-
Καλησπέρα σε όλους. Κοιτάζω να αγοράσω ένα golf 4 (2000) 1.4 . Θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και το επιλέγω λόγω ασφαλείας και άνεσης χώρου. Έχω βρει ένα μάλιστα και θα πάω από βδομαδα με τον μηχανικό μου να το κοιτάξει. Έκανα αρχικά Καλή επιλογή για το συγκεκριμένο μοντέλο?? Θα κάνω γενικά μικρές αποστάσεις αλλά θέλω και τα ταξιδάκια μου. Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για κατανάλωση σέρβις και τι πρέπει να προσέχω?? Ευχαριστώ Πολύ!
-
Καλησπέρα σε όλους. Κοιτάζω να αγοράσω ένα golf 4 (2000) 1.4 . Θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και το επιλέγω λόγω ασφαλείας και άνεσης χώρου. Έχω βρει ένα μάλιστα και θα πάω από βδομαδα με τον μηχανικό μου να το κοιτάξει. Έκανα αρχικά Καλή επιλογή για το συγκεκριμένο μοντέλο?? Θα κάνω γενικά μικρές αποστάσεις αλλά θέλω και τα ταξιδάκια μου. Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για κατανάλωση σέρβις και τι πρέπει να προσέχω?? Ευχαριστώ Πολύ!
-
Καλησπέρα σε όλους. Κοιτάζω να αγοράσω ένα golf 4 (2000) 1.4 . Θα είναι το πρώτο μου αυτοκίνητο και το επιλέγω λόγω ασφαλείας και άνεσης χώρου. Έχω βρει ένα μάλιστα και θα πάω από βδομαδα με τον μηχανικό μου να το κοιτάξει. Έκανα αρχικά Καλή επιλογή για το συγκεκριμένο μοντέλο?? Θα κάνω γενικά μικρές αποστάσεις αλλά θέλω και τα ταξιδάκια μου. Μπορεί κάποιος να με ενημερώσει για κατανάλωση σέρβις και τι πρέπει να προσέχω?? Ευχαριστώ Πολύ!
-
Πολύ μέτριο αυτοκίνητο το Golf 4. Ψάξε για κανένα Ford Focus/Mazda 3/Honda Civic ίδιας χρονολογίας καλύτερα.
-
Αρχικα σε ευχαριστω πολυ για την απαντηση. Οδηγησα ενος φιλου του το focus αρκετα καλο αλλα και παλι το golfaki ειδικα στο εσωτερικο μου αρεσε απιστευτα. Οσο για τα υπολοιπα 2 δεν μου πολυαρεσουν εμφανησιακα ... Γενικα ακουω αποψεις και διαβαζω πολλα το τελευταιο 2μηνο για να αγορασω ενα αμαξακι να κανω τη δουλεια μου. Μου εχουν πει οτι το golf ειναι πολυ καλο για πρωτο αυτοκινητο(σταθερο, καλα φρενα, ασφαλες). Εξαλλου εχω βρει ενα σε καλη τιμη και μακαρι να ειναι και μηχανικα καλο. Κατα τ αλλα εχεις να μου δωσεις μερικες συμβουλες??
P.S: το φορουμ σας ειναι απιστευτο και χαιρομαι που ειμαι μελος πλεον!
-
Ως κατοχος golf 4 1.4 κ καθως ηταν κ μενα το πρωτο μου αυτοκινητο(και το εχω ακομα)σου λεω ξεκαθαρα ΟΧΙ.Αυτα που σου παν μεν ισχυουν οτι εχει πολυ καλα φρενα,στοιβαρο,ασφαλες,καλη ηχομονωση ειναι οντως ποιοτικα κατασκευασμενο και οχι χαρτινο(αν και τα μη σαγρε εσωτερικα πλαστικα σε ολα τα γκολφ 4 ξεφτιζουν οπως και οι ταπετσαριες ξεχειλωνουν).Ομως ειναι τερμα αναξιοπιστο,καιει σιγουρα λαδια ο 1.4,ζυγιζει 1200 κιλα και εχει κινητηρα 75 ιππων που σημαινει οτι δεν παει βημα σε εκνευριστικο και επικινδυνο βαθμο(προσπερασεις τις ξεχνας,ασχολεισαι συνεχεια με το λεβιε να κατεβαζεις ταχυτητες γιατι ο κινητηρας κρεμαει σε συνθηκες που νορμαλ αυτοκινητα ακομα κ με λιγοτερη ιπποδυναμη οχι),επισης λογω του βαρους εχει και αυξημενη καταναλωση.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
θεωρειται η σειροτερη σειρα των Golf η ΙV
ποτε δεν ηταν τοσο αναξιοπιστο οσο σε αυτη τη σειρα, για αυτο το βρισκεις σε συμφερουσα τιμη, δεν το αγοραζουν λογω κακου ονοματος -
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Προτείνετε κανένα Peugeot 206 χρονολογίας 4-5 καλύτερα? Έχω ακούσει πολλά κακα για το αυτοκίνητο. Εξάλλου είμαι ήρεμος οδηγός δεν τρέχω ιδιαίτερα ο που δεν χρειάζεται και όσο να ναι τέτοιας ηλικίας αυτοκίνητα δεν γίνεται να μην έχουν τα προβληματάκια τους.
-
Ο χρήστης fotis 78 έγραψε:
Σας ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις παιδιά. Προτείνετε κανένα Peugeot 206 χρονολογίας 4-5 καλύτερα? Έχω ακούσει πολλά κακα για το αυτοκίνητο. Εξάλλου είμαι ήρεμος οδηγός δεν τρέχω ιδιαίτερα ο που δεν χρειάζεται και όσο να ναι τέτοιας ηλικίας αυτοκίνητα δεν γίνεται να μην έχουν τα προβληματάκια τους.Καταρχήν δεν υπάρχει περίπτωση να πάρεις αυτοκίνητο 15ετίας και να μην θέλει/βγάλει κάτι. Μόνο και μόνο λόγω ηλικίας/χρήσης, κάποια εξαρτήματα θα έχουν φτάσει στα όριά τους λόγω φυσιολογικής φθοράς. Απλά πρέπει να βεβαιωθείς ότι, είτε (α) τα προβλήματα που πιθανόν να βγάλει δεν θα είναι ακριβά, ή (β) ο προηγούμενος ιδιοκτήτης έχει ήδη επιλύσει κάποια από τα βασικά προβλήματα που βγάζουν τα συγκεκριμένα μοντέλα.
Όσο για το 206, επειδή είχα τέτοιο για αρκετά χρόνια, πέρα από κάποια λίγο-πολύ αναμενόμενα μικροπροβήματα λόγω χρήσης (ψευτοκάπακο, κάποια χαζά ηλεκτρολογικά εδώ και εκεί), κάτι χοντρό δεν βγάζουν, και αν βγάλουν είναι αντιμετωπίσημο σχετικά φθηνά. Εμένα μου έβγαλε κιβώτιο, οπότε και αποφάσισα να το δώσω αμέσως μόλις το επιδιόρθωσα, αλλά δεν είναι και τόσο τυπική βλάβη (για τα 'απλά' μοντέλα, τα πιο γρήγορα τα κακομεταχειρίζονται πιο πολύ, άρα κάποιο γρατζούνισμα ή συγχρονιζέ δεν είναι απίθανο).
-
Το συγκεκριμενο golf που θα κοιταξω αυριο εχει γινει επιδιορθωση σχεδον ολο το μοτερ + εγγυηση για το μοτερ. ειδα τα ηλεκτρολογικα του μπηκα στο αυτοκινητο ολα ενταξει ολα λειτουργουσαν. λαστιχα εχει ολοκαινουργια επανω όγα σημαδακια χρησης στο εξωτερικο που δεν με ενοχλουν καθολου. το εβαλα μπροστα δεν αναψε κανενα λαμπακι ευτυχως, περιμενω να το δει αυριο ο ειδικος για να μου πει το ΟΚ. Απλα ειναι και αυτο που ειπες και ειναι αναμενομενο να βγαλει κατι ψιλακια, τουλαχιστον απο οτι φαινεται δεν θα ειναι απο το μοτερ του γιατι εχει επισκευαστει. ευχαριστω και παλι ολους εσας που μου απαντησατε! οποιαδηποτε αλλη συμβουλη βεβαια την εκτιμω
-
Με Επισκευασμενο μοτέρ δεν θα έπαιρνα ποτέ!
-
Γιατι ? εφοσον εβγαλε βλαβη και εχει φτιαχτει?
Μειωνονται και οι πιθανοτητες να μου βγαλει ζημια στο αμεσο μελλον, ετσι κ αλλιως δεν με κοβω να το κραταω πανω απο 2-3 χρονακια. Για να μου δινει και εγγυηση μαλλον ειναι σιγουρος οτι δεν θα βγαλει κατι.... Σας παρακαλω αν γραφετε κατι επειδη ειμαι νεος οδηγος να λετε και το γιατι αν δεν σας κανει κοπο. -
Είχα το polo αντίστοιχης εποχής με τον ίδιο κινητήρα, και από προσπεράσεις το ξεχνάς, και το πόλο είναι και πιο ελαφρύ. Καλό στο δρόμο και τα 140+ (μην πω 150+) τα πιάνεις και δεν νιώθεις ότι πάει να γίνει κομμάτια, αλλά από επιταχύνσεις δεν... και αυτό μπορεί να είναι επικίνδυνο. Χώρια που καίει αρκετά (και λάδια, προσοχή !). Κατά τα άλλα αν δεν έχει αλλάξει ηλεκτρικά παράθυρα να ξέρεις ότι ο μηχανισμός είναι ψεύτικος και χαλάει εύκολα, με μεγάλο κόστος σχετικά. Μου είχαν χαλάσει και τα δύο μέσα σε 2 μήνες, στα 5 ή 7 χρόνια, αν θυμάμαι καλά. Αν ο κινητήτας είναι ο ίδιος 75άρης του πόλο, βγάζει πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή (αν θυμάμαι καλά), σε τι βαθμό εξαρτάται από το πόσο τυχερός είσαι.
Το οτι κάτι χάλασε και επισκευάστηκε δημιουργεί ερωτήματα του τύπου γιατί χάλασε και πως και κυρίως πως επισκευάστηκε. Επειδή συνήθως λόγω κόστους οι επισκευές είναι με μεταχειρισμένα εξαρτήματα, θέλει προσοχή. Για να μην αναφέρω την περίπτωση να επισκευάστηκε κάτι και τελικά να έφταιγε άλλο. Και το 'άλλο' να προκύψει σε εσένα.
Καλό έλεγχο, αφού το αποφάσισες. -
Κατατοπιστικοτατος φιλε μου!! Σας ευχαριστώ όλουςγια τον χρόνο σας. αύριο το απόγευμα θα το ελέγξω και θα σας πω τα νέα!
-
Επισης εχει μεγαλη σημασια τι μεγεθος ζαντες φοραει γιατι εβγαινε με 14',15' και 16' ακομα και για το 1.4.Οσο μικροτερες οι ζαντες,τοσο καλυτερη η επιταχυνση και η καταναλωση.Στο δικο μου με τις 16αρες μεση καταναλωση με φουλ οικονομικη οδηγηση ομως,7.5λ/100κμ,μεσα στην πολη γυρω στο 9.
Στάλθηκε από το LG-K420 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Η συνολική διάμετρος των τροχών ήταν ίδια (όσο μεγαλύτερη η διάμετρος της ζάντα, τόσο μικρότερο το λάστιχο), οπότε δεν είχε διαφορά η επιτάχυνση. Η συμπεριφορά και η άνεση είχαν όμως.
-
TO golf 4 το έχουν 3 γνωστοί μου.. Ο ένας το πουλούσε πριν 1 χρόνο μόνο 1000ευρώ χωρίς να είναι τρακαρισμένο και είχε κάπου 150.000km.. Επίσης, γνωστός μου με polo του 2001 το πούλησε μόλις 1000ευρώ, με μόνο 120.000km.. Φοβερή κατά τα άλλα η μεταπωλιτική αξία των Vw... Και οι δύο ντρεπόντουσαν να τα δώσουν παραπάνω γιατί τους είχαν βγει τέρμα αναξιόπιστα.. Και δε νομίζω να έδινε και κανείς παραπάνω για να τα πάρει γιατί το εσωτερικό τους ήταν σαν διαλυμένο με πλαστικά ξεκολημένα, διακόπτες ξεφτισμένους ,ουρανούς πεσμένους κ.α και το εξωτερικό χρώμα ξεβαμένο και σαν σκουριασμένο σε αρκετά σημεία.. Το golf 4 μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι ήταν το πιο αναξιόπιστο της εποχής του και έβγαζε προβλήματα παντού ακόμα και καινούργιο, φαντάσου τώρα σαν μεταχειρισμένο τι θα σε περιμένει.. Δεν θα αναφερθώ αναλύτικα για τα προβλήματα που έβγαλε στους γνωστούς μου αλλά θα πω μόνο σαν συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη γενιά golf είχε σοβαρά θέματα σε όλους τους τομεις( ποιότητα, κατασκευή, μηχανικά, ηλεκρικα - ηλεκρολογικά προβλήματα).. Σχετικά με το 206 τώρα που ζήτησες γνώμες, σαφώς και είναι πολύ πιο αξιόπιστο από golf 4.. Τα 206 είχαν θέματα με τα ηλεκτικά τους αλλά μηχανικά βγήκαν γερά αυτοκίνητα.. Μια γνωστη μου κυρία που το είχε και το κράτησε μέχρι τα 240.000km έμεινε ευχαριστημένη και ξανά αγόρασε Γαλλικό, το C3.. Το είχε αγοράσει καινούργιο και όλα αυτά τα χρόνια που το είχε τα μόνα προβλήματα ηταν ότι έκαιγε συχνά λαμπες, δεν έβγαζε τον τελευταίο καιρό κρύο αέρα ο διζωνικός κλιματισμός του, είχε κολήσει ένα Cd μέσα στο εργοστασικό Cd player, δεν φαινόταν καλά τα γράμματα από την οθονούλα στο κέντρο του ταμπλό και στο τέλος ανέβαζε θερμοκρασία και για αυτό το πούλησε.. Βέβαια αυτή ευθύνεται που ανέβασε θερμοκρασία.. Τόσα χρόνια που το είχε δεν είχε βάλει ποτέ πέμπτη ταχύτητα παρόλο που έτρεχε και έκανε συχνά ταξιδια.. Ήμουν συνοδηγός μια φορα μαζί της και πήγαινε σταθερά με 150 για ώρα στην εθνική οδό και είχε 4η και το αμάξι κόντευε 6.000 στροφές.. Και λέω βάλε 5η βρε και λέει ποτέ δεν έχω βάλει 5η και ούτε πρόκειτε να το δοκιμασω γιατί το fiat που είχα παλιά είχε 4 ταχύτητες και έτσι έμαθα.. Τέλος πάντων, το αμάξι γενικά το δούλευε σε υψηλές στροφές και απορώ τόσο καιρό πως άντεξε το αυτοκίνητο και δεν έβγαλε το πρόβλημα με τη θερμοκρασία από την αρχή.. Γενικά πάντως για 240.000km , με τέτοιο τρόπο χρήσης θεωρώ ότι της έβγαλε ελάχιστα προβλήματα και ήταν αξιόπιστο το αυτοκίνητο.. Παρόλο που είχε πολλά χιλιόμετρα το αμάξι πουλήθηκε 2.500 ευρώ σε αντίθεση με τα 1000 μολίς ευρώ που πουλήθηκαν τα Vw ίδιας εποχής που ανέφερα και τα οποία είχαν και λιγότερα χιλιόμετρα
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Ήμουν συνοδηγός μια φορα μαζί της και πήγαινε σταθερά με 150 για ώρα στην εθνική οδό και είχε 4η και το αμάξι κόντευε 6.000 στροφές.. Και λέω βάλε 5η βρε και λέει ποτέ δεν έχω βάλει 5η και ούτε πρόκειτε να το δοκιμασω γιατί το fiat που είχα παλιά είχε 4 ταχύτητες και έτσι έμαθα..Θεά η μαντάμ!!
-
Μήπως να μας έλεγες σε τι χρήματα θες να κινηθείς για να σε καλύψουμε όσο μπορούμε;
Προσωπικά μιας και κάτοχος του 4ρα ο μόνος λόγος για να το έπαιρνα τώρα είναι για να το ξηλωσω όλο και να το κωλοφτιαξω. Για τπτ άλλο δεν κάνει.
Για όσο το είχα στα χέρια τότε είχα αλλάξει 2 εγκεφάλους άνεσης (με κλείδωσε μια φορά απ έξω) γρύλους, λάδια με το κιλό και ένα σωρό πλαστικά που έσπαγαν για πλάκα.
Καταρχάς σκέψου πως αν το πάρεις σίγουρα θα χρειαστεί να αλλάξεις ιμάντα, με μια πρόχειρη αναζήτηση θα σου πάει 500ρικο.
Μιας που σε ενδιαφέρει για πρώτο αυτοκίνητο μήπως να μαζέψεις κάτι παραπάνω και να πας σε κάτι 'περισσότερο' ασφαλές και αξιόπιστο;
Πρέπει να κινηθείς δλδ στη χρονιά του 2000;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η συνολική διάμετρος των τροχών ήταν ίδια (όσο μεγαλύτερη η διάμετρος της ζάντα, τόσο μικρότερο το λάστιχο), οπότε δεν είχε διαφορά η επιτάχυνση.Για επιτάχυνση/κατανάλωση δεν έχει σημασία η διάμετρος αλλά το πλάτος του λάστιχου.
Αγορά πρώτου αυτοκινητου