Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. NEO CITROEN C5 AIRCROSS
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 82
    • 83
    • 13 / 83
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    42
    1652
    13800
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kdeligior last edited by

      Ενα φιλαρακι που παρακολουθει το νημα μας, μου εστειλε μυνημα οτι ειμαστε 'τρελοι' που ασχολουμαστε με σιτροεν καθως ειναι προβληματικα αμαξια και χρειαζονται συνεχως συντηρηση και θα τα φαμε ολα τα λεφτα μας εκει....του απαντησα οτι τωρα που εχουν ενωθει οι ομιλοι μεταξυ τους εχει ανεβει η ποιοτητα των αυτοκινητων και αφου πολλα κομματια αυτοκινητων ερχονται απο κινα ακομη και ηλεκτρολογικα οποτε λιγο πολυ ολα τα αμαξια κουβαλανε συγγενικα γονιδια...ολα ανακατωμενα εν μερη βοηθωντας την αξιοπιστια σε αυτα να προσεγγισει ενα γενικευμενο επιπεδο παντου...και επισης του ειπα οτι η σιτροεν βαζει ψηφιακο πινακα και τοσα ηλεκτρολογικα επανω στο αμαξι για να δειξει στον αγοραστη οτι εχει ξεπερασει τα οποια προβληματα την ταλανιζαν πριν απο χρονια......δεν ξερω τη αλλω να πω

      Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        criuser last edited by

        Καλά εντάξει δεν μιλάμε με τοίχους ...

        Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
        πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          tkin73 last edited by

          Εγώ πάντως 2 ατομα που ξέρω από κοντά που έχουν c4 το τελευταίο μοντέλο είναι 5 χρόνια απροβληματιστοι, πέρα από τους κατόχους εδώ

          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elvet
            elvet last edited by

            Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
            Ενα φιλαρακι που παρακολουθει το νημα μας, μου εστειλε μυνημα οτι ειμαστε 'τρελοι' που ασχολουμαστε με σιτροεν καθως ειναι προβληματικα αμαξια και χρειαζονται συνεχως συντηρηση και θα τα φαμε ολα τα λεφτα μας εκει....του απαντησα οτι τωρα που εχουν ενωθει οι ομιλοι μεταξυ τους εχει ανεβει η ποιοτητα των αυτοκινητων και αφου πολλα κομματια αυτοκινητων ερχονται απο κινα ακομη και ηλεκτρολογικα οποτε λιγο πολυ ολα τα αμαξια κουβαλανε συγγενικα γονιδια...ολα ανακατωμενα εν μερη βοηθωντας την αξιοπιστια σε αυτα να προσεγγισει ενα γενικευμενο επιπεδο παντου...και επισης του ειπα οτι η σιτροεν βαζει ψηφιακο πινακα και τοσα ηλεκτρολογικα επανω στο αμαξι για να δειξει στον αγοραστη οτι εχει ξεπερασει τα οποια προβληματα την ταλανιζαν πριν απο χρονια......δεν ξερω τη αλλω να πω

            Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

            Να πείσεις το φιλαράκι πάσει θυσία να γράφει εδώ. Τέτοια σοφία και τόση γνώση είναι κρίμα να πάει χαμένη.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • R
              riverael1 last edited by

              Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kdeligior last edited by

                Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

                Λες να υπαρχουν και τα καθισματα και το grip control...?

                Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  riverael1 last edited by

                  Ο χρήστης kdeligior έγραψε:

                  Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

                  Λες να υπαρχουν και τα καθισματα και το grip control...?

                  Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                  Στο γαλλικο σε αυτη την εκδοση στη live η δευτερη απο τις 4 εχει τα ανεξαρτητα καθισματα οχι grip. Στη citroen εχουν ιδιες εκδοσεις συνηθως Γαλλια με Ελλαδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tkin73 last edited by

                    Ο χρήστης riverael1 έγραψε:
                    Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

                    26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?

                    Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      riverael1 last edited by

                      Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:

                      Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

                      26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?

                      Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                      Ισως το diesel βγαινει απο live και πανω στα 25-26 αρχικη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kdeligior last edited by

                        Παντως ειναι μυστηριο ολο το μαρκετινκ του αμαξιου...το να κυκλοφορει σε ολη την ευρωπη με τιμες και τα συναφη και στην χωρα μας αντιμετωπιζουν τον αγοραστη σαν αξεστο γραικυλο....ουτε τιμες ουτε εκδοσεις ουτε εστω τυπικη ημερομηνια αφιξης ουτε τιποτα και να σου λεει η εταιρια στο φεησμπουκ ελατε να το δειτε στην αντιπροσωπεια μολις ηρθε και να σε δουλευουν και εκει μολις πας και να σε κατευθυνουν σε αλλα αμαξια...και να φτανουν στο σημειο να ακους το απιστευτο με μασημενα λογια του στυλ..'το αμαξι που θα ερθει ποσα θα εισαι ετοιμος να δωσεις για να το αποκτησεις!!!'....δηλαδη οι εταιριες νομιζουν οτι ειναι οικοι δημοπρασιας και πουλανε μοναδικα και ανεπαναληπτα αντικειμενα συλλεκτικης αξιας και πρεπει να εκμεταλευτουν ακομη την απλη περιεργεια του κοσμακη....τη να πω!!!...για αυτο και απο το εξωτερικο οι μητρικες αντιμετωπιζουν την χωρα μας σαν μπανανια

                        Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tkin73 last edited by

                          Ο χρήστης riverael1 έγραψε:

                          Απο αναλυση μου στο citroen.fr. 22000 θα ξεκιναει η βενζινη σε σχετικα καλη βασικη εκδοση, 17ρες αυτοματο κλιμα οχι ναβι προβολεις ομιχλης και 26000 το diesel

                          26 για την λάιβ την δεύτερη δλδ έκδοση του ντίζελ?

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          Ισως το diesel βγαινει απο live και πανω στα 25-26 αρχικη.

                          27400 έχει η active grip diesel του 3008 και έχει ψηφιακή οθόνη
                          Με 26 αν έχει το αιρκρος στην λάιβ που δεν θα έχει ψηφιακή και ίσως ούτε grip control θα το φάει η βιτρίνα . 24,5 είναι μια καλή τοποθέτηση. Αν θέλουν 26 ας βάλουν grip control standard ψηφιακή οθόνη και ας έχουν την ποιότητα υλικών του 3008.

                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kdeligior last edited by

                            Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....????

                            Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tkin73 last edited by

                              Θα αστειεύεσαι! Οι εταιρείες παίζουν μπάλα μόλις δουν να έχουν φέρει 50 αμάξια και μετά από ένα 6 μηνο έχουν δώσει 5! Τότε αρχίζουν τα μίτινγκ να δουν τι δεν πάει καλά!

                              Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kdeligior last edited by

                                Ο χρήστης Tkin73 έγραψε:
                                Θα αστειεύεσαι!

                                Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                Γιατι????....δεν πρεπει???

                                Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  harisma23 last edited by

                                  Ο χρήστης kdeligior έγραψε:
                                  Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....??

                                  Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kdeligior last edited by

                                    Ο χρήστης harisma23 έγραψε:

                                    Παιδια δεν πρεπει νηματα σαν το δικο μας καπως να το δειξουμε σε εναν υπευθυνο του μαρκετινκ της εταιριας στην ελλαδα να το δουν καπως και να λαβουν τα αναλογα μετρα και να παιξουν την αντιστοιχη μπαλα.....??

                                    Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...

                                    Δεν το ηξερα οτι εχει τετοιες υποχρεωσεις η θεση του μαρκετινκ....ωραια παρατηρηση!!!!.....μακαρι γιατι στην ελλαδα ακολουθουν ολοι την λογικη του 'κατσαπλιά'...δηλ. οτι μπορεσουμε να αρπαξουμε με τεχνασματα απο τον κοσμακη....τα ονοματα των θεσεων που αντιπροσωπευουν σκοπο υποχρεωσεις και αρμοδιοτητες ειναι απλα διακοσμητικα στοιχεια για να δικαιολογειται η 'καταξιωση' στο κοινο ωστε να επεξεργαζονται πιο ευκολα κομπινες και αρπαχτες....πχ φυσσας και δαβαρης οπως προαναφεραμε παραπανω....και απο οτι διαπιστωσα και ο ιδιος απο αγορα χιουνται i20 συγγενικου προσωπου και ο βασιλακης πορευεται προς τα εκει....ο γιαννιρης εκτος απο τις ασυναρτησιες και τις αντιφασεις των υπαλληλων του δεν μπορω να πω πως συμπεριφερεται σαν εμπορος

                                    Στάλθηκε από το HUAWEI Y625-U51 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      criuser last edited by

                                      Το αμάξι μόνο στην Γαλλία έχει βγάλει τιμές . Πουθενά αλλού . Οπότε περιμένουμε .

                                      Αριστερά στην Ελλάδα 1917 - 2023
                                      πόσο κάνει βρε παιδιά ένας φορτιστής τελικά...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • H
                                        harisma23 last edited by

                                        Ο χρήστης kdeligior έγραψε:

                                        Φαντάζομαι ότι αν ο υπεύθυνος marketing της Citroen δικαιολογεί στο ελάχιστο τη θέση του, θα πρέπει να παρακολουθεί τα πιο δημοφιλή σχετικά ελληνικά fora στο διαδίκτυο...

                                        Δεν το ηξερα οτι εχει τετοιες υποχρεωσεις η θεση του μαρκετινκ....ωραια παρατηρηση!!!!.....

                                        Υποχρέωση δεν θα το έλεγα, αλλά απλό ενδιαφέρον για το αντικείμενο της δουλειάς του. Με 5-10 λεπτά web surfing την ημέρα μπορεί να διαβάζει το σφυγμό του κόσμου...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tkin73 last edited by

                                          Σίγουρα οι υπεύθυνοι κάτι διαβάζουν. Εμείς βλέπουμε τους κομπάρσους πωλητές που ξέρουν λιγότερα από ας για τα αμάξια που πουλάνε.

                                          Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lap last edited by

                                            Οπως τα λεει ο χαριςμα, οχι μονο καλο ειναι, αλλα αν υπαρχει προϊσταμενος, του το βαζει υποχρεωτικα ως τασκ, το να βλεπει δηλαδη τι λεει το ιντερνετ για την εταιρια τους.
                                            Φιντμπακ το λενε πλεον και στα χωρια, και διδασκεται δευτερη με τριτη εβδομαδα στο πρωτο εξαμηνο ολων των σχετικων σχολων και στα επαλ.

                                            Το θεμα ειναι τι προτασεις θα κανει και ποσο καλα θα κατηγοριοποιησει τα προβληματα. Μπορει να διαβαζει φορα και να καταλαβαινει οτι να ναι. Το συνηθες δηλαδη, εχω την εντυπωση.

                                            Η ελλαδα πασχει σοβαρα απο ποιοτικο εργατικο δυναμικο στις καταλληλες θεσεις και απο ανθρωπους που ειναι επαγγελματιες πραγματικοι στον τομεα τους.

                                            Καλα οι πωλητες αστο, απορω πως τους προσλαμβανουν. Ειναι η βιτρινα ολοκληρου κολοσσου. Ολοκληρης της αυτοκινητοβιομηχανιας με δισεκατομμυρια επενδυσεις και πανε και επιλεγουν τυχαιους. Στην ουσιαν ειναι γραμματεις που πατουν κουμπακια για να επιλεξουν εξοπλισμους και νουμερα στο εξελ για να βγαλει το υψος των δοσεων κτλ.
                                            Προσβαλουν το επαγγελμα του πωλητη, το οποιο κατ εμε ειναι πολυ σεβαστο. Εχω δει πωλητες που στηριζουν επιχειρησεις,και οικογενειες εργαζομενων με το ταλεντο τους, που δημιουργουν μια μοναδικη εμπειρια και σιγουρια στον πελατη. Χωρις αυτους θα εκλειναν επιχειρησεις.

                                            Καποτε θυμαμαι ειδα εναν πωλητη, ο οποιος δημιουργουσε εμπειρια αγορας στον πελατη, χαζευα να τον κοιτω, θαυμαζα το λεξιλογιο, τις κινησεις του, την ενημερωση του, τη γλωσαα του σωματος ακομα και τους μορφασμους και τους μυς απο το προσωπο του, τα οποια εβγαζαν μια ηρεμια που ηρεμουσε τον πελατη αλλα και μια σιγουρια για την προταση που εκανε στον πελατη. Ηταν φοβερο ταλεντο, κατευθυνε την διαδικασια της πωλησης ακριβως εκει που ηθελε, χωρις ομως να πιεζει τον πελατη.

                                            Στο τελος ζητησα τον προϊσταμενο απο την γραμματεια και ενω αργουσε, εμεινα μιση ωρα χωρις να ξερει κανεις για ποιο λογο τον ηθελα. Οταν ηρθε του εξεφρασα τον θαυμασμο μου για τον υπαλληλο του και αρχισα τις φιλοφροσυνες και σε αυτον (μπουρδες δηλαδη, ο πωλητης ηταν εξαιρετικος, οχι ο προϊσταμενος) με απωτερο σκοπο ο πωλητης να παρει τα ευσημα απο τον προϊσταμενο και να σημειωθει ως εξαιρετικη αποδοση.

                                            Παντως αλλο η προωθηση πωλησεων, αλλο το μαρκετινγκ. Το πρωτο ειναι υποκατηγορια του μαρκετινγκ με περισσοτερη συγγενεια με τη διαφημιση.

                                            ΔΕΝ ΕΧΩ ΟΞΥΓΟΝΟ

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 82
                                            • 83
                                            • 13 / 83
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr