ σεβαστο. Εχω δει πωλητες που στηριζουν επιχειρησεις,και οικογενειες εργαζομενων με το ταλεντο τους, που δημιουργουν μια μοναδικη εμπειρια και σιγουρια στον πελατη. Χωρις αυτους θα εκλειναν επιχειρησεις.Καποτε θυμαμαι ειδα εναν πωλητη, ο οποιος δημιουργουσε εμπειρια αγορας στον πελατη, χαζευα να τον κοιτω, θαυμαζα το λεξιλογιο, τις κινησεις του, την ενημερωση του, τη γλωσαα του σωματος ακομα και τους μορφασμους και τους μυς απο το προσωπο του, τα οποια εβγαζαν μια ηρεμια που ηρεμουσε τον πελατη αλλα και μια σιγουρια για την προταση που εκανε στον πελατη. Ηταν φοβερο ταλεντο, κατευθυνε την διαδικασια της πωλησης ακριβως εκει που ηθελε, χωρις ομως να πιεζει τον πελατη.
Στο τελος ζητησα τον προϊσταμενο απο την γραμματεια και ενω αργουσε, εμεινα μιση ωρα χωρις να ξερει κανεις για ποιο λογο τον ηθελα. Οταν ηρθε του εξεφρασα τον θαυμασμο μου για τον υπαλληλο του και αρχισα τις φιλοφροσυνες και σε αυτον (μπουρδες δηλαδη, ο πωλητης ηταν εξαιρετικος, οχι ο προϊσταμενος) με απωτερο σκοπο ο πωλητης να παρει τα ευσημα απο τον προϊσταμενο και να σημειωθει ως εξαιρετικη αποδοση.
Παντως αλλο η προωθηση πωλησεων, αλλο το μαρκετινγκ. Το πρωτο ειναι υποκατηγορια του μαρκετινγκ με περισσοτερη συγγενεια με τη διαφημιση.
NEO CITROEN C5 AIRCROSS